Οι ΗΠΑ, το ΝΑΤΟ
και η ΕΕ είναι έτοιμοι να βομβαρδίσουν την Συρία. Ο λόγος; Ανθρωπιστικός! Η
υποκρισία στο απόγειο της. Το παραμύθι έχει ως εξής: το καθεστώς Άσαντ στη
Συρία επιτέθηκε με δηλητηριώδη αέρια σε περιοχές αμάχων που ελέγχονται από τους
«αντικαθεστωτικούς αντάρτες» με αποτέλεσμα χίλιοι και πάνω νεκροί. Το παραμύθι
έχει δυο πηγές. Τους «αντικαθεστωτικούς αντάρτες» και τις στρατιωτικές αρχές
του Ισραήλ (βλέπε Μοσάντ).
Στημένη προβοκάτσια
εξαρχής…
Κανείς ανεξάρτητος
παρατηρητής δεν επιβεβαιώνει το συμβάν και κυρίως ότι προέρχεται από ενέργεια
των δυνάμεων του καθεστώτος Άσαντ. Δεν έχει καμιά σημασία. Οι εκπρόσωποι της
Ουάσινγκτον, του Λονδίνου και του Παρισιού βγαίνουν σχεδόν ταυτόχρονα και χωρίς
να χάσουν χρόνο δηλώνουν ότι η εμπλοκή της κυβέρνησης Άσαντ είναι «αδιαμφισβήτητη»
και ότι οι κυβερνήσεις τους είναι έτοιμες να βομβαρδίσουν εγκαταστάσεις με
χημικά όπλα των Συριακών ενόπλων δυνάμεων. Από εκεί και πέρα ανέλαβαν τα μέσα
μαζικής αποβλάκωσης διεθνώς.
Παρ’ όλα αυτά
καμιά απόδειξη δεν έχει παρουσιαστεί μέχρι σήμερα για αυτή την «αδιαμφισβήτητη»
εμπλοκή της κυβέρνησης Άσαντ. Ακόμη και τα επίσημα διεθνή ειδησεογραφικά
πρακτορεία μεταδίδουν τις επιφυλάξεις των αρμόδιων υπηρεσιών. «Έτσι, ενώ η
υφυπουργός Τζον Κέρι, δήλωσε τη Δευτέρα ότι οι σχέσεις μεταξύ της επίθεσης και
της κυβέρνησης Άσαντ είναι «αναμφισβήτητη», Αμερικανοί αξιωματούχοι των μυστικών
υπηρεσιών δεν είναι τόσο βέβαιοι ότι η ύποπτη χημική επίθεση διεξήχθη με βάση
διαταγές του Άσαντ, ούτε είναι ακόμα και εντελώς σίγουροι ότι διεξήχθη από τις
κυβερνητικές δυνάμεις, δήλωσαν οι αξιωματούχοι.» (AP, 29/8/2013).
Ωστόσο, η μηχανή
του πολέμου μπήκε μπροστά. Η καλλιέργεια της πολεμικής επέμβασης στη Συρία
προετοιμάζεται ενεργά από τον Μάρτιο του 2012. Τότε ήταν που ξεκίνησε η
προσπάθεια να αναφλεγεί εμφύλιος στη χώρα με την εισροή σ’ αυτήν
«αντικαθεστωτικών ανταρτών», οι περισσότεροι εκ των οποίων αποδείχτηκε ότι ήταν
μισθοφόροι τζιχαδιστές σαν αυτούς που πολέμησαν στο Ιράκ, Ιράν, Αφγανιστάν και
πιο πρόσφατα στη Λιβύη υπό τις διαταγές και την χρηματοδότηση των ΗΠΑ και του
ΝΑΤΟ.
Μάλιστα αρκετοί
απ’ αυτούς πήγαν στη Συρία αμέσως μόλις πήραν εξιτήριο από ελληνικά νοσηλευτικά
ιδρύματα όπου αποθεραπεύτηκαν μετά τον πόλεμο διάλυσης και διαμελισμού της
Λιβύης. Με χρηματοδοτική βιτρίνα κάποιους εμίρηδες από το Κουβέιτ και την
Αραβία, οι μισθοφόροι τζιχαδιστές ανέρρωσαν στην Ελλάδα προκειμένου να
αναλάβουν τη νέα αποστολή τους στη Συρία. Αυτό το νόημα έχει η προσέλκυση
«ιατρικού τουρισμού» κατά τους κυβερνώντες και την τρόικα.
Ωστόσο ήδη από το
καλοκαίρι του 2012 τα πράγματα δεν φαίνονταν καλά για τους «αντικαθεστωτικούς
αντάρτες». Αποδείχτηκαν μεγαλύτεροι σφαγείς του πληθυσμού απ’ ότι υπήρξε ποτέ το
καθεστώς Άσαντ κι έτσι ο λαός της Συρίας δεν τους στήριξε, ούτε τους διευκόλυνε
να στήσουν μόνιμους θύλακες μέσα στη χώρα. Αυτή την απείθειά του, ο λαός της
Συρίας την πλήρωσε πολύ ακριβά με εκατόμβες θυμάτων, μιας και οι
«αντικαθεστωτικές δυνάμεις», όποτε έπαιρναν τον έλεγχο μιας περιοχής εφάρμοζαν
τακτικές μαζικής σφαγής των «καθεστωτικών» – που ήταν όποιος δεν
συμπαρατασσόταν μαζί τους – και αφήνοντας πίσω τους καμένη γη όταν αναγκάζονταν
να εγκαταλείψουν την περιοχή που είχαν καταλάβει. Από την άλλη, καθώς δεν
μπόρεσαν να στρατολογήσουν μαζικά από τον γηγενή πληθυσμό της Συρίας και από
λιποτάκτες του Συριακού στρατού, παρέμειναν ένα ξένο στοιχείο. Δηλαδή οι
συμμορίες κυρίως μισθοφόρων που ήταν εξαρχής.
Η εμπλοκή της Ρωσίας
Όμως, όπως
συμβαίνει πάντα σε ανάλογες καταστάσεις με τον υπόκοσμο, οι συμμορίες των
«αντικαθεστωτικών» άρχισαν να σφάζονται μεταξύ τους και να διασπόνται σε ακόμη
περισσότερες αυτοκέφαλες σπείρες. Η Συρία με άμεση πρακτική ενίσχυση των Ρώσων
αντιμετώπισε αποτελεσματικά τις δυνάμεις των «αντικαθεστωτικών ανταρτών» χωρίς
ακόμη και σήμερα να εμπλέξει στην αναμέτρηση τις καθαυτό ένοπλες δυνάμεις της.
Με την βοήθεια και ειδικών δυνάμεων από την Ρωσία (λέγεται ότι έδρασαν ή και
δρουν ακόμη ανεπίσημα μαζί με τις δυνάμεις ασφαλείας της Συρίας, ενισχυμένα
κλιμάκια ειδικών δυνάμεων σπετζνάτ από την Ρωσία) οι δυνάμεις ασφαλείας της
Συρίας κατόρθωσαν να αντιμετωπίσουν τους μισθοφόρους από τη Δύση και να εγκλωβίσουν
σε συγκεκριμένους θύλακες τους «αντικαθεστωτικούς αντάρτες».
Έτσι άλλαξε η
τακτική και άρχισαν οι προβοκάτσιες. Οι «αντικαθεστωτικοί» προσπάθησαν τον
περασμένο Νοέμβριο να εμπλέξουν την Τουρκία σε πόλεμο με την Συρία, αλλά έκοψαν
την φόρα του Ερντογκάν και του ΝΑΤΟ οι μαζικές διαδηλώσεις του τουρκικού λαού
σ’ όλες τις μεγάλες πόλεις της Τουρκίας με κεντρικό σύνθημα «όχι στον πόλεμο».
Πρελούδιο της μεγάλης εξέγερσης του τουρκικού λαού που βρίσκεται ακόμη σε
εξέλιξη και απειλεί άμεσα το καθεστώς Ερντογκάν.
Όλα αυτά είναι η
προϊστορία ενός προμελετημένου πολέμου. Η τεχνική που ακολούθησαν οι ΗΠΑ, η ΕΕ
και το ΝΑΤΟ στην Λιβύη, απέτυχε στην περίπτωση της Συρίας. Αυτός είναι κι ο
βασικός λόγος που επελέγη τώρα μια παλιότερη και εντελώς ξεπερασμένη τεχνική
προετοιμασίας της άμεσης στρατιωτικής επέμβασης. Επέλεξαν να ακολουθήσουν την
ίδια τεχνική που χρησιμοποίησαν στην περίπτωση του Κοσσόβου και του Ιράκ. Έστω
κι αν η προβοκάτσια είναι τόσο μα τόσο εμφανής, που ακόμη και οι επίσημες
υπηρεσίες των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ διστάζουν να της δώσουν εγκυρότητα.
Η αλήθεια είναι
ότι οι κυβερνήσεις των ΗΠΑ και της ΕΕ βιάζονται να ξεκινήσει το μακελειό και
δεν πολυνοιάζονται για την αληθοφάνεια της προβοκάτσιας που θέλουν να
χρησιμοποιήσουν ως άλλοθι. Βέβαια, άλλο τι θέλουν και άλλο τι μπορούν. Μια
στρατιωτική επιχείρηση εναντίον της Συρίας δεν είναι μια απλή υπόθεση. Ακόμη κι
αν περιοριστεί σε αεροπορικούς βομβαρδισμούς και χτυπήματα ακριβείας. Η
αντιαεροπορική άμυνα των Σύρων, ενισχυμένη με συστοιχίες S-300 που λένε ότι χειρίζονται μικτά πληρώματα από
Συρία και Ρωσία, έχουν αποδείξει ότι δεν χωρατεύουν.
Όταν το ΝΑΤΟ
έβαλε πέρυσι τον Ερντογκάν να δοκιμάσει την αποτελεσματικότητα της αεράμυνας των
Σύρων, κανένα από τα τουρκικά αεροσκάφη που στάλθηκαν να διεισδύσουν τον
εναέριο χώρο της Συρίας δεν σώθηκε. Όλα καταρίφθηκαν. Η Τουρκία διαμαρτυρήθηκε
για μια κατάρριψη, αλλά οι στρατιωτικές πληροφορίες εκ Ρωσίας αναφέρουν
καταστροφή τουλάχιστον 6 πολεμικών αεροσκαφών της Τουρκίας που προσπάθησαν να
διεισδύσουν από διαφορετικά σημεία στον εναέριο χώρο της Συρίας.
Μια αναμέτρηση με
απρόβλεπτες συνέπειες
Η ισχυρή αεράμυνα
της Συρίας έκανε τους Βρετανούς να το ξανασκεφτούν και να δηλώσουν ότι δεν θα
συμμετάσχουν στο «πρώτο πλήγμα» εναντίον της Συρίας. Δεν θέλουν οι πιλότοι και
τα αεροσκάφη τους να αποτελέσουν το δόλωμα με σκοπό οι ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ να
εντοπίσουν τις «τρύπες» στην αεράμυνα της Συρίας. Ελπίζω ειλικρινά τα στελέχη
των ενόπλων δυνάμεων της χώρας και κυρίως της πολεμικής αεροπορίας να έχουν την
ελάχιστη τσίπα να αρνηθούν κατηγορηματικά να αναλάβουν οι δικοί μας πιλότοι και
τα δικά μας αεροπλάνα το ρόλο του δολώματος. Γιατί αν περιμένει κανείς από τους
κυβερνώντες, τότε πολύ φοβάμαι ότι το έχουμε χάσει ήδη το παιχνίδι.
Η προσπάθεια άμεσης
εμπλοκής της χώρας σ’ έναν τέτοιο πόλεμο δεν σηκώνει «εγώ απλά εκτέλεσα
διαταγές». Είναι καραμπινάτη εθνική προδοσία και συνιστά έγκλημα κατά της
ανθρωπότητας με βάση το διεθνές δίκαιο, μιας και η πολεμική αυτή επέμβαση δεν
έχει κανένα, μα κανένα έρεισμα στη διεθνή νομιμότητα. Επομένως μια τέτοια
διαταγή απ’ όπου κι αν προέρχεται είναι εντελώς παράνομη, ανήθικη και
παραβιάζει ακόμη και τον όρκο όσων υπηρετούν στις ένοπλες δυνάμεις. Η άρνηση
εκτέλεσης μιας τέτοιας διαταγής είναι η μόνη πατριωτική, νόμιμη, ηθική και
έντιμη στάση ενός που φέρει εθνόσημο για την άμυνα της χώρας. Διαφορετικά
γίνεται συνεργός σε εθνική προδοσία και κοινός εγκληματίας που οφείλει και
είναι σίγουρο ότι θα λογοδοτήσει στον ελληνικό λαό.
Οι ΗΠΑ όντως
αντιμετωπίζουν ένα σοβαρό επιχειρησιακό πρόβλημα σ’ αυτόν τον πόλεμο. Το κράτος
και οι ένοπλες δυνάμεις της Συρίας δεν έχουν διαλυθεί, ούτε έχουν εξαγοραστεί,
όπως έγινε στο Ιράκ και επέτρεψε στην εισβολή της «συμμαχίας των προθύμων» το
2003. Όχι ότι δεν προσπάθησαν, αλλά μέχρι στιγμής δεν τους βγήκε. Από την άλλη
βιάζονται να χτυπήσουν και πρέπει να εξασφαλίσουν ότι πριν πατήσουν στο έδαφος
της Συρίας οι μεραρχίες του ΝΑΤΟ (κυρίως από Αμερικανούς, αλλά και Τούρκους,
Γερμανούς, Γάλλους, Ολλανδούς, κοκ) που έχουν συγκεντρωθεί για τον σκοπό αυτό
στα σύνορα της Τουρκίας και της Ιορδανίας, δεν θα βρουν ισχυρή ένοπλη
αντίσταση.
Για να συμβεί
αυτό θα πρέπει τα πλήγματα που θα δεχθεί η Συρία από την αεροπορία και το
ναυτικό της νέας «συμμαχίας των προθύμων» να τσακίσουν το ηθικό του πληθυσμού
και την οργανωμένη άμυνα της χώρας. Μπορούν να το κάνουν; Θα το δούμε. Γιατί
απέναντι στις ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ δεν είναι μόνο η Συρία, αλλά και η Ρωσία, η οποία
όχι μόνο στελεχώνει την αεράμυνα του Άσαντ, αλλά δήλωσε ότι θα κρατήσει και τη
ναυτική βάση που διαθέτει στη Συρία ανοιχτή. Επίσης, το Ρωσικό επιτελείο
καλοβλέπει την ιδέα να αξιοποιηθεί η Συρία για να δοθεί ένα αποφασιστικό μάθημα
στο ΝΑΤΟ, σαν αυτό που εισέπραξαν οι Σοβιετικοί στο Αφγανιστάν.
Μόνο που αυτή τη
φορά τα πράγματα είναι πολύ πιο επικίνδυνα. Για πρώτη φορά οι ένοπλες δυνάμεις
των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ καλούνται να αναμετρηθούν όχι απευθείας με τη Ρωσία, αλλά
με τη Ρώσικη πολεμική τεχνολογία, όχι του προηγούμενου αιώνα, αλλά αιχμής. Κι
αυτό είναι μια πτυχή του πολέμου που δεν πρέπει να μας ξεφεύγει. Το αν θα
κατορθώσει η πολεμική αεροπορία και το ναυτικό των ΗΠΑ να επαναλάβει την
εκστρατεία από αέρος που εφάρμοσε στη Γιουγκοσλαβία, στο Ιράκ και στη Λιβύη
εναντίον της Συρίας με τα ίδια καταστροφικά αποτελέσματα στις υποδομές της
χώρας, είναι ένα μεγάλο στοίχημα για το Πεντάγωνο. Θα πρέπει να αποδείξει στην
πράξη ότι οι νέες γενιές έξυπνων όπλων από αέρος, οι τόμαχοκ και οι κρουζ, τα
μη επανδρωμένα αεροσκάφη και όλα τα άλλα πανάκριβα οπλικά συστήματα με τα οποία
εξοπλίζεται σωρηδόν το Πεντάγωνο, δίνει
τη δυνατότητα στις ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ να χτυπά όπου θέλει, όποιον θέλει, όποτε
θέλει χωρίς δυνατότητα αποτελεσματικών αντίμετρων. Και τώρα καλείται να το
αποδείξει αυτό απέναντι σ’ ένα πυκνό δίκτυο αεράμυνας με βασικό οπλικό σύστημα
τους S-300 που ποτέ ξανά δεν
έχει αντιμετωπίσει στο πεδίο της μάχης η δυτική πολεμική αεροπορική και
πυραυλική τεχνολογία.
Ένας ακόμη πόλεμος
για την παγκόσμια κυριαρχία.
Το στοίχημα αυτό
δεν είναι κρίσιμο μόνο για τη δυνατότητα των ΗΠΑ, αλλά και του ΝΑΤΟ να ενισχύουν
την παγκόσμια κυριαρχία τους και με στρατιωτικά μέσα, αλλά και για τους μελλοντικούς
σχεδιασμούς του στρατιωτικοβιομηχανικού συμπλέγματος. Στην παγκόσμια αγορά
οπλικών συστημάτων παρά το γεγονός ότι οι ΗΠΑ κυριαρχούν έχοντας περίπου το
40%, η Ρωσία του Πούτιν αποδεικνύεται ένας πολύ σοβαρός ανταγωνιστής αν και
διαθέτει μόλις το 6%. Η αναμέτρηση σε αποτελεσματικότητα των δυο βασικών
παραγωγών οπλικών συστημάτων, που βασίζονται σε δυο ριζικά διαφορετικές
φιλοσοφίες κόστους και οφέλους στο πεδίο της μάχης, θα κρίνει το ποιος θα
κυριαρχήσει στον ανταγωνισμό των εξοπλισμών που αισίως φτάνει στα επίπεδα του
ψυχρού πολέμου.
Εδώ θα πρέπει να
επισημάνουμε ότι το κυνηγητό των εξοπλισμών έχει πάρει τα τελευταία χρόνια και
ιδιαίτερα μετά το τελευταίο παγκόσμιο κραχ το 2008, τρελές διαστάσεις. Δεν
είναι μόνο οι ΗΠΑ και η Ρωσία. Ούτε μόνο η Βρετανία, η Γαλλία και η Γερμανία
που έχουν πυροδοτήσει έναν ξέφρενο κυνηγητό εξοπλισμών. Σήμερα υπάρχουν πάνω
από 1.200 εργοστάσια σε 98 χώρες που παράγουν πλήρη σειρά ελαφρών πολεμικών
όπλων και πυρομαχικών για όποιον έχει να πληρώσει, δηλαδή για την ελεύθερη
αγορά. Με τη ζήτηση να τροφοδοτεί διαρκώς την προσφορά
Ταυτόχρονα
διεξάγεται ένας απίστευτα οξύτατος ανταγωνισμός τόσο στον τομέα της
αεροδιαστημικής με διαρκώς και νεότερες γενιές πολεμικών αεροσκαφών, συμβατικών
πυραύλων και στρατιωτικών δορυφόρων.
Το ίδιο και στην
ανάπτυξη του πολεμικού ναυτικού που έχει ξανά αποκτήσει τη σημασία που είχε
στην εποχή των πολέμων για τον έλεγχο των θαλασσίων οδών. Έτσι σήμερα βλέπουμε
όχι μόνο την Κίνα να ναυπηγεί δικά της αεροπλανοφόρα, αλλά και την Ινδία.
Επίσης, εντελώς πρόσφατα η Ιαπωνία αποκάλυψε την κατασκευή ενός ακόμη πολεμικού
σκάφους που χαρακτηρίζει «αντιτορπιλικό», αλλά στην πραγματικότητα αποτελεί το
μεγαλύτερο πολεμικό σκάφος που ναυπηγεί μετά το 2ο παγκόσμιο πόλεμο
με δυνατότητα μετατροπής σε αεροπλανοφόρο.
Η τεράστια
συγκέντρωση οπλικών συστημάτων και εξοπλισμών προμηνύει ένταση των πολεμικών
συρράξεων παγκόσμια το αμέσως επόμενο διάστημα. Όχι μόνο των περιφερειακών
συγκρούσεων, ούτε μόνο των πολεμικών επεμβάσεων, αλλά και των εμφυλίων πολέμων
που ανθούν στις μέρες μας. Πρόκειται για ένα νέο είδος εμφυλίου που διεξάγεται
από φυλάρχους και συμμορίες στη βάση θρησκευτικών ή άλλων προφάσεων με
επιδότηση και ενίσχυση από το εξωτερικό. Όπως συμβαίνει στην Τυνησία σήμερα, στη
Λιβύη και στην Αίγυπτο, όπως και σε άλλες 58 χώρες του πλανήτη.
Ο νέος τύπος παγκόσμιου
πολέμου και οι στόχοι του
Με αυτή την
έννοια ένας πιθανός πόλεμος εναντίον της Συρίας δεν θα είναι ένας ακόμη
περιφερειακός πόλεμος. Ούτε θα έχει στόχο την ανατροπή του καθεστώτος Άσαντ και
την αντικατάστασή του με ένα φιλοδυτικό. Είναι μια νέα ποιοτική βαθμίδα στον
παγκόσμια πόλεμο που κήρυξε πρώτη η ηγεσία Μπους το 2001 μετά το χτύπημα στους
δίδυμους πύργους. Ο στόχος αυτής της νέας εκδοχής του παγκόσμιου πολέμου δεν
είναι η τρομοκρατία τύπου Αλ Κάιντα όπως πρώτα, αλλά απευθείας η ίδια η
αυτοτελής κρατική συγκρότηση των λαών.
Οι παγκόσμιες
αγορές κεφαλαίων σήμερα, πολύ περισσότερο μετά το παγκόσμιο κραχ του 2008 και τη
συνεχιζόμενη κρίση χρέους που κλιμακώνεται κυρίως στις μεσαίου και ανώτερου
επιπέδου οικονομίες, δεν ανέχεται πλέον σύνορα και συγκροτημένα κράτη που έστω
και τυπικά οφείλουν να παίρνουν υπόψη τους λαούς τους. Δεν αρκεί πια η επιβολή
κοινών πολιτικών και οικονομικό άνοιγμα συνόρων. Η διασυνοριακή κίνηση
κεφαλαίων που μέχρι πρόσφατα αποτελούσε τον βασικό πολιορκητικό κριό που
γκρέμιζε σύνορα, εθνικές ρυθμίσεις και θεσμούς, που ισοπέδωνε εθνικές
οικονομίες και επέβαλε τους όρους ανταγωνισμού της διεθνούς αγοράς, με μέτρο το
μεροκάματο και τις συνθήκες κινέζου κούλη, υπέστη τραγική υποχώρηση. Μέσα στα
χρόνια μετά το κραχ του 2008 έχασε πάνω από το 60% της παγκόσμιας κίνησης.
Δεν μπορούν πλέον
οι διεθνείς αγορές κεφαλαίου να σπρώξουν την παγκοσμιοποίηση της ισοπέδωσης
λαών και εργαζομένων με οικονομικά μέσα. Ήρθε η ώρα των εξωοικονομικών μέσων.
Το κράτος σήμερα καλείται να επανέλθει στις ρίζες του. Να μετατραπεί ανοιχτά σε
μοχλό ανοιχτής βίας κατά του λαού προς όφελος των πιο ισχυρών παραγόντων των
αγορών διεθνώς, όπως είναι οι τράπεζες και τα επενδυτικά κεφάλαια που ελέγχουν
την παγκόσμια κίνηση κεφαλαίων.
Η παλιά
αστικοδημοκρατική ψευδαίσθηση ότι το κράτος οφείλει να είναι κράτος δικαίου και
μάλιστα να υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον, σήμερα εγκαταλείπεται ολοσχερώς. Το
κράτος σήμερα οφείλει να υπηρετεί με προκλητικό και άμεσο τρόπο τις δυνάμεις
της αγοράς, ακόμη κι αν χρειαστεί να εξοντώσει τον λαό του, να τον υποδουλώσει
προς όφελος ξένων δυνάμεων, να τον σπρώξει σε αλληλοσφαγή και εμφύλιο
προκειμένου να μην είναι σε θέση να αντιδράσει.
Είναι τυχαίο που οι
δυνάμεις ασφαλείας της Αιγύπτου μόλις πριν καναδυό εβδομάδες εντελώς αναίτια
άνοιξαν πυρ εναντίον δυο ειρηνικών καθιστικών διαμαρτυριών των λιγοστών οπαδών
του Μοχάμεντ Μόρσι, επειδή διαμαρτύρονταν εναντίον της αντικατάστασής του από
τον στρατό μετά από παλλαϊκές διαδηλώσεις εναντίον του; Είναι σαφές ότι η ηγεσία
του στρατού της Αιγύπτου, η οποία ελέγχεται πλήρως από τις ΗΠΑ, αποφάσισε να
σπρώξει την χώρα και τον λαό της στη δύνη του εμφυλίου. Ο λόγος είναι απλός.
Θέλει να ελέγξει με κάθε τρόπο την λαϊκή εξέγερση που μαίνεται στην Αίγυπτο από
την εποχή της πλατείας Ταχρίρ και την ανατροπή του Μουμπάρακ. Κι επειδή δεν
υπάρχουν περιθώρια για εξαπάτηση και εξαγορά έστω και τμημάτων του εξεγερμένου
λαού, που έμαθε πώς να ανεβοκατεβάζει κυβερνήσεις, επελέγη ο εμφύλιος
σπαραγμός.
Είναι επίσης
τυχαίο ότι την ίδια ώρα το Ιράκ βιώνει ένα από τα πιο εκτεταμένα και θανατηφόρα
κύματα βομβιστικών επιθέσεων από το 2008 μέχρι σήμερα. Μόνο μια βομβιστική
ενέργεια με αφορμή τις γιορτές με τις οποίες ολοκληρώνεται το Ραμαζάνι,
στοίχισε πάνω από 100 νεκρούς, σχεδόν όλοι τους άμαχοι πολίτες. Ανάλογη
θρησκευτική βία αναφέρεται και σε πολλές περιοχές της παραμεθορίου του Ιράν με
ανάλογες βομβιστικές επιθέσεις κυρίως από το έδαφος του Ιράκ και του
Αφγανιστάν. Την ίδια ώρα οξύνονται ακόμη μια φορά οι σχέσεις Πακιστάν και
Ινδίας με τους θερμοκέφαλους να ανταλλάσουν πυρά και τις βιομηχανίες οπλισμού
να τρέχουν για να κλείσουν πολύτιμα συμβόλαια. Κι ο κατάλογος συνεχίζεται.
Τα επιτελεία των
ΗΠΑ, του ΝΑΤΟ και της ΕΕ ξέρουν πολύ καλά ότι με την κατάσταση που έχει
δημιουργηθεί λόγω της παγκόσμιας κρίσης, αφενός, πρέπει να χρησιμοποιήσουν
πολιτικά και στρατιωτικά μέσα για να ανοίξουν ακόμη περισσότερο τις οικονομίες,
να επιβάλλουν τον παγκόσμιο νόμο του τοκογλύφου και του κερδοσκόπου που ξέρει
να επωφελείται ιδιαίτερα από την καταστροφή. Αφετέρου, γνωρίζουν επίσης πολύ
καλά ότι από αυτή την κρίση δεν μπορεί να υπάρξει ανάκαμψη από την οποία θα
μπορέσουν να επωφεληθούν ελάχιστα έστω οι εργαζόμενοι και οι λαοί. Η ανείπωτη
μιζέρια, η άνευ προηγουμένου εξαθλίωση, η ανυπαρξία δικαιωμάτων και κοινωνικής
ασφάλισης οποιουδήποτε είδους και επιπέδου, όπως και η σκληρή δουλειά με όρους
μετανάστη είναι το παρών και το μέλλον για την μεγάλη πλειοψηφία του
εργαζόμενου πληθυσμού του πλανήτη. Είτε βρίσκεται στις ανεπτυγμένες οικονομίες,
είτε όχι. Ο εργαζόμενος λαός δεν μπορεί παρά να περιμένει το επίπεδό του να
βυθίζεται διαρκώς και με χειρότερους όρους.
Αναπόφευκτες οι
κοινωνικές εξεγέρσεις
Τα δεδομένα αυτά
κάνουν τις κοινωνικές και λαϊκές εξεγέρσεις αναπόφευκτες. Είναι μαθηματικά
βέβαιο ότι οι λαοί θα εξεγερθούν ακόμη και στην καρδιά της μητροπολιτικής
Ευρώπης και Αμερικής. Πώς λοιπόν μπορεί να αντιμετωπιστεί ένα τέτοιο βέβαιο
ενδεχόμενο; Η παλιά τακτική των παραχωρήσεων είναι πλέον αδύνατη. Δεν το
επιτρέπει πια το επίπεδο συσσώρευσης και αναπαραγωγής του κεφαλαίου παγκόσμια.
Το μόνο που μένει είναι η βία, η άγρια καταστολή του λαού με την δημιουργία
μιας νέας παγκόσμιας αρχιτεκτονικής όπου τα κράτη δεν αναγνωρίζονται ως
αυτεξούσια, ως νομική έκφραση των λαών τους. Αντίθετα τα κράτη, ή τα κρατικά
μορφώματα οφείλουν σήμερα να είναι οργανικά μέρη και προεκτάσεις του παγκόσμιου
συστήματος οικονομικής και πολιτικής διαχείρισης όπου οι αποφάσεις παίρνονται
σε υπερεθνικό και υπερκρατικό επίπεδο.
Επομένως κανένα
κράτος δεν πρέπει να εκφράζει την εθνική και κοινωνική συγκρότηση του λαού του.
Πρέπει να λειτουργεί ως τοποτηρητής των συμφερόντων και των επιλογών του
παγκόσμιου συστήματος. Οι κυβερνήσεις οφείλουν να αποτελούν οργανικό μέρος
αυτού του παγκόσμιου συστήματος, αδιαφορώντας για τις ανάγκες, τις αγωνίες και
την αληθινή κατάσταση του λαού τους. Κι επομένως αν ένας λαός αντιδράσει η λύση
είναι απλή και σίγουρη: εμφύλιος με όρους εσωτερικής διάλυσης, διάσπασης και
αποσύνθεσης της κοινωνίας και του λαού ώστε να μην μπορεί με την ενότητά του να
διεκδικήσει τη χώρα του. Όπως, π.χ., έκανε ο λαός της Αιγύπτου ανατρέποντας τον
Μουμπάρακ πρώτα και μετά τον Μόρσι.
Συνεπώς ο πόλεμος
που είναι στα σκαριά εναντίον της Συρίας έχει σαν στόχο την ολοκληρωτική
διάλυση της χώρας και του λαού, τον διαμελισμό της και την μετατροπή της σε νέο
Ιράκ, ή Αφγανιστάν. Ο πόλεμος αυτός είναι σίγουρο ότι θα συμπαρασύρει τις
γειτονικές χώρες, όχι μόνο στις καθαυτό πολεμικές επιχειρήσεις, αλλά και στην
καθαυτό επαναχάραξη των συνόρων της περιοχής με τον διαμελισμό ακόμη και της
Τουρκίας. Η εγγύς ανατολή θα πάρει την μορφή που έχει σήμερα η βόρεια Αφρική.
Κομματιασμένα κράτη σε αποσύνθεση με τους εμφυλίους ανάμεσα σε φυλάρχους να
κατατρώνε τις σάρκες των λαών της περιοχής. Αυτή θα είναι η νορμάλ κατάσταση
από εδώ και πέρα για τις περισσότερες χώρες και περιοχές του πλανήτη
προκειμένου οι διεθνείς αγορές κεφαλαίου να διαχειριστούν την κρίση τους.
Η εμπλοκή της Ελλάδας…
Όποιος νομίζει
ότι το Αιγαίο και τα Βαλκάνια θα μείνουν εκτός αυτής της εξέλιξης, τότε τρώει
σε μεγάλες δόσεις κουτόχορτο. Η Ελλάδα βρίσκεται ήδη σε κατάσταση γενικής κατάρρευσης.
Μέχρι τώρα αυτό που συγκρατεί την αποσύνθεση της χώρας είναι ο λαός της που δεν
λέει να το βάλει κάτω και να μετατραπεί σε πεδίο άσκησης εμφυλίου πολέμου. Οι
κυβερνώντες έχουν πάρει τις εντολές τους και τις εκτελούν κατά γράμμα. Έχουν
εντολή να αφήσουν πίσω τους καμένη γη. Και προκειμένου οι ίδιοι να γλυτώσουν από
το σκαμνί που σίγουρα θα τους καθίσει ο λαός, δεν έχουν κανένα πρόβλημα να δουν
την Ελλάδα να καίγεται όπως σήμερα καίγεται η Αίγυπτος. Δεν έχουν κανένα πρόβλημα
να δουν τον ελληνικό λαό και τη χώρα να σπαράσσεται στις φλόγες ενός νέου εμφυλίου.
Να γιατί δίνουν
και παίρνουν στις μέρες μας οι γιορτές μίσους από τον παλιό εμφύλιο τόσο από τα
φασιστικά και χουντοδεξιά σχήματα και τους επίσημους συνδέσμους αποστράτων, όσο
και από τις ηγεσίες της αριστεράς που από την αρχή της κρίσης ήταν οι καλύτεροι
απολογητές του καθεστώτος κατοχής και διάλυσης της χώρας. Κανένας τους δεν μιλά
και προπαντός δεν αναδεικνύει τον κυρίαρχα εθνικοαπελευθερωτικό, πατριωτικό και
δημοκρατικό χαρακτήρα που έχει ο αγώνας του λαού, μιας και το κυρίαρχο πρόβλημα
που έχει τεθεί είναι σε ποιον ανήκει αυτή η χώρα. Όλοι τους έχουν παραδώσει τα
κλειδιά της χώρας στους Αμερικανούς και Ευρωπαίους αποικιοκράτες και αντιμετωπίζουν
τον δοσιλογισμό και την εθνοπροδοσία ως μια φυσιολογική πολιτική κατάσταση για
το λαό.
Η Ελλάδα είναι
στα πρόθυρα του διαμελισμού της. Το οικονομικό και πολιτικό υπόβαθρό της είναι ήδη
έτοιμο με όλες τις θεσμικές αλλαγές που έχει επιβάλλει η τρόικα. Η ένθερμη αποδοχή
της πολεμικής επέμβασης εναντίον της Συρίας από τους κυβερνώντες, είναι το εισιτήριο
για να μπει στον ντορβά και η Ελλάδα. Η μόνη αντίσταση μέχρι στιγμής σ’ αυτό το
προμελετημένο ολοκαύτωμα είναι η αυθόρμητη πεισματική άρνηση του λαού μας να
ενδώσει στα εμφυλιοπολεμικά σύνδρομα που προσπαθούν να τον ταΐσουν από τα δεξιά
και τα αριστερά. Και η μόνη ελπίδα οι δυνάμεις σαν το ΕΠΑΜ που ειλικρινά παλεύουν
για την ενότητα του λαού πάνω από εμφυλιοπολεμικές διαχωριστικές γραμμές, πάνω
από πλαστούς διαχωρισμούς δεξιάς και αριστεράς με σκοπό την ταχύτερη δυνατή
ανατροπή του καθεστώτος κατοχής και δουλοπαροικίας του χρέους.
Ο ελληνικός λαός
μπορεί να κάνει την έκπληξη. Άλλωστε δεν έχει άλλη εναλλακτική. Ή μάλλον η άλλη
εναλλακτική είναι η γενοκτονία του λαού και ο διαμελισμός της χώρας υπό το άγρυπνο
βλέμμα του ευρώ, του δολαρίου και των ντόπιων συνεργατών τους. Μπορεί λοιπόν να
ανατρέψει το καθεστώς που του έχουν επιβάλλει αποικιοκράτες και δοσίλογοι, να
κερδίσει την χώρα του και να επιβάλλει με την ενότητά του τα κυριαρχικά της δικαιώματα
σε γη, αέρα και θάλασσα με γνώμονα τη δική του ευημερία.
Αυτό το ενδεχόμενο
είναι το μόνο που τρέμουν όσοι μεθοδεύουν την κλιμάκωση του παγκόσμιου πολέμου.
Είναι στο μόνο ενδεχόμενο που δεν έχουν απάντηση, δεν μπορούν να το αντιμετωπίσουν
ούτε καν με στρατιωτικά μέσα. Η ιστορία έχει δείξει ότι ένας λαός ενωμένος και
αποφασισμένος, όσο μικρός κι αν είναι, αποδεικνύεται πάντα ανυπέρβλητος αντίπαλος
όταν υπερασπίζεται την πατρίδα του και τον εαυτό του απέναντι ακόμη και στη
μεγαλύτερη υπερδύναμη. Γι’ αυτό και ολόκληρη η στρατηγική τους βασίζεται στην έγκαιρη
αποτροπή ενός τέτοιου ενδεχομένου πριν συμβεί. Έτσι όμως και συμβεί, όλα τα
δεδομένα του προβλήματος αλλάζουν ριζικά τόσο για την Ελλάδα, για την περιοχή,
αλλά και παγκόσμια. Θα είναι το πρώτο μεγάλο πλήγμα που θα δεχτεί η παγκόσμια τάξη,
όπως ακριβώς έγινε και με την εθνεγερσία του 1821 παρά και ενάντια της Ιερής
Συμμαχίας. Μόνο που σήμερα θα τελειώσουμε αυτό που έμεινε ατελείωτο τότε.
Σχόλιο της Ημέρας,
31/8/2013.
Κε. Καζα΄κη, διάβασα την ανάλυσή σας και σας ευχαριστώ και για αυτή σας τηεν παρέμβαση. Θα ήθελα να σταθώ στο σκέλος της ένταξης μιας πιθανής (διότι δεν έχει ακόμα αρχίσει - άσχετα αν την θεωρούμε σχεδόν σίγουρη) επέμβασης-σύρραξης με κέντρο τη Συρία ως ένα ακόμα επεισόδιο ¨ξεκαθαρίσματος" του τοπίου για την μελλοντική εκμετάλευση την Αφρικανικής ηπείρου. Παρακολουθώντας την ροή κεφαλαίων διεθνώς, είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι τα τελευταία χρόνια συγκεκριμένες χώρες της κεντρικής, υποσαχάριας, Αφρικής έχουν δεχθεί τεράστιο αριθμό κεφαλαίων με στόχο την σε μια εικοσαετία-πεντηκονταετία από τώρα να απομυζουν τουσ εξαιρετικά πλούσιους πόρους τηε Αφρικής. Αραβικές χώρες όπως η Λιβύη, Αίγυπτος, συρία, που [αλαιότερα δρούσαν ως "ισχυροί" τοποτηρητές και "φροντιστές" συμφερόντων μεγάλων δυνάμεων, εμποδίζοντας "παρείσφρυση", τώρα που έχει αλλάξει το σχέδιο αξιοποίησης, δεν είναι απαραίτητοι πλέον - αντίθετα είναι και πιθανά εμπόδια. Παρατηρώ μια παράλληλη "διαδικασία" με τοπικούς ισχυρούς πυρήνες στα Βαλκάνια (Σερβία, Ελλάδα, Τουρκία, Κύπρος, Βουλγαρία, Ουγγαρία, Ρουμανία). Το ένα μετά το άλλο "φυλάκιο" είχε την χειρότερη δυνατή τύχη. Και η στρατηγική αυτή, δεν προϊδεάζει για καμιά καλή εξέλιση στην υπόθεση φτωχοποίησης και "καταδίκης" της Ελλάδας ή την εκμετάλευση των - κατά το κοινώς λεγόμενο - ασημικών. Θα ήθελα από εσάς κάποι σχετικό σχόλιο πανω στις ταπεινές επόψεις μου. Με ευχαριστίες για την μέχρι τώρα προσφορά σας. Μιχάλης Κάτσικας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά τα λες φίλε Δημήτρη, όμως δυστυχώς ο περισσότερος κόσμος είναι σε κατάσταση <> και περιμένει κάποιον εξωγενή και από μηχανής θεό να τον σώσει. Δυστυχώς όμως με ευθύνη και προσωπική, (θα μπορούσα να είχα κάνει πολλά περισσότερα, προσωπικές αδυναμίες και χρόνιες πρακτικές με σταμάτησαν από μια ακόμα μεγαλύτερη υπέρβαση σε προσωπικό επίπεδο, θαρρώ πως αρκετοί συναγωνιστές νιώθουν το ίδιο)δεν έχουμε καταφέρει ακόμα να απεξαρτήσουμε την συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου από τον παραδοσιακό τρόπο σκέψης. Ακόμα σκέφτονται και προσπαθούν να καταλάβουν την κατάσταση με όρους του, τι θέλει η Γερμανία, τι επιδιώκει η Αμερική, εμάς με ποιόν συμφέρει να συνταχτούμε; Ο ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ. μπορεί να αλλάξει τα πράγματα, να επαναδιαπραγματευθεί, η κυβέρνηση έχει κάνει βήματα, η κατάσταση θα καλυτερέψει τελικά, αρκεί να μείνουμε στο ευρώ, η Χ.Α. θα δείρει τους κυβερνώντες κ.τ.λ.. Τελικά νομίζω ότι ακόμα και μέσα στο μέτωπο (εξαιρώ εσένα και όσους άλλους αγωνίζονται με τον ίδιο ζήλο από την πρώτη μέρα ίδρυσης του μετώπου έως σήμερα),εν τέλει περιμένουμε τις εξελίξεις μετά τα νέα μέρα, που αδιαμφισβήτητα θα θέσουν πρόβλημα ταυτόχρονης πληρωμής φορολογικών υποχρεώσεων και προσωπικής επιβίωσης για μεγάλο μέρος του λαού. Υπολογίζουμε λοιπόν ότι μετά από αυτό το χτύπημα ο λαός θα εξεγερθεί και θα διεκδικήσει την ανατροπή της σημερινής κυβέρνησης, και επιπλέον ότι θα το πράξει, όχι ζητώντας εκλογές για να έρθει στα πράγματα ένα άλλο κοινοβουλευτικό κόμμα, αλλά με τους όρους και τα προτάγματα του μετώπου, έξοδος από το ευρώ,αποδέσμευση από την Ε.Ε.,συντακτική εθνοσυνέλευση για νέο πραγματικά δημοκρατικό σύνταγμα με δικλείδες λογοδοσίας και ανακλητότητας για τους κυβερνώντες, εθνικοποίηση των μεγάλων τραπεζών κ.τ.λ.Πολύ φοβάμαι ότι η ρήση του ποιητή <>, μας ταιριάζει απόλυτα!Ξέρω ότι η απάντηση σε αυτόν τον προβληματισμό είναι αγώνας και μόνο αγώνας!Η προσωπική αξιοπρέπεια και ο πατριωτισμός του καθενός από εμάς που αγαπάει ειλικρινά αυτόν τον τόπο, τον εαυτό του, την οικογένεια του και τους προγόνους του, μας επιβάλλει την συνέχιση της προσπάθειας αφύπνισης του λαού και της κοινής γνώμης μέχρις εσχάτων!Άλλωστε τι άλλο έχουμε να κάνουμε; Όσοι συμφωνούν με τη ρήση του Ρήγα <>, ακόμα κι αν δεν το ξέρουν ακόμα, δεν έχουν άλλη επιλογή! Βλέπω όμως ότι δυστυχώς ο σημερινός εθνικοαπελευθερωτικος αγώνας έχει πολλούς βωβούς και τραγικούς μάρτυρες και κανέναν (μέχρι στιγμής) ηγέτη, που να μπορεί να βγεί μπροστά και να συγκρουστεί ευθέως με το καθεστώς! Να το κάνει να δείξει το πραγματικό απαίσιο κατασταλτικό του πρόσωπο, να αποδυθεί τον μανδύα της ψευδεπίγραφης δημοκρατικής νομιμότητας και ταυτόχρονα να εμπνεύσει τον κόσμο να τον ακολουθήσει και να γίνει το σύμβολο της αντίστασης του. Δεν μιλάω για ηγέτη που θα έρθει να μας προσφέρει έτοιμες λύσεις και να ηγηθεί μιας κυβέρνησης μετά την <>, δεν θέλω έναν καινούργιο Μάο,Λένιν ή ακόμα Τσάβες
ΑπάντησηΔιαγραφήσυνέχεια, συγνώμη για την διακοπή..., μιλάω για έναν Παναγούλη, έναν Ρήγα, έναν Νικηταρά, που θα μιλήσει στο συναίσθημα και θα μας κάνει όλους να σηκωθούμε λίγο ψηλότερα! Κάποιον που δεν θα έχει τίποτα να χάσει, μα ταυτόχρονα και τα πάντα! Κάποιον που δεν θα διστάσει να μείνει στη φυλακή για όσο χρειαστεί, όπως έκανε ο Μαντέλα στις άθλιες φυλακές του Άπαρτχαϊντ,κάποιος που θα ταυτιστεί με το λαϊκό αίσθημα της λεβεντιάς και της αγάπης για την ελευθερία. Κάποιος που θα αφυπνίσει αυτόν τον χειμαζόμενο λαό και θα τον αναγκάσει να βγει μαζικά στους δρόμους. Ρομαντικό πες με, όμως απευθύνω δραματική έκκληση σε όποιον αισθάνεται έτσι να βγει μπροστά γιατί το έθνος τον έχει ανάγκη όσο ποτέ! Η συλλογική δράση είναι εκ των ων ουκ άνευ, όμως για να προχωρήσει ένα τέτοιο εγχείρημα χρειάζεται η προσωπική υπέρβαση και η ατομική υπεροχή σε λεβεντιά και κουράγιο! Όσοι διαβάσουν αυτό το σχόλιο, και ελπίζω να είναι αρκετοί,ελπίζω όχι μόνο εντός μετώπου, τους παρακαλώ θερμά να κοιτάξουν τον εαυτό τους στον καθρέπτη. Αν μέσα τους δουν κάτι από Νικηταρά ή Δασκαλογιάννη ας κάνουν ένα βήμα εμπρός. Ας μην σκεφτούν ότι θα τους πουν ψώνια ή θα τους χλευάσουν, αν είναι αληθινοί κανείς δεν θα σταθεί μπροστά τους,κανένας δεν θα τους καπελώσει. Δόξα τω θεό ούτε ο Καζάκης ούτε κανένας άλλος από τα θεσμικά όργανα του κινήματος έχει δείξει τάσεις ανθρωποφαγίας. Αρκεί κάποιος να το αποδείξει με όρους αγώνα! Από καρδιάς, Τσουτσάνης Μιχάλης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αναλυσή σου είναι εμπνευσμένη. Μακάρι να γίνουν κατανοητά τα όσα λές για την Εθνική Ενότητα. Αλλωστε είχε λεχθεί και παλιότερα από έαν λεβέντη "Καλό είναι οτι συμφέρει τον Λαό και όχι ότι συμφέρει το Κόμμα" όποιο και αν είναι το κόμμα ή η φατρία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ εξ ολοκλήρου με την ανάλυση. Για τη Δύση, το παλιό σύστημα των στρατιωτικών δικτατόρων -απογόνων της μπααθικού τύπου αστικής επανάστασης- στη Μέση Ανατολή είναι φανερό οτι έχει έρθει η ώρα να εκλείψει. Πρέπει όμως να είμαστε προσεκτικοί. Αντίθετα απο τους αριστερούς και δεξιούς συνομωσιολόγους πρέπει με κάθε κόστος να τονίσουμε οτι πρώτοι οι ίδιοι οι λαοί των χωρών αυτών ξεσηκώθηκαν για να ανατρέψουν αυτά τα καθεστώτα (Λιβύη, Τυνησία, Αίγυπτος, Συρία). Η Δύση όπου μπόρεσε (Λιβύη και Συρία πιο ξεκάθαρα)ακολούθησε μια πολύ συγκεκριμένη στρατηγική: άφησε τα καθεστώτα να πνίξουν στο αίμα τις αυθόρμητες κινητοποιήσεις των πρώτων ημερών, τα πιο προοδευτικά στρώματα του λαού. Στον εμφύλιο που ακολοθούσε τηρούσε στάση αναμονής (κατα τα φαινόμενα φυσικά) μέχρι να είναι βέβαιη οτι ο κατα περίπτωση "αντικαθεστωτικός συνασπισμός" είχε αποκτήσει το ίδιο αποκρουστικό πρόσωπο με το παλιό καθεστώς. Τότε, αν έκρινε απαραίτητο, επενέβαινε και στρατιωτικά (Λιβύη) για να σπρώξει τα πράγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣημειολογικά και μόνο, ας θυμηθούμε τις πρώτες μέρες των κινητοποιησεων στη Συρία, όταν βλέπαμε πτώματα μες το αίμα στους δρόμους απο τις δυνάμεις του καθεστώτος. Λίγους μήνες μετά το γύρο του κόσμου έκανε το αποκρουστικό βίντεο του Σύρου (;) αντικαθεστωτικού που κανιβάλιζε στο πτώμα του νεκρού στρατιώτη.
Η Δύση θέλει εμφύλιο, αναλογα με τη χώρα δεν έχει κανεναν ενδοιασμό να στηρίξει τζιχαντιστές (Συρία, Τυνησία οπου δολοφονούνται βουλευτές) ή μερίδες του παλιού καθεστώτος (Αίγυπτος, όπου καλώς ή κακώς ο λαός έφερε τους Αδελφούς Μουσουλμάνους στην εξουσία).
Θα κάνει τα πάντα για εκείνο το "αποτρόπαιο ειδωλολατρικό ξόανο" που έλεγε και ο Μάρξ, "που δε πίνει νέκταρ παρά μόνο μέσα απ'το κρανίο των σφαγιασμένων."
Γιώργος Κ.
Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά σήμερα για τους Αμερικανούς όπως αναφέρεται εδώ, σχετικά με την αφύπνιση στα πολιτικά θέματα της ανθρωπότητας : Brzezinski ‘Global Political Awakening’ Making Syrian War Difficult:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.storyleak.com/brzezinski-global-political-awakening-making-syrian-war-difficult/
Όσο για το αν ξέρουν για χημικά ή όχι μπορούν και με απίστευτους τρόπους να τα βρουν: http://www.youtube.com/watch?v=_TAq2rjGm9A
Όσο για τους Ρώσους ακολουθούν τα λόγια του Ναπολέοντα: "Ποτέ μην διακόπτεις έναν αντίπαλο όταν κάνει λάθος.."
Παρόλα αυτά η Συρία αποτελεί το ένα βήμα πριν το Ιράν.
+Έτσι όμως και συμβεί, όλα τα δεδομένα του προβλήματος αλλάζουν ριζικά τόσο για την Ελλάδα, για την περιοχή, αλλά και παγκόσμια. Θα είναι το πρώτο μεγάλο πλήγμα που θα δεχτεί η παγκόσμια τάξη, όπως ακριβώς έγινε και με την εθνεγερσία του 1821 παρά και ενάντια της Ιερής Συμμαχίας. Μόνο που σήμερα θα τελειώσουμε αυτό που έμεινε ατελείωτο τότε.+ ΠIΣTEYΩ NA ΔEXΩΣAΣTEAI ... KPITIKH ! H "ANTIΓPAΦH" KAI H "ANAΠAPAΓΩΓH" ΠPΩTOΠOPIAKΩN ANAΛYΣEΩN, ΓINETAI KAI EXEI ΣKOΠO KAI ΣTOXO THN ... ΔIAΣTPEYΛΩΣH KAI TON ... EΛEΓXO TΩN ΠPΩTOΠOPIAKΩN ΔYNAMEΩN (EΠIΣTHMONIKOKOINΩNIKOΠOΛITIKΩN=EΠANAΣTATΩN) THΣ XΩPAΣ ! AYTO AΠOKAΛYΠTETAI KAI ΔIAΦAINETAI ΣTO KEIMENO ΣAΣ ΩΣ NOHMATIKO NHMA THΣ OYΣIAΣTIKHΣ ANTIΦAΣHΣ ΣAΣ ! H TEΛEYTAIA ΠAPAΓPAΦOΣ TO EΠIBEBAIΩNH !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔEN ΣYMBIBAZONTAI EΞOΔOΣ AΠO TO EYPΩ KAI H ... TEΛEYTAIA ΠAPAΓPAΦOΣ !! KAI OΠOIOΣ KATAΛABE .... KATAΛABE !! EMEIΣ ΔEN ... ΞΩΔEYOMAΣTE !!
KAI TΩPA TO ZEMΠEKIKO "MHN BΓAΛEIΣ KίX" ! ΣE ΔYO ΣTPOΦOPMEΣ ! [...ΣE MIA AIΘOYΣA ΣKOTEINH TON ΛAO ΔIKAZOYN, THN ΠATPIΔA MOY KΛAIΓΩ EΓΩ Ω, Ω, Ω, Ω, Ω, ... ΣE MIA AIΘOYΣA ΣKOTEINH TON ΛAO ΔIXAZOYN THN ΠATPIΔA MOY KΛAIΓΩ EΓΩ Ω, Ω, Ω, Ω, Ω, ] ! AYTA ΦIΛE MOY KAΛE !
Απο μεσα απ το Δαφνι γραφεις, ρε φιλε;
ΔιαγραφήΚατ'αρχην οτι το καθεστως της αιγυπτου ειναι υπο την επιρροη των ΗΠΑ νομιζω κανεις λαθος,ο στρατος ριχνει ευθυνες στους Αμερικανους..
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.defencenet.gr/defence/item/αίγυπτος-aφίσα-του-πούτιν-δίπλα-στον-στρατηγό-αλ-σίσι
Γι'αυτο ψαχνει προσεγγιση με Ρωσια,αρα πιθανον αυξηση επιρροης της Ρωσιας στη Μεση Ανατολη...
(η αληθεια για μενα ειναι οτι ο Πουτιν,πιθανοτατα λογω συμφεροντων εχει κρατησει τη πιο σωστη σταση,απεναντι στον διστακτικο Ομπαμα εδειξε πολλα κιλα παραπανω ως ηγετης κι εχει κερδισει και χρημα...
Πιστευεις οτι δεν ειναι περιφερειακος πολεμος,συμφωνω,ειναι πια παγκοσμια στρατηγικη εν κινησει που εφτασε στη Συρια και μακαρι εκει να αρχισει η αντιστροφη μετρηση των εξουσιαστων που πνιγουν στο αιμα λαους και εθνη...
Απο το 2006 η Συρια με το Ιραν εχουν συνθηκη αμοιβαιας αμυνας,δηλαδη αν τηρηθει απο τη νεα ηγεσια του Ιραν πρεπει να μπει κι επισημα στη συγκρουση και δε ξερουμε πως θα εξελιχθει..
Κυκλοφορησε κι αυτο:
(Russia Today channel confirmed a
short while ago that North Korean
leader Kim Jong-un Sent a stern
warning to the U.S. with demands
not to launch or carry out any
military intervention or the
imposition of influence on "Syria".
Jong has threatened saying: -
"If you hit Syria will hit the
American bases in the Middle East a
devastating blow")
Μεσα στο παραλογισμο ποτε δε ξερεις...
Η Θεση της Ελλαδας δεν επρεπε σιγουρα να ειναι η θεση Βενιζελου...
Επρεπε να πει ενα δυνατο ΟΧΙ στους ισλαμοφασιστες εισβολεις,στους δολοφονους του Συριακου λαου,ελληνορθοδοξων κτλ και να ζητα πολιτικη λυση...
Αν επρεπε να επεμβει η διεθνης κοινοτητα θα επρεπε για να διωξει τους ισλαμοφασιστες εισβολεις απο τη Συρια αλλα δυστυχως τα συμφεροντα και οι σχεδιασμοι αλλα επιβαλλουν,το δικαιο παει περιπατο...
''ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ''
Η επίθεση με χημικά από τους τρομοκράτες είχε προαναγγελθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.triklopodia.gr/2012/12/gcc.html?m=1
http://www.fox2magazine.net/%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1/7268-%CE%97-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%BA%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%85%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%83%CE%B5-%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%A3%CF%85%CF%81%CE%AF%CE%B1.
Στην Ελλαδα υπαρχει τεραστιος αριθμος μουσουλμανων λαθρομεταναστων πολλοι εκ των οποιων φανατικοι ισλαμιστες. Καποιοι απο αυτους μπορει να χρησιμοποιηθουν και για προβοκατσια απο μυστικες υπηρεσιες αλλων χωρων (ΗΠΑ, Τουρκια κλπ.). Να υποθεσουμε και το σεναριο οπου μια μελλοντικη κυβερνηση απορριπτει το bailout και προσπαθει να απελασει τους λαθρομεταναστες, οι λαθραιοι ξεκινανε εξεγερση και τοτε παρεμβαινει η Ε.Ε και οι ΗΠΑ να "τιμωρησουν" τη ρατσιστικη Ελλαδα που δεν σεβεται τα ανθρωπινα δικαιωματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα πράγματα θα εξελιχθούν πολύ πιο απλά. Θα οργανωθούν "συμμορίες με καλάσνικοφ", όπως τις έχει ονοματίσει ο ίδιος ο Δένδιας, από την ημεδαπή και την αλλοδαπή για να προκαλέσουν ταραχές μετά από κάποιο στημένο θεαματικό γεγονός. Σαν απάντηση θα βγουν "ομάδες κρούσεις" από χουντοδεξιά σταγονίδια και χρυσαυγίτες, στις οποίες θα απαντήσουν οι ομογάλακτοί τους antifa. H κυβέρνηση θα επικαλεστεί έκτακτη ανάγκη και θα χρησιμοποιήσει τις ειδικές δυνάμεις της αστυνομίας που ήδη διαθέτει με βαρύ οπλισμό και καθώς θα καίγονται συνοικίες θα καλέσει τις ένοπλες δυνάμεις να βοηθήσουν στην καταστολή. Οι πολιτικές δυνάμεις στο κοινοβούλιο να κάτσουν σούζα για να μην χρεωθούν το οτιδήποτε. Άντε το πολύ να καταγγείλουν την κυβέρνηση και μετά λούφα και παραλλαγή. Το σενάριο αυτό σε πολλές διαφορετικές παραλλαγές, αλλά με τον βασικό κορμό του απαράλλαχτο, κυκλοφορεί στα ανώτερα κυβερνητικά γραφεία και έχει ζητηθεί ήδη η γνώμη των ενόπλων δυνάμεων και το κατά πόσο θα ήταν διαθέσιμες στο να επέμβουν. Όμως κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να το βάλουν μπροστά πριν, αφενός, σιγουρευτούν ότι οι ένοπλες δυνάμεις θα παίξουν στο παιχνίδι και, αφετέρου, θα προχωρήσει η πολιτειακή αλλαγή που ετοιμάζουν. Θέλουν με δημοψήφισμα, αν τους βγαίνει, να προχωρήσουν στην εγακθίδρυση Προεδρικής Δημοκρατίας με Πρόεδρο άμεσα εκλέξιμο από εκλογές και ενισχυμένες εξουσίες στην εξωτερική πολιτική και άμυνα, καθώς και στη δημόσια τάξη και ασφάλεια. Ήδη η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ έχει αποδεχτεί τη μετάβαση στο Προεδρικό πολίτευμα με δηλώσεις του Τσίπρα στα Χανιά. Ο Πρόεδρος που θα εκλεγεί "απευθείας από τον λαό" θα έχει τη δυνατότητα να κηρύξει τη χώρα σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, ή και στρατιωτικού νόμου για υπέρτατο εθνικό συμφέρον, χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν. Κι αν είναι επίσης και ανώτατος αρχηγός των ενόπλων δυνάμεων, όπως προβλέπεται συνήθως από τα Προεδρικά συστήματα, τότε θα μας οδηγήσουν στη σφαγή νομότυπα. Τι μπορεί να τινάξει στον αέρα όλα αυτά τα σχέδια; Η δραστική αποδυνάμωση όλων των κομμάτων της Βουλής, η αποφασιστική αυτοοργάνωση και αυτενέργεια του λαού και η αποφασιστική ενίσχυση δυνάμεων σαν το ΕΠΑΜ. Σε πολύ λίγο καιρό θα φανεί το πόσο κρίσιμη είναι η όλη κατάσταση.
ΔιαγραφήΕχετε απόλυτο δίκιο. Να συμπληρώσω όμως και κατι που ίσως σας διαφεύγει. Οτι σε μια κατάσταση πανικού και πληρης δράσης φατριών και παρακράτους θα υπάρχει πολύς κόσμος απληροφόρητος που θα επικαλείται ακόμα και τον "διάβολο" για να έχει μία στοιχειώδη ασφάλεια. Αυτο είναι το ίσως πιο επικίνδυνο , να βάλει ο κόσμος μόνος του μέσα στο πανικό τον τύρανο στο κεφάλι του. Το θεωρώ πολύ πιθανόν διότι ακόμα απο τόν κόσμο λείπει ένα βασικό στοιχείο άμμεσα συνδεδεμένο με την βαθιά παιδεία το στοιχείο της ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ , η γνώση το ότι κοινωνία είμαστε όλοι και αυτό σε πρώτο στάδιο είναι ανάγκη και σε ενα ιδεατό στάδιο είναι χαρά.
ΔιαγραφήΕδώ θα μετρήσει η οργανωμένη δύναμη που θα μπορεί να παρέμβει για να αντιμετωπιστεί ο πανικός και να δοθεί κατεύθυνση οργάνωσης του κόσμου. Το ΕΠΑΜ σήμερα διαθέτει αυτή την οργανωμένη δύναμη.
ΔιαγραφήΣωστά...αλλωστε εχει ξαναγίνει αυτό και κάπου υπάρχουν και οι σύγχρονοι Γληνοί είμαι σίγουρος.
ΔιαγραφήΚυριε Καζακη ας υποθεσουμε οτι μελλοντικα η Ελλαδα αποκτα την εθνικη κυριαρχια της και αποδεσμευεται απο Ε.Ε/ΕΥΡΩ/ΝΑΤΟ διαγραφωντας το χρεος και ακολουθωντας ανεξαρτητη εξωτερικη πολιτικη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ειναι πιθανο οτι θα ψαξουν μια αφορμη ωστε να μας τιμωρησουν ?
Εχουμε αρκετα ισχυρο στρατο με σχετικα συγχρονα οπλα ωστε να μην κινδυνευουμε αμεσα με επεμβαση. Αλλα κατι θα επινοησουν ωστε να επιχειρησουν να μας βλαψουν για την ανυπακοη μας.
Και ακομα και αν ο ελληνικος λαος θα υποστηριζει την εθνικη ανεξαρτησια, ειναι πιθανο να κανουν οτι και στη Συρια. Να χρηματοδοτησουν τζιχαντιστες μισθοφορους λαθρομεταναστες, να προκαλεσουν ταραχες και μετα να ετοιμαστουν για "ανθρωπιστικη" επεμβαση. Υπαρχουν πανω απο 1,000,000 μουσουλμανοι στη χωρα, καποιους θα βρουν.
Τα πάντα είναι πιθανά. Όμως αυτό που μετρά είναι η ενότητα και η αποφασιστικότητα ενός λαού να υπερασπιστεί την πατρίδα του. Κι αυτό το μετρά ακόμη και η μεγαλύτερη υπερδύναμη. Ξέρει πολύ καλά ότι δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με έναν τέτοιο λαό. Όσο μικρός κι αν φαντάζει. Το καθεστώς Άσαντ δεν είναι και δεν μπορεί να είναι η προοπτική μας στην Ελλάδα. Αλλοίμονο αν ξεσηκωνόταν ο λαός και ξεφροτωνόταν ΕΕ/ΕΥΡΩ/ΝΑΤΟ για να καταλήξει να έχει στη χώρα του ένα καθεστώς σαν του Άσαντ. Τότε ναι, θα έδινε πολλές λαβές για διείσδυση των ιμπεριαλιστών με σκοπό την διάλυση της εσωτερικής συνοχής και τον εμφύλιο. Αν όμως κατακτήσουμε τη δημοκρατία με όρους αληθινής λαικής κυριαρχίας, όπου και η τελευταία νοικοκυρά - που λέει ο λόγος - κι τελευταίος μπάρμπα Μητσος θα έχει το δικαίωμα να ασκεί διοίκηση και να παίρνει αποφάσεις για τα κρίσιμα θέματα που τον αφορούν, τότε κανένας μα κανένας από το εξωτερικό δεν μπορεί να απειλήσει τη χώρα. Ο μόνος κίνδυνος που θα υπάρχει τότε θα είναι η εξαγορά και ο εκφυλισμός του συστήματος δημοκρατίας. Άρα όπως και να το δούμε το μπαλάκι είναι πάντα στη γωνιά του λαού.
ΔιαγραφήΠως πιστευεται θα πρεπει να λειτουργησει ενα συστημα αμεσης δημοκρατιας? Οπως το ελβετικο συστημα οπου με συλλογη καποιων χιλιαδων υπογραφων των πολιτων γινεται δεσμευτικο για τη κυβερνηση δημοψηφισμα? Ή να χρησιμοποιησουμε τη τεχνολογια και καθε πολιτης να ψηφιζει ηλεκτρονικα για σχεδον όλα τα θέματα?
ΔιαγραφήΟύτως ή άλλως βρισκόμαστε υπό καθεστώς. Βρισκόμασταν υπό καθεστώς ήδη εδώ και πολλά χρόνια. Δε χρειάζεται να σφυρίζουν σφαίρες πάνω από τα κεφάλια μας για να καταλάβουμε ότι έχουμε πόλεμο.
ΔιαγραφήΈχουμε πέσει σε "ενέδρα" εδώ και κάποια χρόνια σε έναν πόλεμο που λέγεται οικονομικός. Σε αυτήν την ενέδρα πέσαμε χάρις τον κ.Γ.Παπανδρέου και ακόμα στον κ.Α.Σαμαρά, δύο παθολογικούς ψεύτες που θα λογοδοτήσουν κάποια στιγμή. Όσο για τον κ.Κ.Καραμανλή θα έχει και αυτός να μας πει κάποια πράγματα. Φυσικά όλοι αυτοί με πολλούς συνεργούς ντόπιους και ξένους. Η κατάσταση σήμερα συνεχίζεται από την ίδια συμμορία.
Στο διεθνές προσκήνιο φυσικά πίσω από τις κουρτίνες δεν υπάρχει άσπρο ή μαύρο αλλά ένα γκρι: Arab country 'cooperates with Mossad' http://edition.presstv.ir/detail/70934.html
Πολλά πράγματα που ξεκινούν από την τρομοκρατική επίθεση στο World Trade Center στις Η.Π.Α. την 11-09-01(άλλοι μπορεί να πουν από πολύ παλιότερα), όπου έχει φανεί η συνεργασία από τους Σαουδάραβες και εδώ. Επίσης δεν θα είναι απίθανο να κυκλοφορούν στην Ελλάδα οι ίδιοι άνθρωποι σαν θρησκευτικοί οδηγοί ας πούμε π.χ., πάλι από Σαουδική Αραβία.
Υποθέσεις κάνω, αλλά εδώ δεν θα κάνω υποθέσεις, αυτοί που κερδίζουν από όλα αυτά είναι οι: NWO Bankers Forcing Attack on Syria http://www.veteranstoday.com/2013/08/30/nwo-bankers-forcing-attack-war-syria/
(Κρατώντας πάντα στο νου μας τα λόγια του U.S. Major General Smedley Butler: "During those years, I had, as the boys in the back room would say, a swell racket. Looking back on it, I feel that I could have given Al Capone a few hints. The best he could do was to operate his racket in three districts. I operated on three continents.")
Οι ίδιοι δηλαδή που κερδίζουν από τον οικονομικό πόλεμο στον τόπο μας με πιθανώς τη μόνη λύση την πρόταση του κ.Καζάκη: "...η ενότητα και η αποφασιστικότητα ενός λαού να υπερασπιστεί την πατρίδα του. Κι αυτό το μετρά ακόμη και η μεγαλύτερη υπερδύναμη. Ξέρει πολύ καλά ότι δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με έναν τέτοιο λαό. Όσο μικρός κι αν φαντάζει."
War is a Racket
Ναι...σωστά, όμως το "Κρίτον εκλεχθεις πρύτανης..." του Θουκιδίδη απαιτεί και την συνεχή άσκηση του πολίτη σε εναν αξιακό κώδικα , την συνεχή παίδευσή του στα νάματα της ανθρώπινης γνώσης και ιστορίας ώστε να είναι ικανός να μπορεί να ασκεί εξουσία, να έχει γνώση και όχι απλά άποψη.
ΔιαγραφήΗ συνοχη του ελληνικου λαου εχει διασπαστει οριστικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα χιλιαδες κυματα μεταναστων που καποιοι πολιτικοι στηριζαν και στηριζουν εχουν αλλοιωσει τις τελευταιες δεκαετιες την χωρα μας.
Οι αλβανοι το πρωτο κυμα-εχουν ενσωματωθεί πληρως στην ελληνικη κοινωνια,αλλα δεν αγαπανε την ελλαδα και αυτο φαίνεται με την πρωτη ευκαιρία που θα τους δωθει .
Σε δεκα χρονια το 50% των κατοικων της ελλαδος θα ειναι μουσουλμανοι
και εκει να δεις τι εχει να γινει.
Ο διαμελισμος της ελλαδος ειναι γεγονος.
Τις εθνεξεργεσεις τυπου 1821 να τις ξεχασεις καζακη
Εχουν φροντισει μετην αλλοιωση του πληθυσμου απο την λαθρομεταναστευση να μην μπορουν να γινουν πλεον
Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια. Τα ίδια έλεγαν πολλοί σε όλες τις παραμονές των μεγάλων εξεγέρσεων του ελληνικού λαού, συμπεριλαμβανομένης και αυτής του 1821. Δεν υπάρχει καμιά αλλοίωση, γιατί πολύ απλά δεν υπήρξε ποτέ και ούτε μπορεί να υπάρξει πληθισμιακή "καθαρότητα" σ' έναν λαό. Μεγαλύτερη αλλοίωση από εκείνη που υπέστη ο Έλληνας κατά την εποχή του Οθωμανισμού δεν έχει ξαναυπάρξει στην ιστορία. Το νεοσύστατο ελληνικό κράτος δεν είχε καμιά εθνολογική και γλωσική συνοχή. Εγώ ξέρω "αφομοιωμένους" αλλοδαπούς που αγαπάνε με μεγαλύτερο πάθος την Ελλάδα από πολλούς "ωχαδερφιστές" Έλληνες.
ΔιαγραφήΑφού πρώτα μάθεις να βάζεις τόνους, μετά πρέπει να μάθεις Ιστορία (τι διδάσκει η ιστορία και όχι αναγκαστικά μόνο η δική σου).
ΔιαγραφήΜάθημα 1ο: Ο πόλεμος των έξι ημερών ή τι μπορεί να κάνει ένα έθνος σε έξι ημέρες όταν πολεμάει για την ύπαρξη του
http://www.youtube.com/watch?v=8vjRyw7YMfc
Μάθημα 2ο: Επανέλαβε 100 φορές ότι είπε ο Κολοκοτρώνης: «Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους!»
Να διορθώσω ότι η ανάρτηση μου της 1 Σεπτεμβρίου 2013 - 8:38 μ.μ. ήταν για το πόλεμο του Γιομ Κιπούρ που διήρκεσε 20 περίπου ημέρες. Για τις 6 ημέρες εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=GqQxI5_dBbY
ΔιαγραφήΤο μάθημα ιστορίας όμως είναι χρήσιμο για όλους.
Κάποιοι κερδίζουν από το εμπόριο όπλων και στις δύο πλευρές. Κάποιοι εκτός από αυτούς που σκοτώνονται.
War is a Racket και όχι ένα βίντεο-παιχνίδι.
Μήπως "ο λαός στην εξουσία", ή "η λαϊκή κυριαρχία" ή "το μπαλάκι είναι πάντα στην γωνιά του λαού" είναι η δικαιολογία για να νίπτουμε τας χείρας μας, όταν αυτό που χρειάζεται είναι υπευθυνότητα και προσωπική πρωτοβουλία ο καθένας από την θέση του και στην υπηρεσία όλων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αλλαγή κατά την γνώμη μου μπορεί να γίνει μόνο από άτομα, λίγα ή πολλά δεν έχει σημασία, τα οποία βρίσκονται στην θέση τους, σέβονται το εαυτό τους και τούς άλλους και ταυτοχρόνως υπηρετούν όλους.
Και πως ξέρουμε ότι είμαστε στον σωστό δρόμο; όταν οι εκμεταλλευτές του λαού είναι στην εξουσία; όταν το αόριστο νέφος του λαού είναι στην εξουσία; ή όταν όλα τα μέλη του λαού ζουν αξιοπρεπώς και είναι και ελεύθερα; Τι να το κάνουμε όταν το νέφος του λαού έχει την εξουσία, όταν έστω ένα μικρό μέρος του λαού είναι σκλάβος; Και όπως είπες, Δημήτρη, η εξαγορά και ο εκφυλισμός του συστήματος δημοκρατίας (δημοκρατία φιλολαϊκή όπως προυποθέτεις νομίζω) είναι πανεύκολο να συμβεί εξαιτίας της άλλης έννοιας της δημοκρατίας που λέει "ο λαός στην εξουσία" αορίστως ή στην τύχη, δηλαδή εξαιτίας της έλλειψης υπευθυνότητας μέσα σε ένα νέφος που ονομάζεται κυρίαρχος λαός.
Όσον αφορά αυτό που λέει ο Μιχάλης πιό πάνω για ένα ατρόμητο και υπεύθυνο ηγέτη στην υπηρεσία όλων. Ένας τέτοιος ηγέτης σε περίπτωση πολέμου ή κρίσεως όπως τώρα είναι αποτελεσματικός, διότι υπάρχει συγκέντρωση του κόσμου μέσου του συμβόλου του ενός ηγέτη στην επιθυμητή κατεύθυνση απελευθέρωσης, ενώ με το νέφος της κυριαρχίας του λαού σκορπίζεται οπότε γίνεται αναποτελεσματική.
Δεν πρέπει όμως τα άτομα να γίνονται πάλι πόντιοι πιλάτοι, ελπίζοντας ότι θα εμφανιστεί ο κατάλληλος ήγέτης, πρέπει τα ίδια άτομα που νοιώθουν ότι είναι στην υπηρεσία όλων, να πράττουν υπεύθυνα και να συμβάλλουν όσο μπορούν στην απελευθέρωση όλων και στην διατήρηση αυτής.
Ηλίας Α. Λυμπέρης
Kαλησπέρα και καλό μήνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ.Καζάκη στο άρθρο σας περιγράφετε ότι η στρατιωτική άμυνα της Συρίας διαθέτει συστοιχίες S-300 ως βασικό εξοπλισμό αεράμυνας.
Παραθέτω αποσπάσματα από το δικό σας κείμενο:
-------------------------------------------------------------------
«Η αντιαεροπορική άμυνα των Σύρων, ενισχυμένη με συστοιχίες S-300 που λένε ότι χειρίζονται μικτά πληρώματα από Συρία και Ρωσία, έχουν αποδείξει ότι δεν χωρατεύουν.»
«Και τώρα καλείται να το αποδείξει αυτό απέναντι σ’ ένα πυκνό δίκτυο αεράμυνας με βασικό οπλικό σύστημα τους S-300 που ποτέ ξανά δεν έχει αντιμετωπίσει στο πεδίο της μάχης η δυτική πολεμική αεροπορική και πυραυλική τεχνολογία.»
-------------------------------------------------------------------
Μπορείτε, αν θέλετε, να μας δείξετε την πηγή αυτής της πληροφορίας διότι δεν μπορώ να την διασταυρώσω όσο κι αν έχω ψάξει και μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση, επειδή πρώτη φορά το ακούω αυτό.
Ευχαριστώ.
Επίσημα η κυβέρνηση Άσαντ έχει ανακοινώσει από τις 30 Μαίου ότι οι πρώτες συστοιχίες των S-300 έχουν αναπτυχθεί στην αεράμυνα της Συρίας. Το Ισραήλ το αμφισβητεί, αλλά ο Λαβρόφ επιβεβαίωσε ότι έχουν γίνει ήδη οι πρώτες παραδόσεις, αλλά δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη ολόκληρο το συμβόλαιο που έχει υπογράψει η Ρωσία με τη Συρία.
ΔιαγραφήIsraeli intelligence denies first Russian S-300s arrive in Syria - contrary to Assad’s claim
DEBKAfile Special Report May 30, 2013, 5:52 PM (GMT+02:00)
Senior Israeli intelligence sources insisted to DEBKAfile Thursday May 30 that Syria had still not received any Russian S-300 anti-missile batteries – contrary to Syrian President Bashar Assad’s claim that the first batch had arrived. Israel says it will destroy them before they are operational.
Moscow Throws down the Gauntlet for Jerusalem
DEBKAfile Exclusive Report May 30, 2013, 11:44 PM (GMT+02:00)
Moscow is challenging Israel to make good on its threats to knock out the S-300 or lose credibility. But Israel needs a US guarantee of military backup in case its action spirals into a major conflict with Syria and its allies.
Lavrov: Russia will honor its S-300 missile contract with Damascus. Two Russian warships head for Syria
DEBKAfile Special Report June 21, 2013, 9:47 AM (GMT+02:00)
Russian Foreign Minister Sergei Lavrov said Thursday, June 20, that Moscow will honor its controversial contract to deliver S-300 air defense missile systems to Syria. He spoke the day after the announcement that two warships carrying 600 Russian marines were heading for Syria "to protect the Russian citizens there” along, with air force cover “as needed."
http://www.inews.gr/0/o-theos-voithoskisingker-erchetai-polemos-kai-pagkosmia-kyvernisi.htm
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια αξιοσημείωτη ομολογία του πρώην Γενικού Γραμματέα του κράτους, της εποχής Νίξον, Henry , αποκαλύπτει το τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή στον κόσμο και ιδίως στη Μέση Ανατολή.
Μιλώντας από το πολυτελές διαμέρισμά του στο Μανχάταν, ο ηλικιωμένος πολιτικός, ο οποίος θα είναι 89 χρονών τον Μάιο, είναι πολύ μπροστά με τις αναλύσεις του για την τρέχουσα κατάσταση των παγκόσμιων γεγονότων Γεωπολιτικής και οικονομικών.
"Οι Ηνωμένες Πολιτείες χτυπούν την Κίνα και την Ρωσία, και το τελευταίο καρφί στο φέρετρο θα είναι το Ιράν, το οποίο είναι, φυσικά, ο κύριος στόχος του Ισραήλ. Έχουμε επιτρέψει στην Κίνα να αυξήσει τη στρατιωτική της δύναμη και στη Ρωσία να ανακτήσει τις δυνάμεις της από το Sovietization, να τους δώσουμε μια ψευδή αίσθηση από νταηλίκι. Είμαστε σαν τον ακροβολιστή ο οποίος προκαλεί το υποχείριο να πάρει το όπλο του και όταν αυτό προσπαθήσει να πάρει το όπλο του το πυροβολεί αμέσως. Αυτό, θα δημιουργήσει ένα κοινό και γρήγορο αφανισμό τους. .
Ο επικείμενος πόλεμος θα είναι τόσο σκληρός που μόνο μία υπερδύναμη μπορεί να κερδίσει, και αυτή θα είμαστε εμείς. Για το λόγο αυτό η ΕΕ βιάζεται να σχηματίσει ένα ολοκληρωμένο υπέρ-κράτος, γιατί ξέρουν...τι έρχεται, και για να επιβιώσει, η Ευρώπη, θα πρέπει να είναι ένα συνολικά συνεκτικό κράτος.
Η βιασύνη τους μου λέει ότι ξέρουν πολύ καλά ότι η μεγάλη αναμέτρηση είναι προ των πυλών. Ω, πόσο έχω ονειρευτεί αυτή την ευχάριστη στιγμή. "
"Ελέγξτε το πετρέλαιο και θα ελέγχετε τα έθνη. Ελέγξτε το φαγητό και θα ελέγχετε τους ανθρώπους."
Ο κ. Κίσινγκερ, στη συνέχεια, πρόσθεσε: "Αν είστε ένα συνηθισμένο άτομο, τότε μπορείτε να προετοιμαστείτε για πόλεμο μετακινούμενος προς την ύπαιθρο και κτίζοντας μια φάρμα, αλλά πρέπει να πάρετε μαζί σας όπλα, αφού οι ορδές των πεινασμένων θα περιφέρονται. Επίσης, αν και η ελίτ θα έχει ασφαλή σημεία φύλαξης και ειδικά καταφύγια, πρέπει κατά τη διάρκεια του πολέμου, να είναι εξίσου προσεκτικοί με τους απλούς πολίτες, διότι τα καταφύγιά τους μπορεί να τεθούν σε κίνδυνο. "
Μετά από λίγα λεπτά διακοπή ώστε ο ο κ. Κίσινγκερ να συγκεντρώσει τις σκέψεις του,συνέχισε:
«Είπαμε στον στρατό ότι θα έπρεπε να καταλάβουμε πάνω από επτά χώρες της Μέσης Ανατολής για τους πόρους τους και έχουν σχεδόν ολοκληρώσει τη δουλειά τους. Όλοι γνωρίζουμε τι πιστεύω για τον στρατό, αλλά πρέπει να πω ότι αυτή την φορά υπάκουσαν τις διαταγές με το παραπάνω. Είναι ακριβώς αυτό το τελευταίο στάδιο, δηλαδή το Ιράν, το οποίο θα αλλάξει την ισορροπία. Πόσο καιρό μπορεί η Κίνα και η Ρωσία να κάθεται και να βλέπει την Αμερική να καθαρίζει;
Η μεγάλη ρωσική αρκούδα και το κινέζικο δρεπάνι θα ξυπνήσουν από τον ύπνο τους, και αυτό θα γίνει όταν το Ισραήλ θα πρέπει να πολεμήσει με όλες του τις δυνάμεις και οπλισμό για να σκοτώσει όσους περισσότερους Άραβες μπορεί.
Ας ελπίσουμε ότι αν όλα πάνε καλά, η μισή Μέση Ανατολή θα είναι Ισραηλινή. Οι νέοι μας έχουν εκπαιδευτεί καλά, την τελευταία δεκαετία περίπου, στα παιχνίδια κονσόλας πολεμικών τεχνών.ήταν ενδιαφέρον να δούμε το νέο Call of Duty Modern Warfare 3, το οποίο αντανακλά ακριβώς αυτό που πρόκειται να έρθει στο εγγύς μέλλον με τον έξυπνο προγραμματισμό του.
Οι νέοι μας στις ΗΠΑ και τη Δύση, είναι προετοιμασμένοι, διότι έχουν προγραμματιστεί να είναι καλοί στρατιώτες , βορά των κανονιών, και όταν θα διαταχθούν να βγουν στους δρόμους και να πολεμήσουν τους τρελούς Κινέζους και Ρώσους, θα υπακούσουν στις εντολές τους. Από τις στάχτες θα οικοδομήσουμε μια νέα κοινωνία, θα μείνε μόνο μία υπερδύναμη, και αυτή η μια θα είναι η παγκόσμια κυβέρνηση που θα κερδίσει.
Μην ξεχνάτε, οι Ηνωμένες Πολιτείες, έχουν τα καλύτερα όπλα, έχουμε πράγματα που κανένα άλλο έθνος δεν έχει, και θα παρουσιάσει τα όπλα αυτά στον κόσμο, όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή. "
Τέλος της συνέντευξης. Ο ρεπόρτερ μας υποχρεώθηκε να εξέλθει από το δωμάτιο από τον φροντιστή του Κίσινγκερ.
makedonia-is-greece.blogspot.com
ΑυτοΕξόριστος
Όχι άλλο κάρβουνο με τον Κίσινγκερ.Άρες μάρες,την άλλη φορά κάνε πιο στρωτή μετάφραση.Αλήθεια η αρχική δημοσίευση που είναι ;
ΔιαγραφήΗ Ελλαδα δεν ειναι πλεον μια εθνικα ομοιογενης κοινωνια. Οποτε μια εθνεγερσια ειναι μαλλον αδυνατο να πετυχει. Το 30% του πληθυσμου ειναι πλεον αλλοδαποι μεταναστες αλβανοι και μουσουλμανοι χωρις καμια σχεση και δεσμο με τη κουλτουρα και την ιστορια αυτου τοπου και χωρις ενδιαφερον για την οικόνομικη και πολιτικη κατασταση. Ζουν σε μια δικη τους παραλληλη κοινωνια και επιβιωνουν δουλευοντας παρανομα στη μαυρη οικονομια. Πολλοι απο αυτους μπορουν να γινουν πιονια ξενων δυναμεων που ετσι θα συντριψουν μια επανασταση του ελληνικου λαου. Μια ισλαμικη εξεγερση στην Αθηνα ειναι αδυνατο να αντιμετωπιστει. Αφορμες μπορει να υπαρξουν πολλες. Οπως εγινε με το "σκισιμο" του κορανιου που εκαιγαν ανενοχλητοι μαγαζια και αυτοκινητα. 1,000,000 ισλαμιστες στην Αθηνα δεν τους αντιμετωπιζεις ακομα και αν κατεβασεις τανκς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε λιγα λογια, οσοι προωθουσαν τη λάθρομεταναστευση καταφεραν το σκοπο τους. Η χωρα ειναι πολυ ευαλωτη.
Η μακροπροθεσμη δημογραφικη εικονα της χωρας δειχνει οτι μετατρεπομαστε σε Λιβανο.
Σταματήστε επιτέλους να παπαγαλίζετε ανοησίες που πλασάρουν στο διαδίκτιο οι μυστικές υπηρεσίες και κάποιοι ηλίθιοι. Ποια εθνική ομοιγένεια στην κοινωνία υπήρχε όταν ξέσπασε η ελληνική επανάσταση το 21; Καμιά. Η εθνική ομοιογένεια κατακτήθηκε από τον ελληνικό λαό στην ιστορία του μετά το 2ο παγκόσμιο πόλεμο, την κατοχή, το κίνημα εθνικής αντίστασης και τον εμφύλιο. Μετά από αυτή την περίοδο ο Έλληνας σταμάτησε να διαιρείται σε τοπαρχίες και τοπικές καταγωγές. Έπαψε να χωρίζεται ο λαός σε μακεδόνες, τουρκόσπορους, ή τουρκομερήτες, σε αυτόχθονες και ετερόχθονες, όπως η επίσημη πολιτεία κατέτασε τους Έλληνες. Η μόνη εξέγερση τζιχαδιστών που μπορεί να γίνει είναι μόνο αυτή που θα κινήσουν οι μυστικές υπηρεσίες και το παρακράτος επί σκοπού. Αλλά και τότε είναι μέγιστη ανοησία ο ισχυρισμός ότι όλοι οι μουσουλμάνοι μετανάστες θα συμμετάσχουν, γιατί προφανώς είναι στα γονίδιά τους να είναι κακοί και να μας μισούν... Η αλήθεια είναι ότι τα σχέδια αυτά των μυστικών υπηρεσιών δεν μπορούν να υλοποιηθούν γιατί αφενός δεν έχουν έρισμα ούτε καν μέσα στις μάζες των μεταναστών, αλλά και δεν θέλουν με κανένα τρόπο την εμπλοκή των ενόπλων δυνάμεων, τις οποίες μέχρι στιγμής δεν τις ελέγχουν. Αφήστε που μόλις εκδηλωθεί κάτι τέτοιο αμέσως θα πυροδοτηθεί η αυτοοργάνωση του ελληνικού λαού και θα λήξει το θέμα αβλεπί. Τα επιτελεία τους το ξέρουν αυτό κι γι' αυτό δεν τολμούν μια τέτοια μεθόδευση. Τέρμα λοιπόν με τις ηλιθιότητες. Δεν πρόκειται να ξαναδημοσιεύσω ανώνυμο σχόλιο που διακινεί την προπαγάνδα των μυστικών υπηρεσιών στο διαδίκτιο προκειμένου να τρομοκρατηθεί ο κόσμος. Όποιος είναι τόσο ηλίθιος ώστε να τα πιστεύει, ας τα πιστεύει μόνος του. Ο χώρος εδώ δεν προσφέρεται.
ΔιαγραφήΝα μου επιτραπεί να προσθέσω οτι πράγματι οι Ελληνες είμαστε ο πιό ομοιογενής λαος στην Ευρώπη με μόνο 150.000 μειονοτικό πληθυσμό (τουρκογενείς, Πομάκους και μουσουλμάνους Ρομά) που πάντως συνεργάζονται σε ικανοποιητικό επίπεδο με τον υπόλοιπο ελληνικό πληθυσμό.
ΔιαγραφήΟι μετανάστες που έχουν εισρευσει στην Έλλάδα τις τελευταίες δεκαετίες είτε έχουν αφομοιωθεί σε μεγαλο βαθμο (Αλβανοί, Σέρβοι, Ρουμάνοι, Βούλγαροι, Γεωργιανοί, Ουκρανοί, Πολωνοί κ.α.) ειτε ανηκουν σε πολυ διαφορετικες κουλτουρες (μουσουλμανοι, κεντρικη Ασια, Αφρικη κλπ) που δεν έχουν αφομοιωθεί αφού το μυαλό τους δουλεύει στο πώς θα φύγουν απο την Ελλάδα για αλλες ευρωπαϊκές χώρες που εξ αρχής ήθελαν να πάνε. Όταν θα βρεθεί τροπος απεγκλωβισμού τους, θα αναχωρήσουν κατα εκατοντάδες χιλιαδες απο την Ελλάδα με πολιτισμένο τρόπο. Τρόποι υπαρχουν αλλά χρειάζεται να υπάρξει πατριωτική/δημοκρατική κυβέρνηση για να τους εφαρμόσει.
Και γιατί μόνο οι μετανάστες να γίνουν πιόνια των σκοτεινών ξένων δυνάμεων ;
ΔιαγραφήΞέρεις πόσοι ντόπιοι είναι απογοητευμένοι και αηδιασμένοι με τη σάπια νεοελληνική πραγματικότητα και την κοινωνία του τομαρισμού και του νοικοκύρη ;
Γειά σου Δημήτρη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σωστή η ανάλυσή σου. Τώρα πλέον βλέπεις για ποιό λόγο πτώχευσαν την Ελλάδα και γιατι θα γίνει και η εξοδος της Ελλάδας από ΕΕ.
Το κύμα των μεταναστών που θα δεχθεί η Ελλάδα πρέπει να ασφαλιστεί μέχρι τα φυσικά σύνορα της Ελλάδας (Σύνορα)
Επομένως ο Εσωτερικός εμφύλιος είναι προ των Πυλών. Και σε δεύτερο ΣΤΑΔΙΟ να κοπεί η Ελλάδα στα ΔΥΟ (2).
ΑυτοΕξόριστος
Η Ελλάδα θα αφοιμοιωθεί ολοκληρωτικά από την Ομοσπονδία της Ετρώπης που στήνεται τώρα. Δεν πρόκειται να αφήσουν να φύγει η Ελλάδα από το ευρώ και την ΕΕ, παρά μόνο αν ο λαός με εξέγερση το επιβάλλει. Εμφύλιος ήδη διεξάγεται από το κράτος και τους δοσίλογους εναντίον του ελληνικού λαού με εκατοντάδες χιλιάδες θύματα. Με το ρυθμό που ακολουθούν σε καμιά πενταετία το πολύ δεν θα έχει μείνει κανένας μάχιμος Έλληνας για να υπερασπιστεί αυτή τη χώρα. Είτε θα έχει πεθάνει, ή θα έχει μετοικίσει. Οι μόνοι που θα έχουν απομείνει είναι ο κοινωνικός βόθρος που βολεύεται με το ξεροκόματο.
Διαγραφήτι λες βρε ανοητε
ΑπάντησηΔιαγραφήκοινωνικό βόθρο αποκαλείς τον πατέρα μου και τον πατέρα πιθανό πολλων συνανθρωπων μας που ναι βολεύονται ναι με ενα ξεροκοματο γιατι μπορουν και ετσι οταν εχουν ζησει τα παιδικα τους χρονια στην κατοχη,κοινωνικο βοθρο αποκαλεις τον πατερα που ναι ζει με ενα ξεροκοματο για να βοηθησει τα παιδια του που σπουδαζουν σε αλλη πολη
αλλα εσυ σφουγγοκολαριε της goldman sachs δεν εχεις μαθει βεβαια να βολευεσαι με ξεροκόματα
Κοινωνικός βόθρος, πανηλίθιε, είναι εκείνοι που για ένα ξεροκόμματο δεν τους ενδιαφέρει τι θα πάθει ο διπλανός τους, ο συνάδελφος στη δουλειά, η ίδια η χώρα τους. Κοινωνικός βόθρος, πανηλίθιε, είναι εκείνος που θέλει να έρθουν οι γερμανοί για να βρει αυτός δουλειά, να ξεπουληθούν τα πάντα μήπως και διασώσει ο ίδιος κανένα ξεροκόμματο. Είναι εκείνος που με χαρά στέλνει τα παιδιά του στα σκλοβοπάζαρα του εξωτερικού για μετανάστες. Είναι εκείνος που έχει κοινωνική και εργασιακή ηθική ανάλογη με τον ελεγκτή και οδηγό που δολοφόνησαν εν ψυχρώ τον 19χρονο για πενταροδεκάρες από την εταιρεία. Πόσο ηλίθιος πρέπει να είσαι για να μην το καταλαβαίνεις; Ή μήπως ανήκεις σ' αυτή την κατηγορία και θίχτηκες;
ΔιαγραφήΜπααα, απλα βλακας ειναι και νομιζε, οτι αναφεροσουν στους φτωχους.
ΔιαγραφήΑνιχνευτικό σενάριο:
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιό είναι το ισχυρότερο όπλο της Κίνας και της Ρωσίας εναντίον της Αμερικής;
Να χτυπήσουν το πετροδόλαρο, οπότε και το δολάριο. Με ποιό τρόπο; απλά μη χρησιμοποιώντας το δολάριο στις αγοραπωλησίες πετρελαίου. Μετά απ' αυτό το δολάριο θα πέσει κάθετα στις ισοτιμίες συναλλάγματος. Το φταίξιμο θα το ρίξουν στον πόλεμο, στούς Κινέζους κ.λ.π., και όχι στους κεντρικούς τραπεζίτες που πραγματικά ανήκει. Η Αμερικάνοι πολίτες θα περάσουν ανάλογα πράγματα με αυτά που περνάμε εμείς τα τελευταία χρόνια, οι τοκογλύφοι θα εστιαστούν στην Αμερική.
Ηλίας Α. Λυμπέρης
Καλο θα ειναι να διαβαζουμε προσεκτικα τις δηλωσεις του Πουτιν και του Λαβρωφ.... για να καταλαβουμε ..ισως λιγο .. τι εχουν οι Ρωσσοι σχεδιασει και τι θα κανουν οταν ο Ομπαμα αρχισει τα Βεγγαλικα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο τοπικες προσωπικες πληροφοριες, ακουω οτι η Περιοχη της Πολης, στην δυτικη Κυπρο, ειναι γεματη Ρωσσους στρατιωτες .. που ξεκουραζονται .. και φτασανε με στρατιωτικα αεροπλανα στην Παφο!
Οσο για τους Εγγλεζους, παλαιες πορνες στο παιχνιδι του ''Gun Politics'', κρατανε την πισινη για να μην παθουν πλακα με την Στερλινα .... τωρα που ανελαβε Διοικητης τηε ΤτΑγγλιας, ο πρωην υπαλληλος της ''Goldman Sachs'' Mark Carney και ειναι μελος της ‘’Swiss Bank for International Settlements (BIS)’’, ο οποιος σε ομιλια του στο Λονδινο εκανε αναφορα στο Χρυσο.
Να μην ξεχασω να αναφερω οτι η οικονομια της Αγγλιας δεν ειναι σε καλυτερη θεση απο της Ελλαδας αλλα ....... το Εθνικο της νομισμα την κρατα ακομη και ο Καμερον θελει να ξαναβγει το 2015!
Γ.Π
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή''Η Γερμανία είναι συνυπεύθυνη για τη δυστυχία της Ελλάδας''
«Η Γερμανία έχει (και αυτή) ευθύνη για την δυστυχία της Ελλάδας», δηλώνει ο απερχόμενος πρόεδρος του Παγκόσμιου Οργανισμού Εργασίας Πασκάλ Λαμί και αναφέρει ότι κατά την ένταξη της χώρας στην Ευρωζώνη το Βερολίνο δεν ήλεγξε λεπτομερώς τα βιβλία, ενώ αργότερα άμβλυνε το Σύμφωνο Σταθερότητας.
«Η ιστορία παρουσιάζει πάντα κάποια στιγμή τον λογαριασμό για τα σφάλματα», επισημαίνει ο κ. Λαμί, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Welt am Sontag» και τονίζει ότι η Ελλάδα πρέπει να καλύψει μια χαμένη δεκαετία.
Απαντώντας δε σε ερώτηση σχετικώς με το αν χρειάζεται νέο «κούρεμα» του χρέους, δηλώνει ότι «αποφασιστικής σημασίας είναι το εάν η διαδικασία μετάβασης θα είναι επιτυχής» και προβλέπει ότι «ο δρόμος τον οποίο πρέπει να διαβεί πολιτικά και κοινωνικά η Ελλάδα θα είναι δυσκολότερος από μια επανάσταση».[«ο δρόμος τον οποίο πρέπει να διαβεί πολιτικά και κοινωνικά η Ελλάδα θα είναι δυσκολότερος από μια επανάσταση».] APA ;; EΦOΣON EIMAΣTAI THΣ EYKOΛHΣ ΛYΣHΣ, TOTE ... EΠANAΣTAΣH !! BΛAKA EE BΛAKA !! KAI EIΣAI ... ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ !! ENA KAPAΠOYTΣAPIO EIΣAI ! BAΛE THN ANAΛYΣH ΣOY ΣTON ... ΠPΩKTO ΣOY ! ΓIA THN Lehmann Bros. (H.Π.A.) ΠOY ΞEKINHΣE TO TPAΛAΛA OYΔEIΣ ΛOΓOΣ ! ΞEPEIΣ KAΘAΛOY AΠO KAΠITAΛIΣMO, IMΠEPIAΛIΣMO, ΠAΓKOΣMIOΠOIOΣH/ΣΦAIPIKOΠOIOΣH (K.I.Π/Σ.) ;; KAPAΠOYTΣAPIO EEE KAPAΠOYTΣAPIO ! MAZI ME TON ΦIΛO ΣOY TON ΣTOYPNAPH, KAPAΠOYTΣAPIA !
Δεν εχει αμεση σχεση με το αρθρο αλλα θα ηθελα να μου παραθεσετε αν υπαρχουν ερευνες που εχουν γινει και εχετε υποψιν σας η βιβλιογραφια η στοιχεια, για το πως η ΕΟΚ και η κοινη αγροτικη πολιτικη κατεστρεψε την Ελλλαδα απο το 79 και μετα. Τι πραγαμε μεχρι τοτε στον πρωτογενη τομεα, τι μετα κτλπ..
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://eparistera.blogspot.gr/2013/01/blog-post_20.html
Διαγραφήkalo diabasma
Ενα ακομα θέμα που προέκυψε απο την ομιλία Τσίπρα στην ΚΕ του Σύριζα (εκτός του οτι δεν θέλουν εκλογές τώρα κ.α.) είναι οτι απαλλάσσει/αθωώνει τις ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ απο τα μέχρι τώρα εγκλήματά τους στις χώρες που έχουν εισβάλει.
ΑπάντησηΔιαγραφή//...Μηδενικα τα κέρδη των αμεριακανο/νατοϊκών απο τις επεμβάσεις...//είπε!!!
-Ούτε πετρέλαια πήραν ούτε τίποτα.
Ο,τι έκαναν ηταν για την ψυχή της μάνας τους, βοηθώντας Αφγανούς, Ιρακινούς κλπ να αποκτήσουν την ελευθερία, τη δημοκρατία και την ειρήνη που βλέπουμε τωρα στις χώρες τους.
Να ποιοι εξωραιζουν και αποενοχοποιούν Αμερική και ΝΑΤΟ...
Απο πετρέλαιο, δεν πηραν ουτε σταγόνα τσάμπα.
Μηδέν. Αυτό δε που παίρνουν τωρα, έχουν βάλει...μετρητη και το πληρώνουν κανονικά στην κυβέρνηση του Ιράκ προς 100 δολάρια το βαρέλι.
Αυτά που είπε ο Μπους τζούνιορ πριν χρόνια οτι "τα βγαλαμε τα λεφτά μας απο το Ιράκ" τελικα είναι ψέματα. Δεν έβγαλαν μία!!!
Από την εποχή του Στάλιν μέχρι και σήμερα, Αμερικανοί και Ρώσοοι είναι φιλαράκια
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιος έχει πει οτι στην Γιάλτα, εκτός του οτι μοίρασαν τον Κόσμο, συμφώνησαν και να μην επιτεθεί η μια χώρα στην αλλη. Να αφήνουν μεν τις χώρες δορυφόρους τους να πλακωνονται μεταξύ τους αλλά αυτοι οι δυο να μην συγκρουστούν ποτέ απευθείας...
ΔιαγραφήΕυχαριστώ, κ. Καζάκη, για τις αλήθειες που γράφετε απροκάλυπτα. Συμφωνώ σε όλα μαζί σας.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Η μόνη αντίσταση μέχρι στιγμής σ’ αυτό το προμελετημένο ολοκαύτωμα είναι η αυθόρμητη πεισματική άρνηση του λαού μας να ενδώσει στα εμφυλιοπολεμικά σύνδρομα που προσπαθούν να τον ταΐσουν από τα δεξιά και τα αριστερά."
ΑπάντησηΔιαγραφήΕαν δεν εχετε γραψει για το παραπανω, μια αναλυση σας θα ειναι πολυ σημαντικη ειδικα αυτη την περιοδο.
Δεν κατάλαβα τι εννοείται; Θέλετε μια ανάλυση για το πώς μας πάνε σε εμφύλιο πόλεμο σήμερα, ή μια ανάλυση για τον παλιό εμφύλιο πόλεμο; Αν είναι το πρώτο θα υπάρξει σύντομα ένα τέτοιο κείμενο. Αν είναι το δεύτερο έχω ήδη τοποθετηθεί για το θέμα και θα βρείτε σ' αυτό το blog ανάλογα κείμενα.
ΔιαγραφήΔημήτρη,
ΑπάντησηΔιαγραφήεξαιρετική η αναλυσή σου για ακόμη μια φορά. Έχω μια ερώτηση και έχει να κάνει με την Γαλλία. Για ποιό λόγο καίγονται ο Ολάντ και η παρέα του να εισβάλλουν στην Συρία? Βέβαια είναι γνωστό το πόσο αμερικανόδουλοι είναι, αλλά είναι αυτό ικανό κίνητρο ή παίζει τίποτα άλλο?
Νομίζω ότι αυτό που δημιουργεί δισταγμούς όχι μόνο στον Ολάντ και στον Κάμερον, αλλά και στον ίδιο τον Ομπάμα, είναι η όχι σαφής στρατιωτική κατάσταση της Συρίας. Με άλλα λόγια, δεν ξέρουν επακριβώς την δύναμη πυρός της συριακής αεράμυνας. Επιπλέον οι συριακές ένοπλες δυνάμεις δεν έχουν πληγεί από τον εμφύλιο πόλεμο που θέλησαν να ξεκινήσουν με τους "αντικαθεστωτικούς" τζιχαδιστές και δεν έχουν διεισδύσει όσο θα ήθελαν στο καθεστώς Άσαντ, ώστε να εξαγοράσουν κάποιους στηλοβάτες του, όπως έκαναν π.χ. στο Ιράκ πριν αποφασίσουν την επίθεση.
ΔιαγραφήΣωστά όλα αυτά αλλά μάλλον δεν απάντησες στην ερώτηση του φίλου (που είναι και δική μου απορία). Γιατί χώρες όπως η Γαλλία φέρονται "βασιλικότερα του βασιλέως"; Ο Ολάντ ας πούμε δείχνει να ανυπομονεί περισσότερο κι απ'τον Ομπάμα για μια στρατιωτική επιχείρηση. Το ίδιο και ο Κάμερον, μέχρι που τον σταμάτησε η Βουλή. Έχει να κάνει με εμπόριο όπλων (είναι γνωστός ο βρώμικος ρόλος της Γαλλίας ειδικά στους εμφυλίους της Αφρικής), έχει να κάνει με τη χαμηλή δημοτικότητα του Ολάντ στο εσωτερικό ή πρόκειται απλά και μόνο για τον υπερβάλλοντα ζήλο του δουλοπρεπή (ως γνωστόν οι δικτατορίσκοι είναι χειρότεροι απ'τους δικτάτορες);
ΔιαγραφήΚύριε Καζάκη, εξαιρετικό το άρθρο σας, συνεχίστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε όσα είπε ο 10.57...Για την Ελλάδα χρειάζεται η επανάσταση και το σχέδιο ανάταξης...αλλά και να "διδάξουμε"στην πράξη τη δημοκρατία σε όλους τους λαούς,που οδηγούνται στον ίδιο "ΚΑΙΆΔΑ"...'Οταν θα γίνει το ποθούμενο,θα είναι ένα φωτεινό σήμα και πρόσταγμα για όλο τον κόσμο...Είμαστε "υποχρεωμένοι"να το κάνουμε με όρους πολιτισμού και ευπρέπειας,με μόνο την οργή δε γίνεται...Θέλει βαθιά συνειδητοποίηση και απόφαση στιβαρή...και πολλή δράση και διαφώτιση μέσα από το Ε.ΠΑ.Μ.δράση,δράση ,δράση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Καζάκη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το αν αληθεύουν τα σεναρια εμφυλίου ή γενικευμενων διαταραχών, δεν αμφιβαλλω καθολου. Είναι ίσως ο μοναδικος τρόπος για τους απατεώνες που <> να γλυτωσουν και να επιστρεψουν (ελπιζω πως οχι) σαν σωτηρες. Μολις τελειωσουν τη <> θα το επιχειρησουν ή και νωριτερα εαν τα βρουν σκουρα με τον κοσμο! Η ερωτηση μου ειναι η εξης, τι ρολο θετικο ή αρνητικο για την οργάνωση του κοσμου μπορει να διαδραματισει ή ιδιαίτερη γεωγραφικη σύνθεση της Ελλάδας με ορεινους ογκους και πάρα πολλά νησια οπου οι τοπικες κοινωνίες ενδεχομένως θα είναι λιγότερο ανασφαλεις και με μεγαλύτερη συνοχη?