Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Πώς εθνική άμυνα της χώρας έχει περάσει σε ξένες δυνάμεις...

Για 10η ημέρα συνεχίζεται το μπλοκάρισμα των συχνοτήτων της ΕΡΤ προκειμένου να περάσει η διάλυση της κρατικής ραδιοτηλεόρασης. Σκεφτήκατε τι σημαίνει αυτό από την άποψη της εθνικής άμυνας της χώρας; Η ΕΡΤ - εκτός όλων των άλλων - παρέχει και τις μοναδικές συχνότητες που έχουν ανάγκη οι ένοπλες δυνάμεις για real time εικόνα. Δίχως αυτή την δυνατότητα οι ένοπλες δυνάμεις της χώρας είναι τυφλές, ιδίως σε περίπτωση εθνικής κρίσης. Με "κατεβασμένες" τις συχνότητες της ΕΡΤ, οι ένοπλες δυνάμεις δεν μπορούν να έχουν real time εικόνα από οπουδήποτε τυχόν προκύψει κρίση. Κι έτσι δεν θα μπορούν να την διαχειριστούν.

Με άλλα λόγια η κυβέρνηση προκειμένου να εξυπηρετήσει ξένα και ντόπια ιδιωτικά συμφέροντα έχει αφήσει εκτεθειμένη την εθνική άμυνα της χώρας. Αν προκύψει κάποιο επεισόδιο οι ένοπλες δυνάμεις δεν θα είναι σε θέση να το διαχειριστούν. Χρειάζεται πολύ σκέψη για να αντιληφθεί κανείς το έγκλημα που συντελείται, ή μας αρκεί να βρίζουμε τους εγκάθετους της ΕΡΤ;


Επίσης, όπως κατήγγειλαν οι εργαζόμενοι στον ΟΤΕ, η διακοπή των οπτικών ινών που παρείχαν τηλεπικοινωνιακές συνδέσεις στην ΕΡΤ έγινε πατώντας ένα κουμπί από το Βερολίνο. Η Deutsche Telecom που της ανήκει ο ΟΤΕ έχει φροντίσει να μεταφέρει όλους τους κωδικούς ασφαλείας, αλλά και τις δικλείδες του συστήματος τηλεπικοινωνιών της Ελλάδας στο Βερολίνο. Το αποτέλεσμα είναι απλό. Μπορεί το Βερολίνο ανά πάσα στιγμή να νεκρώσει τις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα. Και τι μας νοιάζει; Αρκεί να την πληρώσουν οι δημόσιοι υπάλληλοι, όπως θα έλεγαν οι κατά συνείδηση και θέση εθνοπροδότες.

Η κατάσταση αυτή αποκαλύφθηκε όταν οι εργαζόμενοι προσπάθησαν να επαναφέρουν τις συχνότητες της ΕΡΤ στον "αέρα" από το κεντρικό κτήριο του ΟΤΕ στην Κηφισίας. Ανακάλυψαν ότι αυτό ήταν αδύνατο, γιατί η μητρική εταιρεία έχει μεταφέρει όλα τα "κοντρόλ" στο Βερολίνο. Να θυμίσουμε εδώ ότι όλες οι τηλεπικοινωνίες των ενόπλων δυνάμεων της χώρας εξαρτώνται αποκλειστικά από τον Γερμανικό ΟΤΕ, δηλαδή από το Βερολίνο. Με άλλα λόγια εθνική άμυνα δεν υφίσταται. Σε λίγο, άλλωστε, δεν θα υφίστανται ούτε καν ένοπλες δυνάμεις.

Κι ένα απλό ερώτημα: πόσο "πατριώτες" λέτε να είναι όλοι αυτοί που υποστήριξαν την διάλυση της ΕΡΤ; Όσο τους επιτρέπει το Βερολίνο, που ελπίζω να μην έχει κανείς καμιά αμφιβολία ότι βρίσκεται και πίσω από την ιδιωτικοποίηση της κρατικής ραδιοτηλεόρασης. Σαμαράς, συγκυβέρνηση, Χρυσή Αυγή και Καρατζαφέρης που υποστήριξαν την κατεδάφιση της ΕΡΤ και μόνο για τον κίνδυνο που έχουν θέση την εθνική άμυνα της χώρας τους αξίζει το εκτελεστικό απόσπασμα. Να είναι σίγουροι ότι θα την πληρώσουν όπως αξίζει στην εθνοπροδοτική τους στάση. Τα αστεία τελείωσαν.

26 σχόλια:

  1. Καλημέρα...
    Ποιος κομπλεξικός , ποιος και γιατί να μην κάνει το ιντερνετ πάνω κάτω για να σας διαβάσει κυρ-Δημήτρη,
    Τους φαίνονται γελοία ;
    Εστω 5 να υπήρχαν με τη συνδυαστική λογική που έχετε , ίσως και να μασταν σε άλλο επίπεδο , και στο ΕΠΑΜ και στις συγκεντρωσεις και στις καταληψεις και και και....
    Καλημερα κυρ - Δημητρη
    Περιμένω κανά ανόητο να σας την πεί με τον τρόπο που μόνο οι κουτοί έχουν.
    Καλημέρα.ΞΕΣΤΡΑΒΩΣΤΕ ΜΑ΅

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΚΟΠΗΚΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΤΗΣ ΕΡΤ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ WIFI. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΚΛΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ. Ο ΟΤΕ ΑΥΤΟΒΟΥΛΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΑΝΕΙΣΕ ΤΗΝ ΕΡΤ 10 ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΔΩΣΕ ΓΡΑΜΜΗ ΓΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ...

      Διαγραφή
  2. Μην χάνεσαι στις λεπτομέρειες, πως οι συχνότητες, το Βερολίνο, ο Ο.Τ.Ε. κ.λ.π.
    Αν αναρωτηθείς γιατί, θα σου απαντήσω με τα λόγια του Στηβ Λάλας:
    “Με πρόδωσαν οι Έλληνες πολιτικοί”

    Όλα αυτά δηλαδή είναι τα αποτελέσματα. Αλλού είναι η αιτία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ Δημήτρη, Το εν λόγω άρθρο αναρτήθηκε στην Εφημερίδα μας
    Με εκτίμηση
    Γιάννης Κουμαρέλλας

    http://thenewmail2.blogspot.gr/2013/06/blog-post_20.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επίσης προς ενημέρωση,διαβιβάζω την Δ/νση της Κεντρικής σελίδας της Εφημερίδας, (www.thenewmail.blogspot.gr) και οι πύλες της είναι ανοικτές για οποιοδήποτε άρθρο. Έτσι για να μην γράφει μόνο ο Όθωνας!
    Γιάννης Κουμαρέλλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απίστευτα και ανατριχιαστικά πράγματα! Και βρίζαμε τους συνδικαλιστές του ΟΤΕ που έκοψαν τα τηλέφωνα!
    Κάνας πατριώτης σ' αυτόν τον τόπο υπάρχει;;;;;;;;
    Εισαγγελέας, πολιτικός ηγέτης, κάνας διάολος να μπει μπροστά και να προσπαθήσει να σταματήσει την κατακρεούργηση της πατρίδας;
    Πόσο κατώτερη των περιστάσεων αυτή η Αξιωματική Αντιπολίτευση! Πόσο γυμνή από πατριωτισμό και διάθεση θυσίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τετοιες γενικότητες και αστοχίες παντως δεν έχω ξαναδιαβάσει στη ζωή μου. Ειναι προφανές ότι έχουν γραφτεί από κάποιον που έχει πλήρη άγνοια της τεχνολογίας, και των πρωτοκόλλων επικοινωνίας και του πως μπορούν να γίνουν κάποια πράγματα.
    Το "πάτημα" δε ενός κουμπιού από το Βερολίνο είναι το κερασάκι στην τούρτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εκφραση το πατημα ενος κουμπιου ειναι μεταφορα και δηλωνει την ευκολια, με την οποια μπορει να γινει κατι.
      Αυτο το καταλαβαινει ο καθενας, εκτος απο σας μαλλον.

      Και γιατι δεν μας δινετε τα φωτα σας, λεγοντας μας πως γινονται τα πραγματα;

      Διαγραφή
    2. Ο blogger κατά τη γνώμη μου ξεκάθαρα κινδυνολογεί γιατι μόνο με αυτόν τον τρόπο θα προσελκύσει σχόλια/συμμετοχές, όσο πιο δραματικά τα περιγράφει τόσο το καλύτερο.
      Στο θέμα μας τώρα, για όσους γνωρίζουν το Βερολίνο και η DT ειδικότερα δε συμμετέχει ενεργά στα τεχνικά operations του ομίλου, δε θα μπορούσε άλλωστε να υποστηρίξει ταυτόχρονα όλες τις θυγατρικές που έχει ανά την Ευρώπη αλλά και ούτε είναι αυτός ο σκοπός της. Την DT την ενδιαφέρει το καθαρά επιχειρισιακό κομμάτι.
      Όσο για τους κωδικούς ασφαλείας αλλά και τις δεικλίδες, αυτά δε μεταφέρονται από ένα σύστημα σε άλλο παρά μόνο σε συστήματα που μιλάνε μεταξύ τους, δλδ υπάρχει ένα spectrum spread (διασπορά φάσματος ελληνιστί) του ψηφιοποιημένου σήματος επικοινωνίας το οποίο και κβαντίζεται (σπάει σε κομμάτια) με τυχαίο μοτίβο και μέγεθος και τα μόνα συστήματα που μπορούν να "αναδομήσουν" το σήμα αυτό είναι ο πομπός και ο δέκτης που έχουν ανταλλάξει και τους αλγόριθμους επικοινωνίας. Ας μας πει όμως ο γραφών πως αυτό έχει γίνει ή τέλος πάντων πως το έχει δει να γίνεται στο σινεμά.
      Επλίζω να σε κάλυψα.

      Διαγραφή
    3. Ο Καζακης δεν κινδυνολογει ποτε.
      Εσυ, δηλ. πως εισαι τοσο σιγουρος, οτι δεν γινεται ηδη; Τι τους εμποδιζει ακριβως, να εχουν ανταλλαξει αλγοριθμους;

      Διαγραφή
    4. Εξηγεί πως μπορούν να κοπούν κυκλώματα και να κλίσουν συσκευές απομακρυσμένα , την οπτική ίνα έκοψαν όχι την εκπομπή σήματος.
      Αυτές της μπούρδες που γραφείς από που τις έμαθες ,
      γιατί αν εσύ έχεις γνώσεις μηχανικού , εγώ είμαι πάπας.
      Που δεν είμαι…..
      Και που υπάρχει ακριβώς αυτό το spectrum spread (διασπορά φάσματος ελληνιστί) του ψηφιοποιημένου σήματος επικοινωνίας το οποίο και κβαντίζεται (σπάει σε κομμάτια), γενικά στο σύμπαν? , δεν περνά από κανα καλώδιο… κάτι ρε αδελφέ …

      Διαγραφή
  7. Ενδιαφέρον άρθρο.
    Σημείωση. real time=σε πραγματικό χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Re-Blog http://thepartiesover.blogspot.gr/2013/06/blog-post_5976.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ σωστά τα λέτε. Αλλά επιτρέψτε μου μια διόρθωση:
    Η χρήση για στρατιωτικούς σκοπούς ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ από τις εκπομπές των πομπών της ΕΡΤ..! Γι'αυτόν το λόγο υπάρχει σήμα στις συχνότητες -έστω αυτό το περιβόητο μαύρο. Αλλιώς θα είχαν κατεβάσει τους διακόπτες πανελλαδικώς, θα έστηναν κολεγιά με ΣΚΑΙ & DIGEA, και "άσε τους όψιμους αντάρτες του Ραδιομεγάρου, να παριστάνουν τους καταληψίες της βίλλας Αμαλία"...
    Όμως, το ότι ακόμα υπάρχει αυτή η εθνικά ζωτική χρήση του δικτύου της ΕΡΤ, δεν αναιρεί το γεγονός ότι η Ελλάς έχει ήδη αλωθεί..

    Παράδειγμα για την κατρακύλα δίχως γυρισμό, η περίπτωση του Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος -ΟΤΕ. Από χρόνια πεδίον λεηλασίας λαμπρόν για ελληνογερμανικά conglomerates, ο βασικός τηλεπικοινωνιακός πάροχος του έθνους, έχει διανύσει και περίοδο επενδυτικής εξάπλωσης (με την εξαγορά αντίστοιχων βασικών παρόχων σε Αλβανία, Αρμενία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Σλαβομακεδονία, Σερβία (ευτυχώς για τους Σέρβους προσωρινά..!) και αλλού). Υποτίθεται ότι έτσι ο ΟΤΕ θα γίνονταν εταιρική υπερδύναμη, μιαν πολυεθνική, που θα μοίραζε απλόχερα πλούτο, μέσω διεύρυνσης θέσεων Εργασίας, αλλά και μέσω της γενναιόδωρης έννοιας Εταιρική Ευθύνη (αυτής της τόσο κενής, ανύπαρκτης, ανυπόστατης διεθνώς). Τελικά όμως και αυτός ο κραταιός κολοσσός εκποιήθηκε άδοξα και οριστικά το 2008, στον ..αντίστοιχο γερμανικό "ΟΤΕ", τη Ντόιτσε Τέλεκομ/Deutsche Telekom, κατόπιν της σκανδαλώδους εξαγοράς της ΓΕΡΜΑΝΟΣ ~ SUNLIGHT, όμως, η οποία στιγματίστηκε και από τον ωμό εκβιασμό του πανυπερσεβάστου άρχοντα Βγενόπουλου, ο οποίος φυσικά και είχε εκ των έσω ενημέρωση για την επικείμενη προδοτική εκποίηση του ΟΤΕ... https://sites.google.com/site/evdaemonia/why-singapore

    mike da spike

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια, είπατε τα πράγματα με το όνομά τους. Η συγκεκριμένη κίνηση φαίνεται ξεκάθαρα ότι εμπίπτει στο Σχέδιο (εκθρασθέν δια στόματος Μπενάκη προς Παπούλια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η χώρα ξεπουλιέται , οι "δανειστές" πιέζουν όλο και πιο πολύ και οι Γερμανοί για στρατηγικούς λόγους θέλουν να πατήσουν ξανά τη μπότα τους στη Μεσόγειο και ειδικά σε Ελλάδα και Κύπρο ...

    Ο ΟΤΕ έχει ξεπουληθεί και οι περικοπές δίνουν και παίρνουν.Δεν είναι καλό που ο (πρώην) Εθνικός Τηλεπικοινωνιακός φορέας είναι σε ξένα χερια.Μπορεί να γίνουν παρεμβάσεις στις Τηλ/νιες εκ των έσω σε συνδιασμό με την ανάληψη της εξουσίας απο Γερμανούς σε υπουργεία ...
    Ωστόσο αυτό με τα κουμπάκια και τον έλεγχο εξ αποστάσεως των οπτικών ινών είναι οτι πιο ανακριβές(για να μην πω κάτι πιο βαρύ)έχω διαβάσει τελευταία ...Το εξήγησε αρκετά καλά ο

    Δημήτρη καλό είναι να προσέχουμε τι γράφουμε .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η καταγγελία των εργαζομένων του ΟΤΕ για το "βαλιτσάκι" της Deutsche Telecom:

      H μπαγκέτα της εκτροπής στην κυβέρνηση το “βαλιτσάκι” του μπλακ άουτ στην Deutsche Telekom!
      Το πραξικόπημα-οπερέτα όπως εξελίχτηκε το βράδυ της Τρίτης για το κλείσιμο της ΕΡΤ, πρέπει να αφυπνίσει και να ενεργοποιήσει όλους τους δημοκρατικούς πολίτες αυτής της χώρας.

      Πως κόπηκαν τα κυκλώματα της ΕΡΤ απότομα μέσα σε λίγα λεπτά;

      Ποιος έδωσε την εντολή του κλεισίματος σε ποιον και με ποιο τρόπο;

      Ποιος κρατάει τα κλειδιά από το «βαλιτσάκι» που μπορεί όποιος επίδοξος πραξικοπηματίας να το χρησιμοποιήσει και να το πατήσει αύριο ξαναβάζοντας τη χώρα στο γύψο;

      Δεν θέλουμε να κινδυνολογήσουμε αλλά να πληροφορήσουμε κάθε εργαζόμενο, κάθε άνεργο, κάθε νεολαίο, κάθε ενεργό πολίτη για το ότι το πάτημα του κουμπιού βρίσκεται έξω από τον έλεγχο της κοινωνίας.

      Από την αρχή προειδοποιήσαμε σαν εργαζόμενοι του ΟΤΕ ότι οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν για τη Δημοκρατία και την Ασφάλεια της χώρας δεν είναι αμελητέοι και δεν έπρεπε να παραμεριστούν και να παραχωρηθούν οι τηλεπικοινωνίες χωρίς μάλιστα κανένα δημόσιο και κοινωνικό έλεγχο.

      Όσα συνέβησαν το βράδυ της Τρίτης δυστυχώς δικαιώνουν αυτές τις ανησυχίες.

      Μια κυβέρνηση μ’ ένα πρωθυπουργεύοντα και την υπογραφή δυο υπουργών των δανειστών (ο ένας μάλιστα Μοσχαναθρεμμένος – από κούτβης… Γεωργαλάς) χωρίς να έχει τη δεδηλωμένη με αντίθεση των δυο άλλων συνεταίρων, έδωσε εντολή στον επιτετραμμένο της D.T στην Ελλάδα και εκείνος υπάκουσε ρίχνοντας μαύρο σε όλα τα δίκτυα της δημόσιας Ραδιοφωνίας και Τηλεόρασης!

      Αυτά έγιναν με το πάτημα ενός κωδικού στα υπόγεια του Διοικητικού Μεγάρου του ΟΤΕ.

      Μάλιστα στις υπηρεσίες της OTE TV που ο χρήστης προπληρώνει για να βλέπει τα προγράμματα της ΕΡΤ (ποδοσφαιρικά και άλλα) τα προγράμματα αυτά τα έκλεισε από τις 6 το απόγευμα!

      Την επόμενη μέρα έσπευσαν να κλείσουν και όλες τις τηλεφωνικές παροχές και το διαδίκτυο προς το Ραδιομέγαρο της Αγ. Παρασκευής και ολόκληρης της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης.

      Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ δηλώνει ότι δεν υπάρχει πια ΕΡΤ γι’ αυτό έκοψε τις τηλεφωνικές γραμμές και τα κυκλώματα και αρνείται να δώσει τηλέφωνα ακόμα και στην ΠΟΣΠΕΡΤ!...

      Όπως αποδείχτηκε οι ανεκδιήγητοι εργατοπατέρες περίμεναν τους «πραξικοπηματίες» στον ίδιο χώρο που είχαν πάει οι αλήστου μνήμης χουντικοί συνταγματάρχες το 1967 (στον 12ο όροφο της 3ης Σεπτεμβρίου του ΟΤΕ) ενώ τα τηλεφωνικά κυκλώματα διευθύνονταν εδώ και χρόνια από την Κωλλέτη και (μετά τον Δεκέμβρη) από το υπόγειο του Δ. Μεγάρου του ΟΤΕ!!!

      Συνένοχοι ή βλάκες; Εργοδοτικός συνδικαλισμός ή συνδικαλισμός κρετίνων; Ας επιλέξουν οι ίδιοι.

      Τα ερωτήματα που προκύπτουν από αυτή την εμπειρία παραμένουν πελώρια.

      Αν δεν απαντηθούν και δεν επιλυθούν από την ίδια την κοινωνία, μας απειλούν οδυνηρές εμπειρίες με τέτοια πολιτική, επιχειρηματική και «συνδικαλιστική» ελίτ που έχουμε.

      Μπορεί τα κλειδιά των τηλεπικοινωνιών της χώρας να τα κρατάει η γερμανικών κρατικών συμφερόντων Deutsche Telekom, σήμερα στο Δ. Μέγαρο αύριο στο Βερολίνο;

      Το «βαλιτσάκι» και τους κωδικούς ανοίγματος και κλεισίματος των τηλεπικοινωνιακών κυκλωμάτων της δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης αλλά και των Ενόπλων Δυνάμεων μπορεί να βρίσκεται στα χέρια και στις ορέξεις ανθρώπων της D.T ή όποιων άλλων συμφερόντων;

      Επάνω σ’ αυτό, χώρια από την αποανάπτυξη που εφαρμόζει η D.T στον ΟΤΕ, οφείλουν να πάρουν όλοι θέση: Κόμματα, κοινωνικοί φορείς και συνδικάτα.

      Η σιωπή είναι συνενοχή!!!

      Ελεύθερη ΕΡΤ τώρα! Ανοιχτά μικρόφωνα για όλους!

      Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς
      ΑΣΕ

      Αθήνα: 15-06-2013

      Διαγραφή
    2. Καλό είναι πριν πιάνουμε το πληκτρολόγιο, να συμβουλευόμαστε λιγάκι την νοημοσύνη μας. Αν υπάρχει...

      Διαγραφή
    3. Δημήτρη δε χρειάζονται χαρακτηρισμοί εκτός και αν έχεις το αλάθητο!Εχεις γίνει ειδικός σε 50000 θέματα και απο Τηλ/νιες τουλάχιστο είσαι άσχετος οπότε καλό είναι να μη μιλάς για νοητικά σχήματα και νοημοσύνη ..Εκτείθεσαι..Οπότε σου συνιστώ να προσέχεις και εσύ όταν πιανεις το πληκτρολόγιο και κανεις τεχνικες αναφορές Τηλ/νιων ...

      Στο λιβελογράφημα σου το αρχικό γράφεις :

      "Επίσης, όπως κατήγγειλαν οι εργαζόμενοι στον ΟΤΕ, η διακοπή των οπτικών ινών που παρείχαν τηλεπικοινωνιακές συνδέσεις στην ΕΡΤ έγινε πατώντας ένα κουμπί από το Βερολίνο. Η Deutsche Telecom που της ανήκει ο ΟΤΕ έχει φροντίσει να μεταφέρει όλους τους κωδικούς ασφαλείας, αλλά και τις δικλείδες του συστήματος τηλεπικοινωνιών της Ελλάδας στο Βερολίνο. Το αποτέλεσμα είναι απλό. Μπορεί το Βερολίνο ανά πάσα στιγμή να νεκρώσει τις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα. Και τι μας νοιάζει; Αρκεί να την πληρώσουν οι δημόσιοι υπάλληλοι, όπως θα έλεγαν οι κατά συνείδηση και θέση εθνοπροδότες.

      Η κατάσταση αυτή αποκαλύφθηκε όταν οι εργαζόμενοι προσπάθησαν να επαναφέρουν τις συχνότητες της ΕΡΤ στον "αέρα" από το κεντρικό κτήριο του ΟΤΕ στην Κηφισίας. Ανακάλυψαν ότι αυτό ήταν αδύνατο, γιατί η μητρική εταιρεία έχει μεταφέρει όλα τα "κοντρόλ" στο Βερολίνο. Να θυμίσουμε εδώ ότι όλες οι τηλεπικοινωνίες των ενόπλων δυνάμεων της χώρας εξαρτώνται αποκλειστικά από τον Γερμανικό ΟΤΕ, δηλαδή από το Βερολίνο. Με άλλα λόγια εθνική άμυνα δεν υφίσταται. Σε λίγο, άλλωστε, δεν θα υφίστανται ούτε καν ένοπλες δυνάμεις."

      Ένα μέρος της αλήθειας είναι αυτό που παρέθεσες τώρα ...

      "Αυτά έγιναν με το πάτημα ενός κωδικού στα υπόγεια του Διοικητικού Μεγάρου του ΟΤΕ."

      Αυτό δύναται να συμβεί ...με χειρισμό εκ των έσω!Οχι απο το Βερολίνο, για τους λόγους που αναφεραμε πιο πάνω ...με την παραπομπή της ανάλυσης του φίλου περι πομπού και δέκτη η οποία είναι ακριβής και δείχνει οτι το έχει σπουδάσει τουλάχιστο σε βαθμό πτυχίου ....

      "Όσο για τους κωδικούς ασφαλείας αλλά και τις δεικλίδες, αυτά δε μεταφέρονται από ένα σύστημα σε άλλο παρά μόνο σε συστήματα που μιλάνε μεταξύ τους, δλδ υπάρχει ένα spectrum spread (διασπορά φάσματος ελληνιστί) του ψηφιοποιημένου σήματος επικοινωνίας το οποίο και κβαντίζεται (σπάει σε κομμάτια) με τυχαίο μοτίβο και μέγεθος και τα μόνα συστήματα που μπορούν να "αναδομήσουν" το σήμα αυτό είναι ο πομπός και ο δέκτης που έχουν ανταλλάξει και τους αλγόριθμους επικοινωνίας. "


      Όλο το άλλο κείμενο είναι πολιτικής και συνδικαλιστικής τοποθέτησης(που γενικά δε με βρίσκει να διαφωνώ περι της δεινής θέσης της χώρας μας)

      Το βαλιτσάκι της ΕΥΠ επεμβαίνει σε ασυρματες ζευξεις με σκοπο την καταγραφη , καμια σχέση με οπτικές ίνες.Δεν είναι το τσαντακι του σπορτ μπίλι οχι!!!Δεν παράγει μαγικούς αλγόριθμους remote ξεκλειδωματος! Πως να το κάνουμε τώρα δλδ ;;Δεν είμαστε στο Hollywwod!

      Σε όποιον σου γράφει και έχει διαφορετική άποψη(με στοιχεία) απαντάς προσβλητικά είτε το κατέχεις είτε όχι!Είσαι καλός στα οικονομικά!Συμφωνώ με όσα γράφεις επι των οικονομικών!Είσαι πατριώτης!Δε διαφωνησε κανείς σε αυτό!Δεν είσαι ειδικός επι των πάντων...
      Φιλικά ...

      Διαγραφή
    4. Το κείμενό σας είναι ασαφές και σε καμία περίπτωση δε συμπίπτει με την ανακοίνωση των εργαζομένων του ΟΤΕ.Ξαναδιαβάστε το κείμενό σας για να διαπιστώσετε πώς έχετε εκφραστεί.

      Από εκεί και πέρα σαφέστατα κάποιος καταλαβαίνει το νόημα του κειμένου σας, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δε μπορεί ταυτόχρονα να επισημάνει και τα λάθη στην εκφρασή σας.

      Καλό λοιπόν θα είναι πριν πιάνουμε το πληκτρολόγιο να συμβουλευόμαστε λιγάκι τη ταπεινοφροσύνη μας ...

      Διαγραφή
    5. Ξεκολλάτε!!! Το πρόβλημα που αναδεικνύει το συγκεκριμένο κείμενο είναι το πρόβλημα ασφαλείας και εθνικής κυριαρχίας με τις τηλεπικοινωνίες κι όχι τους τεχνικούς τρόπους με τους οποίους γίνεται κάτι τέτοιο. Θέλει μεγάλη ευφυία να το καταλάβει κανείς, ή αρκεί η στρεψοδικία για να συγκαλυφθεί το κύριο; Υπάρχει ζωτικό πρόβλημα ασφαλείας και εθνικής κυριαρχίας, ή όχι; Αυτό είναι το ουσιαστικό. Δέχομαι ότι τεχνική διόρθωση θέλετε, αλλά απαντήστε στο κομβικό ζήτημα. Μου προσάπτετε λάθη στην τεχνική αιτιολόγηση. Μα δεν έκανα τεχνική αιτιολόγηση, ούτε αξιολόγηση, το πολιτικό ζήτημα σήκωσα. Με ελλείψεις και λάθη; Το δέχομαι, αλλά έλεος με το κόλλημά σας. Ποιος σας είπε ότι διεκδικώ το αλάθητο, ή ότι το παίζω πώς τα ξέρω όλα. Το πολιτικό ζήτημα ανέδειξα κι αυτό ισχύει πέρα από κάθε αμφιβολία. Κι αν εσείς ξέρετε καλύτερα για το ζήτημα αυτό, τότε γιατί δεν γράφετε; Είσαστε σαν τον δημοδιδάσκαλο του παραμυθιού που όταν ο τσοπανάκος προειδοποιούσε τους χωριάτες για την αγέλη των λύκων που είχε μπει στο μαντρί, αυτός διόρθωνε το συντακτικό του μικρού που φώναζε. Αν το πρόβλημά σας είναι να αναγνωρίσω ότι ξέρετε καλύτερα για την τεχνική των τηλεπικοινωνιών, το αναγνωρίζω. Τώρα μπορείτε να κοιμηθείτε ήσυχα...

      Διαγραφή
    6. Συμφωνώ μαζί σου!Όταν υπάρχει πρόβλημα και μας το δείχνουν να μη κοιτάζουμε το δάχτυλο!Ο σκοπός μου δεν ήταν ούτε να σε προσβάλλω , ούτε να σου κάνω τον εξυπνάκια επι Τηλ/νιων .Ανέφερα οτι εισαι πατριώτης (σε έχω παρακολουθησει σε ομιλίες σου)και οτι γενικά προσπαθείς για το κοινό καλό.

      Η αναφορά μου εν προκειμένω , είχε να κάνει με την επισήμανση σε κάτι το οποίο εν πασει περιπτώσει δεν ηταν άπολυτα ορθό , σε συνάρτηση με την επιμονή σου μερικές φορές και την απαξιωτική στάση σου έναντι κάποιων ομιλητών , με το σκεπτικό(ίσως) είτε οτι είναι ανόητοι ,είτε οτι είναι πράκτορες , προβοκάτορες κλπ(δε σε κατακρίνω αν με παρακολουθήσεις μη βιαστείς να βγάλεις συμπερασμα οτι σου κάνω τον εξυπνάκια..)

      Η αγωνία μας, ο γενικός προβληματισμός αλλά και τα δεινά που όλοι οι απλοί άνθρωποι επωμιζόμαστε, μας κάνει να έχουμε στάση δεικτική μερικές φορές.Ο κόσμος χωρίζεται σε ομάδες (όπως δεξιούς και αριστερούς) και αψιμαχεί καθημερινά με πάθος και αγκυλώσεις ,στην υποψία ή και την πεποίθηση οτι ο διπλανός του είναι κατώτερος λόγω αντίθετης ιδεολογικής αφετηρίας ή ακόμα -ακόμα και οτι είναι προδότης.Σε αυτό βέβαια συνεισφέρουν τα κ(υ)νοβουλευτικά κόμματα και οι εγκάθετοι συνδικαλιστές κατα περίπτωση που συμβάλουν στη γενικότερη διάσπαση μέσω ...τεχνιτών αντιδράσεων.Με αυτό τον τρόπο ξεκινούν οι μη παραγωγικές ενέργειες , ενώ κατ εμέ ο στόχος πρέπει να είναι η ένωση για το κοινό καλό .

      Για να επιτευχθεί αυτό , η αντίληψη του πλαισίου και η αλλαγή του πεδίου και του πεδίου δράσης (όποτε υπάρχει ανάγκη ) μέσω κυρίως της ανάδρασης και επιλεκτικά της αντίδρασης , μπορεί να βοηθήσει.Η αντίληψη των παραπάνω απο ηγέτες είναι σημαντικό για την έκβαση των αγώνων.


      Καλή τη πίστη οι περισσότεροι προσπαθούμε.Και όχι μόνο απο το πληκτρολόγιο ή τον καναπέ.

      Η ανάδρασή σου και όχι η αντίδραση σου με ξανακέρδισε διότι ο λόγος σου ξαναήταν παραγωγικός(όπως το συνηθίζεις άλλωστε)

      Φιλικά και με τιμή !

      Διαγραφή
  12. Τοσοι ΑΝΩΝΥΜΟΙ σχολιαστες, ειδικοι και γνωστες των παντων που δεν εχουν το θαρρος της γνωμης τους και δεν γραφουν το ονομα τους η εστω ενα ψευδωνυμο, για μενα, εχουν ελλειψη αξιοπιστιας και πιθανον να ειναι βαλτοι του κρυφου συστηματος..... παραπλανησης και προπαγαντας διαφορων συμφεροντων, και οχι φυσικα το γενικο συμφερον του Ελληνικου λαου!
    (Το WIZ ειναι ψευδωνυμο ΑΛΛΑ ο κος Καζακης εχει γνωση των προσωπικων μου δεδομενων).
    Κατα την γνωμη μου, κακως κανει και χαλαει τον πολυτιμο χρονο του να απανταει σ’αυτους που δεν εχουν το θαρρος της γνωμης του ουτε τα μπαλονια.........που χρειαζονται να εχεις. Ο καζακης τα εχει και εκφραζει ανοικτα την γνωμη του, οπουδηποτε.

    Εφ'οσον η Deutsche Telecom εχει την ιδιοκτησια του ΟΤΕ ...... κανεις δεν προκειτε να με πεισει οτι δεν εχει και τον πληρη ελεγχο σε ολα τα τμηματα του οργανισμου. Οσο για τις τεχνικες λεπτομερειες και πως γινονται ωρισμενα πραγματα... μετα απο οσα αποκαλυψε ο Αμερικανος κος Snowden για την NSA, ενισχυουν πληρως τα σχολια και οσα εγραψε ο κος Καζακης, ασχετως τις τεχνικες λεπτομερειες. Αν θυμαμαι καλα, ητανε ο Βενιζελος που μετα απο μια συναντηση με τον προεδρο της Deutsche Telecom ξεπουλησε τον ΟΤΕ σε μια νυχτα!

    Η ΔΕΗ, ο ΟΤΕ, και αλλες ΔΕΚΟ πρεπει να ειναι στην ιδιοκτησια του κρατους για το συμφερον και την ασφαλεια της χωρας και του λαου και οχι να ξεπουλιουντε σε ξενες εταιριες, οπως εγινε στην Αγγλια! Σε λιγο στην Ελλαδα θα πειτε το Νερο νερακι........και μετα απο τοσες περικοπες οι Ελληνες πατριωτες μου δεν θ’αχουν ουτε τα λευτα να το πληρωσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Από ότι βλέπω μάλλον κακώς έκανα και ασχολήθηκα με το θέμα και έδωσα και μια τεχνική άποψη (ναι, είμαι αυτός με το spectrum spread κτλ). Είναι που όταν βλέπω να γράφονται ανακρίβειες και πάνω σε αυτές να στηρίζονται "εκστρατείες" και τοποθετήσεις επί παντώς επιστητού, κάτι παθαίνω...Με αυτά και με αυτά έχουμε φτάσει εδώ που έχουμε φτάσει...η δημαγωγία είναι μέγιστο "πλεονέκτημα"...
    Στο μόνο κομμάτι στο οποίο συμπλέω με τον blogger είναι ότι η χώρα έχει ξεπουληθεί, μόνο που αυτό έχει γίνει εδώ και πάρα πολλά χρόνια και από όλους όσου ςέχουμε κατά καιρούς ψηφίσει και έχουμε ακολουθήσει στην "αλλαγή" τους και στους "Ολυμπιακούς" τους...
    Το ότι είμαι ανώνυμος είναι δικαίωμα μου, δικό μοy και των μπαλακίων μου. Αν δεν αρέσει σε κάποιους ας το κόψει ο blogger από το drop-down list.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βαγγελης Φωτιαδης28 Ιουνίου 2013 στις 6:42 μ.μ.

    Ρε αν ειναι δυνατον ρε αυτο που συμβαινει! Ειμαι κι εγω ηλεκτρονικος, ειδικευμενος στον ηχο και οχι στις τηλεπικοινωνιες, οποτε δεν ξερω λεπτομεριες για τις διαδικασιες αυτες, αλλα ουτε με ενδιαφερει. Εδω μιλαμε για καθολικη διαβρωση των ελεγκτικων μηχανισμων και οχι μονο της χωρας και για εκχωρηση τους σε ξενα συμφεροντα κι εσεις μιλατε για spread spectrums, αλγορυθμους και παπαριες; Πατε καλα ρε; Εδω το κειμενο προσπαθει να αφυπνισει τον κοσμο που κοιμαται ορθιος και θα κατσουμε να μιλαμε για remote ξεκλειδωματα;
    Οσο για την ευφυια ενος ατομου, αυτη ειναι πολυδιαστατο μεγεθος και εγκειται σε τεραστιο βαθμο στην κριτικη ικανοτητα και στο να μπορεις να βλεπεις το δασος και οχι το δεντρο.
    Παρεμβασεις τετοιου ειδους δειχνουν αγχος επιδειξης ικανοτητων. Προς τι; Σε νορμαλ εποχες μπορει να χαρακτηριστουν απλως χαζες. Σε εποχες οπως αυτη μπορει να ειναι απο αποπροσανατολιστικες εως επικινδυνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ένα απλό ερώτημα: πόσο "πατριώτες" είναι οι φοροφυγάδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή