Θέλετε να μάθετε
την αλήθεια για το που πηγαίνει η χώρα και πώς δημιουργείται το εικονικό
πρωτογενές πλεόνασμα του Σταϊκούρα; Πηγαίνετε να καθίσετε για 20 με 30 λεπτά
στην ουρά του δικαστικού τμήματος μιας ΔΟΥ και τότε θα αντιληφθείτε πολλά. Από
1/9 έχει δοθεί η εντολή να κατάσχονται μισθοί, συντάξεις, ενοίκια και οτιδήποτε
άλλο κατατίθεται σε τραπεζικό λογαριασμό οφειλετών της εφορίας.
Μάλιστα επειδή
υποτίθεται ότι οι μισθοί και οι συντάξεις είναι αναπαλλοτρίωτοι με βάση το νόμο
στην Ελλάδα, η κυβέρνηση σε συνεννόηση με τις τράπεζες έχει στήσει την εξής
κομπίνα. Την ημέρα κατάθεσης στο λογαριασμό της τράπεζα του ποσού του μισθού
(15μερο, ή εξόφληση) ή της σύνταξης, θεωρείται ότι πρόκειται για μισθό και
σύνταξη και δεν τις πειράζουν. Μόλις περάσει μια ημέρα θεωρούνται απλή κατάθεση
και τώρα δεσμεύονται αυτομάτως από την τράπεζα για την εφορία.
Η κομπίνα όμως
έχει κι άλλη μια πτυχή. Αν το πάρουν χαμπάρι οι δικαιούχοι και κάνουν ανάληψη
του μισθού ή της σύνταξης ανήμερα προκειμένου να αποφύγουν τη δέσμευση, τότε το
υπουργείο οικονομικών έχει συμφωνήσει άτυπα με τις τράπεζες να είναι στην
διακριτική τους ευχέρεια η δήμευση του μισθού και της σύνταξης από την πρώτη
ημέρα. Είναι παράνομη μια τέτοια πρακτική; Και λοιπόν; Τι μπορεί να κάνει ο
δικαιούχος; Να ζητήσει ευθύνες από την τράπεζα; Θα τον παραπέμψει στην εντολή
της εφορίας για δήμευση. Να ζητήσει ευθύνες από την εφορία; Το πολύ-πολύ να του
πουν ότι είναι λάθος της τράπεζας και επομένως δεν έχουν ευθύνη οι ίδιοι.
Τι απομένει για
τον δικαιούχο μισθωτό ή συνταξιούχο; Να ζητήσει αποκατάσταση. Από ποιον; Η
τράπεζα λέει ότι δεν τα έχει για να τα αποδώσει γιατί τα απέδωσε στο υπουργείο.
Η εφορία μπορεί μεν να αποδεχθεί το λάθος, αλλά χρήματα που δόθηκαν ακόμη κι
από λάθος τρίτου στην εφορία δεν επιστρέφονται. Τι άλλο μένει; Μην πείτε για
δικαιοσύνη, διότι μόνο τα ανελαστικά έξοδα προσφυγής την κάνουν απρόσιτη για
την μεγάλη πλειοψηφία των μισθωτών και των συνταξιούχων.
Το αποτέλεσμα;
Στη διάρκεια 20 λεπτών στην ουρά του δικαστικού τμήματος σε μια ΔΟΥ των Νοτίων
Προαστίων προσέφεραν πολλά παραδείγματα. Ένας εργάτης βιομηχανίας είχε έρθει
για να διαμαρτυρηθεί γιατί του δήμευσαν το 15μερο που του είχε καταθέσει ο
εργοδότης του στην τράπεζα. Ποσό; 350 ευρώ. Η προϊσταμένη του δικαστικού
τμήματος της ΔΟΥ απάντησε «λάθος της τράπεζας». «Ναι αλλά εγώ πώς θα ζήσω
τώρα,» ανταπάντησε ο εργάτης. «Δεν ενδιαφέρει το Νόμο,» ανταπάντησε αφοπλιστικά
η προϊσταμένη. «Μήπως, αν μπορούσατε να μου τα επιστρέψετε;» αντιπρότεινε ο
εργάτης. «Μα τι λέτε; Χρήματα που δόθηκαν στην εφορία έστω κι από λάθος δεν
επιστρέφονται,» απάντησε η προϊσταμένη χωρίς να αφήσει κανένα περιθώριο στον
άμοιρο μεροκαματιάρη.
Δεν είχε άδικο
έτσι λειτουργεί το σύστημα.
Δεύτερος εργάτης.
Αυτή τη φορά της οικοδομής. Από τους τυχερούς που έχουν ακόμη δουλειά στην
οικοδομή. Το πρόβλημα; Το ίδιο. Δέσμευση 15μερου από την τράπεζα προς την
εφορία. Ποσό; 400 ευρώ. Ο συγκεκριμένος εργάτης ήταν με μπαστούνι μιας και ήταν
τραυματίας ενώ η προφορά του παρέπεμπε μάλλον στην αλβανική καταγωγή του. Ο
άνθρωπος είχε πέσει θύμα εργατικού ατυχήματος που φυσικά παρέμεινε αδήλωτο
γιατί δεν ήθελε να χάσει τη δουλειά του. Τώρα του είχαν δημεύσει το 15μερο και
σε απόγνωση ρωτούσε το γιατί.
Αυτή την φορά η
κ. Προϊσταμένη δεν ήταν τόσο ομιλητική. Τον ξαπόστειλε λες και μίλαγε σε σκύλο.
Δεν επανέλαβε καν αυτά που είχε πει στον προηγούμενο. Φαίνεται πώς η
πιθανολογούμενη αλβανική του καταγωγή τον είχε μετατρέψει από φορολογούμενο
πολίτη με οφειλές προς την εφορία σε υπάνθρωπο του κλώτσου και του μπάτσου. Κι
επομένως δεν είχε το ίδιο δικαίωμα με όλους τους άλλους να διαμαρτύρεται για τα
δεδουλευμένα του που του κλέβει με τόσο κατάφορο τρόπο η εφορία.
Μόλις έφυγε κι
αυτός ο εργάτης μέσα στην απελπισία, οι υπόλοιποι που περιμέναμε με ήπιο και
ευγενικό τρόπο επισημάναμε στην κυρία προϊσταμένη και στο υπόλοιπο προσωπικό
ότι πρέπει να προσέχουν ιδιαίτερα την συμπεριφορά τους προς τον κόσμο. «Τον
έχετε στριμώξει άγρια και δεν ξέρεις ποτέ πώς θα αντιδράσει,» τους είπαμε. «Μα
δεν φταίμε εμείς,» δήλωσαν. Κι έχουν δίκιο. Όντως δεν φταίνε οι εργαζόμενοι
στις εφορίες για την κλεπτοκρατική φορολογία που θέλει να εξοντώσει τους
Έλληνες. «Ναι, δίκιο έχετε, αλλά για σκεφτείτε τι θα γινόταν αν ο άμοιρος με το
μπαστούνι το σήκωνε και σας άνοιγε το κεφάλι για τον τρόπο που του
συμπεριφερθήκατε; Ή αν μέσα στην απελπισία του αντί να αυτοκτονήσει έρθει με
ένα δίκαννο και πάρει δεν ξέρω κι εγώ πόσους μαζί του;» Και μόνο η σκέψη νομίζω
ότι συνέφερε την κ. Προϊσταμένη και όσους άλλους από τους εργαζόμενους του
τμήματος είχαν μια κάπως μπλαζέ αντιμετώπιση των φορολογουμένων που περίμεναν
στη γραμμή.
Μπορεί οι Έλληνες
να έχουν αναδείξει την αυτοχειρία σε νέο εθνικό σπορ, αλλά ποτέ δεν ξέρεις πότε
αλλάζουν τα πράγματα. Ιδίως τώρα που οι περισσότεροι έχουν φτάσει στο αμήν.
Στη σειρά ήταν
και μια πολυμελής οικογένεια που κατόρθωνε μέχρι σήμερα να τα βγάζει πέρα με
κάποια ενοίκια από ακίνητα. Χωρίς εισόδημα από την δουλειά τους οι δυο
ελευθεροεπαγγελματίες γονείς εδώ και δυο χρόνια προσπαθούσαν να τα βγάλουν πέρα
με τα ενοίκια ως μοναδικό έσοδο. Η εφορία αποφάσισε να τα δημεύσει. Το
αποτέλεσμα να μείνει η οικογένεια χωρίς κανένα έσοδο και σε αδυναμία ακόμη και
να πουλήσει τα ακίνητα, που έτσι κι αλλιώς είναι αδύνατο να πουληθεί. Στην
εύλογη ερώτηση «μα καλά πώς θα ζήσουμε με τέσσερα παιδιά,» δόθηκε η εξίσου
εύλογη απάντηση: «Ο Νόμος κυρία μου προβλέπει πρώτα την εξόφληση της εφορίας
και όλα τα άλλα έπονται.»
Η ζωή δηλαδή της
οικογένειας και των παιδιών έπονται της εφορίας. Μάλιστα. Κι εμείς θα πρέπει να
το δεχτούμε και να υπομείνουμε την μοίρα σας ως γνήσιοι ραγιάδες.
Παρεμπιπτόντως, αυτές οι λογικές φορολογίας δεν ίσχυαν ούτε επί Σουλτάνου, αλλά
ποιος νοιάζεται.
Μια άλλη γιαγιά,
ζωή να ‘χει, ζούσε με μια σύνταξη και είχε έρθει να ρωτήσει το εξής: «Ξέρετε,
βρίσκομαι ήδη σε ρύθμιση για τις παλιότερες οφειλές και τώρα μου ήρθε ο νέος
φόρος. Μεγαλύτερος από τον παλιό. Εγώ ζω με μια σύνταξη που ίσα-ίσα φτάνει να
πληρώνω τις δόσεις της ρύθμισης, πώς θα μπορέσω να πληρώσω και τη νέα οφειλή;»
Η απάντηση ήταν χαρακτηριστική: «Είναι αδιάφορο για την εφορία και το νόμο.»
Εκεί πετάχτηκε
κάποιος και ρώτησε επιτέλους φωναχτά αυτό που αναρωτιόνταν όλοι: «Ε, ωραία κι
αν δεν πληρώσουμε τι θα γίνει;» Η απάντηση της προϊσταμένης ήταν αφοπλιστική:
«Οι εντολές που έχουμε είναι πρώτα να κατάσχουμε ότι διαθέσιμο εισόδημα έχετε,
μισθό, σύνταξη, ενοίκια, ή ότι άλλο έχετε στην τράπεζα ως κατάθεση. Αν δεν
επαρκεί, τότε θα προχωρήσουμε σε πλειστηριασμό των ακινήτων σας. Αν κι αυτό δεν
επαρκεί, τότε θα κινήσουμε ποινική διαδικασία, δηλαδή σύλληψη και φυλάκιση για
χρέη προς το δημόσιο.»
Αν όμως προλάβει
ο ένοχος να κάνει ρύθμιση τότε γλυτώνει προσωρινά. Με τις ρυθμίσεις δεν θα
ασχοληθούμε γιατί είναι σαν να κάνεις ρύθμιση με τον Σάιλοκ. Τρομακτικές
χρεώσεις, δόσεις που δεν μπορείς να πληρώσεις, τόκοι και πανωτόκια με
χρονοδιαγράμματα κρεμάλας. Το να κάνεις ρύθμιση ισοδυναμεί με το να βάλεις τη
θηλιά εσύ ο ίδιος στο λαιμό σου και της οικογένειάς σου.
Δεν χρειάζεται να
δούμε τα στοιχεία για να πειστούμε ότι δεν πάει άλλο. Στο επτάμηνο Ιανουάριος –
Ιούλιος του 2013 οι συνολικές οφειλές προς την εφορία ξεπέρασαν τα 57.963 εκατ.
ευρώ. Στο οκτάμηνο εκτιμάται ότι ξεπέρασαν το 60 δις ευρώ. Το 2011 σε ετήσια βάση
το σύνολο των οφειλών προς την εφορία έφτασε τα 44.891 εκατ. ευρώ. Το 2012 έφτασε
τα 55.130 δις ευρώ. Το νέο χρέος που προστέθηκε μέσα στο επτάμηνο του 2013 είναι
4,8 δις ευρώ. Αν εξαιρέσουμε τις πτωχευμένες επιχειρήσεις, το σύνολο των οφειλών
προς το δημόσιο ανέρχεται σχεδόν σε 48 δις. Δηλαδή αντιστοιχούν κατά μέσο περίπου
8 χιλιάδες ευρώ οφειλές ανά φορολογούμενο. Πώς είναι δυνατόν να πληρωθούν αυτές
οι οφειλές; Από τη στιγμή μάλιστα που αυξάνουν διαρκώς τα φορολογικά βάρη και
επομένως οι οφειλές.
Φαντάζεστε να σπάσει
ο διάολος το ποδάρι του και οι κυβερνώντες να πετύχουν πρωτογενές πλεόνασμα;
Φαντάζεστε τι έχουν να κάνουν προκειμένου να το διατηρήσουν και να το αυξήσουν όπως
απαιτεί η τρόικα; Πρωτογενές πλεόνασμα σε συνθήκες ύφεσης, συρρίκνωσης της οικονομίας
και των εισοδημάτων μπορεί να επιτευχθεί μόνο με λεηλασία σε βάρος της κοινωνίας
και με ραγδαία υποβάθμιση υποδομών και υπηρεσιών. Και πάλι το πρωτογενές πλεόνασμα
θα είναι εικονικό, προϊόν δημοσιονομικού μαγειρέματος, αλλά το κυνήγι του κοστίζει
ήδη ζωές, δεκάδες χιλιάδες ανθρώπινες ζωές.
Κι αυτό πρέπει να
σταματήσει. Ο τρόπος είναι ένας. Να κλείσουμε τις εφορίες. Να κατεβάσουμε ρολά
στον εισπρακτικό μηχανισμό για ένα μήνα και θα δείτε πώς πέφτει αυτή η κυβέρνηση.
Τον πρώτο λόγο έχουν οι εργαζόμενοι στις εφορίες. Τώρα που η κοινωνία ξυπνά σιγά-σιγά
από τον λήθαργο. Τώρα που την έχουν οδηγήσει στον αφανισμό οι εργαζόμενοι στις εφορίες
έχουν τρομακτική ευθύνη. Οφείλουν να κάνουν το βήμα. Να προχωρήσουν σε κατάληψη
των εφοριών και νέκρωση του εισπρακτικού συστήματος. Όχι μόνοι τους. Μαζί με
την υπόλοιπη κοινωνία.
Δεν χρειάζεται να
κάνουν πολλά. Άλλωστε στο ίδιο καζάνι βράζουμε. Αφού τους χρησιμοποιήσουν ως ανάχωμα
στο λυντσάρισμα της κοινωνίας, μετά θα τους δείξουν την πόρτα για να αναλάβουν
ιδιώτες σε συνεργασία με τις τράπεζες. Αυτός είναι κι ο λόγος που μειώνονται
διαρκώς και οι ΔΟΥ. Το ξέρουν καλά αυτό οι εργαζόμενοι στις εφορίες. Γι’ αυτό
και δεν έχουν άλλη επιλογή, αν το καλοσκεφτούν. Μόνο μία: κλείσιμο των εφοριών
μέχρι νεωτέρας μαζί με την συνεπικουρία της υπόλοιπης κοινωνίας. Κλείσιμο μέχρι
να πέσει το καθεστώς. Στο χέρι μας είναι για γλυτώσουμε μια και καλή.
Πώς θα τις κλείσουν κ.Καζάκη όταν ακόμα τα παίρνουν κάτω απ' το τραπέζι;Το είδα με τα μάτια μου, ακόμα βουτάνε το δάχτυλο στο βάζο με το μέλι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε την δική μας πειστική ή και πιεστική συνδρομή.
ΔιαγραφήSuccess story
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πρωτογενές πλεόνασμα της κυβέρνησης σύμφωνα με την ΤτΕ (ανεξάρτητη αρχή και κράτος εν κράτει) είναι έλλειμα 9 δις http://www.bankofgreece.gr/Pages/el/Bank/News/PressReleases/DispItem.aspx?Item_ID=4353&List_ID=1af869f3-57fb-4de6-b9ae-bdfd83c66c95&Filter_by=DT και οι αστικές παρλαπίπες http://www.capital.gr/NewsTheme.asp?id=1868508
Πραγματικά χρήζει ψυχιατρικής ερμηνείας αυτό το φαίνόμενο όπου οι εφοριακοί έχουν αυτοπροταθεί ωστε να εμπροσθοπολεμήσουν με τέτοια λύσσα ενάντια στον λαό, δηλαδή τον γείτονά τους, τον συγγενή τους, την γιαγιά τους το παιδί τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και είναι απόλυτα σωστό το συμπέρασμά σου Δημήτρη, δυστυχώς τους βλέπω να πολεμάνε στα χαρακώματα της πρώτης γραμμής ακόμα και μέχρι τη στιγμή που θα βλέπουν τον πολιτικό τους προϊστάμενο να τους σημαδεύει στο κεφάλι για να ξεκινήσουν ακόμα και αυτοί το ταξίδι προς τον Άδη.
Αμα το καλοσκεφτεις, στο σημειο που εχουμε φτασει, για να σωσεις το τομαρι σου, πρεπει να παλεψεις για τη κοινωνια. Και ιδιοτελως να το δεις, παλι στο επιθυμητο αποτελεσμα φτανεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο πρεπει να συνειδητοποιησουμε: σωζω την κοινωνια = σωζω το τομαρι μου.
Εξαιρετικος οπως παντα κυρ.Καζακη οι προτασεις σας παντα στοχευουν στην καρδια του προβληματος, ομως κατα την ταπεινη μου γνωμη πρεπει να γινουν ευρητερα γνωστες και οχι μονο στους. χρηστες του διαδυκτιου, κατι πρεπει να. γινη πανω σε αυτο το θεμα δεν νομιζετε
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν έχω βαρεθεί ν' ακούω μπούρδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι εφορίες δεν θα πέσουν με τα γαρίφαλα, αλλά με σμπάρα.
Οι εφοριακοί δεν είναι Έλληνες, είναι κοτζαμπάσηδες. Είναι οι απόγονοι του Γκούρα και του Μαυροκορδάτου. Επί 40 χρόνια τα έπερναν χοντρά και μαύρα. Έχουν δημιουργήσει ένα χρηματικό μαξιλαράκι ικανό να θρέψει τους ίδιους, τα παιδιά τους και τα εγγόνια τους. Γι' αυτό δεν τους ενδιαφέρει ο μεροκαματιάρης. Τους ενδιαφέρει να είναι καλοί στα μάτια του Στουρνάρα, όπως οι κοτζαμπάσηδες ήσαν καλοί μόνο στον πασά. Αυτοί οι εφοριακοί, όπως και οι διευθυντές-σαβούρα των τραπεζών, θα βγουν στη σύνταξη στα 55, θα πάρουν 300.000 εφάπαξ και 3.000 σύνταξη.
Αν ο Καζάκης δεν θέλει να γίνει μπροστάρης της εκστρατείας εναντίον της δημόσιας σαπίλας και των προνομίων της, αν δεν θέλει να μιλήσει για τη σύνταξη της "άγαμης" ξεσκισμένης θυγατέρας, για λόγους που γνωρίζει μόνο ο ίδιος, τότε ο λαός θα συνεχίσει να αυτοκτονεί η να τάσσεται, δυστυχώς, κάτω από το γελοίο λάβαρο της χρυσής αυγής.
Η ιδεολογία του δημόσιου λιντσαρίσματος που εκφράζεις, ελάχιστα διαφέρει από εκείνη της ΧΑ. Η κατάκτηση της δημοκρατίας είναι εκείνη που μπορεί να δώσει απάντηση στην διαφθορά και στα προνόμια σ' όλα τα επίπεδα και όχι το γιούρια να λιντσάρουμε τους υπαλλήλους του δημοσίου. Τα υπόλοιπα είτε για χαβαλέ καφενείου, είτε προιόν της προπαγάνδας των δωσιλόγων που επίσης τα έχουν βάλει - κατά διαβολεμένη σύμπτωση - με τους δημόσιους υπαλλήλους.
ΔιαγραφήΤο να κατακρίνεις τη σαπίλα του κρατικού μηχανισμού δεν είναι λιντσάρισμα των ΔΥ.
ΔιαγραφήΕίναι η προστασία του νέου που ξεκινάει την καριέρα του στο Δημόσιο κι έχει όρεξη και μεράκι να κάνει κάτι σωστό. Είναι επίσης η υπεράσπιση του άμοιρου πολίτη ο οποίος μπλέκει στα γραφειοκρατικά δίχτυα του εκάστοτε φραπεδιάρη, νιώθοντας να βρίσκεται συνεχώς στην παρανομία. Γιατί π.χ. θα πρέπει 1.000.000 πολίτες να ξεβιδώνουν τις πινακίδες των αυτοκινήτων τους και να συνωστίζονται στις εφορίες για να τις καταθέσουν; Αν το κράτος δεν μετέθετε το πρόβλημά του στον πολίτη, θα έκανε ελέγχους και θα έβαζε πρόστιμα σ' αυτούς που δεν έχουν αγοράσει σήμα.
Κανένα κόμμα δεν τα έχει βάλει με τους ΔΥ, ούτε καν η ΧΑ, διότι πιστεύουν πως χρειάζονται ένα σύστημα πάνω στο οποίο θα βασισθούν για να κυβερνήσουν. Κι ας είναι σάπιο!
Αυτός που λέει πως δεν πρέπει να μιλάμε για τα προνόμια του Δημοσίου, είναι αυτός που μιλάει για δημοκρατία στους εξαθλιωμένους πολίτες του ιδιωτικού τομέα. Είναι αυτός που θα πρότεινε σ' αυτόν τον οποίον πάτησε ο οδοστρωτήρας να συνομιλήσει με τον οδοστρωτήρα.
Δωσίλογος δεν είναι μόνο ο Στουρνάρας, αλλά και αυτός που αξαθλιώνει τον κόσμο για να γίνει αρεστός στον εκάστοτε Στουρνάρα και για να διατηρήσει τα προνόμιά του.
Αυτό θέλουν, να λιντσάρουμε ο ένας τον άλλον στα έγκατα της κοινωνικής πραγματικότητας. Βία υφίσταμαι εγώ όταν περνάω της πόρτα της εφορίας και επιστρέφω στην εποχή της βαρβαρότητας μέσα στη μιζέρια, το τσακωμό, το μίσος μέχρι φόνου για τον ταδε και το δεινα που μου πήρε τη θέση και τον εξευτελισμό που υφίσταμαι απο τον υπάλληλο ο οποίος κι αυτός εξυβρίζεται απο παντού χωρίς να φταίει ενώ κάνει δουλεια για πέντε γιατί κάποιοι άλλοι έχουν φροντίσει να αράζουν. Είναι πολύ καλά υπολογισμένος ο τρόπος που λειτουργούν οι δημοσιες υπηρεσίες, συντρίβουν τα νεύρα και πλάθουν τον επιθυμητό πολίτη- κανίβαλο.
ΔιαγραφήΓιώργος Κ.
Πρόκειται για μικροαστικές ανοησίες. Το κράτος δεν είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι, όπως και μια εταιρεία δεν είναι οι εργαζόμενοι σ' αυτήν. Το κράτος είναι αυτοί που κυβερνάνε και το στήνουν κατ' εικόνα και ομοίωσή τους. Ο εργαζόμενος στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα τείνει πάντα να ταυτιστεί με τον εργοδότη του, αν δεν έχει συνείδηση του ρόλου του στην κοινωνία. Οι κυβερνώντες στήνουν έτσι το κράτος ώστε να εξασφαλίσουν τα δικά τους συμφέροντα και τα μεγάλα συμφέροντα που υπηρετούν. Επομένως το πρώτο που πρέπει να γίνει είναι να ανατραπεί αυτό το κράτος, να κατεδαφιστεί θεσμικά και πολιτικά ώστε να οικοδομηθεί ένα νέο στη θέση με βάση τα συμφέροντα του λαού και της δημοκρατίας. Μόνο σ' αυτά τα πλαίσια θα τεθεί αναγκαστικά η αναδημιουργία της δημόσιας διοίκησης από το μηδέν με υλικά και προσωπικό που δεν είναι καθόλου ανάγκη να έρχονται από το παρελθόν. Όμως το να φωνάζεις σήμερα γενικά και αυθαίρετα εναντίον των δημοσίων υπαλλήλων ταυτίζοντάς τους με το κράτος, τότε παίζεις - το ξέρεις, δεν το ξέρεις - το παιχνίδι των κρατούντων.
ΔιαγραφήΔε νομίζω ότι μπορεί να περιγραφεί καλύτερα τι συμβαίνει πραγματικά. Απλά λείπουν οι περιπτώσεις αυτών που άλλα λένε και άλλα κάνουν στα δύσκολα και ακόμα χειρότερα αυτών που πάσχουν από το "Σύνδρομο της Στοκχόλμης", όπου οι όμηροι αρχίζουν να ταυτίζονται με τους εγκληματίες που τους κρατάνε...: http://e-psychology.gr/violence-abuse/256-stockholm-syndrome
ΔιαγραφήΠάρα πολύ καλά κάνουν και δεσμεύουν καταθέσεις σε όσους χρωστάνε! Γιατί άμα δεν πληρώσουν αυτοί που χρωστάνε στο τέλος θα πληρώσουμε και τα δικά τους χρέη εμείς που δεν χρωστάμε! Κάθε δεκάρα που δεν πληρώνεται από κάποιον που χρωστάει μεταφέρεται αυτόματα σαν χρέος σε κάποιον που ως τώρα δεν χρωστούσε. Ας κοιτάξει να ξοφλήσει λοιπόν ο καθένας τα χρέη του!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ιδεολογία του κανιβαλισμού στο έπακρο. Κι αν δεν μπορεί να πληρώσει; Εδώ δεν μιλάμε για φορολογούμενους με καταθέσεις αποταμίευσης. Αυτό το είδος μας τελείωσε εδώ και πολύ καιρό. Πρόκειται για νοικοκυριά που τους στερούν το μόνο διαθέσιμο εισόδημα. Αν εσύ είσαι χαϊβάνι και πληρώνεις φόρους εντελώς παράνομους και καταχρηστικούς γιατί σ' αρέσει να είσαι ραγιάς, αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι πρέπει να είναι έτσι. Εκτός κι αν ανήκεις στους άλλους που λυμαίνονται εδώ και δεκαετίες το δημόσιο. Πάντως τα στοιχεία είναι σοκαριστικά. Ο μέσος φορολογούμενος χρωστά σήμερα 8 χιλιάδες ευρώ. Το μέσο νοικοκυριό για να ζήσει πρέπει να δαπανήσει ετήσια γύρω στα 20 χιλιάδες ευρώ σε βασικές καταναλωτικές δαπάνες, ενώ το μέσο διαθέσιμο εισόδημά του έχει κατέβει στα 18 χιλιάρικα. Προ φόρων. Αν λοιπόν αφαιρέσουμε και τα 8 χιλιάρικα που χρωστά στην εφορία μένουν 10 χιλιάδες καθαρό διαθέσιμο εισόδημα για να καλύψει διπλάσιας αξίας καταναλωτικές δαπάνες. Αυτά λένε τα επίσημα εθνικολογιστικά στοιχεία της κυβέρνησης. Πώς ακριβώς θα επιβιώσει το μέσο νοικοκυριό; Ή δεν μας ενδιαφέρει.
ΔιαγραφήΔεν καταλάβατε καλά. Η δέσμευση των καταθέσεων γίνεται παράνομα απ' αυτόν που κατ' εξοχήν έχει την υποχρέωση να τηρεί το νόμο, δηλ. το κράτος.
ΔιαγραφήΠρώτα - πρώτα, αυτοί που χρωστάνε σήμερα χρωστάνε με βάση τη φορομπηχτική πολιτική, τα χαράτσια, τα τεκμήρια, τη μείωση του αφορολόγητου και είναι άνθρωποι του μεροκάματου. Επομένως αρχικά μιλάμε για τη νομιμότητα του φόρου, ενός φόρου που δεν θα έπρεπε να επιβληθεί.
Όποιος δεν καταλαβαίνει ότι ο μεροκαματιάρης που χρωστάει στην Εφορεία είναι ο κλεπτόμενος και όχι ο κλέπτης πολύ απλά όχι μόνο παίζει το ρόλο του συστήματος αλλά πρέπει να ελεγχθεί κι από πού βρήκε τα λεφτά να πληρώνει για να κάνει σήμερα τον άνετο.
Περαιτέρω, και αυτό είναι πολύ σημαντικό, πάνω απ' όλα είναι η ατομική & οικογενειακή επιβίωση κι όχι η πληρωμή των φόρων· ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΟΣ και μάλιστα τα δικαστήρια έχουν κρίνει ότι όσα λεφτά και να μαζευτούν από το μισθό σε λογαριασμό μισθοδοσίας είναι ακατάσχετα. Η διαφορά είναι ότι πρέπει να πας στα δικαστήρια για να δικαιωθείς κι εκεί βασίζεται η παρανομία του Δημοσίου. Πρόκειται για καραμπινάτη παράβαση καθήκοντος και υπεξαίρεση κακουργηματικής μορφής, λόγω του ποσού καθόσον συνολικά ξεπερνά τις 75.000 Ευρώ, στην οποία δεν είναι υπεύθυνος μόνο ο Στουρνάρας αλλά και ο Εφοριακός που εν γνώσει του παραβιάζει το νόμο.
Αυτά επί της ουσίας.
Επί του τύπου τώρα:
Για να γίνει κατάσχεση στα χέρια τρίτου, δηλαδή κατάσχεση περιουσιακού μου στοιχείου που βρίσκεται στα χέρια της τράπεζας, πρέπει πρώτα απ' όλα να κοινοποιηθεί η ατομική ειδοποίηση βεβαίωσης χρεών, οπότε τρέχει προθεσμία προσφυγής εναντίον αυτή, και στη συνέχεια κατασχετήριο, δηλαδή εξώδικη δήλωση με την οποία αρχίζει αναγκαστική εκτέλεση, που και γι' αυτή την πράξη τρέχει προθεσμία νέας προσφυγής και μπορεί το δικαστήριο να αναστείλει την είσπραξη για τους λόγους που προβλέπονται στο νόμο και μόνο ύστερα απ' αυτό είναι δυνατή η κατάσχεση του λογαριασμού και αυτή για το ποσό άνω των 1.000 Ευρώ στις κοινές καταθέσεις και άνω των 1.500 Ευρώ στις καταθέσεις μισθοδοσίας. Συνεπώς σε κάθε περίπτωση η κατάσχεση ποσού από λογαριασμό που έχει κάτω των 1000 Ευρώ είναι πέρα για πέρα παράνομη και ηθικά άδικη καθώς στερεί από τον οφειλέτη τα μέσα προς το ζην.
Το θέμα, όπως προανέφερα, είναι ότι για τα ποσά αυτά που κατάσχονται και εφόσον είναι μικρότερα από τα δικαστικά έξοδα, δεν πρόκειται κανείς να πάει στο δικαστήριο.
Για την ακρίβεια κάποιος θα πάει στο δικαστήριο κι αυτός θα είναι ο Στουρνάρας κι οι υποτελείς υπάλληλοί του. Το κακούργημα παραγράφεται σε 10 χρόνια. Κάτι θα γίνει μέχρι τότε και με μια ευρεία ερμηνεία το Λαϊκό Δικαστήριο περί ακυρότητας του νόμου περί ευθύνης υπουργών λόγω παραβίασης της συνταγματικής αρχής της ισότητας, μια χαρά θα χώσει το Στουρνάρα μέσα για 25 χρονάκια (κατά συγχώνευση, αφού θα φάει συνολικά 5-10 χρόνια για κάθε υπεξαίρεση), να του κάνουμε και τη χάρη να πάει στις αγροτικές φυλακές να εκτίσει τα μισά και να δει πώς δένεται τ' ατσάλι.
To κλείσιμο των εφοριών μπορεί να γίνει μόνο με όρους μαζικού κινήματος, δηλαδή ν' αποκλειστούν, να αφαιρεθούν τα ηλεκτρονικά συστήματα επικοινωνίας με τον κεντρικό υπολογιστή του Taxis και να προστατευτεί αυτή η αφαίρεση από τον λαϊκό όγκο. Δυστυχώς σήμερα ο λαός δεν θέλει τέτοιου είδους κινητοποιήσεις και αυτό είναι το στοίχημά μας.
Προς: Ανώνυμος 11 Σεπτεμβρίου 2013 - 4:14 μ.μ.
ΔιαγραφήΣκεφτηκες, οτι αυτα τα χρεη ειναι παρανομα, γιατι δημιουργηθηκαν αυθαιρετα;
Ανεργος με δικο του σπιτι, απο κληρονομια, με σπιτι ερειπιο στο χωριο απο τον παππου του και με κατι χωραφια σε κατι πλαγιες, μη καλλιεργησιμα, με 7 ριζες ελιες, που δεν φερουν εισοδημα, ξερεις ποσα πρεπει να πληρωσει, ετσι απλα, γιατι καπνισε του Στουρναριου;
Γιατί δεν λέτε ότι αν διαγραφούν τα χρέη το λαγαριασμό θα πληρώσουν οι ενάρετοι, εκείνοι που τα χρόνια της ευμάρειας δεν άπλωναν τα πόδια τους πέρα απ΄όσο έφτανε η κουβέρτα τους; Γιατί θα πρέπει να πληρώσω εγώ ο συνετός αποταμιευτής και ιδιοκτήτης τις κραιπάλες του πόπολου που ήθελε να κάνει διακοπές στη Μύκονο και στην Αράχωβα με δανεικά και τώρα δεν μπορεί να πληρώσει και θέλει σεισάχθειες; Με αυτή τη γενικευμένη στάση πληρωμών που ζητάτε θα μας κάνετε όλους "Κύπριους". Λες και δεν είδαμε τι κατάληξη είχε το περιβόητο "Κίνημα των Πλατειών" και το επακόλουθο κούρεμα του δημοσίου χρέους: κάποιες χιλιάδες συμπολιτών μας ομολογιούχων κλαίνε τους κόπους μιας ζωής. Τέτοια αποτελέσματα έχουν πάντα οι διαγραφές χρεών.
ΔιαγραφήΠρος: Ανώνυμος 12 Σεπτεμβρίου 2013 - 9:05 π.μ.
ΔιαγραφήΠως γινεται να μαζευεται τοση ασχετιλα μεσα σε ενα σχολιο, απορω.
Σου χω νεα παντως, μην ανυσηχεις και αγωνιας, τι θα γινει με τα λεφτα σου, ΘΑ ΤΑ ΧΑΣΕΙΣ ΟΛΑ, ακομα και αν γινουν ολα αυτα, που εσυ νομιζεις οτι ειναι τα σωστα, για να τα σωσεις.
ΚΥΡΙΕ ΚΑΖΑΚΗ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΣΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΣΑΣ ΛΟΓΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΑΚΡΗΓΟΡΕΙΤΕ.ΤΟ INTERNET ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΑΠΟ ΠΟΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΠΟΙΟ ΣΥΝΤΟΜΑ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΟΙΟ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙσα ισα, αρκετά πια με τη μασημενη τροφή των MME και του καθε εξυπνάκια. Οποιος θελει ευπεπτες ατάκες και κλισεδιαρισμένα τσιτάτα των 10 γραμμων να ανοιξει tweeter και να διαβάζει Πάγκαλο. Έλεος με το κάθε αγράμματο.
ΔιαγραφήΘΑ ΠΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΦΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΙΤΗ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ.ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗ.Ο ΣΚΟΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ.
Διαγραφήαυτοι που πεινανε δεν εχουν κομπιουτερ....τα λογια σας πανε χαμενα....αν θελετε αποτελεσμα πρεπει να μηλησετε στον απλο κοσμο...στους ανεργους στους νεους...ισως με φωτοτυπιες..ισως με ντουντουκες ισως με συγκεντρωσεις...υπαρχουν 2 εκ ανεργοι δωστε τους ελπιδα...ναχετε ομως στο μιαλο σας και τις προφητειες γιατι αν ανοιξεις τον ασκο του αιολου μετα δεν κλεινει...αληθεια γιατι δεν συνεργαζεστε με χα και αλλους και να απαιτησετε ολοι μαζι εκλογες...ολοι πατριωτες ειστε ειτε δεξιοι ειτε αριστεροι....
ΑπάντησηΔιαγραφή"αληθεια γιατι δεν συνεργαζεστε με χα και αλλους και να απαιτησετε ολοι μαζι εκλογες...ολοι πατριωτες ειστε ειτε δεξιοι ειτε αριστεροι..." Άλλο ένα διανοητικά ανάπηρο τρωκτικό του διαδικτύου.
ΔιαγραφήΚαι το διαδικτυο ειναι απείρως περισσότερο προσβασιμο πλέον απο τα εντυπα μέσα.
Πατριωτες η ΧΑ!!! Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ, κλαιω απο τα γελια.
ΔιαγραφήΕκλογές/δημοκρατία και ΧΑ είναι σαν να λες αναρχο/βασιλικος ή χριστιανο/σατανιστης.
ΔιαγραφήΚαι δευτερον, οι χρυσαυγιτες είναι ναζί και όχι πατριώτες. Οι γερμανοντυμένοι της κατοχής ήσαν ανθελλημες, αφου υπηρερετουσαν τον κατακτητή και όχι τον ελληνικό λαο.
Μετα απο κάτι εκατομμυρια χρόνια αφότου ημασταν αμοιβάδες, μήπως σήμερα να το σκεφτουμε καλυτερα;;;
Άμα περιμένεις να γίνεις ρακένδυτος για να αντιδράσεις, τότε περαστικά σου. Δεν είναι δα και πολυτέλεια υπολογιστής και ίντερνετ. Να μου πεις εδώ βλέπουν κόσμο να πίνει καφέ των 4 ευρώ και λένε ότι "δεν υπάρχει κρίση". Όταν φτάσουμε να μην έχουμε ούτε υπολογιστή (και με 400 ευρώ παίρνεις), ούτε τηλέφωνο (πλέον μαζί με ιντερνετ και πολύ φτηνό) και ούτε να μπορούμε να κάνουμε την πιο ΕΥΤΕΛΗ μορφή διασκέδασης (2-3 φορές το μήνα καφετέρια), τότε δεν θα ήμαστε φτωχοί, αλλά άποροι!
Διαγραφήχριστιανο/σατανιστης λάθος φίλε μου
Διαγραφήείναι σα να λες ελληνοχριστιανός, ή ελληνοχριστιανικός πολιτισμός.
Άσχετο, αλλά να μην ξεχνιόμαστε :)
ΟΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ 300 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ Α.ΦΛΕΜΙΓΚ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΗΜΕΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαζάκη, να σαι καλά για τον αγώνα που δίνεις. Εύχομαι να γίνετε πολλοί γιατιΥπάρχουν πολλοί άνθρωποι εκει έξω με μυαλό και καρδιά όπως εσείς, αλλά είναι απογοητευμένοι και δε βγαίνουν μπροστά. Γι' αυτό βλέπεις και επιπλέουν οι συκοφάντες και οι ηλίθιοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυριε Καζάκη, καταλαβαίνω την λογική του να μην καλλιεργήται κλίμα "δημόσιου λιντσαρίσματος" όπως αναφέρετε στο παραπάνω σχόλιο, μιας και η ιστορία δείχνει ότι μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλώρά, αλλά νομίζω ότι η τοποθέτηση του Μήτσου χρίει περισσότερης σκέψης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα είναι η επέτειος της Χιληανής χούντας και θα ήθελα να τραβήξω μερικούς προβληματισμούς που έχουν σχέση με την δική μας κατάσταση.Ο Αλιέντε θέλησε να εγκαθιδρίσει ένα σοσιαλιστικό πολίτευμα μεσω ειρηνικών δημοκρατικών διαδικασιών και λαικής ενότητας αλλά παρόλα αυτά, υπήρχε στην κοινωνία ένα μεγάλο κομμάτι (αν και μειοψηφικό) το οποίο για πολλούς λόγους στήριξε τον δικτάτορα και την επέμβαση των ΗΠΑ.Σε εκείνη την περίοδο, λόγο της τακτικής του Αλιέντε, ο λαός δεν ήταν έτοιμος ούτε ψυχολογικά ούτε υλικά να προχωρήσει σε ένοπλο αγώνα ενάντια στον Πινοσέ και έτσι η χώρα έπεσε πρακτικά αμαχητή σε μια στυγνή δικτατορία η οποία πραγματικά τους ξεγαμ*** (συγνώμη αλλά δεν υπάρχει άλλος όρος για να περιγραφεί το τί έπαθαν οι άνθρωποι) για πάνω απο 30 χρόνια και έκανε την Χιλή πειραματόζωο του Φριντμαν και τον νεοφιλελεύθερων.
Με βάση το παραπάνω, θα ήθελα να ρωτήσω, τί θα γίνει όταν τα πράγματα φτάσουν στο απροχώρητο και οι κάθε εφοριακοί, για λόγους που ξεκινάνε απο αμηχανία και φόβο και φτάνουν σε ιδιοτέλεια και βλακεία, συνεχίσουν να ζητάνε απο την γιαγιά και τον οικοδόμο το άιμα τους? Τί θα γίνει όταν η πλειοψηφία των αστυνομικών και των στρατιωτικών κάνουν την Αθήνα φαβέλα Βραζιλίας και σπάνε τις πόρτες για να πάρουν ακόμα και τα έπιπλα απο τα σπίτια των "οφειλετών"? Τί θα γίνει όταν το κομμάτι που κερδίζει απο την κρίση ή είναι τόσο ηλίθια πορωμένο δει ότι ο λαός ξεσηκώνεται? Θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια ή θα πληρώσει λούμπεν μισθοφόρους και ευρωπαικούς στρατιώτες να σφάξουν τους υπολοίπους όπως έγινε το 44-49 με τον εμφύλιο? Τί θα γίνει όταν η πλημμύρα του λαού συναντίσει τον κυματοθράυστη του κατεστημένου?
Κατανοώ ότι πρέπει να γίνει κάθε προσπάθεια αποφυγής εμφυλίου και του "γιούργια" αλλά δηστυχώς η ιστορία δείχνει ότι κανένας λαός δεν είναι συμπαγής και την ώρα της κρίσης τα λόγια σταματάνε, ο κόσμος διαλέγει πλευρές και βγαίνουν τα μαχαίρια. Τί θα πρέπει να κανουμε τότε? Δεν θα πρέπει ο κόσμος να είναι, τουλάχιστον ψυχολογικά, έτοιμος και για αυτό το ενδεχόμενο? Επίσης, πόση ποιά κατανόηση μπορεί να έχει ένας μέσος έλληνας όταν καθημερινά κακοποιήται άπο τους εκπρόσωπους του κατεστημένου? Η συμπεριφορά τους και μόνο δεν δείχνει με ποιόν είναι ταγμένοι και για ποιόν θα πολεμήσουν την κρίσιμη στιγμή?
Γνωρίζω ότι λόγια περί “ένοπλης εξέγερσης” και “αντάρτικου πόλεων” συνήθως εκστομούνται από Ράμπο και Τσε Γκεβάρα του καναπέ, αλλά παρόλα αυτού, το ερώτημα δεν χάνει την σημασία του. Τί γίνεται όταν οι έχοντες την εξουσία αρνούνται να την δόσουν και έχουν μαζί τους μεγάλο, αν και μειοψηφικό, μέρος της κοινωνίας και του λαού? Δεν θα πρέπει ο εξεγερμένος λαός να είναι έτοιμος να χρησιμοποιήσει βία?
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας,
Απόστολος
Οι τοκογλυφοι πού θα βρουν μ@λ@κες να θέλουν να σκοτωθούν για πάρτη τους; Πόσους μπορούν να στρατολογήσουν; Είμαστε εκατομμυρια και είναι μερικές εκατοντάδες. Εαν ο λαος πάρει την εξουσία με τον τροπο που εξηγεί το ΕΠαΜ, το πρωτο πράγμα που θα γίνει είναι να δημιουργηθεί Παλλαϊκός Στρατός με ολους τους πολίτες στα όπλα. Και μη μου πεις τίποτα για κούβες και τέτοια. Τέτοιος είναι ο στρατος στην Ελβετία. Απο 18 μέχρι 45 χρονων έχουν τα όπλα στο σπίτι και υπηρετούν ενα μήνα θητεία τον χρονο...
ΔιαγραφήΣτην Τράπεζα Πειραιώς με πληροφόρησαν πως η κατάθεση της σύνταξης στον λογαριασμό μπορεί να πραγματοποιηθεί το Σάββατο η την Κυριακη. Δηλαδή τη Δευτέρα τα χρήματα μπορούν να δεσμευτούν ως καταθεση για λογαριασμό της εφορείας?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημήτρη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα να σου θέσω το εξής ερώτημα:
Πώς είναι δυνατόν τα μέσα ενημέρωσης, που (α) ελέγχονται από τα όποια κέντρα εξουσίας και (β) στηρίζουν τις προωθούμενες πολιτικές που έχουν ως αποκλειστικό στόχο την αναμόρφωση της ελληνικής οικονομίας σε ακραία νεοφιλελεύθερη (αυτά τα δύο μάλλον μπορούν να τεκμηριωθούν με ποικίλους τρόπους και είναι μάλλον προφανή πια στην καθημερινότητά μας...), να προβάλλουν πρόσωπα που εναντιώνονται στους αντιλαϊκούς στόχους τους;
Πώς είναι δυνατόν, εσύ που δρας αντιστασιακά να είσαι καλεσμένος σε εκπομπή στον Σκάι;
Πώς γίνεται και το σύστημα επιτρέπει την κυκλοφορία έργων όπως αυτά της Ναόμι Κλέιν και αυτά να σημειώνουν μάλιστα υψηλότατες πωλήσεις;
Θα περίμενε κανείς, παράλληλα με την οικονομική επίθεση στο λαό και το μεγαλεπίβολο εγχείρημα αφανισμού του κράτους, να ακολουθούνται και πολιτικές καταστολής των φωνών που αφυπνίζουν (έστω και αναίμακτα...).
Ασφαλώς, δεν είναι κακεντρεχές το ερώτημά μου. Δεν έχει κανέναν ποταπό σκοπό να αμφισβητήσει τη δράση σου. Προσωπικά, είμαι υποστηρικτής σου.
Ενώ δεν έχει σχέση με το παραπάνω post σου, σου το παραθέτω εδώ γιατί θα ήθελα να το δεις, μια και με θα με ενδιέφερε πολύ η άποψή σου.
ποιος θα το πιστευε πριν λιγα χρονια οτι θα συνεργαζοταν νδ/πασοκ/δα....αν πραγματικα θελετε να φυγουν συνεργαστητε και εσεις για το καλο ολων μας...σε αυτο το προβλημα πουχουμε μπλεξει δεν περεισευει κανεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήτοτε θα υπαρχει η δηναμικη και για τις εφοριες και για πολλα αλλα.....
επισης για να κερδησεις τους απολυμενους πρεπει να τους ξαναδωσεις δουλεια....και για να κερδησεις αυτους που ακομα συνεχιζουν πρεπει να τους υποσχεθεις σταθεροτητα αρχικα και μετα βελτιωση της ζωης τους
Από φίλη στο facebook τέθηκε η εξής ερώτηση. Την καταθέτω αυτούσια για να της απαντήσεις Δημήτρη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Καλησπέρα! θέλω να ρωτήσω το εξής: Μίλησε για καταλήψεις εφοριών και στάση πληρωμών ο κ. Καζάκης. Όμως ποιος θα το οργανώσει αυτό; γιατί αν περιμένουμε από συνδικαλιστικούς φορείς τη βάψαμε. μπορείτε να μου απαντήσετε;
Συμφωνώ και πρέπει να γίνει. γι' αυτό και ρωτάω. υπάρχει κάτι που να ετοιμάζεται;
Επίσης, ο κόσμος δυστυχώς έχει μάθει να έχει κάποιον ηγέτη. Πόσο μπορεί το ΕΠΑΜ να το οργανώσει; Γιατί αν τώρα δε γίνει κάτι σημαντικό, έχουμε τελειώσει
γι αυτό ρωτάω. εντάξει οι προβλέψεις είναι απόλυτα σωστές του κύριου Καζάκη, τον σέβομαι πολύ, όμως σαν πράξη, πώς γίνονται κάποια πράγματα;
όλοι περιμένουν κάποιον να ηγηθεί
Τους έλληνες,ανέκαθεν,χώριζαν περισσότερα απο όσα τους ένωναν και γι'αυτό υπήρχαν οι πόλεις κράτη και οι εμφύλιοι.Νομίζω ότι η Ελλάδα θα διαλυθεί εξ'ών συνετέθει,ειδίκα ελλείψη ηγετών που θα καθοδηγούσαν τον Λαό.Άλλωστε ο Έλληνας ουδέποτε ερωτήθει,μέσω δημοψηφισμάτων,για κανένα σοβαρό θέμα,απο τα οικονομικά μέχρι αν θέλει ανοικτά σύνορα,μετανάστες και πολυπολυτισμό.Όλα επιβάλλονται και οι μάζες καθοδηγούνται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς υποθέσουμε ότι γίνονται όλα αυτά και πέφτει η κυβέρνηση... Μέτα τι ακολουθεί? Εκλογές και στην κυβέρνηση τσίπρας? Και τι θα αλλάξει? Μάταια είναι όλα αν δεν βγει απο το μυαλό του Έλληνα ο κομματικός και ιδεολογικός προσανατολισμός.. πράγμα αδύνατον... Εχουν με το πλευρό τους τα μμε αξιότιμε κύριε Καζάκη... πως να το κάνουμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚωνσταντίνος Καρδίτσα.
αν δεν ενωθουν οι αντιμνημονιακοι παρτετο χαμπαρι θα τα ριχνουμε μια ζωη στους ευρωπαιους.αυτη την στιγμη δεν εχει τοσο σημασια η πολιτικη κατευθυνση οσο το να σωθουμε απο τα αρπαχτικα που θελουν να τα ξεπουλησουν ολα...
ΑπάντησηΔιαγραφήθα σας δωσω ενα παραδειγμα εστω οτι περνετε ενα δανειο για αγορα ας πουμε σπιτιου.μετα 3-4 χρονια ας πουμε οτι δεν μπορειτε να το πληρωσετε..τι θα γινει τωτε? μα φυσικα οτι προβλεπετε απο τους ορους που ειχαμε υπογραψει αρχικα...και στην περιπτωση μας οτι προβλεπετε απο τις δανειακες συμβασεις..δηλαδη διαμελισμος και εκποιηση στους δανειστες αναλογα με την συνησφορατους..τωρα το αν ειναι βιωσημο το χρεος η οχι ρωτηστε τον ειδικο το μεχρι ποτε θανε δια χειρησιμο ..αυτα κατα την γνωμη μου διακυδευονται...διαμελισμος της χωρας και εκποιηση.για να το αποφυγουμε θα πρεπει να μην πληρωνουμε το χρεος και να καταγυλουμε την δανειακη συμβαση ως παρανομη..λογω του οτι αυτοι που την υπεγραψαν χρηματιστηκαν...οι ηπα εχουν την τεχνολογια να το διαπιστωσουν αυτο...
διαλεχτε λοιπον συνεργασια ολων των αντιμνημονιακων...η εκποιηση
Η απάντηση στους φίλους που ρωτάνε, πως και ποιός: Δεν θα μας σώσει κανένας Ζορρό
ΑπάντησηΔιαγραφή(από την ομοιοεπαγγελματική κοινοβουλευτική Αφωνία)
Η ANTIMNHMONIAKH δράση δεν έχει άλλη επιλογή από το να στηρίζεται πρώτα και κύρια στους απηυδησμένους από την εγκληματική (και όχι «ανάλγητη») πολιτική της εσωτερικής τρόϊκας σε βάρος της χώρας και του Ισχύοντος Δικαίου. Ακόμα αυτή η δράση πρέπει να διαθέτει ισχυρό δικαιϊκό υπόβαθρο να ξεχειλίζει από ηθική υπεροχή ακόμα και με την ισχύουσα νομοθεσία εφ΄όσον είναι δυνατόν.
Η προοπτική της ανατροπής του ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥ πολιτικού σκηνικού, δεν μπορεί να αποσιωπά, να μην έχει γνώμη (!), ή ακόμα χειρότερα να αποκλείει, το ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ζήτημα της ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗΣ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ το οποίο οι εισαγγελείς αυτής της σημερινής δικαιοσύνης έκριναν επανειλλημμένα ως κατ’ αρχήν βάσιμο προς διερεύνηση σύμφωνα με το ΙΣΧΥΟΝ ΔΙΚΑΙΟ και σχημάτισαν δικογραφίες τις οποίες έστειλαν στη Βουλή. Μέσα από αυτή την δικονομική διερεύνηση θα είναι και πιο ευανάγνωστα, τα ζητήματα μιας Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης, της απαιτούμενης νομισματικής πολιτικής (ευρώ ή δραχμή,Τράπεζα της Ελλάδος και όχι κερδοσκόπων και ξένου παράγοντα) και της γενικότερης διαχείρισης της εθνικής μας θέσης στο διεθνές στερέωμα.
Θεωρούμε πως πραγματικά έχουμε απαυδήσει και είμαστε ώριμοι για μια νέα Ελλάδα, με θυσίες για την Πατρίδα όχι για τους κερδοσκόπους, αν και όταν όλες μας οι αντιμνημονιακές διακηρύξεις, σκέψεις και πράξεις ομαδοποιούνται, συντάσσονται, αλληλοϋποστηρίζονται, και επιμένουν μέχρι τέλους στον μεταξύ τους αλληλέγγυο συναγωνισμό συμπεριλαμβάνοντας ΚΑΙ το ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ζητούμενο της εθελοκατοχής (*).
Η πολυπόθητη σωτηρία αφορά πλέον μόνο κάθε θύμα-σύμβολο αιώνιο, δηλαδή εμένα, εσένα. Γιατί το ύψιστο ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ζητούμενο της εθελοκατοχής ΑΠΟΣΙΩΠΑΤΑΙ ΣΑΝ ΤΕΤΟΙΟ (αποσιώπηση και των καταγγελιών και των κακουργημάτων που περιλαμβάνουν οι σχετικές ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΕΣ με μια σπάνια επίδειξη ΟΜΟΑΦΩΝΙΑΣ παρά τα απανωτά μνημόνια) ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 300 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ που ενθυλακώνουν τον αντίστοιχο ομοιοεπαγγελματικό μισθό και την αντίστοιχη ομοιοεπαγγελματική.σύνταξη.
Σημειώνουμε τις επανειλλημμένες δηλώσεις της κας Ζωής Κωνσταντοπούλου για το ότι πράγματι υπάρχει εσχάτη προδοσία, δηλώσεις όμως, οι οποίες συγκρούονται με την αποσιώπηση των σχετικών δικογραφιών που ευρίσκονται ΑΔΙΑΒΑΣΤΕΣ στη Βουλή.»
(*)Η διατύπωση περί εθελοκατοχής ανήκει στον σεβ. Μητροπολίτη Κορινθίας Διονύσιο: «Αυτές οι κατοχές είναι εθελοκατοχές», αρχικά περί εθελοδουλείας ο Δ.Καζάκης , ο Γ. Τόλιος πρόσφατα για διερεύνηση ποινικών ευθυνών, Νίκος και Ζωή Κωνσταντοπούλου: «διέπραξαν εσχάτη προδοσία», Γ.Βαρουφάκης: «το μεγάλο έγκλημα δεν είναι η Λίστα Λαγκάρντ, αλλά η λήψη του τεράστιου μνημονιακού δανείου που είναι αδύνατο να αποπληρωθεί», Ζ.Γεωργαντά-Ι.Λογοθέτης: «Εθνική και εσχάτη προδοσία η διόγκωση του ελλείμματος», Σ.Λαβδιώτης:«Κρατώντας λοιπόν οι δύο ναυαγοί, η κυβέρνηση και οι τράπεζες, ο ένας τα μαλλιά του άλλου για να μην πνιγούν μέσα στα τρικυμιώδη κύματα της καταιγίδας, βρήκαν ως σωσσίβιο τον ελληνικό λαό και τώρα πάνε να τον πνίξουν κι αυτόν.».
Δείτε το πύρινο κήρυγμα του Σεβ. Μητροπολίτη Κορίνθου Διονυσίου ΜΕΤΑ ΤΟ 6ο ΛΕΠΤΟ: (αντιγραφή – επικόλληση στο google την παρακάτω διεύθυνση)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v51uTYOTgNQ
Ένας πολίτης που ακολούθησε το παράδειγμα των άξιων πρώτων μηνυτών (Γ.Γρυμπογιάννης)
... "Και θα προτιμούσα να διαφωνήσω με την δήλωση που έκανε σχετικά με την αμερικανική ιδιαιτερότητα, δηλώνοντας ότι η πολιτική των Ηνωμένων Πολιτειών είναι "που κάνει την Αμερική διαφορετική. Είναι αυτό που μας κάνει εξαιρετικούς".
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι άκρως επικίνδυνο να ενθαρρύνει κανείς τους ανθρώπους να βλέπουν τους εαυτούς τους ως εξαιρετικούς, ανεξάρτητα από το κίνητρο. Υπάρχουν μεγάλες χώρες και μικρές χώρες, πλούσιοι και φτωχοί, εκείνοι με μακρά δημοκρατική παράδοση και εκείνοι που εξακολουθούν να βρίσκουν το δρόμο τους προς τη δημοκρατία. Οι πολιτικές όλων αυτών διαφέρουν πάρα πολύ. Είμαστε όλοι διαφορετικοί, αλλά, όταν ζητάμε τις ευλογίες του Κυρίου, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Θεός μας δημιούργησε να είμαστε όλοι ίσοι»."
O MONAΔIKOΣ "ΛAOΣ" ΠOY EIXE THN ... ΔHΛAΔH ΘPHΣKEYTIKH IΔEA, ΔHΛAΔH ΘEOKPATIKH IΔEA, EITANE O EBPAYKOΣ "ΛAOΣ", O Super Spezial "ΛAOΣ" TOY ΘEOY, O EΞEPAITIKOΣ TOY ΘEOY "TOYΣ", ΠOY ZHTHΣE ΓIA ΔEIΓMA ..."AΓAΠHΣ" THN ΘYΣIA TOY YIOY TOY ... ABPAAAAM ! ΔHΛAΔH ANΘPΩΠOΘYΣIEΣ KAI ΣE ..... OIKONOMIKOKOINΩNIKO EΠIΠEΔO KAI TOMEA !! EITANE ΔHΛAΔH OI APIOI TΩN ANΘPΩΠΩN ! APAΓE TA NAZI NA EIXAN ΣXEΣH MAZI TOYΣ ;; EΣEIΣ TI ΛETAI ;;
Nτροπη σου Καζακη να μιλας ετσι. Ο Αντωνης ο Σαμαρας εχει δωσει σκληρο αγωνα για να σωσει τη χωρα. Και τα εχει καταφερει περιφημα. Η οικονομικη βελτιωση ειναι εκπληκτικη. Ζηλευεις τον Αντωνη επειδη δεν εχεις τα προσοντα του. Τη στοφα του μεγαλου ηγετη. Η ιστορια θα γραψει οτι ο Αντωνης, ο ταπεινος πρωην πιτσαδορος εσωσε το ευρω και το πλανητη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιον πλανητη; Δεν τα ξερεςι καλα τα πραγματα. Τον γαλαξια εσωσε ο Αντωνακης!
ΔιαγραφήΡε Δημήτρη πως τους αντέχεις μερικούς ; Μ' αρέσει που κάθεσαι και τους απαντάς κιόλας . Σαν εκπαιδευτικός σου μιλάω τώρα .Αν το έχει κάψει το μυαλο ο αλλος απο τα 15 του ...αστο να παει στο διαολο .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάρης
Καζάκαρε (το προτιμώ απο το Δημήτρη), ρωτώ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς δεν δίνουμε φράγκο πουθενά και περιμένουμε την κατάρρευση του εχθρικού κράτους...ωραία. Ταυτόχρονα με πολιτική απεργία και λειτουργικές καταλήψεις προσπαθούμε να καταλάβουμε τις βασικές λειτουργίες του κράτους. Σωστά;
Οι ντόπιοι προδότες τα έχουν χαμένα αλλά τα αλλοδαπά αφεντικά τους παραμένουν ψύχραιμα και τους λένε:
Προχωρήστε σε κούρεμα ή /και δήμευση καταθέσεων και σε εσωτερική στάση πληρωμών με τη δικαιολογία "δεν πληρώνετε σας τα παίρνουμε" και αφου αυτά τα χρήματα δεν υπάρχουν δεν θα έχουν και την υποχρέωση να τα δώσουν στους καταθέτες. Ταυτόχρονα δημιουργούν τεχνητή έλλειψη όλων των προιόντων (ακόμη και της ντόπιας παραγωγής) και τότε τα χάνουμε εμείς και αρχίζει ο ένας να "τρώει" τον άλλο. Ερχονται λοιπόν σαν νέοι σωτήρες και μας λένε: "Να πάνω που θα βγαίναμε απο την κρίση και θα σώζαμε τη χώρα και τον Ελληνικό λαό εσείς τα καταστρέψατε όλα. Πηγαίνετε τώρα στη γωνία σας να πεθάνετε με την ησυχία σας και μη μας ενοχλείτε. Εχουμε ένα έργο να ολοκληρώσουμε."
Είναι βλακείες αυτά που σκέφτομαι ή οργάνωση του απλού κόσμου με τη βοήθεια του ΕΠΑΜ μπορεί να δώσει διέξοδο και να νικήσουμε αυτά τα αρρωστημένα μυαλά;
Πως μπορούμε να τα αποφύγουμε όλα αυτά ή ο,τι άλλο σκεφτούνε;
Και κάτι άλλο: Γιατί ενώ η αριστερά σαμποτάρει κάθε προσπάθεια απο τα κάτω κινητοποίησης και οργάνωσης, όταν αυτή επιτυγχάνεται την παρουσιάζουν τα ΜΜΕ ως "επιτυχία" του συριζα;
Για να πούμε : "Α, και αυτο πουλημένο σχέδιο είναι οπότε ας κάτσω στα αυγά μου", για να σπρώξουν ψηφοφόρους προς τα αριστερά ή και τα δύο;
Καταλαβαίνω οτι δεν γίνεται να έχεις απαντήσεις για όλα τα πιθανά σενάρια ούτε χρόνο για να απαντάς στην απορία του καθενός αλλά ποιόν άλλο να ρωτήσω; Τους πουλημένους ή τους άχρηστους - άσχετους;
Σε ευχαριστώ Δημήτρη. Keep Fighting.
Δημήτρη συμφωνώ μαζί σου. Και για αυτό μόλις πληροφορήθηκα (αν ισχύει) ότι καταργούνται τα μετρητά στις πληρωμές. Τί σημαίνει αυτό για την πρόταση σου και τις ζωή μας;
ΑπάντησηΔιαγραφήεμπρος παιδια ολοι μαζι να καταλαβουμε τις εφοριες
ΑπάντησηΔιαγραφήνα κλεισει οριστικα το δημοσιο , να σταματησει καθε μισθοδοσια σε αυτους που πληρωνει το δημοσιο
μετα θα κοψουμε νεο νομισμα,και θα ξεχρεωσουμε τους παντες
και θα κανουμε και τον καζακη πρωθυπουργο
Troll allert!!!!
ΔιαγραφήΔημήτρη καλά νά σαι.Εχω 2 ερωτήσεις. 1ον.Αυτός ο Σεραφείμ ο δημοσιογράφος που υποτίθεται είναι και αντιμνημονιακός εδώ και πόοοσο καιρό έχει να καλέσει κάποιον π.χ. εσένα η το Κατσανέβα ή έστω τον Αλαβάνο (χαχααχ) που λέτε ξεκάθαρα εκτός €. 2ον.Τον Κώνστα τον θυμάσαι που ξεφύτρωσε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρεπει να γινει κατι .Οι θεσεις του ΕΠΑΜ και του Καζακη πρεπει να γινουν περισοτερο γνωστες .Οσο και αν φαινεται παραξενο στο ιντερνετ εχουν λιγοι προσβαση και ακομα λιγοτεροι ειναι εκπαιδευμενοι να εχουν κριτικη κριτικη σκεψη .Το συστημα εχει φροντισει το ιντερνετ να το κανει αγρια δυση και να μην εχει δωσει παιδια για κριτικη σκεψη ασε που ακουγονται σκεψεις για τον ελενχο του.Ποιος θα αποφασιζει το τι θα αναρταται σε αυτο ειναι μια αλλη ιστορια .Πρεπει να κυκλοφορησουν οι θεσεις αυτες κατα την γνωμη μου σε πολυ συμπυκνωμενη μορφη σε φωτοτυπιες και σε εντυπες μορφες παντου Το τραγουδι kalasnifof του goran petrovits ακουγεται ολο και περισσοτερο απο διαφορες ασχετες εκπομπες στο ραδιοφωνοΕλπιζω να εγινα κατανοητος
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΕΦΑΝΟΣ. ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ
Κυριε Καζακη κατανοω τον εντιμο αγωνα σας, αλλα πραγματικα δεν πιστευω πια στη συλλογικη δραση ετσι οπως το συστημα μας εχει καταντησει ολους στο περασμα της καπιταλιστικης ιστοριας. Δεν μπορω να καταλαβω πια ποιος ειναι ο καταπιεσμενος και ποιος ο καταπιεστης και με τι συχνοτητα εναλλασσονται οι ρολοι. Νομιζω υπαρχει ενα θεατρικο που περιγραφει την κατασταση, Το τελος παιχνιδιου του Μπεκετ. Κατα τη γνωμη μου η μονη απαντηση σε ολο αυτο τον ξεπεσμο ειναι η απελπισια και η σιωπη. Ο αγωνας εχει κερδηθει απο αυτους. Ευχαριστω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο παραίτηση!! Η απελπισία και η σιωπή δε σε πονάνε;;;; Για δοκίμασε τη συλλογική δράση να δεις τι φάρμακο είναι!! Θα γίνεις καλά με τη μια!
ΔιαγραφήΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΕΦΟΡΙΑ ΛΕΝΕ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ....(ΟΧΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η Β' ΕΦΟΡΙΑ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ)..........
ΑπάντησηΔιαγραφήKAI ΣAΝ ΥΠΝΩΤΙΣΜΕΝΟΙ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΑΜΕ ΛΕΩ ΕΓΩ, ΜΗΝ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΡΘΟΙ. ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ???? ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΤΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΕΔΩ ΠΕΡΑ ΤΑ 4 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ???? ΝΑ ΧΑΡΩ ΕΓΩ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΤΑΓΕΙΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΣΕ ΤΙ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΦΕΛΕΚΙ ΜΟΥ ΡΕ? ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΠΕΘΑΝΕ ΕΣΥ, ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ?
ΑΛΗΘΕΙΑ, ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΑΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ??? ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΜΑΣ ΞΕΡΟΥΜΕ. ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ Ο ΡΑΓΙΑΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ. ΑΠΛΑ ΠΑΕΙ ΣΑΝ ΥΠΝΩΤΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ή ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟ.
5,000+ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ, ΑΣΤΕΓΟΙ, ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΔΑΠΑΝΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ, ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑΤΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ???
ΑΛΗΘΕΙΑ, ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΠΟΤΈ ΑΠΤΟ ΜΥΑΛΟΥΔΑΚΙ ΜΑΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΩΣ ΤΩΡΑ???
ΘΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ…
ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ? ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ, ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ, ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ Ή ΔΕΝ ΤΟΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ…
ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΑΝ ΔΕΝ ΔΩ ΠΟΥ ΣΚΑΤΑ ΠΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΣΚΑΤΑ ΠΑΝΕ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΝ ΜΑΛΑΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ. ΕΠΕΙΔΗ ΕΝΑΣ-ΔΥΟ ΧΑΡΑΜΟΦΑΗΔΕΣ ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ-ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ ΒΑΛΑΝΕ ΜΕΡΙΚΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ, ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΖΩΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ, ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΛΑΒΗ ΓΙΑ ΝΑΧΟΥΝΕ ΚΑΙ ΔΙΚΙΟ ΑΠΟ ΠΑΝΩ? ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ ΡΕ, ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ ΤΟΥ ΔΙΠΛΑΝΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΤΑΦΑΓΕ ΣΕ ΠΟΥΤΑΝΕΣ-ΤΖΟΓΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ....ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΛΗΡΩΣΤΕ, ΑΠΛΑ ΜΑΣ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ, ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗ ΣΠΑΣΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ. ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ?? ΘΑ ΤΟΥ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΠΕΙΤΕ, ΜΗΝ ΧΤΥΠΑΣ ΤΗ ΠΟΡΤΑ, ΘΑ ΣΟΥ ΠΛΗΡΩΣΩ ΕΓΩ ΤΟ ΧΡΕΟΣ? ΤΟΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΜΑΣ??? ΩΡΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΜΕΡΟΣ, ΚΑΙΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ, ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΥΣ, ΔΙΟΤΙ ΕΔΩ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ, Ή ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ (ΑΝ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ)...
ΔΙΟΤΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΧΟΥΝΤΑΡΑ, ΕΧΕΙΣ ΖΩΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΣΟΥ. ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ. ΟΧΙ ΟΙ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ.
ΣΤΗ ΧΟΥΝΤΑ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ-ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ, ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΟΜΙΣΜΑ, ΤΗ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ...
ΓΕΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΡΑ...!!!!
Λογικά όσοι αντιστέκονται και δεν πληρώνουν την εφορία, όταν απελευθερωθεί η χώρα θα πρέπει να τους χορηγηθεί σύνταξη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ΕΠΑΜ θα έπρεπε εκ των προτέρων να δεσμευτεί οτι θα συνηγορίσει σε αυτό.
Αντί το μέτωπο να στηρίζεται μόνο στους ανιδιοτελείς και αλτρουιστές καλό θα ήταν να αξιοποιήσει και εκείνους που δεν αδιαφορούν για το στενά προσωπικό τους συμφέρον.
Κουτσαντωνάκης Γιάννης
Ηράκλειο Κρήτης
Όλα ξεκινάνε από εμάς..Τι θέλουμε και τι αποφασίζουμε κυρίως για εμάς και τα παιδιά μας.Όποιος το βάζει κάτω,αρρωσταίνει.Είναι ήδη ζωντανός -νεκρός.Η πίστη,η ελπίδα κι η αγάπη-παιδιά της σοφίας...Γιορτάζουν σήμερα και καθόλου τυχαία μας δείχνουν το δρόμο.Πρέπει πολλοί να πιστέψουμε ,να ελπίσουμε να αγαπήσουμε αλλήλους.Τότε θα έχουμε κάνει πράξη την πιο σοφή "συνταγή"της επιτυχίας.Είναι η μόνη λύση ό,τι προτείνει το Ε.πα.μ.Όλα πια είναι πολύ καθαρά.Να βγούμε όλοι από την απομόνωση και την απελπισία.Ο δρόμος της ελπ[ίδας είναι μπροστά μας .Φτάνει να το θελήσουμε και να το αποφασίσουμε,κι ό,τι μπορεί ο καθένας ας προσφέρει κάθε μέρα στον κοινό αγώνα στην κατεύθυνση αφύπνισης όλων μας....Να είναι καλά ο Καζάκης χίλιες φορές.
ΑπάντησηΔιαγραφή