Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2013

Τι είναι φασισμός;

Τελικά τι είναι φασισμός; Δεν με ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή να ανοίξω μια θεωρητική συζήτηση για το φαινόμενο. Απλά θέλω να καταλάβω γιατί η ΧΑ είναι μια φασιστική οργάνωση, ενώ τα κυβερνώντα κόμματα και όσοι συνέβαλαν στη σημερινή κατάσταση γενοκτονίας του ελληνικού λαού ανήκουν στο δημοκρατικό λεγόμενο τόξο. Γιατί; Επειδή τα μέλη της ΧΑ φοράνε μαύρες μπλούζες, χαιρετάνε ναζιστικά και φέρουν σήματα που παραπέμπουν ευθέως στα Ες Ες; Ενώ οι κυβερνώντες πολιτικοί φοράνε κουστούμι, γραβάτα και κρύβουν τα εγκλήματά τους πίσω από ένα κοινοβούλιο που οι ίδιοι έχουν μετατρέψει σε τσίρκο.


Ή μήπως επειδή η ΧΑ οργανώνει δολοφονικές συμμορίες για να δέρνει σκουρόχρωμους και αντιφρονούντες με αποκορύφωμα την εν ψυχρώ δολοφονία του Παύλου Φύσσα; Ενώ οι κυβερνώντες δολοφονούν με τακτ και από απόσταση με τις οριζόντιες περικοπές, την δήμευση του λαϊκού εισοδήματος και την οργανωμένη εξόντωση ενός ολόκληρο λαού με τις μαζικές αυτοκτονίες, την ανεργία, την εξαθλίωση, την μετανάστευση, την δολοφονία των μελλοντικών γενιών που δεν πρόκειται ποτέ να γεννηθούν σ’ αυτό τον τόπο. Τελικά, ποιοι έχουν βάψει με περισσότερο αίμα τα χέρια τους; Οι συμμορίτες και οι μπράβοι της ΧΑ, ή οι εντολοδόχοι της τρόικας;

Η εγκληματική δράση του καθεστώτος της ευρωαποικίας και των κομμάτων που το στηρίζουν, δεν κάνει λιγότερο εγκληματική την δράση των συμμοριών της ΧΑ. Όπως και το γεγονός ότι αυτός που δολοφονεί μαζικά αθώους με «έξυπνα όπλα» της οικονομίας, ή της πολεμικής βιομηχανίας, δεν είναι διαφορετικός από αυτόν που τραβά μαχαίρι και δολοφονεί εν ψυχρώ. Μάλιστα θα έλεγα ότι ο πρώτος είναι ακόμη πιο επικίνδυνος γιατί συνήθως έχει την νομιμοποίηση της επίσημης κρατικής πολιτικής και τα δεκάδες χιλιάδες θύματά του δεν καταλογίζονται επίσημα ως αποτέλεσμα εγκληματικής δράσης.

Ποιος είναι ο υπεύθυνος;

Δεν πρέπει να χάνουμε το μέτρο και κυρίως το ποιος είναι ο κυρίως υπεύθυνος για την σημερινή κατάντια της χώρας και του λαού της. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η ΧΑ είναι γέννημα θρέμμα των κομμάτων που επί δεκαετίες κυβερνούν τη χώρα και την οδήγησαν σ’ αυτήν την κατάσταση. Από τα σπλάχνα ποιανού κόμματος ξεπήδησε ο Μιχαλολιάκος και η παρέα του; Από τη ΝΔ, η οποία ως κόμμα – όπως έχει ομολογήσει ο ίδιος ο Μιχαλολιάκος – έχει χρηματοδοτήσει παλιότερα πολλές φορές τη ΧΑ. Ποιος έστησε τις γιορτές μίσους στο Γράμμο-Βίτσι και αλλού; Ποιος τις συντηρεί μέχρι σήμερα; Η ΧΑ; Όχι. Στελέχη και παράγοντες της ΝΔ, αλλά και εξαρτώμενοι φορείς από την εκάστοτε κυβέρνηση όπως οι επίσημοι Σύνδεσμοι Αποστράτων. Γι’ όλους αυτούς τσιμουδιά οι κατά άλλα λαλίστατοι κυβερνητικοί υπάλληλοι.

Δεν πρέπει επίσης να ξεχνάμε ποιος παρείχε ασυλία στην ΧΑ μέχρι πρόσφατα. Τα πρόσωπα της ηγεσίας της είναι γνωστά για τις διασυνδέσεις τους με τον υπόκοσμο και το οργανωμένο έγκλημα. Κανείς όμως δεν τους ενόχλησε ποτέ, παρά το γεγονός ότι εμπλέκονται σε σωρεία εγκληματικών ενεργειών του κοινού ποινικού δικαίου. Κι όχι μόνο αυτό. Οι απανωτές επιδρομές των συμμοριών της ΧΑ με ξυλοδαρμούς, απόπειρες δολοφονίας κοκ, αποτελούσαν ένα αγαπημένο θέμα προβολής από τα καθεστωτικά ΜΜΕ ως «ακραία πολιτική συμπεριφορά» υπό συνθήκες πλήρους ασυλίας από τις αρχές και τους κυβερνώντες.

Η επιστολή Δένδια και τι αποδεικνύει

Απόδειξη; Η επιστολή Δένδια στην εισαγγελέα του Αρείου Πάγου. H επιστολή προς την εισαγγελέα συνοδευόταν από τους φακέλους 13 περιστατικών στην Αττική και 19 στην υπόλοιπη Ελλάδα, μετά το επεισόδιο στη λαϊκή αγορά της Ραφήνας, περιστατικά, τα οποία – κατά την άποψη της Αστυνομίας – συνιστούν διαρκή δράση εγκληματικής οργάνωσης. Τι έκανε η Αστυνομία εναντίον αυτής της εγκληματικής οργάνωσης; Απολύτως τίποτε. Κρατούσε τους φακέλους και περίμενε εντολές. Εν αντιθέσει βεβαίως με την κεραυνοβόλα δράση καταστολής εναντίον διαδηλωτών, απεργών και γενικά οιοδήποτε πολίτη θεωρηθεί ως εχθρός του καθεστώτος.

Τι ομολογεί ο κ. Δένδιας ως πολιτικός προϊστάμενος των διωκτικών αρχών; Ότι τουλάχιστον 32 υποθέσεις εγκληματικής δράσης μελών της ΧΑ είχαν μπει στο αρχείο. Και χρειάστηκε η εν ψυχρώ δολοφονία στο Κερατσίνι και κυρίως οι αδίστακτες σκοπιμότητες που κρύβονται πίσω από τις ενέργειες της κυβέρνησης για να ξεθαφτούν.
Τώρα, ο υπουργός ζητάει όλα τα περιστατικά να ενταχθούν στο άρθρο 187 του Ποινικού Κώδικα, περί σύστασης εγκληματικής οργάνωσης, γεγονός που μετατρέπει αυτομάτως τα πλημμελήματα σε κακουργήματα και έτσι αντιμετωπίζονται με πολύ αυστηρότερα κριτήρια.

Είμαστε σοβαροί; Από πού κι ως πού πλημμελήματα οι στοχευόμενοι ομαδικοί ξυλοδαρμοί, οι βιαιοπραγίες και οι απόπειρες δολοφονίας; Ποιος αποφάσισε να τα υποβαθμίσει όλα αυτά σε πλημμελήματα, όταν βοά ο τόπος για το πώς έδρασαν και δρουν οι συμμορίες των μελών της ΧΑ; Προφανώς με πολιτική εντολή άνωθεν. Σε ορισμένες μάλιστα από τις περιπτώσεις αυτές, για τις οποίες έχουν σχηματιστεί δικογραφίες, εμπλέκονται και βουλευτές της Χρυσής Αυγής και η διαδικασία γι' αυτούς θα προχωρήσει όπως προβλέπεται από το Σύνταγμα.

Μα καλά, χρειαζόταν να το παραγγείλει ο υπουργός; Οι ανακριτές, οι εισαγγελείς, οι δικαστές δεν μπορούν να αντιληφθούν αυτό που αντιλαμβάνεται ακόμη και ο πιο αδαής πολίτης; Ή μήπως για να προχωρήσουν στα αυτονόητα χρειάζονται πολιτική εντολή, ή παρέμβαση υπουργού; Τι υποδηλώνει για την ακεραιότητα και την ανεξαρτησία των ανακριτικών, εισαγγελικών και δικαστικών αρχών η συγκεκριμένη παρέμβαση του υπουργού; Απλά επιβεβαιώνει για μια ακόμη φορά αυτό που ξέρουμε όλοι, το πόσο ελεγχόμενη είναι η δικαιοσύνη από την κυβέρνηση.

Ο κ. Δένδιας τόνισε ότι με τον τρόπο αυτόν, δεν τίθεται εκτός νόμου η Χρυσή Αυγή, γιατί δεν επιτρέπεται από το Σύνταγμα, αλλά πλέον «όλοι θα συρθούν στα δικαστήρια και θα ανακοπεί η δράση του συγκεκριμένου κόμματος». Γιατί δεν έγινε έως τώρα; Ποιος παρείχε ασυλία στους ενόχους; Ποιος διέκοπτε τις ανακρίσεις και συνέτασσε πλημμελείς φακέλους για τις υποθέσεις; Προφανώς ο ίδιος και οι δικοί του στην κυβέρνηση.

Η χρήσιμη εφεδρεία του καθεστώτος

Ήταν και παραμένει χρήσιμη εφεδρεία η ΧΑ. Να δείτε πώς κανείς δεν πρόκειται να την ενοχλήσει. Ιδίως την ηγεσία της. Μόνο κάποια εκτελεστικά όργανα θα την πληρώσουν και η όλη υπόθεση θα κουκουλωθεί. Να δείτε πώς η παρέμβαση Δένδια στην εισαγγελέα του Αρείου Πάγου δεν είναι για να ανοίξουν διάπλατα οι φάκελοι των υποθέσεων, αλλά για να κλείσουν όπως-όπως χωρίς να βγουν στην επιφάνεια οι σχέσεις της ΧΑ με το «βαθύ κράτος» και τον υπόκοσμο που διαχέεται και μέσα στο επίσημο κράτος. Κυρίως στις δυνάμεις καταστολής. Την χρειάζονται ακόμη οι κυβερνώντες όπως χρειάζονται τον στρατό από φουσκωτούς και μπράβους που τους προστατεύουν από τις μαζικές εκδηλώσεις λατρείας του κόσμου.

Αυτό που απασχολεί την κυβέρνηση αυτή την στιγμή είναι να μην ξεφύγει ο έλεγχος της όλης της υπόθεσης και βρεθεί κάποιος έντιμος αστυνομικός, ανακριτής, εισαγγελέας ή δικαστής να ξεσκεπάσει σε βάθος τις υπόγειες διασυνδέσεις της επίσημης πολιτικής με το οργανωμένο έγκλημα, του όποιου έκφραση είναι και η ΧΑ. Τρέμουν μήπως και κάτω από την πίεση του κοινού περί δικαίου αισθήματος βρεθεί κανείς με «υπερβολικό ζήλο» και κάνει ότι ο Σαρτζετάκης στην υπόθεση Λαμπράκη κι έτσι ξεσκεπαστεί το παρακράτος.

Όπως π.χ. έκαναν και κάνουν οι δικαστικές αρχές του Παλέρμο εδώ και χρόνια αποκαλύπτοντας τις σχέσεις της Μαφίας με τα κυβερνώντα πολιτικά κόμματα και φυσικά την φασιστική ακροδεξιά της Ιταλίας. Χάρις σ’ αυτούς τους δικαστές, που ανάμεσά τους μετρούν ήδη θύματα δολοφονιών, πολλοί πρώην ισχυροί άνδρες της πολιτικής και των επιχειρήσεων βρέθηκαν στη φυλακή. Στο προτεκτοράτο που λέγεται Ελλάδα με την ίδια ληστοσυμμορία να κυβερνά εδώ και δεκαετίες δεν επιτρέπονται τέτοιες παρεκτροπές. Ειδικά σήμερα που ολοκληρώνεται ο αφανισμός της χώρας και του λαού. Τέτοια παρατράγουδα βιάζεται να αποτρέψει ο κ. Δένδιας και οι δικοί του.

Τι γεννά τον φασισμό;

Από την άλλη, τι είναι εκείνο που γεννά τον φασισμό; Η φασιστική ιδεολογία και η λατρεία ολοκληρωτικών μεθόδων δράσης; Η δημαγωγία που παρασύρει όσους υποφέρουν από την πολιτική λιτότητας; Όλες αυτές οι θεωρίες έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να φορτώσουν την ευθύνη για τον φασισμό όχι στους φορείς και τους θεσμούς της εξουσίας, αλλά σε δήθεν σχέδια κάποιων του περιθωρίου που με τη δημαγωγία τους παρασύρουν μεγάλο μέρος της κοινωνίας. Πρόκειται για την πιο χυδαία απολογητική του φασιστικού φαινομένου που άνθησε μετά το 2ο παγκόσμιο πόλεμο για να μην χρεωθεί ο αστικός πολιτικός κόσμος του μεσοπολέμου και οι κυβερνήσεις του την εσκεμμένη άνοδο του φασισμού στην εξουσία.

Ο φασισμός δεν γεννήθηκε ποτέ, ούτε γεννιέται από τα κάτω, από τους εξαθλιωμένους, ή από την δημαγωγία. Είναι το τελευταίο καταφύγιο μιας βαθιά αντιδημοκρατικής εξουσίας προκειμένου να σταματήσει με την απροκάλυπτη βία και το αίμα την αναπόφευκτη κατάκτησή της από τον ίδιο τον λαό. Ο φασισμός ξεκινά από την στιγμή που πολιτικοί σαν τον Κ. Μητσοτάκη αντιμετωπίζουν την μαζική λαϊκή δυσαρέσκεια που εκδηλώνεται με κοινωνικές αναταραχές και με πρωτοφανείς διαδηλώσεις – όπως συνέβη το καλοκαίρι του 2011 ως εξής:

«Η δημοκρατία κ. Παπαχελά έχει χρέος να προστατέψει τον εαυτό της και οι αρχηγοί οι υπεύθυνοι πολιτικοί, οι ηγέτες όποιοι και νά ‘ναι έχουν χρέος αυτή την ώρα να κρατήσουν τη Βουλή ανοιχτή… Να έχουμε και νεκρούς. Τι θα πει αυτό «να έχουμε νεκρούς»; Εάν οι άλλοι πάνε να καταλάβουν…; Δηλαδή τα παλιά, τα χειμερινά ανάκτορα θα καταλάβουμε; Το Κοινοβούλιο τους φταίει; Μα το Κοινοβούλιο αμφισβητείται κ. Παπαχελά; Μα αν πρόκειται να αμφισβητείται το Κοινοβούλιο έχουμε στάση. Οι βουλευτές πρέπει να πάνε στη Βουλή και ελπίζω πως θα πάνε. Βεβαίως σας ξαναλέω και πάλι άνθρωποι είναι και μερικοί μπορεί να λυγίσουν, αλλά πρέπει να τους ενθαρρύνουμε να τους τονώσουμε. Δεν μπορεί να περάσει η πολιτική αυτή.» (16/6/2011)

Ο κ. Μητσοτάκης, το ζωντανό απολίθωμα της πιο μαύρης πολιτικής περιόδου της Ελλάδας, ζητούσε αίμα γιατί η μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών αμφισβητούσε και μάλιστα αυθόρμητα το Κοινοβούλιο. Και μάλιστα κατά τον εν λόγω κύριο, αυτό σημαίνει στάση, «αν πρόκειται να αμφισβητείται το Κοινοβούλιο έχουμε στάση», είπε.

Ο κ. Μητσοτάκης υπηρέτησε όλα τα καθεστώτα που επιβλήθηκαν στην χώρα. Από την ναζιστική κατοχή, τον μετεμφυλιακό μοναρχοφασισμό έως την κυβερνητική απολυταρχία της μεταπολίτευσης και μάλιστα με μια από τις χειρότερες και πιο εγκληματικές κυβερνήσεις που υπήρξαν, την δική του. Κι έτσι μπερδεύτηκε. Νομίζει ότι είναι στρατοδίκης της εποχής του εμφυλίου και δικάζει λαϊκούς αγωνιστές για στάση εναντίον του καθεστώτος της υποτέλειας και της εθελοδουλίας.  

Η δημοκρατία σαν πρόσχημα

Το μόνο καθεστώς που δεν γνωρίζει ούτε καν στα λόγια είναι η δημοκρατία. Ακόμη και με την τυπική κοινοβουλευτική της μορφή. Αν την γνώριζε θα ήξερε έστω ότι ακόμη και συνταγματικά – ακόμη και με αυτό το άθλιο αντιδημοκρατικό σύνταγμα του 1975, που σήμερα οι εντολοδόχοι της τρόικας το έχουν μεταβάλει σε κουρελόχαρτο – η αμφισβήτηση του κοινοβουλίου και μάλιστα από τον ίδιο τον λαό, όχι μόνο δεν θεωρείται στάση, αλλά συνιστά έμπρακτη επιβεβαίωση της λαϊκής κυριαρχίας. Κι όποιο κοινοβούλιο δεν ανταποκριθεί με την αυθωρεί και παραχρήμα διάλυσή του σ’ αυτήν την αμφισβήτηση του ίδιου του λαού, τότε η πράξη του αυτή συνιστά σφετερισμό της λαϊκής κυριαρχίας που ισοδυναμεί για τους πολιτικούς που το διαπράττουν με εσχάτη προδοσία και διώκεται με βάση το άρθρο 120, παρ. 3 του Συντάγματος.

Η δημοκρατία που ξέρει να υπερασπίζεται τον εαυτό της από τις μαζικές διαδηλώσεις και κινητοποιήσεις του λαού, επειδή ο κάθε Μητσοτάκης, ο κάθε εξουσιαστής μπορεί να ξεμπερδεύει μαζί τους γιατί όπως έλεγε τότε οι μάζες «δεν έχουν πολιτική πρόταση», είναι μόνο η δημοκρατία που γεννά από τα σπλάχνα της τον φασισμό. Οι μάζες του λαού δεν είναι υποχρεωμένες για να τις ακούσει η εξουσία να διαθέτουν «πολιτική πρόταση». Αρκεί το γεγονός ότι διαφωνούν ριζικά με τις ασκούμενες πολιτικές. Και μόνο αυτό υποχρεώνει την κυβέρνηση και το κοινοβούλιο να αναθεωρήσει τις πολιτικές του. Διαφορετικά, πρόκειται για σφετερισμό της λαϊκής κυριαρχίας.

Πολύ περισσότερο όταν οι κυβερνήσεις και τα κοινοβούλια παραδίδουν ή εγκαταλείπουν την εθνική κυριαρχία της χώρας που οφείλουν να προασπίζουν υπέρ αλλότριων δυνάμεων, ενδίδουν σε προκλητικούς εκβιασμούς από το εξωτερικό και καταπατούν κάθε θεμελιώδες δικαίωμα του λαού. Όπως κάνουν κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση οι κυβερνήσεις και τα κοινοβούλια από τον Μάιο του 2010 μέχρι σήμερα.

Γι’ αυτό και έχουν διαπράξει το έγκλημα της εσχάτης προδοσίας και του σφετερισμού της λαϊκής κυριαρχίας, από το οποίο δεν μπορούν να απαλλαγούν με κανενός είδους στημένη εκλογική αναμέτρηση. Ο πολιτικός που έχει διαπράξει τέτοια αδικήματα δεν απαλλάσσεται επειδή βρίσκονται κάποιοι να τον ψηφίσουν. Δεν υπάρχει καν τέτοια έννοια απαλλαγής, όπως δεν υπήρχε και για τους δοσίλογους της ναζιστικής κατοχής.

Ο δρόμος για τον φασισμό

Ο φασισμός δεν γεννήθηκε γιατί η δημοκρατία δεν ήξερε πώς να υπερασπιστεί τον εαυτό της από τους εχθρούς της. Ούτε γιατί δεν υπήρχε σεβασμός στους θεσμούς. Ο φασισμός ήταν και παραμένει γέννημα θρέμμα της ίδιας της τύποις δημοκρατίας, η οποία προκειμένου να αποκλείσει τον λαό από την άσκηση της εξουσίας ισχυροποιεί τον εκτελεστικό της βραχίονα, ποδοπατά ακόμη και την τυπική ανεξαρτησία της δικαιοσύνης βάζοντας την ηγεσία της να νομολογεί υπέρ της αυθαιρεσίας και της ανομίας των κυβερνώντων, μετατρέπει το κοινοβούλιο σε βιτρίνα ή άλλοθι των χειρότερων καταστρατηγήσεων ακόμη και του λειψού συντάγματος που διαθέτει η χώρα και βιάζει κάθε ατομικό και συλλογικό δικαίωμα του λαού. Αυτή η δημοκρατία, η αστική αυταρχική δημοκρατία με το εικονικό κοινοβούλιο, υπήρξε πάντα το πρόπλασμα των φασιστικών καθεστώτων ακόμη και στον μεσοπόλεμο.

Χωρίς τη συνταγματική τάξη και τους θεσμούς της δημοκρατίας της Βαϊμάρης στη Γερμανία του μεσοπολέμου, ποτέ δεν θα μπορούσε το ναζιστικό κόμμα του Χίτλερ να καταλάβει την εξουσία. Η δημοκρατία της Βαϊμάρης σχεδιάστηκε εξαρχής για να καταπνίξει τα δίκαια αιτήματα της εργαζόμενης κοινωνίας που μετά τον πόλεμο ήρθε πολλές φορές σε επαναστατικό βρασμό. Όταν δεν μπορούσαν άλλο ακόμη κι αυτοί οι νοθευμένοι με αυταρχισμό και αυθαιρεσία κοινοβουλευτικοί θεσμοί της δημοκρατίας της Βαϊμάρης να καταπνίγουν την κοινωνική αναταραχή που απειλούσε συθέμελα το καθεστώς εξουσίας, τότε οι ίδιοι οι εμπνευστές της παρέδωσαν τα ηνία στον Χίτλερ και στο κόμμα του.

Είχε βέβαια προηγηθεί η κατάρρευση της λεγόμενης επαναστατικής αντιπολίτευσης, η οποία είχε διχαστεί σε δυο εξίσου αδιέξοδες και εξίσου καταστροφικές τακτικές. Η μεν επίσημη σοσιαλδημοκρατία ακολουθούσε την γνωστή τακτική της υποταγής στους θεσμούς. Τους ίδιους θεσμούς και τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες που είχαν εξυπαρχής σχεδιαστεί για να επιτρέπουν την αυθαιρεσία και την ασυδοσία της εξουσίας. Δεν ήξερε καν τι σημαίνει κάτι τέτοιο. Γι’ αυτήν δημοκρατία δεν ήταν τίποτε άλλο εκτός από την πιστή συμμόρφωση με τους στημένους κανόνες του κοινοβουλευτισμού της Βαϊμάρης, που δεν επέτρεπαν με κανένα τρόπο την αυθεντική έκφραση του λαϊκού αισθήματος.

Βλέπετε η ηγεσία της σοσιαλδημοκρατίας είχε αιματοκυλίσει το Βερολίνο το 1918 και είχε εισηγηθεί το αντιδημοκρατικό σύνταγμα της Βαϊμάρης προκειμένου η εγχώρια ολιγαρχία που είχε ξεκινήσει την σφαγή του παγκόσμιου πολέμου, αλλά και οι νικητές του πολέμου που ήθελαν να λεηλατήσουν ως τυπικοί αποικιοκράτες την Γερμανία, να γλυτώσουν από τις εξεγερμένες μάζες του Γερμανικού λαού. Έτσι γεννήθηκε η δημοκρατία της Βαϊμάρης με φυσικές κηλίδες αίματος από την άγρια καταστολή των μαζών. Κι αυτή η δημοκρατία ήταν γραφτό της να γεννήσει με τη σειρά της την επικράτηση του ναζισμού.

Σεβασμός στους θεσμούς, σεβασμός στο κοινοβούλιο διακήρυτταν οι κύκλοι της σοσιαλδημοκρατίας μπερδεύοντας την πάλη για την δημοκρατία με την υποταγή στη νομιμότητα ενός κοινοβουλευτισμού που η ίδια η εξουσία δεν σεβόταν. Κι έτσι κάθε φορά που παρακρατικοί και παραστρατιωτικοί μηχανισμοί αιματοκυλούσαν εργατικές απεργίες και λαϊκές κινητοποιήσεις, κάθε φορά που ψηφιζόταν ένα ακόμη αυταρχικό μέτρο, κάθε φορά που μετατρεπόταν το ίδιο το κοινοβούλιο σε φάρσα, κάθε φορά που οι πολιτικές της επίσημης κυβέρνησης οδηγούσαν στην απελπισία πολύ πλατιά λαϊκά στρώματα προκειμένου να μην θιχτούν τα συμφέροντα των νικητών του πολέμου και των εγχώριων ολιγαρχικών, η ηγεσία της σοσιαλδημοκρατίας ζητούσε πάντα σεβασμό στους θεσμούς. Στους ίδιους θεσμούς που κανείς από την άρχουσα πολιτική και οικονομική ελίτ δεν σεβόταν προκειμένου να θωρακίσει τα συμφέροντά του έναντι του λαού.

Από την άλλη υπήρχε το κομμουνιστικό κόμμα, το οποίο αν και ανερχόμενη δύναμη μέσα κυρίως στην πολυάριθμη εργατική τάξη της Γερμανίας, δεν ήθελε καν να ακούσει για δημοκρατία. Η ίδια η διεκδίκηση της δημοκρατίας με όρους ενός μαζικού παλλαϊκού κινήματος με χαρακτήρα ενιαίου μετώπου εναντίον του καθεστώτος που είχαν επιβάλλει οι νικητές του πολέμου στη Γερμανία με την συνθήκη των Βερσαλλιών και την ψευδεπίγραφη δημοκρατία της Βαϊμάρης, ήταν κάτι το αδιανόητο. Παράδερναν ανάμεσα σε σοσιαλιστικά κηρύγματα χωρίς αντίκρισμα για την κατάσταση της Γερμανίας, σε τυχοδιωκτικές ενέργειες πρόκλησης εξεγέρσεων που βαφτίζονταν προλεταριακές επαναστάσεις και δεν ακολούθησαν παρά λίγοι με αποτέλεσμα την μαζική σφαγή του κινήματος, έως διακηρύξεις για την επικείμενη επιβολή των σοβιέτ στη Γερμανία που αφορούσαν μόνο σε μειοψηφίες, των οποίων ο τρομακτικός σεχταρισμός τους τις κρατούσε μακριά από τις πολύ πλατιές μάζες του λαού όπου αλώνιζαν «τα δυο άκρα»: οι σοσιαλδημοκράτες με την θεολογική πίστη στους θεσμούς και οι ναζί.

Η καταγωγή των «δυο άκρων»

Η έννοια των «δυο άκρων» δεν είναι επινόηση του Σαμαρά. Είναι αντιγραφή από την περίοδο της δημοκρατίας της Βαϊμάρης. Όπως και σήμερα στην Ελλάδα, έτσι και τότε στην Γερμανία οι αστικές δυνάμεις, οι οποίες εναλλάσσονταν στη διακυβέρνηση του καθεστώτος της Βαϊμάρης και ασκούσαν την καταστροφική πολιτική που τους απαιτούσαν οι αγγλογάλλοι συντάκτες της συνθήκης των Βερσαλλιών με αποτέλεσμα την λεηλασία της Γερμανίας, τον τρομακτικό υπερπληθωρισμό του 1923, την ολοκληρωτική καταστροφή των μεσοστρωμάτων και την πρωτοφανή εκτίναξη της ανεργίας, επινόησαν «τα δυο άκρα». Σ’ αυτά κατέτασσαν την απειλή από τα αριστερά και την απειλή από τα δεξιά. Όποιος δεν έκανε δηλώσεις πίστης και αφοσίωσης στους θεσμούς του καθεστώτος, κατατασσόταν στα άκρα.

Κι ενώ ήταν οι ίδιοι που χρηματοδοτούσαν, εξόπλιζαν και ενίσχυαν με κάθε τρόπο τις συμμορίες του Χίτλερ, απαιτούσαν από την ηγεσία της σοσιαλδημοκρατίας να αποκηρύττει κάθε σκέψη και πρακτική που αμφισβητούσε το καθεστώς της Βαϊμάρης από την σκοπιά της αληθινής δημοκρατίας. Αλλιώς την απειλούσαν σε απομόνωση. Άλλο που δεν ήθελε η ηγεσία της σοσιαλδημοκρατίας που δεν είχε καμιά διάθεση να αμφισβητήσει εκ βάθρων το καθεστώς, αλλά χρησιμοποιούσε την απειλή «των άκρων» για να πειθαναγκάζει τον κόσμο της να ακολουθεί την δική της πολιτική.

Οι ομοιότητες με την σημερινή κατάσταση στην Ελλάδα γίνονται ακόμη πιο συνταρακτικές αν εντρυφήσει κανείς με περισσότερες λεπτομέρειες στην ιστορική περίοδο που γέννησε και επέβαλλε το ναζιστικό καθεστώς. Το ίδιο μονοπάτι ακολουθούμε και σήμερα. Με τους εντολοδόχους της τρόικας και του ευρώ να προετοιμάζουν με κάθε μέτρο και πολιτική που ακολουθούν την ολοκληρωτική φασιστική εκτροπή, την φίμωση του λαού και την ανοιχτή έως αιματηρή του καταστολή.

Και με τις ηγεσίες της επίσημης αριστεράς, του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ, να ακολουθούν τις ίδιες καταστροφικές τακτικές των σοσιαλδημοκρατών και των κομμουνιστών αντίστοιχα. Σε μορφή καρικατούρας, αλλά εξίσου επικίνδυνες για τον λαό. Αυτός είναι άλλωστε κι ο λόγος που κανένας τους δεν τολμά να θέσει ζήτημα δημοκρατίας, ο ένας τους γιατί θεωρεί δημοκρατία αυτό το καθεστώς ξεπουλήματος, σφετερισμού και εκτροπών που έχουμε σήμερα και ο άλλος γιατί μιλά μόνο για το «σάπιο σύστημα του καπιταλισμού». Με τέτοια αριστερά, αν τους αφήσουμε, θα μας πάνε όλους πισθάγκωνα δεμένους και με δεσμοφύλακες τους συμμορίτες της ΧΑ.

29 σχόλια:

  1. Re-Blog http://thepartiesover.blogspot.gr/2013/09/blog-post_24.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=387806
    Εδω θα συμμετασχει το Επαμ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε (11:32) το πρόβλημα δεν είναι εάν το ΕΠΑΜ συμμετέχει σε διαδήλωση διαμαρτυρίας ενάντια στη δράση σεσημασμένων κακοποιών όπως αυτοί της Χρυσής Αυγής. Προσωπικά δε με πειράζει εάν συμμετέχει και σε διαμαρτυρία για την απειλή εξαφάνισης της καρέτα - καρέτα. Με ενδιαφέρει όμως και μάλιστα πολύ εάν τόσο αυτό, όσο και εσύ, όσο και ο καθένας μας εξαντλείται σε αυτά και δεν αναδεικνύει σε μείζονα πολιτικό στόχο την ανατροπή του σημερινού καθεστώτος, την ανάκτηση εθνικής και νομισματικής κυριαρχίας, την πάλη ενάντια στην ταχεία φτωχοποίηση και εξαθλίωση του ελληνικού λαού και στους κατεξοχήν υπαίτιους (ευρωζουρλομανδύας και ντόπιοι σφωγγοκωλάριοι) για όλα αυτά. Έτσι θα καταπολεμηθεί ο φασισμός εν τη γενέσει του. Τώρα, πριν είναι πολύ αργά.

      Διαγραφή
    2. http://epamnt.blogspot.gr/2013/09/blog-post_24.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+blogspot/JtvLap+%28%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%9C+%CE%9D%CE%BF%CF%84%CE%AF%CE%BF%CF%85+%CE%A4%CE%BF%CE%BC%CE%AD%CE%B1%29

      Διαγραφή
  3. Δημήτρη, δε μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο με τα γραφόμενά σου, αλλά ακόμα κι αν οι ρίζες του φασισμού οφείλουν να αναζητηθούν στον κακοφορμισμένο κοινοβουλευτισμό, την λαϊκή εξαθλίωση σε συνδυασμό με την αδυναμία, ή τον θεωρητικό αυτισμό των εναλλακτικών κινημάτων να εκφράσουν τη λαϊκή δυσαρέσκεια, δεν παύει όσον αφορά τον ορισμό του φασισμού, να μας ενδιαφέρει η ύπαρξη ορισμένων συντελεστών, όπως η δικτατορία, ο ολοκληρωτικός του χαρακτήρας και ο εθνικισμός. Αν και το σημερινό καθεστώς είναι, όπως θα έλεγε και ο Πουλαντζάς ένα κοινοβουλευτικό καθεστώς τύπου "εκτάκτου ανάγκης" που με πρόσχημα την εξυπηρέτηση έκτακτων αναγκών της χώρας, έχει κηρύξει ανοιχτό πόλεμο στην ίδια την κοινωνία, και παρά το γεγονός ότι αυτό θα πρέπει να είναι πρωτίστως ο στόχος ενός παλλαϊκού κινήματος αντί για τις τυπικά φασιστικές καρικατούρες της Χρυσής Αυγής, ωστόσο φασιστικό δεν είναι. Η φασιστικοποίηση της κοινωνικής ζωής, η οργάνωση κινημάτων νεολαίας σε εθνικιστική και ολοκληρωτική βάση που να διαπερνά οριζόντια την κοινωνία, η γενικευμένη αποδοχή του καθεστώτος, (σε αντίθεση για παράδειγμα με αυτή μιας απλής δικτατορίας τύπου μπανανίας ή μιας στρατιωτικής χούντας ή μιας κατοχικής κυβέρνησης δοσιλόγων) είναι εξωτερικά γνωρίσματα που το δικό μας καθεστώς δεν έχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να μου πεις σε παρακαλώ που γράφω ότι το σημερινό καθεστώς είναι φασιστικό; Αυτό που λέω είναι ότι το σημερινό καθεστώς γεννά με μαθηματική βεβαιότητα τον φασισμό. Είναι το λίκνο του φασισμού. Και κάτι επιπλέον. Ότι φορέας του φασισμού δεν είναι απλά και μόνο η ΧΑ, αλλά η ίδια η εξουσία που εφαρμόζει πολιτικές ολοκληρωτισμού.
      Τέλος, μπερδεύεις τα εξωτερικά ιστορικά χαρακτηριστικά του φασισμού του μεσοπολέμου με τον φασισμό γενικά. Ο φασισμός προφανώς είναι η ανοιχτή διχτατορία των πιο αντιδραστικών μερίδων της άρχουσας τάξης, αλλά η σχέση του με τον εθνικισμό ήταν και παραμένει παρωδική. Ο φασισμός είναι ολοκληρωτική ιδεολογία και πράξη, αλλά και οικουμενική. Όχι εθνική. Είναι ρατσιστική και όχι εθνικιστική. Ο ρατσισμός αναπτύχθηκε σαν μια από τις ιδεολογίες δικαίωσης όχι του εθνικισμού, αλλά του ιμπεριαλισμού. Γι' αυτό και στην Ελλάδα η φασιστική εθνικοφροσύνη είχε διαρκώς το μέτωπό της στραμμένο εναντίον οιοσδήποτε αναφοράς εναντίον των εξαρτήσεων της χώρας από του μεγάλους προστάτες. Ήταν φασισμός της εθνικής υποτέλειας.
      Σε κάθε περίπτωση αυτό που υπογραμμίζω στα κείμενά μου, αλλά και η ιστορία έχει αποδείξει, είναι ότι η μετάβαση στον φασιστικό ολοκληρωτισμό προϋποθέτει, έχει ανάγκη από ένα καθεστώς σαν το σημερινό, ένα καθεστώς "έκτακτης ανάγκης", όπως το λες. Αυτό υπογραμμίζω. Κι επομένως ο αντιφασιστικός αγώνας δεν έχει κανένα νόημα μόνο ή απλά εναντίον της ΧΑ. Έχει και πρέπει να έχει στόχο την ανατροπή ολόκληρου του καθεστώτος.

      Διαγραφή
    2. Δε έκανα τις παραπάνω σκέψεις θέση βασιζόμενος σε μια ρητή σου διατύπωση ότι το σημερινό καθεστώς είναι φασιστικό. Πράγματι, δεν είπες κάτι τέτοιο. Όμως, ανοίγεις το άρθρο με ένα ερώτημα: "Τί είναι φασισμός". Το κυρίως άρθρο σου όμως μου φαίνεται ότι δεν έχει άμεση σχέση με αυτό το ερώτημα. Νομίζω ότι στο κείμενο περισσότερο σε ενδιαφέρει να δείξεις ότι αν ειλικρινά μας ενδιαφέρει ο φασισμός, οφείλουμε να κοιτάξουμε περισσότερο προς τη μεριά του σημερινού καθεστώτος και τον τρόπο με τον οποίο αυτό ιστορικά αποδεδειγμένα κυοφορεί τον φασισμό, παρά ο φασισμός ως πολιτική θεωρία όπως ο τίτλος προϊδεάζει. Θα μου πεις, μπορεί κανείς να δει ξεκομμένα την πολιτική θεωρία από τη σχετική ιστοριογραφική ανάλυση; Όχι βέβαια. Αλλά αυτά τα πράγματα δεν ταυτίζονται. Έχω υπόψη και από παλαιότερες αναρτήσεις σου τη θέση σου για τον πρωτεύοντα χαρακτήρα του ρατσισμού σε αντιδιαστολή με τον εθνικισμό ως συνιστώσα του φασισμού και ομολογώ ότι μου φαίνεται κάπως αιρετική αν και ενδιαφέρουσα. Παρεμπιπτόντως, και επειδή τα ζητήμα αυτά είναι πολύ μεγάλα, θα ήταν ενδιαφέρον να ανοίξεις ξεχωριστή συζήτηση για τον εθνικισμό. Η Χρυσή Αυγή, ισχυρίζεται ότι είναι κατεξοχήν εθνικιστική οργάνωση, αποσιωπόντας στο δημόσιο λόγο της γνωρίσματα που μέχρι πρόσφατα ελλείψει δημοσιότητας δεν αισθανόταν την ανάγκη να κρύβει. Κάποιοι (Dennis Richards) αντιπαραβάλλουν τον εθνισμό με τον εθνικισμό εννοώντας τον δεύτερο ως κακώς εννοούμενο εθνισμό. Σήμερα η γραμμή μεταξύ του δικαιώματος του εθνικού αυτοπροσδιορισμού και της αυτόνομης εθνικής ζωής από τη μια και του εθνικισμού από την άλλη έχει θολώσει πολύ.

      Διαγραφή
    3. Το κείμενο δημοσιεύτηκε - αν και περιορισμένο - από το Χωνί. Ένα άρθρο εφημερίδας δεν δίνει την δυνατότητα θεωρητικής διατύπωσης του ερωτήματος. Γι' αυτό και από την αρχή διευκρινίζω: "Δεν με ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή να ανοίξω μια θεωρητική συζήτηση για το φαινόμενο. Απλά θέλω να καταλάβω γιατί η ΧΑ είναι μια φασιστική οργάνωση, ενώ τα κυβερνώντα κόμματα και όσοι συνέβαλαν στη σημερινή κατάσταση γενοκτονίας του ελληνικού λαού ανήκουν στο δημοκρατικό λεγόμενο τόξο." Ξεκαθαρίζω με άλλα λόγια ότι δεν θα θεωρητικολογήσω, αλλά θα περιοριστώ στο τι γεννά τον φασισμό.
      Την άποψή μου ολοκληρωμένα για τον φασισμό θα προσπαθήσω να την διατυπώσω σ' ένα πιο εκτενές κείμενο, που θα περιλαμβάνει και την αναγκαία θεωρητική ανάλυση. Κι ελπίζω να το κάνω τώρα σύντομα.
      Η σύνδεση του ρατσισμού με τον φασισμό-ναζισμό δεν είναι δική μου επινόηση. Αν κανείς ασχοληθεί με την πραγματική εξέλιξη του φαινομένου, τότε θα διαπιστώσει αυτή την σχέση.
      Όσο για τον εθνικισμό, τα πράγματα είναι πολύ πιο σύνθετα. Συμφωνώ εν γένει με τον διαχωρισμό εθνισμός-εθνικισμός, κάτι που ίσχυε και για την ελληνική διανόηση μέχρι τις αρχές του 20ου αιώνα. Ο εθνικισμός, όπως αναλύει ο Παπαναστασίου, δεν είναι κάτι το ενιαίο. Στην Ελλάδα κάνει την εμφάνισή του σαν ρεύμα ουσιαστικά μετά την ανατροπή του 1909 και πεθαίνει κυριολεκτικά με τον φασισμό του Μεταξά. Συνδέθηκε κυρίως με την "Μεγάλη Ελλάδα" του Βενιζέλου και τον αλλητρωτισμό που την εποχή εκείνη λειτουργούσε ως προκάλυμα της στράτευσης στα γεωστρατηγικά συμφέροντα της Αντάντ. Ο εθνικισμός αυτός με θεωρητικούς - αν μπορούμε να τους αποκαλέσουμε έτσι - σαν τον Ίωνα Δραγούμη και τον Αλέξανδρο Παπαναστασίου ηττήθηκε εκ βάθρων από τον εκφασισμό της πολιτικής ιδεολογίας της αστικής τάξης στην πορεία προς τον Μεταξά. Μετά από αυτό δεν υπήρξε ξανά συγκροτημένο εθνικιστικό κίνημα στην Ελλάδα. Ο εθνικισμός στην πατρίδα μας ταυτίστηκε με τον μοναρχοφασισμό και τελείωσε οριστικά ως ρεύμα. Ο πατριωτισμός του εθνικού κινήματος αντίστασης και των παρακαταθηκών που άφησε δεν επιτρέπει την αναβίωσή του.
      Από την άλλη, δεν πρέπει να χάνουμε από τα μάτια μας ότι πολλές επαναστάσεις αντιαποικιακές ξεκίνησαν από ριζοσπάστες ή επαναστάτες εθνικιστές. Δεν πρέπει να ξεχνάμε, π.χ., ότι ο Τσε και ο Φιντέλ με τους συντρόφους του πριν γίνουν κομμουνιστές αυτοπροσδιορίζονταν ως εθνικιστές. Σ' ολόκληρη την America Latina ο εθνικισμός (nacionalismo), οι εθνικιστές (nacionalistas) έχουν θετική φόρτιση ακόμη και στην κομμουνιστική αριστερά, γιατί συνδέεται με τους αγώνες εναντίον της αποικιοκρατίας.
      Γι' αυτό άλλωστε ακόμη και στην Ευρώπη έχουμε τον σωβινιστικό εθνικισμό, ως ρεύμα γενικά του εθνικισμού, που στην Βρετανία του 19ου αιώνα ονομαζόταν jingoism, ή John Bull. Τα πανεπιστημιακά επιτελεία της Δύσης και ειδικά των ΗΠΑ, ιδίως μετά τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο, εξαπέλυσαν μια ανελέητη επίθεση εναντίον του εθνικισμού, τον οποίο ταύτιζαν με τον σωβινισμό και με τον εθνισμό, αλλά και τον πατριωτισμό. Η ίδια η έννοια της εθνικής ανεξαρτησίας αποδώθηκε από τους πληρωμένους καλαμαράδες της Αμερικανικής παντοκρατορείας, όπως ήταν ο Ρόστοου, ως το δικαίωμα να πυροβολείς τον διπλανό σου, ώστε να χτυπηθούν στη ρίζα τους οι αγώνες των λαών ενάντια στην αποικιοκρατία, τις επεμβάσεις και τον ιμπεριαλισμό. Αυτή η στάση ενάντια στον εθνικισμό πέρασε στους αναρχικούς ακαδημαικούς της εποχής, αλλά και στην παραδοσιακή αριστερά που μετά την κατάρρευση του υπαρκτού σοσιαλισμού έχασε τα αυγά και τα καλάθια κι έτσι αλώθηκε κυριολεκτικά από τις διάφορες συνιστώσες της ιδεολογίας του ιμπεριαλισμού με πιο χαρακτηριστική περίπτωση την ταύτιση του διεθνισμού με τον κοσμοπολιτισμό των αγορών και του κεφαλαίου που δεν θέλει σύνορα και εθνικά συγκροτημένα κράτη.

      Διαγραφή
    4. Αντιγράφω από το βιβλίο έκφρασης έκθεσης Γ’ Λυκείου ,σελ 243, τα παρακάτω: Εθνισμός ( από το ουσιαστικό έθνος) : Δηλώνει τον αγνό πατριωτισμό, τη φιλοπατρία, τη συνείδηση ότι ανήκουμε σε κάποιο έθνος και μαζί το πατριωτικό αίσθημα που εκπηγάζει από αυτήν τη συνείδηση. Γνώρισμά του βασικό είναι η προσήλωση στα ιδεώδη ενός έθνους , χωρίς, ωστόσο , να περιφρονούνται ως υποδεέστερα τα άλλα έθνη. Δεν παρουσιάζει επεκτατικές τάσεις. Πρόκειται για αντίληψη που διακρίνεται από ευγένεια και υγεία κοινωνική. Δεν διαιρεί τους λαούς , αλλά τους ενώνει.
      Εθνικισμός (από το όνομα εθνικός…ειδωλολάτρης)…Στην Παλαιά Διαθήκη εθνικοί λέγονταν όσοι ανήκαν στα έθνη, δηλαδή ήταν οι άλλοι λαοί της γης εκτός από τον λαό του Ισραήλ, ο οποίος διεκδικούσε για τον εαυτό του τον «έναν και αληθινό Θεό». Η ηθελημένη αυτή διάκριση συσπείρωνε τους Εβραίους. Από τη φύτρα του επομένως έφερε φορτίο αρνητικό: σήμα θρησκευτικού φανατισμού. Σήμερα ο όρος εθνικισμός σημαίνει την παθολογική προσήλωση στο έθνος και στα εθνικά ιδεώδη και όταν ακόμη αυτά πραγματώνονται εις βάρος άλλων εθνών. Χωρίζει, έτσι, τα έθνη σε ανώτερα και κατώτερα και δηλώνει τις επεκτατικές προθέσεις…..» Γ ια να πάρετε μια γεύση από τη διδακτέα ύλη της Γ. Λυκείου. Το βιβλίο είναι καλό και μορφώνει. , αν ο δάσκαλος το αξιοποιήσει και το συνδέσει με την πραγματικότητα που ζούμε......
      βαρβάρα

      Διαγραφή
    5. Να θυμόμαστε και το άτομο. Το σύνολο είναι η συνεργασία των ατόμων.

      Δεν είσαι εξαρτημένος, ούτε ανεξάρτητος αλλά όλοι είμαστε αλληλεξαρτόμενοι. Επίσης δεν είσαι ανώτερος, ούτε κατώτερος, ούτε ίσος με κάποιον άλλον, αλλά είσαι μοναδικός.

      Γιά όποιον θέλει να πάψει να είναι μαλθακός και να ξεκινήσει να βιώνει την δύναμη στην ζωή του προτείνω τον εξής τρόπο:
      Να υπερασπίζεσαι τις αξίες σου και τα όριά σου, μην τα αφήνεις να συρρικνωθούν και ταυτοχρόνως, να επιδιώκεις την επέκταση και την ανάπτυξη.

      Να πώ και κάτι συγκεκριμένο για την παιδεία. Οι γονείς και οι δάσκαλοι δεν σέβονται τα παιδιά διότι δεν σέβονται τον ίδιο τους τον εαυτό. Μην μου πείς ότι τα σέβεσαι όταν τα θεωρείς μαθητές αλλά τον εαυτό σου γνώστη. Γνώστες και μαθητές θα έπρεπε να θεωρούνται και οι μεγάλοι και οι μικροί.
      Μην μου πείς ότι τα σέβεσαι όταν τα βιάζεις να κάτσουν σε ένα θρανίο για ώρες κάνοντας ζημιά στο σώμα-νού τους. Μην μου πείς ότι τα σέβεσαι όταν δεν σέβεσαι την κλίση τους, αλλά τα βιάζεις ή τα παραπλανάς να απομνημονεύουν σκέτες λέξεις και έννοιες ή να ασχολούνται με πράγματα που δεν τους ενδιαφέρουν. Νόμιζες ότι είσαι αγγελούδι; είσαι όμως δικτάτορας. Οι περισσότεροι μάλλον είναι ασυνείδητα δικτάτορες. Μη μου πείς ότι τα σέβεσαι όταν καταπνίγεις ή όταν δεν υποστηρίζεις τις εκδηλώσεις πρωτοβουλίας του παιδιού;

      Ηλίας Α. Λυμπέρης

      Διαγραφή
  4. Βρισκόμαστε προ τετελεσμένων γεγονοτων,δυστυχώς.Η δολοφονία του Φύσσα γίνεται για να αποτραπεί το ενδιαφέρον του κόσμου απο τα τεράστια προβλήματα με τα οποία βρίσκεται αντιμέτωπος ο μαρτυρικός αυτός τόπος.
    Υπενθυμίζω το πρωτοφανές γεγονός των τελευταίων ημερών,το λουκέτο σε δυο απο τα μεγαλύτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας,τό ΕΚΠΑ και το ΕΜΠ,λογω αδυναμίας εκπλήρωσης των άμεσων υποχρεωσεων τους,γεγονός που παίχτηκε στα δελτία ειδήσεων μετα την τριτη κατα σειρά εκλογική νίκη της Δωροθέας και μια ομηρια απο ισλαμιστές τρομοκράτες στην Κένυα,περνώντας με λιγα λογια στα ψιλά,αποφεύγοντας να μιλησουν ευθέως για το συνταρακτικό αυτό θέμα και εν τελει κουκουλωνοντας το.
    Την επερχόμενη ΝΕΑ μέιωση μεισθών,συντάξεων,500 εκ τρύπα στα δημόσια εσοδα ειναι αυτή,καπως πρέπει να καλυφθεί.
    Αποψίλωση των τελευταίων ασημικών της χώρας(ΕΥΔΑΠ/ΔΕΣΦΑ κτλ) σε τιμές εξευτελιστικές και χωρίς κανένα ουσιαστικό όφελος για την ελληνική οικονομία.Αυτα που σας λένε για ανάπτυξη μεσω αποκρατικοποιήσεων και λοιπου ξεπουλήματος ανήκουν στην σφαίρα της φαντασίας(και του δοσιλογισμού ενίοτε....) καμια χώρα της υφηλίου δεν γνωρισε καλύτερες μέρες μεσω αποκρατικοποιήσεων,καμία ομως,το αντίθετο μάλιστα......
    Να μην ξεχνάμε τα πρωτοφανή επίπεδα ανεργίας που σπαέι το ενα ρεκόρ μετα το άλλο,την αδυναμία των υπερχρεωμένων και μη νοικοκυριών να ξεπληρώσουν τα δάνεια που συναψαν κατα το παρελθόν,την περαιτέρω μείωση των κοινωνικών επιδομάτων τα οποία ηδη κινούνται σε εξευτελιστικά ποσά
    Το πρόβλημα της ΧΑ θα μπορούσε να εχει λυθεί εαν υπήρχε πολιτική βούληση,κατι τέτοιο δεν μπορεί λοιπόν να συμβεί μιας και για τον σαμαρα,τον κρανιδιώτη και τον λαζαρίδη ο μεγαλύτερος εχθρός της χώρας είναι ο ΣΥΡΙΖΑ και οι λοιπές αριστερές δυνάμεις.Προσωπικά δεν αποκλείω και μια μελλοντική εκλογική συνεργασία ΝΔ και ΧΑ,το εδαφος αν το σκεφτείτε εχει στρωθεί,(δηλωσεις Παπαδημητρίου,εμμονη του΄σαμαρα στα δυο ακρα,δεν κατονομάζει ποτε την ΧΑ αλλα γενικολογεί περι ανεμων και υδατων για φασισμόυς κλπ.).Η ΧΑ αποτελεί την τελευταια γραμμη αμυνας ενός συστήματος που καταρέει,ο Σαμαράς ο Μπένι ο Δένδιας,ο Μπουμπουκος αποτελούν τους πιο σκληρούς και αμετανόητους υπερασπιστές αυτου του σάπιου συνοθυλευματος που κατατρώει το σώμα του λαού μας καιρό τώρα,συνεπώς μην αναλόνεστε σε φαντασιοπληξίες οτι η ΧΑ θα αντιμετωπιστεί απο το επίσημο κράτος.ΧΑ και ΝΔ,ΠΑΣΟΚ αποτελούν τις δυο διαφορετικές οψεις του ιδιου -ομως- νομίσματος,αυτα που τους ενώνουν είναι πολλύ περισσότερα απο οσα τους χωρίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οσο για τη λιστα Δενδια περιλαμβανει τηλεφωνικες φαρσες (!), περιστατικο ξυλοδαρμου μελους της ΧΑ απο αριστεριστες, περιστατικο απλης εξυβρισης και αλλα γελοια περιστατικα. Πηγες της λιστας ηταν ...δημοσιευματα απο εφημεριδες οποτε καταλαβαινει κανεις τα κινητρα της κυβερνησης να κανει επιθεση στη ΧΑ. Ο χαρακτηρισμος εγκληματικη οργανωση ειναι απλα ανυποστατος και γινεται για προπαγανδιστικους λογους. Ας ειμαστε λοιπον αντικειμενικοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΩΣΤΑ!Η ΧΑ δεν ειναι εγκληματικη οργανωση.Ειναι παρακρατικη εγκληματικη οργανωση

      Διαγραφή
    2. Εγω μαθει στη ζωη μου να ειμαι αντικειμενικος και με ενδιαφερει μονο η αληθεια. Ενα 95% απο αυτα που λενε κατα της Χ.Α ειναι ανυποστατα και φθηνη προπαγανδα.

      Δες αναλυτικα τα αδικηματα της λιστας Δενδια που εστειλε στη δικαιοσυνη με πηγες τις ...εφημεριδες. Ειναι απιστευτα τα καραγκιοζιλικια του μασονου Δενδια. Εχει βαλει μεσα τηλεφωνικες φαρσες και περιπτωσεις με ξυλοδαρμους μελων της Χ.Α απο αναρχικους. Ειναι σοβαρος? Εαν γινει αντιστοιχη λιστα με ΠΑΣΟΚ και ΝΔ τοτε πρεπει να κυρηχθουν τρομοκρατικες οργανωσεις...

      Η Χ.Α ειτε μας αρεσει ειτε οχι ειναι ενα νομιμο πολιτικο κομμα (με αποφαση του Αρειου Παγου) και δημοκρατικα εκλεγμενο (με αποφαση του ελληνικου λαου). Τα περι εγκληματικης οργανωσης ειναι προπαγανδιστικες γελοιοτητες. Το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ ειναι αποδεδειγμενα εγκληματικες οργανωσεις με σωρεια σκανδαλων και υποθεσεων διαφθορας, κακοδιαχειρισης και χρηματισμου.

      Η Χ.Α ειναι μεν ακροδεξιο εθνικιστικο κομμα (με ναζιστικες επιρροες αλλα και στοιχεια απο τον ιταλικο φασισμο και το καθεστως Μεταξα) αλλα αυτο δεν την μετατρεπει και σε εγκληματικη οργανωση. Η ιδεολογια δεν ποινικοποιειται. Επειδη δεν συμφωνεις με την ιδεολογια της και την επιθετικη της εικονα, αυτο δεν την κανει και εγκληματικη οργανωση.

      Η παρουσιαση που της κανουν τα ΜΜΕ παραπεμπει σε γραφικη καρικατουρα και στερεοτυπο και εχουν λεχθει τοσες πολλες υπερβολες που θα γυρισει μπουμερανγκ αυτο στο καθεστως. Παρουσιαζαν ρεπορταζ για στρατοπεδο της Χ.Α και ειχαν παει σε χωματερη στον Ασπροπυργο και εβαζαν τσιγγανους να ριχνουν με καραμπινες. Το καθεστως και τα ΜΜΕ ειναι τελειως γελοιοι.

      Και για να μην νομιζεις οτι λεω αυτα επειδη ειμαι οπαδος της Χ.Α. Οχι, δεν ειμαι Χ.Α η καποιο αλλο κομμα. Με ενδιαφερει μονο να απελευθερωθει η πατριδα μας απο τους τοκογλυφους. Αυτο δεν βλεπω να γινεται ομως. Ο λαος παραμενει διαιρεμενος σε εθνικιστες και κομμουνιστες και συνεχιζεται ετσι η κατοχη απο τα τοκογλυφικα ανδρεικελα

      Διαγραφή
    3. Η ΧΑ έχει άμεση εμπλοκή με τον υπόκοσμο και τον οργανωμένο έγκλημα από τα γεννοφάσκια της. Το τι στέλνει ως φακέλους ο Δένδιας στον Άρειο Πάγο είναι δική του επιλογή και είμαι απολύτως σίγουρος ότι δεν θα γίνει απολύτως τίποτε για να ξεσκεπαστεί η διαπλοκή της ΧΑ ούτε με το "βαθύ κράτος", ούτε με το οργανωμένο έγκλημα. Παντού όπου "άνθισε" η ΧΑ είχε να κάνει και με την "άνθηση" στην περιοχή των κυκλωμάτων της πρέζας, της πορνείας και της διακίνησης λαθραίων μεταναστών. Στον Άγιο Παντελεήμονα, π.χ., οι νταβατζήδες και οι δικηνητές πρέζας που για χρόνια τους γνωρίζουν οι μόνιμοι κάτοικοι είναι οι ίδιοι της ΧΑ. Οι καταγγελίες από επαγγελματίες για προσπάθεια εκβιασμού και προστασίας από την ΧΑ κατέληγαν είτε στα σκουπίδια, είτε επιλαμβανόταν η ίδια η ΧΑ μετά από παρέμβαση του οικείου αστυνομικού τμήματος. Το αποτέλεσμα είναι να βασιλεύει ο τρόμος. Το ίδιο έγινε και στη Νίκαια, αλλά και σε άλλες περιοχές. Στα πλαίσια αυτά η ΧΑ στρατολογούσε Αλβανούς, αλλά και λαθραίους που τους ξαμολούσε στις περιοχές που ήθελε να εισέλθει για να δημιουργήσουν κατάσταση πανικού με τυφλά χτυπήματα σε μαγαζιά κυρίως, αλλά και περαστικούς. Αν τα θύματα κατεφευγαν στην αστυνομία, αυτή τους παρέπεμπε ανοιχτά στη ΧΑ, δίνοντας το τηλέφωνο και τη διεύθυνσή της. Με τον τρόπο αυτό η ΧΑ αποκτά τον έλεγχο του χώρου εκβιάζοντας προστασία από μαγαζάτορες και άλλους. Με τον τρόπο αυτό χρηματοδοτείται η οργάνωση. Στα μαγαζιά που πουλά προστασία, τα εξαναγκάζει κατόπιν να προσλάβουν φουσκωτούς, γκαρσόνια, υπαλλήλους από τους δικούς της. Έτσι η ΧΑ κρατά υπό συνθήκες εξάρτησης σημαντικό αριθμό ανθρώπων, που η ανάγκη τους κάνει να πέφτουν θύματα της συγκεκριμένης οργάνωσης.
      Με το Πέραμα και τη Δραπετσώνα έγινε το εξής: η ΧΑ σε συνεννόηση με τους εφοπλιστές και τους μεγαλοεργολάβους της ναυπιγοεπισκευαστικής ζώνης, θέλησε να ελέγξει την περιοχή. Η συγκεκριμένη περιοχή διεκδικείται εδώ και 2 χρόνια από τον κ. Βενιάμη (πρόεδρο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών) και το γωνστό κ. Μίχαλο για Ειδική Οικονομική Ζώνη. Η είσοδος της ΧΑ στην περιοχή είχε σαν στόχο τον έλεγχο της έτσι ώστε να προετοιμάσει το όλο "έργο". Δεν είναι τυχαίο που η ηγεσία της ΧΑ έχει υπερψηφίσει στη Βουλή τις χαριστικές απαλλαγές στους εφοπλιστές, όπως επίσης έχει ταχθεί υπέρ των ΕΟΖ. Άλλωστε οι εφοπλιστές διατηρούν στενότατες σχέσεις με την ΧΑ καθώς χρησιμοποιούν μισθοφόρους από δαύτην ως φύλακες στα ποντοπόρα πλοία τους, όχι μόνο με σκοπό την προαστασία από την πειρατεία, αλλά και την πειθάρχηση του πληρώματος που σήμερα σχεδόν στο σύνολό του είναι από αλλοδαπούς. Αυτή είναι η αλήθεια για την ΧΑ και είναι γνωστή στους "παροικούντες στην Ιερουσαλήμ". Την γνωρίζουν και στις δυνάμεις δίωξης εγκλήματος που με πολιτική εντολή εμποδίζονται - τουλάχιστον εκείνοι που θέλουν να εκτελέσουν το καθήκον τους - να κάνουν τη δουλειά τους.

      Διαγραφή
  6. Δηλαδη νομιζω, ο Μαυρος Φασισμος δεν εχει καμια διαφορα με τον Κοκκινο Φασισμο, τις πολιτικες που ακολουθηθηκαν, τακτικες και δραση του Σταλιν και της KGB του Μπερια;

    Αρα παληα μου τεχνη κοσκινο της εκαστοτε αρχουσας ταξης που εξηπηρετει τα δικα της προδοτικα συμφεροντα και της ολιγαρχιας που την στηριζει!

    Ο Λαος ΣΟΚαρισμενος, καθηλωμενος οικονομικα και αποικοιμισμενος με εργατικους ηγητορες στην υπηρεσια του καθεστωτος και της ολιγαρχιας.

    Αφου, ακομη και τωρα που αρχισαν να βγαινουν ''σε περιπατους διαμαρτυριας'', δεν μπορουν να τα βρουν και να κανουν γενικη Απεργια για να ριξουν τους προδωτες....... ειναι αξιοι της τυχης τους!

    Η πατριδα μου ομως τι φταιει να διαλυθει και ξεπουληθει στους βαρβαρους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόκκινος φασισμός... Λες και διαβάζω τις εκδόσεις ιστορίας της χούντας!

      Διαγραφή
  7. Παντα τεκμηριωμενος και ακριβεστατος στις αναλυσεις σας κυρ Καζακη αυτες ομως δεν πρεπει να μενουν στον στενο κυκλο των αναγνωστων του διαδυκτιου πρεπει να κυκλοφορησουν και να γινουν γνωστες στην ευρυτερη κοινωνια και να απλοποιηθουν .Το και μονο τοτε θα μπορεση ο λαος να παλεψη για την ανατροπη αυτου του σαπιου συστηματος οταν εχει μια προοπτικη για κατι καλυτερο χειροπιαστο ομως οπως η υγεια η παιδεια η εργασια ειναι κρατικες και καμια υποχωρηση πανω σε αυτα Συμετοχη του λαου σε θεματα που τον αφορουν και πολλα αλλα που ο χωρος δεν μου επιτρεπει να τα αναπτυξω
    Ευχαριστω εκ των προτερων για τον χρονο και τον χωρο σας

    ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα γράψω κατι τυπικά άσχετο...Ειδα την εκπομπή σου σήμερα , να αγιάσει το στόμα σου. Αλλα ξέχασες να πεις δύο πράγματα.
    1. Ο ΑΡΗΣ κατέβηκε στην Πελοπόνησσο με εντολή του Κανελλόπουλου τον οποίον και συνόδευσε μετά στην Πάτρα όπου σε ομιλία του εξήρε την προστασία του παρείχε ο ΕΛΑΣ απο το πλιάτσικο και την τρομοκρατία των ταγμάτων του Βουλπιώτη, του Παπούλια και λοιπών μεγάλων μορφών.
    2. Μιλώντας για την εποχή λίγο πριν τον πόλεμο ξέχασες να αναφέρεις τον ρόλο της IG-FARBEN και το πως η ενοια το οικονομικού ζωτικού χώρου είναι αυτό που κυβερνάει ακόμα την στεριανή Ευρώπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, αλλά δεν έκανα ιστορική ανάλυση, απλά ένα γρήγορο ξεκαθάρισμα με τα γεγονότα της ιστορίας. Θα ξαναγυρίσουμε στο θέμα κι αυτή την φορά πολύ πιο αναλυτικά.

      Διαγραφή
  9. Η απίστευτη ευκολία με την οποία αυτό το σύστημα προπαγάνδας που σαν πανούκλα έχει πέσει στη δημόσια σφαίρα αυτού του τόπου έκανε στροφή 180 μοιρών μέσα σε μια νύχτα απέναντι στη Χρυσή Αυγή θα έπρεπε να μας ανατριχιάζει. Το αποκορύφωμα φυσικά είναι το κυριακάτικο εξώφυλλο του Πρώτου Θέματος. Κάτι δε πάει καθόλου καλά με όποιον το είδε και δεν ένοιωσε οτι δολοφονούν ξανά τον Παύλο Φύσσα. Οτι μας κυβερνούν και μας πληροφορούν ανήθικοι και αδίστακτοι άνθρωποι που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν απο τους μαφιόζους της δεκαετίας του 20' ή τους πράκτορες των σταλινικών εκκαθαρίσεων. Στην όψιμη ανθρωπιστική και δημοκρατική του ευαισθησία αυτό το σύστημα αποκαλύπτει, για όποιον θέλει να δει, οτι δεν έχει πλέον καμία αναστολή, δε αισθάνεται δεσμευμένο απο τίποτα κι απο κάνέναν, χαιρετίζει κάθε ανθρώπινη απώλεια, καλωσορίζει κάθε υλική καταστροφή, κινητοποιεί κράτος και παρακράτος κατα βούληση, αρκεί με οποιοδήποτε τρόπο να μπορεί να εξυπηρετήσει την ύπαρξή του.
    Πόσοι άραγε να χαμογέλασαν με ανακούφιση στα επιτελεία της Συγγρού στην είδηση της δολοφονίας, πόση ευθυμία να ρίξε στα γραφεία του Πρ. Θέματος η εξασφάλιση της επίμαχη φωτογραφία; Αυτοί οι ίδιοι που μέχρι χθες ήξεραν τα πάντα και μας παρουσίαζαν τη Χ.Α λίγο λιγώτερο επικίνδυνη και απείρως πιο νόμιμη απο οποιαδήποτε απεργία;
    Αν εξέφρασαν κάτι τα χλιαρά αντιφασιστικά συλαλλητηρια των πρώτων ημερών ήταν η πάλη για τη μνήμη του νεκρού. Με κανέναν τρόπο να μη τη λερώσει με τους γελοίους θεατρινισμούς του το καθεστώς. Αν μια μέρα ο λαός πάψει να είναι απλά μια δυνατότητα (αν είναι κι αυτό), θα πολεμάει για τέτοιους μάρτυρες με τη λύσσα που πάλευαν οι Αχαιοί για τον νεκρό Πάτροκλο.


    Γιώργος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οτιδήποτε συμβαίνει είναι απονομή φυσικής δικαιοσύνης.
    Η νοοτροπία σου και η στάση σου απέναντι στα συμβάντα καθορίζουν τον κόσμο σου.
    Οι πολιτικές θεωρίες που ξεχνούν το άτομο είναι παραπλανητικές, το ότι ένα άτομο παραπλανιέται είναι επιλογή του. Έχει δράμα και γοητεία να είναι κανείς θύμα.
    Η ελευθερία και η ευημερία είναι και αυτές ατομικές επιλογές. Αυτό που φαίνεται σαν σύνολο ή σαν κοινωνία είναι συνεργασία όλων των ατόμων που συμμετέχουν, είτε τους αρέσει, είτε όχι, είτε το παραδέχονται είτε όχι.
    Τίποτα δεν είναι απόλυτο εκτός από αυτό που θεωρείς εσύ απόλυτο και αφορά όμως μόνο τον κόσμο σου παρ' όλες τις ομοιότητες με τους κόσμους των άλλων.
    Ηλίας Α. Λυμπέρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κ. Καζάκη, θα συμφωνήσω στην προσέγγιση σας για το φασισμό, από που προέρχεται και ποιος είναι ο ρόλος της Χ.Α. στη σημερινή κατάσταση.
    Θα διαφωνήσω, όμως, με την παθητική στάση του ΕΠΑΜ στο ζήτημα των πορειών και των διαδηλώσεων. Αν θέλεις να εμποδίσεις την δημιουργία ενός διπόλου φασίστες (ΧΑ, ΝΔ) - αντιφασίστες (κόμματα της αριστεράς, αναρχικοί) που, εκτός όλων των άλλων, θα δώσει στους πρώτους το δικαίωμα να καπηλευτούν για άλλη μια φορά τα εθνικά μας σύμβολα για να χαρακτηρίσουν όλους τους δημοκράτες πολίτες απάτριδες, πρέπει να κατέβεις κι εσύ κι εγώ και όλοι κάτω στις πορείες έχοντας στην πρώτη γραμμή την ελληνική σημαία, το σύμβολο που συσπείρωσε τους Έλληνες το '40 στον πόλεμο κατά του φασισμού.

    Υπάρχει καφρίλα και στο χώρο του αντιφασιστών, δεν τίθεται θέμα. Μπορεί να δημιουργηθούν εντάσεις από ανθρώπους ανιστόρητους που νομίζουν οτι τον εθνικό ύμνο τον έγραψε ο Μιχαλολιάκος. Δική μας υποχρέωση όμως είναι να δείξουμε οτι οι έννοιες πατριώτης και δημοκράτης όχι μόνο δεν είναι ασυμβίβαστες αλλά είναι ταυτόσημες στην πραγματικότητα.

    Η αδράνεια στην πραγματικότητα δείχνει διατήρηση ίσων αποστάσεων ανάμεσα στα δυο στρατόπεδα. Και η απόσταση που μας χωρίζει από τη Χ.Α. νομίζω ότι είναι άπειρη. Σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να θεωρούμε ότι ακόμα και ο πιο πωρωμένος αναρχικός μπορεί να μπει στην ίδια μοίρα με τον Κασιδιάρη.

    Χρήστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει καμιά παθητική στάση του ΕΠΑΜ. Δεν συμμετέχουμε οργανωμένα σε συναθροίσεις που σκοπό έχουν να εκτονώσουν τις αγωνιστικές διαθέσεις του κόσμου. Παίρνουμε δικές μας αντιφασιστικές πρωτοβουλίες που έχουν να κάνουν πρώτα και κύρια με δυο κατευθύνσεις: Αφενός την ανάδειξη της πάλης του ελληνικού λαού εναντίον του φασισμού στην ιστορία του με αποκορύφωαμ το κίνημα εθνικής αντίστασης, που προσπαθούν να το θάψουν άπαντες. Αφετέρου, αναδεικνύοντας ότι βασική υποχρέωση του κινήματος είναι να πλατύνει το απεργιακό μέτωπο του λαού και όχι να αποκλιμακωθεί όπως κάνουν οι ηγεσίες των συνδικάτων (ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ) με προκάλυμα τον αντιφασισμό. Γι' αυτό και το ΕΠΑΜ θα το βρείς στα αληθινά μέτωπα πάλης, όπως οι καταλήψεις σαν αυτή του ΕΜΠ, σε εργοστάσια, κοκ. Εκεί κρίνεται ο αγώνας κι ενάντια στον φασισμό που λίκνο του είναι το υφιστάμενο καθεστώς.

      Διαγραφή
  12. κ.Kαζακη, ειναι δυνατον να κυρηχθει εγκληματικη οργανωση το Πασοκ και η ΝΔ?

    Σε τοσες παρανομιες και κακουργηματα εμπλεκονται. Εαν στειλουμε λιστα οπως εκανε ο Δενδιας, ποιες οι πιθανοτητες να κυρηχθουν εκτος νομου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ ελέγχονται πρώτα και κύρια για δοσιλογισμό, δηλαδή για παράδωση αμαχητί της χώρας και του λαού της στις ορέξεις των δανειστών, της κ. Μέρκελ και των άλλων. Έχουν σφετεριστεί την λαική κυριαρχία και έχουν προχωρήσει σε εκτροπή ακόμη και από το υφιστάμενο σύνταγμα μόνο και μόνο για να συνδράμουν στην γενοκτονία ενός ολόκληρου λαού. Για όλα αυτά οφείλουν να δικαστούν, αλλά αφού πρώτα κατακτηθεί η δημοκρατία στον τόπο μας προκειμένου να υπάρχει αληθινή δικαιοσύνη που θα μπορεί να δικάσει στο όνομα του ελληνικού λαού.

      Διαγραφή
  13. Ποια η διαφορα εθνισμου και εθνικισμου;
    Ειχα διαβασει πριν λιγο καιρο ενα αρθρο (ενος μαρξιστη, δε θυμαμαι ομως ονομα) για το οποιο ειχατε δωσει το λινκ, μου φαινεται εδω στο μπλογκ σας. Μιλουσε για το πως ο εθνικισμος δεν ειναι κατα αναγκη δεξιος, αλλα μπορει να συνδεθει με λαϊκα αιτηματα για δημοκρατια, ισοτητα, δικαιοσυνη, εθνικη ανεξαρτησια κλπ. Ενα απο τα σχολια ελεγε οτι ο συγγραφεας απλως μπερδευε τον εθνισμο και το εθνικισμο, και ηθελα καιρο να σας ρωτησω την αποψη σας, και αν μπορειτε να προτεινετε βιβλιογραφια.
    (ο εθνικισμος εμφανιστηκε και στη συζητηση του αρθρου σας εδω, οποτε το θεωρω εντος θεματος, αν διαφωνειτε καταλαβαινω :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κυριε Καζακη με λενε Αλεξανδρο και ειμαι φοιτητης στα Ιωαννινα.
    Εχω πολλα ονειρα για την Πατριδα μου οπως και πολλοι αλλοι.
    Αλλα εχω και καποιες αποριες που αν ειναι δυνατον θα ηθελα να μου απαντηθουν.
    Εστω λοιπον οτι αυριο κιολας δικαζονται ολοι οι δοσιλογοι (πολιτικοι,δημοσιογραφοι,καναλαρχες,επιχειρηματιες κοκ.)

    Εστω οτι βγαινουμε απο την Ε.Ε και ξανατυπωνουμε την δραχμη(γενικα εθνικο νομισμα) , ακυρωνουμε το αντισυνταγματικο μνημονιο και διαγραφουμε το τοκογλυφικο ''χρεος''(αν γινουν ολα αυτα θα παω να αναψω κερια σε ολες τις εκκλησιες της Ελλαδας).Μετα μπορει να υπαρξει ανοδος της χωρας ,ας πουμε , σαν την ανοδο της Ρωσιας?Και αν ναι πως?

    Ευχαριστω προκαταβολικα
    Αλεξανδρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. γαραντζώτης γιάννης21 Δεκεμβρίου 2013 - 7:32 μ.μ.

    Υπερβολικά απλουστευτική η ανάλυση για τον φασισμό της Χρυσής Αυγής και γι αυτό οδηγεί, είτε το θέλουμε, είτε όχι, σε λάθος συμπεράσματα.
    Ο φασισμός μπορεί , ναι μεν, να είναι τυραννικός αλλά δεν πρέπει να συγχέεται με τυραννικά ή άλλου είδους δεσποτικά καθεστώτα.
    http://www.phorum.gr/viewtopic.php?f=6&t=245852#p4708812

    ΑπάντησηΔιαγραφή