Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου 2014

Τι είναι εκείνο που ενόχλησε τον Ριζοσπάστη;

Σε επικριτικό σχόλιο του Ριζοσπάστη (14/11) σχετικά με τον ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει επιγραμματικά και τη συνάντηση που είχε αντιπροσωπεία του συγκεκριμένου κόμματος με το ΕΠΑΜ: "Χτες, μάλιστα, πραγματοποιήθηκε και συνάντηση με αντιπροσωπεία του ΕΠΑΜ, κατά την οποία συμφωνήθηκε «ότι είναι αναγκαίο επίσης το άνοιγμα διαλόγου στην κοινωνία για την αντιμετώπιση του χρέους»".

Δεν θα ασχοληθούμε με την υποτιθέμενη κριτική του συντάκτη εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ, που θεωρεί ότι τσουβαλιάζει "τα συμφέροντα των καπιταλιστών, στους οποίους δίνουν εξετάσεις, με αυτά του λαού που κινούνται σε διαμετρικά αντίθετη κατεύθυνση." Κι ο λόγος είναι απλός. Για τον συντάκτη του Ριζοσπάστη όποιος δεν κλείνει την αντίθεσή του με τον καπιταλισμό και τους καπιταλιστές σε όλες τις πτώσεις και τα γένη, σημαίνει ότι "δίνει εξετάσεις" σ' αυτούς. Μιας και για τους θιασώτες αυτής της λογικής δεν υπάρχει παρά μόνο ο καπιταλισμός γενικά, όπως για τους αναρχικούς του 19ου αιώνα δεν υπήρχε παρά το κράτος γενικά.


Κι έτσι αντί να εγκαλεί τον ΣΥΡΙΖΑ για τη στάση της ηγεσίας του απέναντι στο χρέος, το καθεστώς αποικιακής κατοχής από την ευρωτρόικα, την κατάλυση κάθε ελευθερίας και δικαιώματος του λαού, μένει σε μια δήθεν αντικαπιταλιστική κριτική χρήσιμη μόνο για τους πιστούς οπαδούς. Δεν θέλει να αποκαλύψει την πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ στον λαό, αλλά να "τσιμεντάρει" του δικούς του.

Άλλωστε, όπως ακριβώς η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ αρνείται ότι η Ελλάδα έχει τεθεί υπό αποικιακή κατοχή, το ίδιο κάνει και η ηγεσία του Περισσού. Όπως ακριβώς η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ αρνείται ότι πρέπει πρώτα και κύρια ο λαός να διεκδικήσει την εθνική του ανεξαρτησία και την κυριαρχία στην πατρίδα του εναντίον του καθεστώτος υποτέλειας, το ίδιο κάνει και η ηγεσία του Περισσού. Όταν οι δυο ηγεσίες ταυτίζονται ταξικά τόσο πολύ με τα κυρίαρχα συμφέροντα του συγκεκριμένου καπιταλισμού, τότε τι κάνεις; Το ρίχνεις στην παλαβή για να διαφοροποιηθείς. Δηλαδή στον καπιταλισμό γενικά.

Αυτό όμως που κάνει εντύπωση είναι η αναφορά στη συνάντηση ΣΥΡΙΖΑ-ΕΠΑΜ. Και μάλιστα εν μέσω σχολίων για άνοιγμα του ΣΥΡΙΖΑ σε όλα τα κόμματα εντός και εκτός κοινοβουλίου. Δεν θα περιμέναμε αντικειμενική πληροφόρηση από τον Ριζοσπάστη. Όταν είσαι φερέφωνο κομματικών σκοπιμοτήτων, η αντικειμενική πληροφόρηση πάει περίπατο. Επομένως δεν περιμέναμε να αναφέρει ολόκληρο, ή τουλάχιστον τα βασικά σημεία του κοινού δελτίου τύπου των δύο αντιπροσωπειών, ώστε να κρίνουν οι αναγνώστες του.

Ωστόσο, αυτό που θέλουμε να ρωτήσουμε είναι το εξής: Τι ενόχλησε τον Ριζοσπάστη; Απαγορεύεται η πολιτική επαφή ανάμεσα σε πολιτικές δυνάμεις που μπορεί να έχουν βασικές διαφορές, αλλά οφείλουν να διευρευνήσουν τουλάχιστον τη δυνατότητα κοινής δράσης μέσα στο λαό; Αυτό ενόχλησε τον Ριζοσπάστη; Γι' αυτό και η ηγεσία του ΚΚΕ δεν ανταποκρίνεται στις προσπάθειες του ΕΠΑΜ να υπάρξει έστω μία τυπική συνάντηση ανάμεσα στις δυο πολιτικές δυνάμεις; Έστω για να διαπιστώσουν ότι διαφωνούν σε όλα;

Ίσως αυτός να είναι ο λόγος που η ηγεσία του ΚΚΕ ήταν η μόνη που δεν ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση του ΕΠΑΜ για να παραστεί αντιπροσωπεία του συγκεκριμένου κόμματος στο συνέδριο του Μετώπου. Προφανώς, η ηγεσία του ΚΚΕ έχει μεγαλύτερο πρόβλημα με το ΕΠΑΜ, απ' ότι με το Ποτάμι του κ. Θεοδωράκη, μιας και στο συνέδριο του συγκεκριμένου κόμματος ανταποκρίθηκε ο Περισσός. Μήπως αναγνώρισε στο Ποτάμι ταξικές και ιδεολογικές συγγένειες; Άλλωστε τι έχει να φοβηθεί ο Περισσός και δεν θέλει ούτε καν συνάντηση με το ΕΠΑΜ; Το μίασμα;

Αυτό που φαίνεται να ενόχλησε τον Ριζοσπάστη είναι η αναφορά του κοινού δελτίου τύπου ότι οι δυο πολιτικές δυνάμεις συμφώνησαν να ανοίξουν το ζήτημα το χρέους μέσα στον λαό. Που διαφωνεί ο Ριζοσπάστης; Γιατί δεν θέλει το άνοιγμα της δημόσιας αντιπαράθεσης γύρω από το χρέος μέσα στον λαό; Δεν του ζητά κανείς να ταυτιστεί με τις θέσεις άλλης δύναμης. Αυτό που συμφωνήθηκε και με την αντιπροσωπεία του ΣΥΡΙΖΑ είνα να ανοιξει ο διάλογος από κοινού κι ας αντιπαρατεθούν οι διαφορετικές θέσεις και λογικές. Ας αφήσουμε τον λαό να αντιληφθεί ποιος έχει δίκιο. Τι φοβάται από την ανοιχτή αντιπαράθεση το ΚΚΕ; Ή μήπως οι πολιτικές του θέσεις είναι μόνο για κλειστά ακροατήρια πιστών οπαδών.

Κι επειδή η θρησκοληψία περισσεύει, ας ξεκαθαρίσουμε και κάτι ακόμη. Ορισμένα από τα στελέχη του Περισσού επικαλούνται σαν δικαιολογία στα μέλη τους, ότι δεν θέλουν συνάντηση με το ΕΠΑΜ, επειδή το τελευταίο έχει θέση διάλυσης του ΚΚΕ. Τέτοια θέση δεν είχε ποτέ και δεν θα μπορούσε να έχει το ΕΠΑΜ. Όποιος ισχυρίζεται κάτι τέτοιο, απλά είναι ψεύτης. Επικαλείται προφάσεις εν αμαρτίαις.

Η άποψη ότι το σημερινό ΚΚΕ οφείλει να πάψει να υπάρχει, γιατί συνιστά ύβρη για ότι αντιπροσώπευσε ιστορικά το κομμουνιστικό κίνημα, είναι δική μου. Όχι του ΕΠΑΜ, αλλά δική μου. Και ναι μεν μπορεί οι συντάκτες και τα στελέχη του Περισσού να αντιλαμβάνονται και να ασκούν την πολιτική κατά το γνωστό "μπροστά πηγαίνει ο αρχηγός και πίσω του οι σκύλοι" - όπως έλεγε και το παλιό τραγουδάκι - αλλά τα πράγματα δεν λειτουργούν έτσι στο ΕΠΑΜ.

Όμως ακόμη κι έτσι να είναι, τι εννοούν άραγε αυτοί που επικαλούνται τη συγκεκριμένη δική μου άποψη εναντίον του ΕΠΑΜ; Δηλαδή εννοούν ότι η ηγεσία του Περισσού συναντιέται κι έχει τυπικές επαφές με τη ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, το Ποτάμι και γενικά με τη σάρα, τη μάρα και το κακό συναπάντημα διότι οι συγκεκριμένες δυνάμεις εγγυώνται την ύπαρξη και την ενότητα του ΚΚΕ; Θαυμάσια!

Ωστόσο, επειδή, όπως είπαμε, η θρησκοληψία περισσεύει, αξίζει να ξεκαθαρίσουμε το ζήτημα. Την άποψη ότι το ΚΚΕ οφείλει να διαλυθεί, δεν την διατύπωσα ως μέλος του ΕΠΑΜ, αλλά ως κομμουνιστής. Κι ο λόγος είναι απλός. Όταν το κόμμα που ιστορικά εξέφρασε - με όλες τις αδυναμίες και τα αδιέξοδά του - την εργατική τάξη στην Ελλάδα στους εθνικούς και κοινωνικούς της αγώνες, έχει πάψει να την εκφράζει και έχει επιπλέον αποκηρύξει όλους τους δεσμούς του με την τάξη και τον λαό, τότε οφείλει να εξαφανιστεί. Δεν μπορεί να συντηρείται ούτε ως μουσειακή ανάμνηση, ούτε ως κομματικό υβρίδιο χάρις στην ενίσχυση του αστικού κράτους.

Οι κομμουνιστές, τουλάχιστον αυτοί που γαλουχήθηκαν με τις επιταγές του επιστημονικού σοσιαλισμού και του ιστορικού κομμουνιστικού κινήματος, οφείλουν την αφοσίωσή τους όχι στο κόμμα γενικά, αλλά στο κόμμα με την ιστορική του έννοια. Δηλαδή στο κόμμα που οφείλει να εκφράζει σε κάθε ιστορική συγκυρία τα πιο άμεσα και ζωτικά συμφέροντα της εργατικής τάξης και του λαού. Αν δεν τα εκφράζει, τότε δεν πρέπει να υπάρχει.

Και το ΚΚΕ σήμερα συνιστά μια βαθύτατα αντιδραστική δύναμη, τόσο σε επίπεδο ιδεολογίας, όσο και σε επίπεδο οργανωτικής και πολιτικής πρακτικής. Μια δύναμη διάλυσης και διάσπασης του κοινωνικού υποκειμένου μπροστά στη μεγαλύτερη επίθεση που δέχθηκε ποτέ ο λαός αυτής της χώρας.

Αυτή είναι η άποψή μου και γι' αυτό εγώ προσωπικά, συνεπής στην ένταξή μου στο κομμουνιστικό κίνημα από τα 18 μου - επιλογή συνειδητή κι όχι προϊόν συναισθηματικής εξάρτησης, ή κομματικής θρησκοληψίας - δεν θα μπορούσα ποτέ να ανήκω στο σημερινό ΚΚΕ, ούτε να ταυτιστώ μαζί του. Και για όσους γεννίτσαρους, ή χουλιγκάνους του σημερινού κομματικού μηχανισμού ταυτίζουν αυτή τη θέση μου με τον αντικομμουνισμό, αυτό που θα τους πω είναι πώς απλά αποδεικνύουν ότι δεν είχαν ποτέ και δεν έχουν καμιά σχέση με αυτό που ιστορικά υπήρξε ως κομμουνιστικό κίνημα. Γιατί αν είχαν, τότε θα ήξεραν ότι ο αντικομμουνισμός είναι η προσπάθεια της άρχουσας τάξης να αξιοποιηθεί η καλλιεργούμενη υστερική εναντίωση στον κομμουνισμό για να χτυπηθεί όχι μόνο το κομμουνιστικό κίνημα, αλλά κάθε προοδευτικό και δημοκρατικό αίτημα της κοινωνίας.

Αν μια θέση σαν τη δική μου είναι αντικομμουνιστική, τότε μεγάλη μου τιμή να ταυτίζομαι με τον ιδρυτή του επιστημονικού σοσιαλισμού Καρλ Μαρξ, ο οποίος σε μια ανάλογη περίπτωση τάχθηκε εναντίον του πρώτου Κομμουνιστικού Κόμματος στην ιστορία, εκείνου για το οποίο έγραψε το Μανιφέστο. Ο Μαρξ όταν διαπίστωσε ότι η Ένωση των Κομμουνιστών, στην οποία ανήκε, αντιστρατευόταν τα άμεσα και ζωτικά συμφέροντα της εργατικής τάξης, την πολέμησε με ανελέητη κριτική. Μέχρι να διαλυθεί ολοκληρωτικά. Επομένως, είμαι αντικομμουνιστής, όσο κι ο Μαρξ υπήρξε αντικομμουνιστής.

Όπως και να έχει, όποια κι αν είναι η άποψή μου για το σημερινό ΚΚΕ, δεν αποτελεί εμπόδιο στην προσπάθεια να βρούμε τρόπους κοινής δρασης μέσα στον λαό. Δεν φοβάμαι την ανοιχτή και δημόσια αντιπαράθεση, ούτε κοινή δράση σημαίνει ταύτιση θέσεων και απόψεων. Και ναι μπορούμε να βαδίζουμε χώρια, ναι μπορούμε να διαφωνούμε ριζικά για την ύπαρξη του ενός, ή του άλλου, αλλά μπορούμε από κοινού να χτυπάμε τον κοινό εχθρό.


Αν όντως είναι κοινός ο εχθρός. Κάτι για το οποίο προσωπικά αμφιβάλλω. Διότι αν οι κομματικοί του Περισσού ήθελαν να πληγεί το καθεστώς, όπως κι αν το αντιλαμβάνονται, θα φρόντιζαν να ενώσουν γύρω από βασικά αιτήματα ανατροπής της κυρίαρχης πολιτικής τις πλατύτερες δυνάμεις του λαού. Αντί γι' αυτό το μόνο που κάνουν είναι να ζητούν γη και ύδωρ από όποιον ζήτα απλά και μόνο να συναντηθεί μαζί τους.

15 σχόλια:

  1. Εντάξει, όταν το ΚΚΕ αποφασίσει να αλλάξει θα απευθυνθεί κατά προτεραιότητα σε εσένα και στο ΣΥΡΙΖΑ ώστε να δηλώσετε πώς ακριβώς το θέλετε. Σου ζήτησε κανείς ρε Καζάκη τα ρέστα για το τί πιστεύει το ΕΠΑΜ και πώς δρα; Σου ζήτησε κανείς να αλλάξετε το ΕΠΑΜ και να γίνετε κόμμα αρεστό π.χ. στους ΚΚΕδες; Από πού και ως πού ερμηνεύετε εσείς το πώς πρέπει να είναι και να δρα το ΚΚΕ; Από που και ως πού θα σας ρωτήσει ένα έλλο κόμμα σε τί πρέπει να πιστεύει και ποιά ηγεσία πρέπει να έχει; Σου είπε κανένας εσένα τίποτε για την επάρκεια των στελεχών σας στο ΕΠΑΜ και εάν πρέπει να βάλεις άλλους; Σου υπέδειξε κανείς εσένα ή στο ΣΥΡΙΖΑ με ποιόν πρέπει να συνεργαστείς για να είσαι ...άξιος; Πού το βρήκατε γραμμένο ότι θα ασκείτε κριτική σε ένα άλλο κόμμα, όχι για τις θέσεις ή τη δράση του, αλλά για το πώς εσείς νομίζετε ότι πρέπει να είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάβαζε το κείμενο πριν σχολιάσεις. Ίσως και οι τσίμπλες στο εγκέφαλο που έχεις σε αφήσουν να αντιληφθείς αυτό που λέει ο άλλος. Μέχρι τότε, ελέησον δέσποτα και συγχώρησον τας ανομίας ημίν.

      Διαγραφή
    2. Νινο μου την μονη δραση σας που βλεπω εγω ειναι να τρεχετε μπροστα στις πορειες με τις κοκκινες σημαιουλες απλα για να δειξετε οτι υπαρχετε ,ξενερωνοντας ολους εμας που δεν τις χρειαζομαστε,να μην σου πω οτι αυτες οι σημαιες ειναιη αιτια που σε λιγο θα βγαινετε μονοι σας...αλλα φυσικα ουδεν κακον ....

      Διαγραφή
  2. Συγγνώμη, εσύ ο ίδιος δεν υποδεικνύεις πώς πρέπει να είναι το ΚΚΕ, δηλ. ένα άλλο κόμμα άσχετο με εσένα; Εσύ δεν διαχωρίζεις την επίσημη θέση του ΕΠΑΜ από τη δική σου και υποστηρίζεις ότι εσύ (μόνο) λες ότι πρέπει να διαλυθεί το ΚΚΕ; Και μάλιστα ότι αυτή τη θέση "την εκφράζω ως κομμουνιστής"; Τί βιόλα είναι αυτή; Θα αρχίσουμε να συζητάμε και για τα αυτονόητα τώρα; Δηλ. εάν π.χ. κληθεί σε πάνελ στην τηλεόραση ο Σοφιανός ή η Παπαρήγα θα λένε από τη μία τη δική τους θέση και από την άλλη την επίσημη θέση του ΚΚΕ; Με δουλεύεις; Σαν τί θα τους έχουν καλέσει στην εκπομπή; Ατομικά ή ως εκπροσώπους του ΚΚΕ; Αυτό που κάνεις, και είναι φάουλ, είναι το ίδιο σαν να νουθετώ εγώ τη ΝΔ να πάψει να είναι κόμμα που υπηρετεί τα συμφέροντα του μεγάλου κεφαλαίου και να γίνει φιλολαϊκή ή απεναντίας να συστήσω στο ΣΥΡΙΖΑ να αντικαταστήσει τον π.χ. Τσίπρα και τον Παπαδημούλη με το Λαφαζάνη διότι ως ηγεσία είναι ανεπαρκείς και ακατάλληλοι. Τί λες στέκει κάτι τέτοιο;
    Και κάτι τελευταίο: Από πού αντλείς το δικαίωμα να διαχωρίζεις έντεχνα την ηγεσία από τη βάση του ΚΚΕ; Τα στελέχη από τα μέλη; Υπήρξε κάποιο περιστατικό που δίνει αφορμή να θεωρήσεις ότι υπάρχει διάσταση απόψεων, φράξια κλπ; Τί είναι το ΚΚΕ; ΣΥΡΙΖΑ και ΕΠΑΜ να υποστηρίζει κάθε μέλος δημόσια ό,τι θέλει το οποίο συγκρούεται με τις θέσεις των άλλων ή και με την επίσημη θέση;
    Με ειλικρινή εκτίμηση και αναμένω απάντηση (παρότι με βρίζεις χωρίς να με ξέρεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι με τα καλά σου; Ή έχεις παρανοήσει; Τι δουλειά έχουν όλα αυτά που αραδιάζεις με αυτά που λέω; Έχεις διαβάσει το κείμενο; Ξέρεις να διαβάζεις; Πολύ αμφιβάλω. Διατυπώνω μια άποψη που είναι δική μου και δεν την συμμερίζεται το ΕΠΑΜ. Τι ζόρι τραβάς εσύ; Έχεις να πεις τίποτε επί της ουσίας της άποψης που διατυπώνω, ή έχεις πάθει παράκρουση; Και που είδες να διαχωρίζω μέλη, με στελέχη και ότι κουφό άλλο λες; Λέω κάτι πολύ απλό. Όποιος είναι κομμουνιστής με βάση τις ιστορικές παρακαταθήκες του κομμουνιστικού κινήματος, στο οποίο κάποτε πριν από τρεις και πλέον δεκαετίες ανήκε και το ΚΚΕ, αλλά και με βάση τον επιστημονικό σοσιαλισμό, το σημερινό κόμμα που φέρει τα σύμβολα του ΚΚΕ δεν έχει καμμιά ταξική, οργανική και ιδεολογική σχέση με το ιστορικό ΚΚΕ. Εκείνο το παλιό κόμμα έχει πάψει να υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια. Σρτη θέση του βρίσκεται ένα άλλο κόμμα υποχείριο του αστικού κράτους που έχει την αποστολή να ξεφτιλίσει όσο δεν παίρνει τα σύμβολα και τις αναφορές στο κομμουνιστικό κίνημα. Να αμαυρώσει όσο δεν το κατάφεραν όλοι οι στρατοδίκες του εμφυλίου, το κόμμα που ιστορικά συνέβαλε με πρωτοπόρο τρόπο στους εθνικούς και κοινωνικούς αγώνες του λαού. Γι' αυτό και σαν κομμουνιστής θεωρώ το σημερινό υβρίδιο κόμματος ύβρης για ότι υπήρξε ιστορικά το κομμουνιστικό κίνημα διεθνώς και στην Ελλάδα. Τα υπόλοιπα είναι δική σου παράκρουση. Άσε φίλε, μείνε με το υβρίδιο και μην ασχολείσαι με ζητήματα που αδυνατείς να αντιληφθείς. Η άποψη που διατυπώνω αφορά κομμουνιστές, κοινωνούς των ιστορικών οραμάτων του επιστημονικού κομμουνισμού και του κινήματος που θεωρεί ως ιδρυτές του τους Μαρξ και Ένγκελς. Δεν είναι για θρησκόληπτους της εκάστοτε κομματικής ηγεσίας.

      Διαγραφή
    2. Διονύση μάλλον σου διαφεύγει ότι εδώ κι ένα μήνα ο Καζάκης δεν είναι πλέον Γενικός Γραμματέας του ΕΠΑΜ, αλλά μέλος. Οπότε δεν μιλάει ούτε εκ μέρους του ΕΠΑΜ, ούτε εκ μέρους της Πολιτικής του Γραμματείας.

      Εκτός κι αν θεωρείς ότι επειδή είναι μέλος τότε θα πρέπει να αναμασά αποκλειστικά την κομματική γραμμή.

      Διαγραφή
    3. Χριστό δεν καταλαβε ο Διονυσης απο το κειμενο.

      Διαγραφή
  3. Το Ε.Πα.Μ από θέση αρχής - τιμώντας τον εθνικοαπελευθερωτικό στόχο για τον οποίο συστάθηκε-προσπαθεί να απαντήσει στις σημερινές προκλήσεις-ανάγκες και δε νομίζω ότι χρειάζεται άλλη κοινή βάση από το γεγονός ότι δε ζούμε σε ομαλή πολιτική κατάσταση,αλλά σε Συνταγματική εκτροπή-τουλάχιστον - και σε συνθήκες γενικής ανομίας και αυθαιρεσίας και βέβαια γενοκτονίας ενός ολόκληρου λαού.Δυστυχώς το ΚΚΕ κι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν τονίζουν τον ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΟ χαρακτήρα αυτής της κρίσης...κι ότι θέλουν τη γη μας τα κοράκια των αγορών κι εμάς δούλους ή μετανάστες στον τόπο μας...Τι άλλο πρέπει να συμβεί για να καταλάβουμε ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος από την ενωτική μας αντίσταση ,από το διάλογο και την συλλογική μας δράση;Η σύνθεση των απόψεων μετά από εποικοδομητικό διάλογο δεν είναι αυτή που καθιστά τη δημοκρατία το ύψιστο πολίτευμα;Εκτός κι αν πιστεύετε ότι είστε κάτοχοι της απόλυτης αλήθειας,οπότε είστε "θρησκόληπτοι"και δογματικοί!Έλεος πια με την παράνοια!Βάζετε "ταμπέλες"σε ό,τι δεν απαντά στις όποιες φαντασιώσεις περί "δημοκρατίας",ελευθερίας ή ό,τι άλλο παρωχημένο και στείρο "όραμα",που στην πράξη όχι μόνο δεν υπηρετεί αυτόν τον δύσμοιρο λαό,αλλά τον καταδικάζει στα κάτεργα...αφού στην πράξη μόνο σε αυτά τον οδήγησε η "αριστερά"των" λαικών" αγώνων.Τόσο πολύ εξαχρειωθήκαμε ώστε για ένα ιδεολόγημα,μια πλάνη-πόση ακόμα παθολογία να αντέξουμε;- να μην βρίσκουμε μια κοινή περπατησιά για να σωθούμε όλοι μαζί από τη βέβαιη σφαγή μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ Δημήτρη,τι γίνεται με τους κομματικούς μαφιόζους τύπου Καρατζαφύρερ;Μήπως παίζει μεταξύ των αφεντικών τους σύγκρουση;Μακάρι να φάνε μόνοι τους τα μούτρα τους,γιατί οι πολίτες είναι δυστυχώς κολλημένοι στα παρωχημένα και δοτά μαντριά-μικρά ή μεγάλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ' ότι φαίνεται έχουν βγει τα μαχαίρια στην "δεξιά πολυκατοικία" και θέλει να φάει ο ένας το λαρύγγι του άλλου. Βλέπεις η εκλογική βάση της δεξιάς συρρικνώνεται βίαια μέρα τη μέρα και από την Ρηγίλης έχουν ξεκινήσει εκστρατεία συγκομιδής ακόμη και από το ΛΑΟΣ.

      Διαγραφή
  5. καλημερα.
    παντα ομορφο να σας διαβαζω.
    θα εχετε μαλλον ηδη απαντησει αλλα θα ρωτησω.
    ο χατζηνικολαου απαντα οταν ερωταται αν θα σας καλουσε σε συζητηση,
    οτι το χει κανει επανειλημμενα αλλα κατι παντα σας τυχαινει κατι.(ομιλια περιοδεια κλπ).
    ισχυει?
    χρηστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά τις εκλογές υπήρξε μια πρόσκληση, όπου όντως δεν μπορούσα να ανταποκριθώ. Από τότε δεν έχει υπάρξει άλλη.

      Διαγραφή
    2. πεντακοσιες φορες βγηκες στα καναλια , κι μεχρι σημερα το μονο που θυμομαστε ειναι να μονολογεις κι να κανεις αναλυσεις που δε καταλαβαινει κανεις χριστο με σαλτσες οταν επιτρεπεται περι δοσιλογων ..

      προγραμμα , αναλυσεις πως θα παμε στη δραχμη , απειρα ερωτηματα κανενα απαντημενο ,

      τελος για την ιστορια συνεργαστηκες με τον ΠΑΣΟΚ Παπαθεμελη , αυτος δεν ηταν δοσιλογος ,

      ησουνα στο ΚΚΕ παλια δικαιολογειτε πες ..

      ζητησες συνεργασια με ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ που εχεις αναγραψει εδω μεσα οτι ειναι δοσιλογικα κομματα .. λογικο ειναι αυτο ? ειναι σα να λες οτι εισαι κι εσυ δοσιλογος ..

      κι κανεις ομιλιες με το βαθυ πασοκ νυν συριζα μητροπουλο .. που οχι πολιτικα αλλα προσωπικα τον εκτιμας οπως αποδεικνυουν χιλιαδες βιντεο ..

      ε τι δοσιλογοι ειναι ? εκτιμως εγω τον Πηλιογιουση κι κανω αγκαλιτσες ,, αλλα τον θεωρω πολιτικα δοσιλογο ? γινεται ? κι ζηταω συνεργασια με δοσιλογους με τα ιδια μου τα λογια ? γινεται ? και ολοι στο πασοκ ειναι μπιπ .. αλλα ο Παπαθεμελης δεν ηταν ? η ηταν αλλα νταξει ..

      τι να σε πω ρε μεγαλε ..

      απαντησεις πολιτικες μηδεν ..

      δικακρινω ενα φασισμο οσο κανενας .. κοκκινο για την ακριβεια ..

      να διαψευδεις ιδια σου βιντεο για τον πολιπολιτισμο σου ..

      μια ψευτικη πατριωτικη ρητορικη ..

      καλα για τα περι δοσιλογισμου γελαμε .. δες παραπανω ..

      κι με απαντησεις για την πολιτικη που επιλεγεις που χαρακτηριζοντε μηδαμηνες ..

      τελος εχεις κανει σφαλματα και στις οικονομικες αναλυσεις σου .. εχεις πεταξει μαργαριταρια εσκεμμενα ? αλλα αμα κανεις εμπεδωσει τα παραπανω ολα ειναι πιθανα με την περιπτωση σου ..

      δεν εχεις ελπιδα να μπεις στη βουλη ουτε μια στο εκατομυριο .. καθοτι ο κοσμος ναι μεν τσιμπησε .. αλλα οταν σε εψαξε καταλαβε οπως κι εγω ..

      Διαγραφή
    3. Περιβόλι ο 2:18. Απο την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα...

      Διαγραφή
    4. κ. Φωτεινε,
      τα ιδια και τα ιδια γραφει, καθε φορα που σχολιαζει. Το στυλ του απαραμιλο και αμεσως αναγνωρισιμο.

      Διαγραφή