Φίλες και φίλοι,
συναγωνίστριες και συναγωνιστές,
Η Πολιτική
Γραμματεία του Ενιαίου Παλλαϊκού Μετώπου ευχαριστεί όλους τους φίλους και τα
μέλη, που στρατεύτηκαν ανιδιοτελώς στην
μεγάλη μάχη που δώσαμε συμμετέχοντας στις εκλογές της 25ης Μαΐου 2014 για το
ευρωκοινοβούλιο. Τους ευχαριστούμε γιατί όλοι έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, παρά
τις όποιες αδυναμίες, τις δυσκολίες και τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν κατά
τη διάρκεια αυτού του αγώνα. Ιδιαίτερα ευχαριστούμε τις φίλες και τους φίλους
μας που δέχτηκαν να εκτεθούν, εμπλουτίζοντας το
αγωνιστικό ψηφοδέλτιό μας και έδωσαν μαζί μας αυτόν τον υπέροχο αγώνα.
Η Πολιτική Γραμματεία
επιχειρεί να προσεγγίσει ορισμένες καίριες - κατά την γνώμη της - πλευρές του
εκλογικού αποτελέσματος και θέτει τις εκτιμήσεις αυτές στην κρίση των μελών και
φίλων του ΕΠΑΜ.
Το εκλογικό αποτέλεσμα
ήταν μια ακόμη επιβεβαίωση της ισχυρής επιρροής που διατηρούν οι επίσημοι
κομματικοί μηχανισμοί, αλλά και το σύστημα μαύρης προπαγάνδας. Το μεγαλύτερο
μέρος του εκλογικού σώματος ψήφισε με βάση όχι προγράμματα και πολιτικές, αλλά
ιδεολογικές και κομματικές συγγένειες. Για πρώτη φορά κατά την διάρκεια της
μεταπολίτευσης υπάρχει ένα εκλογικό αποτέλεσμα που διαχωρίζει κάθετα το
εκλογικό σώμα σε αριστερά και δεξιά με την ακροδεξιά -
και μάλιστα την φασιστική - να εισπράττει σημαντικά εκλογικά oφέλη.
Πρόκειται για μια τραγική
εξέλιξη που μας πηγαίνει πίσω στα χρόνια της μετεμφυλιακής περιόδου, μόνο που
σήμερα τείνει να εισάγει ολόκληρη την χώρα σε μια περίοδο προετοιμασίας ενός
νέου εμφύλιου σπαραγμού.
Η ίδια η Νέα Δημοκρατία
κατόθρωσε να μην υποστεί συντριβή, να περιορίσει την εκλογική ήττα, επενδύοντας
στα πιο συντηρητικά αντανακλαστικά της εκλογικής βάσης της. Ο φόβος,, η
καχυποψία και τα εμφυλιοπολεμικά πάθη
ανακλήθηκαν στην πρώτη γραμμή. Η αριστερά έγινε πάλι το φόβητρο για τον
φοβισμένο δεξιό. Παρουσιάστηκαν σαν φορείς της αστάθειας σε μια εποχή που
χρειάζεται σταθερότητα. Κατ΄ αναλογία με την μετεμφυλιακή περίοδο που αποτέλεσε
το άλλοθι κάθε είδους εκτροπής, παρακρατικής δράσης , ως και την επιβολή της
επτάχρονης δικτατορίας.
Ανίκανη η ηγεσία και ο
μηχανισμός της να πείσει για την πολιτική που ακολουθεί και για τα συμφέροντα
που εκφράζει, επένδυσε στο πόσο βαμμένος δεξιός είναι ο ψηφοφόρος της και πόσο
δεμένος είναι με το συγκεκριμένο κόμμα. Για πρώτη φορά στην ιστορία της - από
την επoχή του ιδρυτή
της Κωνσταντίνου Καραμανλή, ο οποίος προσπάθησε εναγωνίως να απαλλάξει το κόμμα
του από την ρετσινιά της μετεμφυλιακής δεξιάς - αυτοπροσδιορίστηκε ανοιχτά με
πολιτικό λόγο που εξάπτει εθνικά πάθη και διχασμούς μέσα στον λαό. Έτσι
συντελέστηκε η μετάλλαξη της ΝΔ σ' ένα κόμμα υποχείριο κρυπτοφασιστικών
δυνάμεων, που δουλεύουν πια για το ολοκαύτωμα της χώρας και του λαού της.
Στην μετάλλαξη αυτή έχει
συμβάλει και η αποκαλούμενη καραμανλική εσωκομματική αντιπολίτευση, που δηλώνει
αντιμνημονιακή, για τα μάτια του κόσμου, ενώ υπερψηφίζει τα κυβερνητικά μέτρα.
Εξαπάτησε τον μέσο ψηφοφόρο της ΝΔ, υποβάλλοντάς του να ξαναψηφίσει ΝΔ προκειμένου να δώσει την
δυνατότητα να απαλλαγεί από την φασιστική ηγετική ομάδα Σαμαρά. Κι έτσι να
αλλάξει η κεντρική πολιτική. Με τον ίδιο τρόπο που η καραμανλική τάση μέσα στη
ΝΔ επέτρεψε στον Σαμαρά να αλώσει το
συγκεκριμένο κόμμα, για να γλυτώσει η ίδια από τις τεράστιες πολιτικές και
ποινικές ευθύνες που έχει για το γεγονός ότι οδήγησε στην χρεοκοπία την Ελλάδα,
έτσι και τώρα εξασφαλίζει τα νώτα της σημερινής ηγετικής ομάδας για τους ίδιους
ακριβώς λόγους.
Ταυτόχρονα, οι εκλογές αυτές
μετεξελίχθησαν από την συγκυβέρνηση σε ένα πρωτοφανές παζάρι ψήφων. Ξοδεύτηκαν
τεράστια ποσά από το κρατικό ταμείο για τους υποψηφίους της συγκυβέρνησης, την
μαζική χειραγώγηση της "κοινής γνώμης", αλλά και την ανοιχτή εξαγορά
ψήφων, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια ακόμη μαύρη τρύπα στον κρατικό
προϋπολογισμό που καλείται να καλύψει τους επόμενους μήνες το γνωστό υποζύγιο,
δηλαδή ο έλληνας φορολογούμενος. Οι πολιτευτές και οι κομματάρχες της συγκυβέρνησης
δεν μοίραζαν μόνο σωρηδόν πενηντάρικα με αντάλλαγμα μια ψήφο στην κάλπη, αλλά
έταζαν εξαιρέσεις από κατασχέσεις και πλειστηριασμούς, προστασία της ήδη
πενιχρής σύνταξης, όπως και δουλίτσες σε δήμους, περιφέρειες και κράτος για
τους "δικούς μας".
Από την άλλη, έχουμε μια
αριστερά που έχει χάσει την πατριωτική αναφορά της, εχει χάσει κάθε αίσθηση
αγώνα για την εθνική κυριαρχία και ανεξαρτησία, αλλά και για τη δημοκρατία.
Είναι μια αριστερά ιδανική για την διάσπαση και την περιχαράκωση του λαού,
δωρίζοντας τα εθνικά σύμβολα της ενότητάς του στον σκοταδισμό και τον
φασισμό. Ο ΣΥΡΙΖΑ έπαιξε με το αίσθημα
απελιπισίας που διακατέχει μεγάλο μέρος του λαού που νιώθει την ανάγκη να
γλυτώσει το ταχύτερο δυνατόν από την παρούσα κυβέρνηση και τις αδίστακτες
πολιτικές της. Έταξε ότι αρκεί να βγει πρώτο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ και με διαφορά από
τη ΝΔ ώστε να εξαναγκαστεί σε εκλογές η κυβερνώσα παράταξη. Το πέτυχε για να
αποδειχθεί άμεσα ότι δεν μπορεί να τα καταφέρει.
Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν βασίστηκε
στη συνειδητή ψήφο, ούτε καν στην ψήφο διαμαρτυρίας. Επένδυσε στην ψήφο
απόγνωσης του αντιμνημονιακού χώρου. Ανίκανος να διεμβολίσει τον μνημονιακό
χώρο, διεμβόλισε και άντλησε ψήφους από τους αντιμνημονιακούς σχηματισμούς. Κι
έτσι κατάφερε να ανακόψει τις δυνατότητες νίκης από ολόκληρο τον αντιμνημονιακό
χώρο, χωρίς να επιτύχει την ζητούμενη νίκη για τον εαυτό του. Ο ΣΥΡΙΖΑ πλέον
είναι εγκλωβισμένος, αφού δεν μπορεί να προκαλέσει εκλογές, όπως υποσχόταν, και
ούτε διαθέτει άλλες πολιτικές δυνάμεις στις οποίες μπορεί να απευθυνθεί για να
δημιουργήσει μια οιονεί κυβερνητική πλειοψηφία με αντιμνημονιακό στόχο.
Είναι καταδικασμένος να
ακολουθήσει την τακτική του "ώριμου φρούτου", ελπίζοντας ότι οι
ζοφερές συνέπειες των πολιτικών που θα συνεχίσουν να εφαρμόζονται θα οδηγήσουν
στην μεταστροφή μέρους του εκλογικού σώματος προς αυτόν. Ο ψηφοφόρος του ΣΥΡΙΖΑ
που ήλπιζε σε μια γρήγορη απαλλαγή από την κυβέρνηση, αλλά και η μεγάλη
πλειοψηφία του ελληνικού λαού, θα πληρώσει ακριβά αυτή την τακτική. Οι
πολιτικές της καταστροφής και του εξανδρποδισμού θα συνεχιστούν με την ηγεσία
του ΣΥΡΙΖΑ να αναμένει πότε με χρόνια με καιρούς θα έρθει το πλήρωμα του
χρόνου, ώστε να αποκτήσει την πολυπόθητη κυβερνητική πλειοψηφία. Αν έρθει ποτέ.
Η ανατροπή της κυβέρνησης
πήγε στις καλένδες και η πρωτοβουλία των κινήσεων παραδόθηκε στην παράταξη του
μνημονίου με τον ΣΥΡΙΖΑ να μην αποτελεί άμεση απειλή για τους κυβερνώντες. Το
πότε θα γίνουν και με ποιους όρους θα διεξαχθούν οι εθνικές εκλογές ανήκει
πλέον στην συγκυβερνώσα παράταξη που διαθέτει όλα τα μέσα για να εξαναγκάσει
την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ να διαλέξει: εσαεί αντιπολίτευση, ή κάποια μορφή
συγκυβέρνησης με τις δυνάμεις του μνημονίου. Το γεγονός ότι ο κ. Τσίπρας έχει
κάνει ήδη άνοιγμα σε κάποια μελλοντική "καλή" ΝΔ και σε κάποιο
"καλό" ΠΑΣΟΚ, που θα έχουν απαλλαγεί από τις κακές τωρινές τους
ηγεσίες, προδικάζει πολλά.
Όλα αυτά οφείλονται στην
τακτική που επέλεξε η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία ενδιαφέρθηκε μόνο να
«μαντρώσει» τους ψηφοφόρους της στο κομματικό παχνί και τίποτε άλλο. Απέρριψε
κάθε δυνατότητα ανοιχτής συμπόρευσης και συμμαχίας από τα κάτω έτσι ώστε να
δοθεί διέξοδος στην οργή πλατύτερων στρωμάτων από εκείνα που εκφράζονται από
την αριστερά. Επέλεξε την επιβολή κομματικών υποψηφίων, συχνά φυτευτών, με
αποτέλεσμα την συντριβή τους στις
δημοτικές και περιφερειακές εκλογές. Επέλεξε την τακτική της αυτοδυναμίας με
αποτέλεσμα να μην μπορέσει να διατηρήσει ούτε καν τους ψήφους που είχε πάρει
τον Ιούνιο του 2012. Η διαρροή από τον ΣΥΡΙΖΑ ήταν τέτοια, που αν δεν υπήρχε η
αναπλήρωση από ψηφοφόρους των άλλων αντιμνημονιακών σχημάτων, οι οποίοι υπό
καθεστώς απελπισίας τον ψήφισαν, ίσως να μην έφτανε ούτε καν το 20%.
Το συμπέρασμα είναι ότι ο
αμφίσημος πολιτικός λόγος του ΣΥΡΙΖΑ όχι μόνο δεν έπεισε, αλλά οδήγησε και σε
τέτοιες πολώσεις που κάνει αδύνατη μια ευρύτερη συσπείρωση αντιμνημονιακών
δυνάμεων με σκοπό την ανατροπή της κυβέρνησης των μνημονίων πριν είναι πολύ
αργά. Η κυβερνώσα παράταξη παρά την πολύ σημαντική εκλογική φθορά που έχει
υποστεί, γνωρίζει πολύ καλά το δώρο που της πρόσφερε ο ΣΥΡΙΖΑ. Ο ΣΥΡΙΖΑ έπιασε
"ταβάνι" λεηλατώντας εκλογικά τους οιονεί συμμάχους του. Κι επομένως
δεν μπορεί να αποτελέσει άμεση απειλή για τους κυβερνώντες. Τουλάχιστον με
όρους εκλογών.
Η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ δεν επιδιώκει
κάποια συνεργασία με άλλους σχηματισμούς από
το αντιμνημονιακό τόξο. Γι' αυτό και τορπίλισε καθε δυνατότητα
συνεργασίας από τα κάτω στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές με σκοπό να
επιβληθεί ο κομματικός μηχανισμός. Έστω κι αν της στοίχισε ακριβά στα εκλογικά
αποτελέσματα. Ψάχνει μόνο για υποταχτικούς. Δηλαδή για όσους προσελκύονται από
το ενδεχόμενο της νομής της εξουσίας και με αντάλλαγμα κάποιον θώκο
"ξεχνούν" θέσεις, αρχές, και διακηρύξεις. Οι κυβερνώντες το γνωρίζουν
και αισθάνονται ασφαλείς.
Ταυτόχρονα, το εκλογικό
αποτέλεσμα για την ευρωβουλή ήρθε σαν αποτέλεσμα μιας μακράς περιόδου
κινηματικής άπνοιας. Η τελευταία ελπιδοφόρα αναλαμπή όπου πλατύτερες μάζες
κινητοποιήθηκαν με την ελπίδα μιας γρήγορης ανατροπής της κυβέρνησης και των
πολιτικών της, ήταν το κλείσιμο της ΕΡΤ. Οι κομματικοί μηχανισμοί όμως, μαζί με
τις γνωστές συνδικαλιστικές αγκυλώσεις, έπαιξαν αποφασιστικό ρόλο στο να δεχθεί
μια ακόμη ήττα ο κόσμος που ήθελε να κινητοποιηθεί. Από κει και πέρα κάθε
σκίρτημα κινήματος, ή μαζικής πρωτοβουλίας, αντιμετωπίστηκε με όρους διάλυσης,
ή ποδηγέτησης από τους κομματικούς μηχανισμούς σε συνδυασμό με τις
συνδικαλιστικές γραφειοκρατίες. Θανατώθηκε κάθε αγωνιστική διάθεση. Πάνω απ'
όλα το κόμμα. Κι έτσι στο βωμό του κόμματος, θυσιάσθηκε και η τελευταία ικμάδα
μαχητικού φρονήματος στον λαό.
Η μια μεθοδευμένη ήττα
πάνω στην άλλη, η εγγατάλειψη και καταδίκην των όποιων ριζοσπαστικών λαϊκων
διεκδικήσεων, ειδικά σε ότι αφορά το χρέος, το νόμισμα, την ΕΕ, έπεισαν την
μεγάλη πλειοψηφία ότι δεν έχει κανένα νόημα ούτε η κινητοποίηση, ούτε ο αγώνας.
Η ηττοπάθεια και το δόγμα "ο σώζων εαυτόν, σωθήτω" άρχισε να
κυριαρχεί στην κοινωνία. Η πολιτική της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ έπαιξε σοβαρό ρόλο
στην κατεύθυνση αυτή, μιας και ακολούθησε τη γνωστή τακτική του "μην
ανησυχείτε, θα έρθω εγώ και θα σας βολέψω". Κι έτσι κάθε εκδήλωση αγώνα
εκφυλίστηκε σε κομματικό παραμάγαζο του ΣΥΡΙΖΑ, ή συνθλίφτηκε από τον κομματικό
μηχανισμό του ΚΚΕ. Ενώ η συνδικαλιστική γραφειοκρατία φροντίζει όπως πάντα μόνο
για τον εαυτό της με κινητοποιήσεις εκτόνωσης.
Υπό αυτές τις συνθήκες η
μεγάλη πλειοψηφία προσήλθε στις κάλπες απογοητευμένη πιστεύοντας ότι δεν μπορεί
να αλλάξει τίποτε κι επομένως βολεύτηκε είτε με τις υποσχέσεις της κυβερνώσας
παράταξης, είτε με τις υποσχέσεις της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ. Έστω κι αν και στις
δυο περιπτώσεις, είναι φρούδες υποσχέσεις. Υπήρχαν κι αυτοί που θέλησαν να
τιμωρήσουν τα κόμματα του νέου διπολισμού ψηφίζοντας κόμματα που προσωποποιούν
ως αντιπολίτευση το πλήρες αδιέξοδο. Τι μπορεί να ελπίζει κανείς ψηφίζοντας ΧΑ;
Μόνο να εκφράσει το «άει σιχτίρ» και τίποτε περισσότερο. Το ίδιο ισχύει και για
την ψήφο στο ΚΚΕ. Πρόκειται για ψήφους που δεν εμπεριέχουν καμιά ελπίδα να
αλλάξει ο,τιδήποτε, δεν διεκδικούν
τίποτε, θέλουν μόνο να τιμωρήσουν τους πάντες και μάλιστα τυφλά.
Έτσι ψηφίζουν κόμματα που συνιστούν ως
αντιπολίτευση την πολιτική εγγύηση ότι η κυβέρνηση δεν πρόκειται να πέσει και η
πολιτική των μνημονίων δεν πρόκειται να αποτραπεί,αφού αυτά δεν θα θέσουν καν
την πτώση της κυβέρνησης στην ημερήσια διάταξη κι επομένως δεν υπάρχει ούτε η
παραμικρή ελπίδα να αλλάξει κάτι. Πρόκειται για πολιτική αυτοχειριασμού.
Ψηφίζουν για να εκδικηθούν τους πάντες, μαζί και τον εαυτό τους. Αυτό και μόνο.
Και η νοοτροπία αυτή είναι ιδανική για να εκθρέψει ολοκαυτώματα σαν τον
εμφύλιο, καταστάσεις σαν αυτή της σημερινής Ουκρανίας.
Το γεγονός αυτό μαζί με
τη μεγάλη διασπορά ψήφων σε κόμματα και κομματίδια δίχως ταυτότητα και
περιεχόμενο, τη σημαντική αποχή, αλλά και την ανάδειξη ενός ανύπαρκτου
κόμματος, που αποκαλείται Ποτάμι, στην ευρωβουλή, υποδηλώνουν μια κοινωνία σε
υποχώρηση και κατάρρευση. Μια κοινωνία που στρώματά της έχουν ήδη αρχίσει να
παραδίνονται στα πιο στοιχειώδη και πιο επικίνδυνα ένστικτα του ανθρώπου, λίγο πριν
αυτός αποκτηνωθεί παντελώς. Τα στρώματα αυτά δεν ξέρουν πλέον ή ακόμα χειρότερα
αδιαφορούν για το τι σημαίνει δημοκρατία και τι δικαιώματα. Κι επομένως δεν
μπορούν να αντιληφθούν ούτε καν τι πρέπει να υπερασπιστούν. Μοιάζουν σαν τους
αγράμματους που αδιαφορούν παντελώς και εχθρεύονται τη γραφή και την ανάγνωση.
Ζουν απλά για να ζουν και το θεωρούν φυσιολογικό. Γι' αυτό και πέφτουν θύματα
των βαθύτερων προκαταλήψεών τους, αλλά και της μόδας, όπως αυτή διαμορφώνεται
από τους διαμορφωτές της "κοινωνίας του θεάματος".
Σ' αυτές τις συνθήκες το
ΕΠΑΜ δεν κατόρθωσε να πείσει ότι αποτελεί άμεση εναλλακτική επιλογή για τη
σημερινή συγκυρία. Παρά το γεγονός ότι διεύρυνε την επιρροή του σε πολύ πλατειά
στρώματα της ελληνικής κοινωνίας, αυτό δεν μπόρεσε να καταγραφεί στην κάλπη. Το
ΕΠΑΜ μιλούσε και μιλά για την ενότητα του ελληνικού λαού, σε μια εποχή όπου η
κοινωνία πολώνεται σε αριστερά και δεξιά. Προτάσσει το πατριωτικό και
δημοκρατικό καθήκον, όταν πλατιά στρώματα δεν ξέρουν καν τι σημαίνει πατρίδα
και δημοκρατία. Ζητά να πάρει την υπόθεση ο λαός στα χέρια του σε μια περίοδο
όπου κυριαρχεί η ηττοπάθεια και "ο σώζων εαυτόν, σωθήτω". Υπερασπίζεται
και οργανώνει αγώνες σε μια περίοδο όπου οι περισσότεροι έχουν χάσει κάθε
ελπίδα. Μιλά και επιμένει σε μια επανάσταση προσωπικής αξιοπρέπειας, όταν οι
περισσότεροι ωθούνται στην αναξιοπρέπεια για να επιβιώσουν, ή για να
αναδειχθούν. Απευθύνεται στο νου, στην κοινή λογική και την γνώση, όταν
κυριαρχούν τα συναισθήματα, του φόβου και της απελπισίας.
Επίσης το ΕΠΑΜ, παρά τις
επίμονες προσπάθειές του, δεν κατόρθωσε να πετύχει την οργάνωση κοινής δράσης
ανάμεσα στις ευρύτερες δυνατές δυνάμεις με κοινά αιτήματα. Με αποτέλεσμα να μην
καταστεί δυνατό να διασωθούν κινήματα και μαζικές δράσεις που θα μπορούσαν να
δώσουν πνοή και ελπίδα στα πιο καθημαγμένα στρώματα του λαού. Το γεγονός ότι
δυνάμεις και σχήματα όπως ΑΝΤΑΡΣΥΑ και "κόμματα της δραχμής", που
στάθηκαν εναντίον της κοινής δράσης θέτοντας ιδεολογικά προσκόμματα,
συνετρίβησαν εκλογικά, ίσως να συνιστά ένα αναγκαίο σοκ νηφαλιότητας.
Η μαζική δράση του ΕΠΑΜ
δεν έχει την αναγκαία συνέπεια, ούτε έχει φτάσει ακόμη στο επίπεδο εκείνο που
να επιτρέπει την κινητοποίηση λαϊκών στρωμάτων για τα πιο ζωτικά τους αιτήματα.
Οι αδυναμίες και οι υστερήσεις στους τομείς αυτούς έπαιξαν καθοριστικό ρόλο
όταν έφτασε η ώρα της κάλπης, καθώς το εκλογικο σώμα στις περισσότερες περιοχές
της χώρας δεν είχε πρόσφατη εμπειρία
αγώνων τέτοιων ώστε να ξέρει πώς δρα το Μέτωπο.
Παρά την σημαντική
οργανωτική ανάπτυξη του ΕΠΑΜ όλο το προηγούμενο διάστημα, το Μέτωπο δεν έχει
κατορθώσει ακόμα να αναπτύξει την πολιτική του δουλειά σε ανάλογο επίπεδο για
όλους τους τομείς και τους πυρήνες του. Δεν έχει κατακτηθεί ακόμη ενιαίος
τρόπος και επίπεδο δουλειάς μέσα στην κοινωνία από όλες τις οργανωμένες
δυνάμεις του Μετώπου. Κι αυτό αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για το επόμενο
διάστημα.
Τέλος, παραμένει σοβαρό
το πρόβλημα της αναγνωρισιμότητας του Μετώπου, των προταγμάτων και της δράσης
του από το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας. Κι αυτήν δεν μπορούμε να την
περιμένουμε από τα ΜΜΕ, ούτε από κανέναν άλλον, εκτός από την συστηματική
δουλειά πόρτα-πόρτα των μελών και των φίλων του Μετώπου. Πρέπει ο κάθε πυρήνας
μας, το κάθε μέλος του ΕΠΑΜ να αναδειχθεί σε σημείο αναφοράς για ολόκληρη την
κοινωνία σε κάθε γειτονιά, σε κάθε χώρο δουλειάς. Δεν πρέπει να αφήσουμε
κανέναν που να μην τον πλησιάσουμε, να του μιλήσουμε, να οικοδομήσουμε σχέσεις
μαζί του, ώστε να αντιληφθεί ότι οι έννοιες αλληλεγγύη, δημοκρατία, αξιοπρέπεια
δεν είναι κενές περιεχομένου.
Το αποτέλεσμα των εκλογών
επιτείνει το συνολικό κοινωνικό, οικονομικό και πολιτικό αδιεξοδο της χώρας. Ο
ελληνικός λαός και η χώρα είναι πολύ πιο εκτεθειμένοι στις πολιτικές
εξανδραποδισμού, χωρίς καν να διαθέτει επίσημη αντιπολίτευση ικανή να
υπερασπιστεί ακόμη και τα πιο στοιχείωδη. Βρίσκεται στη πιο δεινή θέση από την
αρχή της νέας κατοχής. Το ΕΠΑΜ οφείλει να πάρει πρωτοβουλίες τέτοιες που να
θέτουν προ των ευθυνών τους όλους εκείνους που μιλούν εναντίον της μνημονιακής
πολιτικής.
Οι οργανωμένες δυνάμεις
του ΕΠΑΜ οφείλουμε να ξαναβρούμε όλους εκείνους που βρεθήκαμε μαζί κατά τη
διάρκεια της προεκλογικής περιόδου. Να ανοιχτούμε σε φίλους και κυρίως σ'
εκείνους που συμπαθούν το Μέτωπο, αλλά δεν το ψήφισαν. Να συζητήσουμε την
κατάσταση που προέκυψε από αυτό το εκλογικό αποτέλεσμα με τρόπο φιλικό και με
σκοπό να ακούσουμε τις παρατηρήσεις και τον προβληματισμό τους. Πρέπει να
ανοιχτούμε πιο πλατιά στην κοινωνία.
Το ΕΠΑΜ για μια ακόμη
φορά θα αναλάβει πρωτοβουλία συνεύρεσης όλων των δυνάμεων που θεωρούν τον εαυτό
τους αντιμνημονιακό. Η κυβερνώσα παράταξη ουσιαστικά ηττήθηκε εκλογικά. Δεν δικαιούται
λοιπόν να μιλά πλέον εξ ονόματος του ελληνικού λαού. Ακόμα δε περισσότερο να
αποδέχεται δεσμεύσεις και να εφαρμόζει πολιτικές που η συντριπτική πλειοψηφία
του ελληνικού λαού έχει απορρίψει. Θα πρέπει λοιπόν να ενωθούμε όλοι για να
ρίξουμε την υφιστάμενη κυβέρνηση το ταχύτερο δυνατό. Θα πρέπει όλες μαζί οι
δυνάμεις να κηρύξουμε ένα νέο ανένδοτο αγώνα με αίτημα την πτώση της κυβέρνησης
και τη διάλυση αυτού του κοινοβουλίου της διαρκούς Συνταγματικής εκτροπής.
Στόχος μας θα πρέπει να
είναι η οργάνωση της κοινής δράσης μας με τέτοιο τρόπο ώστε να κλιμακωθούν οι
λαϊκές κινητοποιήσεις, με τέτοιο τρόπο
ώστε ο ίδιος ο λαϊκός παράγοντας να επιβάλει τις πολιτικές εξελίξεις. Για τον
σκοπό αυτό το ΕΠΑΜ θα αναλάβει, για άλλη μια φορά, πρωτοβουλία συνάντησης και
διαλόγου με όλες τις ηγεσίες του αντιμνημονιακού τόξου, έτσι ώστε να
δημιουργηθεί ένα κοινό μέτωπο με βάση τα πιο άμεσα και ζωτικά αιτήματα του
λαού.
Ένα όμως είναι το
σίγουρο: Σε αυτές τις κρίσιμες στιγμές, η πατρίδα και ο λαός χρειάζεται το
Μέτωπο περισσότερο από ποτέ. Δεν θα γίνουμε ριψάσπιδες. Χάσαμε μια μάχη, αλλά ο
πόλεμος συνεχίζεται, θα έχει διάρκεια και εμείς, έχοντας δημιουργήσει γερές
βάσεις μέσα στην κοινωνία, ανεξάρτητα αν αυτό δεν αποτυπώθηκε με την ψήφο της
Κυριακής, θα συνεχίσουμε μέχρι την τελική Νίκη!
Αθήνα 27 Μαΐου 2014
Η Πολιτική Γραμματεία του Ε.Πα.Μ.
Χαίρομαι πολύ που εκτός από εξωτερικούς παράγοντες που αναμφισβήτητα έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο αποτέλεσμα, το μήνυμα αυτό περιέχει κι έναν τόνο αυτοκριτικής. Συμφωνώ κατά συνέπεια απόλυτα με την προτεινόμενη ενέργεια προσέγγισης των άλλων αντιμνημονιακών χώρων. Από πλευρά μας δεν έχουμε άλλη επιλογή παρά να συζητάμε και να μιλάμε για το ΕΠΑΜ σε όλες τις συζυτήσεις σε κάθε ευκαιρία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε Δημήτρη που μας άνοιξες τα μάτια. Σε παρακαλώ συνέχισε να το κάνεις, όχι όμως με αλαζονεία.
Ευχαριστούμε
Μπερδεύεις, φίλε, την θεμελιωμένη γνώση του Καζάκη με την ξένη προς αυτόν αλαζονεία.
Διαγραφήο ελληνας φοβαται..αλλα αν τον ρωτησεις τι φοβασαι ρε? θα σου πει "δεν ξερω". φοβαμαι μου'λεγε ενας οτι αμα βγω εξω και φωναξω "οχι αλλους φορους" θα με μπουζουριασουνε..
ΑπάντησηΔιαγραφήθελει λεει να βγει καποιος μπροστα για να τον ακολουθησει..!!
ναι οπως βγηκε ο Γεωργιος ο Παπανδρεου, ο Κων/νος ο Καραμανλης (ο εθναρχης)!!!, ο Ανδρεας, και τοσοι αλλοι που τους εδωσε λευκη επιταγη και τα πηγανε τοσο καλα, που το αποτελεσμα το βλεπουμε σημερα!!
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ-ΟΡΓΑΝΩΣΗ, αλλαπροπαντος ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ.ΝΑ ΛΕΣ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΟΥ, ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΩ!!
Δημητρη και λοιποι φιλοι,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνδιαφεροντα συμπερασματα, ενδιαφερουσα αναλυση.
Τα κυρια προταγματα στρατηγικης ειναι σταθερα και σωστα.
Το πιο ελπιδοφορο ομως θα ειναι μια νεα τακτικη:
1. Συνεργασιες/συμμαχιες/συνεννοηση
2. Ας βαλουμε σε τακτικα θεματα νερο στο κρασι μας και να παμε πιο ανοιχτα και πιο επικοινωνιακα.
3. Στικτες, πιασαρικες,συντομοτερες και πιο στοχευμενες θεσεις που να πατανε πανω σε βασικες αναγκες, οχι σε μακροσυρτες ιδεολογικες αναλυσεις που κουραζουν το πλατυ κοινο.
4. Οι συνεχεις αναφορες στο εαμ και η ενδεχομενως λαθος μεταφορα τους και κατανοηση τους στο πλατυ κοινο, περισσοτερο κακο κανει παρα καλο. Θελει υψηλη ικανοτητα κατανοησης και παιδειας,ηρεμιας και χρονου που ο μεσος κατεστραμμενος πια Ελληνας δεν εχει.
5. Εμφαση σε πατριδα ως προοδευτικη και οχι αναχρονιστικη/εθνικιστικη αξια.
6. Διπλωματια, οχι λογικη του στυλ θα κανουμε γιουρουσι στα ανακτορα, αυτο φοβιζει τον κοσμο και ορθως τον φοβιζει, και εμενα με φοβιζει.
Θελει πιο θεσμικο μειγμα..απο μεσα θ αλλαξουν οι θεσμοι, οχι απ εξω με γιουρουσι.
7. ΤΟ ΕΠΑΜ δεν ειναι τιμωρος οπως περναει κατα καιρους. Ειναι το μεσο για δικαιες δικες, κρατος δικαιου, κοινωνικη συνοχη, ασφαλεια, αναπτυξη. Αυτο πρεπει να περασει.
8. πχ Νεριτ...εννοειται οτι επρεπε να γινει η διακαναλικη, ιδιως κατα τη στιγμη που δεν υπαρχουν πανελλαδικα μεσα αλλα. Και επι τοπου εκει λες και τη γνωμη σου και τα προταγματα του Επαμ.
9...θα στειλω κι αλλα στο mail σου...
Π.
Μην επιδιώκεις τόσο την ενότητα όσο την συνεργασία. Αποδέξου το διαφορετικό και συνεργάσου χωρίς να συμβιβάζεσαι. Σου φαίνονται κάπως γενικά αυτά αλλά είναι πολύ σημαντικά και αποτελεσματικά όταν τα εφαρμόζεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήν προσπαθείς να επιβληθείς στους άλλους, όποιος και να είναι ο λόγος που το κάνεις, δημιουργείς δυσαρμονία και δίχνει ότι δεν εμπιστεύεσαι τον εαυτό σου ή ότι νομίζεις ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμες επιλογές για σένα.
Οι άλλοι στον κόσμο σου είναι δικό σου δημιούργημα.
Ασκησούλα:
Όταν κατηγορείς τους άλλους κάνε μια παύση ξέχασε τούς άλλους, μείνε με τον εαυτό σου, εκτίμησε κάτι από σένα, μετά ξαναθυμίσου τους άλλους και βρες κάτι που εκτιμάς σε αυτούς.
Το να αναλύεις κάτι διανοητικά δεν σημαίνει ότι το κατανοείς. Κάνεις επιστήμη αναλύοντάς το αλλά δεν σημαίνει ότι το κατανοείς. Ένας επιστήμονας κόβει ένα κομμάτι από ένα λουλούδι και το ονομάζει πέταλο, κόβει ένα άλλο και το ονομάζει σέπαλο, ένα άλλο κομμάτι και το ονομάζει ύπερο και ούτω καθεξής. Το λουλούδι τώρα όμως είναι κομματιασμένο η ομορφιά του δεν υπάρχει πιά.
Και ένα άλλο σημείο:
Νομίζω ότι διδάσκεις καλύτερα με τα έργα παρά με τα λόγια.
Ηλίας Α. Λυμπέρης
Από ποιον πλανήτη ερχεσαι …?
ΔιαγραφήΚαλή τοποθέτηση, αλλά όχι αρκετά συγκεκριμένη, μήπως ζαλίστηκες;
ΔιαγραφήΗλίας Α. Λυμπέρης
Αυτοί ξέρουν. Εμείς Καταλάβαμε, που το πάνε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σύστημα έκανε πάρα πολύ καλά τη δουλειά του. Για άλλη μια φορά τα μικρά κόμματα και οι ψηφοφόροι τους παγιδεύτηκαν μέσα σε συνθήκες πόλωσης, που οι ηγεσίες τους όφειλαν να γνωρίζουν. Όταν μπαίνουν διλήμματα και μεσσιανικού τύπου υποσχέσεις, οι αδαείς παρασύρονται. Η κοινή γνώμη- να μην ξεχνιόμαστε- ετεροκαθορίζεται. Άγεται και φέρεται Άκουγα περί κρυφών δημοσκοπήσεων για ποσοστά πάνω του 4% για το ΕΠΑΜ την ίδια στιγμή που ο κ. Καζάκης μιλούσε για ποσοστά πάνω απο 30% για τον ΣΥΡΙΖΑ. Έτσι όπως τέθηκε το ζήτημα , κι εγώ ακόμα, που προσεκτικά ακούω και διαβάζω ό,τι λέγεται και γράφεται για το ΕΠΑΜ την τελευταία στιγμή επέλεξα να ψηφίσω άλλο κόμμα . ΑντιΕΟΚικό από το 1979, δηλ. ΚΚΕ, κι ας ασκώ καθημερινά κριτική και ας νευριάζω με τη στάση που κρατά στους αγώνες. Κι ας μην τους έχω συγχωρήσει , που ενώ ξέρουν πολύ καλά τι εστί καπιταλισμός , δεν απέφυγαν τους πειρασμούς και έχασαν τη φωνή τους , το κανάλι τους , τον δημοφιλή αρθρογράφο τους, τον Ν. Μπογιόπουλο, που δοξάζει τις σελίδες του Ενικού και της Ρεαλ του Χατζηνικολάου. Από τον ταξικό εχθρό δεν πρέπει να δεχόμαστε συμβουλές και μπράβο .Τις συμβουλές πρέπει να τις διαβάζουμε ανάποδα. Τα δε μπράβο είναι ρετσινιές. Ο Τράγκας πρότεινε να ψηφίσουμε Καζάκη, ή Πολύδωρα ή άλλο μικρό κόμμα . Τα πιο σοβαρά μικρά κόμματα είναι αντιμνημονιακά. Που αποσκοπούσε; Είναι ευνόητο. Στην πολυδιάσπαση του αντιμνημονιακού χώρου και στην αποδυνάμωση του ΣΥΡΙΖΑ. Θέλοντας ή μη – πράγμα που δεν πιστεύω- βοήθησε τη συσπείρωση των Πασόκων και της ΝΔ.
Πρακτικά τώρα: 1.Το ΕΠΑΜ στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές δεν κατέβηκε . Γιατί; Δεν μπορούσε να στελεχώσει τα ψηφοδέλτια; Δεν είχε πρόσωπα ; Εγώ ψήφισα ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Μέσα σε μια βδομάδα θα άλλαζα ;
2.Πόσες χιλιάδες ήταν οι υποψήφιοι σ’ αυτές τις εκλογές; Τι δεσμεύσεις ηθικές και πολιτικές παίχτηκαν ; Αυτά δεν ήταν ψηφοδέλτια ! ήταν πασαρέλα! Πως ήταν δυνατόν , από κάλπη σε κάλπη να αλλάζει κόμμα ο πολίτης και γιατί;
3.Αν δεν υπήρχε το Ιντερνετ δε θα ήξερα ότι το ΕΠΑΜ συμμετέχει στις εκλογές. Σε διακαναλικές δε συμμετείχε απ’ ότι διάβασα εκ των υστέρων. Ενώ τα ποτάμια , οι ελιές και οι Σαμαράδες μας βομβάρδιζαν από κανάλι σε κανάλι , το σποτ του ΕΠΑΜ δεν το είδα παρά μόνο στο Ιντερνετ από την Εκπομπή ΑΕ. Τι δημοκρατία!
4. Τι νόημα θα είχε να πάρουν από 2% τα μικρά κόμματα και ο ΣΥΡΙΖΑ να είναι κάτω από το ποσοστό του Σαμαρά; Πως θα ερμηνευόταν αυτό το αποτέλεσμα;
Συμπερασματικά: Σαμαράς , Βενιζέλος και Χ.Α ξεπερνούν το 40%.Εμείς οι υπόλοιποι μπορούμε να συμπράξουμε, για να σπάσουμε τον τσαμπουκά τους;
Και κάτι για τη Χ.Α. που το σύστημα της φέρεται ιδιαίτερα, γιατί τη χρειάζεται. Πως επεβλήθηκε η πατατοφαγία στην Ελλάδα επί Καποδίστρια; Νομίζω, με την πατατοαπαγόρευση και την πατατοφρούρηση! Αυτή η επιτυχημένη συνταγή ακολουθείται κατά γράμμα και στην τρέχουσα πολιτική σκηνή.
Οι καλοί δημοσιογράφοι συγκεκαλυμμένα υπηρετούν το σύστημα, οι κακοί φανατικά, εμετικά και απροκάλυπτα. Ακριβές ή φτηνές πόρνες τη δουλειά τους την έκαναν μια χαρά κι ο «κοσμάκης» δεν κατάλαβε τίποτα. Οι έντιμοι δημοσιογράφοι είναι δυστυχώς άνεργοι. Δεν πιστεύω πια στις πλειοψηφίες που διαμορφώνονται υπό τέτοιες συνθήκες. Πιστεύω στις μειοψηφίες που κινούνται εκτός συστήματος σε μικρές κοινότητες αλληλεγγύης , ανθρωπιάς , ανιδιοτέλειας.
Δεν θα ήταν καλύτερο για το ΕΠΑΜ και συνεπές προς τις θέσεις και τα προτάγματά του να είχε καταγγείλει αυτό το φιάσκο και να απέχει και από τις ευρωεκλογές; Θα χρειαζόταν τώρα να δικαιολογείται και να απαντά σε κριτικές καλόπιστες ή κακόπιστες;
Και κάτι για όλα τα κόμματα ή μέτωπα. Αδειάστε τις καρέκλες και τις πολυθρόνες απ’ τα γραφεία σας, για να χωρέσει ο λαός , έστω και όρθιος. Κυρίως εκείνες τις περιστρεφόμενες, που ζαλίζουν. Δεν έχετε ανάγκη από λίγους επώνυμους, αλλά από πολλούς συνειδητοποιημένους ανώνυμους. (Βαρβάρα)
Όλο αυτό το σεντόνι που έγραψες Βαρβάρα το αναιρείς λέγοντας ότι ψήφισες ΚΚΕ αν και δεν το έχεις συγχωρέσει, αν και διαβάζεις και γνωρίζεις τις θέσεις του ΕΠΑΜ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή τι θα συνέβαινε αν δεν γνώριζες τις θέσεις του μετώπου ;;;;
Για να μην τα πολυλογώ, αν ΕΣΥ, που γνωρίζεις (όπως λες) ΔΕΝ στήριξες το ΕΠΑΜ, αν δεν επικοινώνισες τις αρχές και τα προτάγματά του στον απλό κόσμο, αν (παρότι διαφωνείς) επικρότησες δια της ψήφου σου το παρωχημένο ΚΚΕ που κάνει αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση και την κομματική αντιμισθία.....τότε ποιος θα το κάνει ;;;;;;;;;; Ο απλός κόσμος που δεν έχει ιδέα για το μέτωπο ;;;;;;;;
Εν κατακλείδει, Βαρβάρα............πιο ηλίθια πεθαίνεις..........
Κώστας Τρ.
Φίλε μου Κώστα Τρ, εγώ προσωπικά που ψήφισα ΕΠΑΜ, περισσότερο κατανοώ τη Βαρβάρα που αποκαλείς ηλίθια παρά εσένα. Ίσως αν έγραφες σωστότερα ελληνικά με αρτιότερη δομή να καταλαβαίναμε τι ήθελες να πεις. Αν και νομίζω ότι ανήκεις στο τμήμα εκείνο των ψηφοφόρων που ψηφίζεις με καρδιά και όχι με μυαλό. Αυτό δηλ που δε θα ήθελε το ΕΠΑΜ στους κόλπους του... αλλά εδώ που φτάσαμε, ακόμα κι αυτούς έχουμε ανάγκη
Διαγραφή2ο …σεντόνι
Ευγενικέ φίλε του ΕΠΑΜ, δεν κατάλαβες ότι το "σεντόνι" μου το ξεδίπλωσα εντελώς καλόπιστα και με διάθεση αυτοκριτικής και αυτοσαρκασμού, για να δείξω πως οι δημοσκοπήσεις ακόμα και με το ίδιο δείγμα πληθυσμού, σε άλλη χρονική στιγμή, ενδέχεται να παρουσιάσουν αποκλίσεις σοβαρές. Ο λαός δεν έχει καταλάβει το έργο που παίζεται ερήμην του.Είμαι από τους λίγους που κατάλαβα πολύ νωρίς τι γίνεται με τη χώρα μας, πριν ακούσω την εμπεριστατωμένη εκπομπή του Καζάκη, που προσπάθησα να τη διαδώσω σε φίλους και συναδέλφους, γιατί τεκμηρίωνε την πίστη μου ότι η Ελλάδα για τα "αρπακτικά" είναι "οικόπεδο γωνία". Παρεμπιπτόντως,την εκπομπή του Καζάκη μου την πρότεινε στέλεχος της Ανταρσυα. Αν βριζόμαστε και μεταξύ μας.....πριν μας γνωρίσει ο κόσμος, όχι μέτωπο, ούτε κομματίδιο δεν θα είμαστε. Στο πλαίσιο της δουλειάς μου(είμαι εκπαιδευτικός),διδάσκω την αποδόμηση του πολιτικού λόγου. Πώς δηλ. να διαβάζεις ή να ακούς τον πολιτικό λόγο ανάποδα, διακρίνοντας τα κίνητρα και τις ιδιοτελείς στοχεύσεις του πολιτικού, που βέβαια θέλει να πείσει το ακροατήριό του. Οι ομιλίες του Καζάκη, πριν δημιουργηθεί το ΕΠΑΜ ήταν και είναι διαμάντια γνώσης με μόνο κίνητρο την αφύπνιση του λαού. Στη συνέχεια υπήρξαν βεβιασμένες προσεγγίσεις, προθυμία - αν καλούνταν -να συμβουλέψει τον Τσίπρα και αργότερα έγινε ενοχλητικά οξύς στην κριτική του -σωστή τις περισσότερες φορές-αλλά κυρίως εκτονωτική. Εκεί έχασε αρκετούς φίλους, κυρίως από την "αριστερά" .Είδα Συριζαίους σε διαλέξεις του να τον χειροκροτούν παθιασμένα και μετά να μη θέλουν ούτε το όνομά του να ακούν . Εγώ απλά διέγνωσα ότι το σύστημα θα χρησιμοποιούσε τα μικρά κόμματα ,κυρίως τα αριστερής προέλευσης, για να αποσπάσει ποσοστά από τον ανερχόμενο Συριζα. Αφού λοιπόν τα πολλά μικρά κόμματα δεν το κατάλαβαν , ψήφισα όπως είπα το "αρχαιότερο " αντι ΕΟΚικό κόμμα, με τη μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα, για να μην συμπράξω με το τρέχον σχέδιο.
(συνέχεια)
ΔιαγραφήΓια του λόγου το αληθές, άκουσε το 4ο μέρος της χθεσινής εκπομπής του Τράγκα (30/5) στον Ρεαλ . Προεκλογικά τον Καζάκη τον αποκαλούσε "φίλο" του και μας προέτρεπε να τον ψηφίσουμε. Σήμερα σε ερώτηση ακροατή για τις προεκλογικές προτροπές του είπε επί λέξει: "γιατί όλοι αυτοί οι οπλαρχηγοί των μικρών κομμάτων, του περίφημου αντιμνημονιακού και αντισυστημικού τόξου δεν ενώθηκαν και ήθελε ο Κατσανέβας το δικό του , ο Αλαβάνος το δικό του , ο Καζάκης το δικό του....τί θα κέρδιζαν με το 1 ή με το 0,60% ; δεν κατάλαβα..''. Πρόσεξε, φίλε , «ο φίλος μου ο Καζάκης» έγινε σκέτος Καζάκης, χωρίς διάκριση από τους άλλους και το ποσοστό «4% με ανοδική τάση έγινε 0.60% ,και τι θα κέρδιζαν;» . Απαγορεύεται λοιπόν εγώ, πριν από τον Τράγκα, να έχω κάνει το λογαριασμό μου; Απλή αριθμητική ήταν. Αυτό που ξέρω είναι ότι ο Τράγκας στα 60 τόσα του χρόνια δουλεύει ακόμα και τρέφεται από το κακό, γιατί το καλό δεν πουλάει, ενώ το παιδί μου με δυο πτυχία και μεταπτυχιακά στη δημοσιογραφία 31 ετων είναι άνεργο. Και επειδή στο βάθος του λόγου του Καζάκη διακρίνω ένα παράπονο δικαιολογημένο , που το επιβεβαιώνει η καταφυγή σε καθημερινές του δημοσιεύσεις ,χωρίς απαντήσεις στα σχόλια αναγνωστών, ας διδαχτούμε από τα "λάθη" μας. Τις θεωρητικές διαφορές μεταξύ των κομμάτων, κυρίως των αντιμνημονιακών, ο λαός που δεν διαθέτει μόρφωση, δεν τις καταλαβαίνει. Μετά τον "σεισμό¨" θα βγουν όλοι μαζί στις αλάνες. Τώρα, όσα κι αν λεν οι "σεισμολόγοι" περί επικείμενης καταστροφής αορίστου χρόνου, κανείς δεν το κουνάει από τη βόλεψή του, γιατί "σεισμός " ακόμα δεν έγινε. Ο Καζάκης είναι για τα δύσκολα.
Για να καταλάβεις το στίγμα μου , προτείνω να διαβάσεις-άν θέλεις- και άλλα δυο σχόλιά μου προεκλογικά (στο κείμενο του Καζάκη για τη διανόηση 12/5/2014 )και πρόσεξε ότι είναι σταλμένο δυο φορές 14 και 17 /5/2014. ( "χτυπούσα την πόρτα και δεν μου ανοίγατε"). Η σελίδα από τις 14 μέχρι 19/5/2014 δεν δεχόταν σχόλια. Το παρατήρησε κανείς; Επειδή εγώ είμαι ηλίθια, μπορείς να μου το εξηγήσεις ; Προς στιγμήν νόμισα ότι τον Καζάκη τον απήγαγαν.... οι "εξωγήινοι" (αστειεύομαι βέβαια), ότι μπλόκαραν τη σελίδα , ή ότι μπήκε φραγή από το google. Ti από όλα λέτε να συνέβη; Μπορεί κανείς να απαντήσει;
Ευχαριστώ και σένα, φίλε ανώνυμε, που κατανόησες το σχόλιό μου. Μόνο που αυτά τα δυο- καρδιά και μυαλό- πρέπει να συμβαδίζουν, για να έχει ισορροπία ο άνθρωπος. Η συναισθηματική νοημοσύνη εμποδίζει π.χ. τον επιστήμονα να γίνει τέρας και η νοητική ικανότητα εμποδίζει τον πολίτη να γίνει πρόβατο ή δούλος. Συμφωνώ ότι όλους τους έχουμε ανάγκη, αν πιστεύουμε στην εξέλιξη, στην οποία έχουν δυνατότητα όλα τα νοήμονα όντα. (βαρβάρα)
Βαρβάρα μου, εάν η πραγματικά πολύ καλή ανάλυση και σκέψη σου τελικά είχε ως αποτέλεσμα να ψηφίσεις ΚΚΕ, τότε θα αυτοπυροβοληθώ πισώπλατα ο καψερός!
ΔιαγραφήΚωστα Τρ.
ΔιαγραφήΕισαι απλα τραγικος...τα επιχειρηματα σου απεναντι σε οσα λεει η Βαρβαρα ειναι ενα διγραμμο γεματο υβρεις ...η πολιτικη σου παιδεια και ωριμοτητα ειναι απλα ανυπαρκτη.
Ατομα οπως εσυ προφανεστατα και δημιουργουν αποκρουστικη εικονα για το πολιτικο μορφωμα που δηθεν στηριζεις...και προσωπικα δεν μετανιωνω καθολου που τελικως ΔΕΝ ψηφισα ΕΠΑΜ ...μια αποφαση του τελευταιου 2μερου προ των εκλογων
Συνεχισε ετσι...
Φίλε μου, τι θα έπρεπε να ψηφίσω για να μην "πυροβοληθείς ο καψερός";. Μνημονιακό(!!!) κόμμα ή άλλο μικρό αντιμνημονιακό κόμμα; Τι θεωρείς εσύ πιο κοντά στο ΕΠΑΜ; Η μήπως έπρεπε να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ; Ο μόνος σοβαρός εκεί φαίνεται -προς το παρόν- ο Λαφαζάνης και ο μόνος σεβαστός ο Γλέζος, που δεν κατανοώ, γιατί δεν κοντράρει και δεν κατανοεί ότι με τους Πασοκικής νοοτροπίας ψηφοφόρους δεν υπάρχει μέλλον . Τη δική μου ψήφο την αιτιολόγησα. Ψάξε καλύτερα να καταλάβεις ,πού χάθηκε το υπόλοιπο 3,5% που θα έπαιρνε το ΕΠΑΜ ,σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσκοπήσεις. Εγώ υποθέτω ότι 1,5% πήγε στο ΚΚΕ και ένα 2% μοιράστηκε σε Καρατζαφέρη και Συριζα. Το ότι μπορεί κάποιοι θερμόαιμοι Ελληναράδες να ψήφισαν ακόμα και Χ. Α ,ούτε να το διανοηθώ δε θέλω. Αρκετά! (βαρβάρα)
ΔιαγραφήΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήO Έλληνας έχει αλλάξει σε σχέση με τον Έλληνα που ήταν πρόθυμος να δώσει και το αίμα του για τη πατρίδα. Έχει αλλοτριωθεί μέσα σε δεκαετίες διαφθοράς παντός τύπου και κυρίως οικονομικής. Η εσωτερική-πνευματική διαφθορά υπάρχει γιατί ο ίδιος ο Έλληνας την άφησε και την αφήνει να υπάρχει. Κυβερνάται από έλλειψη προσπάθειας κατανόησης. Η υποτυπώδης πνευματική διαδικασία που απαιτείται για την εξαγωγή ενός όχι και τόσο πολύπλοκου συμπεράσματος για την σημερινή κατάσταση, έχει αντικατασταθεί από μία φτηνιάρικη, λαικίστικη, παραπλανητική εκδοχή των Μ.Μ.Ε.
Ο Έλληνας μαγνητίζεται τόσο πολύ από την τηλεόραση, που η λειτουργία αυτή έχει γίνει οργανική, όπως το έντομο τη νύχτα που προσελκύεται στο φως. Η υποσυνείδητη υπακοή σε ότι ξεβράζεται από τη μικρή οθόνη, έχει δημιουργήσει στρατιές θυμάτων πλύσης εγκεφάλου. Ότι προβάλλεται, ταυτόχρονα καθαγιάζεται, δικαιώνεται, εδραιώνεται (βλέπε Χρυσή Αυγή).
Δυστυχώς τα Μ.Μ.Ε. ανεβάζουν και κατεβάζουν κινήματα, μορφώματα, εξαμβλώματα, κόμματα. Αν “παιχτεί” κάποιο απ'όλα τα παραπάνω σε ικανή ποσότητα και συχνότητα τότε θα έχει και τα ανάλογα οφέλη αναγνωρισιμότητας.
Η αφύπνιση στη γειτονιά έχει την μεγαλύτερη αξία, αλλά όσο αφορά την αποτελεσματικότητα της στο ευρύ κοινό είναι ελάχιστη. Κάνατε και εσείς και τα υπόλοιπα στελέχη μία μαραθώνια, εξαντλητική εκστρατεία επανεκπαίδευσης των πολιτών, αλλά το αποτέλεσμα δεν ήταν το αναμενόμενο.
Οι καιροί άλλαξαν και ο μηχανισμός μαζικής απήχησης έχει ύψιστη σημασία για να αλλάξουν τα πράγματα.
Θα μπορούσε το ΕΠΑΜ να ενεργοποιήσει πρόσωπα που έχουν αναγνωρισιμότητα, κύρος, εμπεριστατωμένο λόγο και υποστηρίζουν το ΕΠΑΜ, όπως ο κ.Βασίλης Παπακωνσταντίνου, ο κ.Γιάννης Ζουγανέλης, ο κ.Τάκης Σπυριδάκης, ο κ.Βασίλης Λέκκας? Φαντάζεστε τον κύριο Ζουγανέλη σε panel του MEGA να δηλώνει Επαμίτης? Θα είχε αντίκτυπο στον κόσμο? Θα βοηθούσε τους σκοπούς του ΕΠΑΜ? Φαντάζεστε τον κύριο Παπακωνσταντίνου να εκθέτει τα προτάγματα του ΕΠΑΜ σε μία συνέντευξη? Θα είχε αντίκτυπο στον κόσμο? Δέχονται αυτά και άλλα, ευρείας αναγνώρισης πρόσωπα να εισέλθουν σε αυτή τη δραστηριότητα? Δέχονται να χρησιμοποιήσουν την ευρεία αποδοχή τους από τον κόσμο για να προβάλλουν το νέο αξιακό σύστημα για τη χώρα που προτείνει το ΕΠΑΜ? Από τη στιγμή που δεν υπάρχει σάλιο, θα μπορούσαν να ενεργοποιηθούν αυτές και άλλες προσωπικότητες, αν υπάρχουν?
Όσο παθιασμένος, επαναστατικός, εμπνευσμένος, αποδεκτός κι αν είστε κύριε Καζάκη και τα υπόλοιπα στελέχη στην προώθηση των αιτημάτων δεν αρκεί. Χρειάζεται μία όσο το δυνατόν ευρύτερη διαφημιστική ώθηση. Όσο κι αν τάσσομαι κατά του κόσμου της διαφήμισης και αρκετών εκτρωμάτων που παράγει, πιστεύω ότι στην περίπτωση αυτή, το εργαλείο της διαφήμισης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για έναν υψηλότερο σκοπό.
Το χάρισμα σας είναι αδιαμφισβήτητο. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος στην Ευρώπη που μπορεί να συγκριθεί στην επιστημονικότητα και στο ηθικό ανάστημα, όμως, ο μέσος σημερινός Έλληνας δεν διαμορφώνει άποψη από την επιστημονικότητα, την ανθρωπινότητα, το ήθος, την κοινή λογική. Διαμορφώνει άποψη από την αναγνωρισιμότητα. Ας χρησιμοποιηθεί ως όχημα που θα κομίσει τα προτάγματα του Ε.Π.Α.Μ.
Ο κ. Καζάκης όταν μιλάει σε τηλεοπτικό κοινό για διαγραφή χρέους και έξοδο από την Ε.Ε. μπορεί να το τρομάζει, όταν όμως τα ζητήματα τοποθετηθούν και από άλλες, αποδεκτές από την κοινωνία προσωπικότητες, τότε ίσως, αρχίσει να αναρωτιέται και ίσως αναθεωρήσει προς την αξιακή κατεύθυνση που θέτει, όχι μόνο το Ε.Π.Α.Μ. αλλά η κοινή λογική και το αγαθό αίσθημα.
Το τέχνασμα της εγκόλπωσης προσωπικοτήτων, πολλές φορές διανοητικά και ηθικά διάτρητων, που έχουν χρησιμοποιήσει κόμματα, όχι μόνο τα βοήθησε αλλά τα ξελάσπωσε. Ας χρησιμοποιηθεί και από το Ε.Π.Α.Μ. και όταν άτομα σαν τα παραπάνω αρχίσουν με το λόγο τους να εμπνέουν το λαό, τότε παύει να είναι ένα τέχνασμα και μεταμορφώνεται σε μία διαδικασία εκπαίδευσης, η οποία πιστέυω, είναι επιβεβλημένη.
Μακρής Ιωάννης
Πως η μεγάλη πλειοψηφία ακόμα επιλέγει ΟΧΙ με το τι σημαίνει ΠΑΡΑΔΩΣΗ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ άλλα επιλέγει με όρους του εμφυλίου δηλ του 1945-1949 και πολύ μετά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκούστε δήλωση του Νικητα Κακλαμάνη
"Ένα μεγάλο κομμάτι αυτού του ποσοστού, δυστυχώς θα ψήφιζε Χρυσή Αυγή. Αυτός που έβλαψε τη Χρυσή Αυγή, ήμουν εγώ. Δεν φοβήθηκα να κοντραριστώ στα ίσια μαζί τους γιατί έχουμε το ίδιο εκλογικό ακροατήριο, αυτό της "καθαρής" δεξιάς. Είναι ένα ποσοστό το οποίο το πήραμε κάτω από αντίξοες συνθήκες. Είναι ένα μασίφ κομμάτι το οποίο πολλοί θα θελήσουν μελλοντικά να το έχουν πλάι τους", πρόσθεσε.
Είναι ένα μασίφ κομμάτι το οποίο πολλοί θα θελήσουν μελλοντικά να το έχουν πλάι τους", πρόσθεσε.
Είναι ένα μασίφ κομμάτι το οποίο πολλοί θα θελήσουν μελλοντικά να το έχουν πλάι τους", πρόσθεσε.
Είναι ένα μασίφ κομμάτι το οποίο πολλοί θα θελήσουν μελλοντικά να το έχουν πλάι τους", πρόσθεσε.
Αυτη η είδηση ειναι για αυτους που ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαίνεται ξεκάθαρα οτι ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΥΝ να συνεργαστούν με την Ε.Ε - Γερμανια
30/5/2014
«Η σημερινή κυβέρνηση δεν έχει εντολή να προχωρήσει σε συμφωνίες με τους εταίρους χωρίς διαβούλευση με το μεγαλύτερο κόμμα στην Ελλάδα» τόνισε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ - Δεν απέκλεισε συνεργασία με τους Σοσιαλιστές
Θέλουμε να βρεθεί μια λύση η οποία θα είναι οριστική και θα δώσει στην Ελλάδα και στην οικονομία, τη δυνατότητα να αναπτυχθεί, έτσι ώστε να είναι σε θέση να ΕΞΟΦΛΗΣΕΙ μέρος του χρέους».
ΑΡΓΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ για την ΕΛΛΑΔΑ, αυτό έδειξαν οι εκλογές της 25ης Μαΐου 2014
Οι νέοι (που έχουν τις προϋποθέσεις) πάνε στα διεθνη σκλαβοπάζαρα
αυτοι που μένουν απλά θα φυτοζωούν και η ολιχαρχια θα διαιρέσει την Ελλαδα σε οικονομικές ζώνες....
Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΩΝ ......
Θωμάς Γ>
Νομίζω ότι πρέπει να μιλάμε με θετικό πια τρόπο και λόγο πάσει θυσία στον κόσμο και να κομίσουμε την ελπίδα,τη βεβαιότητα και την νομοτελειακή αναγκαιότητα της λύσης που το μέτωπο προτείνει!Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι θα πούμε πως κομίζουμε την απόλυτη αλήθεια-όπως σωστά το κάνουμε ήδη-αλλά καλούμε τον κόσμο για να συνδιαμορφώσουμε μέσα από τη διαλεκτική του πολιτικού λόγου και της πράξης το όραμα και τη διέξοδο,που έχουμε ανάγκη ως λαός.Ο αρνητικός ή καταστροφικός λόγος δεν αντέχεται από έναν κόσμο που χρειάζεται ελπίδα,για να σηκωθεί ή να κινηθεί και που θεωρεί ότι ήδη έχασε τη μάχη!Η δική μας πίστη και δύναμη ψυχής πρέπει να γίνει και δική του !Καλό θα είναι με τη σιγουριά,την δική μας πίστη να αναπτερώσουμε το ηθικό του και να του δείξουμε πόσο βέβαιοι είμαστε για τη νίκη όλων μας!Ευχαριστώ!Τώρα πιο δυνατά συνεχίζουμε με θετική αύρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος Πολιτική Γραμματεία
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχετε και εσείς υποστεί ένα σοκ μαζί με μας, ένα σοκ υψηλής δόσης πραγματικότητας που μας προσγείωσε όλους από τα σύννεφα που βρισκόμασταν, απότομα και ανώμαλα σχετικά με την απήχηση που νομίζαμε ότι είχε το ΕΠΑΜ στον κόσμο.
Αυτό δείχνει ένα σοβαρό έλλειμα ανάδρασης σχετικά με αυτό που πραγματικά σκέφτεται ο κόσμος που έρχεται σε επαφή με το ΕΠΑΜ, είτε άμεσα σε ομιλίες και εκδηλώσεις, είτε έμμεσα μέσω του ίντερνετ και του ραδιοφώνου.
Επομένως το ΕΠΑΜ παρ'όλες τις φιλότιμες προσπάθειες, απέτυχε να κρατήσει την επαφή με τις προθέσεις του κόσμου και το χειρότερο, απέτυχε να μετατρέψει τον ουσιαστικό του λόγο -που αντικειμενικά κανένα άλλο κίνημα ή κόμμα δεν το φτάνει ποιοτικά, σε ψήφο.
Οι πιθανές αιτίες είναι πολλές . Το σίγουρο είναι ότι κάνετε κάτι ΛΑΘΟΣ που οδήγησε και στην λάθος εκτίμηση και στο απόλυτο μίνιμουμ της απόδοσης. Δεν εννοείται μετά από δύο χρόνια και με τέτοιο ουσιαστικό λόγο να έχουμε χειρότερη απήχηση.
Δεν μας ενδιαφέρουν οι άλλοι εξωτερικοί παράγοντες που έπαιξαν ρόλο πχ η μαύρη προπαγάνδα η χειραγώγηση και ο αποκλεισμός των ΜΜΕ -αν και πρέπει να τα λάβουμε ολα υπόψιν. Μας ενδιαφέρουν τα δικά μας λάθη. Αυτό το σύστημα έχουμε και αυτές τις συθήκες. ΕΜΕΙΣ τι κάνουμε!
Ψάξτε να βρείτε τι κάνετε λάθος, τι παραλείπετε και τι υποτιμάτε σε σταθερή βάση, σε όλους τους τομείς και επίπεδα. Μη βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα αμέσως. Δεν πρόκειται να γίνετε σοφοί ξαφνικά, την επόμενη μέρα. Μην υποτιμάτε το πρόβλημα και οδηγηθείτε σε νέο λάθος, η στη διαιώνησή του τρέχοντος. Η αναζήτηση της αλήθειας θέλει χρόνο.
Το εκλογικο αποτελεσμα ειναι ανεμενομενο,για την εγωκεντρικη και δειλη κουλτουρα μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και το 1% δεν χωνευεται , η κοινωνια ειναι αρρωστη βαρια.
Πρωτα θα δοκιμασουν οτι του λενε οι ισχυροι,
μετα να διαπραγματευτει με τους ισχυρους,
και μετα να τους στειλει στο διαολο η θα γινει αλοιφη,φασιστας,η εμφυλιος
και μετα να τους στειλει στο διαολο.
Σε καθε περιπτωση εαν το επαμ ειναι εκει στο διαολο θα πανε το θεμα ειναι μην παμε και εμεις πρωτου πανε αυτοι.
Θεωρώ ότι το αποτελεσμα των εκλογών αποκαλύπτει την κατάσταση της ελληνικής κοινωνίας. Μια κοινωνία που τώρα βρίσκεται στο σημείο 0 του αγώνα για ανεξαρτησία, γιατί τώρα αρχίζει να συνειδητοποιεί τι συμβαίνει και αρχίζει σιγά σιγά να πολιτικοποιείται. Πλέον έχει συντελεστεί η ανατροπή του πολιτικού σκηνικού της μεταπολίτευσης και το κλίμα είναι ακόμα ρευστό με τάση να ριζοσπαστικοποιηθεί. Τώρα αρχίζει η προσπάθεια και έχουμε καταφερεί να φυτρώσουμε τον σπόρο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς προς την ανάλυση και την κριτική του ΕΠΑΜ έχω να πω:
1. To EΠΑΜ απέδειξε ότι έχει μια σταθερή δύναμη στους από κάτω. Το ότι κατάφερε να ξεπεράσει το ποσοστό της ΑΝΤΑΡΣΥΑ το θεωρώ άθλο!
2. Διαφωνώ με την ολοκληρωτική-ισοπεδωτική κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ
α)δεν έχει ισχυρή ηγεσία
β)έχει κομμάτι πατριωτικής αριστεράς π.χ. Γλέζο
γ)έχει ρεύματα με τα οποία οφείλουμε να βρεθούμε και να επηρεάσουμε (Αριστερή πλατφόρμα -Τόλιο, Λαφαζάνη,Νταβανέλο, Κουβελάκη(ο οποίος έχει τρομερά ποιοτική πολιτική θεώρηση) κτλ.
3.Πρέπει να συνυπολογίσουμε πως ο ελληνικός λαός σε μεγάλο βαθμό είναι αμμόρφωτος (δεν έχει διαβάσει ούτε ένα βιβλίο με κοινωνικο πολιτικό περιεχόμενο) και δεν έχει ισχυρές ηθικές αξίες επειδή έχει μάθει να επιβιώνει με πλάγιους τρόπους. Πρέπει να του εμφυσήσουμε την ανάγκη να πολεμήσει όχι για τον εαυτό του αλλά για να φτιάξει μια κοινωνία δικαίου. Δεν είναι ηθικό να ζεις σε μια κοινωνία με υψηλά ποσοστά ανεργίας και με κόσμο που πεινάει!!
4. Για τον παραπάνω λόγο θεωρώ ότι το ζήτημα του νομίσματος αποτελεί ένα πολύ δύσκολο τεχνικό ζήτημα που δεν μπορεί εύκολα ο κόσμος να το ασπαστεί. Η κόκκινη γραμμή που προσπαθεί να περάσει η Αριστερή Πλατφόρμα στο Σύριζα καμμία θυσία για το ευρώ είναι πολύ πιο κατανοητή.
5. Ελπίζω τα χαμηλά ποσοστά των κομμάτων της δραχμής να μας βάλουν μυαλό και να πάψουμε να είμαστε γραφικοί. Πρέπει να ενωθούμε αλλιώς ο κόσμος θα μας πετάξει στα σκουπίδια. Πρέπει να κυριαρχήσει η ενότητα. Αυτός που δεν ενώνεται θα πρέπει να απολογείται και να του κολλάει η ρετσινιά του διασπαστικού.
Δε θα συμφωνήσω σχετικά με το ΣΥΡΙΖΑ. Έχει αρκετά ισχυρή ηγεσία ώστε να πετάει στον κάλαθο των αχρήστων κάθε προγραμματική τους θέση, όπως το "καμιά θυσία για το ευρώ" ή τη διαγραφή του μεγαλύτερου μέρους του χρέους. Τα καλέσματα για ενότητα είναι σωστά, όμως κυρίως για να αποκαλύπτουν τις αληθινές προθέσεις, αλλά και για να αναδεικνύουν την ορθότητα των πραγματικά ριζοσπαστικές θέσεις και δράσεις του ΕΠΑΜ. Και φυσικά για να εξαντληθούν τα όποια περιθώρια επιμέρους νικών για το λαό μας. Επίσης πρέπει να έχουμε κατά νου ότι άλλο η κοινή δράση όπου είναι εφικτή και άλλο η αυστηρή κριτική, η οποία θα πρέπει να συνεχίζεται.
ΔιαγραφήΔ.Π.
Μην ξεχνάς ότι η προγραμματική θέση καμία θυσία για το ευρώ και η σύγκρουση μέσω της διαγραφής του χρέους (που δεν την έχουν αρνηθεί) με την Ε.Ε. είναι πολύ προχωρημένη πολιτική θέση για την πλειοψηφία των Ελλήνων. Βγες και ρώτα δεκα ανθρώπους στο δρόμο και ρώτησε την αποψή τους. Δεν ξέρουν τι έχει συμβεί στην Αργεντινή, στον Ισημερινό, στην Ισλανδία πράγμα που θεωρώ απαράδεκτο για μια κοινωνία που δέχεται τέτοια ισχυρή επίθεση.Γι αυτό άλλωσε παρασύρονται από κόμματα σαν το ποτάμι που δεν έχουν καθόλου ριζοσπαστικές θέσεις απλά αναφέρονται σε γενικολογίες. Η θέση μου είναι ότι η ελληνική κοινωνία δεν έχει ριζοσπαστικοποιηθεί και το δείχνουν τα ποσοστά του ΕΠΑΜ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Ο Σύριζα ως κόμμα εξουσίας αναγκάζεται να ρίχνει νερό στο κρασί του γιατί ακολουθεί το ρυθμό της κοινωνίας, το ΕΠΑΜ που ακολουθεί την επαναστατική διέξοδο είναι πολύ μπροστά από τον κόσμο και τον φοβίζει... Το θέμα είναι πως αργά αλλά σταθερά η κοινωνία συνειδητοποιεί πως πρέπει να αντισταθεί. Σε αυτή την περίοδο πρέπει να πιέσουμε το πολιτικό όχημα που λέγεται Σύριζα προς την ριζοσπαστικοποίηση και δυστυχώς ο Σύριζα δεν νιώθει πίεση από τα αριστερά. Τα κόμματα της δραχμής καταβαραθρώθηκαν και αυτό πρέπει να το καταλάβουμε...
ΔιαγραφήΕγω απλά θα ήθελα να τονίσω ότι ένα από τα βασικά επιχειρήματα του ΕΠΑΜ περί αμεσης δημοκρατίας και ενότητας του λαού εναντίον του ισχύοντος συστήματος αυτοαναιρείται όταν βλέπουμε ότι δεν υπάρχει ενότητα και σύμπνοια μεταξύ όλων αυτών των κινημάτων που προωθούν μέσες-άκρες τα ίδια προτάγματα. Ναι, γνωρίζω ότι οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά, αλλά αν αναλυθεί σφαιρικά αυτή η "παγωμάρα" μεταξύ αυτών των κινημάτων τότε φαίνεται πωςε λειτουργεί ανασταλτικά για τον εκάστοτε ψηφοφόρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ
Έχει σχολιαστεί νομίζω πάμπολλες φορές ότι ο κόσμος δεν ψηφίζει τα κόμματα με βάση τα προγράμματά τους αλλά με βάση την εικόνα, την διαφήμιση, την αναγνωσιμότητα των προσώπων, την αίσθηση ασφάλειας που μπορεί να του εμπνέουν ή την αίσθηση διάθεσης τιμωρίας των ενόχων για την κατάντια του. Σε κάθε περίπτωση, όλα αυτά, έχουν τις ρίζες τους ή απευθύνονται στο συναίσθημα του ψηφοφόρου και όχι στη λογική του. Το ΕΠΑΜ θεωρεί πως πρέπει να απευθύνεται στη λογική του κόσμου γιατί έχει τα πιο δυνατά προτάγματα που μπορούν να δώσουν άμεσα βιώσιμη λύση στα προβλήματά του. Δυστυχώς, δεν μπορεί να επικοινωνήσει αυτά τα προτάγματα στις ευρείες μάζες γιατί ο πολύς κόσμος δεν διαβάζει, δεν ενημερώνεται, δεν μπαίνει καν στη διαδικασία να σκεφτεί πιο είναι το συμφέρον του και τι είναι καλύτερο να γίνει για τη χώρα γενικότερα. Ακόμα και στην περίπτωση που ασχοληθεί κάποιος με τα προγράμματα των κομμάτων το κάνει εντελώς επιφανειακά, χωρίς να εμβαθύνει, χωρίς να ψάξει τις επιμέρους διαφορές μεταξύ τους πολύ δε περισσότερο σε κόμματα που έχουν παρόμοια βασικά προτάγματα (π.χ ποια είναι η διαφορά μεταξύ ΚΚΕ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΕΠΑΜ όταν και τα τρία κόμματα προτείνουν έξοδο από ΕΕ και ευρώ;) Επομένως ξαναγυρνάμε στο αρχικό συμπέρασμα: για να έχει επιτυχία το εγχείρημα της άγρας ψήφων πρέπει να απευθυνθούμε και στο συναίσθημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣημασία δεν έχει μόνο να αναλύσουμε τους λόγους της δικής μας αποτυχίας. Μεγαλύτερη σημασία έχει να βρούμε τους λόγους της επιτυχίας των άλλων. Και νομίζω ότι η συνταγή της επιτυχίας είναι απλή: διεύρυνση των συμμαχιών (ακόμα και αν χρειαστεί να βάλουμε στον πάγο ορισμένα βασικά στοιχεία του προγράμματος) και προσέγγιση για ένταξη στο ψηφοδέλτιο ανθρώπων με μεγάλη λαϊκή απήχηση. Αυτό δεν έκαναν άλλωστε τα δυο μεγάλα κόμματα (ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ) στις πρόσφατες ευρωεκλογές; Η ΝΔ «στρατολόγησε» τον κ. Ζαγοράκη και ο ΣΥΡΙΖΑ «χρησιμοποίησε» την κ. Κούνεβα με προφανή (ίσως ανέλπιστη) επιτυχία. Δεν είναι του παρόντος να κρίνουμε αν και οι δυο είναι κατάλληλοι για τη θέση του ευρωβουλευτή. Ελάχιστα άλλωστε ασχολήθηκαν και τα ΜΜΕ. Σημασία έχει το αποτέλεσμα: η συλλογή ψήφων. Από τη στιγμή που τους ψήφισε ο κόσμος άρα είναι κατάλληλοι(!)
Και μη μου πει κανείς ότι «εμείς δεν κάνουμε εκπτώσεις στην ποιότητα, χρησιμοποιούμε ό,τι καλύτερο υπάρχει στη αγορά» γιατί οι κανόνες του παιχνιδιού είναι αυτοί, είτε μας αρέσει είτε δεν μας αρέσει. Άλλωστε για τους κανόνες δεν ευθυνόμαστε εμείς• άλλοι τους έχουν θεσπίσει. Όταν πάρουμε την εξουσία (εμείς, ο λαός) και φαντάζομαι ότι αυτό θα γίνει με τη διαδικασία των εκλογών (άρα χρειαζόμαστε ψήφους) και όχι με κάποια επανάσταση, τότε θα έχουμε τη δυνατότητα να αλλάξουμε τους κανόνες. Μέχρι τότε όμως θα παίζουμε με αυτούς. Όταν θα έχουμε την εξουσία, ποιος θα τολμήσει να μας κατηγορήσει ότι η μέθοδος που εφαρμόσαμε δεν ήταν η καταλληλότερη, ή ότι συμμαχίες τις οποίες κάναμε ήταν «ανίερες» ή ότι τα πρόσωπα που μας υποστήριξαν δεν είχαν την απαραίτητη πολιτική κατάρτιση; Μήπως άραγε ο τρόπος που ακολουθούν μέχρι τώρα τα κόμματα εξουσίας είναι ο ενδεδειγμένος; Μόνο την τρομοκρατία των ΜΜΕ και την γκεμπελίστικη προπαγάνδα τους αν λάβει κανείς υπόψη η απάντηση είναι αρνητική. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι, δεν διστάζουν να χρησιμοποιήσουν κάθε μέσο για να πετύχουν το σκοπό τους.
(Συνέχεια)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι πάλι θα μου πει κάποιος: «μα είναι δυνατόν εμείς να πέσουμε στο δικό τους επίπεδο; Να κάνουμε πράγματα που μέχρι χτες κατηγορούσαμε; Αυτό είναι ανήθικο.» Και απαντώ: Τι είναι πιο ανήθικο: να απαντάς στους «γκάνγκστερς» με «γκανγκστερικές μεθόδους» δηλ. να χρησιμοποιείς κάθε τρόπο και κάθε μέσο για να γίνουν γνώστες οι θέσεις σου, να συνεργάζεσαι π.χ με τα «κόμματα της δραχμής» ή άλλα κόμματα αναστέλλοντας προσωρινά (αν χρειαστεί) ορισμένα προτάγματά σου, να βάζεις στο ψηφοδέλτιό σου άτομα περιορισμένων ικανοτήτων ευρείας όμως αποδοχής, ώστε να πάρεις την εξουσία ή να μένεις περιχαρακωμένος στις απόψεις σου αφήνοντας τη χώρα σου σε χέρια ξένων και σε ντόπια πουλημένα τομάρια που συνεργάζονται μαζί τους, αφήνοντας τα παιδάκια να λιποθυμούν από ασιτία στα σχολεία, αφήνοντας τους γέροντες να πεθαίνουν από έλλειψη ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και τους νέους να φεύγουν σωρηδόν στο εξωτερικό για να γλυτώσουν από την ανεργία και τα αδιέξοδα που τους στήσανε;
Για να το πούμε διαφορετικά: αν ήμασταν στη εποχή της πρώτης κατοχής (1941-1944) δεν θα είχαμε καθήκον και ηθική υποχρέωση να κάνουμε το παν για να απελευθερωθούμε; Δεν θα χρησιμοποιούσαμε κάθε μέσο θεμιτό ή αθέμιτο; Αν έπρεπε να πούμε ψέματα ή αν έπρεπε να συναναστραφούμε με χαφιέδες ή αν έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε πόρνες προκειμένου να επιτύχουμε το σκοπό μας δεν θα το κάναμε; Σήμερα γιατί δυσκολευόμαστε να το κάνουμε; Μήπως δεν έχουμε πειστεί ακόμα και εμείς οι ίδιοι ότι είμαστε υπό κατοχή;
Υπό αυτή την έννοια ήταν λάθος η μη χρησιμοποίηση του «βήματος» της ΝΕΡΙΤ για την προβολή του ΕΠΑΜ. Αν απομονώσουμε ως γεγονός το μαύρο στην ΕΡΤ και δούμε τη ΝΕΡΙΤ ως αποτέλεσμα μιας καθαρά φασιστικής πράξης τότε ναι, καλά έκανε το ΕΠΑΜ και απείχε. Όμως ο σκοπός του ΕΠΑΜ δεν είναι να δείξει καλό χαραχτήρα στους εργαζόμενους της ΕΡΤ και στα ελάχιστα μέλη του. Ο σκοπός είναι να επικοινωνήσει το πρόγραμμά του σε αυτούς που δεν το γνωρίζουν. Λέμε ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα και εδώ ο σκοπός είναι απολύτως ιερός. Όποιος δεν μπορεί να το καταλάβει έχει ο ίδιος πρόβλημα. Χάνει τη μεγάλη εικόνα. Και η μεγάλη εικόνα είναι η απελευθέρωση της χώρας. Με κάθε μέσο, με κάθε τρόπο με κάθε κόστος. Μην ξεχνάμε πως σκοπός του ΕΠΑΜ δεν είναι να πάρει την εξουσία για το ίδιο το Μέτωπο αλλά για να τη παραδώσει σε αυτόν που του ανήκει και που σήμερα τη στερείται: στον ελληνικό λαό. Αν σε κάθε τέτοιου είδους κίνηση τίθενται ηθικά διλλήματα και εμείς επιλέγουμε το δρόμο «του καλού παιδιού», τότε μοιραία το Μέτωπο θα περιορίζει τη δράση του και σιγά σιγά θα περάσει στην πολιτική σκηνή σαν ένα ακόμα από τα Λοιπά Κόμματα που προσπαθούν να πάρουν ένα μικρό μερίδιο της εκλογικής πίτας. Θα γίνει μια νέα ΑΝΤΑΡΣΥΑ που θα αγωνίζεται μεν στους δρόμους και χώρους εργασίας αλλά θα δεν θα γίνει ποτέ το ίδιο ο κύριος εκπρόσωπος της λαϊκής βούλησης. Και, τέλος πάντων, μετά τα τελευταία αποτελέσματα πρέπει να ξαναδούμε και να αποφασίσουμε τι ακριβώς θέλουμε να πετύχουμε και τι είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε για να το πετύχουμε. Μην ξεχνάμε ακόμα ότι, έχουμε άλλον ένα σημαντικό λόγο να βιαστούμε: οι φασίστες καραδοκούν και αυξάνουν συνεχώς τη δύναμη τους. Αν επικοινωνήσουμε έγκαιρα το πρόγραμμα μας ο λαός θα βρει διέξοδο και θα πάρει κουράγιο. Διαφορετικά, θα δούμε τους νεοναζί στις επόμενες εκλογές να καλπάζουν…
Νομίζω πως πρέπει να πείσουμε για το ότι η λύση είναι πολιτική και να σταθούμε στο θέμα της δημοκρατίας,που ποτέ δεν είχαμε!Βέβαια,επειδή είναι πολύ "φιλόδοξος"ο στόχος,μοιάζει ακόμα σε πολλούς ουτοπικός,γιατί δεν κατανοούν ότι αν δεν γίνει έτσι όπως εμείς τονίζουμε,τότε θα ξαναβρούμε μπροστά μας τα ίδια πολιτικά αδιέξοδα!Πρέπει να καταλάβει ο κόσμος ότι ΠΡΑΚΤΙΚΑ η λύση είναι αυτή που προτείνουμε!Η αλήθεια είναι ότι πιο πολύ φοβάται το στάδιο της μετάβασης-ειδικά σε εθνικό νόμισμα-γιατί η μαύρη προπαγάνδα τρομοκράτησε μέχρι αηδίας και τους πιο ανοιχτόμυαλους!Νομίζω ότι μόλις οι περισσότεροι αρχίζουν και οσμίζονται ότι κάτι καλό λέει και πράττει το ε.πα.μ για όλους μας,αλλά δεν έχουν συνειδητοποιήσει ακόμα τι ακριβώς είναι αυτό!Όταν θα νιώσουν ότι όλο το σύστημα είναι ένα "αρραγές μέτωπο",που σώζει τον εαυτό του,την κομματοκρατία και τους πάτρονές του,για να γλιτώσει τη λογοδοσία ή τη φυλακή...τότε θα δημιουργηθεί το συνειδητοποιημένο ποτάμι της ανατροπής τους!Πολλοί Συριζαίοι είναι υποψιασμένοι πια και σε ετοιμότητα,για να πράξουν το σωστό ,τη σωστή ώρα...περιμένουν τα σημάδια...Δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο αυτό που ποθούμε!Θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία!Σιγά σιγά πολλοί συμπολίτες μας ξαναβρίσκουν μέσα τους αυτά τα κρυμμένα χαρακτηριστικά τους.Είναι σίγουρο ότι η ζωή θα νικήσει το θάνατο και το φως το σκοτάδι!Τα βήματα πρέπει να είναι σταθερά και βέβαια,για να είναι και το αποτέλεσμα τέτοιο...ήδη η επανάσταση επισυμβαίνει εσωτερικά σε πολλούς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈγινε ασύλητης τάξης νοθεία!Στην αρχή κατέβαιναν κάρτες εκλογικών κέντρων,άρχισε η ανησυχία να φαίνεται στα πρόσωπά τους-και των δημοσιογράφων...κινήσεις αμηχανίας...παρεμβολή με αποτελέσματα αυτοδιοικητικών για πολλή ώρα...εξαφανίστηκαν οι καρτέλες μετά από όλα τα κανάλια...παίξανε πολλή ώρα πάλι οι αυτοδιοικητικές...και μετά βγήκε η Αγγελοπούλου!Μαρτυρία και ανθρώπου από μέσα-δε μπορώ να αναφέρω όνομα!Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΦΟΒΟΣ ΜΗ ΒΓΕΙ Ο ΚΑΖΑΚΗΣ...ΧΑΘΗΚΑΜΕ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαζακη η ντροπή, η ευθύνη, η εργατικότητα, το θάρρος και ο ανδρισμός είναι ΑΓΝΩΣΤΕς λέξεις για σένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι ένας ανάλγητος πράκτορας που μπήκε στο κίμνημα των Πλατειών για να το καταστρεψει και τα καταφερε.Τώρα με το γκρουπούσκουλο που έφτιαξες καταστρεφοντας το ΕΠΑΜ, εξυπηρετείς τα σχέδια του καθεστώτος, το οποίο αξιοποιεί το όριο του 3% για να αδρανοποιεί σε κάθε εκλογική αναμέτρηση 15-20% του εκλογικού σώματος.
Αυτό είναι το ποσοστό που συγκεντώνουν συνολικά τα γκρουπούσκουλα τύπου ΕΠΑΜ. 15-20%.
Οι ψήφοι αυτοί είναι της ίδιας ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ αξίας με το άκυρο ή λευκό αφού ΑΦΑΙΡΟΥΝΤΑΙ για τον υπολογισμό της κατανομής των εδρών.
Οι χαχόλοι όμως που σε ψηφίζουν και σε ΤΑΙΖΟΥΝ δεν το καταλαβαίνουν αυτό.
Ούτε έχουν πάρει χαμπάρι τον προδοτικό σου ρόλο.
Όταν συμβεί αυτό θα σε κρεμάσουν να μου το θυμηθείς...
Θα ήθελα πολύ να σε συναντήσω και να μου τα πεις κατά πρόσωπο. Εσύ ο δυνατός ανώνυμος, σε μένα το αδίστακτο επώνυμο.
ΔιαγραφήΑνώνυμε, σου υπόσχομαι ότι θ’ αγωνιστώ για να διατεθούν λεφτά για την δημόσια υγεία κι έτσι να ξανανοίξουν τα ψυχιατρεία. Είναι κρίμα να σου στερούν την θεραπεία και τα χάπια σου.
ΔιαγραφήΜια μέρα θα στα πω face to face, να είσαι σίγουρος για αυτό! Και να δούμε πίσω από ποια πέτρα θα πας να κρυφτείς μαζί με τον ΚΥΠριώτη και τον Δωδεκαθεοδιάκονο τα φιλαράκια σου! Shameless phony politician!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι να βρεις τα κουράγια να με αντιμετωπίσεις κατά πρόσωπο, βολέψου με την ανωνυμία του βόθρου όπου κρύβεσαι.
ΔιαγραφήΠρόσεχε ανώνυμε, μην κάνεις βίαιες κινήσεις μη σου σκιστεί κάνα καλσόν.
ΔιαγραφήΗ γλώσσα κάνει τη διαφορά!Αυτοί έχουν επιτελεία,γνωρίζουν πώς θα μεταδώσουν το μήνυμα,και τι θέλει ο κόσμος να ακούσει!Μέσα από την προπαγάνδα,την επανάληψη,πείθουν -και με όρους ηθικής,που δεν διαθέτουν,αλλά την επικαλούνται για να αγγίξουν το φιλότιμο του Έλληνα!Είναι μάγοι του επικοινωνιακού παιχνιδιού,και γνωρίζουν πώς να περιχαρακώνουν τη σκέψη μέσω της γλώσσας,ψαρεύοντας ψήφους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημητρη καλησπερα,
ΑπάντησηΔιαγραφήειμαι απο το ΕΠΑΜ Αρτεμιδας πρωην μελλος νυν φιλος
οφειλω να σου πω το εξης : δεν ξερρω τι εισπρατεις στην επαρχια που γυριζεις αλλα στην επαρχια οι ανθρωποι ερχονται να σε ακουσουν επειδη εχεις το χαρισμα του λογου.
δεν ειμαι σιγουρη πως ακουν αυτα που τους λες΄.
οφειλλω να σου πω αυτο που ξερρεις ηδη πως πολωθηκαν οι Ευρωεκλογες με το διλλημα Συριζα ή Χαος κ νικησε το χαος..5 δικους μου ανθρωπους δεν μπορεσα με ολα τα επιχειρηματα να τους πεισω να μας ψηφισουν.
αυτο μου διχνει πως το "τραβαει το πετσι μας το αιμα" δεν θα το γλυτωσουμε.
αλλωστε ειμαι οπαδος της λογικης πως : αν οι εκλογες αλλαζαν τις καταστασεις θα ηταν απαγορευμενες" παρ ολα αυτα το οφειλω στους γιους μου να συνεχισω να αγωνιζομαι κ με τα λιγα που εχω αλλα κ με την ελπιδα πως αν δεν τα καταφερω εγω τουλαχιστον θα ξερρουν ποιος ειναι ο δρομος .
καλη συνεχεια συνπατριωτη μου
Βαρβαρα
Πιστεύω ότι πρέπει να γίνουν κινήσεις τα κόμματα 'της δραχμής' να βρουν τρόπο να ενώσουν τις δυνάμεις τους αλλιώς σύντομα θα είτε θα διαλυθούν είτε θα παίζουν με ποσοστά ανύπαρκτα. Βρείτε ρε παιδιά ένα μίνιμουμ θέσεων και συνεργαστείτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασίλης Ο.
Συγγνώμη,οι περισσότεροι από εσάς δεν έχετε καταλάβει-φοβάμαι-ότι ολόκληρο το πολιτικό σύστημα,που τρέφεται χρόνια από το αίμα μας κι από το χρέος,που μας φόρτωσαν κι από όλα τα παράσιτα,την ντόπια ολιγαρχία,ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΥΤΟ,ΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ!ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΣΩΣΟΥΝ,ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΟΛΟΙ,ΓΙΑΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΒΡΩΜΙΕΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΗ ΦΟΡΑ!ΟΛΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ!ΜΗΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ,Ο ΚΑΤΣΑΝΕΒΑΣ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ,ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΤΗ ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΨΕΛΛΙΖΟΥΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ,ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΣΉ ΤΟΥ;ΕΛΕΟΣ!ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΣ,ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΗ Η ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΑΦΑΝΙΣΜΟΥ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ,ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ!ΠΡΕΠΕΙ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΚΑΘΑΡΑ!ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΝΑ ΛΑΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ,ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ,ΠΕΦΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ!ΟΛΟΙ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΡΑΤΕΥΤΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΟ ΑΓΩΝΑ!ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΘΕΤΟΥΣ ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΛΥΠΗΘΕΙ!ΣΤΟ Ε.ΠΑ.Μ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΣΤΡΑΤΕΥΕΤΑΙ,ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ Ό,ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΥΝΑΜΩΣΕΙ ΠΑΣΕΙ ΘΥΣΙΑ,ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ!ΤΩΡΑ ΠΙΟ ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΕ ΠΛΑΤΙΕΣ ΜΑΖΕΣ ΤΑ ΠΡΟΤΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ Ε.ΠΑ.Μ..ΑΛΛΙΩΣ ΠΑΜΕ ΧΑΜΕΝΟΙ!ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ,ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ ΣΩΖΟΜΑΣΤΕ!ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΟΥ ΕΘΕΛΟΔΟΥΛΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ;ΕΝΟΤΗΤΑ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,ΠΟΥ ΤΟ Ε.ΠΑ.Μ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ! ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ!Ε.Δ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ σύριζα εχει ενα ραδιόφωνο το "στο κόκκινο" που εκπέμπει σε αθηνα και Θεσσαλονίκη και σε πολλές άλλες πόλεις στην Ελλάδα τα μηνύματα του.το επαμ επιβάλλεται με κάθε τρόπο να αποκτήσει συχνότητα ραδιοφωνική στο λεκανοπέδιο.
ΑπάντησηΔιαγραφή