Σάββατο, 25 Ιανουαρίου 2014

To Φάουλ του κ. Αλαβάνου

Σε εκπομπή του κ. Σ. Κοτρώτσου στο real FM, ο καλεσμένος του, επικεφαλής του «Σχεδίου Β’» κ. Αλαβάνος, σε ερώτηση του δημοσιογράφου γιατί δεν παρέστη στην εκδήλωση του Ε.Πα.Μ. στην Καλλιθέα για την παρουσίαση του προγράμματος του Μετώπου, μολονότι ήταν προσκεκλημένος, απάντησε επακριβώς: «όταν γίνεται ένα εγχείρημα έχει μια σημασία να έχεις μια συνάντηση στους στόχους που θέτεις, έχει σημασία όμως εάν θες να δώσεις κάτι καινούργιο, να μην έχεις επιβαρύνσεις οι οποίες είναι πάρα πολύ σημαντικές. Το ΕΠΑΜ στις προηγούμενες εκλογές κατέβηκε μαζί με τον κ. Παπαθεμελή, ο κ. Παπαθεμελής είναι ένας εκφραστής ενός εθνικισμού καθαρά και μιας έτσι πολύ, τι να την πω, μη, δεν να θέλω να χρησιμοποιήσω, έτσι πολύ συντηρητικής άποψης σε μια σειρά ζητήματα, ή όταν βλέπουμε εμείς το ΕΠΑΜ να λέει ότι θα τραβήξει στην δικαιοσύνη όχι μόνο τους υπεύθυνους της κυβέρνησης αλλά και τους υπεύθυνους της αξιωματικής αντιπολίτευσης, θεωρούμε ότι είναι μερικά πράγματα τα οποία εμείς δεν έχουμε καμία μα καμία σχέση καλό είναι να υπάρχουνε ενότητες αλλά όχι χωρίς κανένα όρο, καταλάβατε, έτσι θα κάνατε κι εσείς».

Καταρχάς οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τον κ. Αλαβάνο για την δήλωσή του. Ο λόγος είναι απλός. Μετά από τόσα καλέσματα του ΕΠΑΜ, τα οποία απευθύνθηκαν και στο Σχέδιο Β΄ του κ. Αλαβάνου, μάθαμε τελικά τον λόγο που το συγκεκριμένο σχήμα ποτέ, μα ποτέ δεν ανταποκρίθηκε. Ούτε καν έκανε τον κόπο να μας απαντήσει. Τώρα, μας λύθηκε επιτέλους η εύλογη απορία.


Ωστόσο θα θέλαμε να επισημάνουμε τα εξής:

Συνεργασία δεν σημαίνει ταύτιση

Ο κ. Αλαβάνος δεν επιθυμεί καν επαφή με το ΕΠΑΜ διότι, όπως λέει, διαφωνεί με την εκλογική συνεργασία του ΕΠΑΜ με το κόμμα του κ. Παπαθεμελή στις εκλογές του 2012. Πολύ διαφωτιστικό. Κι ενδεχομένως πολύ ενδιαφέρον, αλλά παντελώς άσχετο. Συνεργασία δεν σημαίνει ταύτιση. Ούτε παντρειά, πολιτική ή εκλογική. Σημαίνει κάτι πολύ πιο απλό: διάθεση για τον από κοινού αγώνα για τον κοινό στόχο. Αν βέβαια υπάρχει τέτοια διάθεση και τέτοιος κοινός στόχος. Συνεργασία σημαίνει βαδίζουμε χώρια, αλλά χτυπάμε μαζί.

Επομένως δεν χρειάζεται να συμφωνούμε σε όλα, ούτε να ταυτιζόμαστε πλήρως σε τακτικές, ή άλλες επιλογές. Χρειάζεται απλά καλή πρόθεση, ειλικρίνεια και ανοιχτός πολιτικός διάλογος ώστε να αναμετρηθούν συγκλήσεις και αποκλίσεις. Έτσι εννοούμε εμείς στο ΕΠΑΜ το κάλεσμα για συνεργασία. Δεν ζητήσαμε ποτέ να ταυτιστεί κάποιος άλλος μαζί μας και πολύ περισσότερο ο κ. Αλαβάνος. Δεν ψάχνουμε για γιουσουφάκια, ούτε για υποτελείς με πρόσχημα την συνεργασία. Εμείς είμαστε ανοιχτοί στον πολιτικό διάλογο γιατί δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτε, ούτε διαθέτουμε κρυφές ατζέντες. Να γιατί το ΕΠΑΜ καλεί και θα καλεί διαρκώς σε διάλογο και συνεργασία πάνω σε κοινούς στόχους, ανεξάρτητα από επιμέρους ιδεολογικές, πολιτικές ή άλλες διαφορές, ενώ ο κ. Αλαβάνος όχι.

Ο πατριωτισμός δεν είναι εθνικισμός

Δεν γνωρίζουμε επακριβώς τι εννοεί εθνικισμό ο κ. Αλαβάνος. Ο κ. Αλαβάνος έχει εγκαταλείψει εδώ και πολλά χρόνια το αίτημα για εθνική αυτοδιάθεση και ανεξαρτησία ως πρώτιστο και αναπαλλοτρίωτο δικαίωμα ενός λαού. Έχει από παλιά ενστερνιστεί την αποικιοκρατική ιδεολογία του ευρωπαϊσμού, την οποία και υπηρέτησε στην ευρωβουλή για δεκαετίες, αλλά και στην μετέπειτα πολιτική πορεία του. Έστω κι αν προσπαθεί να την μεταμφιέσει με αριστερή φρασεολογία.

Επομένως δεν είναι ο πλέον κατάλληλος να μας μιλήσει περί εθνικισμού, μιας και συνηθίζει – όπως όλες οι δεξιές και αριστερές ιδεολογίες της αποικιοκρατίας – να ταυτίζει τον πατριωτισμό με τον εθνικισμό και να χαρίζει στην σκοταδισμό τα εθνικά σύμβολα ενότητας του ελληνικού λαού. Όταν ο λαός απειλείται από την πιο αδίστακτη καταπίεση και αφανισμό, όπως σήμερα με το καθεστώς του ευρώ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τότε η υπεράσπιση της πατρίδας εκτός από καθήκον αποτελεί βασικό πρόταγμα για όποιον θέλει να  μιλά από την σκοπιά των συμφερόντων των εργαζόμενων μαζών.

Προφανώς ο κ. Αλαβάνος δεν αγωνίζεται για τα ανεκπλήρωτα δίκαια του ελληνικού λαού, την εθνική ανεξαρτησία, την λαϊκή κυριαρχία και την κοινωνική χειραφέτηση, αλλά για το «σχέδιο β» της ευρωπαϊκής ολιγαρχίας. Ίσως γι’ αυτό να φοβάται τόσο πολύ ακόμη έναν ανοιχτό διάλογο με συμμετοχή και του ΕΠΑΜ. Πάντως εμείς δεν φοβόμαστε.

Αριστερός δεν σημαίνει και προοδευτικός

Δεν γνωρίζουμε επίσης τι εννοεί ο κ. Αλαβάνος συντηρητική άποψη. Προφανώς όποιος διαφωνεί με την προσωπική αριστερή ιδεολογία του κ. Αλαβάνου, εκλαμβάνεται ως συντηρητικός. Λυπούμαστε που η προσωπική του ιδεολογία αποτελεί μέτρο για όλους τους άλλους. Να γιατί αδυνατεί να κατανοήσει τι σημαίνει διάλογος και συνεργασία. Το να αναφέρεται κανείς μόνο σε ομοϊδεάτες του σημαίνει ότι δεν θέλει ανοιχτό διάλογο, αλλά μονόλογο σε παραλλαγές. Ούτε ψάχνει για ειλικρινή συνεργασία, αλλά για ακολούθους, ή οπαδούς.

Το δόγμα πας μη αριστερός, βάρβαρος, που φαίνεται να διαπερνά τη συλλογιστική του κ. Αλαβάνου δεν είναι παρά η άλλη όψη του Ιανού, που θέλει πας μη δεξιός, βάρβαρος. Μόνο που αυτή η λογική θέλει διασπασμένο τον λαό σε δεξιούς και αριστερούς και τον εμφύλιο μοναδική διέξοδο. Σε τι διαφέρει άλλωστε από την εθνικιστική παραλλαγή, πας μη Έλλην, βάρβαρος;

Επιπλέον δεν κατανοούμε τι σημαίνει συντηρητισμός για τον κ. Αλαβάνο. Συντηρητισμός δεν είναι να υποστηρίζει κανείς όλα αυτά τα χρόνια κάθε μεγάλη πολιτική επιλογή του κατεστημένου, όπως έκανε ως ευρωβουλευτής ο κ. Αλαβάνος; Συντηρητισμός δεν είναι να μιλά κανείς για εθνικό νόμισμα ως «σχέδιο β» για τις ίδιες δυνάμεις που σήμερα έχουν ως «σχέδιο α» το ευρώ; Συντηρητισμός δεν είναι να υιοθετεί κανείς τον παραδοσιακό χειρισμό του εθνικού νομίσματος μέσα από υποτιμήσεις, διολισθήσεις και πληθωρισμούς που ευνοούν μόνο τους κερδοσκόπους της αγοράς και τις μονοπωλιακές καταστάσεις; Συντηρητισμός δεν είναι και μάλιστα χειρίστου είδους, όταν αρνείται κανείς να δει το εθνικό νόμισμα από την σκοπιά της κατάκτησης της εθνικής ανεξαρτησίας και της δημοκρατίας για έναν λαό, όπως είναι ο ελληνικός;

Τιμωρία των ενόχων και των συνεργών τους

Δεν αρέσει στον κ. Αλαβάνο το πρόταγμα του ΕΠΑΜ που ζητά να λογοδοτήσουν όλοι όσοι συνέβαλαν στην σημερινή τραγωδία. Δικαίωμά του. Ας μην ενταχθεί στο ΕΠΑΜ. Δεν του το ζήτησε κανείς. Ζούμε, όπως αντιλαμβάνεται από την εμπειρία του κάθε λογικός και νοήμων άνθρωπος που κατοικεί σ’ αυτή την χώρα, σε περίοδο κατάφωρης πολιτικής ανωμαλίας. Προϊόν πραξικοπήματος και αλλοίωσης των θεμελιωδών βάσεων του κοινοβουλευτικού πολιτεύματος της χώρας μετά από σφετερισμό της εξουσίας από τους κυβερνώντες. Το αποτέλεσμα είναι ένα σύστημα κατοχής αποικιοκρατικού τύπου, με τον λαό να χάνει κάθε δικαίωμα στην πατρίδα του και να μετατρέπεται σε σύγχρονο δουλοπάροικο του χρέους.

Προφανώς ο κ. Αλαβάνος δεν το έχει αντιληφθεί. Ή δεν τον ενοχλεί και τόσο που η χώρα τελεί υπό καθεστώς αποικιοκρατικής κατοχής με επιτρόπους να ελέγχουν ολόκληρο το κράτος. Ίσως όλα αυτά να του φαίνονται φυσιολογικά. Εμείς απλά θα ρωτήσουμε το εξής: Πώς είναι δυνατόν να μιλά κανείς για δικαιώματα και ανάγκες των εργαζομένων, για στροφή στην πολιτική και τα παρόμοια, όταν δεν καταδέχεται, ή δεν αντιλαμβάνεται ότι η προάσπιση, ανάκτηση και κατοχύρωση των πιο θεμελιωδών δικαιωμάτων αυθυπαρξίας ενός λαού και μιας χώρας είναι υπεράνω όλων; Πώς θα τα καταφέρει όλα τα άλλα; Με τη σύμφωνη γνώμη των αποικιοκρατών;

Ο κ. Αλαβάνος δεν έχει καμιά πρόθεση να αμφισβητήσει ούτε το χρέος, ούτε το καθεστώς δεσμεύσεων της χώρας. Διότι αν είχε τέτοια πρόθεση, θα ήξερε την καθοριστική σημασία του να λογοδοτήσουν οι υπαίτιοι της τραγωδίας. Δεν είναι μόνο η δίκαιη αγανάκτηση του λαού που ζητά λύτρωση. Χωρίς να καθίσουν στο σκαμνί αυτοί που προσυπέγραψαν την καταδίκη του ελληνικού λαού, αλλά και αυτοί που νομιμοποίησαν με την παρουσία τους στην Βουλή αυτή την διαδικασία σφετερισμού, δεν μπορούν να καταγγελθούν συμβάσεις και δεσμεύσεις. Η αντιπολίτευση νομιμοποίησε και νομιμοποιεί αυτή την διαδικασία, όχι μόνο με την παρουσία της, αλλά πρωτίστως με το γεγονός ότι αρνείται πεισματικά να προτάξει και να αγωνιστεί εναντίον του σφετερισμού και της εσχάτης προδοσίας. Και μάλιστα υιοθετώντας όλη την επιχειρηματολογία των σφετεριστών της εξουσίας.

Δεν ξέρουμε τι ενοχλεί τον κ. Αλαβάνο σε όλα αυτά. Ούτε τι έχει να φοβάται. Αυτό που εμείς ξέρουμε και το ξέρουμε καλύτερα από τον καθένα είναι ότι την ανατροπή αν δεν την επιφέρει ο ίδιος λαός με τις δικές του δυνάμεις, τότε είτε θα δεν θα έρθει ποτέ, είτε θα έρθει ως φάρσα εναντίον του λαού. Και για να γλυτώσουμε από την σημερινή κόλαση είναι αναγκαίο να ενωθεί όχι η όποια αριστερά ή όποια δεξιά, αλλά ο ίδιος ο λαός πάνω και πέρα από αριστερά και δεξιά. Όπως ακριβώς συνέβη την εποχή της εθνικής αντίστασης.

Αυτό είναι που αδυνατεί να κατανοήσει ο κ. Αλαβάνος και είναι απολύτως φυσιολογικό. Ποτέ δεν πολιτεύτηκε στην ζωή του με γνώμονα τα συμφέροντα του λαού, μέσα στον ίδιο τον λαό για να μάθει πως σκέφτεται και κυρίως πως ζει ο ίδιος ο λαός. Αυτό που τον ενδιαφέρει μόνο είναι οι εκλογές, υιοθετώντας αιτήματα που ποτέ του δεν πίστεψε και ούτε ξέρει να υπερασπιστεί. Δεν επενδύει στον μαζικό λαϊκό αγώνα, όπου είναι ανύπαρκτος, αλλά στην διάθεση συγκεκριμένων μέσων μαζικής ενημέρωσης να τον χρησιμοποιήσουν για να κόψουν ψήφους από τον ΣΥΡΙΖΑ. Δικαίωμά του. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του και κρίνεται γι’ αυτές.

Αθήνα 24 Ιανουαρίου 2014
Το Γραφείο Τύπου του Ε.Πα.Μ.


38 σχόλια:

  1. Ο Αλαβανος θελει μα φτιαξει ενα αριστερο μαγαζακι και να παρει μονο μια θεσουλα στο Ευρωκυνοβουλιο. Τιποτα αλλο. Απλα πραγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κυνοβούλιο, όπως το αποκαλούν οι φασίστες. ωραίος ρε...

      Διαγραφή
    2. Προς Ανώνυμος 25 Ιανουαρίου 2014 - 2:38 μ.μ.

      Μμμμ, ωραια εξυπναδα, γελασαμε και σημερα.

      Επειδη οι φασιστες λενε κατι, που το εχουν αντιγραψει απο αλλους, εμεις να σταματησουμε να το λεμε. Καταπληκτικη λογικη.

      Διαγραφή
  2. Σε περίπτωση που σας έχει διαφύγει Κε Καζάκη, ρίξτε μια ματιά σε αυτό:
    http://www.karavani.gr/greek/activities/index.html
    Για να ξέρουμε και τι λέμε δηλαδή...

    Εξαιρετική η συνάντηση στην Καλλιθέα! Πήραμε πάλι μια ανάσα. Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχ, κλαιω. Ο Αλαβανος εχει ΜΚΟ με τον Χατζηδακη Κωστη της ΝΔ;

      Διαγραφή
    2. @ Ανώνυμος 25 Ιανουαρίου 2014 - 11:26 π.μ.

      Ναι και ο Σορος εχει παρομοιες αρκετες ωργανωσεις φιλανθρωπιας....... κατα τα αλλα, εμεις που ακουμε τον καιροσκοπο Αλαβανο, στα καναλια που τον βγαζουν..... βγαζουμε τα δικα μας συμπερασμα για τις αοριστολογιες που λεγει.

      Μηπως μπορεις να μας πεις κατι σπουδαιο και ενδιαφερον που εκανε τοσα χρονια ο διασημος.....τωρα .. Ευρωβουλευτης;

      Μηπως γνωριζεις να μας πεις ΠΟΣΟ αμοιβονται οι Ευρωβολευτες ;;;;;;

      Αν δεν ξερεις σου λεγω μονο το εξης. Θα σου φυγει το τσαγουλι αμα μαθεις λεπτομερειες ....... Κοιτα τι περιουσιες δηλωσαν και μετα τα λεμα ξανα. Τα υπολοιπα ειναι απλως οδοντοκρεμες!

      Ο κ. Καζακης και το ΕΠΑΜ απο την πρωτη μερα ξεκαθαρισαν οτι μελη του ΕΠΑΜ και συνεργασιες γινονται με οποιον εχει κοινο σκοπο ... το καλο του λαου και οχι τα προσωπικα και κομματικα τους συμφεροντα!

      Τι προεχει σημερα και ποιος ειναι σκοπος τους;

      Η απαλλαγη του λαου απο την οικονομικη σκλαβια που επιβαλλανε με συνεργασια των τοπικων κουισλινγκς η Διεθνης Ληστοσυμμορια των Εβραιων Τοκογλυφων. Επεισης η πληρης αλλαγη της πορειας που εχει παρει η χωρα μας για να μπορεσει καποια στιγμη να μπει στην πορεια αναπτυξης και προοδου για το καλο ολων.

      Πολυ δυσκολος δρομος αλλα οπως εχουν τα πραγματα σημερα ...... με το χρεος και τις μνημονιακες πολιτικες το μελλον ειναι...... καταστροφη και πληρης διαλυση.

      Ο ΚΑΖΑΚΗΣ και το ΕΠΑΜ διαλαλουν μια αλλη μεθοδο απαλλαγης απο αυτην την κατασταση και δειχνουν μια αλλη πολυ δυσκολη πορεια που στο τελος .... υπαρχει η ελπιδα η χωρα να ακαμψει και να προοδευσει και τελος να βγει απο το σπιραλ του θανατου που τον καταδικασαν οι προδοτες και δοσιλογοι πολιτικοι του Δικοματισμου!

      Πανω απο ολα μιλανε για την πληρη ενωση του λαου, χωρις κομματικα κριτιρια, θρησκευτικες αντιληψεις και προσωπικες επιδιωξεις, για το κοινο καλο. Ποσα αλλα κομματα και προσωπικοτητες ειδες να συμφωνουν με αυτη την γραμμη;

      Οσο για τον Καζακη, προσωπικα, ολες οι προβλεψεις που εκανε μεχρι σημερα, σχεδον ολες, βγηκαν αληθινες. Εαν ειναι καλος για ηγετης η οχι, μονο η πορεια θα το δειξει.

      Στο τελος εχει η αχλαδα την ουρα.... '' Τα εργα μιλανε καλυτερα απο τα λογια!''

      ΥΓ. Προσωπικα δεν εμπιστευομαι κανεναν που εχει μουσι .... διοτι αυτο μου λει οτι εχε κατι να κρυψει! Συνηθως παρατηρησα..... καποιο κομπλεξ!

      Διαγραφή
    3. Αλαβάνος, Αυγερινός, Χατζηδάκης.
      Αριστερός, πασόκος, νεοδημοκράτης.
      Σαν εξεταστική επιτροπή της βουλής.

      Διαγραφή
  3. Αλήθεια,καταπληκτική η συνάντηση...Επιτέλους να ακουστούμε σε πιο ευρύ κοινό,για να γεννηθεί η ελπίδα!Ο κ.Αλαβάνος είναι πασιφανές ότι εκτελεί "ανειλημμένη"υπηρεσία.Εγώ,που είμαι μέλος του ε.πα.μ δέχομαι κάθε τόσο μηνύματα του σχεδίου Β από ξένο "πρακτορείο",κι ενώ αιτήθηκα διαγραφή,εξακολουθούν και τα στέλνουν!Φυσικά δε χρειάζεται πολύ μυαλό για να καταλάβει κάποιος ότι έχει κάποιο "στίγμα"από το παρελθόν και δε μπορεί παρά να το παίξει "αριστερός"για να υπηρετήσει τη διάσπαση,το γνωστό "τρυκ",που είναι η πεμπτουσία του σημερινού "θηρίου",που μας έχει καταπιεί.Είναι νομίζω απαραίτητο να προσπεράσουμε τους "υπηρέτες"αυτών των "λογικών"και να βγούμε μπροστά με όπλο την αλήθεια και τη μοναδική σωτήρια λύση για τον τόπο!Καιρός να απευθυνθουμε στο θυμικό του Έλληνα,που ήδη πια γνωρίζει την αλήθεια,να τονώσουμε κυρίως το ηθικό του και την αδιαπραγμάτευτη αξιοπρέπειά του.Εμείς θα διαμορφώσουμε το απαραίτητο οραματικό και ανατρεπτικό κλίμα,γιατί δε βλέπω άλλους να έχουν το σθένος να το κάνουν,χωρίς να αποκλείεται κι αυτή η έκπληξη!Κάνοντας το αυτονόητο και αγωνιζόμενοι με συνέπεια,όσοι πιστοί ας προσέλθουν στο σταθερό μας κάλεσμα!Η δικά μας η δουλειά είναι στον κόσμο,που σπαράσσεται κι αργοπεθαίνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν οδηγεί η έλλειψη επιχειρημάτων του Αλαβάνου στην παραχάραξη των θέσεων του ε.πα.μ,αλλά η γνωστή μέθοδος και ανάγκη λασπολογίας και ακύρωσης του όποιου καθαρού και λαικού αγώνα,που όλοι οι εγκάθετοι του συστήματός τους έχου αναλάβει!Η σκοπιμότητα πρέπει να τονιστεί εδώ και η προαίρεση,και να δειχτεί ότι αυτοί δεν έχουν καμιά σχέση με εμάς κι ούτε μετά από τόσα καλέσματα αξίζει εμείς να ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΞΙΑ,που δεν έχουν,γιατί αυτοί μόνο να εκμεταλλεύονται μάθανε "πολιτικά"τους άλλους και μόνο με τους ομοίους τους "χρησιμοθήρες ψηφοδόχους" να "συνεργάζονται"!Όταν δεν εργάζονται στον κοινό μας στόχο και στα αυτονόητα λαικά αιτήματα που εκφράζουμε,είναι πασιφανές με ποιου το μέρος είναι!Τι ξέρουν αυτοί από τον λαικό πόνο και καημό;Πότε απέκτησαν ψυχή Ελληνική και ήθος ;Μόνο να τα καπηλεύονται και να προσπορίζονται ατομικά οφέλη ξέρουν,γιατί αυτό έμαθαν μια ζωή και γι'αυτούς ο στόχος είναι η διάσπαση,ο πειθαναγκασμός και ο έλεγχος των μαζών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το καθεστώς νεοαποικιοκρατίας δημιουργεί πυρετωδώς ψευδοεπιλογές ,Μια από αυτές είναι και το Σχέδιο Β.
    Ο κ.Αλαβάνος ερωτηθείς σε κάποια πό τις εκδηλώσεις του Σχέδιου Β ,περί της αναγκαιότητας να αποχωρήσει η χώρα όχι μόνο από το ευρώ αλλά και από την ΕΕ ,απάντησε ότι δεν μπορούμε να απομονωθούμε από τους διεθνείς θεσμούς,όπως ΕΕ και ΟΟΣΑ .
    Είναι όμως να απορεί κανείς τι κάνει στο Σχεδιο Β ο Σταύρος Μαυρουδέας ,που έχει ξεκαθαρίσει ότι εξοδος μόνο από την Ευρωζώνη χωρίς έξοδο από την ΕΕ είναι κοροιδία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κύριε Καζάκη μας κατηγορούν ότι είμαστε εθνικόφρωνες σαν να είναι κάτι κακό..Κοιτάζοντας στο λεξικό έτσι από περιέργεια για να δω αν αντιλαμβάνομαι σωστά την λέξη αυτή ... είδα ότι εθνικόφρων σημαίνει : εθνικόφρων -ων -ον [eθnikófron] Ε (βλ. -ων -ων -ον) : (λόγ.) που έχει εθνικό φρόνημα, που πιστεύει στα ιδανικά του έθνους του και τα υπερασπίζεται. Καθώς επίσης και στην αγγλική na·tion·al·ism 1. Devotion to the interests or culture of one's nation.
    2. The belief that nations will benefit from acting independently rather than collectively, emphasizing national rather than international goals.
    3. Aspirations for national independence in a country under foreign domination.. Ειλικρεινά δεν μπορώ να καταλάβω που είναι το πρόβλημα με το αν ειμαστε εθνικόφρωνες..Γιατί μας αποκαλούν έτσι;; Τι σκοπό εξυπηρετει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψάξε λίγο τι σημαινε η λέξη εθνικόφρων στην Ελλάδα μετά τον εμφύλιο και μετά έλα να γράψεις τις ανοησίες σου.

      Διαγραφή
    2. Δεν έχει ακριβώς την ίδια έννοια η λέξη nationalism στην αγγλική γλώσσα ή σε άλλες γλώσσες. Στην ελληνική γλώσσα ο εθνικισμός είναι συνώνυμος με το σωβινισμό ή τον ιμπεριαλισμό. Σε άλλες γλώσσες η λέξη εθνικισμός δεν έχει πάντα αρνητική σημασία αλλά μπορεί να σημαίνει πατριωτισμός, εθνική ανεξαρτησία, αγάπη για την πατρίδα, εθνικά αυτόνομη ανάπτυξη. Πιστεύω ότι στην Ελλάδα γενικά η λέξη έθνος έχει κατασυκοφαντηθεί ιδίως από την αριστερά σε σημείο που να φοβάσαι να την εκστομίσεις. Η λέξη εθνικιστής χρησιμοποιείτα σα βρισιά ιδίως από τους αριστερούς, είναι συνώνυμη με το χειρότερο κακό, σα να λέμε εγκληματίας. Ο καθένας που μιλάει για πατρίδα, έθνος, παραδόσεις, θρησκεία, κινδυνεύει να χαρακτηριστεί εθνικιστής. Θυμάμαι που το ΚΚΕ είχε κατηγορήσει το Σύριζα ότι συνεργάζεται με τους... "εθνικιστές" του Καμμένου.

      Διαγραφή
    3. Εθνικοφρονες μπορει να οριζονται γενικα ετσι αλλα δεν αποδιδει πληρως τη σημασια της λεξης.Υστερα οι εθνικοφρονες στην Ελλαδα χαρακτηριστηκαν οι αντικομμουνιστες δηλαδη ετεροκαθοριστηκε η σημασια τους και ηταν αυτοι που συνεργαστηκαν με τον κατακτητη και με το ξενο στην καταγωγη βασιλια.Δηλαδη στην πραξη ηταν αντι-εθνιστες.
      Τελος οσοι δεν αυτοχαρακτηριζονται εθνικοφρονες η εθνικιστες δεν μπορουν να εχουν εθνικο φρονημα,να πιστευουν στα ιδανικα τους εθνους και να τα υπερασπιζεται;;Δεν μπορει να ειναι δλδ κομμουνιστης και εθνικοφρων[ετσι οπως εδωσες τον ορισμο];;;

      Διαγραφή
    4. Κύριε ανώνυμε εσύ που λες ότι γράφω ανοησίες και να δω τι σημαίνει η λέξη στην Ελλάδα μετά τον εμφύλιο ακόμη και έτσι να είναι νομίζω ότι είναι αναφαίρετο δικαίωμα μου να γράφω αυτά που πιστεύω και να ρωτώ αυτά που θεωρώ σημαντικά. Ακόμα και οι δικές σου ανοησίες θα μπορούσαν να είναι τροφή για να προβληματιστώ και ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ..Να βάλω δηλαδή το μυαλό μου σε λειτουργία..Νομίζω ότι στο σημείο που έχουμε φτάσει θα μπορούσαμε επάξια να κερδίσουμε και εγώ και εσείς τον χαρακτηρισμό του ΑΝΟΗΤΟΥ..Έτσι δεν είναι; Γι' αυτό θα σας παρακαλούσα έστω και αν ακόμα δεν μπορείτε εκ φύσεως να έχετε κόσμια συμπεριφορά ΠΡΟΣΠΟΙΗΘΕΙΤΕ ΌΤΙ ΕΧΕΤΕ...

      Διαγραφή
    5. Αγαπητή κ. Christina Kapageorgidou έχετε δίκιο ως προς την λεξικογραφική ανάλυση της λέξης εθνικόφρων. Ωστόσο στην ιστορία των λαών συγκεκριμένες λέξεις αποκτούν διαφορετικό ειδικό βάρος. Π.χ. ο εθνικισμός στην ιστορία της Ελλάδας έχει αποκτήσει αρνητικό πρόσημο από την εποχή του μεσοπολέμου όταν οι τελευταίοι εθνικιστές πολιτικοί και ιδεολόγοι προσχώρησαν αναφανδόν στον φασισμό. Από τότε δεν μπόρεσε να υπάρξει ποτέ εθνικιστικό κίνημα, χωρίς αυτό να ταυτιστεί με τον μοναρχοφασισμό της μεταπολεμικής περιόδου. Όσοι έθεσαν τον εθνικισμό στην Ελλάδα στην υπηρεσία όχι μόνο του μοναρχοφασισμού, αλλά και της ξενοδουλείας, ονομάστηκαν εθνικόφρονες. Ιστορικά υπήρξαν όργανα ή οργανέτα των ξένων δυνάμεων, της αμερικανοκρατίας, αλλά και των δυνάμεων του δοσιλογισμού της ναζιστικής κατοχής. Να γιατί στην ελληνική πολιτική ιστορία η έννοια εθνικόφρων έχει αποκτήσει αρνητικό φορτίο. Το ίδιο συμβαίνει και με πολλές χώρες της Ευρώπης. Αντίθετα στη Λατινική Αμερική η έννοια του nacionalista, δηλαδή του εθνικιστή, έχει σχεδόν αποκλειστικά θετική έννοια, ταυτόσημη με του πατριώτη patriota, που δεν πολυχρησιμοποιείται στην πολιτική διάλεκτο των περισσοτέρων Λατινοαμερικάνων. Κάτι που δεν συμβαίνει στην Ισπανία, όπου μετά τον εμφύλιο του 1936 οι φασιστικές ορδές του δικτάτορα Φράνκο ξεφτίλισαν την έννοια nacionalista και την ταύτισαν με την έννοια του φασίστα. Σε μας η έννοια που έχει μόνο θετικό φορτίο είναι η έννοια της πατρίδας και του πατριώτη, γιατί ποτέ μα ποτέ δεν τόλμησαν οι φασίστες εθνικόφρονες ούτε καν να προσποιηθούν ότι είναι πατριώτες.

      Διαγραφή
  7. Κατι που αξιζει να δειτε και να απολαυσετε που ειναι κοντα στις θεσεις του ΕΠΑΜ..... Μια και ειναι αρκετα παλαιο... πιθανον το ΕΠΑΜ να το ασπαστηκε ...

    http://www.youtube.com/watch?v=QcvjoWOwnn4

    Ειναι στα Αγγλικα και μπορειτε να βαλετε υποτιτλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το σχέδιο, φίλη Χριστίνα,των αποικιοκρατών ήταν η διάλυση της Ελλάδας,μέσω και του αφελληνισμού των παιδιών μας και την αμορφωσιά και την πολυπολιτισμικότητα,που έγινε της μόδας,για να αλωθεί η χώρα πολιτιστικά,εθνικά και ηθικά.Το σκηνικό είναι στημένο χρόνια,και η λέξη πατρίδα δαιμονοποιήθηκε!Θεωρούσαμε ντροπή να μιλήσουμε για πατρίδα και η λέξη εθνικισμός ταυτίστηκε στη συνείδησή μας με το φασισμό,ίσως γιατί έχει την έννοια του φανατισμού μέσα της.Εμείς είμαστε πατριώτες-πιστεύουμε και υπερασπιζόμαστε την πατρίδα μας και θεωρούμε αυτονόητο για κάθε λαό να την έχει και να την υπερασπίζεται.Είμαστε και εθνιστές,γιατί πιστεύουμε στο έθνος ή το γένος μας ,όπως αυτό υπάρχει στην ιστορική του συνέχεια!Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προτείνω να μην σε παρασύρουν οι αλτρουιστές. Πρέπει πρώτα να είμαστε άτομα, συνειδητά, τότε υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες (ίσως είναι ο μοναδικός τρόπος) το άτομο να συνειδητοποιήσει ότι είναι εμείς.
    Η τοπικότητα πρέπει να είναι πιό συγκεκριμένη. Καταρχήν κανένας δεν είναι ίσος, ούτε άνισος με κάποιον άλλον αλλά ο καθένας είναι μοναδικός.
    Δεύτερον είμαστε ζώα, εφόσον έχουμε σώμα είμαστε ζώα, να είσαι το σώμα σου. Μην μιμείσαι το Σωκράτη, μην μιμείσαι το Χριστό, μην μιμείσαι κανέναν, να είσαι ο εαυτός σου να είσαι το σώμα σου εκτός εάν είσαι εντελώς σίγουρος ότι δεν είσαι το σώμα σου, ότι είσαι κάτι άλλο.
    Ως ζώο έχεις ανάγκη από ζωτικό χώρο για να ζήσεις, και θες να είσαι όποτε το επιλέγεις ένα άγριο ζώο, όμορφο ζώο, ζωντανό, που χαίρεται να συνεργάζεται με την ζωντανή φύση, την άγρια φύση. Ο καθένας λοιπόν έχει δικαίωμα σε ζωτικό χώρο. Προτείνω ένα χώρο, ενδεικτικώς 10 στρέμματα, εύφορης γης για κάθε οικογένεια. Είναι δικαίωμά σου, ζήσε στον ζωτικό σου χώρο, μαζί με αυτόν ή αυτή που ταιριάζεις, αν το επιλέξεις, τώρα. Αυτή είναι η πατρίδα σου, δεν έχει νόημα να μιλάς για πατρίδα και έθνος όταν δεν έχεις ζωτικό χώρο.
    Και αντιστρόφως επειδή είσαι ζώο με ανάγκη ζωτικού χώρου, κυρίως, έχει νόημα η πατρίδα και το έθνος. Δεν σε συμφέρουν οι μορφώσεις (οι κουλτούρες) που αρνούνται ή ξεχνούν ότι είσαι το σώμα σου, (εκτός εάν είσαι εντελώς σίγουρος ότι δεν είσαι το σώμα σου), διότι άν δεν σέβεσαι το ζώο που είσαι θα χάσεις την ζωντάνια σου, θα χάσεις την υγεία σου, θα χάσεις την ομορφιά σου, και ακόμα θα χάσεις τον ισορροπημένο νου σου, διότι είσαι σώμανούς.
    Σεβόμενος το ζώο που είσαι και τον ζωτικό σου χώρο, τότε αποκτάς ρίζες και τις διατηρείς τις ρίζες αυτές, όσο χρειάζονται. Μόνο όταν έχεις ρίζες μπορείς να αναπτυχθείς. Δεν πειράζει αν παραπλανηθείς καμιά φορά, απλά ξαναβρές τις ρίζες σου και ξαναζωντάνεψε. Συνέχισε να αναπτύσσεσαι.
    Οι ιδέες που παρουσιάζω δεν μας αρέσουν όταν ταυτιζόμαστε με τις ιδέες όσων έχουν επιλέξει να είναι εκμεταλλευτές ανθρώπων, γραφειοκράτες και μεσάζοντες γενικότερα όπως επίσης όσων έχουν επιλέξει να είναι θύματα των προηγουμένων. Λόγω συνήθειας μας φαίνονται παράξενες οι ιδέες που παρουσιάζω.
    Πρώτον, λοιπόν, Ζωτικός χώρος για τον καθένα, τώρα. Δεύτερον ελευθερία και ανάπτυξη.
    Εσύ είσαι η αυθεντία της ζωής σου, όχι οι άλλοι, όχι εγώ.

    Ηλίας Α. Λυμπέρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μήπως υπερβάλετε με τις θέσεις Αλαβάνου και ΣΧεδίου Β?
    Γιατί τότε (πρώην μέλη) σας προσάπτουν τα παρακάτω?
    [Σύμφωνα με την πολιτική επιστήμη, απαραίτητο χαρακτηριστικό της πολιτικής λειτουργίας ενός εθνικοσοσιαλιστικού φορέα είναι η προσωπολατρεία και το "αρχηγικόν πρότυπον", το γνωστό "fuehrerprinzip" σύμφωνα με το οποίο ο "Αρχηγός" έχει το αλάθητο επειδή ταυτίζεται με τη βούληση του λαού που επίσης είναι αλάθητη.
    Στο ΕΠΑΜ, η προσωπολατρεία επιβλήθηκε από τον Καζάκη και την Αυλή του ως μέσο υπερίσχυσης της γνώμης του "Αρχηγού" επί των κεντρικών οργάνων (και παράκαμψής τους μέχρι που έγιναν διακοσμητικά).
    Για να δούμε την αντίστοιχη λειτουργία του NSDAP, στα 12 χρόνια της διακυβέρνησής του, το υπουργικό συμβούλιο συνεκλήθη μόλις 5 φορές και η κυβερνητική πολιτική χαραζόταν και ασκείτο με βάση τις "αρχηγικές εντολές" (fuehrerbefehl) του Αδόλφου.

    Και φυσικά όταν η γραμμή κι οι αυθαιρεσίες του Καζάκη αμφισβητήθηκαν από πολυμελείς Τοπικές με αριστερή ηγεμονία, ο υπαρχηγός του επέβαλλε με τη συμφωνία του ίδιου του Καζάκη κάθετες δομές εσωτερικής οργάνωσης διαλύοντας τες ουσιαστικά και αντικαθιστώντας τες με πυρήνες των 5-6 μελών ανά γειτονιά που θα λάμβαναν εντολές απευθείας από τον ίδιο.
    Οι δε Τοπικές θα υπήρχαν μόνο στη λογική ώστε τα μέλη των διαφορετικών πυρήνων να γνωριστούν μεταξύ τους με τέτοιες "κοινωνικές εκδηλώσεις" που κατά τα άλλα θα απαγορεύονταν να διεξάγονται περισσότερο από μία φορά ανά μήνα ή και δίμηνο...
    Σε όσες Τοπικές υπήρξαν αντιρρήσεις για την εφαρμογή των κάθετων δομών, επέδραμε ο "Αρχηγός" με την Αυλή του κι επέβαλλε μεταμεσονύχτιες (!!!) έκτακτες συνεδριάσεις στις οποίες εγκαθιστούσε νέες ηγεσίες και έκανε διαγραφές ΕΚΤΟΣ καταστατικού που άλλωστε δεν υπήρχε, αφού ο ίδιος τρέναρε διαρκώς τη δημιουργία ακόμη και προσωρινού καταστατικού λειτουργίας!
    Μόνη δικαιολογία για τις διαγραφές ήταν η διαφωνία με τη γνώμη του "Αρχηγού" και ανυπόστατες κατηγορίες για αριστερό φραξιονισμό.

    Σας φαίνονται δημοκρατικές διαδικασίες, νοοτροπίες και συμπεριφορές που έχουν σχέση έστω με τον κεντροδεξιό αστικό κοινοβουλευτισμό? Ο Μουσολίνι τον Ιούλιο του 1943 με 19 ψήφους υπέρ και 8 κατά, καθαιρέθηκε από το Μεγάλο Φασιστικό Συμβούλιο, το κεντρικό όργανο του φασιστικού κόμματος (και κράτους).
    Πιστεύει κανείς πραγματικά ότι τα κεντρικά όργανα του ΕΠΑΜ θα μπορούσαν ποτέ να κάνουν κάτι τέτοιο στον Καζάκη;]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φασίστας είναι αυτός που χρησιμοποιεί την ανωνυμία του διαδικτύου για να υιοθετήσει κάθε λογής γκεμπελισμούς. Στην ιστορία των κοινωνικών αγώνων οι αληθινοί αγωνιστές είχαν πάντα πρόσωπο και έπαιρναν πάντα επώνυμα την ευθύνη των λόγων τους. Ανώνυμοι ήταν οι κουκουλοφόροι. Μόλις απέδειξες για μια ακόμη φορά πώς η δική σου τυχάρπαστη αριστερή ιδεολογία αποτελεί το alter ego του φασισμού της Χρυσής Αυγής. Η αριστερά που αντιπροσωπεύεις είναι η αριστερά του Βισύ, η αριστερά που λογοδότησε στα ανταρτοδικεία του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ, η αριστερά της προδοσίας και της κομαντατούρ. Όσο για τις αθλιότητες που επικαλείσαι, δεν αξίζουν ούτε καν απάντησης. Όποιος είναι αγωνιστής, αληθινός αγωνιστής δεν μπορεί κανείς και ποτέ να τον βάλει στο περιθώριο. Αποδεικνύει πάντα στην πράξη το ποιος είναι. Είναι οι γνωστές δικαιολογίες των αποτυχημένων και των άθλιων που νομίζουν ότι κάτι είναι, ενώ είναι μηδενικά. Είναι όλοι αυτοί που ζουν με την ελπίδα ο λαός και το κίνημα να καταντήσουν σε τέτοιο επίπεδο που ακόμη και άτομα που δικού τους φαιδρού αναστήματος να μοιάζουν σπουδαίοι. Το είδος σου ζει και επιβιώνει υπό προθεσμία. Ήδη ντρέπεσαι και τρέμεις να δείξεις το πρόσωπό σου. Όπως όλα τα σκουλήκια που νομίζουν ότι θα κληρονομήσουν την γη. Κι όπως πάντα το μόνο που αφήνουν πίσω τους είναι η γλοιώδης βλέννα που τα ακολουθεί πάντα και η μοίρα τους να τα πατά ο περαστικός. Είμαι ορκισμένος εχθρός του είδους σου. Και δεν θα ησυχάσω αν δεν ξεφορτωθεί ο τόπος τύπους και ιδεολογίες σαν την δική σου. Ο αριστερός γενιτσαρισμός σου ήταν πάντα η άλλη όψη του φασισμού και του ναζισμού.

      Διαγραφή
    2. Σχέδιο Β, αλλά Κατίνες Α' τάξεως. Προχώρα Δημήτρη. Αυτοί απευθύνονται σε ακόμα πιο ηλίθιους απ' αυτους στους οποίους απευθύνεται ο Σκάη.
      Εκτός... αν αυτές οι βρωμιές έρχονται απο άλλα κέντρα, τώρα που έγινε η αρχή με τη Χ.Α μήπως ετοιμάζουν βιομηχανία παραγωγής ετικετών "εγκληματική οργάνωση - φυρερπριντζιπ - κλπ" και προετοιμάζουν το έδαφος για γενικευμένες εκστρατειες συκοφάντησης ή/και ποινικοποίησης.

      Γιώργος Κ.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος 26 Ιανουαρίου 2014 - 5:07 μ.μ.

      Που το βρηκες αυτο το υποδειγμα τρολλιας; Στο Παταρι με τις πικραμενες;

      Διαγραφή
    4. Όταν γίνεται πόλεμος ή όταν διερχόμαστε κρίση χρειάζεται αρχηγός. Πολλές φορές σ' αυτές τις περιστάσεις χρειάζεται υπακοή στον αρχηγό χωρίς πολλές ή καθόλου συζητήσεις. Ο αρχηγός μπορεί να αλλάζει αλλά στις παραπάνω περιπτώσεις χρειάζεται. Φαντάζομαι έχεις δεί αποδημητικά πτηνά να αποδημούν σε τεράστιες αποστάσεις, το κάνουν σε τριγωνικό σχηματισμό, όπου η κορυφή του τριγώνου είναι ο αρχηγός που προηγείται. Τα ζώα που ζουν κοινωνικά έχουν αρχηγό. Το πλανητικό μας σύστημα έχει αρχηγό τον Ήλιο, είναι θέμα ενέργειας τα πάντα είναι θέμα ενέργειας. Προτείνω να εφαρμόζουμε ότι μας χρειάζεται στο παρόν, και πρώτα απ' όλα ο καθένας είναι ελεύθερος.

      Ηλίας Α. Λυμπέρης

      Διαγραφή
    5. Οι γνωστές ΚΚΕδικες ύβρεις σου Καζάκη δεν αποτελούν απάντηση στο ξεβράκωμα σου... όλοι έχουν καταλάβει πια τί μουσολινίσκος είσαι... άντε με το καλό κι αρχηγός της Χρυσής Αυγής, φύρερ στη θέση του φύρερ...

      Διαγραφή
    6. Αν νομίζεις εσύ και το αφεντικά σου ότι θα ξεμπερδέψετε μαζί μου και με το ΕΠΑΜ με ασφαλίτικους όρους, σε γελάσανε... Το είδος σου είναι ήδη υπό διωγμό και εξαφάνιση. Δεν τολμάς ούτε να εμφανιστείς επώνυμα κι αυτό λέει πολλά για το ποιόν σου... Τρέξε τώρα να κρυφτείς στο βάλτο σου...

      Διαγραφή
  11. Kρίμα τόση εμπάθεια, υπερβολές και ψέμματα.
    Από την εσωτερική αλληλλογραφία του Σχεδίου Β΄ έχω διαπιστώσει ότι - αντίθετα με τους ισχυρισμούς κάποιου σχολιαστή σας - προβάλλει τις θέσεις και τις εκδηλώσεις σας (τελευταία ενημέρωση η εκδήλωση του ΕΠΑΜ στον κινηματογράφο Λουίζα στον Βύρωνα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που βρίσκεται ακριβώς η εμπάθεια, οι υπερβολές και τα ψέμματα; Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος;

      Διαγραφή
    2. Πουθενά. Ηθικιστές της καρπαζιάς και του πληκτρολογίου, το επίπεδό τους δεν αντέχει αντιπαράθεση άλλης φύσεως απ'αυτή των πάνελ.

      Γιώργος Κ.

      Διαγραφή
  12. Είμαι μέλος του Ε.ΠΑ.Μ,γιατί είμαι ελεύθερη μέσα σε αυτό και δεν ένιωσα ποτέ να μου επιβλήθηκε καμιά άποψη!Με τιμά το γεγονός ότι έχουμε έναν γενικό γραμματέα του ήθους και της ευφυίας του κ.Καζάκη και το γεγονός ότι είναι ο πιο ακούραστος αγωνιστής κκαι γνήσια λαικός και δημοκρατικός επαναστάτης!Οι όποιες αποφάσεις προτείνονται και παίρνονται από τον πυρήνα-"κύτταρο"του κινήματος και μόνο δυο εισηγήσεις έγιναν για να αποφασίσουμε ανά πυρήνα για τη συμμετοχή ή όχι στις εκλογές!Βέβαια η δυσκολία είναι ότι κουβαλάμε όλοι λίγο πολύ μια παθολογία,γιατί στην πράξη δε ζήσαμε ποτέ τη δημοκρατία παρά ως φαντασίωση,αλλά με την καλή διάθεση αυτή ξεπερνιέται!Αν λειτουργούσε το ε.πα.μ συγκεντρωτικά και με ΄"ανωθεν"γραμμή κι αν ήταν κόμμα-συγχωρήστε με ,αλλά συχαίνομαι τη λέξη και το κομμάτιασμα των λαικών συμφερόντων, δε θα στρατευόμουν σε αυτό,αλλά θα το παρακολουθούσα ως φίλος!Αυτός ο κύριος ξεχνάει ότι ανεξάρτητα από τις όποιες διαδικασίες-που είναι πρωτόγνωρες και δημοκρατικότατες-ο σκοπός μας είναι όχι μόνο ιερός,αλλά η μόνη σωτήρια πρόταση-διέξοδος για τον τόπο και τις ζωές μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όσο για τα πρώην μέλη δεν τους αδικώ,γιατί αυτός ο αγώνας είναι σκληρός και άνισος και σε φτάνει στα όριά σου-πολύ περισσότερο όταν έχεις τόσες αντίξοες συνθήκες να αντιμετωπίσεις στην προσωπική σου ζωή!Κανένας από αυτούς που αποχωρούν δεν αποκόπτεται ψυχικά από το ε.πα.μ,αλλά απλά δεν αντέχει τη δοκιμασία λόγω της άσχημης κατάστασης γενικά ή φορές δεν πιστεύει όσο κάποιοι άλλοι στην ευόδωση των στόχων του.Θέλει -είναι αλήθεια συνεχή ενημέρωση,αφοσίωση,και κυρίως πίστη στη νίκη!Πώς μπορείς να κρίνεις κάποιον για τις αντοχές του ή για το τι πιστεύει!Εννοείται ότι υπάρχουν και κάποιοι παραδόπιστοι,που κουβαλάνε τις παθογένειες και τις λογικές του συστήματος.Τι να κάνουμε;Κάθε συλλογικότητα είναι μια μικρογραφία της κοινωνίας και η δυσκολία επικοινωνίας είναι φορές υπαρκτή,αφού το σύστημα"έθρεψε"ένα επηρμένο ή άρρωστο εγώ,που φορές-άδικα συνήθως-την ανεπάρκειά του την φορτώνει στους άλλους,αποδίδοντάς τους αυστηρότητα ή σκληρότητα.Το κακό είναι ότι η ελευθερία είναι η πιο δύσκολη κατάκτηση και -κυρίως-πράξη ευθύνης!Την ελευθεριότητα όμως την ονομάτισαν οι "ταγοί"μας ελευθερία,που θέλει και αρετή και τόλμη και είναι ένα συνεχής αγώνας η κατάκτησή της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μην ασχολείστε με τον κ.Αλαβάνο. Όπως διαπιστώσατε ο άνθρωπος αυτός και όχι μόνο δεν είναι παρά "δεινόσαυρος", ανήκει στο παρελθόν.
    Οι σημερινές περιστάσεις απαιτούν ένα διαφορετικό τρόπο σκέψης και ένα πολιτικό ένστικτο που ο κ.Αλαβάνος δεν διαθέτει,πια. Όπως και ο κ.Παπαθεμελής.
    Το τι συμβαίνει παρουσιάζεται πάρα πολύ καλά εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=2vrAWTCO0ls BEAT THE ELITES
    Εξάλλου δεν πρέπει να ξεχνάμε πως οι επαναστάτες του χθες, είναι οι συντηρητικοί του σήμερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μόνο και η ανάγνωση των απαντήσεων του Καζάκη δείχνουν ότι ο άνθρωπος έχει ξεφύγει τελείως. Πέρα από μια σειρά ψεύτικα στοιχεία που χρησιμοποιεί - ακολουθώντας τους Τσολάκογλου της κυβέρνησης που μας έχουν φλομώσει στο ψέμα- για να "ενθουσιάσει" τα πλήθη, ακόμα και το ύφος που απαντά δεν ξεφεύγει από το ύφος μιας απάντησης τύπου Λαγού, Κασιδιάρη και Μιχαλολιάκου. Σαφώς ξέρει καλά τι κάνει, αφού βλέπει τώρα ότι η Χρυσή Αυγή αφήνει ακάλυπτο έναν κόσμο που θέλει λέφτερη πατρίδα αλλά είναι λούμπεν, πληρως περιθωριοποιημένος και αντικομμουνιστής και ο Καζάκης δεν αφήνει την ευκαιρία. Αλλωστε το 'χε απωθημένο από παλιά, από την πρώτη συγκέντρωση στο Ααβόρα το 2010. "Αφού δεν με ακολουθούν οι αριστεροί, θα πάω με τους φασίστες" είχε πει. Απλά το κάνει πράξη, αλλά τον πειράζει που "έχουν γνωση η φύλακες".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εσύ και οι όμοιοί σου έχετε δικαιώσει τους χειρότερους χαρακτηρισμούς για "κόκκινο φασισμό". Γνήσιοι απόγονοι του Τυρίμου και του Μανωλέα, προσπαθείτε σήμερα να γίνεται λαγοί του Δένδια και του "βαθέως κράτους" που θέλουν κάθε πολιτικό σχηματισμό, ο οποίος προτάσει τα εθνικοαπελευθερωτικά και πατριωτικά αιτήματα του λαού σε "αδελφή" δύναμη της ΧΑ. Αν νομίζετε ότι θα μας στοχοποιήσετε τόσο εύκολα ως "φασιστική" δύναμη για να αναλάβει η ασφάλεια την δίωξή μας, όπως της ΧΑ, σας λέμε ένα πράγμα: άξιος ο μισθός σας, αλλά δεν θα αποδώσει. Τα υπόλοιπα θα τα πούμε εκεί που δεν θα μπορείτε να σας κρύβει η κουκούλα που φοράτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καζάκη άσε τις ανοησίες με Αλαβανούς και Παπαρήγες, Αλωστε γνωρίζεις πολύ καλά ότι ούτε θέλουν ούτε και μπορούν να κυβερνήσουν αυτό τον τόπο, και να τον οδηγήσουν μακριά από την ολοκληρωτική διάλυση.
      Βάλτο σιγά σιγά στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι μόνο με τους ψήφους και την σύμπραξη με τους εθνικιστές θα μπορέσεις να κάνεις κάτι για την Ελλάδα.
      Άστο εκεί μέχρι να ωριμάσει.

      Αλλιώς τι ασχολείσαι ρε φίλε, παράτα τα, και δες την οικογένεια σου.
      Οι ανώφελη δονκιχωτισμοί δεν οδηγούν πουθενά.
      Η Χρυσή Αυγή έχει ένα 20-25% αν καταφέρεις εσύ και κάποιοι άλλοι να τραβησουν από την πατριωτική αριστερά και κεντρώο χώρο ένα άλλο 10-15% έχουμε ελπίδες.
      Αλλιώς παίζε τον Σταλιν και εσύ όπως ο τσουτσουμπας στο μικρό σου μικρομάγαζο.
      Οι Έλληνες είναι φύση εθνικιστές, και ο εθνικισμός είναι η μόνη ανερχόμενη δύναμη στην Ελλάδα, αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη.
      Και ακόμα μόλις άρχισε.
      Σταμάτα να ζεις με τους συναισθηματισμούς της γενειάς των γονιών σου.
      Η Ελληνική αριστερά δεν πρόσφερα απολύτως τίποτε στον Ελληνισμό και ούτε έχει διάθεση να προσφέρει, για τον απλούστατο λόγο ότι δεν μπορεί να προσφέρει λόγω έλλειψης ικανότητας. Μια χαρά συμβιβασμένη είναι με το σύστημα.
      Ωρε Καζάκη , δεν θυμάσαι κάποτε ότι είχες ηγέτη την τετραπέρατη αγωνίστρια Δαμανάκη..Έλα στα συγκαλά σου.
      Τι περιμένεις ότι θα βγάλεις από αυτούς;
      Άσε λοιπόν τις ιδιοτροπίες και κανόνισε μια πορεία εποικοδομητική, αλλιώς πήγαινε σπίτι σου και άσε κάποιον που μπορεί και θέλει να συμβάλει στην απελευθέρωση της Ελλάδας.

      Διαγραφή
    2. Τα τσόλια του Μανιαδάκη, της Γκεστάπο, των Ταγμάτων Ασφαλείας, των παραστρατιωτικών του Σκόμπι, οι αλήτες της ασφάλειας και των παρακρατικών δεν είχαν ποτέ και καμιά σχέση με την Ελλάδα, τους Έλληνες και τους αγώνες τους. Ήταν πάντα φυτευτοί, βαλτοί και πουλημένα τομάρια. Όσο για το "εθνικιστικό κίνημα" της ΧΑ, άστο καλύτερα. Δεν έχετε, βρε τσόλια του κερατά, ούτε το σθένος να τα βάλετε με τις εισαγγελικές αρχές που σας έχουν διαλύσει. Όπου φύγει-φύγει. Όσο για τα ποσοστά που σας δίνουν οι στημένες δημοσκοπήσεις πληρωμένες από τις ξένες πρεσβείες που υπηρετείται, κάνε χάζι και θα δείτε πόσα απίδια χωρά ο σάκος.

      Διαγραφή
  17. Βαγγελης Φωτιαδης4 Φεβρουαρίου 2014 - 12:32 μ.μ.

    Αν ειναι δυνατον να θεωρειται πατριωτικο κινημα μια παρακρατικη οργανωση με ακρες και πηγες χρηματοδοτησης τραστ και ομιλους οι οποιοι συνεργαζονται με τις ξενες δυναμεις κατα του Ελληνικου λαου εδω και χρονια! Οσο για τους κομμουνιστες απο τους οποιους προερχομαι εχουν οχυρωθει και περιθωριοποιηθει απο μονοι τους. Με αυτη τους τη σταση οχι το λαο δεν μπορουν να ενωσουν αλλα ουτε τον εαυτο τους. Λες και οσοι δεν ειναι κομμουνιστες δεν ειναι εργατικη ταξη.
    Απο την αλλη οι διαφοροι Αλαβανοι ειναι απλα για να εχουμε καποιους να γελαμε. Ε τι να κανουμε, ειναι και καποιοι γελοτοποιοι που τους βαρεσε να ασχοληθουν με την πολιτικη.

    Το σημαντικοτερο ειναι να καταλαβει ο λαος οτι μονος του πρεπει να σηκωθει και να εκπροσωπησει τον εαυτο του. Οσο ψαχνουμε εκπροσωπους να τους εκχωρησουμε την εξουσιοδοτηση να διεκδικησουν στα δικαιωματα μας και τη διαχειριση της χωρας θα μας καπελωνουν. Η αυτοδιαχειριση ειναι ο τροπος να προχωρησουμε συμφωνα με τα δικα μας συμφεροντα και αυτη ερχεται μονο μεσα απο μια πραγματικη δημοκρατια.

    Και η δημοκρατια ερχεται μονο με την ενοτητα του λαου. Ο κοσμος πρεπει καποτε να καταλαβει οτι δεν διαφοροποιειται η θεση του οταν ανοιγει ενα μαγαζακι που λειτουργει ο ιδιος και η οικογενεια του ή ενα χωραφι, επειδη εχει μια ιδιοκτησια. Με αυτη τη νοοτροπια την εβλεπε ξαφνικα αφεντικο και ψηφιζε κομματα τα οποια νομιζε οτι εξυπηρετουν τα συμφεροντα του, ενω εκεινοι τους μονους που εξυπηρετουσαν ηταν οι πραγματικοι καπιταλιστες, οι ομιλοι και τα τραστ. Οποιος εχει ενα μαγαζι οικογενειακο ειναι πολυ απλα η εργατικη ταξη που δεν εχει ακομα αποκοπει απο τα μεσα παραγωγης της. Ειναι κι αυτος τμημα του λαου, των πολλων. Ανοιγε ο αλλος ενα μαγαζακι και την εβλεπε αφεντικο και νομιζε οτι εγινε καπιταλιστης. Κουνια που τον κουναγε. Ψηφιζε τα κομματα που κυβερνουσαν τη χωρα λες και θα ενυσχυαν την επιχειρηση του, ενω εκεινοι εβαζαν τις βομβες στους πυλωνες της οικονομιας ωστε να μπουν οι μεγαλοι και να τα παρουν ολα. Οπως φανηκε τωρα. Και ακομα χειροτερα στο μελλον ακομα και αυτοι θα καταρευσουν για ερθουν οι ακομα πιο μεγαλοι απο εξω.

    Πρεπει καποτε να ξυπνησουμε και να δουμε την πραγματικοτητα. Δυο ειναι τα στρατοπεδα. Ο λαος και οι εκπροσωποι της ολιγαρχιας. Θελουμε ο λαος να ελεγχει τη χωρα του; Ή παντα να εχουμε αλλους να αποφασιζουν για μας με τα αποτελεσματα που βλεπουμε; Πρεπει να ανοιξουμε τα ματια μας και να δουμε επιτελους με ποιον ειμαστε. Αν ειμαστε με το λαο που μαστιζεται πρεπει να ενωθουμε και να παρουμε τις αποφασεις στα χερια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βαγγελης Φωτιαδης4 Φεβρουαρίου 2014 - 12:58 μ.μ.

    Και καποιοι επικριτες απο οποιο χωρο και να προερχονται πρεπει να καταλαβουν οτι το ΕΠΑΜ δεν ειναι ενα ακομα κομμα. Ειναι πανω απο τις ιδεολογιες. Εκπροσωπει το λαο. Γιατι οποια ιδεολογια και να εχει καποιος δεν παυει να ειναι κομματι του λαου. Το ΕΠΑΜ αντιπροσωπευει το λαο ως φυσικη δυναμη. Οχι μια ακομα αποχρωση του.

    Και πως ειναι δυνατον οταν ο ιδιος ο κοσμος του ΕΠΑΜ πραγματικα εχει τον ελεγχο των αποφασεων να εμφανιστει ποτε καποιος δικτατορας να τον ελεγχει οπως καποιοι κατοικοι του διπλανου γαλαξια εγραψαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή