Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

"Ένας λόγος παραπάνω" με τον Δημήτρη Καζάκη

Την Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου, ο Δημήτρης Καζάκης είναι καλεσμένος της γνωστής στιχουργού, Λίνας Νικολακοπούλου σε μια διαφορετική συζήτηση, στον χώρο πολιτισμού PASSPORT, με τον τίτλο :"Ένας λόγος παραπάνω" και ώρα έναρξης, 20.15 μ.μ. Η είσοδος είναι ελεύθερη.

Χρήσιμες πληροφορίες: Το PASSPORT βρίσκεται επί της οδού Kαραϊσκου 119 - Πειραιάς. Στο PassPort - Xώρος Πολιτισμού μπορείτε να έρθετε με τρένο ή λεωφορεία. Επίσης εξυπηρετούν και δύο νυχτερινά λεωφορεία: 040 Πειραιάς-Σύνταγμα και 500 Πειραιάς-Κηφισιά.

Γραφείο Τύπου του ΕΠΑΜ

1 σχόλιο:

  1. Η Λίνα έχει γράψει κάτι τέτοιο: (https://www.youtube.com/watch?v=xHk7C5r78uk) και λέει: "εγώ που 'χω κάνει αγώνα για τον απατεώνα". Όμως εγώ μπορώ να ξέρω ότι τον εαυτό μου μέσα σε τέτοιους στίχους δεν τον βρίσκω. Αφού ποτέ μου δεν έκανα αγώνα για κανέναν απατεώνα. Θα μου φορτώσουν τώρα οι στιχουργοί του κράτους σαν δικό μου αίσχος τη "μεγάλη δημοκρατική παράταξη"; Απορώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή