Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου 2013

Είναι ο καπιταλισμός, ηλίθιε!

Δεν ξέρω για εσάς, αλλά προσωπικά όποτε ακούω την φράση «ανθρωπιστική κρίση» στην Ελλάδα παθαίνω κάτι. Ξέρετε γιατί πράγμα μιλάω. Οι Έλληνες μάλλον από κάποιον τρομερό εγκέλαδο, ή κάποια άλλη φυσική καταστροφή, αντιμετωπίζουν μια βαθιά «ανθρωπιστική κρίση». Κι επομένως δικαιολογημένα αντιμετωπίζουν κόμματα και κράτος αισίως τον 1 στους 4 Έλληνες, που αντιμετωπίζει πια σοβαρό πρόβλημα καθημερινής επιβίωσης, με όλη την απαραίτητη φιλανθρωπία που δείχνουν πάντα οι καλές κυρίες των σαλονιών για τα αδέσποτα του δρόμου, ή οι εκκεντρικοί φιλόζωοι για τα ζώα υπό εξαφάνιση.

Μάλιστα η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ μας υπόσχεται ότι τα συσσίτια και η κρατική φιλανθρωπία επί των ημερών της μέλλουσας «αριστερής κυβέρνησης» θα είναι πολύ καλύτερα από τα σημερινά. Ίσως να προσφέρουν και μενού στις ουρές των συσσιτίων που θα μεγαλώνουν και θα μεγαλώνουν όσο η «αριστερή κυβέρνηση» θα κάνει πώς διαπραγματεύεται με τους Ευρωπαίους για να κρατά την Ελλάδα στο ευρώ.


Κι έτσι ο Έλληνας εργαζόμενος, ο Έλληνας νοικοκύρης, εκείνος που τον έμαθαν όλα αυτά τα χρόνια πώς αρκεί να είναι καλός στη δουλειά του και δεν έχει να φοβηθεί τίποτε, αντιμετωπίζεται ως ανθρώπινη εκδοχή της Καρέτα-Καρέτα, ή της Μονάχους-Μονάχους. Η κρατική και ιδιωτική φιλανθρωπία είναι γι’ αυτόν η μόνη επιλογή. Δεν υπάρχει άλλη λύση. Δεν φτάνει που υπόκειται σε μαζική εξόντωση προκειμένου να λεηλατήσουν την χώρα του και τον ίδιο οι ξένοι δανειστές ώστε να μην θιγεί το περίφημο ευρώ, πρέπει να υποστεί και το στίγμα του επαίτη, του ζήτουλα, όπως απαιτεί η θεωρία περί «ανθρωπιστικής κρίσης».

Βλέπετε, πρέπει να μάθουμε να ζούμε χωρίς να μας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι κάποιες οικογένειες πρέπει να χάνουν τα παιδιά τους, ή οφείλουν να γίνονται παρανάλωμα επειδή δεν έχουν άλλο μέσο θέρμανσης. Πρέπει να εξοικειωθούμε με την ιδέα ότι είναι φυσιολογικό να υπάρχουν πάνω από 300 χιλιάδες νοικοκυριά χωρίς ηλεκτρικό. Τέσσερις δεκαετίες μετά τον εξηλεκτρισμό της χώρας, όλο και περισσότεροι επιστρέφουν στην δεκαετία του ’30 όταν 1 στα 3 νοικοκυριά στην Ελλάδα δεν είχαν καν την δυνατότητα ηλεκτροδότησης. Πρέπει να μάθουμε να ζούμε και χωρίς νερό. Πρέπει να συνηθίσουμε την ακραία φτώχεια σε τέτοια έκταση που μόνο στα ντοκιμαντέρ για τον τρίτο κόσμο τα έβλεπε ο μέσος Έλληνας. Πρέπει να μην μας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι καθημερινά χιλιάδες συμπατριώτες μας χάνουν δικούς τους γιατί αδυνατούν να έχουν πρόσβαση σε φάρμακα και θεραπείες. Ανθρωπιστική κρίση γαρ! 

Άσε που θα πρέπει να μάθουμε ότι το να σε εξαναγκάζουν να φύγεις από τον τόπο σου, ή να βλέπεις τα παιδιά σου να ξενιτεύονται για ένα ξεροκόμματο, είναι κάτι απολύτως φυσιολογικό. Άλλωστε έχουμε και την αριστερά που μας λέει ότι δεν υπάρχουν σήμερα πατρίδες, αλλά μόνο η παγκοσμιοποιημένη κυριαρχία του κεφαλαίου. Γιατί λοιπόν να ξεσηκωθείς τώρα που σε ξεριζώνουν από τον τόπο σου, τώρα που σε εξαναγκάζουν να πάρεις των οματιών σου; Γιατί γκρινιάζεις που σε θέλουν εξαθλιωμένο μετανάστη ακόμη και μέσα στη χώρα σου που δεν μπορεί να σου ανήκει, ούτε καν τυπικά;

Όλοι είμαστε μετανάστες, δεν έγραφαν στους τείχους κάποιοι ηλίθιοι που το παίζουν αναρχικοί; Είναι σαν να λένε, όλοι είμαστε δούλοι, τι καλά! Αυτό είναι το ταξικά σωστό! Αυτό σημαίνει να έχεις ταξική συνείδηση της θέσης σου! Αυτό σημαίνει ανάδειξη της βασικής ταξικής αντίθεσης! Όταν εσύ σαν εργαζόμενος, σαν άνθρωπος τα έχεις χάσεις όλα και το κεφάλαιο τα έχει κερδίσει όλα. Μαζί και την πατρίδα σου.
Όχι δεν πρόκειται για γενοκτονία ενός ολόκληρου λαού. Όχι δεν πρόκειται για μαζικό ξεριζωμό και εξόντωση εξεπιτούτου. Και προς θεού δεν πρόκειται για κατοχή αυτό που υφίσταται ο ελληνικός λαός. Πρόκειται απλά για «ανθρωπιστική κρίση»! Μας το διαβεβαιώνει και η αριστερά, η ταξική αριστερά, η οποία μας το έχει ξεκαθαρίσει: Ε, τι να κάνουμε; Είναι ο καπιταλισμός, ηλίθιε!

Ναι ηλίθιε! Είναι ο καπιταλισμός κι επομένως εσύ κακώς θρηνείς τα παιδιά και την οικογένειά σου. Κακώς νιώθεις νοσταλγία και αγάπη για την πατρίδα σου, για τις ρίζες σου σ’ αυτόν τον τόπο που σε μεγάλωσε και σε ανέθρεψε, σ’ αυτόν τον τόπο που του χρωστάς γιατί οι γονείς και οι παππούδες σου τον δάμασαν με την δουλειά τους και τις ελπίδες τους για ένα καλύτερο αύριο. Κακώς εμπνέεσαι από τους εθνικούς απελευθερωτικούς αγώνες του λαού σου που σου μάθανε να τιμάς και να υπερασπίζεσαι την πατρίδα σου, όπως την οικογένειά σου, όταν αυτή βρίσκεται υπό απειλή. Και μάλιστα τέτοιας έκτασης σαν την σημερινή. Κακώς νιώθεις αηδία και ντροπή για τους δοσίλογους και τους προδότες που σε κυβερνάνε. Όλα αυτά δεν είναι αρκούντως ταξικά.

Είναι ο καπιταλισμός ηλίθιε! Κι επομένως πρέπει να μάθεις ότι στον καπιταλισμό αυτός που κάνει κουμάντο είναι μόνο το κεφάλαιο και οι ολιγαρχίες του. Πολιτικές και οικονομικές. Αυτές βαρούν τον ταμπουρά κι εσύ χορεύεις. Δεν έχεις άλλη επιλογή. Κι όταν το κεφάλαιο, τα αρπαχτικά των κεφαλαιαγορών και το πολιτικό τους προσωπικό απαιτούν κατάργηση των συνόρων, κατάλυση των εθνικών κρατών και μαζί τους κάθε έννοιας κοινωνικού και πολιτικού δικαιώματος, όπως και την μετατροπή των λαών σε πληθυσμούς χωρίς πατρίδα, ποιος είσαι εσύ που θα τολμήσεις να επαναλάβεις το γνωστό από παλιά: Ελευθερία ή Θάνατος; Ποιος είσαι εσύ που θα τολμήσεις να επαναλάβεις το Μολών Λαβέ; 

Επειδή δηλαδή κάποτε ο παππούς, ή ο πατέρας σου έχυσε το αίμα του για την πατρίδα; Επειδή τραγουδούσε αντάρτης-κλέφτης-παλικάρι πάντα είναι ο ίδιος ο λαός! Κι έτσι με ψηλά το κεφάλι αντιμετώπισε για δεκαετίες εκτελεστικά αποσπάσματα, φυλακές, εξορίες και διώξεις κάθε είδους για να παραμείνουν στην εξουσία οι δοσίλογοι.

Θα μου πεις ήταν άλλες οι εποχές. Ναι έχεις δίκιο. Τότε ήταν άλλες εποχές. Εποχές για ήρωες κι όχι για μοιρολάτρες. Εποχές που ο κομμουνιστής κι ο αριστερός θεωρούσε χρέος του να πηδήσει πρώτος στην φωτιά για τον λαό και την πατρίδα. Να σηκώσει πρώτος και πιο ψηλά απ’ όλους το λάβαρο Λευτεριάς και της Εθνικής Ανεξαρτησίας. Να χύσει το αίμα του για την Ελλάδα χωρίς δεύτερη σκέψη. Με την ελπίδα μόνο πώς οι μετέπειτα γενιές θα βρουν μια καλύτερη ζωή.

Για ποιον λόγο άραγε; Γιατί έβαψε κατακόκκινο με το αίμα του το σύμβολο της εθνικής ενότητας του ελληνικού λαού; Για να δει εσένα, βρε χαϊβάνι, να προκόβεις κάποτε σε μια αναγεννημένη Ελλάδα, όπου ο λαός της θα είναι νοικοκύρης κι αφέντης στον τόπο του. Και τώρα εσύ, τώρα που ήρθε η δική σου σειρά να τιμήσεις και να δικαιώσεις τους αγώνες των πατεράδων και των παππούδων σου, που είσαι; Που κρύβεσαι; Με ποιο δικαίωμα δεν σηκώνεσαι ορθός για να φωνάξεις παρών στο προσκλητήριο που σε καλεί η ιστορία, η ίδια σου η πατρίδα;

Είναι ο καπιταλισμός ηλίθιε! Κι εσύ ο πιο ηλίθιος από τους ηλίθιους δεν έμαθες καν ότι στον καπιταλισμό μόνο οι λαοί, μόνο οι δουλευτάδες έχουν πατρίδα, ενώ το κεφάλαιο δεν έχει. Είσαι τόσο ηλίθιος που παρά τα ταξικά επίθετα που έμαθες να παπαγαλίζεις και τις αριστερές ιδεοληψίες σου, δεν κατόρθωσες ούτε καν να αντιληφθείς ότι έγινες χειρότερος από τους πιο αυθεντικούς εκπροσώπους του κεφαλαίου και της εξουσίας του. Μόνο το κεφάλαιο στον καπιταλισμό θέλει τον εργάτη, τον άνθρωπο ως απλό αντικείμενο εκμετάλλευσης χωρίς συναίσθηση ιστορικής και προσωπικής ταυτότητας, χωρίς συνείδηση ότι έχει τις ρίζες του σ’ έναν τόπο που μπορεί να διεκδικήσει για τον εαυτό του, για την δική του ευημερία, για την δική του θέση στην ιστορία.

Κι ο εργάτης μπορεί να αντιμετωπίσει το κεφάλαιο μόνο όταν αρχίσει να συνειδητοποιεί ότι δεν είναι ένα απλό εργαλείο, ένα απλό γρανάζι της κεφαλαιοκρατικής μηχανής, αλλά άνθρωπος με ζωτικές κοινωνικές ανάγκες που πρέπει να μετρήσουν στη ζυγαριά της επιβίωσης περισσότερο από τα κέρδη. Άνθρωπος που έχει αναφαίρετο δικαίωμα στη ζωή και στις χαρές της στον τόπο που γεννήθηκε και έχει τις ρίζες του.

Μόνο μαθαίνοντας να διεκδικεί την ιστορία του λαού και της πατρίδας του ενάντια σε κάθε τυραννία, παύει ο εργάτης να είναι ένα ακόμη εμπόρευμα στην αγορά και μαθαίνει έτσι να θέτει στον εαυτό του ιστορικά καθήκοντα. Αλλιώς δεν είναι τίποτε περισσότερο από ένα ανθρώπινο υποζύγιο. Έτσι τον θέλει η ταξική του θέση στον καπιταλισμό. Αυτή την ταξική θέση που τόσο εξυμνείς γιατί τρέμεις μήπως και οι εργάτες μαζί με τον υπόλοιπο λαό ενωθούν και δοκιμάσουν το απονενοημένο: να διεκδικήσουν τον τόπο τους για τον εαυτό τους!

Ναι, είναι ο καπιταλισμός ηλίθιε! Όμως σταμάτα πια να κρύβεσαι σαν ζαγάρι πίσω από τα ταξικά επιθέματα της αριστεράς, που μόνο το κεφάλαιο και την εξουσία του βολεύουν. Σταμάτα να δείχνεις πόσο δειλός και τιποτένιος είσαι. Γιατί όπως και να το κάνουμε από την εποχή που για πρώτη φορά ο Αββάς Κογιέρ στα 1750 μετέτρεψε την λέξη πατρίδα σε πολεμική ιαχή των ξυπόλυτων και των ξεβράκωτων καθώς εφορμούσαν στα κάστρα και τα παλάτια των τυράννων, το καθήκον της διεκδίκησης και της υπεράσπισης της πατρίδας αποτελεί ότι πιο ιερό για έναν καταπιεσμένο λαό απέναντι σε κάθε μορφή οικονομικής και πολιτικής εξουσίας που με αλαζονεία δηλώνει όπως κάποτε ο βασιλιάς ήλιος, l'etat c'est moi.

Κι από τότε δεν υπάρχει κανένα αυθεντικό κοινωνικό και λαϊκό κίνημα που να μην τίμησε με το παραπάνω αυτήν την ιστορική παρακαταθήκη. Δεν θα είναι ο ελληνικός λαός που θα την προδώσει, όποιον κι αν χρειαστεί να βάλει απέναντι. Κι αυτό δεν είναι απειλή, αλλά υπόσχεση.

36 σχόλια:

  1. έχω έναν φίλο που είναι ψυχολόγος, κουμουνιστής στην ιρλανδία. μπορεί να ακούσει τις εξυπνάδες τις οικονομίστικες του μπογιόπουλου. φυσικά, θα διαχωρίσει από αυτές τις εκμεταλλευτικές ιδέες του μπογιόπουλου, π.χ. ότι μπορεί να υπάρξει σοσιαλισμός σε μία μόνο χώρα, ότι το Σύμπαν γεννήθηκε για να μπορεί ο μπογιόπουλος και ο στάλιν να βαρέσουνε έτσι τις χονδροψώλες των, που θα έλεγε και ο ανδρέας εμπειρίκος. εγώ όμως τον μπογιόπουλο δεν τον ανέχομαι ούτε δευτερόλεπτο. δεν μπορώ εκείνους που λένε ότι πρέπει να ματώσουμε στην οικονομική οργάνωση, το μπογιόπουλο, τη σερβιέτα της νόησης ζωή κωνσταντοπούλου -άλα ο (ναζιστικός) νομικός πολιτισμός!- ότι για να την ελέγξουμε και να την οργανώσουμε με τον σωστό τρόπο, ώστε δηλαδή όλοι να μπορούμε να επιβιώσουμε, πρέπει ακριβώς οι ίδιοι να παρεμβληθούν και να εφαρμόσουν τις θεωρίες τους. ούτε μπορώ να κάθομαι να συζητώ μεταφυσικά (στο χώρο της σκέψης) και ψυχαναλυτικά (στο χώρο της σάχλας) την οικονομική οργάνωση, ούτε διαννοούμαι να καταλάβω τη διαφορά ανάμεσα σε πιστημόνους και χειρόνακτες, αφού εγώ δεν πιστεύω σε αυτή την εκμεταλλευτική ανοησία, αφού εγώ πιστεύω ότι πρέπει όλοι σε όλα, άμεση βοήθεια από άνθρωπο σε άνθρωπο, χωρίς τσιγκουνιές επί της ύλης και γραφειοκρατίες, κουμουνισμός κανονικός δηλαδή, κοινωνική και οικονομική ισότητα, και δεν αισθάνομαι ωραία καθόλου στο ρατσισμό του μπογιόπουλου, που είναι εκμεταλλευτοκομούνι. αξιοπρεπής όσο ο δημοσιογράφος χατζηνικολάου άνθρωπος με αξιοπρέπεια. και μια φορά που είπα στον καλαμίτση ότι ο τζώρτζογλου και η ματσούκα παίζουν σε μια παράσταση τον ντόριαν γκρέη, μου απάντησε να τους πω να μεταφέρουν την παράσταση στο σπίτι του, για να τους γαμήσει και τους δύο. δεν μπορώ καν να πιστεύω σε πατρίδα. πατρίδα μου είναι οι αισθήσεις μου. πιστεύω όμως ότι ο κουτσούμπας απόψε θέλει να χορέψει τσιφτετέλι πάνω στα γυαλιά του κορμιού μου, και ότι η καθαρή λογική φανερώνει ότι η δυστυχία ενός τέλειου οργανισμού ανθρώπινου στο Σύμπαν κατάγεται ευθέως από την εκμετάλλευση. που είναι κλινική κατάθλιψη και είναι ακριβώς η κατάθλιψη της βασανιζόμενης ανθρωπότητας στον πλανήτη-Δυστυχώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αναρχική τραπεζίτης26 Δεκεμβρίου 2013 - 12:27 π.μ.

      Παρακαλώ να μου συστήσεις άμεσα το φίλο σου ψυχολόγο κομμουνιστή. Τώρα τελευταία που η μαμά πιέζει να αποκατασταθώ, πλήθος ζοφερές ιδέες με κατατρύχουν. Το μέλλον σπλάχνο μου - αν ποτέ αξιωθώ να αποκτήσω - ο Ιουλιανός, θα κυβερνάται από πρωθυπουργό που θα ονομάζεται Ερνέστος Τσίπρας.
      Πιθανότατα θα χρειαστούν αρκετές συνεδρίες.

      Διαγραφή
  2. Καταπληκτικό το άρθρο!Αυτοί οι λαικοί αγωνιστές,που μάθανε να λειτουργούν ως τέτοιοι μέσα από τις κομματικές επιδοτήσεις δεν καταλαβαίνουν ότι θα τους ξεβράσει η ίδια η ιστορία στα απόνερά της,όταν δεν απαντάνε στα στοιχειώδη δικαιώματα και τις ανάγκες του λαού,παρά φλυαρούν ,με όρους του χθες,σαν τίποτα να μη συνέβη!Τόσο άρρωστους μας κατάντησαν οι ιδεοληψίες και οι διαχωριστικές γραμμές;Ευτυχώς ο κόσμος πια κουράστηκε πολύ και δεν αντέχει να ακούω τον άνευρο και στεγνό τους λόγο,που αποκαλύπτει τη γύμνια και την ανημπόρια τους!Τα πράγματα αλλάζουν γρήγορα πια και η ανάγκη προσδιορισμού του στόχου και του οράματος που θα εμπνεύσει και θα γιάνει τις πληγές που κατάφερε ο εχθρός,είναι πιο επιτακτικά από ποτέ!Αυτό το διάστημα ο κόσμος ψάχνεται και αφουγκράζεται τα πάντα προσπαθώντας να δει λίγο φως...Το προανάκρουσμα της νίκης είναι η κατάρρευσή τους κι η "απροθυμία"του λαού να παίξει το παιχνίδι της σωτηρίας του!Κάτι πολύ σπουδαίο γεννιέται μέσα του,μια κόκκινη αδρή γραμμή χαράζει και λέει ως εδώ!Ακόμα δε θέλει να πιστέψει την τόσο μεγάλη απάτη και προδοσία,αλλά την ψυχανεμίζεται και ψάχνει διέξοδο,ενώ τους αφήνει θαρρείς κι άλλο να γελοιοποιηθούν,μέχρι να καταφέρει να βγάλει από μέσα του όλο το "δηλητήριο"που χρόνια τον κερνούσαν...Η κατάσταση θα γίνει σε λίγο εκρηκτική κι αβίωτη μέσα στη "φυλακή"κι αυτοί θα εκπλαγούν,αφού σκέφτονται εκ του ασφαλούς με όρους του χθες,χωρίς να νιώθουν ούτε καν το προανάκρουσμα της νέας εποχής που ήδη προβάλλει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βια ειναι η μαμη καθε παλιας κοινωνιας που κυοφορει μια νεα.

      Διαγραφή
  3. "στον κόσμο των αφεντικών, είμαστε όλοι ξένοι ή μετανάστες" είναι το σύνθημα που αναφέρεσαι και είναι γραμμένο στους τοίχους κι όχι στα Μακρά τείχη του εγκεφάλου των εθνικιστών, που σας περιβάλλουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου προτείνω να διαβάσεις Θουκιδίδη και μάλιστα αυτό το γνωστό το "φιλοκαλούμεν μετ' ευτελείας και φιλοσοφούμεν άνευ μαλακίας". Αν και αμφιβάλω αν έχεις κατακτήσει τη δυνατότητα του διαβάζειν και του σκέπτεσθαι...

      Διαγραφή
    2. Αναφέρθηκα στο σημείο που γράφεις " Όλοι είμαστε μετανάστες, δεν έγραφαν στους τείχους κάποιοι ηλίθιοι που το παίζουν αναρχικοί;"
      αλλά, όπως κάνεις συχνά, αποφεύγεις να απαντήσεις επί της ουσίας και ή βρίζεις ή υποτιμάς την οποιαδήποτε διαφορετική άποψη ή κάπου - κάπου απαντάς αλλά με γενικολογίες, αοριστίες ή/και με τσιτάτα ,που το μόνο που καταφέρνουν είναι είτε να εκνευρίζουν είτε να κάνουν το συνομιλητή σου να διακόψει τη συζήτηση επί του συγκεκριμένου θέματος.... Παράδειγμα, σε προηγούμενο άρθρο σε ρώτησα "ποιους θεωρείς ότι ανήκουν στη εργατική τάξη σήμερα; οι γιατροί του ΕΣΥ; τα διοικητικά στελέχη; οι διευθυντές και προϊστάμενοι των υπηρεσιών; οι βιομηχανικοί εργάτες; οι τραπεζικοί; κλπ. και απάντησες με τον κοινωνιολογικό ορισμό της εργατικής τάξης από τη Wikipedia ...
      Με τη σειρά μου, εγώ σου προτείνω να μάθεις ορθογραφία, για να καταλάβεις και το Θουκυδίδη, στον οποίο αναφέρεσαι... και τον γράφεις με ι...

      Διαγραφή
    3. Εντάξει Στέλιο, «στον κόσμο των αφεντικών είμαστε όλοι ξένοι ή μετανάστες». Σωστά. Έτσι θέλουν να μας βλέπουν τα αφεντικά και αυτό επιδιώκουν.

      Κι εσύ τι κάνεις αγαπητέ Στέλιο; Βλέπεις κι εσύ τον εαυτό σου κι όλους τους συμπολίτες σου με την οπτική των αφεντικών; Διότι αν ενστερνίζεσαι το σύνθημα αυτό που είναι γραμμένοι σε τοίχους, τότε σημαίνει ότι αποδέχεσαι την οπτική των αφεντικών. Σημαίνει ότι έχεις ήδη πειστεί από τη δική τους θεώρηση των πραγμάτων. Σημαίνει ακόμη ότι έχεις αποδεχθεί πως και οι πραγματικοί μετανάστες –αυτοί δηλ. που λόγω των αφεντικών ξεριζώθηκαν από τον τόπο τους και περιφέρονται ανά την υφήλιο για να επιβιώσουν- δεν έχουν κανένα δικαίωμα να επιστρέψουν και να διεκδικήσουν τις πατρίδες τους, σαν να είναι η ιδιότητα του «μετανάστη» το σταθερό και απόλυτο διακριτικό τους γνώρισμα για τους ίδιους, για τα παιδιά τους και για τα παιδιά των παιδιών τους. Τι καλύτερο για τα αφεντικά να το αποδεχθούμε αυτό, να πειστούμε απολύτως γι αυτό (ότι «είμαστε όλοι ξένοι ή μετανάστες») και ν’ αρχίσουμε να τριγυρνάμε όλοι ανά την υφήλιο αναζητώντας πρόσκαιρη εργασία χωρίς κανένα απολύτως δικαίωμα παρά μόνο αυτό της άγριας εκμετάλλευσης για την επιβίωση από μέρα σε μέρα;

      Αντί να απαιτήσουμε το δικαίωμα να διεκδικήσει κάθε λαός τον τόπο του από την αδηφάγα πολιτική των αφεντικών, αντιθέτως, με συνθήματα σαν το εν λόγω, ενσταλάζουμε στη μέση συνείδηση το ακριβώς αντίθετο: Το ότι ακόμη κι αυτοί που βρίσκονται ακόμη στον τόπο τους, πρέπει να πειστούν ότι «είναι ξένοι ή μετανάστες», ότι δεν έχουν δικό τους τόπο, δεν έχουν ρίζες. Έτσι και πειστείς γι αυτό, το επόμενο βήμα να παραδοθεί πλήρως ο τόπος σου στους αδηφάγους καρχαρίες κι εσύ να δεχθείς να περιφέρεσαι ως νομάς, έρχεται ως φυσική συνέπεια.

      Το ποιοι θέλουν να μας πείσουν ότι δεν έχουμε δικαιώματα στον τόπο μας αφού «είμαστε όλοι ξένοι ή μετανάστες», δεν είναι δύσκολο να το υποθέσει κανείς. Το ποιοι λανσάρανε παρόμοια συνθήματα και τα διοχέτευσαν έντεχνα σε ελεγχόμενες ομάδες για να τα διακινήσουν στο κοινωνικό σώμα, ούτε αυτό είναι δύσκολο να το υποθέσει κανείς. Απομένουν εκείνοι που αποδέχονται άκριτα αυτά τα συνθήματα και οι οποίοι, αφορίζοντας ως «εθνικιστή» κάθε έναν με τον οποίο διαφωνούν, θα μπορούσαν μάλλον να καταταχθούν (παραφθείροντας τη φράση του Θουκυδίδη) στους «φιλοσοφούντες μετά μαλακίας». Διότι την ανοησία, την αμάθεια και την αλαζονεία δεν την περιορίζει δυστυχώς καμία κοσμοθεώρηση και καμιά ιδεολογία.

      Διαγραφή
    4. Ναι, εγώ θα μάθω ορθογραφία. Είναι σίγουρο γιατί έχω τη θέληση και τη δύναμη να ξεπερνώ ότι με κρατά πίσω, όπως κάνω με την δυσλεξία μου. Όμως εσύ είσαι ανίκανος να σκεφτείς έστω και στο ελάχιστο. Ξεκινάς με χαρακτηρισμό περί εθνικισμού, όταν δεν ξέρεις καν τι σημαίνει ο όρος. Με εγκαλείς γιατί σου έδωσα τον ορισμό της εργατικής τάξης και δεν σου έδωσα μασημένη τροφή. Βέβαια κι ο τελευταίος κρετίνος ξέρει ότι ο ορισμός που σου έδωσα δεν είναι του wikipedia, αλλά της Πρώτης Εργατικής Διεθνούς, αλλά τι ξέρεις εσύ από αυτά; Τι σημαίνει αυτός ο ορισμός; Εφαρμοσέ τον στις συγκεκριμένες επαγγελματικές κατηγορίες και θα δεις ότι ο μισθωτός τραπεζικός, γιατρός ή άλλος που δεν διαθέτει άλλους πόρους και η επιβίωσή του εξαρτάται από την μίσθωσή του ειναι σαφές ότι ανήκουν στα στρώματα της εργατικής τάξης. Θα πρέπει να στο ζωγραφίσω κιόλας; Τι φταίω εγώ αν πάσχεις από σοβαρό σύνδρομο κρετινισμούν που δεν σου επιτρέπει να σκεφτείς χωρίς κλισέ και ιδεοληψίες; Και για να μην το παίζεις όπως το κολοβό κουνάβι που βλέπει όλους τους άλλους κολοβούς, θα σου πω το εξής: Απαντώ πάντα με το ίδιο ύφος και το ήθος που αποπνέει ο σχολιογράφος. Αν δεν σ' αρέσει, φρόντισε να φτιάξεις το στυλάκι σου, ή ξεκουμπίδια, μην ξαναγράψεις.

      Διαγραφή
    5. stelios,

      εισαι σοβαρος αγορι μου; Αμα τη λες σ εναν δυσλεξικο για τα ορθογραφικα του λαθη, ειναι σαν να την λες σ εναν τυφλο για τη τυφλαμαρα του.

      Διαγραφή
  4. Αυτοί οι Μπογιόπουλοι,οι Δελαστίκ και άλλοι φαιδροί δεν είναι "ρατσιστές";Όταν πιστεύουν μόνο στη δική τους "απόλυτη"αλήθεια,κι όταν δεν είναι σε θέση να εμπνεύσουν και να εμπιστευτούν το λαό,τι σόι "αριστεροί"είναι;Αριστεροί με ελιτίστικη νοοτροπία,που διαχωρίζει τις "μάζες,τον απλό κόσμο από την νομενκλατούρα τη δική τους που χρόνια "καλλιεργούν",για να είναι μια άλλη δυναστεία που θα ντυθεί με άλλα "χρώματα"για να ελέγξει και να ποδηγετήσει τις "μάζες";Με ποιους όρους;Τι θα διδάξει στα παιδιά μας,πόσο ακόμα θα τα αφελληνίσει,ποια ηθική και λογική θα τους "περάσει"και μέσα σε ποιες συνθήκες;Αν δεν τους μάθει να πιστεύουν και να σέβονται στην πράξη-κι όχι στα λόγια-τον άνθρωπο και την πνευματική του κληρονομιά ως όλο,ως ενότητα,τι άλλο θα τα διδάξει;Τις λογικές της ζούγκλας,του διαχωρισμού και τις ελιτίστικες συμπεριφορές,για να τα κάνει ζόμπι,καλά καταναλωτικά "προιόντα"και δοχεία ¨σκουπιδιών";Φοβάμαι ότι η διαστροφή του συστήματος κι οι ιδεοληψίες του χθες έχουν τόσο πολύ εμποτίσει τους Κουλτουριάρηδες"του χθες,που ΄θέλουν πάνω από όλα να ξεχωρίζουν,να επιβάλλονται,να φαίνονται,μη συνειδητοποιώντας ότι οι καιροί απαιτούν αποδόμηση της "εικόνας"του ίδιου του εαυτού μας κι επαναπροσδιορισμό της σε νέες βάσεις πιο υγιείς κι ανθρώπινες!Είναι πολύ πίσω οι άνθρωποι...ερμηνεύουν την κατάρρευση ενός ολόκληρου "κόσμου"με θεωρητικά εργαλεία των αρχών του 20ου αιώνα,ενώ έχει ή δη επισυμβεί η επιστημονική επανάσταση που προβάλλει το νέο συμπαντικό άνθρωπο!Έχουν γίνει πιο αστοί από τους αστούς και δεν ξέρω αν το καταλαβαίνουν.Ο κόσμος αλλάζει και μοιραία θα οδηγηθεί σε έναν άλλο ανθρωποκεντρικό πολιτισμό,που το χρήμα δε θα παίζει το ρόλο που έχει σήμερα...κι οι όποιες εξουσίες θα μπουν πρώτα στην υ[ηρεσία του ανθρώπου..Διαφορετικά ο πλανήτης θα καταστραφεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το σύνθημα "είμαστε όλοι μετανάστες" γράφτηκε για να δηλώσει την αλληλεγγύη με καταπιεσμένους και κατατρεγμένους ανθρώπους που βιώνουν το ρατσισμό σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης, όχι για να δηλώσει ότι δεν υπάρχει πατρίδα.
    Όπως και το σύνθημα "οι προλετάριοι δεν έχουνε πατρίδα" στην ουσία σημαίνει ότι όλοι οι άνθρωποι των κατώτερων τάξεων στον κόσμο έχουν τα ίδια προβλήματα, εξαιτίας του κεφαλαίου (το οποίο δεν έχει πατρίδα).
    Η εναντίωση του αριστερού και αναρχικού χώρου στην έννοια της πατρίδας έχει να κάνει με την καπηλεία του ίδιου όρου από "εθνικόφρονες" που τάιζαν τους λαούς πατριωτισμό για να τους πείσουν να πέσουν να φάνε το φτωχό εργάτη/στρατιώτη της διπλανής χώρας κι όχι τον πλούσιο καταπιεστή της δικής του.
    Αν πατρίδα εννοούμε την κοινωνία και τη γη την ίδια, τη φύση μέσα από την οποία γεννήθηκε κι οφείλει να την υπηρετεί ένας άνθρωπος, τότε ναι, η πατρίδα είναι ιερή όσο η μάνα, μπορεί και περισσότερο.
    Αν όμως πατρίδα είναι για κάποιους η περιχαρακωμένη έννοια του εγώ απέναντι στο "σκοτεινό" άλλο, μια διογκωμένη έννοια του εαυτού που βρίσκει παντού και πάντα εχθρούς και οφείλει να μεγαλώνει εις βάρος άλλων (κάτι που δεν απηχεί φυσικά η δική σας άποψη, για αν εξηγούμαστε) τότε, μας συγχωρείτε, δε θα πάρουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήταν απλά ένα σύνθημα στον τοίχο. Αλλά μια ολόκληρη συμπεριφορά. Όταν ιδρύθηκε η Πρώτη εργατική διεθνής, όλα τα ρεύματα που την απάρτιζαν - από τον Μαρξ έως τον Μπακούνιν και τους αναρχικούς του - αντιτάχθηκαν μετά μανίας στους μετανάστες. Κι αυτό γιατί τους θεωρούσαν "προδότες της τάξης" τους με την έννοια ότι γίνονταν όργανα διεμβολισμού και άλωσης των εργατικών τάξεων στη χώρα που έρχονταν. Άλλο πράγμα η πάλη ενάντια στον ρατσιμό και τον σοβινισμό κι άλλο πράγμα η νομιμοποίηση της πρακτικής της μετανάστευσης. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πογκρόμ μεταναστών, αλλά πάλη ενάντια στις λογικές των ανοιχτών συνόρων και αγορών που εξυπηρετούν μόνο το κεφάλαιο και τους δουλέμπορους, πάλη ενάντια σε κάθε πολιτική και πρακτική που εξωθεί προς την μετανάστευση από και προς την κάθε χώρα.

      Διαγραφή
  6. ακομη κι εαν ειναι ο καπιταλισμος που αμφιβαλλω , στην Ελλαδα συμβαινουν πραγματα μη καπιταλιστικα πλεον .. στην Κυπρο επισης .. κι αλλα πολλα ..

    αλλα ακομη κι εαν ειναι ο καπιταλισμος το αρθρο σου κι ο τιτλος σου βγαζει λαδι οσους μας κυβερνησαν κι ειναι μεσα στο κοινοβουλιο απο την πτωση της ΧΟΥΝΤΑΣ κι ΕΝΤΕΥΘΕΝ .. παρα τα ριχνει στον καπιταλιστικο συστημα .. ( ! )

    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΠΡΩΙΝ ΚΟΜΜΑ ΣΟΥ ΤΟ ΚΚΕ ΤΑΜΑΛΑ ! ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ! Η ΔΗΜΑΡ ! ΤΟ ΛΑΟΣ ! ΤΟ ΠΑΣΟΚ ! Η ΝΔ ! ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΚΙ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥΣ .. ΚΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ . ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί κάθεσαι και ασχολείσαι να σχολιάσεις όταν δεν διαβάζεις το κείμενο και μένεις μόνο στους τίτλους. Ειλικρινά, ορισμένοι είναι αδιόρθωτοι μέσα στις ιδεοληψίες και τις προκαταλήψεις τους...

      Διαγραφή
  7. Κύριε Καζάκη,

    ασχολούμαι εντατικά με τα κείμενα σας. Σε μια από τις απαντήσεις σας εντόπισα ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον σημείο που αφορά στο επιστημονικό μου αντικείμενο, ίσως ενδιαφέρει και τους αναγνώστες, την γνωσιοθεωρητική σχέση του νεοφιλελευθερισμού με τον ναζισμό. Θα σας ήμουν ευγνώμων αν αναπτύσσατε ένα περίγραμμα των θέσεων σας ή αναφέρατε τις πηγές.

    Τα στοιχεία μου στη διάθεση σας μέσω email.

    Σας ευχαριστώ θερμά.

    ΚΚ

    Σημείο αναφοράς:

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ 20 Νοεμβρίου 2013 - 2:12 μ.μ.

    Παρακαλώ όσους ερωτοτροπούν με το ψυχικό νόσημα που λέγεται ναζισμός, φασισμός, νεοσυντηρητισμός, ή νεοφιλελευθερισμός, που έχουν ταυτόσημη κοινωνική, πολιτική, γνωσιοθεωρητική και ψυχονευρωτική ρίζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΛΥΣΕΙΣ,Π.Χ.ΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ,ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ.
    ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΩΡΑΦΙΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΚΑΤΟΧΗ ,ΩΣ ΔΑΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΑΣΩΜΕΝΑ,.....ΨΑΞΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δημήτρη γεια,
    Λαμβάνοντας υπόψη ότι το σύνθημα "Είναι ο καπιταλισμός, ηλίθιε" είναι συνυφασμένο με το πρόσωπο του Μπογιόπουλου, δεν είναι δυνατό για κάποιον να μην κάνει τους σχετικούς συνειρμούς και να καταλήξει ότι το κείμενο σου αποτελεί παράπονο προς τον ίδιο τον Μπογιόπουλο παρά στην όποια ξεφτιλισμένη αριστερά υπάρχει σήμερα. Τα διαχωρίζω αυτά τα δύο, γιατί θεωρώ ότι ο Μπογιόπουλος ξεχωρίζει κάπως μέσα από το συρφετό όσον αφορά τη σκέψη και τον λιγότερο ξύλινο λόγο. Είναι από τους λίγους που ο καθένας τρέφει ελπίδες ότι μια μέρα θα μπορούσε να αλλάξει την τραγικότητα του ΚΚΕ εκ των έσω (εντάξει, είναι ουτοπικό να λέγονται τέτοια πράγματα, αλλά ήθελα να βάλω έναν τόνο υπερβολής στο κείμενο). Μετά τον πόλεμο που του έκανε το κόμμα ήλπιζα ότι θα πετούσε τις λαμαρίνες από το μαντρί και θα έβγαινε έξω στον πραγματικό κόσμο… να άφηνε το λεπτοδουλεμένο μπλα, μπλα και να πρόσφερε όντως κάτι που να έχει αξία. Τελοσπάντων, είναι ένα άτομο που μπορείς να περιμένεις να κάνει την έκπληξη και να δώσει πράγματα.
    Δεν ξέρω αν η απογοήτευση από το μετέωρο βήμα του Μπογιόπουλου είναι η αιτία για το σημερινό κείμενο, αλλά σε προηγούμενο άρθρο σου «Μια πολύ ευχάριστη έκπληξη» το 2011 εκθείαζες το βιβλίο του http://dimitriskazakis.blogspot.gr/2011/07/blog-post_30.html. Επίσης αν δεν κάνω λάθος υπήρξες καθοδηγητής του Μπογιόπουλου. Εντάξει, πάνε πολλά χρόνια πίσω, και κατανοώ ότι η εμπειρία μπορεί να ήταν μικρότερη, αλλά διερωτώμαι τι στα τσακίδια του έμαθες σχετικά με την πατρίδα.
    Αν θεωρείς ότι το κείμενο σου είναι επίθεση γενικά προς αριστερά και όχι προς το συγκεκριμένο άτομο, τότε γράψε λάθος αλλά όπως σου είπα οι συνειρμοί είναι αναπόφευκτοι.
    Να είσαι πάντα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την έγραψα ειδικά εναντίον κανένα. Όμως όποιος έχει την μίγα ας μιγιαστεί. Πάντως δεν χαρίστηκα ποτέ και σε κανέναν. Δεν πρόκειται να το κάνω τώρα, την στιγμή που ολόκληρη η χώρα και ο λαός της κινδυνεύει με ολοκαύτωμα.

      Διαγραφή
    2. Για μένα όποιος θεωρεί τον εαυτό του σήμερα κομμουνιστή και σε στρατεύεται στην υπεράσπιση της πατρίδας με την λογική του ΕΑΜ, τότε είναι προδότης. Είναι ισότιμος του Τυρίμου, του Μιχαλέα, του Στίνα και των άλλων προδοτών εκείνης της εποχής. Και δεν με νοιάζει αν τα παίρνουν ή όχι. Το αποτέλεσμα μετράει. Κι όπως οι κομμουνιστές του ΕΑΜ τους αντιμετώπιζουν με όρους ανταρτοδικείων και εκτέλεσης, έτσι κι εγώ θα τους αντιμετωπίζω με όρους εξόντωσης διαμέσου της ανελέητης πολεμικής. Σήμερα δεν χωρατεύουμε. Δεν παίζουμε με τις τύχες ενός λαού και μιας χώρας. Διεξάγεται αγώνας επιβίωσης και δεν μπορεί να υπάρξει έλεος για κανέναν που αντιστρατεύεται τον αγώνα της απελευθέρωσης. Είτε το κάνει συνειδητά, είτε όχι.

      Διαγραφή
    3. Στην 2. απαντηση του Καζακη, 9:07, στη πρωτη γραμμη το ''σε'' ειναι ''δε'', για να μην εχουμε απο σαινια παρανοησεις. Ο δαιμων του πληκτρολογιου.

      Αυτο που εισεπραξα εγω με τον τιτλο και απο το κειμενο, ειναι οτι οποιος πιπιλα το φταιει ο καπιταλισμος ΓΕΝΙΚΑ και δεν αναφερεται τι φταει ΕΙΔΙΚΑ, τον παιρνουν τα σκαγια, γιατι δεν αναγνωριζει την ευρωκατοχη καταρχην και γιατι εχει κολλησει η βελονα, οτι ειναι μονο ταξικο το θεμα.

      Διαγραφή
  10. Ο διεθνισμός βοηθάει ποιούς και σε ποιό τομέα;

    Ο πατριωτισμός βοηθάει ποιούς και σε ποιό τομέα;

    Η οικονομία βοηθάει ποιούς και σε ποιό τομέα;

    Η ιατρική βοηθάει ποιούς και σε ποιό τομέα;

    Αν δώσεις κάποια απάντηση, από που προέρχεται; την διάβασες; την είπε κάποιος; την ερεύνησες; μιλάς από εμπειρία;

    Ηλίας Α. Λυμπέρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. " Και τώρα εσύ, τώρα που ήρθε η δική σου σειρά να τιμήσεις και να δικαιώσεις τους αγώνες των πατεράδων και των παππούδων σου, που είσαι; Που κρύβεσαι; Με ποιο δικαίωμα δεν σηκώνεσαι ορθός για να φωνάξεις παρών στο προσκλητήριο που σε καλεί η ιστορία, η ίδια σου η πατρίδα;"

    Έχεις δίκαιο Καζάκη. Ντρέπομαι ως να αυτοαποκαλούμαι κομμουνιστής. Σήμερα οι σύντροφοί μου ΚΡΥΒΟΝΤΟΥΣΑΝ (όπως λες) στη Λάρισα, διαμρτυρόμενοι για τα διόδια
    http://902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/33641/larisa-kinitopoiisi-gia-tin-katargisi-ton-diodion-video-foto#/0
    άλλοπι σύντροφοι ΚΡΥΒΟΝΤΟΥΣΑΝ στη Πρέβεζα, σε κινητοποίηση κατά της Χρυσής Αυγής (που σε βλέπω να κινείσαι σε παρόμοιο μήκος κύμματος)
    http://902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/33902/preveza-kinitopoiisi-enantia-sti-hrysi-aygi-apo-pame-kai-somateia-foto#/0
    άλλοι σύντροφοι ΚΡΥΒΟΝΤΟΥΣΑΝ στη πλατεία Αριστοτελους, με σύνθημα «μην τους φοβάσαι στον φόβο σου ποντάρουν»
    http://902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/33876/thessaloniki-sygkentrosi-tis-epitropis-agona-ergatikon-somateion-stin#/0
    άλλοι σύντροφοι ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ στο Ρέθυμνο, για να διαμαρτυρηθούν για την κατάσταση των νοσοκομείων
    http://902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/33883/rethymno-paremvasi-toy-pame-sto-nosokomeio-gia-tin-tragiki-katastasi-ton
    την προηγούμενη βδομάδα κάποιοι άλλοι σύντροφοι ΚΡΥΒΟΝΤΟΥΣΑΝ στα δικαστήρια, για να υπερασπιστούν κάποιους άλλους σύντροφους που ΚΡΥΒΟΝΤΟΥΣΑΝ στο γραφείο ου υπουργού εργασίας, ο οποίος όμως τους έπιασε και τους έκανε μήνυση. Κρυφτήκαμε λίγο και στις απεργίες της Κόκα Κόλα, αλλά μετά βαρεθήκαμε και είπαμε να κρυφτούμε καλύτερα στην 24ωρη απεργία στο σουπερμάρκετ Αρβανιτίδης, αφού εκεί έτσι κι αλλιώς έχει πολλές Κόκα Κόλες.

    Τέλος πάντων θα ενημερώσω τους συντρόφους να σταματήσουν να κρύβονται και να ανταποκριθούν στο κάλεσμα Καζάκη. Πότε και πού είναι το ραντεβού που θα βροντοφωνάξουμε όλοι μαζί το "Μολών Λαβέ"; Πες μας μην τυχόν και δεν προλάβουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα επικοινωνήσω με τον σύντροφο Κουτσούμπα και στην περίεργη διάλεκτο που μιλάτε, ίσως καταλάβετε τι σημαίνει μαζικός λαϊκός αγώνας κι όχι ξεπουλημένος ακτιβισμός για το θεαθήναι και για προσωπική αυτοϊκανοποίηση. Αν και αμφιβάλω, γιατί είσαστε μια σέχτα του κερατά που ξέρει να δρα μόνο και μόνο για να κρατά τους χουλιγκάνους στις γραμμές σας περιχαρακωμένους. Και προσέξτε μην σκίσετε κανένα καλσόν, γιατί ο Βενιζέλος κι ο Σαμαράς θα σας κόψει το επίδομα και τότε να δούμε πώς θα κρατήσετε τις αργομισθίες των αργόσχολων στελεχών σας. Και μόνο η ύπαρξή σας - για όσο θα υπάρχει ακόμη η σέχτα του Περισσού σύμφωνα πάντα με τις επιταγές που εξαργυρώνει από τον ταξικό εχθρό - αποτελεί αληθινή ύβρη για ολόκληρο το κίνημα που κάποτε έφερε τιμητικά τον τίτλο του κομμουνιστικού και εργατικού κινήματος, που εσείς το οδηγήσατε στην μεγαλύτερη ταπείνωση που υπέστη ποτέ. Είσαστε η προσωποποίηση των πιο υστερικών εκδοχών του αντικομμουνισμού και η μόνη σας υποχρέωση απέναντι στην ιστορία και στην εργατική τάξη είναι να εξαφανιστείτε από προσώπου γης το ταχύτερο δυνατό. Και θα είχατε εξαφανιστεί, αν δεν υπήρχε ο ταξικός αντίπαλος να σας εξαργυρώνει επιταγές εκατομμυρίων.

      Διαγραφή
  12. Μπράβο κ. Καζάκη.... Οχι αλλη λήθη , όχι γονάτισμα, ο μονος δρόμος η λαοκρατία.
    Επειδή ειπώθηκαν κάποια περί "συμπαντικού ανθρώπου" θετω το εξής ερώτημα, πως θα αγαπήσεις και θα σεβαστεις τον ξένο τον δίπλα τον αλλον που ειναι χιλιαδες μίλια μακριά αν δεν ξερεις να αγαπάς την πατρίδα σου την κοινωνία σου και δεν δουλευεις για την πρόοδή της? Τα δομικά άλματα στις σχέσεις των ανθρώπων αλλά και των ιδεών είναι η αφελή η εκ του πονηρού.
    Και επειδη μίλησες κ. Καζάκη περί Θουκιδίδη ας ξαναγυρίσουμε σε εκείνο το περίφημα "Κρίτων εκλέχθεις πρύτανης...." εκει στο τι ηταν ο Κρίτων τι εφόδια κουβάλαγε και τι υποχρεώσεις είχε απέναντι στην κοινωνία και την πολιτεία θα βρούμε το σπόρο της λαοκρατίας , που είναι μόνο ένας ¨καθένας είναι υπεύθυνος για την πρόοδο αυτου του τόπου ισότιμα και μόνο ισότιμα αλλα επίσης μπορεί και δρέπει την πρόοδο της κοινωνίας και πάλι ισότιμα και με βάση τις ανάγκες όλων..."
    Λοιπόν όχι άλλη λήθη και προσκύνημα, η μοίρα είναι γνωστή για "όσους βαρύ το χάλκαιον χέρι του φόβου αισθάνονται....."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να τι ειναι πατρίδα , να πως περιγραφεται πανέμορφα ο αγώνας για την λευτερία την αξιοπρέπεια και την καταξίωση της ύπαρξής μας..
    http://www.youtube.com/watch?v=bDtzexEjz3Q

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κε Καζακη γραψτε μου σας παρακαλω εαν θελετε,για να εμπεδωσω και εγω, αφου τα εχετε βαλει με ολη την σημερινη υπαρχουσα αριστερα,το
    ΚΚΕ, τους αναρχικους, τον Μπογιοπουλο, με ποιες δυναμεις σκοπευετε να απελευθερωσετε τον τοπο εκτος του Παπαθεμελη και αλλων Εαμογεννων θρησκευτικων σεχτων που ηδη εχετε κανει εκλογικη συνεργασια ?Ενημερωστε με σας παρακαλω..οι στιγμες της Ιστοριας ειναι οντως κρισιμες.Ακομα και για το ψυχιατρικο στατους ορισμενων εν δυναμει μεσσιων....Ευχαριστω εκ των προτερων και καλη λευτερια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή δε φτάνει που οι εν λόγω χώροι δεν ανταποκρίθηκαν σε κανένα ενωτικό κάλεσμα, απαγορεύεται και η κριτική χάρην της συσπείρωσης του ελληνικού λαού; Και στην τελική, από πότε η ηγεσία του ΚΚΕ και ο αγαπητός κ. Μπογιόπουλος αποτελούν "δυνάμεις"; Δυνάμεις είναι ο ελληνικός λαός και δε χρειάζεται εργολάβους και αποκλειστικούς αντιπρόσωπους, πολύ δε περισσότερο τον χρεοκωπημένο πολιτικό λόγο με αριστερή ταμπέλα για να ενωθεί.

      Διαγραφή
    2. Προς: Ανώνυμος 25 Δεκεμβρίου 2013 - 1:49 π.μ.

      Με τις πουλημενες και κοιμισμενενες ηγεσιες μας τα βαζει, οχι με το κοσμο του αριστερου χωρου. Ακομα να το καταλαβεις; Τοσο κολλημενος εισαι;

      Επιπλεον, το Επαμ δεν θελει να απελευθερωσει ως Μεσσιας, αλλα να αφυπνισει και να χεραφετησει τον κοσμο, ωστε να οργανωθει και να λευτερωθει ο ιδιος απο τους ντοπιους δοσιλογους και την ευρωχουντα, που η πλειοψηφια των αριστερων ηγεσιων δεν αναγνωριζει και μας παραμυθιαζει οτι με τα ψιχουλα του Εσπα και αριστερη πολιτικη μεσα στη ΕΖ θα τα παμε καλυτερα.

      Το σχολιο σου αποπνεει εκεινο τον ρατσισμο, οτι μονο ταχα αριστεροστροφοι ειναι αξιοι να παρουν μερος στον αγωνα και οτι ολοι οι αλλοι ειναι αναξιοι.

      Διαγραφή
    3. Μπορεί να μην είμαι ο Καζάκης αλλά ελπίζω να δεχθείς μια απάντηση από την ταπεινότητά μου.
      Στις διαπιστώσεις σου για τη στάση του Καζάκη και του ΕΠΑΜ: Σίγουρα δεν υπάρχει καμία ελπίδα να απελευθερωθεί η χώρα και ο λαός μας με ηγεσίες κομμάτων τύπου ΣΥΡΙΖΑ που –πριν ακόμη πάρουν εξουσία!- έχουν ήδη δώσει γη και ύδωρ. Ούτε βέβαια με απολιθώματα του παρελθόντος που η θέση τους είναι πια στα μουσεία κέρινων ομοιωμάτων –όπως π.χ. το ΚΚΕ. Και σίγουρα όχι με ηγετίσκους που λυμαίνονται τον λεγόμενο αναρχικό χώρο κρατώντας στο ένα χέρι τη μολότωφ και στο άλλο την αντιμισθία τους από την ασφάλεια. Όσο για τους διανοούμενους τύπου Μπογιόπουλου, καλύτερα να ρωτήσεις τους ίδιους αν σκοπεύουν να ενταχθούν στο ζωντανό κίνημα αντίστασης και ανατροπής ή αν μεταθέτουν την όποια ένταξή τους κατά την Δευτέρα Παρουσία του (σοσιαλιστικού) Κυρίου…
      Στο ερώτημά σου με ποιες δυνάμεις σκοπεύουμε να απελευθερώσουμε τον τόπο: Η απελευθέρωση της χώρας θα γίνει από τις ζωντανές δυνάμεις του ίδιου του λαού, που ήδη οργανώνεται είτε στους πυρήνες του ΕΠΑΜ είτε σε άλλες συλλογικότητες που σκοπό έχουν την πλήρη ανατροπή και επαναγέννηση.
      Αν κάποιοι επιμένουν να ταυτίζουν αυτές τις ζώσες λαϊκές δυνάμεις με ό,τι φθαρμένο και ψόφιο ψυχορραγεί στους σκουπιδοτενεκέδες αυτού του λαού, δηλ. με ηγεσίες τύπου ΣΥΡΙΖΑ ή τύπου ΚΚΕ ή με τους παραγοντίσκους και ηγετίσκους που αυτοπροβάλλονται ως “αναρχικοί“, τόσο το χειρότερο γι αυτούς και για τις φαντασιώσεις τους. Ακόμη χειρότερα αν το λαϊκό κίνημα που ήδη δημιουργείται και αναπτύσσεται εν αντιθέσει και μακράν των κομματικών μηχανισμών, θέλουν να το ταυτίζουν ορισμένοι με κάποιους αργόσχολους αλαζόνες που πιάνουν το πληκτρολόγιο μόνο και μόνο για να μπουν σε ιστολόγια –όπως π.χ. το παρόν- και “να την πουν“ στους αγωνιστές που μάχονται για την απελευθέρωση. Όχι αγαπητέ, δεν χρειαζόμαστε “μεσσίες“ όπως γράφεις. Οι μεσσίες τελείωσαν με τα τελευταία ρετάλια είτε μιας παραλυμένης από αλτσχάιμερ αριστεράς, είτε μιας φτιασιδωμένης αριστεράς που σιτίζεται από τις κρατικές επιδοτήσεις επενδύοντας σε ομόλογα της J.R. Morgan και σε χρηματιστηριακούς ομίλους των δανειστών.
      Αυτή την “αριστερά“ τη χαρίζουμε σε όσους θέλουν να τη χαίρονται, να την καμαρώνουν και να την ακολουθούν ως αμνοί. Εμείς ευχαριστούμε, δεν θα πάρουμε.

      Διαγραφή
  15. Εαν επιτρέπεται να σας δωσω εγώ την δική μου απάντηση. Με ποιούς? Μα με τον κόσμο, τον λαό που δεν έχει ανάγκη καμιά κομματική θεολογία και κανέναν προφήτη- ινστρουκτορα-προστάστη. Αν φτάσαμε εδώ σαν κράτος και σαν κοινωνία και περιμέναμε ευλογίες για την ανατροπή από τους συστημικούς δολοφόνους θα μασταν για κρέμασμα.
    Συγνώμη εκ προημίου που πήρα απάντησα ενώ το ερώτημα αναφερότανε αλλού, αλλά κατουσίαν αναφερότανε στην δικιά μου ζωη στο δικό μου παιδί στον γείτονα και πατριώτη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η Αριστερά στα κατώτερα κλιμάκια της απαρτίζεται από αγωνιστές.Όμως ακόμα και οι αγνότεροι από αυτούς είναι ιδεολογικά αφοπλισμένοι λόγω του κοσμοπολιτισμού τους.
    Αυτόυ που δεν αντιλαμβάνονται είναι οτι :
    Oι λαοί πoυ καταπιέζονται και εξαρτώνται από τις ισχυρές χώρες μοναδικό όπλο έχουν την ίδια τους την ενότητα πoυ σήμερα συστατικό στοιχείο της είναι το έθνος. Άμβλυνση της εθνικής συνείδησης σημαίνει αφοπλισμό των λαών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οι αριστεροι δεν εχουν πατριδα οταν ειναι τοσο απλιστοι που ονειρευονται αριστερες αυτοκρατοριες η αριστερη παγκοσμια αναρχια που θα ερθει με μαγικο τροπο χωρις τα ενδιαμεσα σταδια,ειτε επειδη ειναι μαζοχες και φοβισμενοι που αντι να τα βαλουν με τους εξω κατακτητες τα βαζουν με τον εαυτο τους και την πατριδα τους(αφου δεν τολμανε να μισουν τα κατακτητικα εγω μισουνε το δικο τους εγω που ειναι ασφαλης να το κανουν,σκιζω την σημαια μου=> ειμαι αντιφασιστας(κατα φαντασια) και δεν κινδυνευω κιολας).Επεισης υπαρχουν και οι αριστεροι ειναι ολα τα πανω μαζι,και ταυτοχρονα ειρηνιστες και κρυβουν ολα τα πανω πισω απο τον "ειρηνισμο τους".Αυτοι ολοι καταστρεφουν την επανασταση,αλλα ειναι συχνο μεσα σε αυτην την κουλτουρα ακομα και εαν καταφερες να δεις οτι εισαι αριστερος να εισαι ζαβος αριστερος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή