Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2015

Ετοιμάζουν κοινοβουλευτική δικτατορία

Μέσα στο καλοκαίρι και υπό το "σιδηρούν παραπέτασμα" των ΜΜΕ ψηφίστηκε το χειρότερο μνημόνιο των τελευταίων χρόνων. Ο λόγος δεν είναι μόνο το γεγονός ότι θα υπάρξουν νέα κουρέματα συντάξεων, μισθών, κοινωνικών δαπανών, κοκ. Ποιός στ' αλήθεια μπορεί να πιστεψει σήμερα ότι μπορεί να περισώσει τη δουλειά του, ή τη σύνταξή του υπό καθεστώς μνημονίων;

Τι νέο έφερε το καινούργιο μνημόνιο; Για πρώτη φορά από το 2010 κανείς δεν τολμά να υποσχεθεί ούτε καν τα παραμύθια που υποσχόταν στα προηγούμενα μνημόνια. Τα προηγούμενα μνημόνια συνοδεύονταν από υποτίθεται "αναλογιστικές μελέτες" ή έστω εκτιμήσεις για τα οφέλη στο χρέος και στην οικονομία που δήθεν θα έφερνε η εφαρμογή των μνημονιακών πολιτικών. Φυσικά επρόκειτο για παραμύθια. Αλλά μας έλεγαν ότι έτσι και εφαρμόσουμε το πρώτο μνημόνιο στις αρχές του 2011 η ελληνική οικονομία θα γνώριζε άνοδο και το χρέος θα άρχιζε να πέφτει. Η περίφημη απελευθέρωση των επαγγελμάτων θα προσέθετε χιλιάδες θέσεις εργασίας και θα πρόσθετε ποσοστά ανόδου στο ΑΕΠ, κοκ.

Τα ίδια και χειρότερα με το δεύτερο μνημόνιο. Το 2015 κανονικά θα έπρεπε να έχουμε 2,5% άνοδο του ΑΕΠ και μείωση του δημόσιου χρέους στο 160% επί του ΑΕΠ. Άστε τις επενδύσεις και τις θέσεις εργασίας. Όλα αυτά ως ευεργετήματα από την πιστή εφαρμογή της 2ης φάσης των μνημονιακών πολιτικών.

Σήμερα, με το δημόσιο χρέος να καλπάζει στα 180% του ΑΕΠ, την ανεργία να φλερτάρει το 27% - παρά τα μαγειρέματα της ευνουχισμένης ΕΛΣΤΑΤ - και την οικονομία να συρρικνώνεται τουλάχιστον κατά 2,5% φέτος, τα κόμματα του δοσιλογισμού δεν τολμούν ούτε καν να εμφανίσουν ανάλογες "μελέτες" για την τριετία 2016-2018. Έτσι οι Έλληνες καλούνται να φορτωθούν κοντά στα 90 επιπλέον δις ευρώ σε χρέος από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας, χωρίς να καν φρούδες ελπίδες.

Ο λόγος είναι απλός. Ακόμη κι αν επιτευχθούν όλοι οι δημοσιονομικοί στόχοι του νέου προγράμματος, το 2018 το δημόσιο χρέος θα έχει ξεπεράσει 190% του ΑΕΠ, ενώ η οικονομία θα έχει επιπλέον συρρικνωθεί τουλαχιστον κατά 10%. Η ανεργία θα έχει ξεφύγει από κάθε όριο, ακόμη κι αν η ΕΛΣΤΑΤ θα την εμφανίζει δήθεν σταθερή στα 27%. Ενώ η εξαθλίωση θα έχει πάρει τραγικές καταστάσεις. Στο τέλος του 2018 πάνω από τα μισά νοικοκυριά θα χρειάζονται κρατική υποστήριξη για να μην αναζητούν τα προς το ζειν από τις φιλανθρωπικές οργανώσεις.

Ωστόσο, η πιο σημαντική εξέλιξη του νέου μνημονίου είναι, αφενός, ο νέος Οργανισμός ιδιωτικοποιήσεων (ξεπουλήματος) που θα πρέπει να εκποιήσει 50 δις ευρώ δημόσια περιουσία. Για να αντιληφθούμε το μέγεθος του ξεπουλήματος, αρκεί να ανφέρουμε ότι η Γενική Κυβέρνηση (ευρύτερος δημόσιος τομέας) το πρώτο τρίμηνο του 2015 είχε ως χρηματοπιστωτική περιουσία με τη μορφή των εισηγμένων μετοχών αξίας 14,6 δις ευρώ. Από αυτές τα 2,3 δις είναι εισηγμένες μετοχές των πρώην ΔΕΚΟ και άλλων μη χρηματοπιστωτικών εταιρειών. Ενώ τα 12,2 δις ευρώ είναι οι εισηγμένες μετοχές των συστημικών τραπεζών που πήρε το δημόσιο έναντι των 40 δις ευρώ ανακεφαλαιοποίηση του 2013-2014.

Ενώ η χρηματοπιστωτική περιουσία της Γενικής Κυβέρνηση με τη μορφή των μη εισηγμένων μετοχών και μεριδίων ανερχόταν το πρώτο τρίμηνο του 2015 σε 20,9 δις ευρώ. Πρόκειται για οργανισμούς του δημοσίου, φορείς υγείας, παιδείας, άμυνας, και υποδομές (λιμένες, δίκτυα, αεροδρόμια, κοκ). Με άλλα λόγια ολόκληρη η χρηματοπιστωτική περιουσία του δημοσίου ανερχόταν το πρώτο τρίμηνο του 2015 σε 35,5 δις ευρώ. Και οι δανειστές ζητάνε, πέρα από το ΤΑΙΠΕΔ, άλλα 50 δις ευρώ σε εκποίηση. Που θα βρεθούν αυτά; Ακόμη κι αν εκποιηθεί ολόκληρη η δημόσια περιουσία μαζί με σχολεία, πανεπιστήμια, υποδομές, εγκαταστάσεις ενόπλων δυνάμεων, κοκ, δεν φτάνουν τα 50 δις ευρώ. Με τη μέθοδο αυτής της εκποίησης στην Ελλάδα δεν θα μείνει απολύτως τίποτε. Ούτε καν FIR.

Μια δεύτερη καινοτομία του νέου μνημοίου είναι ολοκληρωτική απόσπαση των λειτουργιών του κράτους από την εποπτεία  των συντεταγμένων οργάνων της ελληνικής πολιτείας. Στο νέο μνημόνιο προβλέπεται ακόμη και η εξάλειψη του ελέγχου των δημοσιονομικών της χώρας, αλλά και του κρατικού προϋπολογισμού, από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Με δεδομένο ότι ο έλεγχος από τον κοινοβούλιο έχει καταντήσει λιγότερο από εικονικός, ο αποκλεισμός του Ελεγκτικού Συνεδρίου από τον έλεγχο των δημοσιονομικών, αφαιρεί ακόμη και την ελάχιστη δυνατότητα εποπτείας και ελέγχου προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος και των ελλήνων πολιτών.

Με τον τρόπο αυτό το ελληνικό κράτος μετατρέπεται σε μηχανισμό διοικητικής και δημοσιονομικής επιβολής στα χέρια ανεξάρτητων και ανεξέλεγκτων ιδιωτικών οργάνων, που καθορίζονται από τους δανειστές και την αγορά. Η ίδια η έννοια του δημοσίου συμφέροντος καταργείται υπέρ των δανειστών και η δημόσια διοίκηση ιδιωτικοποιείται σε τέτοιο βαθμό, ώστε να κάνουν απόλυτο κουμάντο οι απεσταλμένοι και τα κλιμάκια των Θεσμών εξ Ευρώπης.

Κανένας πολίτης, κανένα όργανο της δικαιοσύνης, κανένα συντεταγμένο όργανο της πολιτείας δεν θα μπορεί να ασκήσει έλεγχο, να παρέμβει στα δημοσιονομικά της χώρας, ή έστω να αντιδράσει ενάντια στις αδικίες και στην πλήρη ασυδοσία της εκτελεστικής εξουσίας. Υπέρτατος νόμος, το συμφέρον των δανειστών και οι δεσμεύσεις έναντί τους.

Γιατί όλα αυτά; Οι δανειστές θέλουν μια τόσο μεγάλη σε αριθμό βουλευτών, συμπαγή, συνεκτική και πειθήνια κοινοβουλευτική πλειοψηφία, η οποία να μπορεί να αποδεχθεί την κατάλυση του εθνικού κράτους, όπως σχεδιάζει το νέο Ευρωπαϊκό Ράιχ. Μέσα από αυτές τις εκλογές το σύστημα κατοχής με τα κόμματα πρωτίστως των δοσιλόγων, επιδιώκουν να νομιμοποιήσουν την κατάλυση της έννομης συνταγματικής τάξης στη χώρας μας. Επιδιώκουν να νομιμοποιήσουν την κατάλυση της ίδιας της κρατικής υπόστασης της Ελλάδας υπέρ των Θεσμών της ΕΕ.

Μην ξεχνάμε ότι οι ηγέτες του νέου ιμπεριαλιστικού άξονα στην Ευρώπη, έχουν ζητήσει να υπάρξει στην ευρωζώνη μια κυβέρνηση, ένα κοινοβούλιο και ένα ταμείο για όλα τα κράτη-μέλη (βλέπε την παρέμβαση Ολάντ στην Journal du Dimanche, 19/7/2015). Ενώ στις Βρυξέλλες, 22 Ιουνίου φέτος, οι πέντε Πρόεδροι – ο Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Jean-Claude Juncker, από κοινού με τον Πρόεδρο της Συνόδου Κορυφής για το ευρώ, Donald Tusk, τον Πρόεδρο του Ευρωομάδας, Jeroen Dijsselbloem, τον Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, Mario Draghi και τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Martin Schulz  έδωσαν στη δημοσιότητα τα σχέδιά τους για την κατάλυση των εθνικών κρατών μέσα από την συγκέντρωση όλης της κυβερνητικής εξουσίας στα όργανα της ΕΕ έως το 2025.

Αιχμή του δόρατος αυτής της επιστροφής της Ευρώπης στην εποχή των Ράιχ, είναι η Ελλάδα. Αυτό το νόημα έχει η υπαγωγή της Ελλάδας στον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας. Επομένως ο ευρωπαϊκός άξονας έχει ανάγκη μια τόσο πειθήνια, συμπαγή και εξαγορασμένη κοινοβουλευτική πλειοψηφία, που να δέχεται τα πάντα στο όνομα της "ευρωπαικής ολοκλήρωσης". Χωρίς αντιρήσεις, διαφοροποιήσεις, ή έστω τσιριμόνιες και πολιτικαντισμούς. Να δέχεται τα πάντα, ακόμη και τον εθνικό ακρωτηριασμό της Ελλάδας για το καλό της "ευρωπαϊκής προοπτικής". Άλλωστε ο κ. Παυλόπουλος ως ΠτΔ μας το λέει κάθε τόσο, τα σύνορα της Ελλάδας δεν της ανήκουν. Ανήκουν στην ΕΕ.

Για να τα πετύχουν όλα αυτά χρειάζονται εκτός από μια πειθήνια συμπολίτευση και μια εντελώς ακίνδυνη αντιπολίτευση. Έχοντας ένα παντελώς εικονικό κυνοβούλιο όπου ο δοσιλογισμός της συμπολίτευσης δεν αποτελεί πρόβλημα για μια αντιπολίτευση που καταγγέλει και μένει στη γωνιά της, είναι το ιδανικό για να επιβληθεί στην Ελλάδα μια δικτατορία με κοινοβουλευτικό μανδύα. Αυτό ακριβώς που χρειάζονται οι Θεσμοί της ΕΕ για να περάσουν τα σχέδιά τους. Όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σ' ολόκληρη την Ευρώπη.

Θέλουν λοιπόν να μας στερήσουν το δικαίωμα να υπάρχουμε σαν κυρίαρχος και ανεξάρτητος λαός. Το δικαίωμα να μας ανήκει ο τόπος μας, τα πατρώα μας, η πατρίδα μας. Το  δικαίωμα να ζούμε εμείς και η οικογένειά μας με αξιοπρέπεια. 

Θέλουν να συνηθίσουμε σ' ένα αδίστακτο καθεστώς όπου ο άνθρωπος υποβιβάζεται σε υποζύγιο και ζει υπό προθεσμία. Να μας φαίνεται φυσιολογικό και αναπόδραστο να βλέπουμε τους δικούς μας να χάνονται ελλείψει φροντίδας και τα παιδιά μας να φεύγουν για πάντα ρίχνοντας μαύρη πέτρα πίσω τους.

Μας μαθαίνουν ότι η γενοκτονία ενός λαού ισοδυναμεί με την σωτηρία του κι ότι μπορούμε να ζήσουμε στον τόπο μας όχι σαν νοικοκύρηδες, αλλά σαν κούληδες και υποταχτικοί μιας εντελώς απόμακρης και ξένης εξουσίας που εκπορεύεται από τις Βρυξέλλες, το Βερολίνο, την Ουάσινγκτον.  Είναι νομοτέλεια, μας λένε, όπως κάποτε κάποιοι άλλοι έλεγαν στους προγόνους μας ότι είναι γραφτό να μείνουν ραγιάδες.

Γι' αυτό κι όποιος τρέμει να διεκδικήσει την ελευθερία του, το δικαίωμα να είναι νοικοκύρης στον τόπο του, ας ψηφίσει με γνώμονα πόσο βαμμένος δεξιός, ή αριστερός είναι.  Ας βολευτεί με το λιγότερο κακό, νομίζοντας ότι έτσι τιμωρεί κάποιον άλλο κι όχι τον εαυτό του. 

Όποιος όμως μετρά την ευθύνη του απέναντι στους δικούς του και στην πατρίδα του, πάνω και πέρα από κάθε άλλο πιστεύω, τότε θα ψηφίσει με το νου και την καρδιά του. Θα ψηφίσει για μια ανεξάρτητη, κυρίαρχη και ευημερούσα Ελλάδα μακρυά από την χούντα της ευρωζώνης που στήθηκε για τραπεζίτες και εξαγορασμένους πολιτικούς κάθε λογής και απόχρωσης. Δηλαδή, θα ψηφίσει ΕΠΑΜ.


22 σχόλια:

  1. Δημήτρη Συγγνώμη για προηγουμενο σχόλιό μου περι ΛΑΕ, δεν ήξερα ότι η ΛΑΕ αρνηθηκε την συνεργασία...κακώς.
    Όσον αφορά για το 3ο Μνημόνιο δεν θα μπορέσει να εφαρμοστεί, νομίζω πως θα οδηγήσει το σύνολο της κοινωνίας να κατανοήσει βαθιά την προδοσία των κομμάτων που θα το υποστηρίξουν. Πλησιάζουμε με μεγάλη ταχύτητα στην εποχή που η απογοήτευση θα μετατραπεί σε πλατιά κοινωνική οργή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο νεοέλληνας είναι τόσο βλάκας, που έβαλε τον άχρηστο Λεβέντη και τα λεβεντο-κομματόσκυλα του στη βουλή, έβγαλε 3ο κόμμα την ΧΑ, τον Βαγγέλα δεύτερο και ξανά έβγαλε τον ποκοπίκο πρωθυπουργό.

      Συγνώμη αλλά δεν πιστεύω οτι ο ''μέσος Έλληνας'' θα αλλάξει για τα επόμενα 20+ χρόνια, πόσο μάλλον να κατανοήσει την προδοσία.
      Ή να το θέσω καλύτερα, ο νεοέλληνας κατανοεί την προδοσία, αλλά λέει ''έεεελα μωρέ..''

      Είμαι 23ων χρονών και απλά δεν βλέπω κανέναν στον περίγυρο μου να ξεκουνιέται. Ακόμα και οι συνομήλικοι μου που δεν έχουν δουλέψει ποτέ πιστεύουν ότι τίποτα δεν αλλάζει και το ρίχνουν στην ''χαζούρα'' μέσω κοινωνικών δικτύων..

      Είναι τρομακτικό πόση προπαγάνδα υπάρχει σαν πέπλο πάνω απο την Ελλάδα και το χειρότερο είναι ότι πλέον δεν χρειάζονται ούτε τα ΜΜΕ για αυτό το σκοπό, ο ένας λογοκρίνει τον άλλο, αυτό που θέλανε το περάσαν στους γονείς μας και αυτοί το μεταδώσανε σε εμάς.
      Και όσο οι άνθρωποι δεν ξυπνάνε ΑΠΌ ΜΌΝΟΙ ΤΟΥΣ, δηλαδή δεν έχουν την οξυδέρκεια να ξεχωρίσουν το αληθινό/ πραγματικό, τόσο θα το μεταφέρουν στις επόμενες γενιές..

      Τελικά απ'ότι φαίνεται εμείς είμαστε οι τρελοί.
      Είναι παράλογο πλέον να μιλάς για δικαιοσύνη, ισότητα, παιδεία, υγεία, αυτάρκεια στο γεωγραφικό σημείο της γης που ονομάζεται Ελλάδα..

      Διαγραφή
  2. αχ αχ. γιατί να αποδεικνύουν οι Έλληνες πως είναι τόσο δειλοί;
    τι δύσκολες μέρες θα έρθουν!
    αχ αχ.
    κουράγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν είχατε την στοιχειώδη πολιτική και κοινωνική ευπρέπεια, θα είχατε αναφέρει πως τον όρο "κοινοβουλευτική δικτατορία" τον χρησιμοποίησε πριν από εσάς άλλος, από τον οποίο και το αντιγράψατε!

    23/7/2015: http://voloudakis.blogspot.gr/2015/07/blog-post_23.html
    30/7/2015: http://voloudakis.blogspot.gr/2015/07/blog-post_82.html
    8/8/2015: http://voloudakis.blogspot.gr/2015/08/blog-post_81.html

    Δεν έχω αντίρρηση για την αναπαραγωγή του, απλά η αναφορά στην πηγή είναι στοιχειώδης υποχρέωση.

    Με εκτίμηση,

    Μανώλης Β. Βολουδάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσκυνώ την αμορφωσιά σας. Απλά σας πληροφορώ ότι ο όρος έχει εισαχθεί στις πολιτικές επιστήμες από to 1849, όταν ο υπουργός εσωτερικών Ντουφόρ της Γαλλίας απεκάλεσε την "κατάσταση πολιορκίας" ως "κοινοβουλευτική δικτατορία". Καθιερώθηκε την περίοδο της Βαϊμάρης στη Γερμανία του μεσοπολέμου. Ο όρος έλαβε πλατύτατη χρήση παράλληλα με το Constitutional dictatorship μετα το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο.
      Το αν λοιπόν σας αντιγράφω ή όχι, μπορεί να το κρίνει κανείς διαβάζοντας τα κείμενα τα δικά σας και τα δικά μου. Όμως δεν είμαι τόσο αμόρφωτος ώστε να θεωρώ ως δική σας, ή δική μου επινόηση έναν όρο τόσο γνωστό στις πολιτικές επιστήμες.

      Διαγραφή
    2. Δεκτή η απάντησή σας, παρά το εξαιρετικά επιθετικό και απρεπές ύφος της. Να αναδιατυπώσω, λοιπόν, για να μην "παίζουμε": Μπορείτε να μου δείξετε κείμενό σας προγενέστερο αυτών που σας υπέδειξα, όπου χρησιμοποιείτε εσείς πρώτος τον όρο; Στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ πολιτική ορολογία είναι τυχαίο το ότι δεν είχε αναφερθεί μέχρι σήμερα, ενώ τώρα χρησιμοποιείται από τον πάσα ένα "μορφωμένο";

      Επιπρόσθετα, ο λόγος σας πολλές φορές είναι φθηνή αντιγραφή του λόγου της Παρατάξεως «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» και των κειμένων της. Αυτή ιδρύθηκε το 2008, εσείς ιδρύσατε το "κίνημά" σας το 2011. Η Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» μιλούσε από τότε (2008) για όσα εσείς ανακαλύψατε εντός της κρίσης, πριν από 3 χρόνια. Ακόμα και τα βήματα επιστροφής στο εθνικό νόμισμα, τα αντιγράψατε αυτούσια από το πολιτικό της πρόγραμμα του 2012.

      Αυτό στο οποίο θέλω να καταλήξω κ. Καζάκη είναι το ότι αν θέλετε να χρησιμοποιείτε σωστές θέσεις και απόψεις είστε ελεύθερος κι πολύ καλά κάνετε. Μην διεκδικείτε, ωστόσο, την πατρότητα τους. Καλόν είναι να αναφέρεστε στις πηγές σας. Πολιτική πηγή σας ήταν, είναι και θα παραμείνει ο αυθεντικός λόγος της Παρατάξεως «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» τον οποίο χρησιμοποιείτε και παραφράζετε κατά το δοκούν!

      Διαγραφή
    3. Πςςςς! Τι λεξιπλαστης! Ανατριχιασα τωρα!



      Διαγραφή
    4. Προσωπικά δεν ξέρω ποιός είστε, ή από ποιά κλινική δραπετεύσατε, αλλά έχετε απύθμενο θράσος για να με εγκαλείτε για κείμενα που δεν γνωρίζω και από τα link που παραθέσατε δεν θα με απασχολούσαν ούτε δευτερόλεπτο. Εξαιρετικά χαμηλού επιπέδου, χωρίς το παραμικρό ενδιαφέρον.
      Δεν ξέρω από τι πάσχετε. Δεν είμαι ειδικός. Ούτε ξέρω σε ποιόν πρέπει να απευθυνθείται για την πάθησή σας, αλλά έλεος! Αν νομίζετε ότι αντιγράφω θεοπάλαβους που νομίζουν ότι κατέχουν μάλιστα την απόλυτη αλήθεια, θα σας πρότεινα να επισκεφτείτε το ταχύτερο τον πνευματικό σας. Ή τουλάχιστον κάποιον ειδικό.

      Διαγραφή
    5. Εάν έχετε ως παράταξη τις ίδιες απόψεις με τον Καζάκη και το ΕΠΑΜ τόσον καιρό θα μπορούσατε να έρθετε να συζητήσουμε να βρούμε τα κοινά μας σημεία και να το προχωρήσουμε βρε αδερφέ. Αντί αυτού επιλέγετε να εμφανιστείτε τώρα και με αυτόν τον τρόπο που δείχνει ξεκάθαρα ότι το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι η προβολή και τίποτε άλλο. Εδώ ο κόσμος καίγεται και το πρόβλημά μας είναι η πατρότητα της αλήθειας και ποιος το είπε πρώτος, έλεος!! Απορώ πραγματικά γι αυτούς που σας ψήφισαν.

      Διαγραφή
    6. Το ΕΠΑΜ ιδρύθηκε ΜΕΤΑ από μας! Συνεπώς εάν κάποιος πρέπει να έρθει για συζήτηση είναι αυτό και όχι η Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ». Επιπλέον, τι επίπεδο συζήτησης ή συνεργασίας μπορεί να υπάρξει όταν το μόνο που μας ενώνει είναι η κοινή άποψη για το εθνικό νόμισμα, που ούτως ή άλλως εμείς ζητούσαμε από το 2008, πολύ πριν την κρίση;

      Μη βιάζεστε να κρίνετε χωρίς να γνωρίζετε γιατί κινδυνεύετε να πέσετε πολύ έξω. Τα περί προβολής τα αφήνω ασχολίαστα. Αν θέλαμε την προβολή μας, πολύ απλά θα είχαμε αποδεχθεί τις προτάσεις που μας έκαμαν τα κόμματα που είναι ήδη στην Βουλή. Όσοι μας ξέρουν, γνωρίζουν πολύ καλά πως το τελευταίο που μας απασχολεί είναι η προβολή.

      Ας είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί στις υποδείξεις που κάνουμε, ειδικά όταν δεν γνωρίζουμε καλά την προϊστορία. Δεν θα χάσουμε την λογική μας επειδή έτσι σας αρέσει!

      Διαγραφή
    7. Επειδή το παρατραβάτε το σχοινί, θα ήθελα να σας "θυμίσω" ότι τέτοια κρούση επιχείρησε το ΕΠΑΜ το 2012 για να εισπράξει από εσάς ότι είμαστε "κόμμα αθέων" και δεν μπορείτε να συζητήσετε συνεργασία. Δεν θέλω να προχωρήσω παρακάτω, γιατί θα αναγκαστώ να πω σκληρές κουβέντες για εσάς και τον ρόλο σας.

      Διαγραφή
    8. Ποιος είναι ο ρόλος μας; Γιατί δεν γίνεστε σαφέστερος;

      Πως μπορούμε να συνεργαστούμε με ανθρώπους που δεν έχουμε κοινή ιδεολογία; Και για να μην παίζουμε άλλο τις κουμπάρες κ. Καζάκη σας ερωτώ και θέλω ΚΑΘΑΡΗ απάντηση και όχι ευφυολογήματα: Ποια είναι η ιδεολογία του ΕΠΑΜ; Ποια είναι η δική σας; Σε τι πιστεύετε και τι θέλετε για τον τόπο;

      Εμάς μας θεωρείτε θεοπάλαβους (όπως γράψατε λίγες γραμμές πιο πάνω), αλλά προκειμένου για ψήφους, ζητήσατε συνεργασία!

      Τελικά εσείς ποιος είστε κ. Καζάκη και τι ρόλο παίζετε στην όλη ιστορία;

      Διαγραφή
    9. Ακουστε κύριε. Είπα - σε απλά ελληνικά - ότι εσάς δεν σας ξέρω. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν γνωρίζω την οικογενειακή σας επιχείρηση που ονομάζεται ΚΟΙΝΩΝΙΑ. Αυτό δεν είναι; Στήσατε μια οικογενειακή επιχείρηση ως πολιτικό κίνημα και κουνιέστε όπως συνηθίζεται στους χώρους σας. Η μόνη σας ιδεολογία είναι η θρησκοληψία. Όπως τόσοι και τόσοι άλλοι προσπαθείτε να διαιρέσετε τους Έλληνες με βάση τη δική σας ιδεολογία. Για εσάς, όπως και για τη ΧΑ, για το ΚΚΕ και όλους τους άλλους, δεν έχει καμιά σημασία ο αγώνας για την πατρίδα, για το κοινό καλό, αν πρώτα δεν ασπαστεί κανείς τη δική σας ιδεολογία, το δικό σας δόγμα.
      Εδώ ακριβώς διαφέρει το ΕΠΑΜ. Ενώνει αγωνιστές για το πατριωτικό καθήκον πάνω και πέρα από ιδεολογικές καταβολές. Ο αγώνας για την πατρίδα δεν αναγνωρίζει χρώματα, ιδεολογίες και ιδεολογήματα. Ο αγώνας για την πατρίδα οφείλει να ενώνει τον αριστερό με τον δεξιό, το θρησκευόμενο με τον άθρησκο. Όπως γινόταν πάντα σε τόσο κρίσιμες στιγμές για την πατρίδα.
      Εσείς απλά ψαρεύεται σε θολά νερά προτάσσοντας την θρησκοληψία σας, που δεν έχει καμιά σχέση με την μάχιμη ορθόδοξη πίστη. Εσείς βάζετε τον σταυρό μπροστά για να τυφλώσετε με μίσος, για να σπείρετε το διαίρει και βασίλευε. Εμείς - ακόμη και οι άθρησκοι ανάμεσά μας - αναγνωρίζουμε την ορθοδοξία ως επικρατούσα θρησκεία του λαού μας. Εσείς ακολουθείτε την ορθοδοξία του αρχιεπίσκοπου Δαμασκηνού, που διορίστηκε από τους κατακτητές και ο οποίος μαζί με τους περισσότερους δεσπότες κατά την κατοχή καπηλεύονταν την πατρίδα με τις πλάτες των ναζί για να σπείρουν τη διχόνοια και τον εμφίλιο. Εμείς σεβόμαστε την οθροδοξία που υπηρέτησαν οι ιερείς της αντίστασης σαν τον αρχιμανδρίτη Γερμανό Δημάκη (παπά Ανυπόμονο) και οι μητροπολίτες της αντίστασης, οι οποίοι δεν έβρισκαν στους "άθεους" του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ τον εχθρό, αλλά στην ιεαρχία της εκκλησίας που είχε συνθηκολογήσει με τον κατακτητή.

      Διαγραφή
    10. Να τι έγραφε, χαρακτηριστικά, σε άρθρο του στην εφημερίδα "Ελεύθερη Ελλάδα", ο ΕΑΜίτης Μητροπολίτης Κοζάνης Ιωακείμ: "Η ιεραρχία ηκολούθησε το παράδειγμα των στρατιωτικών, των πλειόνων πολιτικών και των αστικών τάξεων. Και αφήκεν την τιμήν της ηγεσίας εις τον λαόν και εις τους εκλεκτούς εκ των ηγέτιδων τάξεων. Εις εποχήν μεταστοιχειώσεως των πάντων εστέρησεν τους απολογητάς και υποστηρικτάς της του μεγαλυτέρου επιχειρήματος διά την χρησιμότητά της κοινωνικήν και εθνικήν. Και διήγειρε εναντίον της τα ζωτικότερα στοιχεία του έθνους. Διότι όχι μόνον δεν ηγωνίσθη συντεταγμένη ως Εκκλησία, ως Ιεραρχία, ως ανώτερος κλήρος με τα θύματά του, με τους μάρτυρες και ήρωές της. Ας έπιπτον εις τον αγώνα και μερικοί, δε θα χαλούσε ο κόσμος, έπεσαν τόσα άλλα εκλεκτά τέκνα της φυλής. Αλλά και επολέμησε τον απελευθερωτικό αγώνα. Και εις την πάλην μεταξύ πατριωτών και προδοτών εθόλωσε τα νερά και την όρασιν του λαού. Μερικοί δε Αρχιερείς περιερχόμενοι τους ιερούς ναούς της πρωτευούσης και ιερουργούντες, επέσειον τους κεραυνούς του Ουρανού κατά του ΕΑΜ και ΕΛΑΣ και των άλλων οργανώσεων του Αγώνος... "
      Πράγματι, οι περισσότεροι Ιεράρχες στάθηκαν απέναντι κι όχι στο πλάι του λαού, σ' εκείνες τις δύσκολες στιγμές. Μητροπολίτες, όπως ο Ιωαννίνων Σπυρίδων Βλάχος,Σερρών Κωνσταντίνος,Καστοριάς Νικηφόρος,Φθιώτιδας Αμβρόσιος,Κασσανδρείας Ειρηναίος κι άλλοι, συνεργάζονταν με τους κατακτητές και καλούσαν το λαό να πειθαρχήσει σ' αυτούς, διακρινόμενοι ταυτόχρονα και για τα αντιΕΑΜικά, αντικομμουνιστικά κηρύγματά τους.
      Υπήρξαν, όμως, και λαμπρές εξαιρέσεις. Οπως οι Μητροπολίτες Κοζάνης και Σερβίων Ιωακείμ και Ηλείας Αντώνιος που οργανώθηκαν στο ΕΑΜ και εξελέγησαν Εθνοσύμβουλοι. Αλλά και άλλοι, όπως οι Μητροπολίτες Σάμου και Ικαρίας Ειρηναίος,Χίου Ιωακείμ Στρουμπής,Χαλκίδας Γρηγόριος,Αττικής Ιάκωβος,Βόλου Ιωακείμ,Δρυινουπόλεως και Κονίτσης Δημήτριος,ο δεσπότης Λάρισας και Ελασσόνας Καλλίνικος,ο επίσκοπος Μήθυμνας Διονύσιος,που βοήθησαν με πολλούς και διάφορους τρόπους τον αγώνα.
      Το ποιοί ήμαστε και πώς υπηρετούμε την πατρίδα εμείς στο ΕΠΑΜ το αποδείξαμε και το αποδεικνύουμε μέσα στην κοινωνία. Εσείς πώς το αποδεικνύεται; Στρατεύοντας τους θρησκόληπτους εναντίον των "αθέων" για να πλουτίζει η οικογενειακή επιχείρηση;

      Διαγραφή
    11. Ανέχθηκα το θράσος τους ύφους σας και την βαθειά υποτίμηση που εκφράσατε -ελλείψει επιχειρημάτων- προς τον συνομιλητή σας. Προσπάθησα, παρά το ότι είχα απέναντί μου έναν άξεστο βάρβαρο, να συνομιλήσω και να κάμω ένα γόνιμο διάλογο.

      Αυτή την στιγμή, όμως, χωρίς να με γνωρίζετε όπως ομολογείτε, προχωράτε στο αδίκημα της συκοφαντίας για το οποίο και επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου.

      Το ποια είναι οικογενειακή επιχείρηση και το ποιος έχει πλουτίσει από την δραστηριότητά του στην πολιτική μπορούμε να το δούμε δια της νομίμου και ασφαλούς οδού.

      Πληροφοριακά σας λέω πως μόνο ζημία έχουμε όλοι όσοι ασχολούμαστε με τα κοινά στην Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», αλλά το θεωρούμε χρέος ζωής. Οι γενικότητες και οι ασάφειες που αναφέρατε για το ΕΠΑΜ δεν λένε απολύτως τίποτε.

      Σταματώ την συζήτηση εδώ και επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου για την συκοφαντική και παντελώς ψευδή σας τοποθέτηση.

      Διαγραφή
    12. Δεν είσια ο πρώτος κανάγιας της πολιτικής που εμφανίζεται θιγμένος. Αν νομίζεις ότι οι πολιτικές σου διαφορές λύνονται με αγωγές και μηνύσεις, ιδού πεδίον δόξης λαμπρό. Τα υπόλοιπα - στα οποία δεν τολμάς να απαντήσεις - θα έρθει η ώρα να απαντήσεις. Κι αν αυτά που είπα για την μαχόμενη ορθοδοξία της αντίστασης είναι γενικότητες, αντιλαμβάνομαι πόσο σκοτεινό είναι το πολιτικό σας παρελθόν.

      Διαγραφή
    13. Μία τελευταία υποσημείωση με πραγματικά αδελφική διάθεση παρά το γεγονός της λυπηρά αναιδούς και απρεπούς τελευταίας απάντησής σας.

      Εσείς, από το προσωπικό σας παράδειγμα, πλουτίσατε με την ενασχόλησή σας στην πολιτική; Πάντως τα οικονομικά στοιχεία της Παρατάξεως «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» είναι στην διάθεσή σας και στην διάθεση του οποιουδήποτε για έλεγχο.

      Επίσης, σύμφωνα με το σκεπτικό σας και η δική σας κίνηση δεν είναι οικογενειακή υπόθεση; Τώρα εάν εννοείτε ως οικογενειακή υπόθεση την επιδίωξή μας να γίνουν όλοι οι Έλληνες μια ευρύτερη οικογένεια, ναι αυτό είναι στους σκοπούς μας!

      Νομίζω πως απάντησα σε όλα όσα είπατε παρότι τα περισσότερα ήταν λάσπη και συσσωρευμένη αγανάκτηση. Εσείς όμως δεν απαντήσατε στο εξής: Το ότι το επαμ αγκαλιάζει όλους τους χώρους, ανεξάρτητα από ιδεολογία ή θρησκευτική πίστη, όπως είπατε πιο πάνω, θυμίζει έντονα το μανιφέστο της μασωνίας! Κι αυτοί αγκαλιάζουν τους πάντες και τους καθοδηγούν όπως νομίζουν. Ποια είναι η διαφορά σας;

      Η αγεφύρωτη διαφορά μας, κ. Καζάκη, είναι πως εμείς πιστεύουμε ότι και το οικονομικό ζήτημα είναι θέμα πνευματικό. Αν μπορούσε να λυθεί απλά και τεχνοκρατικά θα υπήρχε έστω μία οικονομία στον κόσμο που θα δούλευε σωστά. Αντιθέτως, ειδικά στην εποχή μας, βλέπουμε την μία οικονομία να καταρρέει πίσω από την άλλη. Η πρόσκαιρη και εφήμερη πρόοδος που σημειώνεται δεν έχει την δύναμη να αντέξει για μεγάλο διάστημα πουθενά στον πλανήτη.

      Αυτά ως κλείσιμο μιας συζήτησης που οδηγήθηκε στο αδιέξοδο εξαιτίας της εμπαθούς στάσης σας που ξεπέρασε κατά πολύ το στάδιο της ευγενείας, της ευπρέπειας και της πολιτισμένης αντιπαράθεσης.

      Οι ύβρεις δεν υποκαθιστούν σε καμία περίπτωση την έλλειψη επιχειρημάτων και γι' αυτό τις αντιπαρέρχομαι. Όμως, ειλικρινά λυπάμαι...

      Διαγραφή
    14. Ξεκινήσατε να με εγκαλείτε να αναγνωρίσω την πατρότητα σε εσάς όρων και αναφορών που υπάρχουν στην επιστήμη εδώ και αιώνες. Και μάλιστα από κείμενα δικά σας που δεν μου λένε απολύτως τίποτε, γιατί δεν τα γνωρίζω. Και τώρα που τα διάβασα εξακολουθώ να τα θεωρώ ασήμαντα, ανάξια λόγου, μιας και δεν διαθέτουν ούτε καν στοιχειώδη επιχειρηματολογία.
      Παρά το γεγονός ότι σας εξήγησα ότι δεν με αφορούν τα κείμενά σας, ούτε βέβαια σας ανήκει η πατρότητα όρων, που υπάρχουν - εν αγνοία σας προφανώς - στην επιστήμη, εσείς συνεχίσατε να με εγκαλείτε και μάλιστα να έχετε το θράσος να εγκαλέσετε και το ΕΠΑΜ. Το ποιός είναι υβριστής, αμετροεπής και ανάγωγος μέχρις αηδίας, ας το αφήσουμε στον αναγνώστη.
      Το ΕΠΑΜ κύριε δεν ιδρύθηκε από τον πατέρα μου, το θείο μου, ή κάποιο άλλο μέλος της οικογενείας μου για να το αναλάβω ως κληρονομιά. Μέλη σας με πληροφήρησαν πώς ιδρύθηκε το δικό σας "κίνημα" και γι' αυτό το ονόμασα οικογενειακή επιχείρηση. Δικαίωμά σας. Όπως και δικαίωμά σας είναι να το παίζετε ανήξερος για τα ζητήματα της μάχιμης ορθοδοξίας που σας έθεσα. Αλήθεια, με μια ορθοδοξία είναι η Κοινωνία σας; Με την ορθοδοξία της αντίστασης και του πατριωτισμού, ή με την ορθοδοξία των δεσποτάδων; Δεν απαντάτε κι αυτό λέει πολλά. Η δική σας ορθοδοξία δεν είναι του λαού, αλλά του διαίρει και βασίλευε. Δηλαδή της κληρονομιάς του Δαμασκηνού.
      Προφανώς έχετε σοβαρό πρόβλημα αντίληψης αλλιώς δεν μπορεί να εξηγηθεί το πώς παραποιείτε αυτά που γράφω. Εκτός κι αν αυτή είναι η διατεταγμένη υπηρεσία σας. Να διαστρέφεται αυτά που λέει ο άλλος, όταν δεν σας βολεύουν.
      Αυτό που είπα δεν είναι ότι το ΕΠΑΜ ενώνει απλά τους πολίτες πέρα και πάνω από ιδεολογικές καταγωγές, ιδεολογήματα και θρσηκοληψίες, αλλά τους ενώνει πάνω στο κεντρικό πατριωτικό καθήκον. Πώς σας διέφυγε αυτό; Οι μασώνοι, άραγε, ενώνουν τους πατριώτες εναντίον του κατακτητή πέρα και πάνω από ιδεολογίες και θρήσκευμα; Αν ναι, τότε προσυπογράφεται τους αφορισμούς της επίσημης ιεραρχίας εναντίον των ιερέων και των μητροπολιτών της αντίστασης. Οι δοσιλογική ιεραρχία της επίσημης εκκλησίας τους αφόρισε και τους κυνήγησε ως μασώνους, γιατί - άκουσον, άκουσον - πολέμησαν στο πλευρό άθρησκων με σκοπό να ενώσουν τον λαό ενάντίον του κατακτητή και του ντόπιου δοσιλογισμού.
      Το να προσπαθείτε να χρεώσετε στο ΕΠΑΜ τις κατηγορίες εμφυλιοπολεμικού και χουντικού παρελθόντος περί μασωνίας, επειδή ακολουθούμε πιστά το παράδειγμα του αρχιμανδρήτη Γερμανού Δημάκη και των μητροπολιτών της εθνικής αντίστασης. Κι αυτοί σύμφωνα με τα καθεστώτα του εμφυλίου και της χούντας, ήταν μασώνοι. Αυτό και μόνο δείχνει τα αληθινά σας χρώματα, ή πιο σωστά το μελανοχίτωνο των ιδεών σας.

      Διαγραφή
    15. κ. Καζάκη,
      Ενα μικρό υστερόγραφο γιά να διορθώσω την παραπληροφόρησή σας.

      Η Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» ιδρύθηκε από εμένα το 2008 και όχι από τον πατέρα ή τον θείο μου.

      Αυτό αποδεικνύεται, βεβαίως και από τις Υπηρεσίες του Κράτους για το τυπικό μέρος της Νομικής υποστάσεως της Παρατάξεως αλλά και για το ουσιαστικό μέρος συνηγορεί το γεγονός ότι ο πατέρας μου είναι Κληρικός και ως προς την φύση της αποστολής του η δημιουργία πολιτικής Παρατάξεως είναι ασύμβατη.

      Λυπάμαι πραγματικά που δεν μπορέσαμε να κάνουμε ούτε ένα απλό φιλικό διάλογο. Ωστόσο θα ήθελα να σας επισημάνω ότι η ορθοδοξία που αναφέρατε, δεν χωράει –κατά τα λεγόμενά σας– εμάς και τους ομόφρονές μας, ενώ η Ορθοδοξία της Παρατάξεώς μας –δηλαδή η Ορθοδοξία των Αγίων Πατέρων μας και όχι η δημοσιογραφική και κουλτουριάρικη Ορθοδοξία – τους χωράει όλους, ακόμη και αθέους, αρκεί να μην επιβάλλουν οι άθρησκοι και οι κάθε λογής “πατριώτες” την δική τους ποιμαντική σε ολόκληρο τον Ελληνικό λαό, εν ονόματι του τάχα συμφέροντός του.

      Γι’ αυτό, προβλέπουμε στο Πολιτικό μας Πρόγραμμα ξεχωριστή Παιδεία για εκείνους που αρνούνται την Αιώνια Ζωή και βλέπουν μόνο την επίγεια διάρκεια ζωής του ανθρώπου.

      Όσο για τον π. Ανυπόμονο, τον μακαριστό π. Γερμανό της Ι.Μονής Αγάθωνος, τον οποίο εμείς τον γνωρίσαμε μέχρι τα τέλη της ζωής του, ενώ εσείς –όπως φαίνεται – πληροφορηθήκατε γι’ αυτόν μόνο από διηγήσεις νεανικών του περιστατικών (άλλως θα είχατε άλλη γνώμη), πέθανε βαθειά απογοητευμένος από τον Αριστερισμό,
      και έλεγε πως “οι Αριστεροί έβγαλαν τον Χριστό από τη ζωή των ανθρώπων, ξερίζωσαν την Πίστη, αρνήθηκαν την Αιώνια Ζωή και, τελικά, δεν έλυσαν
      ούτε θα μπορέσουν να λύσουν κανένα από τα βιοτικά προβλήματα των ανθρώπων”.

      Σας εύχομαι κάθε καλό. Να είσθε πάντα καλά!

      Διαγραφή
  4. Greece is a German prefecture and our politicians get paid for being good dogs, so viva GermaGrecia!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο αρχιστράτηγος της επανάστασης Κολοκοτρώνης στο λόγο που εκφώνησε στην Πνύκα αναφέρει τα παρακάτω:
    “.........Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση.......”.
    “.......Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι....”.
    “........εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα. Άλλά δεν εβάσταξε.......”.
    “........εξ αιτίας της διχόνοιας, μας έπεσε η Τουρκιά επάνω μας και κοντέψαμε να χαθούμε, και εις τους στερνούς επτά χρόνους δεν κατορθώσαμε μεγάλα πράγματα.......”.
    Και συνεχίζει:
    “..........Πρέπει να φυλάξετε την πίστη σας και να την στερεώσετε, διότι, όταν επιάσαμε τα άρματα είπαμε πρώτα υπέρ πίστεως και έπειτα υπέρ πατρίδος.......”.

    Η ελληνική ιστορία αποδεικνύει ότι η πίστη και η αγάπη για την πατρίδα λειτουργούν απολύτως συμπληρωματικά και ... γεννούν ήρωες και θαύματα.

    Ο Μητροπολίτης Σμύρνης Χρυσόστομος κατά την ώρα της χειροτονίας του, σε μητροπολίτη Δράμας, το 1902 είπε:
    “....Ζητώ μεγάλο σταυρό επί του οποίου θα δοκιμάσω την ευχαρίστησιν, καθηλούμενος και μη έχω έτερον τι να δώσω προς σωτηρίαν της ημετέρας λατρευτής πατρίδας να δώσω το αίμα μου. Ούτως εννοώ το επ' εμοί την ζωήν και την αρχιερωσύνην...”...”...και η μίτρα, έλεγε, την οποίαν αι άγιαι χείραις σου εναπέθεσαν επί της κεφαλής μου, εάν πέπρωται, να απολέσει ποτέ την λαμπηδόνα των λίθων της θα μεταβληθεί εις ακάνθινον στέφανον μάρτυρος ιεράρχου...”.
    Έτσι και έγινε μετά 20 έτη, αφού αρνήθηκε το καταφύγιο που του προσφέρθηκε (από γαλλικό τάγμα), μαρτύρησε (όπως και άλλοι ιερείς) προκειμένου να μην εγκαταλείψει το ποίμνιο του.

    Υπόψη κ. Βολουδάκη
    Από ετούτο το site δεν έχει εκφραστεί λόγος κατά της ορθοδοξίας, αντιθέτως επιδεικνύεται ιδιαίτερη προσοχή και σεβασμός.

    Περαιτέρω, από τον λόγο του, διαφαίνεται ότι ο αρχιστράτηγος Κολοκορώνης, ο κορυφαίος αγωνιστής με την υψηλή αποστολή ήταν και ....... δάσκαλος στην ταπείνωση, αφού λίγο πριν κλείσει ...ζητάει συγνώμη από τα μικρά παιδιά ως εξής:
    “........Εγώ, παιδιά μου, κατά κακή μου τύχη, εξ αιτίας των περιστάσεων, έμεινα αγράμματος και δια τούτο σας ζητώ συγχώρηση, διότι δεν ομιλώ καθώς οι δάσκαλοι σας......."
    Πιθανώς είχε διαγνώσει ότι ο εγωισμός είναι βασική αιτία “διχόνοιας”.

    ΑπάντησηΔιαγραφή