Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2015

Σχέδιο Β για την Ευρώπη των Βαρουφάκη, Κωνσταντοπούλου, Μελανσόν, Λαφοντέν και Φασίνα με άρωμα Σόρος

Έδωσαν στη δημοσιότητα οι Μελανσόν, Λαφοντέν, Φασίνα, Κωνσταντοπούλου και Βαρουφάκης ένα -υποτίθεται- Σχέδιο Β για την Ευρώπη. Το εν λόγω μανιφέστο ουσιαστικά προαναγγέλλει την δημιουργία πολιτικής κίνησης σε ευρωπαϊκό επίπεδο και το κάλεσμα για διεθνή διάσκεψη στις αρχές Νοεμβρίου. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στον υπό διαμόρφωση "ενιαίο πολιτικό χώρο" της ΕΕ, που είχε εξαγγείλει ο Μπαρόζο ήδη από το 2013. Επιδίωξή τους είναι η υποκατάσταση των εθνικών κομμάτων σε κάθε χώρα μέλος με "ευρωπαϊκά κόμματα", ως μέρος της επιχείρησης κατάλυσης έως το 2025 των εθνικών κυβερνήσεων και κοινοβουλίων.

Πρόκειται για την "Αριστερά του Σόρος" όπως έχουν αποκαλέσει - όχι άδικα - τους Λαφοντέν, Μελανσόν και Φασίνα. Οι πολιτικές τους δραστηριότητες διαπλέκονται με πλήθος ΜΚΟ και σκοτεινές χρηματοδοτήσεις μαζί με άλλες δήθεν "κοινωνικές οργανώσεις" που βρίσκονται - έμμεσα ή άμεσα - υπό την ομπρέλα της Open Society του μεγαλοκερδοσκόπου Σόρος.


Από την παρέα αυτή δεν θα μπορούσε να λείπει ο κ. Βαρουφάκης. Τον θυμόμαστε από το 2011 με πόση πρεμούρα γινόταν φερέφωνο των συμφερόντων του Σόρος και των πιο αδίστακτων κερδοσκόπων διεθνώς. Παλαιότερα, πλάσαρε ως πανάκεια το "ευρωομόλογο" που είχε ζητήσει τότε επίμονα ο Σόρος. Αργότερα θέλησε να πουλήσει το perpetual bond για να καταντήσει σήμερα ο πιο ξεφωνημένος ντελάλης των παράλληλων, διπλών, ηλεκτρονικών νομισμάτων - της μεγαλύτερης, δηλαδή, απάτης που έχουν σκαρφιστεί ποτέ οι κερδοσκόποι νομισμάτων. Κι ο Σόρος είναι ένας από τους μεγαλύτερους.

Άλλωστε, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο κ. Βαρουφάκης παραδέχθηκε ότι με εντολή του Τσίπρα προετοιμαζόταν η εισαγωγή παράλληλου νομίσματος με την μορφή IOU. Βέβαια, η ομολογία αυτή ενέχει σοβαρές ποινικές ευθύνες για τον ίδιο τον Βαρουφάκη, τον Τσίπρα και οποιονδήποτε άλλο ενέχεται στο σχέδιο παράλληλου νομίσματος. Η εισαγωγή δεύτερου ή παράλληλου νομίσματος συνιστά μορφή παραχάραξης του νομίσματος, που χρησιμοποιεί η χώρα ως μέσο συναλλαγής και κιβδηλοποίησής του. Επομένως, αν υπήρχε δικαιοσύνη σ' αυτή την χώρα θα έπρεπε να είχε κινηθεί αυτεπάγγελτα εναντίον του Βαρουφάκη με βάση τους νόμους που προστατεύουν το νόμισμα που χρησιμοποιεί η χώρα ως μέσο συναλλαγής.

Αυτή που δεν περιμέναμε να υπογράφει το κείμενο είναι η κ. Κωνσταντοπούλου. Όμως, ίσως έτσι να εξηγείται και το γεγονός ότι από τις διακηρύξεις της παρθενικής της ομιλίας ως προέδρου της Βουλής, δεν τόλμησε να τηρήσει απολύτως τίποτε στην πράξη. Όταν ήρθε αντιμέτωπη με το καθήκον να μην επιτρέψει Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου και εκβιασμούς του κοινοβουλίου για να ψηφιστούν αντισυνταγματικά μνημόνια, η ίδια προτίμησε να λιποτακτήσει.

Πάντα αναρωτιόμασταν γιατί τόσα πολλά λόγια και καμιά, μα καμιά πράξη. Μην ξεχνάμε πως αν ήθελε η κ. Κωνσταντοπούλου - φυλάσσοντας το Σύνταγμα ως τρίτος τη τάξη πολιτειακός παράγοντας και εφαρμόζοντας τον κανονισμό της Βουλής - μπορούσε να τινάξει στον αέρα τα κοινοβουλευτικά πραξικοπήματα με την ψήφιση των προαπαιτουμένων και του νέου μνημονίου.
Αντί γι' αυτό διάλεξε να καταγγέλει από τη γωνιά της και να αφήσει να περάσουν αυτά που η ίδια χαρακτήρισε ως κοινοβουλευτικό πραξικόπημα. Λες και είναι άμοιρος ευθυνών με βάση το Σύνταγμα ο Πρόεδρος της Βουλής που επιτρέπει τέτοια πραξικοπήματα. Λες και την απαλλάσσει από τις ποινικές ευθύνες, το γεγονός ότι λιποτάκτησε από τον θεσμικό της ρόλο για να ασκηθεί σε απλές και ανώδυνες καταγγελίες.

Όμως, ας επανέλθουμε σ' αυτό κείμενο-μανιφέστο, που φυσικά όλες οι φανερές και κρυφές "θυγατρικές" της Open Society εξύψωσαν στα ουράνια. Ιδιαίτερα στο χώρο της γνωστής αριστεράς της αποικιοκρατικής ιδεολογίας του ευρωπαϊσμού.

Το συγκεκριμένο κείμενο είναι δια χειρός Βαρουφάκη. Έτσι μόνο εξηγείται η απίστευτη φλυαρία που το διακρίνει χωρίς τίποτε το συγκεκριμένο. Σαν τις εκθέσεις ιδεών που ζητούσαν από τα 16χρονα για την ευρωπαϊκή ιδέα. Το λάιτ μότιφ γνωστό από τη δεκαετία του 1970. Μπορούμε δήθεν να φτιάξουμε μια άλλη Ευρώπη. Παλιά την έλεγαν "Ευρώπη των εργαζομένων". Σήμερα της δίνουν ότι επιθετικό προσδιορισμό θέλουν για να κρύψουν ότι όλοι αυτοί οι "καλοί" και οι "κακοί" της Ευρώπης έχουν μια κοινή συνισταμένη: το μίσος τους ενάντια στην εθνική αυτοδιάθεση των λαών της Ευρώπης. Τρέφουν το ίδιο μίσος μ' εκείνο του Μέτερνιχ, των αυτοκρατόρων της Ευρώπης, του Χίτλερ.

Φτάνουν στο σημείο να ισχυρίζονται ότι η ελευθερία ενός λαού, το δικαίωμα στην αυτοδιάθεσή του ισοδυναμεί με απομονωτισμό. Ό,τι ακριβώς έλεγαν οι εκπρόσωποι του "Αρχαίου Καθεστώτος" από την εποχή της Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας του 15ου αιώνα, της Ιερής Συμμαχίας, του Κονσέρτου της Ευρώπης και της αποικιοκρατικής Νέας Τάξης, που ματοκύλισε δυό τουλάχιστον φορές την Ευρώπη και τον κόσμο. Κι έτσι εκφυλίζουν την ίδια την έννοια της δημοκρατίας, η οποία μπορεί να υπάρξει μόνο πάνω σε εθνικό έδαφος. Δηλαδή στο έδαφος μιας ελεύθερης, κυρίαρχης και ανεξάρτητης πατρίδας.

Το κεντρικό νόημα του κειμένου Βαρουφάκη είναι το ίδιο με το κήρυγμα των δεσποτάδων του μεσαίωνα προς όλους τους καταπιεσμένους. Μην ασχολείστε με τα εγκόσμια, ασχοληθείτε με τα επουράνια. Το ίδιο υπόσχονται και οι εκπρόσωποι του Σχεδίου Β για την Ευρώπη. Μην ασχολείστε με την καταστροφή των χωρών σας. Μην ξεσηκωθείτε εναντίον του αποικιοκρατικού οικοδομήματος της ΕΕ, γιατί αυτοί θα αλλάξουν τις Συνθήκες. Ουάου, όπως θα έλεγε κι ο Βαρουφάκης.

Πόσα τέρμενα θα χρειαστεί για να αλλάξουν οι Συνθήκες; Πόσες ελληνικές καλένδες; Και μέχρι τότε τι πρέπει να κάνουν οι λαοί που χάνουν το έδαφος κάτω από τα πόδια τους; Τι πρέπει να κάνουν οι Έλληνες που η χώρα τους τεμαχίζεται και εκποιείται με τους χειρότερους αποικιοκρατικούς όρους; Κάτι πολύ απλό. Να προσεύχονται στην "Αριστερά του Σόρος" και να υπομένουν τα μνημόνια μέχρι να έρθει η έλευση του Κυρίου, η δευτέρα παρουσία και δήθεν αλλάξει χαρακτήρα η αποικιοκρατική Ευρώπη.

Όλα τα λεφτά όμως βρίσκονται σε μία και μόνη παράγραφο του κειμένου-μανιφέστου: "Το Σχέδιο Α μας για δημοκρατική Ευρώπη, υποστηριζόμενο με ένα Σχέδιο Β το οποίο δείχνει τη δύναμη που έχουμε και για ποιό λόγο δεν μπορούν να μας τρομοκρατήσουν και να μας υποτάξουν είναι ένα σχέδιο χωρίς αποκλεισμούς, ελκυστικό για την πλειοψηφία των ευρωπαίων. Για να πετύχει απαιτείται ένα υψηλό  επίπεδο προετοιμασίας. Η συζήτηση θα ενισχύσει τα τεχνικά του στοιχεία. Πολλές ιδέες βρίσκονται ήδη στο τραπέζι: η εισαγωγή παράλληλων συστημάτων πληρωμών, παράλληλα νομίσματα, η ψηφιοποίηση των συναλλαγών σε ευρώ, συστήματα ανταλλαγής που βασίζονται στις κοινότητες, έξοδος από το ευρώ και μετατροπή του σε ένα νέο κοινό νόμισμα."

Καταλάβατε που βρίσκεται το ζουμί; Αν όχι να σας εξηγήσω. Οι λεβέντες και η κυρία που υπογράφουν το κείμενο, καίγονται να εισάγουν τα παράλληλα ή διπλά νομίσματα στις χώρες του ευρώ. Σε τι διαφέρει η λογική τους από εκείνη της πρότασης Σόιμπλε για 5ετή "αγραναύπαση" της Ελλάδας; Σε τίποτε.

Και πραγματικά μας κάνει τρομερή εντύπωση. Αυτοί που θεωρούν ως "ουτοπία" στο σημερινό "παγκοσμιοποιημένο" κόσμο, ή συνώνυμο του απομονωτισμού την ελευθερία και την αυτοδιάθεση των λαών. Αυτοί που ονειρεύονται την αναβίωση των παρλιαμέντων του μεσαίωνα σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Αυτοί που κατεβάζουν καντήλια και επικαλούνται λοιμούς, σεισμούς και καταποντισμούς στην αναφορά και μόνο του εθνικού νομίσματος, της πιο πρακτικά πετυχημένης λύσης του νομισματικού για τους λαούς εδώ και δυο αιώνες τουλάχιστον, δεν έχουν κανένα πρόβλημα να εμφανίσουν σαν Σχέδιο Β τις πιο αποτυχημένες εγκεφαλικές επινοήσεις των κερδοσκόπων.

Όλα αυτά τα "παράλληλα συστημάτα πληρωμών, παράλληλα νομίσματα, η ψηφιοποίηση των συναλλαγών σε ευρώ, συστήματα ανταλλαγής που βασίζονται στις κοινότητες..." είναι επί χάρτου εγκεφαλικές επινοήσεις χωρίς ούτε μια πετυχημένη πρακτική εφαρμογή. Όπου έγινε προσπάθεια να εφαρμοστούν, έφεραν την καταστροφή και οι κερδοσκόποι των νομισμάτων έγραψαν νέες σελίδες δόξας σε βάρος των εργαζομένων και της πραγματικής οικονομίας.

Γιατί δεν κάνουν τον κόπο να μας πουν πότε και πού εφαρμόστηκαν αυτές οι "ιδέες"; Πότε και πού έδωσαν διέξοδο προς όφελος της πλειοψηφίας των πολιτών; Ποτέ και πουθενά. Όλες αυτές οι εγκεφαλικές επινοήσεις είναι μια συνειδητή προσπάθεια των πιο άγριων και αδίστακτων κερδοσκόπων τύπου Σόρος να εκμεταλλευθούν την κατάρρευση του ευρώ και την παράλληλη κατάρρευση των οικονομιών της ευρωζώνης.

Όσο για την "έξοδο από το ευρώ και μετατροπή του σε ένα νέο κοινό νόμισμα," αυτή κι αν είναι εγκεφαλική επινόηση. Η μόνη οικονομία που μπορεί να το πετύχει, είναι η Γερμανία και ίσως ο Γερμανογαλλικός άξονας. Με άλλα λόγια οι αριστεροί μας προτείνουν αυτό που έχει σαν εναλλακτικό σχέδιο η Γερμανία σε περίπτωση ολοκληρωτικής κατάρρευσης του ευρώ.

Και ρωτάμε: πότε και πού συνέβη μια τέτοια μετεξέλιξη από ένα κοινό νόμισμα σε ένα άλλο; Αυτό μπορεί να συμβεί μόνο υπό συνθήκες ανοιχτής δικτατορίας και απολυταρχίας. Μόνο υπό συνθήκες ανοιχτής προσάρτησης των μικρότερων οικονομιών από την κυρίαρχη και δεσπόζουσα οικονομία. Μόνο με τον τρόπο που το Πρωσικό κράτος διαμόρφωσε το Γερμανικό Ράιχ, ή με τον τρόπο που ο Χίλτερ επιχείρησε να δημιουργήσει την Ενωμένη Ευρώπη. 

Δεν είναι καθόλου τυχαίο που σε κάθε περίπτωση υπήρχε πάντα μια αριστερά που υποστήριζε επί Κάιζερ ότι το πρόβλημα δεν είναι η αποικιοκρατία, αλλά οι "απάνθρωπες μέθοδοί" της. Ενώ επί Χίτλερ υποστήριζε ότι έστω και με βάρβαρο τρόπο - με την βέρμαχτ και τα Ες Ες - η ναζιστική Ενωμένη Ευρώπη συνιστά ιστορική πρόοδο γιατί κατέλυσε το ξεπερασμένο "εθνικό κράτος".

Άξιοι επίγονοι της αποικιοκρατικής αριστεράς των Κάιζερ και της επαναστατικής αριστεράς επί Χιτλερισμού, είναι οι σύγχρονοι Βαρουφάκηδες, Κωνσταντοπούλου και οι λοιποί της "Αριστεράς του Σόρος". Οι ίδιες λογικές, τα ίδια επιχειρήματα, οι ίδιοι στόχοι. Ας ανοίξουν τα μάτια τους, ιδίως όσοι τυφλώνονται από τον επιθετικό προσδιορισμό αριστερός. Κι ας επαγρυπνούμε όλοι μας. Η δοτή αριστερά των μνημονίων και της ευρωπαϊκής αποικιοκρατίας φαίνεται πώς δεν έχει πει ακόμη το τελευταίο της τραγούδι με τον Τσίπρα. Εγκυμονεί νέες τερατογεννέσεις. Να μην της το επιτρέψουμε.

38 σχόλια:

  1. Χαίρομαι που επιβεβαιώνεις τις επιφυλάξεις της ΛΑΕ και μάλιστα προεκλογικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζητώ ταπεινά συγνώμη που δεν τα "παίρνουμε" από τον Σόρος όπως κάθε ευηπόληπτος αριστερός των σαλονιών της Ευρώπης. Δεν έχουμε μάθει να είμαστε σκυλάκια του καναπέ, ούτε να βιτρίνα για τα εκκολαπτόμενα μνημόνια.

      Διαγραφή
    2. Δε λέω, αλλά οι ενδοιασμοί - κατά τα γραφόμενά σας - εκφράστηκαν δια στόματος Λαφαζάνη που πολύ σαλονάτο δεν τον λες (σκυλάκι ίσως). Τι έγινε, μεγαλοπιάνεται ο σύντροφος (κι ακόμα φίλος;), γιατί εγώ γι' αριστερή παντόφλα τον είχα πάλι (στο νέο μαγαζί φυσικά); Όλη η ΛΑΕ του Σόρος, Σακοράφες, Λαπαβίτσες, Γλέζοι; Κι ο Σόρος πότε μπήκε στο παιχνίδι, πριν ή μετά τη διάσπαση; Ή ήταν εκεί απ' την αρχή, κι όλος ο ΣΥΡΙΖΑ του Σόρος; Και τότε τι έγινε, ο Τσίπρας αποφάσισε ν' αλλάξει αφεντικό και σούταρε τους διαφωνούντες ή αυτό ήταν το σχέδιο εξαρχής κι όλο το σκηνικό στημένο; Κι επομένως και ο (νυν) ΣΥΡΙΖΑ του Σόρος και η ΛΑΕ;

      Διαγραφή
    3. Θα σου πρότεινα να αποκτήσεις ειρμό σκέψης και λόγου. Αν το κατορθώσεις ίσως τότε καταλάβω τι υπονοείς για να σου απαντήσω στα σοβαρά. Αν πάλι όχι, δεν πειράζει. Η τρικιμία εν κρανίω δεν είναι σπάνιο φαινόμενο.

      Διαγραφή
    4. Το οτι δεν είναι απαραίτητα όλοι πουλημένοι στη ΛΑΕ, όπως δεν ήταν απαραίτητα όλοι πουλημένοι στο ΣΥΡΙΖΑ, δεν αναιρεί το οτι συνολικά η ΛΑΕ φαίνεται να τείνει να λειτουργήσει ως εφεδρία του συστήματος.

      Μαθε να βλέπεις πολύχρωμα mumbleworm.

      Διαγραφή
  2. Δημητρη αν μπορεις βαλε το κειμενο της συμφωνιας με την υπογραφη ...για ευνοητους λογους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κύριε Καζάκη θα μπορούσατε κάποια στιγμή να εξηγήσετε τι είναι αυτά τα ηλεκτρονικά νομίσματα τύπου bitcoin
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επειδή ξεχάστηκα και θα παρεξηγηθώ από την ιερά εξέταση, το bitcoin ουδεμία σχέση έχει με τις παπαριές διπλού νομίσματος ηλεκτρονικού μάλλινου βαμβακερού ή δεν ξέρω εγώ τί άλλο.

      Διαγραφή
    2. Το bitcoin είναι ένα είδος "πυραμίδας". Πρόκειται για κερδοσκοπία με την ισοτιμία του σε δολάρια, ευρώ, ή άλλο νόμισμα. Βασίζεται στην προσφορά και τη ζήτηση. Όσο υπάρχουν αφελείς και το ζητούν, τότε η αξία του σε δολάρια ή ευρώ αυξάνει κι έτσι τα "κονομάνε" όσοι έχουν αγοράσει bitcoin σε χαμηλές ισοτιμίες. Όσο η χρήση του πλαταίνει τόσο περισσότεροι πέφτουν θύματα αυτής της κερδοσκοπίας. Αγοράζουν με την προοπτική να αυξηθεί η ισοτιμία του και να πουλήσουν ακριβότερα.

      Διαγραφή
    3. Με την λογική την δική σου τα πάντα στο σύγχρονο κόσμο είναι πυραμίδα. Η αντίληψη σου όμως αυτή ιδίως για το Bitcoin δείχνει και την επιφανειακή προσέγγιση που έχεις κάνει.
      Δείτε εδώ πως δημιουργήθηκε το Bitcoin που βγήκε μέσα από τα αναρχικά κινήματα του cypherpunk(κρυπτοαναρχία)
      https://www.youtube.com/watch?v=dgbzQDJ4gIA
      το Bitcoin δίνει πρόσβαση σε οικονομική δραστηριότητα στο μισό του πλανήτη που δεν έχει καμία πρόσβαση στο τραπεζικό σύστημα.
      Το είδαμε και στη περίπτωση των wikileaks και που ήταν ο μοναδικός τρόπος χρηματοδότησης τους
      Το Bitcoin καταργεί τους ενδιάμεσους τραπεζιτές και καταργεί το καρτέλ τους αφού ουσιαστικά με την τεχνολογία του δεν έχουν πλέον κανένα λόγο ύπαρξης.
      Η τεχνολογία του bitcoin μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διαδικασίες άμεσης δημοκρατίες με ηλεκτρονικές ψηφοφορίες, σε πιστοποιήσεις τίτλων ιδιοκτησίας.
      Η κυβερνήσεις με το inernet έχασαν τον έλεγχο της πληροφορίας και με το Bitcoin χάνουν τον έλεγχο του χρήματος.

      Διαγραφή
    4. To πόσο κακό κάνει στο σύστημα της τραπεζοκρατίας το bitcoin το αποδεικνύει το αφιέρωμα του Economist στις 31 Οκτωβρίου που θαυμάζει τον τρόπο λειτουργίας και το λειτουργικό ασφαλείας.
      Από τη στιγμή που το bitcoin βασίζεται στην ισοτιμία του με το δολάριο και το ευρώ για να προσελκύσει πελατεία, η δουλειά είναι στημένη. Το bitcoin πορσελκύει ανάλογα με την ισοτιμία του και διαμορφώνει τιμή ανάλογα με την προσφορά και τη ζήτηση.
      Μέχρι πρόσφατα πίστευα ότι το παραμύθι με το bitcoin σταματούσε σ' αυτό. Σε μια χρηματιστική αγυρτία που στήθηκε για να τα κονομήσουν όσοι "έπαιξαν" bitcoin στα πρώτα του βήματα όταν είχε ισοτιμία 1-2 δολάρια, ενώ σήμερα κινείται έως και τα 400. Όμως το αφιέρωμα κυρίως στο Economist με έκανε να καταλάβω ότι ήταν ένα θαυμάσιο πείραμα εφαρμογής τεχνολογίας "ασφαλών συναλλαγών" (blockchain) προκειμένου η τραπεζοκρατία να χρησιμοποιήσει τα ηλεκτρονικά "νομίσματα" για να επιβάλει την αχρήματη οικονομία, τις αχρήματιες συναλλαγές. Με λιγα λόγια, για να μαζέψει του πάντες, ακόμη κι αυτούς που δεν χρησιμοποιούν το τραπεζικό σύστημα, σε ηλεκτρονικούς φακέλους διαχείρισης πληροφοριών. To bitcoin λειτούργησε ως προπομπός. Ο καπιταλισμός στο απόγειό του, όπου διαμέσου των ηλεκτρονικών συναλλαγών θα καταγράδεται η καταναλωτική συμπεριφορά του πληθυσμού στον πλανήτηα. Και μάλιστα μ' ένα νόμισμα, μακριά από κάθε παρέμβαση κράτους κι επομένως πολιτών και δημοκρατίας. Ο Μεγάλος Αδερφός της τραπεζοκρατίας.
      Τα υπόλοιπα είναι απλά για ανόητους.

      Διαγραφή
    5. Ισως το μονο κρυπτονομισμα που αξιζει να ριξουμε μια ματια ειναι το Freicoin που εφαρμοζει τις θεωριες του Silvio Gessel περι αρνητικου επιτοκιου και εξασφαλιζει την κυκλοφορια του χρηματος πραγμα που ΔΕΝ κανει το bitcoin. Ολα τα αλλα cryptos ειναι μπουρδες.

      Διαγραφή

    6. Το Bitcoin αν θεωρήσουμε ότι έχει δεθεί με κάποια ισοτιμία αυτή είναι με του Yuan καθώς το 85% των συναλλαγών του πραγματοποιούνται στα κινεζικά ανταλλακτήρια. Αντίστοιχα η διαπραγμάτευση του σε δολάρια αντιπροσωπεύει το μόλις 5% των καθημερινού του όγκου συναλλαγών. Ακόμα και η λατινική Αμερική ιδίως χώρες όπως η Βραζιλία και Αργεντινή ξεπερνάνε σε όγκο συναλλαγών τις αντίστοιχες των Ηνωμένων Πολιτειών.
      Αλλά όπως έχω γράψει το Bitcoin αν το δει κάποιος ως μια απλή ευκαιρία κέρδους απλά βλέπει το δέντρο και όχι το δάσος.
      Σε έναν μελλοντικό ψηφιακό κόσμο όπου το cash θα έχει ουσιαστικά καταργηθεί πως θα μπορεί να έχει συναλλαγές ένας ακτιβιστής ένας που έχει αντίθετη πολιτική άποψη και οποιοσδήποτε που έχει αποκλειστεί από το τραπεζικό ψηφιακό σύστημα?
      Ενα αποκεντρωμένο μη ελεγχόμενο νόμισμα όπως το Bitcoin μπορεί να δώσει την λύση και φυσικά κανείς δεν θα μπορεί να απαγορεύσει ένα software και ένα λογισμικό.
      Το μέλλον είναι μπροστά μας το θέμα είναι τι εργαλεία θα παραδώσουμε στις επόμενες γενιές.
      Θέλουμε να τους δώσουμε ένα ψηφιακό κόσμο τύπου 1984 η έναν ελεύθερο κόσμο που δεν θα μπορεί να βάλει κανείς περιορισμούς σε κανέναν?
      οσο για το economist που αναφέρεις εμείς οι μεγαλύτεροι σε ηλικία που έχουμε ζήσει από κοντά όλη την τεχνολογική εξέλιξη έχουμε δει ξανά και ξανά το έργο της σταδιακής αναγνώρισης μιας τεχνολογίας όπου η εφαρμογή της στην κυριολεξία βολεύει τους πάντες.
      Μια από αυτές το είναι και το internet που μας δίνει την ευκαιρία ακόμα και για έναν άμεσο διάλογο κάτι που πριν κάποιες δεκαετίες θα ήταν αδιανόητο αλλά και την ίδια στιγμή είναι και ένα εργαλείο καταστολής, φακελώματος, διασποράς ψευδών ειδήσεων κτλ.
      Με λίγα λόγια είναι λάθος να κατηγορούμε τα εργαλεία ως επικίνδυνα.

      Διαγραφή
    7. Αυτός ο μελλοντικός ψηφιακός κόσμος που επικαλείσαι είναι οργουελικός, γιατί νομίσματα και συναλλαγές χωρίς έλεγχο, χωρίς ρυθμίσεις από κεντρικές αρχές στα πλαίσια της δημοκρατίας είναι η υστερική φαντασίωση του πιο ξέφρενου, κερδοσκοπικού και ασύδοτου καπιταλισμού.
      Ποιός σου είπε ότι θέλουμε έναν κόσμο χωρίς περιορισμούς; Αυτό ονειρεύεται ο Σόρος και η φατρία του. Χρειαζόμαστε έναν κόσμο όπου τα εργαλεία είναι υπό πλήρη έλεγχο και περιορισμούς. Η αχρήματικη οικονομία είναι το όνειρο των τραπεζιτών, διότι οι τράπεζες σήμερα δεν λειτουργούν ως ενδιάμεσοι, αλλά ως φορείς συγκέντρωσης διαθέσιμου κεφαλαίου και από την στιγμή που έστω κι 1% των συναλλαγών μετατρέπεται σε κεφάλαιο, οι τράπεζες ελέγχουν το παιχνίδι.
      Ο πολίτης και δη ο εργαζόμενος οφείλει να έχει πλήρως τον έλεγχο του παιχνιδιού. Να θέτει ανυπέρβλητους περιορισμούς στις συναλλαγές, πρώτα και κύρια στη χώρα τους, διαφορετικά είναι έρμαιο του δούναι-λαβείν, της αγελαίας συμπεριφοράς των συναλλαγών.
      Και τέλος, ας σοβαρευτούμε, κανένας που κάνει συναλλαγές με bticoin δεν έχει απαλλαγεί από τον έλεγχο της τραπεζοκρατίας. Αντίθετα οι συναλλαγές σε bitcoin σε χώρες όπως η Βραζιλία, η Κίνα, κοκ, είναι μια ακόμη μορφή δολαριοποίησης της οικονομίας τους. Μιας και η βασική τιμή του bitcoin καθορίζεται με το δολάριο. Καλή η τεχνολογία, αλλά το να είσαι tech freak, είναι μορφή εξάρτησης, όπως τα ναρκωτικά.

      Διαγραφή
    8. Ο Charles Eisenstein περιγραφει πως θα ηταν ενα κευνσιανο κρυπτονομισμα:

      Το επόμενο βήμα για τα ψηφιακά νομίσματα
      http://waves.pirateparty.gr/content/%CF%84%CE%BF-%CE%B5%CF%80%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF-%CE%B2%CE%AE%CE%BC%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%88%CE%B7%CF%86%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AC-%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%AF%CF%83%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1

      Διαγραφή
    9. Η διαφορά το πως βλέπουμε το Bitcoin νομίζω είναι καθαρά θέμα πολιτικής θεώρησης των πραγμάτων.
      Από την μεριά μου θεωρώ ότι τα στοιχεία αναρχοκαπιταλισμού που έχει το ψηφιακό νόμισμα θα βοηθήσουν τις κοινωνίες να αναπτυχθούν σε ένα μελλοντικό ψηφιακό κόσμο από την άλλη εσύ θεωρείς ότι μια κρατικά ελεγχόμενη οικονομία με κεντρικούς διαχειριστές είναι η μοναδική λύση για την ανάπτυξη.
      Απάντηση στην ουσία δεν βλέπω όμως.
      Αυτούς τους κεντρικούς διαχειριστές η καλύτερα τους ενδιάμεσους ποιος θα τους ελέγχει? Αυτά τα συστήματα δεν συγκέντρωσαν υπερεξουσίες στα χέρια λίγων και δεν δημιούργησαν τις σύγχρονες οικονομικές φούσκες, την πρόσφατη παγκόσμια οικονομική κρίση του 2008 και την συντήρηση του καθεστώτος των τραπεζικών καρτέλ με προνομιακή αντιμετώπιση τους από τις κυβερνήσεις?
      Με το Bitcoin αφαιρούμε την εμπιστοσύνη στους τρίτους και στους κεντρικούς διαχειριστές και την δίνουμε στα μαθηματικά.
      Και το βασικότερο ερώτημα για εμένα είναι πως σε μελλοντικό ψηφιακό κόσμο που το cash θα έχει ουσιαστικά καταργηθεί θα μπορεί κάποιος να έχει οικονομική δραστηριότητα χωρίς να εξαρτάτε από το τραπεζικό σύστημα που ενδεχομένως αν είναι μέρος ενός απολυταρχικού καθεστώτος?
      Γιαυτό λέω ξανά ότι το να κατηγορεί κάποιος ένα εργαλείο για όλα τα δεινά που μπορεί να φέρει η λάθος χρήση του είναι τελείως λάθος.
      Από την άλλη η σωστή χρήση του μπορεί να φέρει διαφάνεια ιδίως στις κρατικές δαπάνες με τους πολίτες να μπορούν να δούνε άμεσα όλα τα έξοδα του κράτους καθώς το Blockchain σύστημα του Bitcoin είναι ελεύθερα προσβάσιμο και τελείως διαφανές.

      Διαγραφή
    10. Ο αναρχοκαπιταλισμός υπάρχει ήδη και τα ισοπεδώνει όλα. Η πιο ακραίοι σκοταδιστές κρυφοναζοί νεοφιλελεύθεροι ονομάζονται free market anarchist. Τυχαίο; Δεν νομίζω. Το ψηφιακό νόμισμα είναι η απόλυτη ισοπέδωση όρων και συνθηκών αναπαραγωγής της εργασίας, αλλά και των οικονομιών. Δεν κάνουν κουμάντο τα μαθηματικά, αλλά αυτοί που κυριαρχούν στις αγορές. Αυτή η ανοησία ότι με τα μαθηματικά θα λειτουργούν άψογα οι αγορές, γεννήθηκε και πέθανε μαζί με την περίφημη dot.com economy. H ισοπέδωση των συναλλαγών θα επιτρέψει ταχύτερη συγκέντρωση και συγκεντροποίηση κεφαλαίων σε παγκόσμιο επίπεδο σε βαθμό πρωτόγνωρο ακόμη και σήμερα. Ενώ ταυτόχρονα θα αφαιρέσει τη δυνατότητα από τους λαούς και τις οικονομίες να ελέγχουν και να ρυθμίζουν τις ροές χρήματος και εμπορευμάτων, ανάλογα με την παραγωγή. Η πιο υστερική φαντασίωση των εμποροκρατών του 17ου αιώνα θα γίνει πραγματικότητα. Η απόλυτη κυριαρχία του εικονικού χρήματος πάνω στην πραγματική ζωή, την πραγματική οικονομία και την εργασία. Αυτό προσφέρει το κρυπτονόμισμα και γι' αυτό το λατρεύουν στις διεθνείς αγορές. Ήδη ο Σόρος και η παρέα του ασκούν πιέσεις για την απελευθέρωση των συναλλαγών σε κρυπτονόμισμα.
      Δεν ξέρω αν ξέρεις τίποτε περί δημοκρατίας, αλλά οι αρχές και οι ρυθμισεις καθορίζονται μέσα από την άμεση συμμετοχή του πολίτη. Δεν υπάρχουν ενδιάμεσοι, αλλά θεσμοί αποφασιστικής συμμετοχής της κοινωνίας των πολιτών. Οι πολίτες, οι λαοί, ο καθένας για τη χώρα του και η ελεύθερες συναλλαγές στη βάση του αμοιβαίου οφέλους, όπως αποφασίζει ελεύθερα κάθε λαός στη χώρα του, μόνο αυτοί και κανένας άλλος έχουν το δικαίωμα να αποφασίζουν για τη λειτουργία της πολιτείας και της οικνομίας. Το χρήμα σε οποιαδήποτε μορφή είναι μια οπισθοδρομική, βάρβαρη μορφή εικονικής συναλλαγής, που οφείλει να καταλήξει στο μουσείο της ανθρώπινης ιστορίας, γιατί αναγκαστικά συνδέεται με την εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο, τηνκαταπίεση, την ανισότητα και τον πλουτισμό. Όμως αυτό για να συμβεί, θα πρέπει να αναπτυχθεί η παραγωγικότητα της εργασίας σε τέτοιο βαθμό και τόσο ορθολογικά, ώστε η συντριπτική πλειοψηφία της εργαζόμενης ανθρωπότητας να πάψει να συνδέει την τύχη της με το χρήμα.
      Μέχρι να γίνει αυτό, χρειαζόμαστε κρατικές αρχές ελέγχου, ρύθμισης και περιορισμού της κυκλοφορίας του χρήματος. Κρατικές αρχές που όχι μόνο θα υπάρχει πλήρης και καθολική διαφάνεια και έλεγχος. Αυτό σημαίνει δημοκρατία. Η αυτοματοποίηση των συναλλαγών και μάλιστα παγκόσμια με το bitcoin, κάνει αδύνατη κάθε έννοια δημοκρατικού ελέγχου, αφήνοντας τραγικά ελεύθερη την αγορά χρήματος κι αυτούς που τις ελέγχουν να οδηγήσουν στην απόλυτη βαρβαρότητα την ανθρωπότητα. Γι' αυτό επινοήθηκαν τα κρυπτονομίσματα. Και αν θέλεις να δεις πώς λειτουργεί η αγορά σε συνθήκες απόλυτης ελευθερίας συναλλαγών με βάση αλγόριθμους, ρίξε μια ματιά στην αγορά παραγώγων.

      Διαγραφή
    11. Ο Charles Eisenstein μιλάει για πράγματα που δεν έχει ιδέα. Το υπόδειγμά του αφορά ένα απόλυτα κλειστό κύκλωμα οικονομίας. Μόνο που δεν υπάρχει πουθενά κάτι τέτοιο. Ούτε καν σε επίπεδο παγκόσμιας οικονομίας. Πρόκειται για ανοησίες από tech freaks, που δεν έχουν την παραμικρή ιδέα για το πώς λειτουργεί μια αληθινή οικονομία. Η επιλογή κρυπτονομίσματος, αποτελεί συνώνυμο της πιο ασύδωτης απελευθέρωσης του εικονικού χρήματος πάνω στην παραγωγή και την εργασία. Τα κρυπτονομίσματα είναι παράγωγα της παλιάς θεολογίας των ηλεκτρονικά αυτοματοποιημένων αγορών κεφαλαίου της δεκαετίας του 80 και 90, που πίστευαν ότι οι υπολογιστές και η αυτοματοποίηση των συναλλαγών θα έφερναν την πληρη ισορροπία των αγορών. Το τι έφερε το ζούμε με μακάβριο τρόπο σήμερα.

      Διαγραφή
    12. O κρατισμός σε όλο του το μεγαλείο με κεντρικές διοικήσεις που στο όνομα του λαού η της μειοψηφίας του λαού που συμμετέχει στις αποφάσεις δημιουργούν απόλυτα ελεγχόμενα και χειραγωγίσιμα συστήματα.
      Αυτός ο δρόμος ποτέ στην ανθρώπινη ιστορία δεν οδήγησε στην ανάπτυξη αλλά γέννησε τεραρτουγήματα όπως το φασισμό, την καταπίεση το περιορισμό της ατομικής ελευθερίας πάνω σε ένα αόριστο "για το καλό του κοινωνικού συνόλου"
      Προτιμώ έναν κόσμο όχι μόνο ελεύθερης διάδοσης των ιδεών αλλά και ελεύθερης οικονομικής δραστηριότητας μη ελεγχόμενης από καμία κεντρική διοίκηση από καμία κυβέρνηση και από κανένα προνομιακό καρτέλ τραπεζών.
      Οσό για τον Σόρος που αναφέρεις τόσο ύποπτα ειλικρινά θα ήθελα να μου πεις που το έχεις δει η που έχει διαβάσει δήλωση του Σόρος υπέρ του Bitcoin και υπέρ της μη ελεγχόμενης οικονομίας.
      Μπορώ να σου παραθέσω δεκάδες δηλώσεις στελεχών του τραπεζικού συστήματος για την κατάργηση και απαγόρευση του Bitcoin με την ποιο πρόσφατη του Dimon της JPMorgan.
      Με την λογική την δική σου θα μπορούσα άνετα να σε κατηγορήσω ότι διαδίδεις ιδέες παρόμοιες με αυτές του Dimon αλλά εγώ βλέπεις δεν έχω από πίσω έναν κομματικό στρατό ώστε να προσπαθήσω με ρητορικές ακροβασίες να τον κρατήσω μέσα στο μαντρί.

      Διαγραφή
    13. Προφανώς η ίδια η έννοια της δημοκρατίας και η αποφασιστική συμμετοχή του κάθε πολίτη εκεί που παίρνονται οι αποφάσεις κι εκεί που κρίνονται οι τύχες του, σου είναι απόλυτα ξένη. Το ιδεολόγημα "κρατισμός" είναι προιόν της αντίληψης του ληστοσυμμορίτη. Μόνο αυτός απεχθάνεται κάθε έννοια κρατικής παρέμβασης και ρύθμισης. Κάθε έννοια νομιμότητας. Πρόκειται για το απόγειο του νεοφιλελευθερισμού, δηλαδή του αναρχισμού της ελεύθερης αγοράς.
      Οι ρυθμίσεις, οι κανόνες και τα ανυπέρβλητα πλαίσια επιβλήθηκαν από την κοινωνία των πολιτών για να υπάρχουν αδιάβλημα και αναπαλοτρίαωτα δικαιώματα. Για να υπάρχει διαφάνεια και έλεγχος των ανεξέλγτων δυνάμεων που γεννά η αγορά.
      Το να παραδίδεις την κοινωνία στις ανεξέλεγκτες δυνάμεις της αγοράς μέσα από κρυπτονομίσματα, σε κάνει χειρότερο από τον Σόρος. Και φοβάμαι ότι ούτε κάνεις τον κόπο να διαβάσεις τι σου γράφω. Σου ανέφερα το Economist στις 31 Οκτωβρίου, που εκθειάζει την τεχνολογία του bitcoin, θεωρώντας την ιδανική για τις συναλλαγές του αύριο. Προφανώς το Economist δεν έχει καμιά σχέση με τον Σόρος, την τραπεζοκρατία και το κυρίαρχο σύστημα. Αλλά εσύ εκεί στο κόλλημα. Αναμασάς μια τσίχλα που έχει υποκαταστήσει τη σκέψη και τον εγκέφαλο.
      Και τέλος κάτι για να μάθεις - αν έχεις ακόμη αυτή τη δυνατότητα. Ο φασισμός δεν ήταν προϊόν του "κρατισμού", αλλά της αποθέωσης της μοναδικόττηας του "χαρισματικού ατόμου", του φύρερ. Οποιαδήποτε ομοιότητα με τις λογικές σου, δεν είναι καθόλου τυχαία. Ο φασισμός κι ο ναζισμός αποθεώνοντας το "χαρισματικό άτομο" απέναντι στην κοινωνία, απέναντι στα συλλογικά της δικαίωματα, χρησιμοποίησε το κράτος σαν μοχλό καταστολής, Όπως κάνουν σήμερα όλοι οι ομοιδεάτες σου που πιστεύουν στον αναρχοκαπιταλισμό.
      Όσο για την ελευθερία των ιδεών μέσω του αναρχοκαπιταλισμού κι άλλες ανοησίες, ένα πράγμα και τελειώνω εδώ. Καμιά ελευθερία δεν υπάρχει εκεί όπου τα πάντα καθορίζονται από την οικονομική επιφάνεια του ατόμου. Μόνο η ελευθερία της εκμετάλλευσης και της καταπίεσης του αδύναμου από τον δυνατό. Η πεμπτουσία του Mein Kampf.
      Για τα υπόλοιπα εκτονώσου στην τουαλέτα σου, όχι εδώ.

      Διαγραφή
    14. Ο Charles Eisenstein περιγραφει ενα crypto που θα βασιζεται στην ποσοτικη θεωρια του χρηματος και συγκεκριμενα στην εξισωση ισορροπιας των ρευστων του Κειμπρητζ που πανω σε αυτη βασιστηκε και ο Κευνσιανισμος οπου η προσφορα χρηματος θα αυξομειωνεται αναλογα με την οικονομικη δραστηριοτητα. Αυτο μπορει να γινει αυτοματα απο ενα software χωρις ανθρωπινη παρεμβαση. Το κρατος θα παρεμβαινει μονο σε μια εκτακτη αναγκη, φυσικη καταστροφη κτλ οπου θα τυπωνει εκτακτο χρημα για την αντιμετωπιση της καταστροφης.

      Οσο για την οργουελικη οικονομια που αναφερατε, ειναι οτι πρεπει για τους πολιτικους για να μην κανουν λαμογιες.

      Διαγραφή
    15. Μα ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα. Η ποσοτική θεωρία του χρήματος βασίζεται σε παραδοχές ισορροπίας που ποτέ και κάτω από καμιά περίσταση δεν ισχύουν στην πραγματική οικονομία. Σ' αυτό ακριβώς οφείλεται η παταγώδης αποτυχία του νομισματικού "κεϋνσιανισμού" του Κέιμπριτζ.
      Όσο για την οργουελική οικονομία δεν ξέρω κανένα της παράδειγμα που να λειτούργησε υπέρ της κοινωνίας και σε βάρος των λαμογιών.

      Διαγραφή
    16. Κύριε Καζάκη,

      Το bitcoin είναι μια νέα τεχνολογία. Γράφω κυρίως για να επισημάνω την έλλειψη κατανόησης που δείχνετε να έχετε. Δεν έιστε ο μόνος που έχει λάθος αντίληψη της τεχνολογίας. Πολλοί δεν την καταλαβαίνουν και αυτό φαίνεται από διάφορα άρθρα. Και μετά κάποιοι διαβάζουν αυτά τα λάθος άρθρα και γράφουν νέα άρθρα διαιωνίζοντας τα λάθη.

      Αυτό γίνεται και θα γίνεται σε κάθε νέα τεχνολογία (παρόμοια λάθη γίνονταν και με το Internet όταν ήταν ακόμα στα αρχικά στάδιά του).

      Το bitcoin έχει πολλά πλεονεκτήματα αλλά δεν είναι η λύση για τα πάντα. Όπως κάθε τεχνολογία πρέπει να ξέρεις να την εφαρμόσεις σωστά. Επίσης η τεχνολογία εξελίσεται, π.χ. το TCP/IP που στηρίζεται το Internet είχε διάφορες αλλαγές μέχρι να φτάσει εδώ που είμαστε τώρα.

      Πιστεύω ότι είναι αφέλεια να πιστεύουν κάποιοι ότι το bitcoin θα λύσει προβλήματα σαν αυτά της Ελλάδας... είτε άμεσα είτε έμμεσα οπότε δε γράφω ως αντίλογο σε αυτό.

      Από την άλλη η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια. Καλύτερα να πεις "δεν ξέρω" παρά να πεις ότι το bitcoin είναι είδος "πυραμίδας"... είτε βάλεις εισαγωγικά είτε όχι. Γενικά δεν γίνεται κουβέντα σε ένα τέτοιο θέμα όταν ο ένας από τους δύο συνομιλητές μιλάει για κάτι που δεν καταλαβαίνει οπότε θα αρκεστώ στην συμβουλή που δίνω στο τέλος. Το μόνο που θα επικεντρωθώ είναι αυτό που είπατε για τις τράπεζες, το blockchain και το bitcoin. Απλά, γιατί η ειρωνία είναι τόσο μεγάλη που πονάει. Εν συντομία: οι τράπεζες φοβούνται το bitcoin γιατί ξέρουν ότι δε μπορούν να το ελένξουν ή να το σταματήσουν... για το λόγο αυτό υιοθετούν 'υποτίθεται' την τεχνολογία (μόνο το κομμάτι που τους συμφέρει αλλά υπό τον πλήρη έλενχό τους), το πλασάρουν με την ονομασία blockchain και έτσι γράφονται τα άρθρα σαν αυτό στον Economist. Δεν είναι η πρώτη φορά που η διαστρέβλωση χρησιμοποιήται ως όπλο. Ελπίζω ο Economist να μην είναι η βίβλος σας.

      Γενικά σε κάποια πράγματα (γενικού περιεχομένου) συμφωνώ μαζί σας... και σε άλλα διαφωνώ αλλά σέβομαι την αποψή σας. Αλλά όταν βλέπω τον τρόπο που αντιμετωπίζετε ένα θέμα που (προφανώς, από αυτά που διαβάζω) δεν το καταλαβαίνετε... ίσως πρέπει να αρχίσω να αμφισβητώ και τα υπόλοιπα που λέτε (στα οποία μέχρι τώρα δεν είχα ξεκάθαρη εικόνα οπότε περιμένω να καταλάβω περισσότερα από άρθρα σαν τα δικά σας).

      Θα συνιστούσα να εμβαθύνεται λίγο περισσότερο στο θέμα bitcoin ή απλά να πείτε την γνώμη σας τονίζοντας ότι δε το κατέχετε εις βάθος.

      Διαγραφή
    17. Καλά όλα αυτά. Λέτε ότι δεν καταλαβαίνω την τεχνολογία του bitcoin. Όμως δεν λέτε κουβέντα, τι απ' όλα όσα επισήμανα είναι λάθος. Είναι ή δεν είναι μια προσπάθεια να παγκοσμιοποιηθούν οι νομισματικές συναλλαγές χωρίς να υπάρχει έλεγχος κεντρικών αρχών και πλαίσια ρύθμισης με βάση τις ανάγκες κάθε συγκεκριμένης οικονομίας; Είναι ή δεν είναι έτσι; Και βέβαια είναι. Κι αυτό μπορεί να το αντιληφθεί οποιοσδήποτε βλέπει τη χρήση του bitcoin. Οτιδήποτε παγκοσμιοποιηθεί τις συναλλαγές χρήματος, αποσπώντας το χρήμα από τις ανάγκες κάθε συγκεκριμένης οικονομίας, λειτουργεί υπέρ της τραπεζοκρατίας και της ελευθερίας των αγορών για τους κερδοσκόπους. Όσο προηγμένη τενχολογία κι αν διαθέτει. Έχετε να πείτε τίποτε περί αυτού; Διότι αυτό συζητάμε, αν και δεν το αντιληφθήκατε.
      Κι επειδή όντως η ημιμάθεια και κυρίως ο τεχνολογικός αναλφαβητισμός είναι χειρότερος εχθρός της αλήθειας από την αμάθεια, την επόμενη φορά να είστε πιο συγκεκριμένος. Και κυρίως όταν παραμβαίνεται σε μια συζήτηση που δεν αφορά την τεχνολογία ενός μέσου, αλλά το οικονομικό και κοινωνικό αποτύπωμα της χρήσης αυτού του μέσου. Αλλά δυστυχώς, ούτε αυτό δεν αντιληφθήκατε. Λυπάμαι, γιατί αυτός ο τεχνολογικός αναλφαβητισμός δεν σας επιτρέπει να επισημάνεται ούτε καν τα στοιχειώδη.
      Και κάτε τελευταίο. Το άρθρο στο Economist δεν το ανέφερα γιατί είναι ορθό στην τεχνολογική του ανάλυση, αλλά για να δείξω το ενδιαφέρον που έχουν για τέτοιες τεχνολογικές εφαρμογές, τα συμφέροντα που εκπροσωπεί το Economist. Προσωπικά τη διαφορά την έμαθα στο δημοτικό. Πόσο θα χρειαστείτε εσείς να τη μάθετε, δεν γνωρίζω.
      Πάντως, θα σας συνιστούσα δυο πράγματα: Σε μια οικονομική συζήτηση να μιλάτε με όρους οικονομίας, κοινωνίας και πολιτικής. Και όταν θέλετε να ικανοποιήσετε τη ματαιοδοξία της άσχετης κριτικής, να μιλάτε πάντα συγκεκριμένα.

      Διαγραφή
  4. Δυστυχώς η αριστερά αποτελούσε πάντα έναν δούρειο ίππο για την άλωση της ελευθερίας των Λαών! Οχι ότι δεν υπήρξαν αληθινοί αγωνιστές και ήρωες στις τάξεις της αλλά πάντα υπήρχε η στρατηγική του προβατόμορφου λύκου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ενώ στη δεξιά και τις πατριωτικές οργανώσεις όλα είναι καλώς καμωμένα.

      Διαγραφή
    2. Οι υψηλόβαθμες στελεχάρες ΑΜΦΟΤΕΡΩΝ των παρατάξεων (δεξιάς-αριστεράς) τα ίδια αφεντικά υπηρετούν, από τους ίδιους τα παίρνουν.
      Καιρός να το εμπεδώσουμε αυτό και να τελειώνουμε με τα μοντελάκια "δεξιά-αριστερά" που το ίδιο θεοσκότεινο κέντρο δημιούργησε. Το να μαλώνουμε γι'αυτά, ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ τους δηλαδη, είναι μέγιστη ανοησία.

      Διαγραφή
  5. Κύριε Καζάκη αν και δεν κρύβω πως στις περισσότερες εκτιμήσεις σας συμφωνώ έως και απόλυτα, θα ήθελα να βλέπω συχνά να τηρείτε μια περισσότερο συγκρατημένη φρασεολογία ειδικά στα θέματα εκείνα τα οποία είτε δεν είναι πλήρως γνωστά είτε πλήρως διαμορφωμένα.
    Με αυτό δεν αναφέρομαι καθόλου στην συγκεκριμένη πρωτοβουλία του ευρωπαϊστή/παράγοντα κ. Βαρουφάκη ο οποίος έχει αποδείξει πως δεν ενδιαφέρεται καθόλου για την Ελλάδα και τους πολίτες της αλλά για την προσωπική προβολή του ιδίου και του ιδεολογήματος του που περιλαμβάνει την προετοιμασία των θεσμών της ΕΕ ώστε να κυριαρχήσει ή έστω να πλασαριστεί επιτυχώς η κάστα των νέων "επιστημόνων" της πολιτικής και οικονομίας σαν του λόγου του που θα λειάνει τις σημερινές αντιθέσεις και τα αδιέξοδα της "Γερμαν-ώπης" αλλάζοντας το επιφαινόμενο αλλά διατηρώντας την ίδια ουσία που υποδουλώνει και αλλοτριώνει τους πολίτες της.
    Αναφέρομαι κυρίως στην εκτόξευση χαρακτηρισμών που συνδέουν άμεσα τα πρόσωπα και τις πρωτοβουλίες με τον Σόρος με τρόπο που να δημιουργείται η εντύπωση στον αναγνώστη ότι γνωρίζετε τις αποδείξεις για αυτό. Είναι διαφορετικό να λέμε ότι αυτά εξυπηρετούν τον Σόρος και διαφορετικό να λέμε "σύγχρονοι Βαρουφάκηδες, Κωνσταντοπούλου και οι λοιποί της "Αριστεράς του Σόρος"" - πώς θα αντιδράσετε στην πιθανή αντίδραση της Ζ.Κ. που θα σας εγκαλέσει για αυτό και θα σας ζητήσει να αποδείξετε ότι είναι ενεργούμενο του Σόρος;
    Επαναλαμβάνω πως σε καμία περίπτωση δεν υπολείπτομαι αυτά τα πρόσωπα περισσότερο από τον αγωνιστή Δ.Καζάκη, αλλά παρατηρώ ότι οι εντυπώσεις που μπορεί να αφήνονται ελαφρά τη καρδία, δημιουργούν λαθεμένες αντιδράσεις σε πολύ κόσμο που σας ακούει.
    Παράδειγμα: Αυτές τις μέρες, γνωρίζουμε όλοι τον θόρυβο από το κακό άρθρο του κ. Κ.Εφήμερου στο TPP, και τα σχετικά σχόλια-διάλογο με αναγνώστες. Εκεί γράφτηκαν πράγματα από πολύ σωστά έως τραβηγμένα που φάνταζαν στον τρίτο ως 'ψεκασμένα' όταν ας πούμε κάποιοι ανέφεραν ότι το TPP χρηματοδοτείται από τον Σόρος (!). Θα το κάνουμε μότο αυτό τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ αμφιβάλλω αν διαβάσατε το άρθρο μου. Αν το διαβάσατε θα βλέπατε ότι μιλάω για Μπελανσόν, Λαφοντέν, Φασάνι ως "αριστερά του Σόρος". Έτσι τους έχουν ονομάσει τα κοινωνικά κινήματα στις χώρες τους γιατί διαπλέκονται με χρηματοδοτήσεις της Open Society. Κάντε ένα κόπο και θα βρείτε μέχρι και το ϊδρυμα Ρόζα Λούξεμπουργκ του Die Linke να βρίσκεται υπό την συγκεκριμένη ομπρέλα.
      Για τον Βαρουφάκη δεν χρειάζεται καν να αναφερθώ, γιατί το έχει δηλώσει ο ίδιος πολλάκις ότι ασπάζεται τις προτάσεις και τα συμφέροντα Σόρος.
      Τέλος, ο Σόρος και τα άλλα fund σήμερα παίζουν μεγάλα στοιχήματα για την εισαγωγή διπλών και παράλληλων νομισμάτων στην Ευρώπη. Εμφανίζεται μια πολιτική κίνηση που έχει ως προμετωπίδα της την επιλογή αυτή και με τους περισσότερους υπογράφοντες να έχουν έμμεση ή άμεση σχέση με τον Σόρος. Τι πρέπει να εκτιμήσει κανείς; Σύμπτωση; Ή θα πρέπει να καταδίξει τη σχέση; Όποιος δεν είναι απατεώνας, επιλέγει να μιλήσει ανοιχτά. Που βρίκατε λοιπόν τους χαρακτηρισμούς και μάλιστα αστήριχτους;
      Όσο για την κ. ΖΚ έχω να πω τα εξής: Προφανώς είναι ενεργούμενο εφόσον συμμετέχει σε μια τέτοια πολιτική κίνηση. Μου είναι αδιάφορο αν είναι ενεργούμενο εν γνώση της και συνειδητά, ή από ασχετοσύνη και πολιτική σκοπιμότητα. Και να είστε σίγουρος δεν φοβάμαι να με εγκαλέσει ο οποιοσδήποτε. Αντίθετα, ζω για την στιγμή που θα κάνει το λάθος κάποιος να με εγκαλέσει.
      Άλλοι τρέμουν και γράφουν εμετικά κείμενα τύπου Εφήμερου, ο οποίος - αν και το παίζει δημοσιογράφος - εμφανίζει έναν δήθεν διάλογο στο twitter και μου τον αποδίδει. Δεν θα έπρεπε σαν δημοσιογράφος να τσεκάρει αν αυτό που παραθέτει είναι γνήσιο; Δεν θα έπρεπε να με ρωτήσει, πριν σηκώσει ένα χακαρισμένο διάλογο από το twitter, που μου είναι παντελώς άγνωστος; Αυτό θα έκανε βέβαια κάποιος με δημοσιογραφικά προσόντα κι όχι ένας εφήμερος τύπος της χυδαίας μαύρης προπαγάνδας.
      Ασχοληθείτε λοιπόν με δαύτον κι όχι με μένα. Εκτός κι αν έχετε έστω και ενδείξεις ότι έστω κι αν απ' όλα αυτά που ισχυρίζομαι δεν είναι σωστό. Αν έχετε τέτοια στοιχεία, πολύ ευχαρίστως να το συζητήσουμε. Μέχρι τότε, φροντίστε να διαβάζετε επακριβώς τι γράφω και τι λέω. Μην μιμηθείτε εφήμερους της χυδαιότητας και της πλαστογραφίας.

      Διαγραφή
    2. Την ανταλλαγή εκείνων των twits την είχα παρακολουθήσει ζωντανά και γνωρίζω πως είχατε προκληθεί βάναυσα (όπως συμβαίνει και μάλιστα πολύ συχνά, για αυτό και δεν το σχολιάζω. Ταπεινή συμβουλή πάντως είναι να μην απαντάτε σε επαγγελματίες εγκάθετους αλλά να τους μπλοκάρετε.) Θα ήθελα όμως μια έγκυρη απάντηση για το τι ακριβώς έχει συμβεί στον λογαριασμό σας στο twitter εδώ και λίγες μέρες.

      Διαγραφή
    3. οι ροζ ζητιάνοι του TPP χρηματοδοτούνται από το σόρος; τότε γιατί ζητιανεύουν;

      Διαγραφή
    4. Στο λογαριασμό μου στο twitter ανακάλυψα ότι δεν μπορώ να έχω το έλεγχό του. Είχαν μπει και έγραφαν διάφοροι ως "Δημήτρης Καζάκης". Δεν ξέρω λοιπόν τι παρακολουθήσατε ζωντανά, αλλά στον "διάλογο" αυτόν δεν ήμουν εγώ. Το twitter το χρησιμοποιούσα βασικά για ανάρτηση δικών μου δημοσιεύσεων. Από την στιγμή που αντιλήφθηκα ότι δεν μπορώ να το ελέγξω, πήρα την απόφαση να τον "κατεβάσω". Όσο για το χρηματοδοτήσεις του ΤΤΡ δεν τις ξέρω. Ούτε με ενδιαφέρουν. Δεν αποκλείω όμως τίποτε. Άλλωστε ο κ. Εφήμερος έχει όλα τα προσόντα για υπόγειες και μαύρες χρηματοδοτήσεις. Το απέδειξε.

      Διαγραφή
  6. Κύριε Καζάκη, καλημέρα σας και καλή επιτυχία στον αγώνα σας!
    Θα ήταν ενδιαφέρον να αναφερθείτε στην περίπτωση του Ισημερινού και του Ραφαέλ Κορρέα. Επίσης, εάν γινόταν δημοψήφισμα "ΕΥΡΩ ή ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ" ένα 60-30 θα ήταν αρκετό για μια τέτοια αλλαγή; Ή θα έπρεπε η όποια επιλογή να είχε τουλάχιστον ένα 85%; Μια κοντινή διαφορά θα ήταν σαν να χώριζε την Ελλάδα στη μέση. Η Ελλάδα του ευρώ και η Ελλάδα της δραχμής. Τέλος, άκουσα και τις απόψεις του κόμματος "Κοινωνία-Συνεχιστές του Καποδίστρια" οι οποίες είναι και αυτές υπέρ του Εθνικού Νομίσματος. Υπήρξε προσπάθεια συνεργασίας με αυτούς; Σ΄ ευχαριστώ και καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτο είναι το κειμενο
    http://www.thepressproject.gr/article/81297/Auto-einai-to-Sxedio-B-ton-Baroufaki-Konstantopoulou-Melanson-kai-Fasina

    Μεταξύ άλλων λέει "...Θα πρέπει να ξεφύγουμε από την ανοησία και την απανθρωπιά των σημερινών ευρωπαϊκών συνθηκών και να τις αναπλάσουμε προκειμένου να εξαφανιστεί ο ζουρλομανδίας του νεοφιλελευθερισμού, να καταργηθεί το δημοσιονομικό σύμφωνο και να αντιταχτούμε στην TTIP (σ.μ. διατλαντική εμπορική συμφωνία).

    Ζούμε σε εξαιρετικές συνθήκες. Είμαστε αντιμέτωποι με μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Τα κράτη-μέλη πρέπει να έχουν περισσότερο χώρο [για άσκηση πολιτικής] που θα επιτρέψει στις δημοκρατίες τους να αναπνεύσουν και να παρουσιάσουν μια λογική πολιτική στο επίπεδο του κράτους, χωρίς το φόβο ....." ...κυριε Καζάκη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς θα "αναπνεύσουν" τα κράτη; Με κρυπτονομίσματα, διπλά ή παράλληλα συστήματα συναλλαγών που όπου δοκιμάστηκαν οδηγήσαν στο ολοκαύτωμα; Γιατί άραγες επιλέγουν αυτές τις ηλιθιότητες, αντί του απόλυτα δοκιμασμένου επί δύο αιώνες και επιτυχημένου συστήματος του εθνικού νομίσματος;

      Διαγραφή
    2. Ηλιθιοτητα ειναι ο αυτοματισμος? Ο αυτοματισμος εισβαλει σιγα σιγα και στον τομεα του χρηματος για να αντικαταστησει τον ανεπαρκη ανθρωπο. Στο μελλον το χρημα θα ειναι ηλεκτρονικο ειτε μας αρεσει ειτε οχι και θα τυπωνεται απο υπολογιστες με μαθηματικα μοντελα ισορροπιας για να αποφευγονται οι οικονομικες κρισεις με δημοσιες λογιστικες εγγραφες (blockchain) για να βλεπουν ολοι ποιος κανει απατεωνια. Το bitcoin ειναι απλως σαν το πρωτο αεροπλανο των αδελφων Ραιτ. Μελλοντικα ομως τα cryptos θα βελτιωθουν.

      Διαγραφή