Τρίτη, 5 Μαΐου 2015

Ξεπούλημα ως ένδειξη καλής θέλησης από την κυβέρνηση Τσίπρα

Σήμερα το πρωί το Reuters μετέδωσε την είδηση: "Ως χειρονομία καλής θέλησης, ένας ανώτερος αξιωματούχος της υπηρεσίας ιδιωτικοποίησης δήλωσε ότι η Αθήνα είναι έτοιμη να ολοκληρώσει μια συμφωνία για € 1.2 δις με τη γερμανική Fraport που αναλαμβάνει τους περιφερειακούς αερολιμένες και να ανοίξει εκ νέου υποβολή προσφορών για την πλειοψηφία των μετοχών στο λιμάνι του Πειραιά."
H Fraport AG είναι μια από πιο τις αγαπημένες εταιρείες της κυβέρνησης Μέρκελ. Η αγορά λέει ότι η πολιτική οικογένεια της Μέρκελ και η ίδια έχει συμφέροντα στη συγκεκριμένη εταιρεία. Ίσως έτσι να εξηγείται γιατί η συγκεκριμένη εταιρεία προωθείται με πυγμή όπου οι Γερμανοί έχουν πάτημα. Για παράδειγμα, η συγκεκριμένη εταιρεία είναι μπλεγμένη στο σκάνδαλο της κατασκευής του διεθνούς αεροδρομίου Ακίνο των Φιλλιπίνων από το 2002.

Το ανώτατο δικαστήριο των Φιλιπίνων το 2004 ακύρωσε το συμβόλαιο με την Fraport γιατί παραβιαζόταν κατάφωρα η εθνική νομοθεσία που δεν επέτρεπε τον έλεγχο βασικών υποδομών της χώρας (αεροδρόμια, λιμάνια, δρόμοι, κοκ) από ξένα συμφέροντα. Η Fraport ενώ τυπικά είχε μειοψηφικό μερίδιο, είχε κλείσει παρασκηνιακή συμφωνία με τους Φιλιππίνους εταίρους για να τους χρησιμοποιήσει ως βιτρίνα προκειμένου να έχει τον έλεγχο του αεροδορμίου. Οι δικαστικές αρχές ανακάλυψαν επίσης και "αποχρώσες ενδείξεις" έντονου χρηματισμού κυβερνητικών στελεχών της Μανίλα. Κι έτσι η σύμβαση με την συγεκριμένη εταιρεία τερματίστηκε τελεσίδικα.
Ωστόσο, η συγκεκριμένη εταιρεία μετά από πίεση και της Γερμανικής κυβέρνησης είχε υπογράψει μυστική ρήτρα με την κυβέρνηση της Μανίλα για επιδιαιτησία από το Κέντρο για την επίλυση των διαφορών Επενδύσεων (ICSID) της Παγκόσμιας Τράπεζας με έδρα την Ουάσινγκτον. Η εταιρεία προσέφυγε στην επιδιαιτησία, αλλά η ICSID αποφάσισε το 2007 ότι η Fraport είχε παραβιάσει τόσο κατάφωρα την εθνική νομοθεσία των Φιλιππίνων, που δεν τόλμησε να γνωμοδοτήσει υπέρ της.
Το 2011 όμως η Fraport με προτροπή της Μέρκελ κατέφυγε ξανά στo ICSID. Αυτή τη φορά η επιδιαιτησία δικαίωσε την Γεμανική εταιρεία, παρά την κατάφωρη παραβίαση της εθνικής νομοθεσίας των Φιλιππίνων, την πρακτική καρτέλ που επέβαλε στο αεροδρόμιο, αλλά και τις κατηγορίες για μαζικές δωροδοκίες κυβερνητικών στελεχών για να της παρέχουν προστασία. Η Μέρκελ νίκησε, αλλά η κυβέρνηση των Φιλλιπίνων αρνείται να συμορφωθεί θεωρώντας την απόφαση ως κατάφωρη παραβίαση κάθε έννοιας δικαίου.
Αυτή την εταιρεία διάλεξε η κυβέρνηση Τσίπρα για να παραδώσει τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας μας και μαζί τους ένα πολύ μεγάλο μέρος αφήξεων της τουριστικής περιόδου. Δεν ξέρουμε κι ούτε θα μάθουμε - έως ότου καθίσουν οι σημερινοί μαζί με τους προηγούμενους στο σκαμνί για να λογοδοτήσουν - με ποιούς όρους, με ποιές ρήτρες μυστικές ή άλλες η σημερινή κυβέρνηση δημιουργεί ένα τέτοιο καρτέλ υπό τον έλεγχο μιας τέτοιας εταιρείας. Το σίγουρο είναι ότι εκτός όλων των άλλων, ο τουρισμός των τσάρτερ θα υποστεί βαρύτατο πλήγμα από το Γερμανικό καρτέλ.
Φυσικά η κυβέρνηση Τσίπρα δεν έχει το ανάστημα ούτε καν των κυβερνήσεων των Φιλλιππίνων που θεωρούν ότι οι υποδομές της χώρας δεν μπορούν να βρίσκονται υπό καθεστώς ξένων εταιρειών. Αλλά στις Φιλλιππίνες δεν έχουν πρώτη φορά αριστερά. Ούτε έναν κέρβερο σαν τον Λαφαζάνη, που ενώ προσυγράφει τα πάντα, μας διαβεβαιώνει ως άλλος Τσιριμώκος ότι δεν πρόκειται να ανεχθεί υποχωρήσεις.
Φυσικά το €1,2 δις της συμφωνίας θα πάει στο χρέος. Όπως ακριβώς έχει συμφωνήσει η κυβέρνηση στις 20 Φεβρουαρίου. Όπως επίσης και το ξεπούλημα των λιμανιών του Πειραιά, αλλά και της Θεσσαλονίκης που θα ακολουθήσει τάχιστα. Αλλά μην ανησυχείτε. Κοιμηθείτε τον ύπνο του δικαίου και περιμένετε. Άλλωστε μόλις τρεις μήνες είναι στην κυβέρνηση. Όταν ξυπνήσετε, μην τρομάξετε από τον θόρυβο. Είναι απλά ο χτύπος στην πόρτα του δικαστικού κλητήρα που μαζί με εκπροσώπους των δανειστών ήρθε για το σπίτι και τα παιδιά σας. Πρώτη φορά Αριστερά!

16 σχόλια:

  1. Μια μικρη διορθωση.

    Τα 14 αεροδρομια τα ειχε βγαλει στο σφυρι η κυβερνηση του ΣαΧλαμαρα και τωρα επιβαλλεται απο τους Γερμανους στην Κυβερνηση του Συριζα που θα τοις υπογραψει με την μεθοδο της οικονομικης ασφυξιας.

    Στην προκειμενη περιπτωση θα ηθελα να ρωτησω εαν η ‘’Συνθηκη Ανταγωνισμου’’ της ΕΕ και τα αρθρα 101 και 102 εχουν γινει νομοι της χωρας και απο ποια κυβερνηση;

    Εαν η Συνθηκη εχει γινειι νομος στην Ελλαδα τοτε πως ειναι δυνατον να πουλησουν τα αεροδρομια σε μια κρατικη Γερμανικη εταιρια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με έγκριση της Ευρωπαικής Επιτροπής. Γι' αυτό φτιάχτηκε το ΤΑΙΠΕΔ. Ως ειδικός μηχανισμός "αξιοποίησης" της ιδιωτικής περιουσίας του δημοσίου για τη βιωσιμότητα του χρέους. Κι επομένως επίσημα οι ιδιωτικοποιήσεις μέσω ΤΑΙΠΕΔ έχουν ειδικό καθεστώς κατά παρέκκλιση των ισχυόντων ακόμη και στο βασικό δίκαιο της ΕΕ.

      Διαγραφή
    2. Αρα λοιπον Δημητρη, το σχεδιο των τοκογλυφων οικονομικων δολοφονων και των ντοπιων συνεργατων τους, ηταν πληρες και καλα ωργανωμενο και αυτος ηταν ο λογος και σκοπος της καταγραφης ολης της Δημοσιας περιουσιας που εκανε ο προδοτης Αμερικανοεβραιος πρακτορας ΓΑΠ. Μηπως κατα συμπτωση ταιριαζουν τα νουμερα του χρεους των 324 Δισ. Ευρω με ολη την αξια της Δημοσιας περιουσιας;

      Ευχαριστω για την απαντηση στην ρητορικη μου ερωτηση, που την εκανα για να σε κανω να επαναλαβεις αυτα που ειπες και στο παρελθον, μπας και καταλαβουν ωρισμενοι ποιοι ωργανωσαν την οικονομικη Δολοφονια της χωρας μας.Μηπως κατα συμπτωση εχει ο νομος ιδρυσης το ΤΑΙΠΕΔ 3986/2011 την υπογραφη το ΓΑΠ και Βενιζελου και αλλων δοσιλογων;

      Βλεπω οτι κατι καναλια σε βγαζουν ..... αλλα μονο σου, και οχι παρεα με καποιους προπαγανδιστες του ΕΥΡΩ για να μην τους ξεφτιλησεις!

      Εχω αρχισω και τους συχαινομε που τους ακουω......

      Διαγραφή
  2. Πόσο εγκυρη είναι αυτή η πληροφορία, στην οποία βασιζετε ολη την ανάλυση σας, Κύριε Καζάκη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει διαψευσθεί από την κυβέρνηση. Αντίθετα υπάρχουν δηλώσεις στη Γερμανία όπου επιβεβαίώνουν την επικείμενη συμφωνία.

      Διαγραφή
  3. Το όνειρο μου είναι ένα και μοναδικό, να δω τον Δημήτρη καζάκη πρωθυπουργό της Ελλάδας να βάζει τους ελενκτες στις συστιμικες τραπεζες και να ξεσκεπαζει όλα τα λαμογια και τους προδότες και να τους καθιζει στο σκαμνί νατο δώ αυτό και ας πεθάνω την άλλη μέρα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ αυτό που θέλω να δω, είναι τον Δημήτρη να μπαίνει με κάρτα δημοσιογράφου σε όλες αυτές τις συνεντεύξεις τύπου και να τους ξεγυμνώνει.

      Διαγραφή
  4. Ολα τα αεροδρομια θα ειναι πλεον ιδιωτικο μονοπωλιο μιας γερμανικης εταιριας κρατικων συμφεροντων. Το ιδιο θα γινει και με τα λιμανια που σιγουρα στο Πειραια θα περασει στον ελεγχο κινεζικων εταιριων ελεγχμενων απο το Κινεζικο Κρατος. Θα ακολουθησουν ορυχεια, δαση, ακινητα, εκτασεις, δημοσια κτιρια, παραλιες και πολλα αλλα.

    Θα υπαρξουν και σοβαρα θεματα εθνικης ασφαλειας μετα απο ολα αυτα. Το λαθρεμποριο και η διακινηση ναρκωτικων θα γιγαντωθει αφου θα ειναι πολυ ευκολο μετα μαφιοζικα κυκλωματα να βρουν προσβαση μεσα απο τα ιδιωτικοποιημενα αεροδρομια και λιμανια για τη παρανομη μεταφορα.

    Δεν μπορουμε πλεον να μιλαμε για κυριαρχο ανεξαρτητο κρατος. Η σημερινη Ελλαδα θυμιζει ολο και περισσοτερο μια μπανανια επιπεδου Παναμα η μια αφρικανικη αποικια οπως το Βελγικο Κονγκο.

    Οπως οι παλιες αποικιες, ετσι και η σημερινη Ελλαδα δεν ελεγχει νομοθετικη/νομισματικη/δημοσιονομικη/εμπορικη/μεταναστευτικη πολιτικη και ειναι υπο την εποπτεια ξενων επιτροπων.

    Αλλα ο κοσμος σε μεγαλο μερος δεν δειχνει να ενοχλειται ιδιαιτερα απο αυτο. Η πλειοψηφεια ακομα ζει με τις "ευρωπαιστικες" αυταπατες και ο καθενας κοιταει τη παρτυ του. Τα μιντια μεσω της συστηματικης προπαγανδας εχουν καταφερει να εκφυλισουν το κοσμο και να πεισουν τους περισσοτερους οτι εξω απο την Ε.Ε.-ευρωζωνη θα υπαρξουν χειροτερα. Τωρα τι χειροτερο μπορει να συμβει οταν ηδη εχουμε 30% ανεργια, μισθους χαρτζιλικια, και 300,000 νεους ελληνες να εχουν φυγει ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν είναι εταιρεία του γερμανικού δημοσίου η Fraport;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το γερμανικό κράτος έχει την πλειοψηφία. Όμως η Fraport δεν είναι δημόσια επιχείρηση.

      Διαγραφή
    2. Δηλαδη Δημητρη .....

      Οχι Γιαννης ...... αλλα Γιαννακης!

      Αν ειναι αληθεια τοτε ο Τσιπρας εδωσε κωλο για να του δωσουν μερικες οικονομικες ενεσεις....... για να μεινει Πρωθυπουργος!

      Κατα τα αλλα ναναι καλα ο Αραπης, γιαυτο πηγαν Βαρουφακης και Δουρου στην δεξιωση ........ και οι Εβραιοι συμβουλατωρες του!

      Αληθεια ποτε θα γραψεις μια αναλυση για κρυφη συμφωνια TTIP (Transatlantic Trade and Investment Partnership) μπας και καταλαβουν ωρισμενοι ποιος αληθεια κανει κουμαντο στην Ευρωπη;

      Οσοι ξερουν Αγγλικα μπορουν να διαβασουν αυτο το παλαιο αρθρο και να καταλαβουν ποια ειναι τα μεγαλα αφεντικα....

      http://www.theguardian.com/commentisfree/2013/dec/02/transatlantic-free-trade-deal-regulation-by-lawyers-eu-us?CMP=EMCNEWEML6619I2

      Διαγραφή
    3. Έχω ξεκινήσει πολλές φορές, αλλά δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν κατόρθωσα να ολοκληρώσω ένα καλό κείμενο. Θα το κάνω όμως ειδικά τώρα με την έκδοση του ΑΝΤΑΙΟΥ.

      Διαγραφή
    4. Το "ΑΝΤΑΙΟΣ" πότε να το περιμένουμε;

      Διαγραφή
  6. Ο Μεταξάς και μια υποτιθέμενη διαγραφή χρέους http://www.o-klooun.com/politiki/o-metaksas-kai-mia-ypotithemeni-diagrafi-xreous-1.
    Δημήτρη σε έχω ακούσει να υποστηρίζεις το αντίθετο από όσα στοιχεία αναφέρονται στο παραπάνω σαιτ. Μήπως έχεις κάποια επιπλεον πηγή στοιχείων που να καταρίπτουν τους ισχυρισμούς Περιβολάρη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διαβασε τα σχολια στην αναρτηση: Η αγωνία του τερματοφύλακα πριν από το πέναλτι... σε αναλογο ερωτημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου εμπνέει δέος πως οι Φραγκολατίνοι κατάφεραν αυτό που δεν κατάφεραν οι Οθωμανοί. Δηλαδή μία γενικευμένη και συστηματική γεννοκτονία.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή