Δευτέρα, 15 Ιανουαρίου 2018

Το Μακεδονικό και το ξεβράκωμα των Ελληναράδων...

Τα μάθατε; Ξεβρακώθηκε ο Καζάκης! Ναι, μα το Θεό! Το άκουσα κι έφριξα. Για φαντάσου, σκέφτηκα, να ήταν αλήθεια. Τι φρικτό θέαμα για ανηλίκους. Για τους τρόφιμους όμως των τρολ του διαδικτύου όχι και τόσο. Είναι η 3η ή 4η φορά που «ξεβρακώθηκε ο Καζάκης»; Ίσως η 35η. Μάλλον η 476η στα τελευταία 8-9 χρόνια.
Και ποιοι είναι αυτοί που με ξεβράκωσαν; Οι ίδιοι και οι ίδιοι. Ο ίδιος συρφετός εδώ και χρόνια. Πρόσφατα έχουν προστεθεί και μερικοί που πέρασαν κάποτε μέσα από το ΕΠΑΜ κι επειδή το Μέτωπο τους ξέρασε όπως ένας ζωντανός οργανισμός αποβάλει τα περιττώματα, βρήκαν απασχόληση στη χαμένη τους ζωή: να ξεβρακώνουν διαρκώς τον Καζάκη! Αυτό κι αν είναι επάγγελμα. Με βαρέα κι ανθυγιεινά.
Και γιατί αυτή τη φορά «ξεβρακώθηκα»; Μήπως γιατί είμαι Μασόνος και δεν το ξέρω; Μήπως γιατί είμαι ο αντίχριστος αυτοπροσώπως; Μήπως γιατί είμαι κομμουνιστής και φασίστας ταυτοχρόνως; Μήπως γιατί είμαι πράκτορας και γι’ αυτό ότι λέω βγαίνει; Μήπως γιατί δουλεύω για την Goldman Sachs και τα έχω πάρει από όλους, μαζί και από την Τράπεζα Κρήτης;
Μήπως γιατί είμαι εγκέφαλος σπείρας που οργανώνει απαγωγές για λύτρα; Με τι ζω άλλωστε; Μήπως γιατί ακούω φωνές από το υπερπέραν; Μήπως γιατί είμαι του δημοτικού σε μια χώρα που όλοι οι άλλοι είναι του Χάρβαρντ;
Για όλα αυτά μαζί και για άλλα πολλά περισσότερα που εύκολα μπορεί να ψαρέψει κανείς στο βοθρολίβαδο του διαδικτύου. Ποιος είμαι άλλωστε εγώ που θα τα αρνηθώ όλα αυτά; Πρώην και νυν επίδοξος βουλευτής με παράνομες καταθέσεις εκατομμυρίων, που πλήρωσε σεσημασμένο εγκληματία για να δολοφονήσει εφοριακό; Αλήθεια, πώς δεν σκέφτηκαν να μου το χρεώσουν κι αυτό;
Πάντως αυτή τη φορά «ξεβρακώθηκα» γιατί δήλωσα ότι δεν πρόκειται να συμμετάσχω στο δήθεν συλλαλητήριο διαμαρτυρίας για το όνομα της Μακεδονίας. Κι επειδή δεν θέλω να συμμετάσχω, σημαίνει ότι είμαι υπέρ του ξεπουλήματος της Μακεδονίας. Όπερ έδει δείξαι. Το μόνο που χρειάζεται είναι η κατάλληλη κοπτοραπτική από τους επαγγελματίες του είδους κι όλα τα άλλα τα αναλαμβάνει η απύθμενη βλακεία που βασιλεύει στο διαδίκτυο.
Κι ας μας διαβεβαιώνει ο ευαγγελιστής Ματθαίος ότι «περιήγεν ο Ιησούς τας πόλεις πάσας και τας κώμας, διδάσκων εν ταις συναγωγαίς αυτών και κηρύσσων το ευαγγέλιον της βασιλείας και θεραπεύων πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν εν τω λαώ.» (Ματθ.θ’ 27–35) Άδικος κόπος. Ολόκληρος θεάνθρωπος έπεσε τελικά θύμα της ανθρώπινης μαλακίας. Μάλιστα σε μια εποχή που δεν υπήρχε διαδίκτυο. Φανταστείτε σήμερα.
Ναι, λοιπόν. Αρνούμαι να συμμετάσχω σ’ ένα δήθεν συλλαλητήριο όπου συμμετέχει κάθε λογής απόβρασμα της πολιτικής και της κοινωνίας για να πουλήσει φτηνό και ανέξοδο δήθεν πατριωτισμό. Αρνούμαι να δώσω συγχωροχάρτι σ’ όλους αυτούς που έστησαν το πανηγύρι των πατριδοκάπηλων διαδηλώσεων του 1992 για να ξεπουλήσουν στη Γερμανία και το ΝΑΤΟ ολόκληρη τη Γιουγκοσλαβία, μαζί και τη Μακεδονία.
Αρνούμαι να συμμετάσχω σ’ ένα δήθεν συλλαλητήριο διαμαρτυρίας με κάθε λογής λοξό δήθεν Ελληναρά, που θέλει με τη λόξα του να μαγαρίσει τον πατριωτισμό του ελληνικού λαού.
Αρνούμαι να κάνω παρέα σε συλλαλητήρια με κάθε λογής τζιχαδιστή του δωδεκάθεου, μύστη του αποκρυφισμού, ή θρησκόληπτο νοσταλγό των αυτοκρατορικών σκήπτρων του Βυζαντίου, που κάνει γαργάρα την κατοχή της πατρίδας από Ευρωπαίους και ΝΑΤΟ, αλλά βαφτίζει την Μακεδονία «ελληνική» με τα χρώματα του δικού του γραικυλισμού. Αρνούμαι να λερωθώ από κάθε λογής φασιστοειδές, λαμόγιο και σούργελο σαν τους ομογάλακτους του Σώρρα.
Έμαθα μάλιστα ότι ήθελε να ηγηθεί του συλλαλητηρίου ο ίδιος ο Σώρρας, αλλά αρκέστηκε σε νέο εθνεγερτήριο σάλπισμα προς τους «συνέλληνες» από την κρυψώνα που του εξασφαλίζει η προστασία των αστυνομικών αρχών και του ίδιου του κ. Τόσκα. Αλλά το "κίνημα" ευτυχώς δεν θα μείνει ακέφαλο. Την θέση του στην κορυφή των εθνικών δυνάμεων πρόκειται να αναλάβει ένας άλλος εκ των μεγίστων Ελλήνων, ο Καρατζαφύρερ, ο οποίος ανακοίνωσε ήδη την απαρχή νέων αγώνων για το Έθνος! Όπως τότε με τον Παπαδήμο! Τρέμε Καραμπελιά!
Και μπορούμε να ελπίζουμε και εις το Πνεύμα εν είδη λευκής περιστεράς προς αφόδευση επί της κεφαλής του λόγου το ασφαλές.
Όποιος θεωρεί ότι μπορεί να κάνει χωριό με όλους αυτούς ελλείψει αξιοπρέπειας, ψυχικής ισορροπίας και ξεκάθαρου στόχου ας το κάνει. Όποιος μπερδεύει την προσωπική εκτόνωση και διαμαρτυρία με την ουσιαστική εναντίωση και τον απελευθερωτικό αγώνα, δεν έχει παρά να τρέξει να τους βρει.
Με όλο αυτό τον συρφετό που προφασίζεται τον Έλληνα, τον Μακεδόνα, τον πατριώτη, δεν είχα ποτέ μου και δεν πρόκειται να έχω τίποτε το κοινό. Δεν με ενώνει απολύτως τίποτε. Δεν έχουμε καν την ίδια πατρίδα. Η δική τους αποτελεί συνώνυμο της προσωπικής τους υστερικής φαντασίωσης, ψυχικής διαταραχής, ή ιδεοληψίας επ’ εξαργυρώσει, ενώ η δική μου μάχεται εναντίον της κατοχής και της ξενοκρατίας εδώ και χρόνια. Τους είχα και θα τους έχω πάντα απέναντι ως το alter ego, την άλλη όψη των απάτριδων που μας κυβερνούν.
Για μένα, όπως και για κάθε αληθινό πατριώτη τα πράγματα είναι ξεκάθαρα:
1. Η πατρίδα μου λέγεται Ελλάδα και είναι μία, ενιαία και αδιαίρετη. Από το βορειότερο σημείο της, το Ορμένιο Έβρου, έως το νοτιότερο, το ακρωτήρι Τρυπητής της Γαύδου. Κι από το ανατολικότερο σημείο, τη νησίδα Στρογγύλη στο Αιγαίο, έως το δυτικότερο, τα νησιά Οθωνοί. Κανείς δεν μπορεί να την διαιρέσει σε αυτόνομες ή ημιαυτόνομες περιφέρειες και διαμερίσματα με όρους «ελληνικότητας» ή μη προκειμένου να εξυπηρετήσει αλλότρια συμφέροντα.
2. Στην πατρίδα μου δεν υπάρχουν μέρη περισσότερο ή λιγότερο ελληνικά. Ούτε γηγενείς πληθυσμοί λιγότερο Έλληνες από τους υπόλοιπους. Με εξαίρεση φυσικά τους φύσει και θέσει Γραικύλους. Η ελληνικότητα του λαού και της πατρίδας είναι επίσης μία, ενιαία και αδιαίρετη. Και θα υφίσταται όσο υπάρχουν Έλληνες πατριώτες που δεν μιλούν γενικά κι αόριστα για ελληνισμό, αλλά μάχονται οργανωμένα και με συνέπεια εναντίον της κατοχής. Δεν μπορεί να υπάρξει Ελλάδα, ή ελληνισμός χωρίς μια ελεύθερη, ανεξάρτητη και κυρίαρχη πατρίδα. Χωρίς τον ελληνικό λαό λεύτερο και αφέντη στον τόπο του. Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού.
3. Στο έδαφος της Μακεδονίας δεν γεννήθηκε κι ούτε υφίσταται Μακεδονικό έθνος. Κι επομένως το κρατίδιο των Σκοπίων γεννήθηκε από την ανάγκη όχι να εκφράσει ένα ανύπαρκτο ιστορικά, εθνολογικά, πολιτικά, κοινωνικά, ακόμη και γλωσσικά έθνος, αλλά για να διαμελιστεί ένα κυρίαρχο και ανεξάρτητο κράτος, η Γιουγκοσλαβία. Επομένως δεν υφίσταται κανένας λόγος, ούτε τότε, ούτε πολύ περισσότερο σήμερα, να αναγνωριστεί αυτό το κρατίδιο ως τέτοιο. Με ή χωρίς το όνομα Μακεδονία.
4. Το όνομα Μακεδονία αποτελεί επιταγή όχι ενός ανύπαρκτου έθνους, αλλά πρώτα και κύρια της ΕΕ και του ΝΑΤΟ. Το θέλουν ως επένδυση για το άμεσο μέλλον με σκοπό την επιβολή μορατόριουμ εθνικής κυριαρχίας σ’ ολόκληρη την περιοχή της Μακεδονίας και Θράκης εντός και εκτός Ελλάδας στο όνομα της «πολυπολιτισμικότητας» και της «ειρηνικής συμβίωσης». Για παρόμοιους λόγους γεωστρατηγικής με την εποχή που είχαν μετατρέψει τα Βαλκάνια σε «πυριτιδαποθήκη της Ευρώπης».
Επομένως όποιος θέλει να υπερασπιστεί τη Μακεδονία από πατριωτικές θέσεις, οφείλει να θέσει πρωτίστως το ζήτημα κατοχής της πατρίδας, της Ελλάδας και να πάρει θέση εναντίον της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΝΑΤΟ. Από αυτή την σκοπιά οφείλουμε να απορρίψουμε την απόδοση του ονόματος Μακεδονία στα Σκόπια με ταυτόχρονη άρνηση της ένταξης του κρατιδίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το ΝΑΤΟ.
Όχι γιατί ορισμένοι θεωρούν τους εαυτούς τους γνήσιους απογόνους του Μέγα Αλέξανδρου έναντι των νεοφασιστών του VMRO που κυβερνούσαν μέχρι πέρυσι τα Σκόπια, αλλά γιατί αποδοχή του ονόματος ή κάποιας σύνθετης εκδοχής του θα σηματοδοτήσει την αναδιανομή σφαιρών επιρροής στα Βαλκάνια. Με ανάλογο τρόπο που οι μεγάλες δυνάμεις μετά το 1879 επιχειρούσαν να διαμελίσουν την παλιά οθωμανική Μακεδονία σε Μακεδονία του Βαρδάρη, Μακεδονία του Πιρίν και Μακεδονία του Αιγαίου υπό την δική τους αποικιοκρατική κηδεμονία.

12 σχόλια:

  1. Εξαίσιο. Κάπως έτσι νιώθουμε.

    Εντούτοις τι σημαίνει "βοθρολίβαδο διαδικτύου". Είναι προσβλητικό για τους δρομολογητές και τα μοντεμ που συνδέονται στο δίκτυο. Άλλο τι κάνουν οι εφημερίδες και τα κατευθυνόμενα σάιτ που αυτοβαφτίστηκαν blogs και τα βαπτίζεις εσύ "διαδίκτυο". Δεν λες ποτέ "το βοθρολίβαδο των βιβλίων". Ή μην είναι χρήσιμα και αγαθά όλα τα βιβλία. Τον Τσίπρα δεν τον γέννησε -σαν θλιβερό απατεώνα εννοώ- το βοθρολίβαδο του διαδικτύου. Κάπου κάπως αλλιώς γεννήθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΕίναι τουλάχιστον αστείοι αυτοί που σου προσάπτουν εθνομηεθνομηδενιστηκές τάσεις. Το Ε.Πα.Μ ή μια οποιαδήποτε πατριωτική κυβέρνηση θα διεκδικούσε για την Ελλάδα τα εδάφη που ανοίκουν στα Σκόπια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σωστό κε Καζάκη, έτσι είναι, αλλά όλους μας ενώνει μία ιδέα. Πρέπει να παραμερίσουμε τις διαφορές μας και να ενωθούμε, χωρίς πρόσωπο αλλά με το πρόσωπο του αγώνα. Και σ'αυτόν τον αγώνα χρειαζόμαστε όλοι, για να ξεχωρίσουν οι αληθινοί. Σας ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλοι αυτοί που θα μαζευτούν θα έχουν οργανωτή τον Ανθιμο τον μεγάλο πατριώτη του ΝΑΙ στο δημοψήφισμα και τον άνθρωπο που έχει πει οτι προσευχεται μην φυγουμε απο το ευρω κ καταστραφούμε.Τέτοιοι ιεράρχες δεν είναι απόγονοι του παππαφλέσα αλλά αυτών στον χαλασμό των κλεφτών το 1806...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εντάξει, αυτά είναι δύσκολα θέματα. Και στις πλατείες όμως που κατεβαίναμε ήμασταν δίπλα με τον καθένα, με τους χυσαυγίτες, με τους ασφαλίτες και δεν ξέρω κι εγώ με ποιους άλλους. Αυτό όμως δε σημαίνει οτι δεν έπρεπε να είμαστε εκεί. Το πρόταγμα ενάντια στο όνομα είναι σωστό. Και να το δούμε και αλλιώς. Εάν αυτό είναι ικανό να κινητοπιοιήσει τον κόσμο, να τον συνενώσει έστω συγκυριακά και να έχει πολιτικό αποτέλεσμα, ας είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμιά σχέση δεν έχουν οι πλατείες μ' αυτά τα συλλαλητήρια.Στις πλετείες πήγαινε όποιος ήθελε κ έλεγε ό,τι ήθελε.Συνολικά ειδομένες είχαν το χαραχτήρα πολιτικού κ κοινωνικού κινήματος,γνήσια λαϊκού.Τα συλλαλητήρια αυτά,αντίθετα,διοργανώνονται από συγκεκριμένες πολιτικές δυνάμεις,με ορισμένο,εθνικιστικό χαραχτήρα κ πλαίσιο,που στο πρόβλημα-όνομα δίνουν συγκεκριμένες πολιτικές απαντήσεις κ κατεύθυνση,στοχεύουν σε συγκεκριμένες επιδιώξεις κ υπηρετούν επίσης συγκεκριμένα συμφέροντα.Η συμμετοχή σημαίνει χειραγώγηση στην υπηρεσία αυτών των συμφερόντων.

      Διαγραφή
  6. Κοιτάξτε,κατανοώ τις ενστάσεις και τις θέσεις του Κου Καζάκη....Όμως,όπως είναι διατυπωμένες και εγώ τις εξέλαβα ως γενικότερους χαρακτηρισμούς,ως αφορισμούς....Και δεν έχω τίποτε εναντίον του ΕΠΑΜ,το αντίθετο μάλιστα...Έχουν την υφή δηλώσεων του Κου Πάγκαλου,τόσο οριστικές είναι....Θα τις σεβόμουν βέβαια αν ήταν δηλώσεις ενός ιδιώτη,ενός απλού πολίτη,έστω και αν προκαλούν μεγάλο μέρος της κοινωνίας και απαξιώνουν πατριωτικές ευαισθησίες σημαντικού μέρους του λαού μας.Έτσι και αλλιώς,για τον περισσότερο κόσμο είναι σχεδόν αδύνατο να διακρίνει τις (γνήσια) Πατριωτικές φωνές από τις Εθνικιστικές,και θέσεις σκοπιμότητας....Θα πρέπει να γίνει πιό προσεκτικός,ώστε να μη γεννώνται υποψίες,υποβολιμαίες από αντιπάλους αν σας αρέσει,ότι είναι το "κρυφό χαρτί" συμφερόντων,κατασκευασμένη "αντιπολίτευση " χρήσιμη για έλεγχο,χειραγώγηση,για διασπορά συγχύσεως και διασπάσεων του λαού στην κατάλληλη (για τους ιδίους),οριακή στιγμή.Γιατί τότε οι αντίπαλοί του θα μιλούν σε "ευήκοα ώτα" και όπως θα ξέρετε,στην πολιτική,σε αντίθεση με ό,τι απαιτείται στο χώρο της δικαιοσύνης,ο κατηγορούμενος είναι αυτός που θα πρέπει να αποδεικνύει την αθωότητά του και όχι ο κατήγορος να τεκμηριώνει την κατηγορία...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαιρετε κυριε Καζακη και καλη χρονια.Θελω να ρωτησω κατι ασχετο με το παρον αρθρο σας.Στην εκπομπη "Στο μικροφωνο" 19/1/2018 αναφερθηκατε στην εκθεση "The Financial Crisis Inquiry Report" του 2011 και συγκεκριμενα σε ενα απο τα hearings που εγιναν στα πλαισια της.Μπορειτε να αναφερετε το ονομα του καθηγητη στο hearing αυτο?Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ'ότι καταλαβαίνω το κείμενο είναι εδώ:
      https://www.gpo.gov/fdsys/pkg/GPO-FCIC/pdf/GPO-FCIC.pdf
      Δεν το έψαξα ακόμα για να βρω τον καθηγητή που αναφέρθηκε. Αν το βρεις εσύ, μπορείς να μου το πεις;

      Φιλικά

      Διαγραφή
    2. Το κειμενο αυτο ειναι το πορισμα της επιτροπης και δεν εχει τα πρακτικα των hearings εχει απλα την λιστα με τους μαρτυρες. Το θεμα ειναι οτι δεν ξερουμε ποιος απο αυτους ειναι αυτος στον οποιο αναφερεται ο κυριος Καζακης και τα πρακτικα των hearings συνολικα πρεπει να ειναι πανω απο 1000 σελιδες και ειναι πολυ χρονοβορο να τον βρουμε ψαχνοντας.

      Διαγραφή
  8. Δημήτρη έχεις δίκιο ότι πολλοί προδότες θα προσπαθήσουν να
    καπηλευτουν το συλλαλητήριο με την προβιά του πατριώτη
    ωστόσο το συλλαλητήριο δεν είναι δήθεν και πιστεύω ότι
    είναι λάθος σου που δεν συμμετεχεις. Προσωπικά, όπως και
    ενα πολύ μεγάλο κομάτι του λαού μας βιώνοντας την
    κατοχή και την ταπεινωση της πατρίδας μας και την
    προσωπική μας καθώς και την καθημερινή προπαγάνδα του
    συνόλου των δημοσιογράφων και των πολιτικών στο σοβαρότατο
    θέμα για την Μακεδονία, νιώθουμε μεγάλη ανάγκη να
    βροντοφωναξουμε όχι στα σχέδια ενάντια στην χώρα μας
    των μεγάλων παικτών και των εδώ υποχειριων τους και ο
    καλύτερος τρόπος γιαυτό αυτή την στιγμή είναι το
    συλλαλητήριο. Εμείς λοιπόν δεν είμαστε ούτε Σωρρες
    ούτε Καρατζά φύρερ ηδες αλλά ο λαός που βγάζει την
    αγωνία του και οφείλεις να μας σεβαστεις επισημαίνοντας
    πάντοτε τις όποιες ενστάσεις σου όσον αφορά
    συγκεκριμένα πρόσωπα και σκοπιμότητες.
    Επειδή έχουμε καεί με τον χυλό, μην μας κάνεις να
    φυσάμε και το γιαούρτι όσον αφορά το πρόσωπό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο Πολιτικος Καζακης σκεφτετε διστιχος πολιτικα και προσπαθεί να φανεί ευχάριστος στο αριστερο κηνο του. Σεβαστό αλλά και επικριτεο

    ΑπάντησηΔιαγραφή