Τρίτη, 28 Ιουνίου 2011

Τι νόημα έχουν τα δημοψηφίσματα;

Το δημοψήφισμα είναι μια φυσιολογική απάντηση στην αυθόρμητη ανάγκη του απλού κόσμου να φωνάξει: «πότε με ρωτήσατε γι’ αυτά που κάνετε;» Από την άλλη το δημοψήφισμα είναι μια πράξη της λαϊκής βούλησης μόνο μέσα στα πλαίσια μιας αληθινής δημοκρατίας όπου ο λαός έχει τον πρωταρχικό λόγο. Διαφορετικά είναι μια μεθόδευση χειραγώγησης του λαού και πειθαναγκασμού του σε επιλογές που έχουν ήδη αποφασιστεί από την εξουσία. Όπως π.χ. το δημοψήφισμα που έχει εξαγγείλει ο πρωθυπουργός. Κι αυτό ανεξάρτητα από το αν θα το κάνει ή όχι.
Βεβαίως, το δημοψήφισμα έχει χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν σαν αίτημα που επιτρέπει την ευρύτατη δυνατή ζύμωση για κορυφαία ζητήματα και επιλογές (π.χ. ευρωσύνταγμα, σχέδιο Ανάν, κλπ.). Σ’ αυτήν την περίπτωση πρόκειται για την προσπάθεια αφύπνισης του κόσμου και αποτροπής μιας καταστροφικής εξέλιξης. Για την αφύπνιση και την αποτροπή. Σε κάθε άλλη περίπτωση το αίτημα για δημοψήφισμα αποτελεί ένα σύνθημα αποπροσανατολισμού και υποτίμησης της νοημοσύνης, αλλά και της αγωνιστικής ετοιμότητας του κόσμου.
Τι εννοούμε μ’ αυτό;
Σε τι απαντά π.χ. το αίτημα για δημοψήφισμα ενάντια σε ένα καθεστώς που έχει εγκατασταθεί ήδη στη χώρα; Το ερώτημα αυτό τίθεται για όλες αυτές τις πρωτοβουλίες που θέτουν κορυφαία ζητήματα κυριαρχίας και δημοκρατίας στην χώρα σε δημοψήφισμα. Όταν ζητάμε δημοψήφισμα για το μεσοπρόθεσμο, θα ήταν κατανοητό, αν βρισκόμασταν σε μια κατάσταση όπου τίποτε δεν θα είχε περάσει. Τι νόημα έχει να ζητάς δημοψήφισμα την ίδια ώρα που συντρίβεται η κοινωνία και ξεπουλιέται η χώρα κάτω από την σιδερένια φτέρνα του καθεστώτος της τρόικας; Τι σόι λαός είναι αυτός που θέτει σε δημοψήφισμα την ίδια τη ζωή του; Η ίδια η πράξη και το αίτημα αποδεικνύει το πόσο χαμηλά έχει ξεπέσει αυτός ο λαός.
Δέχομαι απόλυτα το αγνό των προθέσεων, αλλά είναι ποτέ δυνατόν να θέσω υπό ερωτηματικό το αν η οικογένεια και η χώρα μου θα της επιτραπεί να επιβιώσει; Αν θα μπορεί να ασκεί κυριαρχία; Αν θα μπορεί έστω και ελάχιστα να συντηρείται; Τι σόι αγωνιστές, δημοκράτες και πατριώτες είναι αυτοί που θα έθεταν σε δημοψήφισμα τα πιο ιερά και απαραβίαστα δικαιώματα ενός λαού; Ακόμη κι αν ένα τέτοιο δημοψήφισμα ήταν κατορθωτό, ακόμη κι αν η έγκριση αυτών των βασικών δικαιωμάτων ήταν συντριπτική και μόνο το γεγονός ότι ο ίδιος ο λαός έχει αποδεχτεί να τα θέσει υπό ερωτηματικό είναι αρκετό για την όποια εξουσία να τα θέτει διαρκώς υπό αμφισβήτηση. Αυτό θέλουν να πετύχουν όσοι υποστηρίζουν το δημοψήφισμα; Για τους περισσότερους είμαι σίγουρος πώς όχι.
Δεν μπορούν να μπουν όλα τα ζητήματα σε δημοψήφισμα. Είναι θέμα αξιοπρέπειας του ίδιου του λαού. Ένα καθεστώς που παραβιάζει κάθε ιερό και όσιο, που οδηγεί σε απόγνωση και δουλεία έναν ολόκληρο λαό δεν τίθεται σε δημοψήφισμα, ανατρέπεται από την οργανωμένη πάλη της πλειοψηφίας του ίδιου του λαού. Το να ζητάς από τον κόσμο να υποστηρίξει το αίτημα για δημοψήφισμα, ιδίως όταν πρόκειται για τόσο καίρια ζητήματα, του ζητάς απλά να αποστρατευθεί από την πάλη για την ανατροπή. «Έλα υπέγραψε το αίτημα για δημοψήφισμα και πήγαινε στο σπίτι σου ήσυχος ότι έκανες το καθήκον σου», αυτό είναι το μήνυμα που του μεταδίδεις.
Πολύ χειρότερα είναι τα πράγματα με το δημοψήφισμα που ξεκίνησε η λεγόμενη Συμμαχία για την Ελλάδα, η οποία καλεί του περαστικούς ή όποιους κατεβαίνουν στην πλατεία Συντάγματος να ψηφίσει σε μια κάλπη το αίτημα για τη διάλυση της Βουλής και τη Σύγκληση Λαϊκής Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης, η οποία θα μας λύσει όλα τα προβλήματα: χρέος, τιμωρία των ενόχων, δημοκρατία, κοκ. Το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος θα δοθεί στον πρόεδρο της δημοκρατίας, από τον οποίο θα απαιτηθεί η διάλυση της σημερινής Βουλής. Προσωπικά δεν γνωρίζω ποιοι αποτελούν την εν λόγω Συμμαχία, ούτε με ενδιαφέρει να μάθω. Και μόνο η πράξη της την χαρακτηρίζει.
Όσο αυτή η κίνηση εντάσσεται στα πλαίσια του πολιτικού τσίρκου που έχει εγκατασταθεί στην πλατεία Συντάγματος, όπου ποικίλα πολιτικά μαγαζάκια έχουν στήσει τις τέντες τους και έχουν βγάλει τις πραμάτειες τους σε κοινή θέα, δεν αποτελεί τίποτε περισσότερο από μια ακόμη γραφικότητα. Έστω κι αν όλες αυτές οι γραφικότητες τελικά δημιουργούν αποστροφή στον απλό κόσμο. Το επικίνδυνο της όλης υπόθεσης αρχίζει να διαφαίνεται από την στιγμή που αρχίζει κανείς να σκέφτεται το τι επιδιώκει.
Καταρχάς ποιος είναι εκείνος που θα διαλύσει την υπάρχουσα Βουλή; Ο πρόεδρος της δημοκρατίας; Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με συνταγματική εκτροπή, όπου ο πρόεδρος της δημοκρατίας θα δημιουργήσει πολιτειακό πρόβλημα και θα εκβιάσει την διάλυση της Βουλής. Αυτό ζητά η Συμμαχία; Κι αν αυτό αποζητά, τότε τι εμποδίζει τον Πρόεδρο να το κάνει υπέρ μιας χούντας υπερκομματικής, όπως σχεδιάζεται εδώ και μήνες; Ή μήπως δεν πρέπει να μας απασχολεί γιατί θα μας προστατεύσει η Συμμαχία για την Ελλάδα; Εκτός κι αν κάποιοι της Συμμαχίας εποφθαλμιούν κάποια θέση σε μια τέτοια χούντα που για τα μάτια του κόσμου θα εμφανιστεί ως κυβέρνηση προσωπικοτήτων. Δεν γνωρίζω, απλά αναρωτιέμαι.
Καταλαβαίνει ο αναγνώστης σε τι παγίδα μπορεί να τον οδηγήσει ένα τέτοιο «δημοψήφισμα»; Κι αυτό ανεξάρτητα των όποιων καλών προθέσεων των εμπνευστών του, που από τις πράξεις τους φαίνεται να έχουν εξαιρετικά χαμηλή πολιτική εμπειρία, αν υποθέσουμε ότι όντως δεν υπάρχει κάτι πιο ύποπτο. Όμως ο δρόμος προς την κόλαση στρώνεται πάντα με καλές προθέσεις. Ιδίως σήμερα, που ζούμε σε πολύ πονηρούς καιρούς.
Βέβαια, υπάρχει και το αίτημα για λαϊκή εθνοσυνέλευση και νέο Σύνταγμα, το οποίο υποτίθεται ότι θα τα λύσει όλα. Ως αίτημα δεν μας βρίσκει αδιάφορους. Ωστόσο, υπάρχουν πολλά ερωτηματικά: Πώς ακριβώς θα υπάρξει η λαϊκή εθνοσυνέλευση; Ποιος θα την επιβάλει; Η έκφραση της λαϊκής θέλησης μέσω του «δημοψηφίσματος»; Ο Πρόεδρο της Δημοκρατίας; Ο ίδιος που λειτουργεί ως όργανο του κυρίαρχου καθεστώτος; Ποιος ακριβώς;
Η μόνη αυθεντική λαϊκή εθνοσυνέλευση που μπορεί να υπάρξει είναι μόνο σαν πρακτική έκφραση της λαϊκής κυριαρχίας με την άμεση εκλογή μεγάλου αριθμού αντιπροσώπων με μοναδικό σκοπό την σύνταξη και ψήφιση του νέου συντάγματος. Πώς μπορεί να συμβεί μια τέτοια λαϊκή εθνοσυνέλευση, χωρίς την ανατροπή του κυρίαρχου καθεστώτος; Με μαγικά; Ή αρκεί το «δημοψήφισμα»; Η ιστορία δείχνει, όπως και η εμπειρία, ότι η λαϊκή εθνοσυνέλευση μπορεί να είναι μόνο η κορύφωση μιας αυθεντικά λαϊκής δημοκρατικής εξέγερσης. Όλα τα άλλα είναι είτε εκ του πονηρού, είτε προϊόν πολιτικής αφέλειας και φόβου μπροστά στο καθήκον.
Κι ας πούμε ότι με κάποιον μαγικό τρόπο αυτή η λαϊκή εθνοσυνέλευση συγκαλείται, τότε τι θα συμβεί όσο αυτή θα συνεδριάζει; Θα εξακολουθούμε π.χ. να πληρώνουμε το χρέος; Ποιος θα θωρακίσει τη χώρα από τις απειλές και τις πιέσεις που θα της ασκηθούν; Πως θα λειτουργεί η οικονομία όσο θα συνεδριάζει η λαϊκή εθνοσυνέλευση και θα συζητά το Σύνταγμα; Τι θα τρώνε τα νοικοκυριά; Κουτόχορτο; Με τι νόμισμα και ποιες πολιτικές θα λειτουργεί η οικονομία; Εκτός κι αν όλα θα σταματήσουν με μιας, ο χωρόχρονος θα σταματήσει σε μια σπάνια επίδειξη παραβίασης των νόμων της φύσης, μέχρις ότου η λαϊκή εθνοσυνέλευση συνέλθει, συντάξει, ψηφίσει το Σύνταγμα και κατόπιν νέων εκλογών θα εκλεγούν οι νέες δυνάμεις που θα αναλάβουν την εξουσία της χώρας.
Έχουν νόημα όλα αυτά, ή απλώς πετάμε ότι κουτουράδα μας κατέβει στο κεφάλι προκείμενου να μην μιλήσουμε για το δια ταύτα; Και το δια ταύτα είναι ένα: όποιος αληθινά θέλει να αναμετρηθεί με το υπάρχων καθεστώς, όποιος στ’ αλήθεια θέλει να το ανατρέψει, οφείλει να συμβάλει στην πλατιά οργάνωση μιας ευρύτατης κοινωνικοπολιτικής συμμαχίας της πλειοψηφίας του λαού σε ένα μέτωπο μάχης στη βάση συγκεκριμένων άμεσων βασικών αιτημάτων, που αφορούν την μη αναγνώριση του χρέους, την έξοδο από το ευρώ και την επιστροφή σε εθνικό νόμισμα, την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, το σπάσιμο των δεσμών εξάρτησης και υποτέλειας. Μόνο μια κυβέρνηση ενός τέτοιου μετώπου μπορεί να αναλάβει την υλοποίηση των άμεσων στόχων και την θωράκιση της χώρας από απειλές και πιέσεις. Μόνο μια τέτοια κυβέρνηση, που εκ φύσεως θα είναι προσωρινή και μεταβατική, μπορεί να εγγυηθεί ελεύθερες εκλογές για λαϊκή εθνοσυνέλευση με μοναδικό σκοπό την σύνταξη και ψήφιση νέου αυθεντικά δημοκρατικού συντάγματος. Με την ψήφιση του νέου συντάγματος και την προκήρυξη των εκλογών διακυβέρνησης της χώρας σύμφωνα με τους νέους συνταγματικούς κανόνες, τόσο η κυβέρνηση του μετώπου, όπως και το ίδιο το μέτωπο, θα έχουν επιτελέσει το έργο τους και θα περάσουν στην ιστορία.
Τίποτε από όλα αυτά δεν μπορεί να γίνει με το να ψηφίσει κανείς σε «δημοψηφίσματα». Χρειάζεται οργάνωση και αγώνας του ίδιου του λαού. Πράγμα δύσκολο και εξαιρετικά επισφαλές, αλλά ο μόνος έντιμος τρόπος για να υπηρετήσει κανείς αυτό που υποτίθεται ότι προτάσσει: την λύτρωση του λαού και της χώρας. Εκτός κι αν ορισμένοι προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν τα αποτελέσματα ή τις υπογραφές για το όποιο δημοψήφισμα σε τραπέζια συναλλαγής και για αλλότριους σκοπούς.

Δημήτρης Καζάκης
28/6/2011

17 σχόλια:

  1. Η μετάβαση θα είναι δύσκολη οποιαδήποτε άλλη σκέψη είναι εκ του πονηρού και μέσα στα όρια του υπάρχοντος συστήματος οφείλουμε και παλεύουμε εναντίων ...!!!
    http://www.thezeitgeistmovement.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το "δημοψήφισμα" στο Σύνταγμα είναι μέσο διαμαρτυρίας, δεν έχει θεσμικό χαρακτήρα, φυσικά. Προσωπικά το βρίσκω χαριτωμένο και γραφικό, αλλά δεν μπορώ να το καταδικάσω κιόλας. Η "Συμμαχία για την Ελλάδα" (αυτοί που την απαρτίζουν) απλά δεν γνωρίζουν το Σύνταγμα, Δημήτρη, μην τους αποπαίρνεις έτσι. Όσο για τη..."λαϊκή εθνοσυνέλευση", απορώ γιατί δίνεις τόση έκταση σε παιδιαρίσματα, τι νομιμοποίηση αυτή μπορεί να έχει;
    Έχουμε πολύ πιο επικίνδυνους εχθρούς και σίγουρα δεν είναι εχθροί μας όσοι αυτήν τη στιγμή πολλές φορές παίζουν στο Σύνταγμα. Στην πραγματικότητα ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ. Ακούγονται εκεί πολλά ανεδαφικά, αλλά επιτέλους ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ. Οι οποίοι σιωπούν από το 1973 και μετά. Μην ξεσυνεριζόμαστε και καμιά κουτουράδα, δεν κρίνεται ο αγώνας για Δημοκρατία στην Ελλάδα από τι γίνεται στο Σύνταγμα, εκεί γεννήθηκε η Ελπίδα, ο αγώνας συνεχίζεται στο μυαλό των "πολλών". Δεν θα ανατραπεί το Καθεστώς των Τραπεζοτσολιάδων με ΛΣ, ούτε με παιδικά "δημοψηφίσματα", ούτε με μούντζες, ούτε με μολότωφ. Θα ανατραπεί, ειρηνικά και νόμιμα, με εκλογές. Γι' αυτό ας δουλέψουμε στην ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ που χρειαζόμαστε. Αυτήν την πρόταση που θα πείσει τους "πολλούς". Είναι γελοίο, αλλά 500-1000 άνθρωποι δουλεύουν 11.000.000 ανθρώπους σήμερα στην Ελλάδα, ας βρούμε εμείς τα 11.000.000 τον τρόπο να συνεννοηθούμε και ξεφορτωθούμε το Οργανωμένο Έγκλημα των Τραπεζών και των πολιτικών υποτακτικών τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παραμονη Πετρου και Παυλου εχτες και αφου παντα τετοια μερα στο χωριο μου εχει πανηγυρι και δε μου καθοτανε καλα γλεντια και χοροι λιγο πριν το μεσοπροθεσμο, πηρα ενα φιλο και ειπαμε να παμε στην Αθηνα στο Συνταγμα.
    Βρε τι κοσμος ηταν αυτος ! βρε τι στολιδια και λαβαρα ! βρε τι καθαριοτητα και ταχτοποιημενα τραπεζακια! Οσος κοσμος ηταν κατω στην πλατεια αλλος τοσος ηταν και πανω.
    Φωνες "κλεφτες κλεφτες" κατι οικογενειαρχες απο πανω, τραγουδια και διανοηση απο κατω, με σημαιες και εθνικο υμνο κατι κοπελιτσες απο πανω, με events και happenings οι αποκατω, απτοητες μεσα στα δαγρυγονα κατι νοικοκυρες απο πανω, γλεντι και ξεφαντωμα απο κατω.
    Ρε ουστ ρε τεμπελοσκυλα ...ουστ ρε κουλτουριαρηδες της παχυας ουρας και της ταξικης συνειδησης που βρηκατε πανηγυρι και απλωσατε τα τραπεζακια με την πραματεια σας. Αμα περνουσε ο Χριστός απο εκει θα σας τα ειχε γκρεμισει ολα απο αγανακτηση. Ρε αφησατε τις μαναδες σας και τις αδελφες σας να τα βαζουν με τα ματ για να βγαζετε ψηφισματα και να κανετε πανηγυρια. Αμα εισασταν μονο εσεις εκει θα προτιμουσα εκατο φορες να μεινω στο χωριο μου να ευχαριστηθω πανηγυρι σωστο. Γι' αυτες τις κοπελιτσες και τις νοικοκυρες ομως που αμα τις εβλεπα στο δρομο θα ελεγα πως ειναι ανυποψιαστες και βολεμενες και χιλιες φορες εχω αλλαξει γνωμη τωρα, παλι και σημερα στην πανω πλατεια θα ειμαι γιατι θελω να κανω μαζι τους πανηγυρι κανονικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάλιστα.. αρχίσαμε...
    Ας φαγωθούμε λοιπον πάλι αναμεταξύ μας για το αν είναι σωστό κάποιοι να στήνουν τραπεζάκια, για το αν πρέπει κάποιοι να μιλούν για δημοψηφίσματα, για το αν όλοι είναι συνειδητοί επαναστάστες ή ιμιτασιόν, για το αν τα χρώματα στις φούστες είναι του γούστου μας. Ας τους καταγγείλουμε συλλήβδην όλους αυτούς, τους ετερόκλητους, αυτούς που επιτέλους συνειδητοποιούν στο πετσί τους την βαρβαρότητα της νέας εποχής και πλέον την εκφράζουν ανοικτά, γιατί τάχα μου δεν είναι τόσο έξυπνοι σαν εμάς ή πιθανώς ούτε καν τόσο ηθικοί σαν εμάς.
    Κι αφού τους μουτζώσουμε κι εμείς ας πάμε σπίτι να δούμε στη ΝΕΤ τον Πάγκαλο να τους κατακεραυνώνει με το μοναδικό επιχείρημα πως δεν έχουν κοινή θέση για την έξοδο από την κρίση - έ μάλλον δίκιο έχει ο Πάγκαλος.
    Να δούμε την Παπαρήγα να τους καταγγέλει πως το πρωί είναι στη δουλειά (!!!!) και το απόγευμα πάνε πλατεία προφανώς για βόλτα.

    Μάλιστα.. αρχίσαμε...
    Οι αρρώστειες της αμόλυντης αριστεροσύνης στα μυαλά κάποιων δεν μπορούν δυστυχώς να γιατρευτούν. Και επειδή σήμερα "μάθαμε" πως
    "Η ιστορία δείχνει, όπως και η εμπειρία, ότι η λαϊκή εθνοσυνέλευση μπορεί να είναι μόνο η κορύφωση μιας αυθεντικά λαϊκής δημοκρατικής εξέγερσης. Όλα τα άλλα είναι είτε εκ του πονηρού, είτε προϊόν πολιτικής αφέλειας και φόβου μπροστά στο καθήκον.", θα περιμένουμε την αυθεντική εξέγερση (την ΔΙΚΗ μας , όχι των .. άλλων) να μας λύσει το πρόβλημα. Ως τότε καληνύχτα και συνεχίστε να καταγγέλετε τους οπορτουνιστές.
    Γιατί κύριε Καζάκη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξέραμε τι αποτέλεσμα θα είχε η ψηφοφορία.Τώρα πάμε παρακάτω πάμε γρήγορα μήπως και προλάβουμε την κινεζοποίηση.
    Καζάκη τι κάνουμε που πάμε για να βρεθούμε όλοι εμείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγω με τη σειρα μου να παραρηρησω μια στροφη στο λογο σας κ. Καζακη. Ξεκινησατε εκφραζοντας την "αλλη αποψη", μια διεξοδο στο δηθεν αδιεξοδο που το οικονομικο κατεστημενο προβαλλει μεσω των υπαλληλων του πολιτικου κατεστημενου. Και καταληγετε σιγα αιγα, η καλυτερα τεινετε προς μια εικονα "εμφυλιου" που ειλικρινα φοβαμια πως θα γινει πραγματικοτητα σε περπτωση ανατροπης του θλιβερου καθεστωτος. Με πηγατε παλι πισω. Τελικα υπαρχει διεξοδος απο αυτο το δωματιο που ολο και στενευει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θλιβερό κείμενο κ. Καζάκη.
    Θλιβερό, γιατί σαν κάθε κείμενο, εκτός από το θέμα που αναλύει, παρουσιάζει και στοιχεία της προσωπικότητας του συντάκτη του. 
    Αυθεντία, υπερφίαλη αντιμετώπιση του Άλλου, κάποιος που πιστεύει ότι βρίσκεται σε μια προνομιακή θέση παρατήρησης κι έτσι κατέχει τη γενική αλήθεια... 
    Ξεχνάτε ότι η απελπισία των πολιτών σε συνδυασμό με την απίθανη αλαζονεία και ανικανότητα της κυβέρνησης, ήταν οι παράγοντες που σας ανάδειξαν - όσο σας ανέδειξαν. Και πριν καν συγκροτηθεί η "πολιτική" σας κίνηση, χαράξατε τις γραμμές του αποκλεισμού· όχι από τους φασίστες ή από τους υμνητές του ΔΝΤ, αλλά από το "πολιτικό τσίρκο που έχει εγκατασταθεί στην πλατεία Συντάγματος". Τσίρκο το οποίο παρεμπιπτόντως σας τίμησε δεόντως· αλλά σαν κάθε καλός ηγετίσκος της δύστυχης αυτής χώρας, τους λοιδωρείτε από το ύψος της αυθεντίας. Μια αυθεντία που - δε γίνεται να μη το πω - οικοδομείται στην αρθρογραφία σας στο ΠΟΝΤΙΚΙ κι όχι σε κάποιο έργο σας στον πραγματικό κόσμο: σε περιγραφές κι όχι σε πράξεις (όπως κάθε συνεπής Έλληνας πολιτικός).
    Ευτυχώς, νωρίς φάνηκαν τα ελλείμματά σας. Ελπίζω ότι αυτά δεν θα υπονομεύσουν και τις θέσεις στα ζητήματα της οικονομίας, θα ήταν πολύ λυπηρό την ώρα που χρειαζόμαστε όλες τις φωνές - ακόμα κι αν εσείς πιστεύετε ότι η δική σας μόνον πληροί τα πάντα. 
    Θλιβερό κείμενο, πράγματι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θλιβερός είσαι εσύ φιλαράκι heinz.
    Το τσίρκο της Πλατείας Συντάγματος (αλήθεια τους ακροβάτες, τις μπαλαρίνες και το μαλλί της γριας εκεί χάμου δεν το είδες?) είναι γεμάτο από πράκτορες στην πάνω και κάτω πλατεία.

    Οι 300 είναι γεμάτοι Στοχικούς δημοσιογράφους παλιούς γνώριμους απο το 1994 επί αειμνήστου Καψάλη, οι οποίοι είχαν όλοι κατηγορηθεί παλιότερα συλλήβδην (δεν γνωρίζω αν ισχύει) για ΚΥΠατζήδες.
    Οι κάτω των κλιμάκων της πλατείας καθοδηγούνται από γνωστά στελέχη ΜΚΟ οι οποίες χρηματοδοτούνται αφειδώς απο τον Σόρος.
    Τύποι που δεν έχουν δουλέψει μέρα στην ζωή τους, τους ξέρω απο φοιτητές ορισμένους, και ασχολούνται με τα "κοινά" με έναν περίεργο αν μη τι άλλο τρόπο.
    Με αυτούς τους ηγέτες πορεύονται τα ΘΥΜΑΤΑ που μετέχουν στα δρώμενα της Πλατείας Συντάγματος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο κ. Καζάκης μιλάει πολύ σωστά! Δεν έχουμε την πολυτέλεια να κάνουμε το παραμικρό οργανωτικό ή εννοιολογικό λάθος. Κάθε αρχικό λάθος, μεγεθύνεται εκθετικά και οι συνέπειες μπορεί να είναι ανυπολόγιστες!

    Οι περισσότερες οργανωτικές προσπάθειες μπορεί να είναι φιλότιμες, αλλά αυτό δεν αρκεί (και σίγουρα υπάρχουν και οι βαλτοί καλοθελητές που χώνονται για να μολύνουν σαν ιός μια καλή προσπάθεια).

    Πρέπει η προσπάθεια να είναι "τέλεια" μελετημένη, ποιό μελετημένη και έξυπνη από μια απρόβλεπτη κίνηση ρουά-ματ στο σκάκι, γιατί τελικά, το αποτέλεσμα μετράει -και δεν μας παίρνει να χάσουμε αυτή τη παρτίδα με τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να προσθέσω οτι κατά τη γνώμη μου το κλειδί στην υπόθεση είναι η ενημέρωση. Αν τα 11 εκατομμύρια κόσμου (η σνντριπτική πλειοψηφία τουλάχιστον) ενημερωθούν και κατανοήσουν το τρέχον πρόβλημα, για το πως φτάσαμε ως εδώ και το που βαδίζουμε με στοιχεία και αποδείξεις -κόντρα στην παραπληροφόρηση από τα ΜΜΕ και τους τυχοδιώκτες πολιτικούς, τότε το επόμενο βήμα είναι να οργανωθούν για να αποτρέψουν το κατρακύλισμα της χώρας προς τον γκρεμό. Θα κλείσουν τις τηλεοράσεις και θα το ζητήσουν από μόνοι τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Παιδιά, τα πράγματα είναι γελοιωδώς απλά: 500-1000 άνθρωποι κοροϊδεύουν 11.000.000 ανθρώπους και τους καταληστεύουν αυτήν τη στιγμή στην Ελλάδα. Σ' αυτά τα 11.000.000 βάζω και τους πραιτωριανούς της Χούντας που για ένα κοκκαλάκι δέχονται να την υπηρετούν. Απλά δεν ξέρουν ότι μεσοπρόθεσμα η Χούντα θα τους αδειάσει σαν στιμμένες λεμονόκουπες.
    Μπορούμε ΕΣΤΩ ΑΡΚΕΤΟΙ από αυτά τα 11.000.000 να συνεννοηθούμε;
    Κύριε Καζάκη, η Χούντα δεν κρατάει πια ούτε τα προσχήματα. Αυτό είναι ευκαιρία αλλά έχει ημερομηνία λήξης. ΣΑΣ ΕΚΛΙΠΑΡΩ, επιταχύνετε λίγο τις διαδικασίες. Οργανωτική συνδιάσκεψη, οργάνωση τοπικών πυρήνων, εκλογή Εκτελεστικού Γραφείου, επεξεργασία πυρήνα έστω ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΚΗΣ πρότασης εξουσίας ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ! Καταλάβετέ το, δεν υπάρχει χρόνος.
    Με το μακελειό της 29/6/11 η οργή των Πολιτών έγινε μίσος κατά της Χούντας. Ή αυτό το μίσος θα το διαμορφώσουμε ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΑ ΤΩΡΑ σε πρόταση Απελευθέρωσης, ή θα γίνει απογοήτευση/παραίτηση. Μετά θα είναι πάρα πολύ αργά.
    Πάντα φιλικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΙΚΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΜΕ ΤΡΟΜΕΡΗ ΣΥΣΣΩΡΕΥΣΗ ΠΛΟΥΤΟΥ ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ, ΜΕ ΤΡΟΜΕΡΗ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΗ ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΙΑ, ΜΕ ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΒΙΑΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΟΣΙΛΟΓΟ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΑΡΜΕΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ, ΜΕ ΕΝΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΑΡΜΕΝΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, Ο ΛΑΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΝΩΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΟ ΑΓΩΝΑ.
    ΕΝΑ ΣΥΝΘΗΜΑ ΓΙΑ ΛΑΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ, ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗ ΠΛΟΥΤΟΥ ( ΟΧΙ ΦΤΩΧΕΙΑ ), ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ...
    ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙ ΑΜΕΣΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΩΝ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΛΥΝΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΑΜΕΣΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΔΟΥΛΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ...
    ΕΠΙΜΕΝΩ ΣΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ
    ΨΩΜΙ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
    ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΛΑ ΜΑΖΙ.
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΠΟΤΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ....απο την πλατεια λειπει η καθοδηγηση!!!!!! εχω παρακολουθησει για καμμια ωρα 2 συνελευσεις,συμπεριλαμβανομενης της χτεσινης!!!!!οι περισσοτεροι ειναι πολυ νεα παιδια ....που δεν ξερουν και να εκφραστουν!!!!!χτες ακουσα και περιεργα πραγματα πχ βια ή μη βια!!!!!!ανησυχω πολυ μετα τους τοννους τα χημικα που φαγανε τα παιδια πως μπορει να εξελιχθει το πραγμα....οι περισσοτεροι βεβαια αναζητουν την ριξει με το καθεστως....και αναζητουν τον τροπο.Σ αυτη την φαση νομιζω οτι μπορει να ακολουθησουν καποιους επιτηδιους που ειναι υπερ της βιαιης ανατροπης ...και να εχουμε ασχημες εξελιξεις!!!!! εγω απλα εκφραζω τις ανησυχιες μου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγνώμη για τα κεφαλαία λόγω έντασης γιατί μετά τα τελευταία γεγονότα αισθάνομαι το κίνημα ηττημένο και καθόλου οργισμένο. Πλέον κάθε χρονική καθυστέρηση και κάθε προσωποποίηση του αγώνα είναι καταστροφική... Συγκρατήστε το εγώ σας και δράστε συλλογικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ, κ. ΚΑΖΑΚΗ, ΕΥΡΙΣΚΩ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟΝ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΕΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑ ΣΤΟ ΙΔΙΚΟΝ ΜΟΥ ΜΠΛΟΓΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή