Πέμπτη, 12 Ιουλίου 2012

Επιτέλους, έλεος με τα γκρουπούσκουλα...


Διαβάζουμε τα εξής: "Μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα απουσίας, ο Αλέκος Αλάβανος προτείνει μια νέα πρόταση δράσης για την Αριστερά. Η πρότασης που κατέθεσε στις 9 Ιουλίου το Συντονιστικό του Μετώπου Αλληλεγγύης και Ανατροπής προς οργανώσεις και κόμματα της αντικαπιταλιστικής ριζοσπαστικής Αριστεράς, λαμβάνει υπόψιν της το ενδεχόμενο αιφνιδιαστικών εθνικών εκλογών και την προοπτική των ευρωεκλογών του 2014.


Σύμφωνα με την "πλατφόρμα συμφωνίας" είναι προφανές ότι οι δυνάμεις που έχουν επιλέξει να συσπειρωθούν στον ΣΥΡΙΖΑ και μετέχουν στο Μέτωπο Αλληλεγγύης και Ανατροπής (ΚΟΕ, ΔΕΑ) αποκλείονται από τη συνέχεια. Ο ορίζοντας συμμαχιών που προτείνει το ΜΑΑ περιλαμβάνει λοιπόν την ΑΝΤΑΡΣΥΑ και τις οργανώσεις της χωριστά, το ΕΕΚ, την Κομμουνιστική Οργάνωση Ανασύνταξη, την ΟΚΔΕ, καθώς και τον ανένταχτο κόσμο που έχει πλησιάσει τον χώρο αυτό.

Το ΜΑΑ διαπιστώνει ότι η συγκυρία θέτει “πρωτοφανείς υποχρεώσεις για τη ριζοσπαστική Αριστερά” αφού “κρίνεται η ίδια η επιβίωση για εκατομμύρια εργαζομένων και των οικογενειών τους, κρίνεται αν θα υπάρξει ζωή και προοπτική για τη νεολαία, κρίνεται το μέλλον του τόπου μας όλο τον 21ο αιώνα, κρίνονται και οι δημοκρατικές κατακτήσεις και παραδόσεις του λαού”."

Ξανά μανά τα ίδια και τα ίδια. Το άρθροισμα γκρουπούσκουλων δεν κάνει ούτε καν ένα μεγάλο γκρουπούσκουλο. Η ίδια δοκιμασμένη και χρεοκοπημένη λογική που δεν οδηγεί παρά σε ήττες και περιθωροποιήσεις από τους ίδιους και τους ίδιους. Πότε θα απαλλαγούν από την πνευματική βλάβη που αποκαλούν αριστερή ριζοσπαστική ιδεολογία, για να καταλάβουν ότι ο λαός δεν χρειάζεται την όποια αριστερά, όπως κι αν αυτοπροσδιορίζεται. Αυτό που χρειάζεται είναι μια πλατιά παλλαική κίνηση που να γεννιέται μέσα από τις γειτονιές και τα προβλήματα του λαού. Χωρίς διαχωρισμούς δεξιά-αριστερά και αναδεικνύοντας ως αιχμή του δόρατος το εθνικοαπελευθερωτικό καθήκον που στις μέρες μας αποτελεί και κορυφαίο ταξικό-κοινωνικό καθήκον.

Μήπως έχουν υπόψη τους κάτι τέτοιο; Ούτε κατά διάνοια. Συναντιούνται για να φορέσουν καπέλο στο λαό τα ήδη αποτυχημένα οργανωτικά τους πρότυπα και την χρεοκοπημένη ιδεολογία τους. Για κάποιο λόγο που φαίρνει σε θρησκευτική παράκρουση θεωρούν ότι ο λαός θα πρέπει να ορκιστεί "αριστερός", ή να ποδηγετηθεί από την δική τους αριστερά για να παλέψει κατόπιν για το αυτονόητο της επιβίωσης.

Βέβαια, δεν θα πετύχουν απολύτως τίποτε γιατί ποτέ δεν νοιάστηκαν για τον λαό, ούτε φρόντισαν να μάθουν να μιλούν στη γλώσσα τη δική του, των δικών του προβλημάτων. Ούτε γνωρίζουν πώς να τον οργανώσουν. Δεν θέλουν να ξέρουν γιατί η παραθρησκευτικής παράκρουσης που πάνω της βασίζεται η ιδεολογία και η οργάνωσή τους δεν επιτρέπει να πλησιάσει κανένας από δαύτους τον λαό. Κι έτσι για μια ακόμη φορά θα συγκεντρώσουν το γνωστό ακροατήριο των απογοητευμένων αριστερών, του γνωστού περιοδεύοντος θιάσου που ξέρει μόνο να μεταφέρει το προσωπικό του αδιέξοδο και τον καημό του για μια "μεγάλη ριζοσπαστική αριστερά" από πρωτοβουλία σε πρωτοβουλία, από εγχείρημα σε εγχείρημα καταδικασμένο να πεθάνει.

Άλλωστε ο όλος τζερτζελές γίνεται για τις επερχόμενες εκλογές. Πώς δηλαδή όλοι μαζί της αποκαλούμενης "ριζοσπαστικής και αντικαπιταλιστικής αριστεράς" θα βγουν από την πολιτική ανυποληψία. Και νομίζουν ότι αν μαζευτούν όλοι οι αποτυχημένοι μαζί και κερδίσουν κάποιο 1-2% στις όποιες εκλογές τους επιτρέψει το καθεστώς να διεξαχθούν, τότε αυτό θα σημαίνει κάτι. Μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά, μαύρη σαν καλιακούδα.Το μόνο που μπορούν να φτιάξουν είναι έναν "αριστερό" ΣΥΡΙΖΑ, αλλά χωρίς καμιά τύχη διότι το πρωτότυπο είναι πάντα πιο ελκυστικό από το κακέκτυπο.

Ο μόνος λόγος που υπάρχουν όλες αυτές οι οργανώσεις της αποκαλούμενης "ριζοσπαστικής αριστεράς" είναι γιατί πρέπει κάποια ερείπεια της κομμουνιστικής αριστεράς από την δεκαετία του '70 θα πρέπει να εξακολουθούν να ηγούνται. Ποια δημοκρατία επικαλούνται όταν ξεκινάνε με συμφωνίες κορυφής ανάμεσα σε οργανώσεις με αρχηγικές δομές και ισόβιους αρχηγίσκους, παράγοντες και παραγοντίσκους ελέω "επαναστατικής θεωρίας"; Έχουν να προσφέρουν κάτι όλοι αυτοί μαζί στην πολιτική σκέψη και οργάνωση του λαικού κινήματος; Πρόσθεσαν έστω ένα γιώτα στις προτάσεις που θα πρέπει να αποτελούν την αιχμή του δόραστος; Νοιάστηκαν να αφυπνίσουν τον απλό κόσμο χωρίς να του ζητούν πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων; Ποτέ! Και τώρα όλοι αυτοί μαζί ζητούν να συγκροτήσουν "ενωτική πρωτοβουλία".

Ο λαός βέβαια ούτε που θα νοιαστεί για τέτοιου είδους ανοησίες, όπως δεν νοιάστηκε ποτέ του, πράττωντας σοφά. Το μόνο που θα γίνει είναι να μας ταλαιπωρήσει για μια ακόμη φορά μέχρι να σβήσει, ή να χρεοκοπήσει παταγωδώς όπως συμβαίνει πάντα. Θα τους βρούμε να παρεισφρύουν όπου κάτι κινείται και να το διαλύουν, είτε να το μετατρέπουν σε απόστημα. Όπως έγινε με τις πλατείες, τα χαράτσια και κάθε άλλη λαική, ή εργατική πρωτοβουλία. Το πρόβλημά τους είναι πώς θα αλλαξοπιστήσει ο κόσμος και όχι πώς θα οργανωθεί από μόνος του για να δώσει την μάχη.

Αληθινά παλλαικό μέτωπο δεν μπορεί να συγκροτηθεί σήμερα, μέσα στις δοσμένες ιστορικές, κοινωνικές και πολιτικές συνθήκες, από μια συνάντηση οργανώσεων και παραγόντων. Διότι πολύ απλά καμιά από αυτές τις οργανώσεις δεν γνωρίζει πώς να δουλέψει με τον κόσμο, δεν θέλει να δουλέψει με τον κόσμο, αλλά μόνο να τον μετατρέψει σε αγέλη οπαδών της δικής της μοναδικής ιδεολογίας και του τύπου οργάνωσης. Δεν μπορεί να δημιουργηθεί "από τα πάνω", αλλά μόνο από τα κάτω με αγωνιστές που ξεπηδούν απευθείας μέσα από τον λαό και ξέρουν πώς να συναστρέφονται μ' αυτόν κι έτσι ξέρουν πώς να τον βοηθήσουν στην αυτοοργάνωσή τους. Κι επομένως αυθεντικά παλλαικό μέτωπο μπορεί να υπάρξει μόνο πάνω στα ερείπια των οργανώσεων, των αρχηγίσκων, των παραγόντων και των παραγοντίσκων που θα μαζευτούν για μια ακόμη φορά να ανακηρύξουν τους εαυτούς τους "επαναστάτες" ηγέτες του λαού.

34 σχόλια:

  1. γκρουπούσκουλα???

    και τι απασχολήστε αφού είναι γκρουμπούσκουλα??

    ξεπεράστε τα...

    όλοι από γκρουμπούσκουλα ξεκινούν....


    ΕΚΕΙ ΖΗΜΟΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ...

    ως και Φιλική Εταιρεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και αφού ο ίδιος έχεις ένα γκουμπούσκουλο γιατί κατηγορείς τους άλλους??

    Υ.Γ ´Οχι ότι θεωρώ σοβαρό τον Αλαβάνο που θέλει να κάνει τον νεο ΣΥΡΙΖΑ αλλά ποτέ δεν κατάλαβα αυτήν την λογική του να κατηγορώ τον άλλον για την μικρή δύναμη που έχει ενώ εγώ ο ίδιος είμαι ένα μηδενικο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω την εντύπωση παιδιά πως δεν καταλάβατε (αν διαβάσατε στο σύνολό του)το σχόλιο. Γιατί τόσο ο Αλαβάνος όσο και ο Ανταρσύα μίλησαν για αριστερο-αντικαπιταλιστικό μέτωπο και όχι Παλλαικό μέτωπο; Όποιος δηλαδή δεν ανήκει σε αυτήν την κατηγορία σε πηγάδι κατούρησε; Για να ελευθερωθεί η πατρίδα δε χρειάζεται αντικαπιταλιστική αλλά παλλαική συσπείρωση....Φιλικά Γιάννης...

      Διαγραφή
    2. ποτέ δεν κατάλαβα αυτήν την λογική του να κατηγορώ τον άλλον για την μικρή δύναμη που έχει ενώ εγώ ο ίδιος είμαι ένα μηδενικο...

      αυτογνωσια!!!

      Διαγραφή
    3. ΕΓΩ ΕΠΙΜΕΝΩ ΠΑΝΤΩΣ...


      Εχω την εντύπωση παιδιά πως δεν καταλάβατε (αν διαβάσατε στο σύνολό του)το σχόλιο. Γιατί τόσο ο Αλαβάνος όσο και ο Ανταρσύα μίλησαν για αριστερο-αντικαπιταλιστικό μέτωπο και όχι Παλλαικό μέτωπο; Όποιος δηλαδή δεν ανήκει σε αυτήν την κατηγορία σε πηγάδι κατούρησε; Για να ελευθερωθεί η πατρίδα δε χρειάζεται αντικαπιταλιστική αλλά παλλαική συσπείρωση....Φιλικά Γιάννης...

      Διαγραφή
    4. Αυτογνωσία είναι να κάνεις κριτική στον εαυτό σου και όχι σε άλλους με το ίδιο πρόβλημα.

      Και τζον η κρίση και το σύστημα που έχουμε όπως λέει ο καζάκης ακόμα δεν ήρθε από το πουθενά είναι αποτέλεσμα πολιτικής και του ίδιου συστήματος.Δηλαδή της ελεύθερης αγοράς.Ακόμα και το κράτος γι αυτήν δούλευε.Επομένως έχει ταξικά χαρακτηριστικά που από την μια είναι ο λαός και από την άλλη η ελίτ των αγορών βιομηχάνων κ.α.Παλλαϊκή συσπείρωση γι ποιον και για ποια νου το όφελος.Γιατί σε αυτήν μπορεί να είναι και το κεφάλαιο.Και δεν εννοώ τους μικρομεσαίους.Άρα έχει δίκαιο η κάθε αριστερά που προτάσσει τον συμφέρον του λαού και των φτωχών.

      Διαγραφή
    5. Αυτογνωσία είναι να κάνεις κριτική στον εαυτό σου ..

      κανε τωρα και λιγη αυτοκριτικη και τα ματαξαναλεμε!!!

      Διαγραφή
    6. Από πότε είμαι υποχρεωμένος να κάνω αυτοκριτική για ένα σχόλιο ενός δημοσίου κειμένου???Το έχουμε χάσει μου φαίνεται...

      Διαγραφή
    7. Με τον ορο αυτογνωσια εννοουμε την ακριβη γνωση του σωματοηθικοπνευματικου μας στατους.
      Η αυτοκριτικη αποτελει μια απο τις πολλες προυποθεσεις για την καλιεργεια της αυτογνωσιας.

      Τα εχεις μπερδεψει λιγο.
      Φυσιολογικο!

      Διαγραφή
    8. Σωστό αλλά για να έχεις αυτογνωσία πρέπει να κάνεις αυτοκριτική.Τώρα εάν αυτό που κάνει ο καζάκης είναι αυτογνωσία τότε εγώ πάω πάσο..

      Διαγραφή
    9. RED POWER NA PROTASSEI TA SIMFERONTA TON FTOXON XORIS OMOS APOKLEISMOYS...AYTA TA DYO DEN SYMBIVAZONTAI; NOMIZO OTI MAS ENONOYN PERISSOTERA APO OSA FAINONTAI...

      Διαγραφή
    10. @ redpower

      Η αριστερά δεν προτάσσει το συμφέρον του λαού και των φτωχών, αλλά αυτό που η ίδια ορίζει ως συμφέρον του λαού και των φτωχών, ερήμην των ενδιαφερόμενων. Η άποψη της αριστεράς περί λαϊκού συμφέροντος δεν είναι προϊόν διαλόγου με τον λαό, με τον οποίο δεν έχει καμιά ουσιαστική επαφή. Απλά απαιτεί από αυτόν να προσυπογράψει την άποψή της για το λαϊκό συμφέρον, χωρίς να γνωρίζει καν πώς αντιλαμβάνεται ο ίδιος ο λαός το συμφέρον του. Έχει αυτο-ανακυρηχθεί αποκλειστικός υπέρμαχος του λαϊκού συμφέροντος, τη στιγμή που ούτε μιλάει τη γλώσσα του λαού, ούτε τον αφουγκράζεται, με αποτέλεσμα ο λαός να την φασκελώνει κάθε φορά στις εκλογές.

      Αυτό που χαρακτηρίζει μια ομάδα ως γκρουπούσκουλο δεν είναι το μέγεθός της, αλλά το εύρος του κοινού το οποίο προσπαθεί να εκφράσει. Ο Αλαβάνος ξεκαθαρίζει από την αρχή οτι απευθύνεται σε ένα τμήμα της ελληνικής μειοψηφίας που λέγεται Αριστερά. Δηλαδή, στην υποδιαίρεση της υποδιαίρεσης του Ελληνικού λαού. Τη στιγμή που η χώρα χάνεται και το βιωτικό επίπεδο του Έλληνα καταρρέει, αντί να θέσει ως στόχο την ευρύτερη δυνατή ενότητα της πλειοψηφίας του λαού με στόχο την ανατροπή του καθεστώτος δουλοπαροικίας που μας επιβάλλεται έξωθεν, κάνει μια στοχευμένη έκκληση σε εκείνη τη μειοψηφία που θεωρεί οτι θα του εξασφαλίσει αριστερό έδρανο στο κοινοβούλιο. Αυτές οι ιδιοτελείς, χαμηλές, και διασπαστικές του προσδοκίες, είναι που χαρακτηρίζουν την κίνησή του γκρουπούσκουλο.

      Ο αγώνας που καλούμαστε οι Έλληνες να δώσουμε είναι πρώτα απ' όλα απελευθερωτικός, ενάντια στην αποικιοποίηση και το καθεστός θεσμοθετημένης πεονίας που μας επιβάλλεται. Καμιά ταξική μειοψηφία δεν είναι ικανή να διεξάγει τέτοιον αγώνα. Ο αγώνας αυτός απαιτεί μετωπικά χαρακτηριστικά, με συσπείρωση γύρω από στόχους που εκφράζουν την πλειοψηφία του Ελληνικού λαού. Το να πολεμάς αυτόν που προσπαθεί να σταθεί δίπλα σου αντί για αυτόν που βρίσκεται απέναντί σου, είναι συνταγή εγγυημένης αποτυχίας. Στην πρώτη κατοχή, ο γερμανοτσολιάς και ο Ε.Α.Μ.ίτης προέρχονταν από την ίδια τάξη. Δεν τους ένωσε η τάξη, αντίθετα, τους χώρισε ο σκοπός στον οποίο στρατεύτηκαν.

      Διαγραφή
    11. ΚΥΡΙΑΚΟ ΕΓΡΑΨΕΣ. ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ 2 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΘΕΣ ΔΕ ΘΕΣ...

      Διαγραφή
    12. Εδώ είναι και η βασική διαφορά μας καλά όλα αυτά που λες αλλά εδώ τίθενται σοβαρά ερωτήματα.

      Είναι ο λαός πάντα αλάνθαστος????
      Ότι επιλέξει ο λαός υπό οποιαδήποτε συνθήκες είναι το σωστό και πρέπει να το τηρούμε ευλαβικά?

      Κατά την άποψη μου όχι.Και αυτό φάνηκε
      1)Από τις τελευταίες εκλογές
      2)Και από τις επιλογές του τα προηγούμενα χρόνια που έβγαζε κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.

      Οι λόγοι υπάρχουν πολλοί γι αυτό.Αλλά μπορούμε να τους συμπτύξουμε στον έξης ότι:Το κριτήριο του ελληνικού λαού έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να βγάζει αυτούς.

      Τώρα.Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με ένα βίτσιο κάποιας αριστεράς να έχει την εγωιστική αντίληψη ότι είναι υπέρμαχος πάντα του λαού.

      Δεν είναι βίτσιο αλλά εκ των πραγμάτων αντικειμενικότητα.Και θα εξηγήσω όσο μπορώ γιατί.


      Εδώ θα κάνω μια ουσιαστική παρένθεση και θέτω και το ερώτημα τι είναι αριστερά???Δηλαδή αριστερά είναι και το ΠΑΣΟΚ και Δημαρ και Αλαβάνος και Συριζα.

      Επομένως πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τι είναι τέλος πάντων αυτή η αριστερά.Κατά την άποψη μου η αριστερά πρέπει να είναι κομμουνιστική.Έχει την μαρξιστική - λενινιστική θεωρία της και προχωράει.

      Τι λέει ο μαρξισμός.Λέει ότι ο καπιταλισμός.Δηλαδή η εκμετάλλευση του ανθρώπου από άνθρωπο του τραπεζίτη ,βιομηχάνου , του κερδοσκόπου έναντι των εργατών θα οδηγήσει σε κρίσεις.
      Έτσι φτιάχτηκε αυτό το σύστημα και η ιστορία ουκ ολίγες φορές τον έχει δικαιώσει.Αλλά ο καπιταλισμός πάντα μεταλλασσόταν και επιβίωνε.

      Επομένως όπως και στην Ελλάδα έχουμε μια μικρή μερίδα κόσμου που πλούτισε και περνάει καλά.Και έχουμε τον λαό που του ζητούν να θυσιαστεί και να πληρώσει την κρίση.
      Από την μια η πλειοψηφία και από την άλλη η μειοψηφία που κατέχει και συντριπτικό πλούτο.


      Τώρα η πλειοψηφία όπως ξέρουμε και φάνηκε έχει ιδεολογικές και ταξικές καταβολές.
      Σαφώς και η χώρα καταστρέφεται και ότι χρειάζεται μια παλλαϊκή συστράτευση και η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει κλπ
      Εγώ συμφωνώ σε αυτά αλλά είναι τσουβάλιασμα.
      Εδώ όπως εξήγησα πριν έχεις δυο επιλογές για να απαντήσεις στην κρίση.

      Ή με το κεφάλαιο Ή με τους εργάτες.

      Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι τον συμφέρον της χώρας και του λαού της είναι όχι με το κεφάλαιο αλλά ο ίδιος ο λαός που πρέπει να συνειδητοποιείσει ότι πρέπει να απολαμβάνει την δουλειά που ο ίδιος παράγει και όχι κάποιος άλλος.

      Εσείς λέτε να τσουβαλιάσουμε διαμετρικά αντίθετα πράγματα σε ένα κοινό σκοπό ενώ πολλά από αυτά τα πράγματα αδυνατούν να αναλύσουν την πραγματικότητα και έχουν και διαφορετικό σκοπό για την χώρα και εξυπηρετούν άλλα συμφέροντα.
      Π.Χ Καμμένος θέλει ένα διαφορετικό καπιταλισμό και όχι ξεπούλημα αλλά ναι στις ιδιωτικοποιήσεις.
      Όπως άκουσα μια φορά από τον Μπογιόπουλο σε συνέντευξη εάν πάρεις ένα πορτοκάλι και ένα άλογο δεν κάνει πορτοκαλογο.Στην πορεία όπως φάνηκε και στο ΕΠΑΜ με παπαθεμελή περισσότερο κακό έγινε παρά καλό.

      Για μένα η κρίση έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και βαθιά ταξικά χαρακτηριστικά.Και παλεύω όχι μαζί με δεξιό για ένα κοινό στόχο αλλά να του δώσω να καταλάβει τον οποιοδήποτε δεξιό αριστερό κομμουνιστή ότι το συμφέρον του είναι αλλού.

      Δεν υπερασπίζομαι τον κάθε Αλαβάνο γιατί δεν συμφωνώ αλλά ποτέ δεν κατάλαβα το πρόταγμα του Καζάκη για συστράτευση των εντελών διαφορετικών πραγμάτων σε ένα κοινό σκοπό αλλά να κατηγορούμε κιόλας παράλληλα και ελεύθερα ο ένας τον άλλον....

      Και επειδή πολλά διάβασα για το ΕΑΜ.Ακόμα και τότε υπήρχαν ταξικές διαφορετικές ομάδες.Ο Άρης ας το πω έτσι και ο Ζέρβας και ένας ακόμα.Γιατί δεν ενώθηκαν ποτέ???Ο Άρης και η τότε οργάνωση του Ελλάς κατάφερε να κάνει αυτό που λέω εγώ να δώσει στον λαό να καταλάβει πιο είναι το συμφέρον του και γι αυτό τον αγάπησε τότε ο κόσμος.Σαφώς και το ΕΑΜ ΕΛΛΑΣ δεν ήταν μόνο του ΚΚΕ αλλά και άλλων ομάδων που πιο πολλά τους ένωναν παρά τους χώριζαν.Εδώ ο Καζάκης ξεχνώντας την ταξική ανάλυση που κάνει προτείνει ένωση σε ένα κοινό σκοπό από ΑΝΤΑΡΣΎΑ και αναρχικών μέχρι Καμμένο.Πάλι καλά δεν βάζει την Χ.Α μέσα.

      Τέλος πάντων αυτά είχα να πω.

      Διαγραφή
    13. @ redpower

      Ο διαχωρισμός Δεξιάς - Αριστεράς υπάρχει από πριν διατυπωθούν οι θεωρίες του κομμουνισμού και του φασισμού. Η Αριστερά συγκέντρωνε τις προοδευτικές/δημοκρατικές δυνάμεις, ενώ η Δεξιά συγκέντρωνε τις αντιδραστικές/απολυταρχικές. Υπό αυτή την έννοια, το παραπάνω σχόλιό σου είναι ό,τι πιο αντιδραστικό έχω δει να γράφεται από αυτοαποκαλούμενο "αριστερό". Ωστε δεν πρέπει να τηρούμε ό,τι αποφασίζει η πλειοψηφία του λαού;
      Επειδή κάνει λάθος με βάση την αλήθεια σας, η οποία διέπεται από "αντικειμενικότητα"; Σοβαρολογείς τώρα; Πάλι καλά που έχουμε και εσάς για να μας δείχνετε το δρόμο της Αρετής!

      Ο τρόπος με τον οποίο χαράσσει την πορεία του ο λαός είναι πρωτίστως ζήτημα δημοκρατίας και όχι αξιωματικών παραδοχών περί σωστού και λάθους. Μέχρι σήμερα, ο καθένας έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε για τον εαυτό του και την οικογένειά του, με βάση τις διαθέσιμες πληροφορίες και τον τρόπο που αντιλαμβανόταν την πολιτική πραγματικότητα. Όλα αυτά, μέσα στο πλαίσιο ενός αντιδημοκρατικού πολιτικού συστήματος, που αποκλείει τον ψηφοφόρο από την άσκηση της εξουσίας και του απαγορεύει να ανακαλέσει την εντολή εκπροσώπησης από τον κοινοβουλευτικό του εκπρόσωπο. Προσθέτοντας σε αυτά τις φτωχές πολιτικές επιλογές, σε όλο το πολιτικό φάσμα, που είχε στη διάθεσή του ο ψηφοφόρος, αν θέλεις να κατηγορήσεις κάποιον για τα εκλογικά αποτελέσματα του παρελθόντος, μην κατηγορείς το λαό αλλά την "αριστερά¨
      σου που απέτυχε να εμπνεύσει και να εκφράσει το λαό.

      Ένα από τα πράγματα που διεκδικούμε σήμερα, είναι η Δημοκρατία. Η πραγματική Δημοκρατία, όπου η πορεία της χώρας θα είναι απ' ευθείας έκφραση τη λαϊκής βούλησης, όπως αυτή θα αναδεικνύεται μέσα από τη ζύμωση και τη σύγκρουση όλων των απόψεων και αντιθέσεων. Όπου ο πολίτης θα καλείται να διαμορφώσει την πολιτική και όχι απλά να την προσυπογράψει. Υπό αυτές τις συνθήκες, αν θέλει να αναδειχθεί σε παράγοντα η αριστερά, θα αναγκαστεί να έρθει σε επαφή και να δουλέψει με το λαό, κάτι το οποίο δεν ξέρει πλέον να κάνει. Γι αυτό εμμένει στις θρησκευτικού χαρακτήρα απόψεις της περί απόλυτης αλήθειας, μιλώντας στο λαό με όρους προσυλητισμού, και κουνώντας το δάκτυλο από το έδρανο, καλώντας τον αμαρτωλό "να διορθώσει την ψήφο του".

      Όσο για το πόσο "ίδιος" ή "διαφορετικός" είναι αυτός που στέκεται δίπλα μου, το μόνο που με ενδιαφέρει είναι οτι είναι αρκετά "ίδιος" ωστε να στρατεύεται στον ίδιο σκοπό με μένα. Τί με ενδιαφέρει από που προέρχεται, όταν ταυτίζει το συμφέρον του με το δικό μου; Όσο για τη Χ.Α., που επιμένουν κάποιοι να βάζουν στη συζήτηση, θα σου πω οτι, από τη στιγμή που διεκδικούμε τη δημοκρατία, η Χ.Α. ούτε θα ήθελε να στρατευτεί μαζί μας, ούτε εμείς τη θέλουμε, όπως και καμία άλλη δύναμη που αντιμάχεται τη δημοκρατία, σε όποιο μέρος του πολιτικού φάσματος και αν διατείνεται οτι ανήκει.

      Διαγραφή
    14. Χίλια μπράβο για το σχόλιό σου Κυριάκο!

      Διαγραφή
  3. Όλοι αυτοί οι άχρηστοι δημιουργοί των γκρουπούσκουλων και προδότες ζουν ακριβώς γιατί δεν υπάρχει μια δυνατή αντίθετη παλλαϊκή δύναμη να ορθώσει ανάστημα. Εύχομαι στις ερχόμενες εκλογές (και πολύ νωρίτερα μάλιστα!!) να αναδειχθεί μια τέτοια δύναμη η οποία θα ανατρέψει και θα "αδειάσει" όλον αυτό το βόθρο πολιτικής και παραπολιτικής. Μακάρι οι "κοιμώμενοι" ταλαιπωρημένοι να καταλάβουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μητσιομ μόνο εσύ δικαιούσαι για το μεγάλο άλμα στην επανασταση ..οι άλλοι είναι όλοι γκρουπούσκουλα .. μας το απέδειξες επανειλημμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΓΩ ΕΠΙΜΕΝΩ, Ο ΚΑΖΑΚΗΣ ΕΚΡΙΝΕ ΤΟΝ ΑΛΑΒΑΝΟ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΠΕΛΑΤΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΡΙΣΙΜΗ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΠΑΛΛΑΙΚΗ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ....ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΑΥΤΟ Η ΘΑ ΔΙΥΛΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΝΩΠΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΗΔΗΞΟΥΝ ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ;

      Διαγραφή
  5. Πάντως το ΕΠΑΜ στις εκλογές, με δυο μόνο μήνες ιστορίας, και ανύπαρκτος για ΟΛΑ τα media, και τα αριστερά (!) πήρε - αν θέλουμε να το δούμε σε κουκιά, που δεν είναι εκεί το ζήτημα - όσο συγκεντρώνουν οργανώσεις με ιστορία δεκαετιών.

    Άρα είναι πολύ νωρίς για να κρίνουμε το ΕΠΑΜ και την Καζάκη, από αυτή την άποψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πειράματα:

    Πείραμα του Asch
    http://www.youtube.com/watch?v=lz00fwDJYCI&feature=autoplay&list=PL69E18E1DAFC775B2&index=4&playnext=2
    Πείραμα κοινωνικής μηχανικής (των 5 πιθήκων)
    http://www.youtube.com/watch?v=Dd_KEtaMH5k&NR=1
    Πείραμα βιολιστή στο μετρό
    http://www.youtube.com/watch?v=vX9CpPnTMdw&feature=related

    Πείραμα φυλάκισης του Standford (κατάχρηση εξουσίας)
    http://www.youtube.com/watch?v=tbWn7dgADUI&feature=related
    Πείραμα αντίληψης
    http://www.youtube.com/watch?v=pICEprmmn0U&feature=related


    Ο καθένας στην θέση του, ας είμαστε ο εαυτός μας και ας επιτρέπουμε να είναι το κάθε άτομο ο εαυτός του.

    Συνήθως είναι ελάχιστοι οι ικανοί να κυβερνούν σωστά, φιλολαϊκά και φιλοατομικά. Η πλειοψηφία δεν είναι έτοιμη. Ας αφήσουμε τον λαό ήσυχο, ο καθένας στην θέση του, ας μάθουμε να παίρνουμε την τελική ευθύνη για την ζωή μας σαν άτομα.

    Ηλίας Λυμπέρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τους έδειχναν το φεγγάρι και αυτοί κοιτούσαν το δάκτυλο.
    Αυτή τη παροιμία μου θύμισαν κάποιοι από τους προλαλήσαντες .
    Από όλα τα ζητήματα ,πολύ σπουδαία και σημαντικά,που θέτει προς συζήτηση το αρχικό άρθρο αυτοί το μόνο που κατάλαβαν και για το οποίο θίχτηκαν ήταν ο χαρακτηρισμός της ομάδας Αλαβάνου ή της ομάδας Τσίπρα ως γκρουπούσκουλα.
    Κατ αρχή για να εξηγούμαστε γκρουπούσκουλο δε σημαίνει πολιτική ομάδα ολιγάριθμων ανθρώπων.
    Η αρνητική έννοια στον όρο γκρουπούσκουλο δόθηκε από τον Γ.Γ. του Γαλλικού Κομμουνιστικου Κόμματος,Ζωρζ Μαρσέ, σε άρθρο του στην Humanite με την ευκαιρία της εξέγερσης του Μάη του 1968.Για τον Μαρσέ τα γκρουπούσκουλα είναι ψευδοεπαναστατικά,προέρχονται από διασπάσεις κομμουνιστικών κομμάτων,δεν θεωρούν πρωτοπόρα την εργατική τάξη αλλά τους φοιτητές ,τους διανοούμενους κ.λ.π.,η ιδεολογία τους εξυπηρετεί την αστική τάξη και τον καπιταλισμό,ενώ τα μέλη του ηγετικού πηρύνα ανήκουν στη μπουρζουαζία .

    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:kiF16S-TqVEJ:www.assemblee-nationale.fr/histoire/mai_68/article_georges-marchais_030568.asp+&cd=1&hl=el&ct=clnk&gl=gr
    Στη συνέχεια απαξιωτικά για τα γκρουπούσκουλα μίλησε και ο Καστοριάδης θεωρώντας επικίνδυνη τη πολιτική τους μυωπία.

    Επιστρέφοντας στο αρχικό άρθρο επισημαίνω τα ζητήματα προς γόνιμο προβληματισμό και συζήτηση.
    1)Είναι απαραίτητο να προσχωρήσει ο πληθυσμός στην αυτοαποκαλούμενη αριστερά για να παλέψει ενάντια στη γενοκτονία και την εθνοκάθαρση που έχουν οργανώσει η εθνική και υπερεθνική ελίτ στην ελλάδα;
    2)Τι σημαίνει αριστερά.Μήπως μέσα στην αριστερά χωράει ο φιλομνημονιακός,νεοφιλελεύθερος ταλιμπάν του ευρώ Κουβέλης ή η ΟΑΚΚΕ;
    3)Γιατί ο Αλαβάνος βλέπει τώρα εφικτό ένα αριστερό μέτωπο,μετά δηλ.τον εκλογικό θρίαμβο του ΣΥΡΙΖΑ ενώ μέχρι τη 17 ΙΟυνίου σιωπούσε επιδεικτικά.
    4)Είναι δυνατό ένα αντιμνημονιακό μέτωπο με τον ΣΥΡΙΖΑ που άλλοτε μιλάει για ηθική καταγγελία του μνημονίου και άλλοτε για πολιτική,όχι όμως και νομική καταγγελία.Με θέσεις παραμονής στο Ευρώ πάσει θυσία. Με αποδοχή των δανειακ΄λων συμβάσεων και του δανεισμού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ΕΙΤΕ ΕΠΙΔΗ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΓΡΑΨΑΝ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑΝ ΤΟ ΑΡΘΡΟ Η ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΝ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΝ...

      Διαγραφή
  8. Μην ασχολείστε με άτομα που μετράνε τη δύναμη μιας οργάνωσης με τους ψήφους που πήρε. Και μόνο αυτό υποδηλώνει πόσο έχουν εθιστεί στον κοινοβουλευτυικό κρετινισμό που διακρίνει το σύνολο του επίσημου πολιτικού συστήματος.
    Μην ασχολείστε με άτομα που ότι έμαθαν για την σημερινή κατάσταση, για το χρέος, το νόμισμα, την χρεοκοπία, το έμαθαν πρωτίστως από κάτι μεμονωμένα άτομα που όργωσαν μόνοι τους την Ελλάδα για να μιλήσουν με τον λαό, όταν αυτοί ασχολιόντουσαν με αναλύσεις εγχειριδίου.
    Έστω κι αν μείνει ένας μόνος του ΕΠΑΜίτης δεν πρόκειται να γίνει γκρουπούσκουλο όσο ξέρει να μιλά και να αναφέρεται στον λαό, όσο ξέρει να μην ξεχωρίζει από αυτόν και να αναδεικνύει τα αιτήματα της εποχής, όχι ως προιόντα της δικής του προσωπικής ιδεολογίας, αλλά σαν απόρροια των πιο ζωτικών συμφερόντων του ίδιου του λαού.
    Εδώ δεν μπορούν να αντιληφθούν ότι σε μια περίοδο όπου η χώρα ολόκληρη τεμαχίζεται και ξεπουλιέται σε υπερεθνικά συμφέροντα και κεφάλαια, όπου ο ιμπεριαλισμός επιβάλει καθεστώς ημιαποικίας και δουλοπαροικίας ολόκληρου του λαού, η πάλη για την εθνική ανεξαρτησία δεν είναι μόνο κορυφαίο εθνικό καθήκον, αλλά συνιστά και υπέρτατο ταξικό αίτημα. Κι αυτό γιατί κανένας εργάτης ή εργαζόμενος δεν θέλει, ούτε είναι προς το συμφέρον του να μεταβληθεί σε εσωτερικό ή εξωτερικό μετανάστη. Αν οι εργαζόμενοι χάσουν την χώρα τους, χάνουν κάθε δυνατότητα διεκδίκησης ή πάλης υπέρ των συμφερόντων τους, χάνουν κάθε δυνατότητα να συγκροτηθούν σε τάξη.
    Αυτοί που δεν μπορούν να καταλάβουν τη διαφορά του γκρουπούσκουλου από μια οργάνωση που παλεύει για την συγκρότηση παλλαικού μετώπου, όπως είναι το ΕΠΑΜ, είναι όσοι μιλούν για την "εργατική τάξη" με τον ίδιο τρόπο που οι ναζί μιλούν για τον Volk, τον Λαό, ο οποίος έχει νόημα μόνο σαν υποχείριο του Φύρερ. Όλοι αυτοί μιλούν απαξιωτικά για τις λαικές μάζες που τις θεωρούν ανίκανες ανεξάρτητης κοινωνικοπολιτικής δράσης χωρίς την διαμεσολάβηση της αντικαπιταλιστικής ιδεολογίας. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που το πρώτο κόμμα στην ιστορία το οποίο διακήρυξε ότι είναι κόμμα-αντί, είναι το φασιστικό του Μουσολίνι, αντικαπιταλιστικό, αντιφεουδαρχικό, αντιμοναρχικό, αντιδημοκρατικό, κοκ. Οι σύγχρονοι αντικαπιταλιστές της αριστεράς εκθειάζουν την "εργατική τάξη", όχι την αληθινή, όπως υπάρχει και σκέφτεται στην πράξη, αλλά αυτήν που υπάρχει στα δικά τους εγχειρίδια και κομματικά εικονίσματα. Γι' αυτό και θεωρούν ότι δεν είχε καμιά άλλη κωλοκαούρα ο εργάτης, ή ο εργαζόμενος γενικά από το να αποστηθίσει τα δικά τους ιδεολογικά προτάγματα προκειμένου να παλέψει για τα αυτονόητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κε Καζάκη υπέροχη η απάντησή σης και ξεκαθαρίζει πως ΕΣΕΙΣ βλέπετε την έννοια γκρουπούσκολο...

    ωστόσο αν βγάλει κανείς τις οργανώσεις που αναφέρονται στον μαοικό και σταλινικό χώρο που ορίζουν ότι μόνο το κόμμα θα μπει πρωτοπόρος και θα καταφέρει την επανάσταση στους υπόλοιπους χώρους των γκρουπούσκουλων που λέτε... η εργατική τάξη ειναι το υποκείμενο και το κόμμα είναι η συνειδητή πρωτοπορεία...

    σωστά θέτετε ότι κάθε αγώνας στην σημερινή εποχή που προσπαθεί να ανασυγκροτήσει μια στοιχειώδη άμυνα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΖΗΤΑ γίνετε επαναστατικό σύνθημα για τον λαό και την εργατική τάξη γιατί είναι τέτοια η κρίση που είναι αδύνατον να υπάρχει ούτε καν η έννοια του ΅κάτσε λίγο να ξαποστάσω΅΅...

    και πάλι όμως με τελεσίγραφα περί γκρουπούσκουλων -ΤΑ ΟΠΟΙΑ συνεχίστε να τα στέλνετε .... - δεν θα βρουν ευήκοα ώτα... τα γκρουπούσκουλα πάσης φύσεως θα συνεχίσουν να επιβιώνουν γιατί κάθε τάξη κάθε προτωπορεία θα συνεχίσει να φτιάχνει γκρουπούσκουλα...

    Κοιτάχτε πίσω σας.... Στο πολυτεχνείο ένα σκατογκρουπούσκουλο με μια τεχνική μάγκικη το δημιούργησε... στην δικτατορία ένα γκρουπούσκουλο από την άλλη μεριά ο Ιωαννίδης έκανε ένα μίνι προξικόπημα και άλλαξε την μοίρα του ελληνικού λαού...

    ακούω σήμερα διάφορους να λένε πέθανε το ΚΚΕ πέθανε το ΠΑΣΟΚ ήρθε η ώρα του ένα ή του άλλου...

    υπεομονή το κύμα που έχει θεριέψει και που η πτώχευση της χώρας θα πάρει ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΕΣ καταστάσεις θα θέσει στην πρωτοπορεία του έθνους ένα σωρό καταστάσεις από την μία ή την άλλη πλευρά... Ήδη δημιουργούνται καταστάσεις...

    ξέρω ότι είναι βαρετά αυτά που λέω.... αλλά όσο μεγαλώνουμε ένα κατακτάμε... ΤΗΝ ΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΣΙΓΟΥΡΙΑΣ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ και της απόλυτης βεβαιότητας .... αυτό είναι ένα και άλλα ο ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΙΣΜΟΣ...

    βέβαια δικαίωμά σας να συνεχίστε.... δεν έχασε η βενετιά βελόνι...

    στο τέλος οι δύο τάξεις θα αναμετρηθούν πολιτικά με τις κρυμμένες εφεδρείες τους σε πολιτικό επίπεδο...

    αυτά...


    ΥΓ... ότι καταφέρατε προσωπικά δηλαδή να γυρίσετε όλη την χώρα και να ξεδιπλώσετε τις απόψεις σας σας τιμά προσωπικά και το ΕΠΑΜ σας φυσικά... Γιατί όμως τέτοιο άγχος για να το επιβάλλετε στους άλλους?

    αφήστε να παρλάρουν να μελετούν δεν είναι κακό. Όποιος φλέγετε είναι καθήκον του να το πράξει στην ζωή... δεν σημαίνει ότι αυτό ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καταρχάς, η απόψη που εξέφρασα για το γκρουπούσκουλο δεν είναι μόνο δική μου, είναι ο τρόπος που καταλαβαίνει η ιστορία και ο λαός το τι είναι γκρουπούσκουλο. Προσωπικά δεν έχω καμιά όρεξη να επιβάλω σε κανέναν τις απόψεις μου. Αν ήθελα να το κάνω, θα μπορούσα κάλλιστα να δεχθώ μια θέση στην ηγεσία της ΑΝΤΑΡΣΥΑ όταν μου προτάθηκε πριν ενάμισυ χρόνο περίπου. Προτίμησα να κερδίσω την εκτίμηση και το αυτί του κόσμου μόνος μου, χωρίς καμιά στήριξη ή κάλυψη. Μακάρι να υπήρχαν κι άλλοι σαν εμένα. Μακάρι αυτό το συνονθύλευμα που αποκαλείται αριστερά να είχε παράξει ανθρώπους που να με είχαν επισκιάσει με την δουλιά τους στον λαό. Δυστυχώς δεν υπάρχει ούτε ένας. Ούτε είναι προφήτες μόνο και αποκλειστικά στον δικό τους τόπο, δηλαδή στον δικό τους χώρο.
    Το ΕΠΑΜ είναι αποτέλεσμα όχι μόνο της δικής μου δουλιάς, αλλά της ανάγκης των πιο συνειδητοποιημένων αγωνιστών που αναδείχθηκαν από το αυθόρμητο αυθεντικό λαικό κίνημα του περασμένου έτους, να επιχειρήσουν κάτι πιο οργανωμένο. Αυτοί με προσέγγισαν και αυτοί με κέρδισαν στην ιδέα του ΕΠΑΜ. Και μ' αυτούς συνεχίζω.
    Τώρα ποιος έχασε βελόνι και ποια βενετιά, μπορεί να διυλίζετε τον κόνοπα όλοι εσείς οι επαγγελματίες της επανάστασης (στα χαρτιά) στο Revolution, ή στο όποιο άλλο θερινό ή χειμερινό μπαράκι μαζέυεστε, αλλά στις γειτονιές της Ελλάδας που συχνάζω εγώ και οι όμοιοί μου μας απασχολούν άλλα, τελείως διαφορετικά πράγματα...
    Προσωπικά, μπορώ να πω ότι δεν μου καίγεται καρφί για το τι παρλάρουν και τι μελετούν όσοι είναι αιχμάλωτοι του θεού Ήλιου. Ούτε με απασχολεί τι πάνε να κάνουν. Έτσι η αλλιώς αποτυχημένοι ήταν, αποτυχημένοι θα παραμείνουν. Αυτό που ζητώ είναι να μην ασχολούνται μαζί μου, ούτε με το ΕΠΑΜ. Όσο το κάνουν, τόσο θα τους λιανίζω. Το τι αξίζει ο καθένας ας τ' αφήσουμε στην πράξη να το κρίνει.

    ΥΓ: Όποιος μιλά για τάξεις στην σημερινή ελληνική κοινωνία με τους όρους της βιομηχανικής επανάστασης, τότε δεν ξέρει τι του γίνεται... Πολυ περισσότερο όποιος πιστεύει ότι θα δει μια εκ παρατάξεως μάχη ανάμεσα σε δυο ταξικούς στρατούς. Κάτι που δεν έγινε ποτέ και πουθενά. Όποιος θέλει μπορεί να τα πιστεύει. Εδώ υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν ότι οι Ελ θα έρθουν να δώσουν τη μάχη για την ανθρωπότητα. Ποια είναι η διαφορά; Ας πιστεύει καθείς όπου νομίζει στην "τάξη", στον Θεό, στον Αλλάχ, στους Ελ... Ελεύθερος είναι, ή νομίζει ότι είναι. Εμείς στο ΕΠΑΜ δεν μας αρκεί να πιστεύουμε σε κάτι, κάνουμε κάτι πολύ περισσότερο δοκιμαζόμαστε μαζί με τον λαό. Όποιος μπορεί ας το κάνει κι αυτός... Κέρδος θα έχουμε όλοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και μετά απ αυτήν την απάντηση,
    σταματάει η συζήτηση..

    Δεν υπάρχει κάτι άλλο να ειπωθεί :Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. κε Καζάκη

    παρεκτρέπεστε...

    εργάτης είμαι με ΒΑΡΕΑ ΕΙΜΑΙ
    μπαρ έχω να πάω ένα χρόνο

    ΩΣΤΟΣΟ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΑΚΑΙΟ

    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΕΠΑΜ σαν φραξιονισμό εισοδισμό κλπ κλπ

    άλλο η πολιτική αντιπαλότητα άλλο οι φραξιονισμοί

    εγώ δεν είχα καμμιά σχέση με το ΕΠΑΜ ούτε φραξιόνησα εκεί μέσα

    αυτά για να τελειώνουμε

    και για να τελειώνουμε.... έχω την ίδια με την δική σας άποψη για την λεγόμενη άκρα αριστερά και για την αριστερά .... που δεν πιστεύω με δαύτους τους όρους....

    πιστεύω ακράδαντα ότι όλο αυτό το τσούρμο είναι βαθύτατα μικροαστικά στοιχεία ακατάλληλα τις περισσότερες φορές για κάθε τι πέρα από την γκρίνια... η γνώμη μου για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ είναι ότι είναι ένας απόπατος

    ε και?

    πίσω τους υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που πιστεύουν σε ένα καλύτερο αύριο

    πείστε τα καλύτερα άτομα

    νομίζω ότι ξεκαθαρίσαμε τι εννοεί ο καθείς

    αλλά κατανοήστε την έννοια του τελεσιγράφου

    έλεος πιά τόσο δύσκολο είναι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πιστεύω ακράδαντα ότι όλο αυτό το τσούρμο είναι βαθύτατα μικροαστικά στοιχεία ακατάλληλα τις περισσότερες φορές για κάθε τι πέρα από την γκρίνια... η γνώμη μου για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ "είναι ότι είναι ένας απόπατος

      ε και?

      πίσω τους υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που πιστεύουν σε ένα καλύτερο αύριο

      πείστε τα καλύτερα άτομα "

      ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΝ ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ...ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΗΓΕΣΙΕΣ ΤΟΥΣ...ΑΛΛΟ ΤΟ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΤΟ ΑΛΛΟ...ΣΤΟ ΛΑΟ ΔΕ ΔΙΝΕΙ ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΟ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΟΡΓΩΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΟ ΛΑΟ...

      Διαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://www.youtube.com/watch?v=SwuQekcBmuY

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    3. Επειδή δεν ανέχομαι πλέον τον κάθε επαγγελματία ανισσόροπο να επιχειρεί πνευματικές αφοδεύσεις στο blog μου, απ' εδώ και μπρος τα σχόλια θα αναρτώνται μετά από έγκριση...

      Διαγραφή
  14. Καταλαβαίνω την αγωνία του Δ.Καζάκη να στηλιτεύσει τον σεχταρισμό ορισμένων αριστερών σχηματισμών.Δυστυχώς όμως υπερβάλλει.Το κείμενο ''βγάζει'' μια αίσθηση στον αμύητο αναγνώστη οτι οι αριστεροί είναι ''ινστρουχτορες'' που ζούνε εκτός κοινωνίας άποψη βαθιά συντηριτική μην πω και χωροφυλακίστικη της δεκαετίας του 60.Δεν λέω οτι αυτό εννοεί ο Δ.Καζάκης ,λέω όμως οτι ο συντηριτικός αναγνώστης του αυτό θα καταλάβει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή