Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΗΣ ΔΡΑΧΜΗΣ


Dimitris Mitropetros κ. Καζάκη. Υποστηρίζετε με σθένος την γενική πολιτική απεργία, ως την μητέρα όλων των μαχών στη βάση της επανόδου του λαού στην εξουσία της χώρας. Οπως λέει και το δεύτερο ερώτημα, κάποια άτομα περιμένουν τις πεφωτισμένες ηγεσίες και άλλα όχι, είτε αγνοώντας είτε ασπαζομενα το θέμα του εθνικού νομίσματος. Προσωπικά, σε συζητήσεις που έχω συμμετάσχει με άτομα διαφορετικών ιδεολογικών καταβολών, παρατηρώ σαν κοινή συνισταμένη την ανάγκη να βρεθεί ως "αποκούμπι" μια πλατιά συμμαχία, που ενδεχομένως να εκφράζεται και κομματικά σαν "κόμμα της δραχμής" - χωρίς απαραιτήτως να περιορίζεται σε ευσεβείς κοινοβουλευτικές επιδιώξεις - και που θα περιλαμβάνει, ως καθοδηγητικό όργανο αν θέλετε, ένα τύποις "συμβούλιο προσώπων" που είναι αναγνωρίσιμοι στο πλατύ κοινό ( όλοι υπέρ της δραχμής ) και προέρχονται από όλο το πολιτικό φάσμα ( με τις όποιες ιδιαιτερότητες ). Δεδομένου ότι είναι κάτι το οποίο ακούω συχνά, ότι δίνει σε πολύ κόσμο κάποια ασφάλεια η ετερογένεια αυτή και ότι το περιέγραψα όσο πιο καλά μπορούσα, θα ήθελα να μου σχολιάσετε πόσο ρεαλιστικό είναι κάτι τέτοιο και κατά πόσο μπορεί να συμβαδίσει με όσα περιγράφετε. Ευχαριστώ.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Η Πολιτική Γραμματεία του ΕΠΑΜ έχει υιοθετήσει την πρόταση αυτή για ένα «συμβούλιο προσωπικοτήτων» με κοινή βάση την αποδοχή του εθνικού νομίσματος και έχει αρχίσει να έρχεται σε συνεννόηση με όσους ενδιαφέρονται για να γίνει κάτι τέτοιο. Ελπίζω πολύ σύντομα να είμαστε έτοιμοι να ανακοινώσουμε και αυτή την πρωτοβουλία.
Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να υποστείλουμε την σημαία της Γενικής Πολιτικής Απεργίας διαρκείας. Κάθε άλλο. Η λύση του δράματος σήμερα δεν μπορεί να είναι κοινοβουλευτική, διότι η συνταγματική τάξη της χώρας έχει διαστραφεί τόσο πολύ που μόνο μια Συντακτική Εθνοσυνέλευση μπορεί να σου δώσει την δυνατότητα να κάνεις μια καθαρή αρχή υπέρ του λαού και της δημοκρατίας. Το κοινοβούλιο σήμερα αποτελεί το άλλοθι, την βιτρίνα για ένα καθεστώς χούντας και κατοχής πολύ χειρότερο από εκείνα που γνωρίσαμε ιστορικά. Επομένως δεν μπορείς να το διατηρήσεις ως δήθεν αντιπροσωπευτικό όργανο του ελληνικού λαού. Αν το κάνεις τότε θα είσαι αιχμάλωτος ενός νομικού καθεστώτος που δεν σου επιτρέπει στο ελάχιστο να ξεφύγεις από τις δεσμεύσεις που έχουν αναληφθεί σε βάρος του ελληνικού λαού.
Επομένως η Γενική Πολιτική Απεργία διαρκείας και η προετοιμασία της είναι ο μόνος δημοκρατικός τρόπος να περάσει η χώρα στα χέρια του ελληνικού λαού, ώστε ο ίδιος και όχι κάποιος ή κάποιοι στο όνομά του, να αναλάβει την διακυβέρνηση με όρους αληθινής δημοκρατίας χωρίς εξωτερικές και εσωτερικές δεσμεύσεις και εξαρτήσεις. Αυτό δεν σημαίνει ότι αποκλείουμε την συμμετοχή στις όποιες πιθανές εκλογές. Απλά για εμάς οι εκλογές, όπως και οι συνεργασίες είναι ένα βήμα για την εκλαΐκευση, την προετοιμασία και την πραγματοποίηση της Γενικής Πολιτικής Απεργίας. Ακόμη κι αν θεωρήσει κανείς ότι κάτω από μια ιδιοτροπία των συγκυριών οι δυνάμεις υπέρ του εθνικού νομίσματος μπορέσουν να σχηματίσουν μια κοινοβουλευτική πλειοψηφία, ακόμη και τότε πρέπει να είναι έτοιμος ο ελληνικός λαός κατάλληλα οργανωμένος και προετοιμασμένος ώστε να επιβάλλει την θέλησή του με την Γενική Πολιτική Απεργία και να απαιτήσει την Συντακτική Εθνοσυνέλευση. Διαφορετικά θα μείνει στα κρύα του λουτρού για μια ακόμη φορά περιμένοντας μάταια να αναγνωρίσουν οι δωσίλογοι και οι κατακτητές το αποτέλεσμα των εκλογών.

Anna Zouravlioff Προς Δημήτρη Καζάκη: Θα εκφράσω το θαυμασμό μου για τις μακροοικονομικές σας αναλύσεις για τις ιστορικές γνώσεις αλλά και την ερμηνεια των γεγονότων, τις τρομακτικές προβλέψεις σας στις οποίες πέφτεται διαρκώς μέσα, δυστηχώς, και την εντατική προσπάθεια που κάνετε ακούραστα τόσο καιρό να ενημερώνετε τον κόσμο για όλα αυτά που ζούμε και θα ζήσουμε! Επέιδή εκτιμώ αφάνταστα όλη αυτή την προσπάθεια που κάνετε, που ξέρουμε όλοι ότι μπορεί να ρίχνει αλάτι στις πληγές, αλλά η αλήθεια έχει τεράστια αξία, θα ήθελα να σας δω να οργανώνετε τόσο καλά όσο το ΕΠΑΜ μια ομάδα συνειδητοποιημένη και δυναμική, όπως ξεκίνησε αρχικά τότε στην Πλατεία Συντάγματος, που όλοι ενωμένοι επιστήμονες και διανοούμενοι, κατεβήκατε και εμψυχώσατε τον κόσμο ώστε να δώσει ένα δυναμικό παρών και μια αξέχαστη εμπειρία πατριωτισμού και αισιοδοξίας. Το ξέρω, από τότε συνέβησαν πολλά, σκορπίστήκατε, ανησυχείτε όλοι, και όλοι μας τελικά ζούμε τη μέρα της μαρμότας επι 3 χρόνια, χωρίς να όχι να βλέπουμε φως, αλλά πλεον πέφτουμε στο γκρεμό!!! Αγαπητέ Δημήτρη, δεν έχω πια καμμιά απορία για το ότι το εθνικό νόμισμα αποτελεί νομοτέλεια, τα έχεις πει όλα και εσύ και άλλοι, θέλω να σε παρακαλέσω να χρησιμοποιήσεις τις ικανότητές σου ώστε να ξαναμαζευτήτε όλοι, όπως τότε! Δεν έχουμε χρόνο, εσύ το ξέρεις καλύτερα και καταλαβαίνω την αγανανάκτησή σου και την ορμή σου, αλλά νικάει ο ''εξυπνότερος''. Ο ελληνας ζει 50 χρόνια χωρίς πόλεμο, δεν θέλει εμφύλιο, δεν θέλει Αραβική Άνοιξη, θελει να πρυτανεύσει η λογική και να αναγκαστούν ''ΟΙ'' να παραδώσουν τα όπλα!!! Μόνο μια μαζική παρουσία του κόσμου θα δώσει τη λύση, αλλά θα προηγηθεί και θα ηγηθεί η μαζική παρουσία του επιστημονικού κόσμου και των διανούμενων. Δεν σου ρίχνω ευθύνες, σε παρακαλώ να προσπαθήσεις να το οργανώσεις!!! Σε χαιρετώ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Κατανοώ την ανησυχία σας και να είσαστε σίγουρη ότι κάνουμε ότι μπορούμε προς αυτή την κατεύθυνση. Δεν αρνηθήκαμε τις συνεργασίες, αρκεί να έχουν ξεκάθαρο στόχο την ανατροπή αυτής της κατάστασης. Δεν μπλέξαμε ποτέ σε ίντριγκες και πάρε-δώσε παρασκηνίου, ούτε βάλαμε νερό στο κρασί μας για μια καρέκλα. Θα κάνουμε ότι μπορούμε για να συγκεντρωθούν όλες εκείνες οι δυνάμεις που μπορούν να έχουν κοινό στόχο. Όμως την λύση θα την δώσει ο λαός στους δρόμους, στη γειτονιά, στην πόλη και στο χωριό. Χωρίς αυθεντικά παλλαϊκή οργάνωση δεν πρόκειται να δούμε άσπρη μέρα.

Γιώργος Σ. Τσιάμης: Dimitris Kazakis, συμφωνώ απόλυτα με τις απόψεις σας για το ρόλο του κράτους στην επιχειρηματικότητα και στο δημόσιο έλεγχο. Το ερώτημα είναι αν είναι εφικτή η εφαρμογή μίας τέτοιας πολιτικής ή διάφοροι γεωπολιτικοί παράγοντες οφείλουν να μπουν ως άγνωστοι παράγοντες στη λύση της εξίσωσης. Δηλαδή ο διεθνής συσχετισμός δυνάμεων πόσο θα παρεμποδίσει τέτοιες λύσεις;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Για να μετρηθεί η επίδραση των γεωστρατηγικών όρων του όλου προβλήματος της μετάβασης σε μια οικονομία απαλλαγμένη από την κυριαρχία των «μη λειτουργικών επενδυτών», θα πρέπει να πάρουμε υπόψη μας την γενική κατάσταση της παγκόσμιας οικονομία και πολιτικής. Η παγκόσμια οικονομία και πολιτική βρίσκεται στην χειρότερη κατάσταση που έχει βρεθεί ποτέ μετά τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο. Η παγκόσμια οικονομία βρίσκεται στην δίνη μιας παγκόσμιας κρίσης που την κάνει τόσο εύθραυστη και ευάλωτη όσο ποτέ άλλοτε. Αυτό έχει την αντανάκλασή του και στην παγκόσμια πολιτική όπου πυροδοτούνται διαρκώς νέες αντιθέσεις και κλιμακώνονται ακόμη και σε πολεμικές αναμετρήσεις. Η παγκόσμια οικονομία πρέπει να αλλάξει εσωτερική αρχιτεκτονική με όρους βίαιης προσαρμογής και διάλυσης παραδοσιακών δομών και η παγκόσμια πολιτική αναλαμβάνει να αλλάξει ριζικά σύνορα, κυριαρχίες, συσχετισμούς δύναμης.
Τι σημαίνουν όλα αυτά; Κάτι πολύ απλό. Μια χώρα του μεγέθους της Ελλάδας μπορεί κάλλιστα να αλλάξει ρώτα αξιοποιώντας επιθετικά την κατάσταση της παγκόσμιας οικονομίας και πολιτικής. Αν υπάρξει μια ριζική ανατροπή στην Ελλάδα, θα δημιουργηθεί τέτοιο τσουνάμι στις παγκόσμιες αγορές που θα χρειαστούν μήνες οι μεγάλες οικονομίες και τα διεθνή κέντρα για να το αντιμετωπίσουν. Ιδίως αν η Ελλάδα φροντίσει να συντηρεί αυτό το κλίμα αναταραχής με παρεμβάσεις στις αγορές, με διεθνοποίηση του προβλήματός του χρέους, με το να εγκαλέσει – όπως προβλέπεται από το διεθνές δίκαιο – το πολιτικό προσωπικό της ευρωζώνης για εγκληματικές πράξεις εναντίον του ελληνικού λαού και κατά της ανθρωπότητας, κοκ. Αρκεί να έχεις ως χώρα την πρωτοβουλία των διεθνών κινήσεων και η κατάρρευση των αγορών, το βύθισμα σ’ ένα νέο μεγάλο παγκόσμιο κραχ θα κάνει τα υπόλοιπα. Με δεδομένο ότι η χώρα θα έχει σταματήσει μονομερώς και ολοκληρωτικά τις πληρωμές χρέους, θα έχει απεξαρτηθεί από τις εξωτερικές αγορές κεφαλαίου και θα έχει θέσει υπό καθεστώς χρεοκοπίας και δημόσιου ελέγχου το εγχώριο τραπεζικό σύστημα, δεν θα έχει να φοβηθεί από τις αναταραχές των αγορών και το παγκόσμιο κραχ. Πολύ περισσότερο αν φροντίσει, που οπωσδήποτε θα το κάνει από τα πρώτα εικοσιτετράωρα, να αλλάξει την χαρτογραφία, αλλά και τους όρους των διεθνών οικονομικών της σχέσεων ώστε να βασίζονται σε διακρατικές επαφές και συμφωνίες, χωρίς να είναι έρμαια των διεθνών χρηματιστηρίων.
Αν σας ανησυχεί τυχόν πολεμική επέμβαση από μεριάς της ευρωζώνης, ή των ΗΠΑ, θα σας έλεγα ότι πολύ, μα πάρα πολύ δύσκολα θα υπήρχε μια τέτοια εξέλιξη. Καταρχάς καμιά από αυτές τις χώρες δεν τολμά να επέμβει εκεί όπου υπάρχει και δυναμώνει ένα αρραγές εθνικό μέτωπο στην βάση της παλλαϊκής άμυνας. Κι αυτό να είσαστε σίγουρος ότι θα υπάρξει από την πρώτη στιγμή. Διότι, αφενός, όλος ο ελληνικός λαός θα δει από τα πρώτα κιόλας εικοσιτετράωρα να αλλάζει η ζωή του προς το καλύτερο και, αφετέρου, η λαϊκή δικαιοσύνη θα μας απαλλάξει από τους φύσει, θέση και κατ’ επάγγελμα προδότες. Αν ξηλωθεί ολόκληρο το προδοτικό, διεφθαρμένο και φαύλο οικονομικό και πολιτικό καθεστώς της χώρας από τις πρώτες ημέρες της μεγάλης ανατροπής, τότε που θα βρει ο εξωτερικός εχθρός την Πέμπτη Φάλαγγα που χρειάζεται για δολιοφθορά του εσωτερικού μετώπου;
Όσο για την Τουρκία, που από τις γειτονικές χώρες είναι η μόνη που στρατιωτικά μπορεί να απειλήσει την Ελλάδα, ισχύει και γι’ αυτήν το ίδιο. Πολύ περισσότερο που έχει αποδειχθεί πόσο ευάλωτο είναι το εσωτερικό της μέτωπο στην πιθανότητα πολέμου. Αυτό αποδείχθηκε στην περίπτωση της Συρίας, όπου ενώ το Τουρκικό κατεστημένο ήταν έτοιμο να επιτεθεί οι λαοθάλασσες που ξεχύθηκαν στους δρόμους των τουρκικών πόλεων απέτρεψαν την απειλή της πολεμικής αναμέτρησης. Άλλωστε, όποιος γνωρίζει την εσωτερική κατάσταση στην Τουρκία, ξέρει πολύ καλά ότι δεν είναι σε θέση να αντέξει ευρείες πολεμικές επιχειρήσεις.

Βασίλης Σταμάτης DIMITRIS KAZAKIS Υπάρχουν 3 τρόποι να αποκτήσει χρήματα ένα κράτος, δανεισμός, νομισματική κυριαρχία και παραγωγή. Όλοι οι τρόποι μπορούν να χρησιμοποιηθούν ταυτόχρονα, ο ένας δεν αποκλείει τους άλλους. Ποια είναι όμως τα χαρακτηριστικά του κάθε τρόπου; Υπάρχει βασικός προαπαιτούμενος τρόπος, βάση του οποίου εξαρτώνται οι άλλοι; Εμείς ποιόν τρόπο ΠΡΕΠΕΙ να ακολουθήσουμε εδώ που βρισκόμαστε σήμερα;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Οι 3 τρόποι απόκτησης χρήματος είναι ο εξωτερικός δανεισμός, η κοπή εθνικού νομίσματος και το πλεονασματικό εξωτερικό ισοζύγιο εμπορευμάτων και υπηρεσιών. Ο εξωτερικός δανεισμός καθώς και η προσέλκυση ξένου κεφαλαίου είναι οι πιο επαχθείς τρόποι άντλησης χρηματικών ροών για μια οικονομία. Η εξάρτηση από εξωτερικά δάνεια και κεφάλαια μιας εθνικής οικονομίας την μετατρέπει σε υποχείριο των δανειστών της και των κεφαλαιοκρατών του εξωτερικού. Όπως γίνεται π.χ. με την Ελλάδα από την εποχή που ιδρύθηκε επίσημα ως κράτος. Η κοπή εθνικού νομίσματος στο βαθμό που γίνεται από το κράτος με εθνικοποιημένη την κεντρική τράπεζα επιτρέπει την ροή χρήματος στην οικονομία χωρίς να προστίθεται χρέος, χωρίς να φορτώνεται με χρέος τόσο το κράτος, όσο και η οικονομία. Ιδίως αν το χρήμα κυκλοφορεί στην οικονομία όχι με την μορφή εσωτερικών δανείων από τις εγχώριες τράπεζες, αλλά με διαμέσου της αναδιανομής εισοδήματος υπέρ των εργαζόμενων στρωμάτων. Δηλαδή αν το χρήμα που κόβει το κράτος δίνεται στην οικονομία με την μορφή αυξήσεων μισθών, συντάξεων και λαϊκών εισοδημάτων εν γένει, τότε περιορίζεται δραστικά και το ιδιωτικό χρέος των νοικοκυριών και αυξάνεται η δυνατότητα αποταμίευσης. Στον βαθμό που η εσωτερική αγορά και οικονομία δεν ελέγχεται από καρτέλ, τραστ και ιδιωτικά μονοπώλια, τότε οι αυξήσεις αυτές δεν δημιουργούν πληθωριστικές πιέσεις γιατί διευρύνουν τον τζίρο στην αγορά και αυξάνουν τις ευκαιρίες επένδυσης. Αν μάλιστα υπάρχει σχέδιο που διευκολύνει τις επενδύσεις στην παραγωγή, πρώτα και κύρια διαμέσου των δημοσίων επενδύσεων, τότε δημιουργούνται νέες θέσεις σταθερής απασχόλησης με αυξημένες απολαβές. Τίποτε απ’ όλα αυτά δεν δημιουργεί πληθωριστικές πιέσεις.
Το πλεονασματικό εμπορικό ισοζύγιο προσθέτει χρήμα στην εθνική οικονομία. Όμως κάτι τέτοιο προϋποθέτει μια οικονομία με τέτοια παραγωγή και παραγωγικότητα της εργασίας που να μπορεί να υποκαθιστά τις εισαγωγές και να έχει την δυνατότητα σημαντικών εξαγωγών. Για να γίνει κάτι τέτοιο απαιτούνται επενδύσεις υψηλού επιπέδου και υψηλός βαθμός ανάπτυξης των παραγωγικών δυνάμεων μιας οικονομίας.
Ποια από τις τρεις μεθόδους μπορεί να αξιοποιήσει σήμερα η ελληνική οικονομία; Προφανώς δεν μπορεί να συνεχίσει να εξαρτάται από τον εξωτερικό δανεισμό, ούτε από την προσέλκυση ξένων επενδύσεων. Οι ξένες επενδύσεις για να είναι επωφελείς για μια εθνική οικονομία θα πρέπει πρώτα αυτή να βρίσκεται σε αναπτυξιακή τροχιά με επίπεδο επενδύσεων στο εσωτερικό τέτοιο ώστε να αποζητά συγκεκριμένες επενδύσεις στην παραγωγή και την τεχνολογία που προσθέτουν νέες θέσεις σταθερής απασχόλησης, αυξάνουν τα εισοδήματα και την κατανάλωση μέσα από την αύξηση της προστιθέμενης αξίας. Μια οικονομία υπό καθεστώς χρεοκοπίας δεν μπορεί να προσελκύσει τέτοιες επενδύσεις, παρά μόνο αρπαχτικά, πτωματοφάγα όρνια που ειδικεύονται στην διάλυση των οικονομιών και στην αξιοποίηση έτοιμων μεριδίων αγοράς και περιουσιακών στοιχείων.
Το πλεονασματικό εμπορικό ισοζύγιο είναι όνειρο θερινής ή χειμερινής νυχτός υπό την υπάρχουσα κατάσταση. Επομένως μόνο με την κοπή εθνικού κρατικού νομίσματος θα μπορέσει η οικονομία να χρηματοδοτηθεί χωρίς να προσθέτει ιδιωτικό και δημόσιο χρέος, αλλά και να χρηματοδοτήσει διαμέσου της αύξησης των λαϊκών εισοδημάτων των αναγκαίων επενδύσεων και της ανάπτυξης της χώρας. Αρκεί βεβαίως η νέα λαοκρατούμενη εξουσία να αρνηθεί και να διαγράψει μονομερώς το υπάρχων δημόσιο χρέος μαζί με τις δεσμεύσεις που το συνοδεύουν, να εθνικοποιήσει την Τράπεζα της Ελλάδας και τις μεγάλες ιδιωτικές τράπεζες για να τις αφήσει να χρεοκοπήσουν ώστε να διαγραφούν τα ιδιωτικά χρέη και να επιβάλλει καθεστώς αυστηρού ελέγχου στην κίνηση κεφαλαίου από και κυρίως προς το εξωτερικό.

13 σχόλια:

  1. Τα περισσότερα που γράφεις είναι εντάξει Δημήτρη, το λαοκρατούμενη εξουσία θέλει λίγο επεξεργασία. Πότε θα ξέρουμε ότι έχουμε λαοκρατούμενη εξουσία; Μπορεί να υπάρξει λαοκρατούμενη εξουσία;
    Και στην περίπτωση που έχουμε λαοκρατούμενη εξουσία, τι θα γίνει αν αυτή δεν κατανοεί την αξία της πολιτικής, ιδίως της οικονομικής πολιτικής πού προτείνεις; Λαμβάνοντας υπόψη ότι εσύ σπούδασες και ερεύνησες το αντικείμενο αρκετό καιρό και σε ένα περιβάλλον, όπου τα τεράστια οικονομικά - τραπεζικά συμφέροντα παραπληροφορούν συστηματικά περισσότερο από 150 χρόνια ενάντια στην οικονομική πολιτική που εσύ προτείνεις, ενώ ο οποιοσδήποτε πολίτης δεν έχει εμβαθύνει επειδή κυρίως δεν έχει χρόνο για να ξεπεράσει όλα τα βουνά της παραπληροφόρησης, και άλλοι πολίτες επειδή δεν ενδιαφέρονται για οποιονδήποτε λόγο γι αυτά τα θέματα, και είναι δικαίωμά τους, τι θα γίνει λοιπόν αν αυτή η λαοκρατούμενη εξουσία δρά εναντίον του λαού χωρίς καλά καλά να το καταλαβαίνει, επειδή απλά δεν ξέρει να δράσει υπέρ του λαού;

    Ηλίας Α. Λυμπέρης


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανταστικές οι απαντήσεις σας κ. Καζάκη, που περιέχουν συμπυκνωμένο νόημα, ουσίας, για τόσο σημαντικά θέματα.

    Σχετικά με τη "Συμμαχία της Δραχμής" ή όπως αλλιώς θα λέγεται, αποτελούμενη από αναγνωρισμένες προσωπικότητες -επιστήμονες, προσωπικά εκτιμώ ότι θα είναι η καλύτερη κίνηση από όσες έχουν γίνει μέχρι τώρα, από ιδρύσεως του Ε.ΠΑ.Μ γιατί απλούστατα θα έχει μαζική απήχηση! Είναι αυτό ακριβώς που χρειαζόμαστε τώρα επειγόντως, κινήσεις μαζικής απήχησης, που κανουν "κλικ" στο μεγάλο σώμα του Ελληνικού λαού! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Hermes
    Σαφώς και μπορεί να υπάρξει λαοκρατούμενη εξουσία, όπως η θαυμάσια λαοκρατούμενη εξουσία των πολιτών που υπήρξε στην Αθήνα και κράτησε 140 χρόνια (δημοκρατία του Εφιάλτη 462-322ΠΧ) τότε που δημιουργήθηκε ο λαμπρός, μέχρι σήμερα κλασικός πολιτισμός που όλοι θαυμάζουν!

    Ο λαός δεν είναι ένα πλήθος καθυστερημένων, μέσα στο λαό υπάρχουν χιλιάδες έξυπνοι άνθρωποι. Αν ο λαός ακούσει τα σωστά επιχειρήματα -αυτά που τα ΜΜΕ σήμερα προσπαθούν συστηματικά και μεθοδικά να ΜΗ φτάσουν στα αυτιά του -ούτε καν στα διαλείμματα της παραπληροφόρησης, θα καταλάβει. Και ήδη καταλαβαίνουν όλο και περισσότεροι άνθρωποι μέρα-με-τη-μέρα με όλες τις προσπάθειες που γίνονται από όσους αγωνίζονται στην κατεύθυνση αυτή -έστω με τα αναμενόμενα γραμμικά αποτελέσματα. Πόσο μάλλον με κινήσεις μαζικής απήχησης, που μόλις τώρα ξεκινούν!

    Οποιαδήποτε άλλη λύση "για το καλό του λαού", ερήμην του λαού, (όπως έχει αναπτύξει εκτενώς ο κ. Καζάκης), είναι όχι μόνο ύποπτη αλλά και παντελώς καταδικασμένη. Αντίθετα, καμία δύναμη στον κόσμο δεν μπορεί να νικήσει έναν ενήμερο, ενεργοποιημένο και ενωμένο λαό, γι' αυτό, αυτός είναι ο μόνος δρόμος και ο μόνος στόχος. Πρέπει όλοι να τα δώσουμε όλα σε αυτή την κατεύθυνση, με όλα τα διαθέσιμα μέσα (ειρηνικά εννοείται)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλληνα είχα γράψει πρίν λίγες μέρες:

      Είχε πεί ο Σωκράτης ότι η δημοκρατία είναι η οδός προς την χειρότερη δικτατορία, αλλά την σοφία το Σωκράτη συνεχίζουμε να την δηλητηριάζουμε, διότι εμείς τα ξέρουμε όλα ενώ ο Σωκράτης, όπως έλεγε, ήξερε μόνο ένα πράγμα, ότι δεν ξέρει τίποτα.

      Την δημοκρατία στην αρχαία Ελλάδα δεν την δημιούργησε ο λαός αλλά η ισχυρή οικογένεια (το τζάκι) των Αλκμεωνιδών με τον Κλεισθένη για να επικρατήσει στην εξουσία εναντίον της ισχυρής οικογένειας των Πεισιστρατηδών.

      Η δημοκρατία στην αρχαία Ελλάδα, δολοφόνησε ή προσπάθησε να δολοφονήσει περισσότερο από κάθε άλλο πολίτευμα της αρχαίας Ελλάδος, πάρα πολλούς φιλολαϊκούς ανθρώπους, ελάχιστους απ' αυτούς, τους Σωκράτη, Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Αριστοφάνη, Ευριπίδη, Θουκυδίδη, Αντιφών, Καλλίστρατο, Διαγόρα, Αναξαγόρα, Φειδία, Δημοσθένη, Μιλτιάδη, Αριστείδη, θεμιστοκλή, Φωκίωνα, Ξενοφώντα.

      (από έρευνα τού Γεώργιου Ι. Στασινόπουλου πήρα κάποια στοιχεία)


      Πιό κάτω παραθέτω ένα άρθρο που δείχνει ένα παράδειγμα για το ποιά είναι η δημοκρατία, και πώς διαμορφώνεται σήμερα με τα μέσα μαζικού υπνωτισμού. Στην αρχαία Ελλάδα παρόμοια δουλειά την έκαναν οι λεγόμενοι δημαγωγοί. Οπωσδήποτε σήμερα η δημαγωγία είναι πολύ πιό αποτελεσματική.

      Δεν υπάρχει από την μία η "δημοκρατία" σε εισαγωγικά δηλαδή η ψεύτικη δημοκρατία και από την άλλη η πραγματική δημοκρατία. Η δημοκρατία είναι ο τέλεια παραλλαγμένος (καμουφλαρισμένος) δρόμος προς την εκμετάλευση ανθρώπου από ανθρώπου και εκφυλισμό της ανθρωπότητας.

      Ούτε δημοκρατία χρειαζόμαστε, ούτε δικτατορία.
      Μόνο με την φιλολαϊκή αξιοκρατία μπορούμε να κάνουμε ουσιαστικά βήματα προς την ευημερία και την ελευθερία όλων.

      Και για να το πώ και με άλλα λόγια όχι ο λαός στην εξουσία, αλλά φιλολαϊκή αξιοκρατία, δηλαδή συγκεκριμένες θέσεις εξουσίας τις παίρνουν κατάλληλοι άνθρωποι πού έχουν επιλεχτεί από ανθρώπους που γνωρίζουν αρκετά καλά το αντικείμενο της θέσεως αυτής. Και, ταυτοχρόνως, πρέπει να ελέγχεται αν γίνονται βήματα προς την γενική κατεύθυνση, μην σας κοροϊδεύουν οι δημαγωγοί, δεν είναι η δημοκρατία αλλά η γενική κατεύθυνση είναι η ευημερία και η ελευθερία όλων.

      Ηλίας Α. Λυμπέρης



      Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, Η ΥΠΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ ΖΟΜΠΙ

      Όταν κάποιος παρακολουθεί τηλεόραση, δέχεται μια ακτινοβολία που τον βάζει σε μια κατάσταση όμοια με αυτήν που πετυχαίνουν οι υπνωτιστές.
      Δεν πρόκειται για μια ακόμη θεωρία συνωμοσίας, αφού το παραπάνω έχει αποδειχθεί επιστημονικά.
      Μέσα σε μόλις 30 δευτερόλεπτα τηλεοπτικής παρακολούθησης, ο ανθρώπινος εγκέφαλος μπαίνει σε μια σταθερή φάση, όπου παράγει μόνο χαμηλά κύματα άλφα, που αποτυπώνονται και σε εγκεφαλογράφημα.
      Σε ένα πείραμα, όπου συνέδεσαν μερικά παιδιά σε μηχάνημα EEG, οι τηλεοράσεις ήταν προγραμματισμένες να σβήσουν μόλις οι εγκέφαλοι των παιδιών έπιαναν τα κύματα άλφα. Παρά τις οδηγίες που τους είχαν δοθεί, για να αυτοσυγκεντρωθούν, κανένα από αυτά δεν μπόρεσε να ...κρατήσει την τηλεόραση αναμμένη περισσότερο από 30 δευτερόλεπτα.
      Η εγκεφαλική αυτή κατάσταση είναι ίδια με αυτήν που χρησιμοποιούν οι υπνωτιστές και οι θεραπευτές, για να βοηθήσουν ανθρώπους να κόψουν το κάπνισμα, να μειώσουν το φαγητό, κλπ.
      Πρόκειται για μια κατάσταση όπου παύει σχεδόν τελείως η συνειδητότητα, και στην ουσία παρακάμπτεται, έτσι ώστε οι όποιες οδηγίες δίνονται, να πηγαίνουν κατευθείαν στο υποσυνείδητο.
      Στη συνέχεια, το υποσυνείδητο μυστικά και σιωπηλά, κατευθύνει τις συνειδητές δραστηριότητες σύμφωνα με τις οδηγίες που του δίνονται.
      Σε αυτή τη κατάσταση συνείδησης, όπως επιβεβαιώνουν οι υπνωτιστές, οποιαδήποτε προφορική ή οπτική οδηγία δίνεται, εκλαμβάνεται από τον εγκέφαλο ως εντολή...

      http://wwwaristofanis.blogspot.gr/2013/01/blog-post_1852.html

      http://theblotch.com/wordpress/?p=1730

      Διαγραφή
    2. Και όπως έχει φτάσει σε μένα η Ιστορία, ο χρυσός αιώνας του Περικλή οφειλόταν κυρίως στον Περικλή (και σε συγκεκριμένους πρίν από αυτόν) ο οποίος ναι μεν ήταν δημοκράτης αλλά δεν δεχόταν τις προσκλήσεις για συζήτηση των δημαγωγών στην αγορά της Αθήνας, και γενικά απέφευγε τον όχλο και δεν παρασυρόταν απ' αυτόν.

      Αλλά για μένα η Ιστορία δεν είναι τόσο απαραίτητη για να κατανοήσει κάποιος την ανθρωπότητα και την διακυβέρνησή της, άλλωστε η Ιστορία μπορεί άνετα να είναι ελλιπείς ή να είναι προιόν παρερμηνείας ή παραπληροφόρησης. Πιό πολύ χρειάζεται αυτογνωσία και να μαθαίνουμε από την ίδια μας την ζωή.

      Ηλίας Α. Λυμπέρης



      Διαγραφή
    3. Όταν κάποιος φτιάχνει την μηχανή από το αυτοκίνητό του επιλέγει ένα συγκεκριμένο μέλος του λαού με κριτήρια συνήθως ότι πράγματι αυτό το συγκεκριμένο μέλος του λαού έχει ξαναφτιάξει μηχανή του συγκεκριμένου τύπου αυτοκινήτου. Γιατί να περιμένει από το λαό γενικά και αόριστα να το εγκρίνει γενικά και αόριστα για να φτιάξει το αυτοκίνητό του; Επίσης ο οποιοσδήποτε μπορεί να επιλέξει να γίνει μηχανικός του συγκεκριμένου τύπου αυτοκινήτου, όμως δεν γίνονται όλοι.

      Το παραπάνω είναι ένα παράδειγμα λειτουργικής ζωής. Και αυτό συνήθως κάνουμε με πολλά πράγματα ακόμα στην καθημερινή μας ζωή, ευτυχώς.
      Γιατί να μην κάνουμε το ίδιο (αξιοκρατία) και με την φιλολαϊκή διακυβέρνηση της χώρας, μήπως η φιλολαϊκή διακυβέρνηση της χώρας είναι λιγότερο σημαντική από της άλλες υποθέσεις της ζωής;

      Λοιπόν οποιοδήποτε μέλος του λαού να μπορεί να επιλέξει να μάθει και να δοκιμαστεί όσον αφορά την φιλολαϊκή διακυβέρνηση. Κι όταν πραγματικά κατέχει από φιλολαϊκή διακυβέρνηση και το δείχνει στην πράξη να συμμετέχει σε αυτή.
      Σε άλλες κοινές με άλλους ανθρώπους υποθέσεις μπορεί να συμμετέχει στις αποφάσεις εφόσον κατέχει τις υποθέσεις στην πράξη.

      Με δυό λόγια φιλολαϊκή αξιοκρατία χρειαζόμαστε και όχι να παρασυρόμαστε από την γοητεία της γενίκευσης "ο λαός στην εξουσία", με αποτέλεσμα στην δεύτερη περίπτωση, τα μέλη του λαού να άγονται και φέρονται από τους δημαγωγούς και εναντίον των συμφερόντων τους.

      Ηλίας Α. Λυμπέρης

      Διαγραφή
  4. Έχω την ίδια απορία με το φίλο Ηλία... Πώς μπορεί ο λαός -όχι πως υποτιμώ τις δυνατότητές του-, να διοικήσει, να θέσει σε εφαρμογή ένα εθνικό πλάνο αναδιοργάνωσης και να αντιμετωπίσει τα επιμέρους τεχνικά συναλλακτικά ζητήματα κατά την αλλαγή σε εθνικό νόμισμα... Πώς θα μπορεί μετά από την χρόνια και στοχευμένη προπαγάνδα, να παίρνει αποφάσεις τελείως αντίθετες με την πεπατημένη... Απαιτείται εκτός από πατριωτικό φρόνημα και εθνική αξιοπρέπεια -που όλοι την έχουμε- και γνώσεις εξαιρετικά εξειδικευμένες...

    Όταν πατάς σε ξένα και ανεξερεύνητα εδάφη χρειάζεσαι ιχνηλάτη μεγατόνων σε γνώσεις...Εκεί σκαλώνω και εγώ φίλε μου Δημήτρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Hermes
    --- Ο Σωκράτης ήταν ο ίδιος ευγενής και όπως οι περισσότεροι ευγενείς τότε, δεν μπορούσε να ανεχτεί με τίποτα την ιδέα της εξουσίας των πολιτών, δηλαδή τη δημοκρατία.
    Αν πιστεύεις ότι δεν χαριτολογούσε και μόνο, με τη φράση “το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν ξέρω τίποτα”,τότε θα πρέπει να πάρεις στα σοβαρά το νόημα που προσπαθούσε να μεταδώσει -ότι δηλαδή δεν είναι αλάνθαστος.

    --- Όχι ακριβώς. Όλα ξεκίνησαν με τη μεταρρύθμιση του Σόλωνα το 594πχ που έδωσε δικαιώματα στον λαό φτιάχνοντας το θεσμικό πλαίσιο. Ακολούθησε η μεταρρύθμιση του Κλεισθένη προς το δημοκρατικότερο που δημιούργησε τις προϋποθέσεις λειτουργίας των πολιτικών θεσμών, διατηρώντας όμως την εξουσία και την εποπτεία των ευγενών. Μετά οι βελτιώσεις των Θεμιστοκλή, Αριστείδη και Ξάνθιππου, το πραξικοπηματικό καθεστώς των γαιοκτημόνων ευγενών, η μετατροπή της Αθήνας σε πρώτη ναυτική δύναμη από τον Θεμιστοκλή που μείωσε την εξάρτηση του λαού από τους γαιοκτήμονες ευγενείς.
    Τότε δημιουργήθηκε το επαναστατικό λαϊκό κίνημα του Εφιάλτη (όχι του Τραχίνιου), γιο του Σοφωνίδου, που αποσκοπούσε στη πλήρη κατάργηση των διακρίσεων σε ευγενείς και λαό.
    Ο Εφιάλτης χρησιμοποίησε τα λαϊκά δικαστήρια του Σόλωνα για να εξοντώσει τους περισσότερους Αρεοπαγίτες,. Είχε γίνει ο τρόμος τους γι' αυτό επικράτησε η λέξη “εφιάλτης” μέχρι σήμερα!
    Ο Εφιάλτης μαζί με τον Αρχέστρατο, το 462πχ σε παλλαϊκή συγκέντρωση της Αθήνας και του Πειραιά, ζήτησαν την κατάλυση της εξουσίας των ευγενών. Μετέφεραν την εξουσία στον λαό και ονόμασαν το πολίτευμα "Δημοκρατία": Ανάθεση της πολιτικής εξουσίας στους πολίτες άμεσα και όχι δια αντιπροσώπων, με ίδια πολιτικά δικαιώματα για όλους!

    Η δημοκρατία που ακολούθησε για 140 χρόνια δεν έχει καμία σχέση με οποιοδήποτε άλλο καθεστώς βαφτίστηκε "δημοκρατία" παγκοσμίως. Έδωσε το καλύτερο δείγμα διακυβέρνησης μιας χώρας στις πιο αντίξοες συνθήκες, δημιούργησε τον Ελληνικό πολιτισμό, έκανε τη δημοκρατική Αθήνα μαγνήτη όλων των σοφών, δημιούργησε έναν λαό με υψηλή πολιτική παιδεία που δεν μπορούσε να τον ξεγελάσει κανένας δημαγωγός. Για τα ειδικά θέματα συμβουλεύονταν τους ειδικούς, ενώ είχαν προστατέψει όλους τους θεσμούς από τη διαφθορά κλπ με ένα έξυπνο σύστημα.

    Περιττό να αναφέρω ότι αποσιωπήθηκε από τους ιστορικούς της εποχής και μετέπειτα, το κίνημα και η εγκαθίδρυση της δημοκρατίας από τον Εφιάλτη, και η ιστορία διδάσκεται από τότε διαστρεβλωμένη, αποδίδοντας ψευδώς τον πολιτισμό εκείνης της περιόδου στον Περικλή.

    --- Αφού λοιπόν η δημοκρατία υπήρξε και λειτούργησε εκπληκτικά καλά και αξιοκρατικά μία και μόνο φορά στην ιστορία της ανθρωπότητας, ότι δεινά έχουν υπάρξει στην ιστορία κατά του ανθρώπου και των λαών, θα πρέπει να τα αναζητήσεις σε οποιοδήποτε άλλο πολίτευμα και συνήθως σε αυτά στο οποία υποτίθεται οι λίγοι εκλεκτοί και ειδικοί, αποφάσιζαν (και συνεχίζουν να αποφασίζουν) για το καλό των πολλών, ερήμην τους -σε πλήρη αντίθεση με τους λίγους που σε προβληματίζει για το πως συμπεριφέρθηκε αδιάκριτα η δημοκρατία. Αν το ψάξεις όμως, θα δεις ότι στις περισσότερες περιπτώσεις, έφταιξαν.

    --- Σχετικά με την ύπνωση της τηλεόρασης, κείμενα που αναφέρονται σε έρευνες χωρίς τις αντίστοιχες πηγές, είναι αναξιόπιστα. Οι παλιές τηλεοράσεις CRT, λόγο σάρωσης της οθόνης από μια και μόνο κουκκίδα πάνω σε φώσφορο, είχαν έντονο τρεμόπαιγμα όλης της οθόνης (flicker) και είναι πιθανό να επηρέαζε με τον ένα ή άλλο τρόπο. Σήμερα όμως, οι ψηφιακές οθόνες δεν έχουν καθόλου τρεμόπαιγμα. Για την “ύπνωση” των ΜΜΕ ψάξε στην επιστήμη της επικοινωνίας και του Μάρκετινγκ, που όλη η γνώση που συλλέγεται για τις αδυναμίες του ανθρώπου από συνεχείς σχετικές έρευνες, καταλήγει να χρησιμοποιείται συστηματικά και μαζικά εναντίων του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Stratos
    Όπως στη δημοκρατία του Εφιάλτη, στα ειδικά θέματα ο λαός μπορεί να ακούσει τους ειδικούς που θα του αναπτύξουν τη σωστή επιχειρηματολογία και να επιλέξει, έτσι τη τελική απόφαση θα την πάρει ο ίδιος ο λαός και όχι κάποιος εκπρόσωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλοι είμαστε λαός και όλοι είμαστε μοναδικά άτομα. Ούτε εξαρτώμενοι, ούτε ανεξάρτητοι είμαστε, αλλά αλληλεξαρτόμενοι.

    Ούτε δημοκρατία, ούτε δικτατορία, ούτε ευγενείς. Ούτε ανώτερος, ούτε κατώτερος και ούτε ίσος αλλά ο καθένας είναι μοναδικός.

    Η σκέτη πληροφόρηση δεν είναι πραγματική γνώση. Όταν η πληροφορία εφαρμόζεται τότε ξεκινάει η γνώση. Η σκέτη πληροφόρηση όταν ληφθεί ως γνώση είναι υπνωτισμός. Η ύπνωση δεν έχει ανάγκη από άλλες τεχνολογίες αρκεί κάποιος να νομίζει ότι ξέρει μόνο και μόνο επειδή έχει αποδεχτεί μια ιδέα. Η πραγματική γνώση δεν έχει ανάγκη ούτε από αποδοχή ούτε από απόρριψη.

    Η Ιστορία συνήθως είναι σκέτη πληροφόρηση, μόνο αυτοί που ερευνούν αρχίζουν να έχουν γνώση.

    Παρακαλώ ο καθένας στην θέση του και στα πράγματα που ξέρει πραγματικά να παίρνει αποφάσεις η σκέτη ενημέρωση ή πληροφόρηση δεν φτάνει χρειάζονται και δοκιμασίες.

    Χρειάζεται και κατεύθυνση.
    Τι άλλο να θέλει το κάθε μέλος του λαού από την διακυβέρνηση όταν το μόνο που αυτή ζητά από αυτό είναι να σέβεται την επιβίωση και την ελευθερία του κάθε άλλου μέλους, και κατά τα άλλα η διακυβέρνηση το αφήνει ελεύθερο.

    Όποιος έχει αυτιά, ακούει.

    Ηλίας Α. Λυμπέρης


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα φίλε μου Έλληνα, στη διακυβέρνηση όλα τα θέματα είναι ειδικά... Εξωτερική πολιτική, ποιότητα παιδείας -το άλφα και το ωμέγα κατ' εμέ- ο πλαίσιο υγειονομικής περίθαλψης, το συνταξιοδοτικό, τα θέματα άμυνας και εθνικής ασφάλειας, η οικονομική πολιτική, η εθνική στρατηγική σε θέματα οικονομίας, το φορολογικό και και και...

    Ο λαός ναι, είναι ή θα έπρεπε να είναι ο βασικός κυρίαρχος, ο βασικός μέτοχος κάθε χώρας... Να αποφασίζει με κριτήριο την αξιοπρεπή, αξιοκρατική και ουσιαστική διαβίωση των πολιτών όλων των γενιών...

    Στο προκείμενο, έστω ο λαός με κάποιο τρόπο που δεν έχω συλλάβει ακόμα επί του πρακτέου ξαποστέλνει τα σάπια απομεινάρια του παρόντος πολιτικού συστήματος, μετά? Τι? Πώς και με ποιον? Τότε δε θα είναι πιο επιρρεπής και ευάλωτος να καταλήξει ένας όχλος βορά φιλόδοξων εξουσιαστών και σφετεριστών? Θέλω να αλλάξει το όλο σκηνικό συλλήβδην, αλλά δεν κρύβω το φόβο μου μήπως τελικά πέσουμε σε ακόμα χειρότερα χέρια, ακόμα και πιο ολοκληρωτικά...

    Και ο φόβος μου αυτός έγκειται πως ως λαός δεν είμαστε συνηθισμένοι ή μπορεί και μαθημένοι σε τέτοιου είδους καταστάσεις ανατροπής και συνταγματικής εκτροπής... Δεν είναι τυχαίο πως φωτισμένοι άνθρωποι επέλεξαν πρώτα να μορφώσουν, να εκπαιδεύσουν, να δημιουργήσουν εθνική συνείδηση στο λαό και έπειτα να επαναστατήσουν...
    Σήμερα το μόνο ακούς είναι πόσο κωλολαός είμαστε κλπ...

    Δεν ξέρω...έχω πολλά ερωτηματικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Hermes
    Ο μόνος που βλέπει την ιστορία ως σκέτη πληροφορία είναι ο υπολογιστής. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει τη δυνατότητα να αναλύει την πληροφορίες, να τις συσχετίζει, να τις διασταυρώνει, να αναζητάει επαληθεύσεις, να τις αξιολογεί μαζί με τις πηγές τους, να εξάγει συμπεράσματα και τελικά να αποκτάει τη γνώση -αν φυσικά έχει τη σωστή νοοτροπία.

    Η σωστή κατεύθυνση είναι το γενικό καλό και τίποτα άλλο. Στα περι διακυβέρνησης που λες δεν βγαίνει νόημα.


    @Stratos
    -- Δεν ξέρει ο λαός το συμφέρον του για την ποιότητα της παιδείας που θέλει για τα παιδιά του, για την υγειονομική περίθαλψη, το συνταξιοδοτικό, κλπ; Κάθε άλλο παρά "ειδικά" είναι αυτά τα θέματα, συμπεριλαμβανομένου και της εξωτερικής πολιτικής. Δες τον προσφατο λόγο του Βέλγου Louis Laurent που ξεμπρόστιασε και σκυλόβρισε όλο το σόϊ της βουλής (αριστερούς, κεντρώους, δεξιούς) για τις ευθύνες τους στην εξωτερική πολιτική της χώρας του και καμάρωσε τους "ειδικούς" και τα συμφέροντα που υπηρετούν.
    http://www.youtube.com/watch?v=rm8tIFc3cPE

    Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζεις, ούτε εσύ ούτε εγώ θα πρέπει να έχουμε παράπονο, αφού όλα τα θεματα της χώρας τα χειρίζονται "ειδικόι" και αυτοί ξέρουν καλύτερα!

    -- Ο λαός ΔΕΝ είναι όχλος! Μέσα στο λαό υπάρχουν χιλιάδες Σωκράτηδες, Αριστοτέληδες και Δημόκριτοι, που παραμένουν στην αφάνεια γιατί η πολιτεία δεν παρέχει ίσες ευκαιρίες και τα απαραίτητα εφόδια. Όσοι τα καταφέρνουν φεύγουν στο εξωτερικό.
    Τον λαό προσπαθούν να τον μετατρέψουν σε όχλο και να τον συντηρήσουν σε αυτή την κατάσταση τα ολιγαρχικά καθεστώτα (κοινοβουλευτικά ή άλλα) για να μπορεί να χειραγωγείται με όλα τα διαθέσιμα μέσα -με κακή ποιότητα παιδείας, με ελεγχο των ΜΜΕ, με κερδοσκοπία σε βάρος του και σε βάρος της χώρας του.

    Το σκηνικό θα αλλάξει, όταν ο λαός θα είναι έτοιμος να ενωθεί και να ξεσηκωθεί. Μέχρι τότε, θα έχει οργανωθεί και θα έχει γίνει και σοφότερος -θα έχει φτάσει στα αυτιά του η αλήθεια: το πρόβλημα και η λύση -παρά την συστηματική παραπλάνηση των ΜΜΕ. Σε αυτό πρέπει να συνεισφέρουμε όλοι.


    Για να μην έχεις "πολλά ερωτηματικά", άκουγε "Εκπομπή Α.Ε" στον ArtFM 90.6 1:00-2:30 (οι εκπομπές μεταφορτώνονται στο YouTube μετά από λίγες ώρες) www.ekpompiae.gr, επίσης παρακολούθα στο internet τις εξαιρετικές ζωντανές εκπομπές του xorisfm.gr και διάβαζε την κυριακάτικη εφημερίδα ΤΟ ΧΩΝΙ. Περιττό να αναφέρω ότι πολλές απαντήσεις υπάρχουν σε προηγούμενα άρθρα στο παρόν μπλογκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Δημήτρης ο Καζάκης δεν απάντησε, στις ερωτήσεις που έκανα αρχικά; Αν θέλει απαντάει.

      Ανώνυμε συγκεκριμένε Έλληνα νομίζω ότι οι απαντήσεις σου είναι από μηχανική αντίδραση, δεν απαντάς σε αυτά που έγραψα εγώ πιό πάνω, απαντάς στις ερμηνείες σου αυτών.

      Ανώνυμε συγκεκριμένε Έλληνα, αν έχεις ερωτήσεις κάνε.

      Για σένα, έχω μερικές ερωτήσεις,

      τι είναι το κοινό καλό;

      τι περιμένεις εσύ από μια σωστή διακυβέρνηση;

      Ηλίας Α. Λυμπέρης

      Διαγραφή