Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Γιατί διακόπηκε η "Εκπομπή ΑΕ" στο Ράδιο 9

Η "Εκπομπή ΑΕ" στο Ράδιο 9 διέκοψε την λειτουργία της διότι οι συντελεστές της δεν μπορούν να συμμορφωθούν με τις "άνωθεν υποδείξεις". Ήδη από τις 9 Φεβρουαρίου και ημέρα Πέμπτη, οι ενημερωτικές εκπομπές του σταθμού πληροφορήθηκαν ότι υπάρχει "υπόδειξη" αλλαγής πλεύσης. Σύμφωνα μ' αυτήν επιτρέπεται η κριτική και μάλιστα αμείλικτη στο εσωτερικό πολιτικό σύστημα, αλλά επ' ουδενί δεν πρέπει να τεθεί στο στόχαστρο το νέο μνημόνιο, η τρόικα, το ευρώ και η ΕΕ. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του σταθμού το μνημόνιο πρέπει να "περάσει" οπωσδήποτε. Η "γραμμή" που δόθηκε ήταν απολύτως σαφής: "πολύ κακό το νέο μνημόνιο, αλλά τι να κάνουμε δεν έχουμε άλλη λύση".
Παρά την "άνωθεν υπόδειξη" η Εκπομπή ΑΕ εξέπεμψε κανονικά την Πέμπτη 9/2 αψηφώντας την νέα "γραμμή". Κατόπιν τούτου στάθηκε αδύνατη η συνέχιση της συνεργασίας διότι, όχι μόνο δεν δεχόμαστε "άνωθεν υποδείξεις", αλλά ούτε πρόκειται να υποκύψουμε στο καθεστώς της νέας κατοχής στα ΜΜΕ και στην χώρα. Οι συντελεστές της εκπομπής ανανέωσαν το ραντεβού με το κοινό τους και το σύνολο του ελληνικού λαού την Κυριακή 12/2 στις 5:00 μμ στο άγαλμα του Κολοκοτρώνη (παλαιά Βουλή). Θα είμαστε όλοι εκεί.

10/9/2012
Δημήτρης Καζάκης

110 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα συνεχισουμε να αγωνιζομαστε με μεγαλυτερο πεισμα.
    θα νικησουμε θα ελευθερωσουμε την πατριδα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο δημήτρη, απόδειξες μια ακόμα φορά ότι είσαι πατριώτης.
    Φωτιά κ τσεκούρι στους προσκυνημένους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οταν ημουν στον ΛΑΟΣ ελεγα πως οσο τα διαπλεκομενα ΜΜΕ δεν μας προβαλουν σημαινει πως τους χαλαμε την σουπα και αρα η ηγεσια μας δεν ειναι πουλημενη.

    Οταν αυτο αλλαξε καταλαβα πως ο αρχηγος τα εκανε πλακακια με τους καναλαρχες και το συστημα.

    Παντα ειχα την απορια πως ο Κοντομηνας αφηνει να λεγονται ολα αυτα που δεν συμφερουν στο συστημα.

    Το βρισκω απολυτα λογικο που τελικα προχωρησε στην φιμωση αυτων που λεγανε πραγματα μη αρεστα σε αυτον και το σιναφι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. όσο είμαστε ενωμένοι μας τρέμουν
    όλοι μαζί θα τους πετάξουμε έξω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εκανες το σωστο ΔΗΜΗΤΡΗ!!ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 2 ΣΗΜΕΙΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

    1. "Επιτρέπετε η κριτική και μάλιστα η αμείλικτη στο εσωτερικό πολιτικό σύστημα

    2. "αλλά επουδενί δεν πρέπει να τεθεί στο στόχαστρο το νέο μνημόνιο, η τρόικα, το ευρώ και η ΕΕ....κλπ"


    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

    1. Οι ελληνες πολιτικοί είναι αναλώσιμοι. Βάζουμε και άλλους στη θέση τους.

    2. Το κουμάντο το κάνει τρόικα, ΕΕ κλπ, την πολιτική των οποίων δεν αμφισβητεί με τίποτα το κεφάλαιο.

    3. Καταδεικνύεται νομίζω ποιοι καίγονται για το μνημόνιο το οποίο πρέπει να περάσει είτε με γιωργάκη, λουκά, αντωνάκη, μπουμπούκο κλπ. Ακόμα δηλάδη με μιχαλολιάκο (ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ) θα υποστήριζαν προκειμένου να εγκατασταθούν τρόικες και γερμανο-επίτροποι.

    Αυτά...άντε στους δρόμους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια για την στάση σας και προσωπικά θέλω να σας ευχαριστήσω για την πλήρη και κατανοητή ενημέρωση που είχα καθημερινά απο την εκπομπή σας στον σταθμό.
      Θα προσπαθήσω να σας παρακολουθώ απο οποιοδήποτε άλλο μέσο επιλέξετε να μιλάτε!


      Θα είμαστε όλοι εκεί κάτω απο το βλέμμα του Γέρου!

      Διαγραφή
  9. Είναι φανερό ότι ο Δ. Καζάκης έχει ξεπεράσει προ πολλού το στάδιο της περιθωριακής φωνής, του άγνωστου δον Κιχώτη ανάμεσα σε γιγάντιους ανεμόμυλους, το στάδιο της "γραφικότητας", όπως μας αντιμετώπιζαν όλους τόσα χρόνια, όσους τολμούσαμε να μιλήσουμε για το προδοτικό συνάφι τους. Τώρα πλέον το σύστημα παίρνει στάση άμυνας κι αυτό είναι στην πραγματικότητα μια μεγάλη νίκη, μια αληθινή δημοσκόπηση υπέρ του ΕΠΑΜ.

    Τρέμετε Εφιάλτες, ερχόμαστε κι είμαστε πολλοί, τόσοι όσους βλέπετε στους χειρότερους εφιάλτες σας. Δημήτρη σε χαιρετίζω αγωνιστικά για τη στάση σου, δεν θα καταφέρουν να μας σταματήσουν μ' αυτούς τους τρόπους. Όλοι στους δρόμους την Κυριακή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στη θέση του θα μπορούσε να είναι ο οποιοσδήποτε.. Στη θέση του πρέπει να μπούμε όλοι, ανεξάρτητα από τη συμφωνία ή διαφωνία με τις απόψεις του..
    Σας παρακολουθώ, συμμερίζομαι μεγάλο μέρος των απόψεών σας και ελπίζω να μη σιγήσει η φωνή σας. Τη χρειάζεται η χώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν είναι καινούργιο πια ότι η Ελλάδα είναι όμηρος των λίγων και ισχυρών.
    Κάνουν ότι είναι δυνατόν για να κρύψουν την αλήθεια και να κατευθύνουν την κοινή γνώμη προς τα δικά τους συμφέροντα.
    Το χειρότερο όμως όλων είναι, ότι δυστηχώς τα διαπλεκόμενα συμφέροντα είναι σιαμαία με κέντρα εξουσίας ημεδαπής και αλοδαπής προέλευσης.
    Συνεχίστε τον αγώνα σας είμαστε μαζί σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όλοι στον δρόμο να διώξουμε τον τρόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. φαινεται οτι ο CONDOM IN ASS αποφασισε να σωθει η ελλαδα απο την χρεοκοπια!!προφανως δεν εχει αρκετα λεφτα στο εξωτερικο για να επωφεληθει απο την επαπειλουμενη πτωχευση και την επιστροφη στην δραχμη!!!ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ!ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανήκουστο!

    Κρίμα για τον Κακλαμάνο και τον Καζάκη που κάνανε τόση δουλειά!

    Αίσχος στον Κοντομηνά. Συντάσσεται καθαρά με τη Χούντα και την κατοχή.

    Θα δει τις ακροαματικότητες του να πέφτουν κατακόρυφα, το ανδρείκελο!

    Ο Κακλαμάνος λογικά πρέπει να παραιτηθεί, βέβαια δεν είναι εύκολα αυτά τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Κακλαμάνος είναι σε δύσκολη θέση καθώς ο Κοντομηνάς είναι συγγενής του. Έτσι θα το κάνει γαργάρα γιατί ξέρει ότι αν δεν το κάνει θα χαθεί από το χάρτη. Καλώς πάντως που έγινε αυτό γιατί επαληθεύεται στο έπακρο ο Καζάκης. Δυστυχώς προβλέπω γενικότερο αποκλεισμό από τα σιχαμένα τα ΜΜΕ και τον Καζάκη δυστυχώς δεν τον έχει ακούσει ακόμα το μεγαλύτερο κομμάτι της Ελλάδας και τώρα όλα δυσκολεύουν. Ο απεχθής κύριος Γεωργιάδης πάντως είχε απειλήσει δημόσια τον Κακλαμάνο και πιο απεχθές ακόμα είναι ότι έχουν τη βεβαιότητα ότι δύνανται να κάνουν τα πάντα δίχως κυρώσεις.

      Διαγραφή
    2. Ο Κακλαμανος δεν ειναι συγγενης του Κοντομηνα ρε παιδια τυχαινει να γνωριζω τον Μανο προσωπικα πολλα χρονια πριν γνωρισει τον Καζακη και πολυ πριν αρχισει να δουλευει για τον Κοντομηνα.Ενας εργαζομενος δημοσιογραφος ειναι που πιστεψε στον Καζακη και στα στοιχεια που λεει ,ειναι και εκεινος μαζι μας στον κοινο αγωνα που κανουμε ολοι για να απαλλαγουμε απο την χουντα ,απο τους κλεφτες και τους προδοτες....

      Διαγραφή
  15. Αναρωτιέμαι: Πόσο τυχαίο είναι οτι οι "άνωθεν" εντολές ήρθαν μετά την εκπομπή της Τετάρτης;;
    Δημήτρη και Μάνο μην χαλαρώνετε ούτε στιγμή.
    Έχετε την πλήρη υποστήριξή μας.

    (Σημ:Ένας διαχειριστής της ιστοσελίδας, ας διορθώσει την ημερομηνία στο τέλος της ανακοίνωσης σε 10/2/2012 :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τώρα μένει να δούμε πως θα αντιδράσουν οι υπόλοιποι εργαζόμενοι του σταθμού διότι για μένα είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο συγκεκριμένος ραδιοφωνικός σταθμός θα χάσει ακροαματικότητα μιάς και ένας απο τους λόγους που τον άκουγε ο κόσμος ήταν και αυτή η εκπομπή εκτός και άν υπάρχει συμφωνία επιχορήγησης για αυτή την αλλαγή ''πλεύσης''. Μένει να δούμε ποια μνημονιακά παπαγαλάκια θα πάρουν τη θέση τους. Οι Κύριοι Καζάκης και Κακλαμάνος είμαι σίγουρος ότι θα βρούνε αλλού ''στέγη''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συναγωνιστή Δημήτρη,δεν κωλώνουμε πουθενά.Την Κυριακή θα είμαστε όλοι μαζί στο άγαλμα του Κολοκοτρώνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Για αυτο λύσσαξε ο Γεωργιαδης προχθες να επικαλείται τον Κοντομηνα?
    Καλη συνεχεια κ να μας ενημερωνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανεξαρτητοποιηθείτε! Κάντε δική σας εκπομπή διαδικτυακή. Χωρίς αφεντικό. Πάρτε και τους συνεργάτες σας. Ανοίξτε λογαριασμό για αυτήν την εκπομπή σε μία οποιαδήποτε τράπεζα. Εμείς θα σας την πληρώσουμε. Θα σας στηρίξουμε, καθένας όσο μπορεί. ΠΡΕΠΕΙ να συνεχίσετε το λειτούργημά σας. Τους κάνετε μεγάλη ζημιά. Είμαστε εκατοντάδες χιλιάδες. Είμαστε η πλειοψηφία. Εμείς όλοι είμαστε κοντά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είμαστε όλοι μαζί σας, μην μασάτε. Ο αγώνας τώρα αρχίζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν στηνετε εναν διαδικτυακο σταθμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ, ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Διαδυκτιακα ηδη εχουν γινει αρκετα.
    Στο δρομο ειναι η λυση. Δηλαδη "φυλλαδα". Εφημεριδα καντε.
    Για να υπαρχουν και εσοδα προς το ΕΠΑΜ
    Ειναι πολλοι που διψανε.
    Η επιτυχια της ειναι εξασφαλισμενη.
    Βγαλτε την με 1-2 ευρω να σαρωθουν ολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Επειδή ακριβώς δεν παρεκκλίνει του στόχου του
    το ΕΠΑΜ είναι καταδικασμένο να πετύχει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑΔΕΡΦΙΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ! ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Aαα, γι'αυτο μιλούσε σήμερα για "αντιμνημονιακούς" και "δραχμολάγνους" ο Παπαπαναγιώτου και στεναχώρησε "κάποιους" -όπως είπε- ακροατές... είπα και γώ... έτσι ξαφνικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κύριε καζάκη την ζημιά την κάνατε ήδη. Φαντάζομαι μετά από μερικά χρόνια τους δοσίλογους να βρισκονται στην εξορία ή στην φυλακη και συνεχως να τους βασανίζει το ερώτημα για το ποσο καλύτερα για αυτούς θα ήταν τα πράγματα άμα σας κλείναν το δρόμο προς τη δημοσιότητα από την πρώτη στιγμή που εμφανιστήκατε. Πάντως όπως θα έλεγε και ο Ραφαιλιδης οι παίχτες μπήκαν ήδη στο γήπεδο και περιμενου τον διαιτητη να σφηρίξη την έναρξη του τρίτου, και έυχομαι φαρμακερου για τους δοσίλογους, γύρου. Ολόψυχα σας έυχομαι καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. To ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΒΗΜΑ είναι μαζί σου ΔΗΜΗΤΡΗ. Θα σε στηρίξουμε!!! EPAM FOR EVER

    www.ellinikovima.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δημητρη ο σκεπτομενος λαος ειναι μαζι σου!!!!!!! (την κυριακη ολοι στο αγαλμα του ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ)!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αν σε κάποιους από εμάς έχουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ σημασια αυτά που λεγόντουσαν στην εκπομπή, θα πρέπει να κετέβουμε την Κυριακη στο άγαλμα Κολοκοτρώνη. Αλλιώς φοβάμαι πως θα είμαστε άξιοι των φοβιών μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. μια ερώτηση γιατί την Κυριακή αφού θα γίνετε μάλλον ο χαμός από διαδηλώσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Υπάρχει τρόπος να σωθούν τα αρχεία από αυτές τις εκμπομπές; Πολύ φοβάμαι ότι σύντομα θα "εξαφανιστούν" από την ιστοσελίδα του radio9

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δεν πρέπει να σταματήσει η ενημέρωση. Από τη Δευτέρα κιόλας να συνεχίσει η εκπομπή μέσω Internet. Ωστόσο, καθώς το ραδιόφωνο, σαν πιο παραδοσιακό μέσο ακούγεται από περισσότερους, πρέπει να βρεθεί νέα συχνότητα. Σας ευχαριστώ πολύ γι αυτά που έχω ακούσει και μάθει μέχρι σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. To EΛΛΗΝΙΚΟ ΒΗΜΑ στηρίζει το ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΖΑΚΗ και την ανεξάρτητ φωνή του, και ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΛΑΣΠΗΣ ΤΟΥ ΧΟΥΝΤΟΜΗΝΑ εναντίο του διμέσου του ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ που δίεδιδε το οτι ΕΦΥΓΕ Ο ΚΑΖΑΚΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΙΤΑΞΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ http://ellinikovima.blogspot.com/2012/02/blog-post_7153.html

    ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΕΝΑΤΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ.

    Δημήτρη πάμε δυνατά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΣΑΣ. ΕΛΠΙΖΩ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ 9 ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΟ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΟ ΟΠΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ. ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟ ΜΠΟΫΚΟΤΑΖ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ 9 ΚΑΙ ΣΤΟΝ ALPHA ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ. ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΜΦΩΝΩ !!! ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΡΑΔΙΟ 9 ΚΑΙ Ο ALPHA παύουν να υπάρχουν στο ραδιόφωνο μου και στην τηλεόρασή μου! Σας καλώ κι εγώ να συμμετάσχετε σε αυτό το μποϋκοταζ!
      Την Κυριακή να μην λείψει κανείς μας!

      Διαγραφή
  36. Νομίζω ότι αυτό ήταν αναμενόμενο, απο την στιγμή που πλέον όπως όλα δείχνουν υπάρχει μεγάλο ρεύμα προς το ΕΠΑΜ, και πλέον το έχουν καταλάβει και το υπολογίζουν.
    Δεν αρκεί ένα Σαββατοκύριακο στο δρόμο, αλλά οργανωμένες κινήσεις σε πολλαπλούς χώρους(ωστε να μην ξέρουν που να πάνε πρώτα) με τα δικά τους όπλα (media, internet)
    και το δικό τους τρόπο (σταση πληρωμών απο τον κόσμο σε δάνεια/χαράτσια/τροφιμα/καυσιμα κτλ.).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δημήτρη συγχαρητήρια για την δική σου στάση , πιο πολλά μπραβο στον Μάνο που ρισκάρει το διευθυντιλίκι.
    Την Κυριακή θα είμαι κι εγώ μαζί σας.
    Ρυθμίστε κάπως τα πράγματα ώστε η εκπομπή να γίνει είτε σε άλλο σταθμό είτε μέσω διαδικτύου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. www.harrytsopanos.blogspot.com αφηστε μου εναν τροπο επικοινωνιας,εχω να σας πω αρκετα για τον Κυριο Κοντο....μεχρι ποιου σημειου φοροδιεφευγε και μετα βρειτε τροπο να το αποκαλυψετε εσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Βρήκα τη ευκαιρία να σας πω και εγώ συγχαρητήρια!!

    Όμως σταματήστε να πηγαίνετε στον Παπαδάκη, αφού βλέπετε πόσο ψεύτικος είναι, που δεν τον ενδιαφέρει να σας ακούσει αυτός θέλει να λέει τα δικά του. Εμείς σας ακολουθούμε και στο youtube και ότι λέτε κυκλοφοράει γρήγορα. Πιο πολύ αξία έχει έτσι, παρά να σας μετατρέψει σε γλάστρα ο Παπαδάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Στην αρχή σε αγνοούνε,
    μετά σε κοροιδεύουνε,
    μετά σε πολεμάνε,
    και μετά νικάς.
    -- Γκάντι --

    Κουράγιο αδέρφια. πλησιάζει η ώρα της νίκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις πολύ δίκιο! Σήμερα αποκαλύφθηκε ότι ο φόβος τους είναι μεγαλύτερος από τον δικό μας.

      Πίστη, Δύναμη, Αγώνας και Κουράγιο για την Ελλάδα και τον Λαό της.

      Η νίκη απαιτεί την παρουσία όλων μας την Κυριακή!

      Διαγραφή
  41. Η διακοπή με αυτό τον Φασιστικό τρόπο της εκπομπής Α.Ε. λειτουργεί σα θετικός καταλύτης στην αντίδραση του λαού στη Δημοκρατική Χουντάρα που ζούμε! Το Ε.Πα.Μ. φουντώνει και τρομάζει! Εύγε κε Καζάκη, εύγε κε Κακλαμάνο! Αποτελείτε παραδείγματα προς μίμηση! Λόγω της ιδιαιτερότητας του επαγγέλματός μου, είναι αδύνατη η ενεργός συμμετοχή μου στο Ε.Πα.Μ. Όσοι μπορείτε στηρίξτε το ενεργά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. KALH DYNAMH ΠΑΙΔΕΣ, Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΚΑΙ ΜΑΚΡΥΣ ΚΑΝΤΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΟΝΑΝΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
    WWW.ROCKWAY.GR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Συγχαρητήρια σε Κακλαμάνο και Καζάκη που επέλεξαν το δρόμο της ακεραιότητας και της αξιοπρέπειας, ανεξαρτήτως προσωπικού και επαγγελματικού κόστους. Ας είναι αυτή η πράξη τους το σύνθημα για την έναρξη του Αγώνα για την Ελλάδα.

    Έμελλε να πέσει στη γενιά μας ο κλήρος να υπερασπίσουμε την Πατρίδα μας από ξένους λεηλάτες και ντόπιους δωσίλογους. Τα σχέδιά τους είναι πλέον ορατά, ακόμα και στους πιο αφελείς. Η Πατρίδα μας πρέπει να μετατραπεί σε πηγή πλουτισμού εξωχώριων κέντρων, το εργατικό δυναμικό της να γίνει αντικείμενο άγριας κερδοσκοπικής εκμετάλλευσης από ξένους "επενδυτές", και η ιδιωτική περιουσία μας να απαξιωθεί και τελικά να ρευστοποιηθεί υπέρ των δανειστών.

    Και ποιά θα είναι η θέση μας σε αυτήν την νέα Ελλάδα της "ευρωπαϊκής προοπτικής"; Θα έχουμε να επιλέξουμε ανάμεσα στο να είμαστε άνεργοι και να μην μπορούμε να ζήσουμε, και στο να εργαζόμαστε και να μην φτάνει ο μισθός για να ζήσουμε. Ε, λοιπόν, ΟΧΙ! Μετά την ιερή γενιά του '40, ήρθε η σειρά της δικιάς μας γενιάς να πει το μεγάλο ΟΧΙ. Και οι Έλληνες έχουμε αποδείξει πως, όσα κουσούρια κι αν έχουμε, όσα λάθη κι αν κάνουμε, την κρίσιμη στιγμή ξέρουμε να λέμε ΟΧΙ. Αύριο το πρωί, κάτω από το βλέμα του Γέρου του Μωριά, θα σταθώ περήφανα δίπλα σε όποιον είναι εκεί - στην πρώτη γραμμή.

    Φωτιά και τσεκούρι.
    k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Με την υπογραφή της Συνθηκολόγησης από την εγχώρια Τρόικα και την ταυτόχρονη φίμωση της τελευταίας ελεύθερης φωνής στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο, το μόνο που θα ακούμε πια είναι ψέματα και προπαγάνδα.

    Θυμηθείτε τον Κωνσταντίνο Σταυρόπουλο που πρόλαβε να προειδοποιήσει του Έλληνες το ‘41, λέγοντας τους “Προσοχή: ο Ραδιοφωνικός Σταθμός Αθηνών ύστερα από λίγο δεν θα είναι Ελληνικός. Θα είναι Γερμανικός και θα μεταδίδει ψέματα. Έλληνες, μην τον ακούτε!”. Το ίδιο ισχύει τώρα και για τα σύγχρονα Ελληνικά ΜΜΕ.

    http://www.youtube.com/watch?v=fy-Y2o06i4Y
    (το συγκλονιστικό ηχητικό ντοκουμέντο που κράτησε συντροφιά στις καρδιές και στις ψυχές των Ελλήνων εκείνα τα χρόνια)

    Ψηλά το κεφάλι, ο αγώνας συνεχίζεται! Είναι πλέον και δική μας ευθύνη και υποχρέωση να ενημερώνουμε τον κόσμο ακόμα περισσότερο και να οργανώσουμε την αντίσταση.

    Στηρίζουμε όλες τις δράσεις του Ε.Πα.Μ.! Οι Λαμπαδηφορίες πρέπει να γίνουν οι επόμενες Πλατείες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Εγώ που ξέρω τον Παπαγιάννη απέξω κι ανακατωτά, αμέσως κατάλαβα ότι πιέστηκε και ο ίδιος, να βγάλει λάδι τη διεύθυνση, το μεσημέρι... Δεν μού έχει πει τίποτε βέβαια - μην υπάρξει παρεξήγηση... Απλά, τον καταλαβαίνω με το άστραμα γιατί κι εγώ κάπως έτσι είμαι. Σκεφτόμαστε το ίδιο κι όταν μιλάει λέει ακριβώς ό,τι κι εγώ θα έλεγα... Και να σού πω και κάτι, Δημήτρη Καζάκη; Ο Παπαγιάννης σε στήριξε και εξέθεσε τον Κακλαμάνο. Δεν φάνηκε, ε; Αλλά τα μάτια μου τα είδαν όλα. Είναι φίλος και μπορείς να βασίζεσαι.

    Κοίτα να δεις τώρα... Το νέο Μνημόνιο δεν θα περάσει, γιατί δεν υπάρχουν οι κοινωνικές αντοχές. Θα γεμίσουν τα Δικαστήρια κόσμο που δεν έχει να πληρώσει. Θα πήξουμε στους άστεγους. Θα υπάρξει απίστευτη υπογεννητικότητα κι αυτό - στο υπογράφω - είναι το τελευταίο που θα δουν... Θα το δουν δυστυχώς πολύ αργά. Τελειώσαμε ως πολιτιστική οντότητα, ως συνέχεια πολιτισμού και λυπάμαι πολύ, τελειώσαμε και ως γλώσσα. Πονούν τα έργα μου... Θρηνούν, οδύρονται...

    Παναγιώτης Θ. Τουμάσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ke pou tha akoume tora emeis sto exoteriko ton Kazaki? Ego pantos esvisa to Radio 9 apo ton ypologisti ke poloi alloi gnostoi mou.Den thelei akroamatikotita autos o tupos?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. κανανε τον αγωνα ενος ανθρωπου, σταυροφορια για ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ.
    ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΟΣΦΥΟΚΑΜΠΤΕΣ..

    ΑΔΕΡΦΙΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ ΣΚΟΠΟ, ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΙΣ ΜΙΚΡΟΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΙΕΜΕΙΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΥΡΑΝΝΙΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΟΛΩΝ ΜΑΣ..ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ, ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΑΝ ΧΩΡΑ, ΣΑΝ ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ Σ’ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ. Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ…
    ΟΛΟΙ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΥΜΝΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (Greek Revolution 1821)

    http://www.youtube.com/watch?v=C_DeElaAubo&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τα κανάλια είναι ισχυρά όπλα,
    μήπως πλησιάζει η ώρα για κατάληψη της βουλής και των καναλιών;

    Ηλίας Λυμπέρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πού θα μπορούμε να σας ακούμε τώρα; (Και δεν είμαι Ρομπότ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Λυπούμαστε για την απόφαση του ραδιο 9...
    Ακούμε ΕΠΑΜ Wb TV http://www.livestream.com/epamwebtv
    Κώστας Αναγνωστόπουλος, Santa Barbara, California

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ντροπη για το καναλι 9. Εαν εχουν @@ ο Ντασκας και ο Παπαγιαννης θα πρεπει να ακολουθησουν μονο και μονο επειδη υπαρχει γραμμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Σας ακουγαμε ακομα και εδω στην Νεα Υορκη. Μην το βαλεται κατω. Η κινηση τους να σας κοψουν την προσβαση στα ΜΜΕ δειχνει την δυμαμη που εσεις και το ΕΠΑΜ εχετε. Συνεχιστε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Εμείς χάσαμε την ραδιοφωνική ενημέρωση και ο σταθμός την ακροαματικότητα του.
    Εσείς καρδίσατε την εκτίμησή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Δημήτρη έπεσα τυχαία επάνω στην πρώτη σου εκπομπή στο ράδιο9. Από τότε έγινες η καθημερινή μας ανάγκη. Ανάγκη απόκτησης γνώσης. Ανάγκη να ακουστεί η αλήθεια. Γιατί μόνο ένας άνθρωπος που λέει αλήθειες μπορεί να μιλάει όπως μιλάς εσύ.
    Ανάγκη λύσης ενός αρρωστημένου σχεδίου που μας παρουσιάζουν ως δεδομένου.
    Έχεις το χάρισμα να μιλάς με απλά και κατανοητά λόγια ώστε να μπορούν όλοι να καταλάβουν. Το ευχαριστώ δεν είναι άξιο να εκφράσει την ευγνωμοσύνη που νιώθω για το πόσο καλύτερο άνθρωπο με έχεις κάνει. Μήν τολμήσεις μόνο να μας ξεχάσεις, να μας γυρίσεις την πλάτη. Σε έχουμε ανάγκη. Δεν θα μπορέσεις άλλωστε έχεις ήδη γραφτεί στην ιστορία. Η ψυχή σου μας δίνει ανάσα και η φωνή σου δύναμη. Ο σπόρος που έσπειρες έχει ανθίσει.Venceremos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. πρεπει να καταλαβουν ΟΛΟΙ οτι ΠΡΕΠΕΙ να μεγαλωσουμε γρηγορα , και την Κυριακη να τελειοσουν ολα , η Χουντα εξαπλωνετεε με γρηγορους ρυθμους , να παρουμε την Δ ημοκρατια και το Κρατος μας και την Ανεξαρτησια μας πισω , ΤΩΡΑ το προβλημα ειμαστε εμεις ο ΛΑΟΣ , ΤΕΛΕΙΟΣΑΝ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Αν και δεν είμαι ΕΠΑΜικός θα είμαι οπωσδήποτε μαζί σας την Κυριακή. Πρόσωπα όπως ο Δημήτρης Καζάκης αξίζουν την στήριξη μας ανεξάρτητα από τις όποιες μικροδιαφορές που μας χωρίζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Δημήτρη συγχαρητήρια για την παραίτησή σου από την εκπομπή του ράδιο 9. Σε συγχαίρω για την προσφορά σου προς όλους μας και να είσαι σίγουρος πως θα είμαι στο ραντεβού την Κυριακή στο άγαλμα! Κάθε φορά που σε ακούω να μιλάς και να μοχθείς μου έρχεται στο μυαλό μου η ρήση του δάσκαλου Βίλχελμ Ράϊχ που μιλώντας για το έργο του γράφει: " Αφιερωμένο στα παιδιά του μέλλοντος! ".
    Venceremos!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Είμαι σίγουρη πως θα υπάρχει κάπου βήμα επικοινωνίας και σωστής ενημέρωσης στον κόσμο. Βρείτε τον τρόπο, εκτός από το διαδίκτυο, γιατί πρέπει να υπάρχει αμεσότητα. Περισσότερο από κάθε άλλη φορά τώρα χρειάζεται ο κόσμος να μάθει και να σηκώσει το ανάστημά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Συνεχίστε τον αγώνα και είμαστε μαζί σας.
    Δεν φτάνει η ανατροπή της κυβέρνησης, δεν λέει τίποτα καμία κυβέρνηση. Πρέπει ο λαός να αλλάξει ιδανικά και να δει την αλήθεια. Θα πρέπει το κάθε άτομο να σταματήσει να επιθυμεί μια παρασιτική ζωή μέσα σε έναν κόσμο που κυριεύεται από το πάθος της απληστίας και του κέρδους. Πρέπει να αλλάξουν τα ιδανικά και να κατευθυνθούμε προς τον άνθρωπο και τη σοφία, όχι στο κέρδος και στις Porche/Prada/...

    Η γνώση είναι δύναμη και πρέπει να τη δώσουμε στο λαό. Μόνο τότε το σύστημα θα ισορροπήσει στην πραγματική δημοκρατία και στα σωστά ιδανικά.

    Αδριανός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις. Κρίμα που χάνουμε την ενημέρωση που θέλαμε και συνηθίσαμε, αλλά αυτό το συμβάν μπορεί να γίνει η αφορμή γιά ένα άλλο ξεκίνημα πολύ πιό σημαντικό... Ας λπίζουμε και ας προσπαθήσουμε για αυτό. Εγώ και πολλοί άλλοι πιστεύω, ευχαρίστως θα πλήρωνα κάθε μέρα για τέτοια ενημέρωση. Στους άλλους δεν δίνω μία, όμως σε τέτοια ενημέρωση σαν του Καζάκη, θα έδινα πολλά. Όλοι την Κυριακή στον Κολοκοτρώνη.
    ΥΓ: Δηλαδή... τώρα θα κοπεί και ο Πανούσης από το radio9? Αν γίνει αυτό, με τι μούτρα θα μείνουν οι Γιάννηδες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Κύρια Καζάκη ωραία το παίζουμε το παιχνιδάκι ηρωωποίησης.

    Η αλήθεια είναι άλλη βέβαια.

    Το κόψατε ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΠΗΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ:
    http://ardin-rixi.gr/archives/3580#comment-912
    Και δεν υπάρχουν μόνο αρθράκια σε blogs για αυτό.
    Υπάρχουν και ΑΔΙΑΣΕΙΣΤΕΣ αποδείξεις.
    ΤΕΚΜΗΡΙΑ.
    Να ξέρετε ότι θα συνεχίσουμε τον αγώνα να ξεσκεπάσουμε δήθεν αντιμνημονιακούς αγωνιστές όπως εσείς και ο κύριος Καμμένος.
    Δεν θα πάμε από τη Σκύλλα στην Χάρυβδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φανταζομαι φιλε οτι τον Γ.Α.Π η Α.Σ η και τον αλλον θα τους εχει σε εικονισματα.σκεψου θεωρης το ελαιεοδεντρο για αξιοπιστο.μεγαλη πικρα να βλεπεις τα 3 καθικια να πιανουν μονο 15%και η 3.μην πας ουτε στην σκυλλα αλλα ουτε στη χαρυβδη απλα κατσε στους βιαστες σου.

      Διαγραφή
    2. Κύριε Ευάγγελε Μουρελάτε
      Τώρα τον ξεσκεπάσατε τον κ. Καζάκη; Αργήσατε γιατί σας πρόλαβαναν οι εκατοντάδες του κόσμου που μαζευόντουσαν όπου έδινε ομιλίες ο κ. Καζάκης. Επείδη μάλλον δεν πήγατε ποτέ σε ομιλία του κ. Καζάκη επιτρέψτε μου να σας περιγράψω τι γινόταν.
      Ο κόσμος άκουγε υπομονετικά τον κ.Καζάκη και μετά τον λοιδορούσε και τον ειρωνευόταν. Τον άφηναν δηλαδή να εκτεθεί για να είναι η χλεύη στο τέλος ακόμη μεγαλύτερη. Υπήρχαν βέβαια και μερικοί οξύθυμοι που από την μέση της ομιλίας τον διέκοπταν με βρισιές και απειλές. Ωστόσο επέμβαιναν οι ψυχρομότεροι (ωστόσο πιο δόλιοι) που καθησύχαζαν τους νευρικούς λέγοντας τους "Άστον να εκτεθεί κι άλλο, άστον να πει κι άλλα ψέματα και στο τέλος τον κανονίζουμε"
      Κάθε φορά ο κ. Καζάκης έφευγε από τις ομιλίες, υπό γιουχαίσματα και σφυρίγματα αποδοκιμασίας πλήθος κόσμου. Μέρικοι έτρεχαν να τον κτυπήσουν κιόλας αλλά τους συγκρατούσαν οι άντρες της προσωπικής φρουράς του κ. Καζάκη που είναι άριστα εκπαιδευμένοι και φυσικά καλοπληρωμένοι φρουροί
      Υπάρχουν δεκάδες βίντεο από ομιλίες ανερτημένα στο youtube για του λόγου το αληθές.

      Είναι λοιπόν τις πάσης γνωστό ο κ. Καζάκης είναι μαζοχιστής που επιθυμεί διακάως να τον λοιδωρούν ακροατήρια εκατοντάδων ανθρώπων, και γι αυτό έχει πάρει σβάρνα όλη την επικράτεια.

      Η δημοφιλία του οφείλεται στο ότι δεδομένης της απελπιστικής κατάστασης των ελλήνων, βρίσκουν ένα πρόσωπο να εκφράσουν την οργή τους. Για αυτό ακριβώς το λόγο πληρώνεται αδρά από ξένα και ελληνικά κέντρα εξουσίας ώστε να επιτελεί το ρόλο του σάκου του μποξ για την εκτόνωση του λάου.

      Αυτά κ. Ευάγγελε. Πάω τώρα να ταίσω τους ροζ ελέφαντες που έχω στο μπαλκόνι μου

      Διαγραφή
    3. Πήγαινε παιδί μου να τους ταΐσεις. Είμαι σίγουρος ότι αφού πιστεύεις τον Καζάκη πιστεύεις και στους ροζ ελέφαντες...

      Διαγραφή
  63. Αδέρφια όλοι τους παίζουν το παιχνίδι του συστήματος στις πλάτες μας, θα τους αφήσουμε; Το πρόβλημα δεν είναι τι θέλει ο εχθρός σου να σου κάνει αλλά τι είσαι αποφασισμένος εσύ να πάθεις.ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΙ` ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΥΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Έχει κάνει πάλι μία καταπληκτική εκπομπή στη ΚΡΗΤΗ-ΤV o Καζάκης χθες το βράδυ, τσάκισε κόκαλα με τον Σαχίνη. Ελπίζω να την αναρτήσουν θα γελάσει το χείλη του κάθε πικραμένου. Τουλάχισοτν περιφερειακά κανάλια σαν το ΚΡΗΤΗ-ΤV συνεχίζουν ανυποχώρητα , κάτι είναι και αυτό η φίμωση δεν περνάει παντού, ας στηρίξουμε τα τοπικά μέσα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Φιλε δημητρη , θα ηθελα να συνεχισετε με τον μανο καθημερινη εκπομπη οπουδηποτε ραδιο ιντερνετ εφημεριδα να ακουγεστε δινετε μεγαλη δυναμη στο κοσμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Δημητρη ,

    Πρεπει να πατησεις γκαζι . Πρεπει να κανεις γνωστα ολα αυτα που πρεσβευεις και που ειναι στεγνες αληθειες , σε οσο γινετε περισσοτερο κοσμο . Υποθετω ( μακαρι η επερχομενη λαιλαπα της πραγματικοτητας να με διαψευσει ) πως μικρο ποσοστο της κοινωνιας γνωριζει τις πραγματικες αιτιες της κρισης και ενας απο τους λιγους πραγματι ανθρωπους που μπορουνε να εξηγησουνε απλα αυτες τις αιτιες - εισαι εσυ .

    Παρεα με τον Μανο αλλα και μονος , εχει ιερη υποχρεωση << να μας παρεις απο το χερι και να μας οδηγησεις στον μονοδρομο >> που πιστευω πως θα μας βγαλει απο το αδιεξοδο στο ξεφωτο .

    Ενας φιλος απο την Θεσσαλονικη
    Τασος Ποιραζης
    www.hellas4us.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Οι θέσεις του Δημήτρη Καζάκη είναι σεβαστές βάσει της αρχής ότι σε μια δημοκρατία ο κάθε ένας έχει δικαίωμα να εκφράζει και να στηρίζει τη γνώμη του έστω και αν αυτή μπορεί να μην ατρέσει στους άλλους (λίγους ή πολλούς δεν έχει σημασία).
    Διαφωνώ κάθετα όμως με τον τρόπο που χειρίστηκε ο Δημήτρης Καζάκης τον χρόνο που είχε στο Radio9 επί καθημερινής βάσης. Δεν πιστεύω βέβαια ότι έπρεπε να ικανοποιεί τις οποιες επιθυμίες της ιδιοκτησίας του σταθμού. Σαν παρουσιαστής ή συμπαρουσιασυής προγράμματος, πιστεύω ότι θα έπρεπε να έχει τη στοιχειώδη ευπρέπεια να αποφεύγει χαρακτηρισμούς για πρόσωπα ή ερμηνείες για το ποιος είναι δοσίλογος και ποιος όχι.
    Ταυτόχρονα με έκπληξη διαπίστωσα ότι ο κ. Καζάζκης έχει διαχωρίσει τους κουκουλοφόρους σε καλούς και κακούς. Σε δικούς του και άλλους. Αυτά δεν τα λεω εγώ, μπορείτε να τα ακούσετε στη μαγνητοφωνημένη εκπομπή του την ημέρα που μαζί με υον κ. Κακλαμάνο προσκάλεσαν τον κ. Γεωργιάδη να παει στο σταθμό για συζήτηση (ήταν νομίζω Δευτέρα 5 φεβρουαρίαου).
    Ενας προσκεκλημένος μιας εκπομπής έχει δικαίωμα να πει ότι θέλει, να βρίσει όποιον θέλει και να χαρακτηρίσει τους πάντες από δοσίλογους έως εθνικούς μειοδότες και προδότες.
    Ο Δημήτρης Καζάκης όμως δεν ήταν προσκεκλημένος, ήταν οικοδεσπότης ή συνοικοδεσπότης. Αρα η συμπεριφορά τους προ το ανώνυμο πλήθος των ακροατών έπρεπε να ήταν πιο ευπρεπής και χωρίς προκλητικές ακρότητες.
    Βρίσκομαι μονίμως εκτός Ελλάδας αλλά μεγάλωσα στην Αθήνα (έφυγα 25 χρονών)και γνωρίζω πράγματα και καταστάσεις αφού παρακολουθώ τα γεγονότα σε καθημερινή βάση. Δεν υπηρετώ άλλα ενδιαφέροντα με τα όσα γράφω. Απλά εκφράζω προσωπικές απόψεις.
    Για να είμαι απόλυτα εντιμος απένατι στο Δημήτρη Καζάκη θέλω να προσθέσω ότι αμέσως μετά την -κατ εμέ- προκλητική και ανεπίτρεπτη συμπεριφορά του, έστειλα μήνυμα στη δική του εκπομπή όσο και στις εκπομπές που προηγούνται τις δικής του εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά μου.
    Βλέπω τα μηνύματά όλων σας και ξέρω ότι είμαι μια μειοψηφία. Αλλά η αναμφιθσβήτητη εξυπνάδα του κ. Καζάκη επιβάλλει να γνωρίζει όχι μόνο τους χειροκροτητές του αλλά και τις απόψεις εκείνων που ενοχλούνται από ορισμένες προσεγγίσεις του.

    Αλέξανδρος Παπάζογλου
    Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Μαζί σου Καζάκη, στο διάβολο οι αλήτες:
    http://ohifront.wordpress.com/2012/02/12/ο-υπόκοσμος-και-η-μαφία-κλείνουν-το-στό/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Κ.ΚΑΖΑΚΗ ΚΑΙ Κ.ΚΑΚΛΑΜΑΝΟ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ.......... Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ....ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΑΝΤΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. αγαπητέ κύριε Καζάκη σας εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου για το λόγο σας και για την δύναμη που ο λόγος αυτός "εκπέμπει". Είχα επιλέξει για χρόνια να μη διαβάζω καμία εφημερίδα, να μη βλέπω καμία εκπομπή στην τηλεόραση, ειδήσεις, αλλά ούτε και να ακούω ραδιόφωνο. Μια μέρα ψάχνοντας να ακούσω έναν οποιοδήποτε ραδιοφωνικό μουσικό σταθμό σας γνώρισα και από τότε σας άκουγα συχνά. Με την απόφασή σας μαζί με τον κο Κακλαμάνο να αποχωρήσετε από την εκπομπή αποκαλύπτεται τα πρόσωπα εκείνα που επιθυμούν να έχουν ακροατές πρόβατα. Σας εκφράζω τον σεβασμό μου και την τιμή μου που σας γνώρισα και υποκλίνομαι στο θάρος σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Έκκληση προς όλους τούς κατοίκους του λεκανοπεδίου.

    Επειδή σε λίγο θα εκπορνευτεί το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας και κυριολεκτικά και μεταφορικά. Μεταφορικά, καθώς θα καταργηθεί το εργατικό δίκαιο και κάθε εργατικό προνόμιο, θα συνωστιζόμαστε στα πεζοδρόμια να ξεπουλάμε την εργατικής μας υπόσταση και ιδιότητα, σαν τους θύτες της αρχαιότητας.
    Και ακόμη χειρότερα για μια κοινωνία το μοναδικό πρόβλημα που θα πρέπει να διευθετήσει δεν είναι το εργασιακό, - το σημαντικότερο, εννοείτε-, αλλά και θέματα που αφορούν, την δυνατότητα δημιουργίας και διατήρησης οικογένειας, το δικαίωμα στον πολιτισμό, στον ερωτά στην χαρά, τα οποία τα ΧΑΝΟΥΜΕ!, μας τα ξεριζώνουν βίαια οι ακρωτηριασμένοι συναισθηματικώς, τα παρανοϊκά υποκείμενα, ανίκανα να είναι κυρίαρχοι του εαυτού τους, θέλουν να κυριαρχήσουν εμάς.
    Πόσοι από εμάς ήδη έχουμε σταματήσει να κοιτάμε τον εαυτό μας στον καθρέπτη. Σε λίγο όλοι θα ξεχάσουμε πως είμαστε, την μορφή μας!
    Αν δεν βρούμε σήμερα, έπρεπέ από χθες, από πέρσι, το κουράγιο να βγούμε στους δρόμους και να καταργήσουμε την νέα δικτατορία, σε λίγο δεν θα έχουμε το κουράγιο να ζήσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Δημήτρη Καζάκη απέδειξες πως δεν είμαστε όλοι εν δυνάμει πουλημένοι, αν και όταν έρθει η ανάγκη.
    Απέδειξες ότι στο λαό αυτής της χώρας υπάρχουν οι μυριάδες των αληθινών ιδεολόγων που δεν ξεπουλούν την ηθική τους υπόσταση για τριάντα αργύρια.

    Σε περιμένουμε (μετά Κακλαμάνου εννοείται) σε νέα εκπομπή.
    Και, ει δυνατόν, σε μη διαδικτυακό ραδιόφωνο, καθώς σε άκουγα κυρίως στο αυτοκίνητο.

    Όλος ο λαός σήμερα ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ στο Σύνταγμα να ανατρέψουμε τους προδότες και δωσίλογους ηγετίσκους της συγκυβέρνησης και της πλουτοκρατίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ναι εμείς να μην λέμε τίποτα που θα θίξει τα κανακάρια των Γερμανών και τους λήσταρχους της ΕΕ. Αυτοί όμως επιτρέπουν στα κανάλια τους να μας κοροϊδεύουν με τον χειρότερο τρόπο, πού βλέπεται εδώ στο βίντεο, και εμείς να μην μπορούμε να κάνουμε τίποτα!

    http://www.youtube.com/watch?v=TEA8n4TbP6A

    Μ'αυτή την τσούλα Katrin Bauerfeind από την εκπομπή "Harald Schmidt Show", απο το Γερμανικό κανάλι του κρατικού φορέα ARD, (info@bonito-tv.com), μπορούμε να κάνουμε τίποτα Έλληνες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Αυτοί που καινε τωρα φοράνε κουκούλες. Μήπως τους ξέρετε μια και είπατε στο Ραδιο9 από αέρος ότι γνωρίζετε αρκετούς "καλούς" κουκουλοφόρους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Φίλε ΑΠ θα σου πω εγώ ποιός είναι καλός κουκουλοφόρος...

    Εγώ είμαι καλός κουκουλοφόρος!
    Η νοικοκυρά των 50κάτι ετών δίπλα μου στο Σύνταγμα ήταν καλός κουκουλοφόρος.
    Φόραγε μαντήλα και μάσκα γιατί πλέον ξέρει τι αντιμετώπιση επιφυλλάσει το επίσημο κράτος στους διαμαρτυρόμενους πολίτες.

    Τους ψεκάζει σαν κατσαρίδες στις 5:20 όταν αρχίζουν οι ομιλίες των συνδικάτων στην πλατεία και δεν κουνιέται φύλλο.

    Γιατί προφανώς όπως είπε και ο "εντιμότατος" υφυπουργός Δημ.Τάξης η Δημοκρατία χρειάζεται προστασία... ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ για να μένει μόνο το κράτος κανίβαλλος ανενόχλητο στην ανθρωποφαγία του.

    Κακός κουκουλοφόρος είναι ο μπάτσος απέναντί μας που όταν του φωνάζουμε "γιατί μας βαράς αδερφέ" μας απαντάει στα αγγλικά και γερμανικά.
    Προφανώς δεν είχαν εμπιστοσύνη ότι τα ντόπια παλικάρια θα ενεργήσουν με τον απαραίτητο ζήλο και έφεραν εισαγόμενα κατοχικά στρατεύματα.

    Ισως αν σταματήσεις να καταπίνεις αμάσητα τα σκατά που φτυαρίζουν τα επίσημα μέσα μαζικής εξαπάτησης, θα μπορέσεις μόνος σου να απαντήσεις ποιος είναι ο καλός και ποιος ο κακός κουκουλοφόρος.

    Με το μακρύ χέρι του παρακράτους που αναλαμβάνει εργολαβία να παρέχει το απαραίτητο εμπρηστικό οπτικοακουστικό υλικό ΑΦΟΥ ο λαός έχει κυνηγηθεί ανελέητα, ανενόχλητο από την αστυνομία, δεν ταυτίζεται κανείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις φίλε, επειδή είμαι κάποιας ηλικίας και έφαγα και εγώ ξύλο σε διαδηλώσεις κάποιας εποχής πριν από το πραξικόπημα του 1967, δεν αγνοώ πραγματικότητες. Δεν ζω σήμερα στην Ελλάδα αλλά δεν έφυγα ούτε σαν οικονομικός μετανάστης ούτε σαν απογοητευμένος πολίτης. Αυτό για να μη μου προσάψεις ότι "εσύ φίλε ΑΠ (Αλέξανδρος Παπάζογλου λέγομαι και αν θέλεις και email μπορω να στο δώσω γιατί δεν κρύβομαι) και δεν ξέρεις τι γίνεται εδώ". Επίσης σου λεω ότι ζω εκτός Ελλάδας για να μη που προσάψεις ότι είμαι εγκάθετος των "Αντικαζακικών".
      Δύο πράγμτα όμως εχω να πω: Οταν διαδηλώναμε εμείς δεν φοράγαμε κουκούλες. Τρώγαμε τα δακρυγόνα και το ξύλο με τα πρόσωπα ακάλυπτα.
      Το δεύτερο που έχω να πω είναι ότι θα προσυπέγραφα άνετα τη διαπίστωσή σου ότι οι κουκουλοφόροι είναι εγκάθετοι της Ασφάλειας και προβοκάτορες. Και τέτοιους (χωρίς κουκούλες βέβαια) γνώρισα στα φοιτητικά μου χρόνια. Ελα όμως που έχουμε την από αέρα αναφορά του Δημήτρη Καζάκη "σε ορισμένα καλά παιδιά που απο καιρού εις καιρόν βάζουν μια κουκούλα και βγαίνουν στο δρόμο για διαδήλωση". Σε νωρίτερο σημείωμα πιο πάνω αναφέρω και τη μέρα που στην εκπομπή του Ραδιο9 έκανε την αναφορά ο Καζάκης.
      Σέβομαι απόλυτα τις θέσεις του άσχετα αν συμφωνώ μαζί του ή όχι. Είμαι ομως κάθετα αντίθετος με αναφορές σε καλούς και κακούς κουκουλοφόρους από έναν άνθρωπο που επιδιώκει να ηγηθεί ενός ρεύματος και να το διογκώσει.
      Δεν καταπίνω αμάσητα αυτά που μου σερβίρουν τα ΜΜΕ. Τα διαβάζω και τα ακούω κάθε μέρα από εδω που βρίσκομαι (Μελβούρνη) και δεν παραλείπω να τους τα "χώνω". Δεν περνάει απαρατήρητο από εμένα ότι ΩΣ ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ τις τελευταίες ημέρες κανάλια και ραδιόφωνα που το έπαιζαν ULTRA αντιμνημονιακά, ξαφνικά άρχισαν να μου λένε τι θα πάθω την πρώτη, τη δεύτερη και την τρίτη ημέρα της χρεοκοπίας και διάφορα άλλα φαιδρά. Σημείωσε ότι καλόπιστα μπορω να δεχτώ ότι αυτά που λένε ότι θα πάθουμε μπορεί να είναι σωστά. Ομως είναι απαράδεκτο να μου το λένε τώρα ενώ για μήνες το "έπαιζαν τζάμπα μάγκες" και φυσικά με (μας) δούλευαν.
      Ταυτόχρονα όμως διατηρώ και το δικαίωμα να αντιδρω όταν ένα πρόσωπο σαν τον Καζάκη μεταχειρίζεται και εκείνος ένα μέσο που του έχει δοθεί με τρόπο που εγώ θεώρησα απαράδεκτο.

      Ο λόγος του Καζάκη είναι μεστός και εμπεριστατωμένος. Δύο πράγματα δεν χρειάζεται: Μόνιμους χειροκροτητές (Κακλαμάνος) και καταφυγή σε χαρακτηρισμούς και ειρωνίες για απόντες. Ο Καζάκης μιλάει με αριθμούς και οι αριθμοί έχουν μόνο μία ερμηνεία. Δεν χρειάζεται τίποτε άλλο για να πείσει.

      Αυτά και κουράγιο

      Διαγραφή
    2. Αυτό τον κουκουλοφόρο τον είδες πουθενά αγαπητέ;
      www.youtube.com/watch?v=zS00GzjjZQk

      Αυτά τα πλάνα (πριν ακόμα την ώρα 'έναρξης' της συγκέντρωσης) και χωρίς πουθενά να φαίνονται όλοι οι γύρω δρόμοι που ήταν τίγκα στον κόσμο για χιλιόμετρα;
      www.youtube.com/watch?v=RMo1KvshYsA

      Το να θεωρώ την άποψή σου αφελή και παραπλανημένη δεν έχει να κάνει τίποτα με τον Καζάκη.
      Λυπάμαι αλλά είναι ακριβώς όπως το είπες, "δεν ξέρεις τι γίνεται εδώ".

      Δεν υπάρχει ίχνος αλήθειας σε αυτά που λένε τα επίσημα μέσα, είναι μηχανισμός κρατικής προπαγάνδας τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο.
      Δεν είναι θέμα να καταπίνεις αμάσητα ή όχι κάτι, αυτό υπονοεί ότι μπορείς να ανασηκώσεις το πέπλο της απάτης, να βρείς ψήγματα αλήθειας στον οχετό του ψεύδους.

      Αυταπατάσαι, δεν υπάρχει ούτε ψιχίο αλήθειας, είναι κατασκευασμένα από αρχής μέχρι τέλους.
      Η κατασκευή ξεκινά από την αρχισυνταξία πίσω από τις κάμερες (δλδ την επιλογή του "τι θέμα θα παίξουμε σήμερα") που είναι η πιο ύπουλη μορφή λογοκρισίας, στην επιλογή του "πως θα το παίξουμε" μέχρι την συλλογή (και όπου χρειάζεται την κατασκευή) του οπτικοακουστικού υλικού.

      Αυτό που βλέπεις σε όλα τα ΜΜΕ είναι "γκεμπελική προπαγάνδα με multimedia", πληρωμένα ανθρωπάρια με βασικό προσόν την απουσία αυτοεκτίμησης σε εντεταλμένη υπηρεσία να πουν και να δείξουν "αυτό που πρέπει" όχι αυτό που είναι.

      Λυπάμαι αν αυτό δημιουργεί μια αίσθηση αδυναμίας σε όσους προσπαθούν από απόσταση να αναγνώσουν τις εξελίξεις αλλά είναι άσκηση ματαιότητας.
      Μίλα με ανθρώπους που είταν εκεί, με συγγενείς ή φίλους που έχουν μείνει πίσω και έχουν άμεση επαφή με τα γεγονότα, ψάξε πρωτογενές υλικό και εναλλακτικά κανάλια ενημέρωσης / επικοινωνίας όπου ο "απλός" κόσμος είναι η πηγή της πληροφορίας.
      Κλείσε την τηλεόραση.

      Διαγραφή
    3. Δεχομαι την κριτικη σου και τα σχόλιά σου με καλή πίστη. Δεν μπορώ να διασταυρώσω αυτά που μου λες αλλά ακουμπώντας σε δικές μου εμπειρίες όταν ήμουν εγω στους δρόμους, πιστεύω ότι υπάρχει εκτεταμένη παραπληροφόρηση.
      Σε σχόλια που γράφω σε διάφορες αναρτήσεις δημοσιογράφων, τους καταλογίζω 70 με 80% της ευθύνης για την κατάστασή μας σήμερα. Δεν έχω παρωπίδες. Απλά για να σώσω λίγο από την... υπόληψή μου, σε πληροφορώ ότι βλέπω τηλεόραση από εδώ που βρίσκομαι αλλά δεν παίρνω τίποτα σαν αληθές και δεδομένο από όσα βγάζουν στον αέρα. Σαν φοιτητής έζησα τη βία στους δρόμους και ταυτόχρονα έβλεπα πως παρουσιάζονταν η βία που ζούσα εγώ από τα μέσα ενημέρωσης. Αλλοι καιροί αλλά οι πρακγτικές δεν άλλαξαν.

      Αυτά και δέξου τους χαιρετισμούς μου από τη μακρινή Μελβούρνη

      Διαγραφή
    4. Επιστρέφω αγωνιστικούς χαιρετισμούς μαζί με την συγγνώμη μου για την άκομψη πρώτη απάντηση.
      Έχοντας φάει κιλά χημικών και με το αίμα να βράζει καμμιά φορά ίσως μπορούμε να διεκδικήσουμε το ακαταλόγιστο και βρασμό ψυχής.
      Σε κάθε περίπτωση υποκλίνομαι στην ψυχραιμία και αξιοπρέπειά σου απέναντι στη διαφωνία.

      Αυτά τα καθάρματα που μας πετάνε το ψέμα στα μούτρα χωρίς ίχνος ντροπής πραγματικά εξαγριώνουν.

      Διαγραφή
  76. Το παρακράτος των δωσίλογων έχει στρατιά υποκόσμου να το υπηρετεί. Με κρυπτομπατσοκουκουλοφόρους εμπρηστές κάνει μια χαρά τη δουλειά του. Κάθε σημαντική λαϊκή διαμαρτυρία την καταστέλλει. Η Ελλάδα είναι ξεκάθαρα μια αποικία, της οποίας τις κυβερνήσεις τις αποτελούν εδώ και δεκαετίες άνθρωποι του οργανωμένου εγκλήματος. Με άλλα λόγια, ξένες δυνάμεις ελέγχουν τη χώρα μας με τον ίδιο τρόπο που έχει διδάξει ο Μακιαβέλι, δηλαδή στρατολογώντας τον ντόπιο υπόκοσμο, και βάζοντάς τον να εργάζεται σε βάρος του υπόδουλου λαού. Ο υπόκοσμος κυριαρχεί σε ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, μηχανισμούς ασφάλειας και δικαιοσύνης, έχει το κράτος στα χέρια του. Μπροστά σε αυτόν τον πάνοπλο και αδίστακτο υπόκοσμο, δεν θα φέρει κανένα αποτέλεσμα η όποια μαζική κινητοποίηση στο κέντρο της Αθήνας. Έτσι ακριβώς όπως δεν οδήγησε πουθενά ο Δεκέμβρης του 1944, έτσι δεν έχει οδηγήσει πουθενά η όποια μεγάλη και δυναμική συγκέντρωση μέχρι σήμερα. Μόνο αν ετοιμαστεί η επόμενη κυβέρνηση του λαού, και γίνει μια συγκέντρωση με ανοιχτό στόχο την κατάληψη της βουλής από το λαό, με κάθε κόστος, ίσως να δούμε αποτέλεσμα. Όμως, δίχως συμμαχίες με ισχυρές δυνάμεις από το εξωτερικό, η όποια επόμενη κυβέρνηση θα κάνει και αυτή μια τρύπα στο νερό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. 13-2-2012
    Αγαπητέ Δημήτρη Καζάκη,
    Είσαι καί ευφυής καί έξυπνος. Απορώ όμως πως ακόμη δέν έχεις εκμεταλλευτεί τήν σημερινή συμμετοχική διαδραστική τεχνολογία τού διαδικτύου – δηλαδή, απορώ που δέν εκπέμπεις δική σου εκπομπή (ραδιόφωνο, web-tv) μέσω τού διαδικτύου, καί κυρίως εφ’ εφόσον γνώριζες ότι κάποια μέρα τά υπάρχοντα ελληνικά ΜΜΕ θά σού έθεταν όρους…
    Σέ δύο άλλα σημεία που σίγουρα χρειάζεσαι βοήθεια είναι :
    1- Συνεργάτες τής εμπιστοσύνης καί εκτίμησης σου, οι οποίοι θά απαντούν σέ όλες τίς επιστολές / επαφές που λαμβάνεις καί που λαμβάνει τό ΕΠΑΜ. Τήν φωνή που δέν ακούγεται δέν μπορείς νά τήν πείσεις νά μή στραφεί σέ άλλα «φιλικά» ώτα, ή ν’ αγωνίζεται γιά τό κίνημα σου (ένα από τά πιό σημαντικά στήν Ελλάδα, αν όχι τό πιό σημαντικό) …
    2- Γνώση καί πρακτική εφαρμογή τής αποτελεσματικής οργάνωσης ενός δημοκρατικού κινήματος.
    Βλέπε :
    Βάσις τής ΑΔΕ https://sites.google.com/site/amesidemocratiaellenon/basis-tes-ade
    Καταστατικό τής ΑΔΕ – Βάσις https://sites.google.com/site/amesidemocratiaellenon/kybernetika-6-18
    Αποτελεσματική Οργάνωση τών Αγανακτισμένων καί τών υποστηρικτών τής Άμεσης Δημοκρατίας https://sites.google.com/site/amesidemocratiaellenon/home/apotelesmatike-organose-ton-aganaktismenon-kai-ton-yposterikton-tes-ameses-demokratias
    Ασφάλιση Αγανακτισμένων, ΤΑΘΕΑ : http://tathena.blogspot.com/
    E-mail πρός τούς Έλληνες Πολιτικούς : http://e-mailthem.blogspot.com/
    Τέρμα τό Σέξ, Κίνημα Ελληνίδων : http://sexterma.blogspot.com/
    Σπύρος Ε. Κουλουμπέρης
    https://sites.google.com/site/amesidemocratiaellenon/
    adeepsilon@yahoo.gr
    27440-26458
    694-1569303

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. κυριε Καζακη.
    βρες τροπο να ξαναβγεις στο ραδιο σε τακτικες ωρες
    μεχρι τοτε μιλα οπως λεει και ο παραπανω φιλος απο το ιντερνετ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Βρε, ετούτο 'δω το αρθράκι σαν να εξηγεί πολλά...
    http://www.koutipandoras.gr/?p=15100

    Κε Καζάκη πως το βλέπετε;

    Υ.Γ: Μαζί σας είμαστε, όλο κοι περισσότεροι. Ευχαριστούμε που μας δίνετε ελπίδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Διάβασα τη συνέντευξη σας στο newsbomb.gr, υπάρχει κάποια περαιτέρω εξέλιξη με βάση την επικοινωνία σας με τους πολιτικούς αρχηγούς; Η' να πάψουμε να ελπίζουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Γειά σας από Αμερική.

    Απο τους λίγους των οποίων τα λεγόμενα μπορώ πλεον να εμπιστευτώ είναι ο Καζάκης. Συνεχίστε έτσι κε. Καζάκη. Πρέπει οπωσδήποτε να βρείτε εναν ραδιοφωνικό σταθμό για να ξαναβγείτε στον αέρα. Εγω έστειλα ενα e-mail διαμαρτυριας στο ραδιο9, για να μη νομίζουν οτι δεν καταλαβαίνουμε τι γινεται. Φυσικα απαντηση δεν υπηρξε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Κύριε Καζακη κάθε μέρα που περνά δικαιώνεστε όλο και περισσότερο.
    Για πρώτη φορά άκουσα στη βουλή (12-02-12) εκπρόσωπους των κομμάτων να μιλανε για τη σύμβαση (την ταμπακιέρα ) .
    Ενημερώστε μας για το τι χρειάζεστε για να συνεχίσετε!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1307600
    Σχετικά με το Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο
    Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Κύριε Καζάκη, υπήρξα ανελλειπής ακροάτρια της εκπομπής που κανατε με τον κ. Κακλαμάνο και λυπούμαι βαθύτατα που διεκόπη.

    Πρέπει να βρείτε ένα νέο τρόπο να μιλάτε καθημερινά. Είτε μέσω της ιστοσελίδας σας, είτε μέσω ενός νέου ραδιοφωνικού σταθμού, ώστε να μπορούν να σας ακούν και εκείνοι που δεν είναι εξοικειωμένοι με το διαδίκτυο.
    Κι εγώ έστειλα επιστολή διαμαρτυρίας στο Ράδιο 9.
    Εσάς και ανθρώπους σαν εσάς με τόσο ξεκάθαρη και λογική σκέψη πρέπει να τους ακούμε καθημερινά.
    Εις αναμονή των εξελίξεων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Κριμα κριμα κριμα......και για το Ραδιο 9 που ειμαι ακροατης χρονια αλλα και για εμας που δεν θα σας ακουμε!πρεπει να γινει κατι οπωσδηποτε να μας τσιγγλατε τα αυτια και να μας ξυπνατε οπως πριν!
    καλο αγωνα κυριε Καζακη....ειμαστε μαζι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΖΑΚΗ.ΑΠΟ ΤΙΣ 12/2/2012 ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΜΕ.ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ ΣΙΓΗΣΑΝ ΕΝΩ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΑ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ.ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΝΤΕ ΜΠΟΙΚΟΤΑΖ ΣΤΑ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΜΜΕ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΜΕ ΤΗ ΧΟΥΝΤΑ ΝΑ ΞΑΝΑΚΟΥΣΤΟΥΝ ΦΩΝΕΣ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΖΑΚΗ.ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΓΩΝΑΣ.ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΑΓΑΠΗΤΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΟΠΛΟΣ.ΟΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΝΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. "ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑΣΗΣ" ήταν η αιτιολογία του ΣΤΑΘΜΟΥ...

    ΔΕΙΤΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ και θα διαπιστώσετε ότι η "ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑΣΗΣ" έγινε ακριβώς όταν απεχώρησε Ο ΛΑ.Ο.Σ. απο την προδοτική κυβέρνηση.

    ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ Ο ΚΑΖΑΚΗΣ ΕΙΤΕ ΕΝ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΗΓΟΡΩΝΤΑΣ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΛΕΠΤΟ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ9 ΤΟΝ ΛΑ.Ο.Σ. ως "αντιμνημονιακός"

    ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΛΙΓΜΟΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ)ΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΤΟΥ ΚΑΖΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑ.Ο.Σ ΔΕ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΟΠΟ. => ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΝ ΑΠΕΛΥΣΕ. ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ.

    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΞΕΒΡΑΚΩΣΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.

    Υ.Γ. η λογοκρισία σας (καθότι ο Καζάκης δηλώνει κομμουνιστής) ξέρω ότι δε θα αφήσει να ανέβει το μήνυμά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή