Τετάρτη 19 Απριλίου 2017

Ο Καμμένος επιχειρεί εμμέσως πλην σαφώς να πουλήσει όπλα στο χαλιφάτο…

Όπως πληροφορούμαστε από τους αυλοκόλακες του υπουργείου άμυνας, οι επισκέψεις του κ. Καμμένου στα Αραβικά Εμιράτα τώρα δικαιώνονται. Το υπουργείο άμυνας είναι έτοιμο να υπογράψει σύμβαση ή συμβάσεις πώλησης όπλων, οχημάτρων και οπλικών συστημάτων των ελληνικών ενόπλων δυνάμεων στα Αραβικά Εμιράτα. Κυρίως – όπως αναφέρουν τα φερέφωνα του υπουργείου – πρόκειται για τον ρωσικής κατασκευής οπλισμό και οχήματα, που παραχώρησε στον ελληνικό στρατό η Γερμανία όταν προσάρτησε την Ανατολική Γερμανία και διέλυσε το στρατό της.
Αυτή είναι η επιφάνεια του όλου ζητήματος. Η λεπτή κρούστα. Η ουσία βρίσκεται αλλού. Ο κ. Καμμένος έχει επισκεφτεί επίσημα τα Αραβικά Εμιράτα κι όχι μόνο, τουλάχιστον τέσσερις φορές. Τι γύρευε εκεί; Τόσο σπουδαίος προορισμός για τον (τύποις) Έλληνα υπουργό άμυνας, που μόνο ο κ. Καμμένος έχει ανακαλύψει; Όχι βέβαια.

Τότε τι τον τράβηξε ο συγκεκριμένος προορισμός; Είναι τέτοιας αιχμής η στρατιωτική τεχνολογία και η αρτιότητα των ενόπλων δυνάμεων της αραβικής χερσονήσου και ειδικά των Αραβικών Εμιράτων, που κάνουν τόσο κρίσιμη και χρήσιμη τη συνεργασία με τις ελληνικές ένοπλες δυνάμεις; Μάλλον αυτό θέλουν να πιστέψουμε τα αφεντικά του υπουργείου άμυνας.
Γι’ αυτό ίσως να είδαμε σμήνος αεροσκαφών της πολεμικής αεροπορίας των Αραβικών Εμιράτων στην τελευταία άσκηση Ηνίοχος στο FIR της Αθήνας. Αν και το σενάριο της συγκεκριμένης άσκησης προέβλεπε προσβολή στόχων σε πυκνοκατοικημένες, που προστατεύονται από S-300.
Η αλήθεια όπως πάντα είναι τελείως διαφορετική και κατά πολύ πιο σκοτεινή. Ειδικά όταν έχει να κάνει κανείς με τύπους σαν τον κ. Καμμένο, που θέλει να παραδώσει την Κάρπαθο στο ΝΑΤΟ, δεν έχει κανένα πρόβλημα να μετατρέψει την Κρήτη σε ορμητήριο για τους τυχοδιωκτισμούς των ΗΠΑ και του Ισραήλ εναντίον της Ρωσίας και των συμμάχων της στην εγγύς ανατολή και ο οποίος έχει παραδώσει επιχειρησιακά το Αιγαίο, μαζί και τα χωρικά ύδατα της χώρας, στον έλεγχο της Νατοϊκής ναυτικής δύναμης.
Η αλήθεια είναι ότι τα Αραβικά Εμιράτα αποτελούν από παλιά έναν από τους καλύτερους προορισμούς για τις βρομοδουλειές των ελληνικών κυβερνήσεων και κυρίως του υπουργείου άμυνας. Ας θυμηθούμε το πιο πρόσφατο σκάνδαλο των γερμανικών υποβρυχίων και της σύμβασης εκσυγχρονισμού τους, που υπεγράφη επί Βενιζέλου, με ποιόν παρακαλώ; Την Abu Dhabi Mar των Αραβικών Εμιράτων! Τη θυμάστε;
Η υπόθεση αφορούσε στην προμήθεια από το ελληνικό κράτος των υποβρυχίων Τype-214, αρχικά από τη γερμανική εταιρεία HDW, η οποία στη συνέχεια συγχωνεύτηκε με τον γερμανικό όμιλο Thyssen Krupp (2005). Ο συγκεκριμένος όμιλος έχει συνάψει στρατηγική συνεργασία με τη Marine Siemens, η οποία έχει ανακαλύψει το κλειδί για την καρδιά και το νου των Ελλήνων πολιτικών – τα οποία εδράζονται μονίμως στην τσέπη τους - ουσιαστικά από την εποχή που με τις ευλογίες της δικτατορίας Μεταξά επεκτείνει τις δουλειές της στην Ελλάδα. Για χάριν της ιστορίας αξίζει να θυμίσουμε ότι η πολιτική επιρροή του ναζιστικού καθεστώτος στην Ελλάδα, η εγκατάσταση ναζί πρακτόρων, αλλά και η μαζική εξαγορά στελεχών του καθεστώτος της 4ης Αυγούστου στο στρατό και το κράτος, ασκείται όχι τόσο διαμέσου της Γερμανικής πρεσβείας, όσο της Siemens.
Μετά την κατοχή και κυρίως μετά το Δεκέμβριο του 1946 που απαλλάχθηκαν από το (τύποις) ελληνικό κοινοβούλιο όλοι οι δωσίλογοι συνεργάτες και πράκτορες των ναζί στην Ελλάδα – διότι με δαύτους σκόπευαν οι Άγγλοι και οι Αμερικάνοι να ματοκυλίσουν τον τόπο μας στον εμφύλιο σπαραγμό που είχαν ήδη ξεκινήσει - η Siemens παρέμεινε ως βασικός κρίκος της εξάρτησης του ελληνικού πολιτικού και κομματικού συστήματος από τα Γερμανικά κρατικά συμφέροντα. Έτσι όποτε στις κυβερνήσεις της χώρας βρίσκονταν παλιοί δωσίλογοι, ή γόνοι δοσίλογων της κατοχής, οι Γερμανοί έκαναν χρυσές δουλειές στην Ελλάδα.
Την επιχείρηση συγκάλυψης του σκανδάλου των υποβρυχίων διαμέσου Άμπου Ντάμπι, ανέλαβε - σας θυμίζω - ο μαιτρ του είδους, ο Ευάγγελος Βενιζέλος. Έτσι όταν ο εν λόγω κύριος ανέλαβε υπουργός άμυνας μετά ακριβώς από τις εκλογές του 2009 έστησε τη μηχανή. Σκοπός ήταν να συγκαλυφθεί ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα όπου είχαν αναμιχθεί η Γερμανική κυβέρνηση, ο όμιλος Thyssen Krupp Marine Siemens και το ελληνικό πολιτικό κατεστημένο του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ.
Είναι ένα από τα σκάνδαλα που οδήγησαν τη χώρα μας στην κατοχή των μνημονίων, ώστε να συγκαλυφθεί όχι μόνο το πόσο ξεπουλημένες, διεφθαρμένες και διαπλεκόμενες ήταν οι ελληνικές κυβερνήσεις του δικομματισμού, αλλά και το μέγεθος της διαπλοκής της επίσημης Γερμανία, η οποία αξιοποιούσε την Ελλάδα ως χωματερή των δικών της προϊόντων, όπως ήταν και τα υποβρύχια, επ’ ωφελείας κέρδους ανάλογου μ’ εκείνο που αποσπούσε το Γερμανικό Ράιχ από τις αποικίες του στην Αφρική πριν τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο. Με το αζημίωτο βέβαια πάντα για την διεφθαρμένη κομπραδόρικη εγχώρια ελίτ.
Στις 13/10/2009, ο γερμανικός οίκος Thyssen Krupp Marine Siemens, που πίσω του κρυβόταν η κυβέρνηση Μέρκελ-Σόιμπλε και η οποία στο μεταξύ έχει εξαγοράσει την HDW - με την οποία το ελληνικό κράτος είχε συνάψει την αρχική συμφωνία για τα υποβρύχια - και είχε γίνει κάτοχος του 50% των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, ανακοινώνει πως αποχωρεί από αυτά ώστε να φύγει με τα κέρδη χωρίς να φέρει καμιά ευθύνη για την ολοκλήρωση του προγράμματος κατασκευής των υποβρυχίων. Η ελληνική κυβέρνηση κάνει την πάπια και απαλλάσσει από τις ευθύνες της την γερμανική πολυεθνική, για να μην ανοίξει ο φάκελος της μίζας προς το ελληνικό πολιτικό σύστημα.
Τότε ακριβώς ο στενός συνεργάτης του πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου, Χάρης Παμπούκης και ο αδελφός του πρωθυπουργού Νίκος Παπανδρέου, αρχίζουν να πηγαινοέρχονται στο Αμπού Ντάμπι, όπως ακριβώς έκανε κι ο κ. Καμμένος τα τελευταία δυο χρόνια. Τελικά ο Ε. Βενιζέλος, τότε υπουργός άμυνας, μετά από μια σειρά δικά του επωφελή - όπως αποδείχθηκε - ταξίδια στο Αμπού Ντάμπι συνάπτει συμφωνία με τον γαλλολιβανέζο επιχειρηματία Ισκαντάρ Σάφα, βασικό μέτοχο της εταιρείας Αbu Dhabi Mar LLC.
Στις 10 Μαρτίου 2010, ο Ε. Βενιζέλος ανακοινώνει ότι μετά από διαπραγματεύσεις, ο ίδιος ως πληρεξούσιος του ελληνικού δημοσίου και οι άλλοι ως διάδοχοι της αρχικής συμφωνίας κατασκευής των υποβρυχίων, συμφώνησαν να συνεχιστούν τα προγράμματα «Αρχιμήδης» και «Ποσειδών ΙΙ». Η συμφωνία για τη μεταβίβαση των ναυπηγείων στην Abu Dhabi Mar υπογράφεται τελικά στις 18 Μαρτίου 2010 και ολοκληρώνεται το Σεπτέμβρη του ίδιου έτους με την αναγνώριση οφειλής του ελληνικού δημοσίου προς τα ναυπηγεία περί τα 1,3 δισ. ευρώ. Κι αυτό παρά τα 2,5 δις ευρώ προπληρωμές του ελληνικού κράτους προς τη γερμανική πολυεθνική χωρίς να έχει ουσιαστικά παραλάβει τίποτε.
Η μεταβίβαση του 75% των μετοχών των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά (50% από τους Γερμανούς και 25% από το ελληνικό δημόσιο) στην εταιρεία του Ισκαντάρ Σάφα επικυρώθηκε και με νόμο από τη Βουλή το φθινόπωρο του 2010. Κανείς δεν αιτιολόγησε το γιατί. Ο νέος ιδιοκτήτης των ναυπηγείων Σκαραμαγκά, η εταιρεία από το Αμπού Ντάμπι, είχε μετοχικό κεφάλαιο μόλις 26.000 ευρώ, αλλά αυτό δεν εμπόδισε τον Ε. Βενιζέλο να της προσφέρει στο πιάτο τα μεγαλύτερα ναυπηγεία της χώρας και κρατικές παραγγελίες εκατοντάδων εκατομμυρίων.
Το αποτέλεσμα; Το 2012 ο Ισκαντάρ Σάφα, αφού έχει εισπράξει από το ελληνικό κράτος πάνω από 1 δις ευρώ, σηκώνεται και εγκαταλείπει το Σκαραμαγκά, με τα υποβρύχια στην ίδια σχεδόν κατάσταση που τα παράλαβε. Η επίσημη δικαιολογία; Το υπουργείο άμυνας δεν τήρησε, λέει, την υπόσχεσή του να του αναθέσει το πρόγραμμα φρεγατών ΜΕΚΟ του πολεμικού ναυτικού.
Μήπως τον κυνήγησε κανένας; Όχι! Μήπως κυνήγησε κανένας αυτούς που έστησαν την όλη υπόθεση; Πάλι όχι. Άλλωστε βρισκόμασταν ήδη υπό καθεστώς κατοχής και οι Γερμανοί, δια της τρόικα, δεν επέτρεπαν να ασκηθούν διώξεις εναντίον όλων εκείνων που δημιούργησαν το σκάνδαλο. Γιατί εκτός από τους διεφθαρμένους πολιτικούς στην Ελλάδα, θα αποκαλυπτόταν πώς κάνει τις δουλειές της η Γερμανία.
Τι το ενδιαφέρον βρήκε στα Αραβικά Εμιράτα ο κ. Καμμένος; Μήπως πήγε να ζητήσει τα κλεμμένα πίσω; Μήπως πήγε να ανακαλύψει τις σχέσεις της Γερμανικής Thyssen Krupp Marine Siemens με την Abu Dahbi Mar; Μήπως πήγε για να ανακαλύψει το μέγεθος του ξεπλύματος μαύρου πολιτικού χρήματος που γίνεται εδώ και δεκαετίες από τους Έλληνες πολιτικούς σ’ αυτό το κρατίδιο, που αφορά κυρίως στην αγορά οπλικών συστημάτων;
Όχι βέβαια. Απλά βρήκε την ευκαιρία ο άνθρωπος να πουλήσει τα όπλα, τα οχήματα και τα οπλικά συστήματα που περισσεύουν από τις ελληνικές ένοπλες δυνάμεις. Οι αυλοκόλακες λένε για τον ρωσικής κατασκευής οπλισμό. Όμως, προσωπικά αμφιβάλω αν θα μείνει μόνο εκεί.
Επί υπουργίας Καμμένου ολοκληρώνεται η διάλυση των ελληνικών ενόπλων δυνάμεων. Στα πλαίσια του 3ου μνημονίου η τωρινή κυβέρνηση έχει αναλάβει την υποχρέωση να διαλύσει τις υφιστάμενες ένοπλες δυνάμεις έως το τέλος του 2018. Έτσι ώστε στη θέση τους να υπάρξει ένα σχετικά πιο ολιγάριθμο σώμα επαγγελματικού στρατού μισθοφόρων, το οποίο δεν νοιάζεται αν φέρει εθνόσημο ή όχι γιατί θα υπηρετεί απευθείας τα επιτελεία του ΝΑΤΟ και του ευρωστρατού με σκοπό όχι την εθνική άμυνα. Ούτε καν την προάσπιση των ευρωπαϊκών συνόρων, αλλά την «προστασία των Ευρωπαίων πολιτών».
Για να γίνει αυτό, όχι μόνο υποβαθμίστηκε σε ανεπίτρεπτο επίπεδο ο προϋπολογισμός συντήρησης των ενόπλων δυνάμεων, οι μισθοί και οι συντάξεις των στελεχών, όχι μόνο μεγάλος αριθμός στελεχών εξωθήθηκε σε παραίτηση, αλλά το υπουργείο φρόντισε να αποψιλωθούν οι μονάδες της παραμεθορίου και ειδικά των νησιών έναντι των τουρκικών ακτών. Επί Καμμένου το μέγεθος απογύμνωσης των μονάδων κυρίως στα νησιά πήρε πρωτοφανή έκταση. Με όπλο το βύσμα και τις ελλειμματικές ΕΣΟ, το υπουργείο και τα επιτελεία του έχουν σχεδιάσει την εξάλειψη των μεγάλων σχηματισμών στα μεγάλα νησιά της παραμεθορίου με την Τουρκία και το κλείσιμο ακόμη και των στρατοπέδων τους.
Κι όλα αυτά για ευνόητους λόγους. Ωστόσο η πολιτική αυτή ανοίγει εξαιρετικές ευκαιρίες για όσους θέλουν να τα κονομήσουν με τον οπλισμό των ενόπλων δυνάμεων που φαίνεται να περισσεύει. Να γιατί ο Καμμένος αναζήτησε τις κατάλληλες αγορές. Και ποια καλύτερη από τα Αραβικά Εμιράτα, όπου υπάρχει μόνιμα ζήτηση στρατιωτικού υλικού από κάθε λογής κίνημα ενόπλων τζιχαδιστών ή μισθοφόρων που δρα ανά την υφήλιο.
Ο κ. Καμμένος επιχειρεί να πουλήσει τα πλεονάσματα οπλισμού και οχημάτων των υπό διάλυση ενόπλων δυνάμεων της Ελλάδας σε μια χώρα που αποτελεί το πιο γνωστό διαμετακομιστικό κέντρο για τον εξοπλισμό του χαλιφάτου και κάθε λογής ένοπλων συμμοριών. Αν μετά απ’ όλα αυτά δείτε τους τζιχαδιστές μισθοφόρους να κινούνται με θωρακισμένα οχήματα BMP, να φέρουν γερμανικής προέλευσης φορητό οπλισμό και οπλικά συστήματα που μέχρι χθες χρησιμοποιούσε ο ελληνικός στρατός, να είστε σίγουροι ότι μεγάλο μέρος τους προέρχεται από τα «ντηλ» του Καμμένου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου