Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Έλαβα και παραθέτω την παρακάτω επιστολή του κ. Τ. Φωτόπουλου


Κύριε Καζακη,

Πολύ λυπήθηκα όταν έμαθα οτι το μπλογκ σας φιλοξένησε σήμερα συκοφαντική επίθεση εναντίον μου απο ανώνυμους αλήτες --είναι ο επιεικέστερος όρος που μπορώ να χρησιμοποιήσω για τις πιο ανέντιμες πολιτκές πρακτικές που χρησιμοποιούν εναντίον μου, και οι οποίοι μπορεί να ενεργούν και εν υπηρεσία, κάποιοι με τα ψευδώνυμα "Omadeon" και "αιρετικός¨. Οι άνθρωποι αυτοί (που μόνο φαινομενικά ανήκουν στο ανθρώπινο είδος και βρίζεις τα ζώα αν τους αποκαλέσεις ζώα)  , όπως κατήγγειλα και στο τελευταίο άρθρο μου που υποθέτω δεν το διαβάσατε μολονότι αναδημοσιεύθηκε ευρέως σε πάρα πολλά μπλόγκς της Αριστεράς --και θα παρακαλούσα να το διαβάστε για να δείτε τη στοιχειοθέτηση των κατηγοριών μου --με την προφανή υποστήριξη κάποιων πολιτικών δυνάμεων της "Αριστερας", που φαινεται δεν διστάζουν να καταφεύγουν σε παρόμοια μέσα, γίνονται καθημερινώς και θρασύτεροι  :


ΟΛΑ όσα αναφέρουν στο μπλόγκ σας για θέσεις μου ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΙΑ ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ που τα έχουμε δείξει επανειλημμένα ως τέτοια και εγω προσωπικά και τα μέλη του Δίκτυου Περιεκτικής Δημοκρατίας, και φυσικά κάποιος  που έχει τη παραμικρή ιδέα από το συγγραφικό μου έργο  ξέρει πολύ καλά αν έχει οποιαδήποτε σχέση με τη πραγματικότητα ο χαρακτηρισμός μου σαν "Σταλινικού" κλπ.  Επομένως, το να φιλοξενεί το μπλογκ σας σχόλια που με χαρακτηρίζουν ατεκμηρίωτα  "Σταλινικο" είναι τουλάχιστον  πολιτικα ανέντιμο ,αλλά και άκρως συκοφαντικό και υβριστικό. Όπως θα ξέρετε, κριτική στις θέσεις σας άσκησα και εγώ και είχατε κάθε δικαίωμα να κριτικάρετε και εσείς  τις θέσεις μας, μολονότι απο όσο γνωρίζω δεν το κάνατε, παρά το γεγονός  οτι ενας εποικοδομητικός δημόσιος διάλογος για τις εκατέρωθεν  θέσεις  θα ήταν σίγουρα χρήσιμος. Εκείνο που δεν έχει όμως κανένας μας δικαίωμα είναι οι προσωπικές συκοφαντικές επιθέσεις και ύβρεις, τις οποίες πάντοτε θεώρησα άξιες για άθλια υποκείμενα του υποκόσμου όπως οι προαναφερθέντες θρασύδειλοι κουκουλοφόροι, και θέλω να ελπίζω οτι και εσείς συμφωνείτε μαζί μου και θα αποσύρετε άμεσα τα συκοφαντικά σχόλια εναντίον μου, των οποίων φαντάζομαι ότι δεν γνωρίζετε την ύπαρξη γιατι δεν μπορώ να σκεφθώ ότι εσκεμμένα επιτρέψατε παρόμοιους  οχετούς λάσπης από το επώνυμο μπλογκ σας (το οποίο φαντάζομαι θα έχει και αυτό κάποιους δεοντολογικούς κανόνες , όπως κάθε σοβαρό μπλογκ, να μην δημοσιεύει ατεκμηρίωτους χαρακτηρισμούς κατά δημοσίων  προσώπων ή σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες . Ελπίζω συμφωνείτε μαζί μου ότι αν επιτρέψουμε  παρόμοιες τακτικές ζούγκλας, που κάποιοι καλλιεργούν εκμεταλλευόμενοι την βολική διαδικτυακή ανωνυμία, και οι οποίες φυσικά θα γενικευθούν τελικά,   αυτό θα οδηγήσει στην αυτοκαταστροφή κάθε πραγματικής αντίστασης στην επιβαλλόμενη καταστροφή της χώρας απο τις ξένες και ντόπιες  ελίτ. Αυτό θέλουμε; Μήπως αυτοί που παριστάνουν τους υποστηρικτές σας παίζουν εντελώς άλλο ρόλο στη πραγματικότητα, γιατί αυτό ακριβώς επιδιώκουν;  

Τέλος δεν χρειάζεται να επισημάνω το αυτονόητο οτι ανώνυμοι λασπολόγοι μπορεί να βρίζουν  και συκοφαντούν χωρίς καμιά πολιτική ή άλλη συνέπεια, πράγμα βέβαια που δεν ισχύει στη περίπτωση επωνύμων μπλογκς  που φιλοξενούν παρόμοιες αθλιότητες. 

Takis Fotopoulos

Ένα σύντομο σχόλιο:

Οι αναρτήσεις για τις οποίες έχει αποκλειστική ευθύνη ο διαχειριστής του Blog είναι οι δικές του που αναρτώνται επώνυμα. Έχω σαν αρχή μου, αφενός, να μην παρεμβαίνω στην σχολιογραφία επί των κειμένων μου, είτε είναι ανώνυμα, είτε είναι επώνυμα σχόλια, και, αφετέρου, να μην κατεβάζω οτιδήποτε αναρτά ο οποιοσδήποτε εκτός και αν υπερβαίνει τα όρια της προσωπικής χυδαιότητας. Κι αυτό απ' όσο μπορώ να θυμηθώ έχει συμβεί πριν αρκετό καιρό, στην περίπτωση δυο ανώνυμων σχολίων που χρησιμοποιούσαν την γνωστή διάλεκτο του φασιστικού υποκόσμου. Δεν το έχω κάνει σε καμιά άλλη περίπτωση, ανεξάρτητα από το αν συμφωνώ ή διαφωνώ μ' αυτά.
Όποιος κάνει τον κόπο να ξεφυλλίσει την σχολιογραφία σε διάφορες παλιότερες αναρτήσεις μου θα διαπιστώσει ότι υπάρχουν ανώνυμα, ή και επώνυμα σχόλια που εκφράζονται πολύ πιο σκληρά και άσχημα για μένα τον ίδιο, απ' ότι για τον κ. Φωτόπουλο. Δεν τα "κατέβασα". Όπως δεν πρόκειται να "κατεβάσω" και τα σχόλια για τον κ. Φωτόπουλο. Όχι γιατί συμφωνώ, ή διαφωνώ μαζί τους, αλλά γιατί πολύ απλά δεν το κάνω. Είναι θέμα αρχής.
Τέλος, θα ήθελα να δηλώσω ότι όποτε θέλησα να αντιπαρατεθώ με κάποιον το έκανα δημόσια και επωνύμως. Δεν βάζω άλλους να το κάνουν για μένα. Ούτε στο προσωπικό μου blog, ούτε πουθενά αλλού. Όσο για την κριτική που κατά καιρούς μου έχει ασκήσει ο κ. Φωτόπουλος είναι ευπρόσδεκτη. Δεν απάντησα ποτέ γιατί πολύ απλά δεν βρήκα σε τι με αφορά, μιας και οι κριτικές του παρατηρήσεις δεν αφορούν εκφρασμένες θέσεις και απόψεις μου, αλλά αποκλειστικά δικές του "ερμηνείες". 

Δημήτρης Καζάκης


11 σχόλια:

  1. Οι ανώνυμοι σχολιαστές που έχει επιστρατεύσει όμως ο Τάκης Φωτόπουλος προφανώς δεν είναι "ανώνυμοι κουκουλοφόροι". Πρόκειται για καθαρά σταλινική πρακτική. Αυτά για να δείτε τι είναι ο Τάκης Φωτόπουλος και για να δείτε και τι φίδια ζεσταίνετε στον κόρφο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το blog μας ΔΕΝ είναι "ανώνυμοι" αλήτες "κύριε" Φωτόπουλε. Αν νομίζετε ότι "η CIΑ βρίσκεται πίσω από την ανωνυμία" να δείτε ΓΙΑΤΡΟ. Ψυχολόγο κατά προτίμηση, όχι ψυχίατρο.

    Μέσα στο παραλήρημά σας κύριε Φωτόπουλε ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΑΘΩΟΥΣ και ΣΠΙΛΩΝΕΤΕ μαχόμενα blog. Τα ίδια κάνατε ΚΑΙ στον κύριο Καζάκη στην μετέπειτα απάντησή σας σε αυτό το εξαιρετικά κόσμιο και συνετό, αμερόληπτο γράμμα του.

    Ούτε λίγο ούτε πολύ ζητάτε να ΜΗΝ υπάρχουν επικριτικά σχόλια αλλά να σχολιάζουν ΜΟΝΟ οι δικοί σας ΒΡΩΜΕΡΟΙ τραμπούκοι, των οποίων οι τακτικές ΕΙΝΑΙ σταλινικές μέχρι και νεοναζιστικές.

    Επιπλέον, έχω σοβαρές υπόνοιες ότι τα ίδια βρωμερά άτομα τώρα ενορχηστρώνουν τη διάσπαση του ΕΠΑΜ και ότι μερικοί σας δουλεύουν ψιλό γαζί διότι καταντήσατε ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΗΛΙΘΙΟΣ κύριε Φωτόπουλε.

    Εδώ είναι διαδίκτυο, χειρότερο από τα Βαλκάνια, όχι παίξε γέλασε. Δεν έπρεπε ποτέ να μπλεχτείτε σε καυγάδες με αλήτες στο Indymedia και μετά να πωρωθείτε και να τους μεταφέρετε ΚΑΙ στη μπλογκόσφαιρα. Είστε "φορτωμένος" αποσκευές ιδεολογικής σήψης και διάσπασης των πάντων που ΔΕΝ ελέγχετε, κύριε Τάκη. Και δεν υπάρχει τρόπος ΟΥΤΕ να "κερδίσετε" αυτή τη "μάχη" του ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥ "πολέμου εναντίον σας", ούτε και να πείσετε κανέναν που με ΞΕΡΕΙ ότι είμαι "αλήτης" ή "γκεμπελίσκος".

    ΦΥΓΕΤΕ από τα μπλογκ και ΜΗΝ Τα ενοχλείτε κύριε Φωτόπουλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όχι, ΔΕΝ είναι "χρήσιμος ηλίθιος" ο Τάκης Φωτόπουλος. ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ τα κάνει και παίζει βρώμικα σταλινικά παιχνίδια.

    Να αποδείξει ΤΩΡΑ ότι είμαι υπάλληλος της Ισραηλινής Πρεσβείας! Άντε πια με τους αντισημίτες και τους ρατσιστές της "Περιεκτικής Δημοκρατίας"! Χορτάσαμε σταλινισμό. Κι όσο για τις συκοφαντίες εναντίον άλλων, αποδεικνύεται πια ότι ΔΕΝ είναι ψυχολογικά διαταραγμένος όπως νόμισα στην αρχή, αλλά επαγγελματίας δολοπλόκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μωρίς έχει γράψει κατεβατά επί κατεβατών εδώ και σε άλλα μπλογκ για το ότι ο Φωτόπουλος τον αποκάλεσε "γκεμπελίσκο της Ισραηλινής Πρεσβείας" (και τώρα αναβαθμίστηκε σε "υπάλληλο της Ισραηλινής Πρεσβείας"). Μια απλή ερώτηση: Μπορείς να μου δείξεις με κάποιο λινκ πού έγραψε ο Φωτόπουλος αυτό το πράγμα;;

      Διαγραφή
  4. Πολύ απειλητικό το ύφος του ΟΜΑΔΕΟΝ που συνιστά "φιλικά" στον Φωτόπουλο να ξεκουμπιστεί από τα ΜΠΛΟΓΚ
    Αυτές είναι τακτικές αντιδημοκρατικές και μαρτυρούν υφερποντα φασισμό
    Κανένας ΟΜΑΔΕΟΝ και κανένας ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ δεν εξουσιοδοτήθηκαν να κάνουν "συστάσεις" και να αποβάλλουν χρήστες από το διαδίκτυο.
    Είμαστε ενήλικοι και δεν γουστάρουμε κηδεμόνες που θα αποφασίζουν τι θα διαβάζουμε και τι όχι.
    Οσο για τον Μωρίς ας διευκρινίσει καλύτερα τι εννοεί με τον όρο "αντισημιτισμός"
    Εαν εντάσσει στη κατηγορία του αντισημιτισμού κάθε κριτική στο ισραηλινό απαρτχάιντ ,τότε ανεξάρτητα από τη σχέση του με τη πρεσβεία ,συμφωνεί απόλυτα με τις απόψεις των πλέον ολοκληρωτικών φιλοισραηλινών λόμπυ (τύπου AIPAC),που τα αντιμάχονται οι ίδιοι οι εβραίοι (βλ.Norman Finkelstein)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω παρακολουθήσει - θα ήταν δύσκολο άλλωστε - ολόκληρη την ανταλλαγή αλληλογραφίας μεταξύ ΤΦ και Ομαδεών, Αιρετικού, των "ανθρώπων αυτών (που μόνο φαινομενικά ανήκουν στο ανθρώπινο είδος και βρίζεις τα ζώα αν τους αποκαλέσεις ζώα)" κατά τον ΤΦ. Ο ΤΦ θεωρεί συκοφαντία τον χαρακτηρισμό του ως "σταλινικού". Προσωπικά πάντα αυτήν ακριβώς την εντύπωση μου έδινε η Περιεκτική Δημοκρατία - και η παραπάνω φράση δείχνει να την επιβεβαιώνει. Οσο για την προτροπή για διαγραφή σχολίων, ένας - πολύ καλοπροαίρετος - θα μπορούσε και να την αποδώσει σε άγνοια για τον τρόπο λειτουργίας των ιστολογίων.

      Διαγραφή
    2. Πέρα από κάποια "εντύπωση" αγαπητέ, έχετε και κάποιο τεκμήριο, γιατί αν δεν έχετε, τι διαφορά αλήθεια έχετε από έναν θιασώτη του Γκέμπελς (o οποίος εκτός των...άλλων ήταν και "αντισταλινικός" επί τη ευκαιρία); Ώστε το να αντιδράει κάποιος στη συκοφάντηση του δεν είναι άμυνα αλλά σταλινισμός έτσι; Σα δεν ντρέπεστε λέω εγώ, εσείς και το αριστερίστικο λασπολογικό "συνάφι" σας (που πλέον αποδεικνύεται καθημερινά όλο και περισσότερο ότι συγγενεύει - βλ. και άρθρο Φωτόπουλου). Για την ακρίβεια, η ασχετοσύνη σας ακόμα και για τον "τρόπο που λειτουργούν τα ιστολόγια" είναι παροιμοιώδης, διότι υπάρχουν πολλά ιστολόγια που ελέγχουν ή/και σβήνουν εφόσον είναι συκοφαντικά σχετικά σχόλια. Και μιλάμε για ιστολόγια που έχουν κάποια στοιχειώδη κοινή δεοντολογία και όχι όπως αυτό, που αφήνουν τόνους λάσπης και "τρολιών" προς χάριν μιας γκεμπελικής "ελευθερίας της έκφρασης", όπου κάποιοι ανώνυμοι διαδικτυακοί γραικύλοι μονοπωλούν τα σχόλια με χοντρές ψευτιές και βάζοντας λόγια στους άλλους που δεν έχουν πει για να δημιουργήσουν εντυπώσεις. Και αυτό βέβαια δεν είναι "εντύπωση" (αλήθεια με εντυπώσεις κρίνετε τους άλλους εσείς κ. "δημοκράτη"; Σας φαντάζομαι σε κάποια... συνέλευση τι γιούχο θα τρώγατε), αλλά αποδείξιμη κρίση με βάση την παραπάνω "αντίληψη" που διατυπώσατε.

      Διαγραφή
    3. Η ελευθερία της έκφρασης είναι ελευθερία της έκφρασης. Ολοι όσοι γράφουμε πολιτικά σε ιστολόγια έχουμε καποια στιγμη υβριστεί ή συκοφαντηθεί (ή νομίσαμε ότι). Σόου γουάτ; Θα ήταν παιδαριώδες να απαιτήσουμε διαγραφή σχολίων. Εφόσον έχετε τόση αλλεργία, δικαίως αναρωτιέται κανείς τι θα κανατε μόλις αποκτούσατε πολιτική εξουσία.

      Δεν είμαι "αντισταλινικός" του είδους που υποννοείτε. Οσο για το "σταλινικός" μάλλον το αντιλαμβανόμαστε διαφορετικά, είναι σαφές.


      "Αυτήν ακριβώς την εντύπωση μού έδινε" σημαίνει αυτό που διαβάζετε και τίποτε παραπάνω.

      Διαγραφή
    4. Λέτε αυθαιρεσίες κύριε που δείχνουν και το δημοκρατικό σας ήθος. Ελευθερία της έκφρασης σημαίνει δυνατότητα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΙΣΗΓΟΡΙΑΣ, όχι να κατεβάζουν κάποιοι οχετούς λάσπης και να μονοπωλούν τα μπλογκ και σχόλια με οχετούς και συκοφαντίες εναντίον αγωνιζόμενου κόσμου, πόσο μάλλον όταν είναι ανώνυμοι. Η "Ελευθερία της έκφρασης" που θαυμάζετε εσείς είναι καθαρά φιλελεύθερο/ατομιστικό δόγμα και φυσικά ούτε αριστερό ούτε "ελευθεριακό" - και μάλιστα το δόγμα αυτό βρίσκεται στον πυρήνα της ιδεολογίας του συστήματος. Είναι πολύ δύσκολο να καταλάβετε ότι ακριβώς αυτή την ελευθερία συκοφάντησης την περνά ως ελευθερία έκφρασης το σύστημα, ιδιαίτερα από άτομα που έχουν άπλετο χρόνο γι' αυτή τη δουλειά (όλως τυχαίως τη στιγμή που σήμερα ο κόσμος ψωμολυσσά ή ψάχνει για δουλειά) ακριβώς γιατί είναι η κυρίαρχη μορφή "Διαλόγου" σήμερα - ένα είδος γκεμπελισμού δηλαδή που αποκτά πολιτικό χαρακτήρα; Το ίδιο είναι επίσης να συκοφαντείται ένας ανώνυμος μπλόγκερ από άλλους ανώνυμους με το να συκοφαντείται κάποιος που καταθέτει επώνυμα την άποψη του στην αντισυστημική αριστερά εδώ και 40 χρόνια;;

      Διαγραφή
    5. Νομίζω πως η συγκεκριμένη παρεξήγηση μεταξύ των δύο πλευρών, αδικεί το χώρο. Όσο άδικο είναι να χαρακτηρίζεται κάποιος "σταλινικός" χωρίς να νιώθει ο ίδιος ότι είναι, άλλο τόσο λανθασμένη είναι η άποψη της φίμωσης των απόψεων. Η μορφή του διαδικτύου είναι τέτοια, η οποία επιτρέπει τον χαρακτηρισμό προσώπων και καταστάσεων, μέσα στα όρια της κοινωνικής κοσμιότητας.
      Είχα την ευκαιρία στο παρελθόν να συζητήσω με συνεργάτες του κυρίου Φωτόπουλου στη Θεσσαλονίκη για την ευρύτερη πολιτική και οικονομική κατάσταση και να ανταλλάξουμε χρήσιμες απόψεις.
      Όταν όμως τους διατύπωσα την άποψη ότι, οι μυστικές οργανώσεις που λειτουργούν με μια θρησκευτική δομή, έχουν τεράστια εξουσία και επίδραση στη σημερινή πραγματικότητα, με μια ιστορία εκατοντάδων (αν όχι χιλιάδων) ετών, αντιμετωπίστικα από εκείνους αρνητικά, παρότι η ΠΔ διατείνεται ότι δρα με Αντισιωνιστικό πρόταγμα, γενικά και αόριστα.
      Η ιστορία όμως δικαιώνει τους ρεαλιστές και εκείνους που την ερμηνεύουν σωστά. Σήμερα η Ελλάδα, έχει πρωθυπουργό με περγαμηνές υψίστου βαθμού σε κάποια παρόμοια οργάνωση, χωρίς καν να έχει εκλεγεί. Το ίδιο δε σύστημα, έχει εγκλωβίσει τη χώρα σε ένα μονόδρομο που λέει, χρεωκοπία ή υποταγή.
      Όταν οι οργανώσεις αυτές, που δρούν κάθετα (ιεραρχικά), έχουν μια δομή και παράδοση, που πηγάζει σε βαθειές θρησκευτικές αξίες και αρχές, οι οποίες με τον ένα ή τον άλλο τρόπό είναι αποδεκτές από την κοινωνία, προαιρετικά ή αναγκαστικά, διαπιστώνουμε όλοι τη δύναμή τους.
      Κατά την άποψή μου θα ήταν το λιγότερο αφελές, να ονομάζουμε γενικόλογα τους εξουσιαστές ως "ελίτ" και να μη τους κατονομάζουμε.
      Κάθε κίνημα αντίδρασης στο διάβα της ιστορίας απέτυχε, αν δεν είχε τη διαρκή υποστήριξη των συγκεκριμένων κέντρων. Αυτά τα κέντρα λειτουργούν με σχέδιο και πρόγραμμα και το οποίο προωθούν μέσα από συγκεκριμένα όργανα σκέψης και δράσης (think tanks).
      Θα ευχόμουν να ξεκινήσει ένας ώριμος διάλογος, που να πηγαίνει σε βάθος και να μπορεί να περιλάβει τις αρχικές αιτίες του σχεδίου και τις προεκτάσεις του. Μέσα από την έρευνα και την ανάλυση θα μπορέσουμε να διατυπώσουμε απόψεις, οι οποίες να προσεγγίζουν την πραγματικότητα, φανερή ή κρυφή.
      Οι κάθε άλλες επιφανειακές αψιμαχίες για επιθετικούς χαρακτηρισμούς και προσωπικά σχόλια, θυμίζουν παιδιάστικα καμώματα που δε συνάδουν με την ηλικία και το ειδικό βάρος των προσώπων.

      Αθανάσιος Ξανθόπουλος
      Τεχνολόγος Διοίκησης Επιχειρήσεων
      Σύμβουλος Πληροφορικής & Οργάνωσης - Εμπόριο Η/Υ
      Θεσσαλονίκη

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή