Στις 13 Μαΐου ημέρα Κυριακή και ώρα 14:00 διοργανώνεται ένα νέο συλλαλητήριο με πανεθνικό, παλλαϊκό, πατριωτικό χαρακτήρα. Το κάλεσμα αυτή τη φορά αφορά πρώτα και κύρια στην άμεση απελευθέρωση των δυο στελεχών των ενόπλων δυνάμεων, που κρατούνται όμηροι από την Τουρκία.
Αυτό όμως που προσωπικά μου έκανε εντύπωση στο κάλεσμα του συλλαλητηρίου είναι πρώτα-πρώτα το συναίσθημα που αποπνέει. Ένα συναίσθημα που είναι αδύνατο να αφήσει ασυγκίνητο όποιον μπορεί να φανταστεί τα παιδιά του στη θέση αυτών των δυο παιδιών που αρπάχτηκαν με ενέδρα από Τούρκους μισθοφόρους για να κρατηθούν από το καθεστώς Ερντογάν ως όμηροι. Ούτε βέβαια μπορεί να αφήσει ασυγκίνητο όποιον αρνείται να γίνει ανδράποδο για να θεωρεί ότι πρέπει να λουφάξει επειδή έτσι του λένε.
Και για να το ξεκαθαρίσουμε. Κανενός η ζωή δεν είναι πιο πολύτιμη από τη ζωή του άλλου. Κανένας δεν σέβεται τα δικά του παιδιά, αν πρώτα δεν αποδείξει ότι σέβεται και δεν πασχίζει για το παιδί του άλλου. Ο μισανθρωπισμός ξεκινά όταν κάποιος βάζει τη δική του ζωή πάνω από των άλλων. Εγώ να είμαι καλά κι ας γίνουν όλα στάχτη και μπούρμπερη.
«Δεν μπορούν οι πολίτες να ασκούν εξωτερική πολιτική,» μας λένε τα εξαπτέρυγα του καθεστώτος. Μόνο που ξεχνάνε ότι η πολιτική όταν δεν είναι προνόμιο των πολιτών, γίνεται αναγκαστικά προνόμιο των τυράννων. Κι όταν η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία στην πατρίδα της Αντιγόνης ατιμάζει ιερά και όσια, τους άγραφους και γραπτούς νόμους του δίκιου, της αρετής και της ηθικής. Όταν συνωμοτεί προκειμένου να παραδώσει και ύστερα να εγκαταλείψει τους δικούς της υφισταμένους, τότε το λόγο έχει ο ίδιος ο λαός. Ο κάθε ξεχωριστός Έλληνας, που αρνείται να γίνει υπεξούσιος ανίκανων, αθέμιτων και αδίστακτων ηγεσιών.
Οι διοργανωτές του συλλαλητηρίου, εξ όσων γνωρίζω, συμμετείχαν ενεργά και στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό. Μόνο που αυτή τη φορά το κάλεσμά τους ξεχειλίζει από Ελλάδα. Δεν περιορίζονται στο «η Μακεδονία είναι Ελληνική», αλλά ξαναφέρνουν στην προμετωπίδα του συλλαλητηρίου το γνωστό από παλιά, το ποτισμένο με αίμα και ελπίδα του λαού μας από την εποχή του πρώτου μεγάλου συλλαλητηρίου το 1942 εναντίον του διαμελισμού της Ελλάδας σε Βουλγαρική, Ιταλική και Γερμανική ζώνη: Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες!
Η Ελλάδα δεν χωρίζεται σε ζώνες, ούτε σε περιφέρειες για να διεκδικήσουμε την ελληνικότητα της καθεμιάς ξεχωριστά. Η Ελλάδα είναι μία, ενιαία και αδιαίρετη. Και η Μακεδονία, η Θράκη, η Ήπειρος, η Θεσσαλία μαζί με τις άλλες περιοχές, τα νησιά του Αιγαίου και του Ιονίου, η Κρήτη μαζί κι η Κύπρος όπου έχει ριζώσει ο Έλληνας από την εποχή των Πελασγών, είναι ελληνικές πατρίδες μόνο και εφόσον ανήκουν σε μια, ενιαία και αδιαίρετη πατρίδα. Μια Ελλάδα που ανήκει αποκλειστικά στους Έλληνες, τους απλούς Έλληνες. Όχι σε δυνάμεις κατοχής και κέντρα εξουσίας εντός και εκτός Ελλάδας.
Αυτή τη φορά δεν έχω να προσάψω τίποτε στους διοργανωτές του συλλαλητηρίου. Αν και προσωπικά θα προτιμούσα να είχαν εξαρχής καλέσει όλα τα πολιτικά κόμματα να συμμετάσχουν και να δεσμευτούν μπροστά στο λαό για τη στάση και τη θέση τους. Θα έπρεπε να είχαν κληθεί όλοι. Όσοι λένε ότι εκπροσωπούν μερίδες του ελληνικού λαού. Χωρίς καμιά εξαίρεση, ώστε να μην βρουν δικαιολογίες για την απουσία τους. Κι ας πάρει ο καθένας την ευθύνη που του αναλογεί.
Το ακομμάτιστο μπορεί να ταιριάζει στο Γερμανό, τον Άγγλο, τον Γάλλο και γενικά στον Ευρωπαίο του οποίου η εθνική ταυτότητα και ιδιοσυγκρασία σμιλεύτηκε από τον απόλυτο δεσποτισμό, αλλά ο Έλληνας έχει μια μακρά παράδοση πολιτικής ένταξης και στράτευσης. Ξεροκέφαλος, αδάμαστος, απείθαρχος και απρόβλεπτος, όπως τον περιέγραφαν πάντοτε οι εκπρόσωποι της δεσποτικής Δύσης, έχει ένα χαρακτήρα που σμιλεύτηκε έτσι από τα βάθη της αρχαιότητας. Γνωρίσματα που ταιριάζουν μόνο σε λαούς λεύτερους από κάθε νοοτροπία και λογική δεσποτισμού.
Οι Έλληνες ήταν οι πρώτοι που δίδαξαν το τι σημαίνει πολιτική στράτευση. Από τότε που πριν ακόμη επινοηθεί το όνομα της δημοκρατίας για το πολίτευμα της κλασσικής Πόλης, είχαν ανακαλύψει το χωρισμό σε πολιτικές μερίδες (κόμματα) ανάλογα με τα κοινωνικά συμφέροντα κάθε στρώματος και τάξης. Χάρις σ’ αυτόν τον διαχωρισμό – όπως τον διηγείται επί παραδείγματι ο Πλούταρχος στο βίο του Σόλωνα – μπόρεσε να γεννηθεί η ενότητα της αυτοκυβέρνησης των πολιτών, που ονομάστηκε έκτοτε Δημοκρατία. Μια ενότητα που δεν ήρθε με συνεννόηση, ούτε την επέβαλλε κάποιος μεγάλος μεταρρυθμιστής σαν τον Σόλωνα, ή τον Κλεισθένη. Επιβλήθηκε από τους ελεύθερους καλλιεργητές και τεχνίτες συγκροτημένους σε πολιτικές μερίδες (κόμματα) σε βάρος των πλουσίων γαιοκτημόνων.
Ο κοινωνικός πόλεμος αυτός γέννησε τη δημοκρατία, σύμφωνα με τη γνωστή ρήση του Ηράκλειτου: πόλεμος πάντων μὲν πατήρ ἐστι, πάντων δὲ βασιλεύς, καὶ τοὺς μὲν θεοὺς ἔδειξε τοὺς δὲ ἀνθρώπους, τοὺς μὲν δούλους ἐποίησε τοὺς δὲ ἐλευθέρους. Κι έτσι άνθησε η ελευθερία σε μια εποχή όπου παντού αλλού επικρατούσε ο πιο απόλυτος δεσποτισμός.
Πρέπει να χωρίσουμε πρώτα για να ενωθούμε ύστερα. Αλλιώς δεν γίνεται τίποτε. Αλλιώς θα είμαστε πάντα θύματα των αχρείων, των δειλών, των προδοτών και των δημίων. Κάθε λογής και είδους. Κάθε χρώματος και παραλλαγής.
Έτσι πρέπει να γίνει και σήμερα. Ο λαός για να ενωθεί, πρέπει πρώτα να διαχωρισθεί. Όπως η ήρα από το στάρι. Πρέπει να διαχωριστεί από όσους τον θεωρούν υπόδουλο ιδεολογιών και ιδεοληψιών της δεξιάς και της αριστεράς. Πρέπει να διαχωριστεί από όσους τον θεωρούν άβουλο και άξιο χειραγώγησης από κυκλώματα και μέσα. Πρέπει να διαχωριστεί από όλους εκείνους που του πουλάνε φούμαρα και φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
Πρέπει να διαχωριστεί απ’ όσους τον διδάσκουν την αρετή του ραγιαδισμού, το σφάξε με αγά μ’ να αγιάσω. Πρέπει να διαχωριστεί απ’ όλους εκείνους που τον μετράνε μόνο με όρους ψηφοθηρίας.
Ας διαχωριστούμε για να ενωθούμε. Για μια ενότητα που πάνω απ’ όλα βάζει την πατρίδα, την ελευθερία, τη δημοκρατία και την ανεξαρτησία της.
Να γιατί αυτή τη φορά θα πάω στο συλλαλητήριο της Κυριακής. Με όλες τις επιφυλάξεις και τις αντιρρήσεις μου. Με πλήρη συναίσθηση ότι πολιτικά δεν ταιριάζω με όλους και όσους κατέβουν στο συλλαλητήριο.
Όμως όλα αυτά είναι δευτερεύοντα.
Αυτή τη φορά θα κατέβω στο συλλαλητήριο όχι μόνο γιατί συμφωνώ με το κάλεσμα, αλλά γιατί βλέπω τον πόλεμο που του έχουν κηρύξει πρώτα και κύρια αυτοί που διαγκωνίζονταν για να φωτογραφηθούν στην εξέδρα των προηγούμενων συλλαλητηρίων.
Θα κατέβω γιατί το χειρότερο είδος σεσημασμένων φασιστών – έστω κι αν ενίοτε εμφανίζονται ως αριστεροί - καταγγέλλει το συλλαλητήριο ως «φασιστικό».
Θα κατέβω γιατί οι πιο ξεφωνημένοι και ξεπουλημένοι πατριδοκάπηλοι, αυτοί που έφεραν τον Άνθιμο και τον Φραγκούλη στη Θεσσαλονίκη και κρύφτηκαν πίσω από το Μίκη Θεοδωράκη στην Αθήνα, λυσσομανούν εναντίον του.
Θα κατέβω γιατί κανένας Αλαφούζος δεν δέχθηκε να παρουσιάσει το συλλαλητήριο, όπως έκανε με τα προηγούμενα. Θα κατέβω γιατί αυτό το συλλαλητήριο φαίνεται να τους πονάει πολύ περισσότερο από τα προηγούμενα.
Θα κατέβω γιατί αυτή τη φορά είμαι διατεθειμένος να μείνω στο Σύνταγμα μέχρις ότου το καθεστώς κατοχής της πατρίδας μου να γκρεμιστεί από τη λαϊκή οργή.
Θα ειμαστε ΟΛΟΙ εκει. Τωρα και παντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα είμαστε εκεί, όλοι όσοι θέλουμε να συνεχίσουμε να είμαστε Έλληνες και να έχουμε Ελλάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Καζάκη και εγώ θα κατέβω. Θα κατέβω γιατί και εγώ συμφωνώ με το κάλεσμα. "Μέχρις ότου το καθεστώς κατοχής της πατρίδας μου να γκρεμιστεί από τη λαϊκή οργή."
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο καθεστώς κατοχής δεν είναι όμως μόνο ...συριζανέλικο, είναι γενικώς γαλαζοπράσινο. Στους γαλάζιους περιλαμβάνονται ΝΔούλα και οι ΕΞΕΛ (ΑΝΕΛ δεν είναι σίγουρα) και στους πράσινους το ΠΑΣΟΚ (που τώρα άλλαξε ΑΦΜ και δε χρωστάει πια τα 200 εκατομμυριάκια) μαζί με όσους συμμετέχουν στο ...νέο φορέα, αλλά όμως και το νέο ΠΑΣΟΚ, ο ΣΥΡΙΖΑ. Ο οποίος σύριζα αποτελείται από πολλά στελέχη του ΠΑΣΟΚ, αλλά και ο Αλ6ς είναι ο νέος Αντρέας...
Μη ξεχνάμε και το δεκανίκι του γαλαζοπράσινου συστήματος, το ΚΚΕ. Που δεν είναι ΕΚΚ... Εξάλλου "εμφύλιος" (συμμοριτοπόλεμος) και παιδομάζωμα δεν ξεχνιούνται, όσα χρόνια και αν περάσουν. Και γενικώς, το γεγονός ότι το ΚΚ είναι το δεκανίκι του γαλαζοπράσινου συστήματος αποδείχτηκε πριν οκτώ χρόνια, όταν η αγανάκτηση είχε πιάσει κόκκινο. Τότε είχε αναλάβει την προστασία της βουλής και μετά με τη MARFIN και τις δολοφονίες, μας τελείωσαν τους αγανακτισμένους.
Μη ξεχνάμε και την γαλαζοπράσινη ...πειθώ με τον μπομπολιστάν και γενικώς τα ΜΜΕμετίλας.
Και δεν γράφετε γιατί ολόκληρο αυτό το καθεστώς κατοχής είναι τόσο ...γερμανοπροσκυνημένο. Ολόκληρη η ...μεταπολίστευση.
Ξεχνάτε ότι πριν κάτι χρόνια κάνατε μια ερώτηση στον Άρειο Πάγο για ποιο λόγο η Ελλάδα αγοράζει όλα τα γερμανικά προϊόντα πιο ακριβά από ότι αγοράζουν ακριβώς τα ίδια άλλες δυτικές χώρες.
Ο Άρειος Πάγος δεν σας απάντησε και θα το κάνω εγώ:
Το δεξί χέρι του Χριστοφοράκου δήλωσε ενώπιον της γερμανικής Δικαιοσύνης, κάτι που φυσικά και γνωρίζει η πολιτική ηγεσία της Γερμανίας, ότι η SIEMENS Ελλάδος χρηματοδοτεί με το 25% του τζίρου της, τα τρία μεγάλα ελληνικά κοινοβουλευτικά κόμματα.
Με την αρχή 3 - 2 - 1 .
Και κάτι πάνω σε αυτό. Όλα τα Γερμανικά προϊόντα τα αγοράζει η Ελλάδα κατά 25% πιο ακριβά από ότι οι άλλες πολιτισμένες χώρες.
Δεν είναι η κακιά μου φαντασία, τα τιμολόγια αγοράς το λένε.
Και η πώληση γίνεται από Γερμανία, τα μεταφορικά έξοδα τα πληρώνει μόνος του ο εισαγωγέας.
Αυτό το 25% που εισπράττει επιπλέον ο Γερμανός, μπορεί να το διαμοιράζει λοιπόν στους Έλληνες εισαγωγείς (όπου υπάρχουν, αφού η SIEMENS τα έφερνε μόνη της) αλλά και στα ελληνικά κοινοβουλευτικά πολιτικά κόμματα. Στα κόμματα με την αρχή 3-2-1 και στους εισαγωγείς για να μη μιλάνε.
Όπως έκανε και η SIEMENS (ο Χριστοφοράκος το είπε στη γερμανική Δικαιοσύνη και όχι εγώ ο …κακός).
Τις κατηγορίες μου μπορεί να τις ελέγξει εύκολα όποιος δεν έχει στη διάθεσή του τα τιμολόγια αγοράς, εάν δει τις τιμές πώλησης στα σούπερ μάρκετ της Γαλλίας, της Αγγλίας, της Ολλανδίας, της Ισπανίας, της Γερμανίας αλλά και της Ελλάδας.
Αυτό είχε μια λογική κάποτε, όταν υπήρχε ο νόμος πως ο Έλληνας εισαγωγέας πρέπει να βγάζει μόνο μέχρι 12% κέρδος από τις εισαγωγές που κάνει. Είχε μια λογική για τους Έλληνες εισαγωγείς, για να δείχνουν μεγαλύτερο …ζήλο στην προώθηση γερμανικών προϊόντων.
Όχι όμως τώρα. Τώρα παρέμεινε ως μια πρακτική της Γερμανίας για να έχει στο χέρι το πολιτικό μας σύστημα.
Και γίνεται με όλα τα γερμανικά εμπορεύματα, κάθε χρόνο εδώ και χρόνια εισάγουμε από Γερμανία προϊόντα μερικών δις το χρόνο. Μπορείτε λοιπόν να φανταστείτε σε τι ποσό αναφέρομαι, όταν μιλάω για το 25%.
Για πόσα εκατομμύρια το χρόνο.
Κάθε χρόνο.
Εδώ και χρόνια.-
κ.Καζακη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι , θα ειμαστε στο συλαλλητηριο αλλα επιτελους σταματηστε να κοροϊδευτε μ, αυτον τον αχαρακτηριστο τροπο τα δυο προηγουμενα.
Πανω σ' αυτα χτιζετε κι σεις κι ας μη το ομολογειτε...δεν περιμενατε αυτο που εγινε και τωρα τρεχετε πρωτος για να μη μεινετε μεταξεταστεος.Λετε οτι ειστε παλλαϊκο μετωπο κ τιθεστε ευθεως απενταντι της μεγαλυτερης αλλα σιωπηλωτερης μεριδας των Ελληνων. Γιατι -λεει- δεν σας κανει αυτος ο πατριωτισμος και τον βαφτιζετε εθνικοφροσυνη. Ελεος δηλαδη!!! Ο ηγετης ενωνει,δε διχαζει και κυριως δεν κρινει. Αυτος τουλαχιστον που εχει ακομη λαϊκο κριτηριο.Τι να πω ?? οι αριστερες καταβολες επιβαλλουν αριστερο πατριωτισμο? Σας τα γραφω αυτα επειδη σας εκτιμω για το ηθος σας κ για τις γνωσεις σας.Σεις δεν ειστε αυτος που λεει οτι δεν περισσευει κανεις???Επιτελους ομως καταλαβετε οτι αυτα που θελετε να καταφερετε δεν μπορει να πραγματοποιηθουν χωρις κ μας τους "αλλους" που δεν εχουμε ακομη απογαλακτιστει απο τη μανα Πατριδα κ δεν εχουμε καταφερει να ανεβουμε στο αρμα του εθνοδιεθνισμου. Αλλιως, θα συνεχισετε μιλατε σε ανθρωπους;; εν κημω και χαλινω αγξαι.
Ευχαριστω.
Μπορείτε να πιστεύετε ότι θέλετε. Η βλακεία πάντα είναι ακατάβλητη. Ιδιαίτερα όταν πάσχει κανείς - όπως εσείς - από ιδεοληψίες. Δεν υπάρχει δεξιός ή αριστερός πατριωτισμός. Υπάρχει πατριωτισμός κι αυτός έχει καθορισθεί τι είναι από την εποχή του Ρήγα. Όσο για τα συλλαλητήρια, θα ήθελα να μάθω που είναι τα "μούτρα" που έστησαν τα προηγούμενα; Πού είναι οι "μακεδονομάχοι" που ξέρουν μόνο να φλυαρούν ανέξοδα η "μακεδονία είναι ελληνική", αλλά όταν πρόκειται για την κατοχή της πατρίδας κάνουν γαργάρα. Βέβαια είναι απόλυτο δικαιώμά σας να μην έχετε ούτε καν τη δυνατότητα να δείτε τι λέω και πολύ περισσότερο να κρίνετε. Η ευθυκρισία απαιτεί σθένος, παρρησία και προπαντός γνώση. Βλέπετε, εγώ ήμουν εκείνος που ούρλιαζα εναντίον των συλλαλητηρίων με τις πλάτες του Αλαφούζου κι άλλων γνωστών και μη εξαιρετέων "πατριωτών" επειδή δεν έθεταν την κατοχή της πατρίδας. Τώρα το ζήτημα της κατοχής τίθεται στην προμετωπίδα. Κι αυτό με κάνει να αποφασίσω να πάω. Γιατί έχει το πλαίσιο και τη λογική, που ζητούσα να έχουν τα προηγούμενα γιαλαντζί συλλαλητήρια. Αν δεν μπορείτε να το δείτε αυτό, δεν πειράζει. Βγάλτε τις παρωπίδες που φοράτε και τότε ίσως αντιληφθείτε ότι υπάρχει άλλος κόσμος απ' αυτόν που έχετε οικοδομήσει με τη φαντασία σας.
ΔιαγραφήΕφόσον λοιπόν υιοθέτησαν το πλαίο και τη λογική σας κατεβείτε να σας καμαρώσετε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για μένα; εγώ είμαι ένας απλός Έλληνας πολίτης, με μόνη "ιδεοληψία" την Πατρίδα μου...σύμφωνα πάντα με τις φτωχές δυνατότητές μου. Ίσως όμως να είναι κακό αυτό..
Είμαι και υβριζόμενος !! (βλάκας).Πιθανόν να σας στεναχώρησε το σημείωμά μου.
Σείς όμως είστε ένας- δυνάμει- πολιτικός αρχηγός, που λές και το κάνετε επίτηδες, θέλετε να (ξανα)γίνεται κι σείς σαν κι εμένα... απλός πολίτης.
Όχι τίποτ΄άλλο...μίλησα και για ήθος !!
Ευχαριστώ.
Βλαξ άνθρωπος επί παντί λόγω επτοήσθαι φιλεί. Ηράκλειτος.
Διαγραφήμτφρ: ο βλάκας θέλει να πτοείται με το παραμικρό. Ποιους εννοούσε άραγε ο Ηράκλειτος; Ο Πλούταρχος που αναφέρει τη ρήση αυτή, γράφει ότι ο Ηράκλειτος αναφέρεται σ΄εκείνους που νομίζουν ότι είναι πολίτες ενώ δεν είναι γιατί αδιαφορούν για την τύχη της Πόλης. Τους αρκεί να ακολουθούν αγελαία όποιον βελάζει καλύτερα και δυνατότερα. Δηλαδή αδιαφορούν για τα πολιτικά προγράμματα και δεν στρατεύονται, δεν παίρνουν θέση.
Στη δική σας περίπτωση είναι ακόμη χειρότερη η κατάσταση. Έχετε το κώλυμα ότι μόνο όποιος είναι δεξιός και μάλιστα ακροδεξιός είναι πατριώτης. Αυτό καλείται ιδεοληψία και στην ψυχιατρική ψύχωση. Είναι το ίδιο με εκείνον που λέει ότι για να είναι πατριώτης κάποιος οφείλει πρώτα να είναι αριστερός. Όσο για το ποιος είναι υβριζόμενος, δεν θα πω. Το ίδιο υβριστή θεωρούσε ο Πλούταρχος - ο μέγας αυτός απολογητής της Ρωμαϊκής κατάκτησης - και τον Ηράκλειτο επειδή χαρακτήριζε βλάκα όποιον δεν μπορεί να ξεχωρίσει την ήρα από το στάρι.
Που να πας ρε Καραμήτρο;
ΑπάντησηΔιαγραφήμας τα έκαναν μπαλόνια 25 χρόνια τώρα πως όλα είναι μονόδρομος στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στον εθνοδιεθνισμό.(τον ποιόν?)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι βέβαια, ο μόνος μονόδρομος είναι η λιτότητα. Πάρτε τώρα τον μονόδρομο του Brexit, Πάρτε την Ιταλία που το συζήτα ανοικτά το ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ
μπας και αντιληφθείτε πως στις δημοκρατίες δεν υπάρχουν μονόδρομοι. Μονόδρομοι υπάρχουν μόνο στον φασισμό.
Όπου υπάρχει Εθνική κυριαρχία δεν υπάρχουν μονόδρομοι.Και το ΕΠΑΜ χρονια τώρα παλεύει για την εθνική κυριαρχία ενάντια σε ντόπιο και ξένο δυνάστη. Χαράλαμπε πάρτο αλλιώς με τον εθνοδιεθνισμό.
Και κάτι για την στάση μας σε συλλαλητήρια.Με εθνικό χαρακτήρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε επίπεδο προσώπων, πολλοί ακροδεξιοί –μέσα στη θολούρα τους-
θαυμάζουν και τον Τσε Γκεβάρα. Είναι αυτός λόγος για να τον απαρνηθούμε ???
Αν αύριο οι ακροδεξιοί ανακαλύψουν πως ο Άρης Βελουχιώτης ήταν πατριώτης –γιατί ήταν-
και τον κάνουν λάβαρο, θα πρέπει οι πατριώτες να τον αποκηρύξουν;
Αντιλαμβάνομαι πως υπάρχει μια τεράστια σύγχυση που δεν επιτρέπει σε κάποιους να αντιληφθούν
τη διαφορά του εθνικιστή/φασίστα από τον πατριώτη.
Είναι σαν να μην μπορείς να ξεχωρίσεις τον Γεώργιο Παπαδόπουλο από τον Γεώργιο Καραϊσκάκη.
Αν σε ενοχλεί η σημαία στα χέρια του φασίστα, μην την σκίζεις.
Να πας να του την πάρεις. Και να την κρατήσεις εσύ.
Γιατί η δική σου πατρίδα δεν μισεί τις πατρίδες των άλλων. Μην του τη χαρίζεις.
Θα θυμίσω μόνο πως οι αντάρτες του ΕΛΑΣ τραγουδούσαν
«θέλουμε λεύτερη εμείς πατρίδα και πανανθρώπινη τη λευτεριά».
Υπάρχει μια ομάδα πρωην μελών του Επαμ που κάνουν εκπομπή στην ερτ οπεν απο όπου έχουν αποχωρήσει σχεδόν όλοι οι αρχικοί συντελεστές καταγγέλοντας την σαν παραμάγαζο του συριζα.Αυτοί λοιπόν κατηγόρησαν το Επαμ κ τους οργανωτες του συλλαλητηρίου ως "μαύρο μέτωπο".Αυτη είναι κ η έκφραση Παππά οταν περιγράφει τους αντιπάλους του συριζα.Τι συμβαίνει τελικά με τους εν λόγω τύπους;
ΑπάντησηΔιαγραφή