Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Τι είναι το Μέτωπο του Όχι που προτείνει το ΕΠΑΜ;

Η νέα κυβέρνηση Λουκά Παπαδήμου αναδείχθηκε υπό συνθήκες που θυμίζουν έντονα την 4η Αυγούστου του 1936. Όπως ο Ι. Μεταξάς κατέλυσε «προσωρινά» τον κοινοβουλευτισμό με την δεδηλωμένη των βενιζελικών και των αντιβενιζελικών κομμάτων, έτσι και ο Λουκάς Παπαδήμος ορίστηκε «μεταβατικός» πρωθυπουργός «εθνικής συνεννόησης» από έναν ανάλογο συνασπισμό προθύμων του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ, του ΛΑΟΣ και κολαούζων κατά παράβαση του ισχύοντος συντάγματος και του κοινοβουλευτισμού. Υποτίθεται ότι κι αυτός, όπως και ο προκάτοχός του Ι. Μεταξάς, είναι «προσωρινός» και γενικά συνιστά μια «έκτακτη» λύση. Πόσο νομίζετε ότι θα πάρει για να δείξει ότι πρόκειται για αληθινή δικτατορία; Στον Μεταξά πάντως πήρε λίγους μήνες.
Είναι αλήθεια ότι το νέο κυβερνητικό σχήμα «εθνικής συνεννόησης» κυοφορείται εδώ και πολλούς μήνες. Κατ’ απαίτηση πρωτίστως του διευθυντηρίου της ευρωζώνης, των διεθνών τραπεζών και των αγορών.
Ο κ. Παπαδήμος, φυσικός εκπρόσωπος των πιο αδίστακτων, κερδοσκοπικών και αντιδραστικών μερίδων του χρηματιστικού κεφαλαίου στην ευρωζώνη, ήρθε για να μείνει. Ήρθε για να εξασφαλίσει την κατά γράμμα επιβολή της συμφωνίας της 26ης Οκτωβρίου που προβλέπει την ταχύτατη εκποίηση, την ληστρική εκμετάλλευση και την επίσημη πτώχευση της Ελλάδας υπό καθεστώς αποικιακής κηδεμονίας. Κι αυτό σε συνθήκες εκτεταμένης κοινωνικής αντίστασης. Πόσο νομίζετε ότι θα τους πάρει για να ανακαλύψουν ότι λόγω «εθνικού κινδύνου» ή «εθνικής κρίσης» επιβάλλεται η «προσωρινή» αναστολή διατάξεων του Συντάγματος που αφορούν την ελευθερία των συγκεντρώσεων, των διαδηλώσεων, των απεργιών, κοκ;
Είναι δυνατόν κανείς να νομίζει ότι οι εξελίξεις αυτές είναι μια από τα ίδια; Πόσο ανόητος, ή απατεώνας της πολιτικής πρέπει να είναι κάποιος που δεν μπορεί να αντιληφθεί την κρισιμότητα της στιγμής και συνεχίζει να πολιτεύεται όπως και πριν; Όποιος το κάνει τότε, χωρίς πιθανά να το ξέρει, βάζει πλάτες στις πιο αντιδραστικές και μαύρες εξελίξεις για τον λαό και την χώρα. Τι μπορεί να αντιταχθεί στο σημερινό «μαύρο μέτωπο» της επίσημης πολιτικής; Μόνο η ενότητα του ίδιου του λαού. Κι αυτή επείγει όσο ποτέ άλλοτε. Εδώ δεν χωρούν δισταγμοί, ιδιοτέλειες, προσωπικές ατζέντες και κάθε λογής ιδεοληψίες. Ούτε αποκλεισμοί ιδεολογίας και κομματικής ένταξης.
Αυτό που χρειάζεται να γίνει και μάλιστα επειγόντως είναι η δημιουργία το ταχύτερο δυνατό μιας ευρύτατης συσπείρωσης – εμείς στο ΕΠΑΜ την έχουμε ονομάσει «Μέτωπο του Όχι» – από όλες τις δυνάμεις, συλλογικότητες, προσωπικότητες και οργανώσεις που εναντιώνονται στην συμφωνία της 26ης Οκτωβρίου. Με σκοπό:
Πρώτο: Να δυναμώσει η πολιτική ανυπακοή του λαού, η οποία πια αποτελεί καθήκον και δικαίωμα που πηγάζει από την ανάγκη υπεράσπισης του συντάγματος και της έννομης τάξης. Πολύ περισσότερο από την στιγμή που οι συνένοχοι της συγκυβέρνησης, υπακούοντας στα αφεντικά τους, επιχειρούν να περάσουν συμφωνίες και δεσμεύσεις που έχουν αναλάβει στο παρασκήνιο σε βάρος της χώρας και του λαού της. Πρέπει πάσει θυσία να τους προλάβουμε.  
Δεύτερο: Να μην επιτρέψουμε στην δοτή κυβέρνηση να κυβερνήσει στην πράξη. Όχι μόνο για να μην επιβάλλει νέα καταστροφικά μέτρα, αλλά για να την εμποδίσουμε να προχωρήσει σε ανοιχτή καταστολή λαϊκών ελευθεριών προκειμένου να εξισορροπήσει την δική της κοινωνική απαξίωση. Γι' αυτό και πρέπει να ενταθεί η παράλυση του κράτους και των βασικών μηχανισμών άσκησης της εξουσίας μέσα από καταλήψεις, στάσεις, κινητοποιήσεις, λευκές απεργίες και κάθε είδους παρακώλυση της κυβερνητικής πολιτικής.
Τρίτο: Να διεκδικήσουμε εδώ και τώρα την ανατροπή του καθεστώτος κατοχής και εκποίησης της χώρας που θεμελιώθηκε με την αρχική Σύμβαση Δανειακής Διευκόλυνσης. Να σταματήσουν αμέσως οι πληρωμές προς τους δανειστές με σκοπό την διαγραφή (μερική ή ολική) του δημόσιου χρέους με βάση τα εθνικά κυριαρχικά συμφέροντα της χώρας και τις προβλέψεις του διεθνούς δικαίου. Να αναθεωρηθούν εκ βάθρων οι σχέσεις της χώρας με την Ευρωπαϊκή Ένωση και την ευρωζώνη ώστε να σταματήσει ο αποικιοκρατικός εξευτελισμός ενός ολόκληρου λαού που έχει μετατραπεί σε εξιλαστήριο θύμα ή πειραματόζωο της κρίσης του ευρώ. Να εθνικοποιηθεί η Τράπεζα της Ελλάδος και οι μεγαλύτερες εγχώριες τράπεζες ώστε να ελεγχθούν τα τραπεζικά ενεργητικά, να αποκαλυφθεί που πήγαν τα χρήματα των λαϊκών αποταμιεύσεων, να ελεγχθεί η κίνηση κεφαλαίων και να φορολογηθεί αναδρομικά η διαφυγή κεφαλαίων στο εξωτερικό, να τιμωρηθεί η σαράφικη και τοκογλυφική πρακτική των τραπεζιτών και να διαγραφούν τα δάνεια των ελληνικών νοικοκυριών που δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν. Να τιμωρηθούν όλοι όσοι ευθύνονται για την χρεοκοπία της χώρας, αλλά και για την εκχώρηση της κυριαρχίας της στους ευρωκράτες, τους τραπεζίτες και το ΔΝΤ.
Οι δυνάμεις, οι συλλογικότητες και οι οργανώσεις που θα συμμετάσχουν σ’ αυτή την ευρεία συσπείρωση δεσμεύονται μόνο ως προς το κοινό πλαίσιο. Κατά τ’ άλλα διατηρούν πλήρως την αυτοτέλειά τους τόσο ως προς τον τρόπο συγκρότησης και άσκησης της δικής τους πολιτικής, όσο και της προβολής αυτούσια των δικών τους θέσεων. Κανενός είδους συνένωση ή συγχώνευση δεν απαιτείται πέρα από τις κοινού αποφασισμένες δράσεις στη βάση του κοινού πλαισίου. Πρόκειται για μια συμφωνία κοινής δράσης που δείχνει στην πράξη ποιος στρέφεται ενάντια στο σημερινό «μαύρο μέτωπο» και ποιος πουλάει φούμαρα. Ιδού λοιπόν η Ρόδος, ιδού και το πήδημα!

Δημοσιεύτηκε στον Δρόμο της Αριστεράς, 12/11/2011

32 σχόλια:

  1. Αυτή είναι η λύση ! μαζί σου ΕΠΑΜ, μαζί σου ΟΧΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρέπει να προσεγγιστούν με κάθε τρόπο οι δυνάμεις του ΟΧΙ.
    Αρχίζοντας από τον ΣΥΡΙΖΑ που είναι ανοιχτός σε συνεργασίες και συνεχίζοντας με κάθε κομμάτι της αριστεράς (όπως π.χ.το "Μέτωπο Αλληλεγγύης και Ανατροπής" του Αλαβάνου, που έχει την ίδια άποψη με το ΕΠΑΜ, η Σακοράφα κλπ.).
    Και τέλος, αφού γίνουν αυτά, να γίνει με νέους όρους και από θέση ισχύος και η προσέγγιση του ΚΚΕ, που είναι σημαντικός πόλος σε μια τέτοια μεγάλη προσπάθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "...κατά παράβαση του ισχύοντος συντάγματος..."
    Πώς, συγκεκριμένα, παραβιάζεται το σύνταγμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το να εκπέσει η δημιουργία του αναγκαίου μετώπου σε μια καρικατούρα λαικού μετώπου δεν είναι η λύση.Λογικές παλαικής -πανεθνικής ενότητας παραπέμπουν σε συνθήκες 41-44 όπου υπάρχουν μερίδες της αστικής τάξης που δεν συνεργάζονται.Η εκχώρηση της εθνικής κυριαρχίας σήμερα είναι οικοιοθελής από το σύνολο του αστισμού άρα δεν μπορούμε να μιλάμε για κατοχή στην κυριολεξία.Κάτι τέτοιο βέβαια καθόλου δεν αναιρεί την σημασία του αγώνα για εθνική ανεξαρτησία,με ένα όμως σαφώς ταξικότερο πρόσημο.Είναι ποτέ δυνατόν να μας πάνε μπροστά καλέσματα του τύπου "αντιμνημονιακοί πατριώτες της λαικής δεξιάς μέχρι την εξοκοινουβουλευτική αριστερά ελάτε να..."Αν σκάσει μύτη ο Πάνος Καμένος θα του πούμε "καλως ήρθες συναγωνιστή"?Το μέτωπο θα πει σαν αδιαπραγμάτευτη αρχή αντιμετώπισης της κρίσης "έλληνες και μετανάστες εργάτες ενωμένοι"?Φίλε Καζάκη είναι ποτέ δυνατόν να προκαλείς κάθε έννοια μέτρου γράφοντας κείμενο "τι είναι και τι θέλει το επαμ", αντιγράφοντας τον μεγάλο κομμουνιστή δάσκαλο Δημήτρη Γλυνό?Πιστεύεις στ'αλήθεια ότι μπορείς να αντικαταστήσεις την Κομμουνιστική Διεθνή της συγκυρίας του αντιφασισμού και να κυρήξεις την λαική ενότητα?Κάτι τέτοιο βέβαια δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να καλούμε όλο τον λαό ,αλλά όταν καλείς σχεδόν όλη την βάση της ΝΔ ως τέτοια τι θα βγεί?
    Ζητούμενο για την εποχή μας δεν μπορεί να είναι άλλο από την συγκρότηση του πλατύτερου δυνατού αριστερού μετώπου με βασικά χαρακτηριστικά:ταξική ανασυγκρότηση του εργατικού κινήματος-βάθεμα όλων των τάσεων ανυπακοής-πλατιά προβολή ενός εναλλακτικού μοντέλου για την ελληνική κοινωνία μέσα από τα γνωστά μεταβατικά αιτήματα διαγραφής του χρέους, εξόδου από ευρώ και ρήξης με εε,εθνικοποίησης τραπεζών κτλ.Τα αιτήματα αυτά όμως δεν πρέπει να μπαίνουν σαν ξερά μπούλλετ για να πετύχουμε την μεγαλύτερη δυνατή κούφια ομοφωνία.Είναι αιτήματα μετάβασης από ένα πρότυπο καταναλωτικής κοινωνίας σε μια κοινωνία με την συλλογική ευημερία πρώτη πρωτεραιότητα,μια κοινωνία κοινωνικού μισθού.Περιγράφουν την Ελλάδα μετά το ευρώ-εε σαν μια χώρα της πιο πλατιάς λαϊκής δημοκρατίας σε μια διαδικασία παραγωγικής ανασυγκρότησης σε σοσιαλιστική κατεύθυνση.Κάτι τέτοιο για να ξεδιπλωθεί πλήρως απαιτεί την συμμετοχή του κκε, πλην όμως αυτό δεν μπορεί να μπλοκάρει τα πάντα οπότε οι δυνάμεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ,του ΜΑΑ και του αριστερού ρεύματος πρέπει να πάρουν την πρωτοβουλία.Νομίζω πως ο μεγάλος αντιμνημονιακός αγωνιστής ...Πάνος Καμένος δεν χωράει σε κάτι τέτοιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΧΩΡΟΥΝΕ
    ΤΙ ΕΠΑΜ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΩΠΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομίζω πως το κάλεσμα στο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ , δεν έχει νόημα . Ο πρώτοι απλά θα περιμένουν πότε θα εμφανιστεί η "Ευρώπη των λαών" απορρίπτοντας κάθε σκέψη για την έξοδο από την Διεθνή του Ευρωπαϊκού Κεφαλαίου (κατά κόσμον Ε.Ε), το δεύτερο συνδέει το μέλλον τη χώρας -ως λύση πακέτο- με το δικό του μέλλον και κάποιον "σταλινικό παράδεισο" του "αγίου κάποτε" , η οποία λύση μάλιστα, θα πρέπει να στοιχίσει και τον λαό στις τάξεις του , αν δεν θέλει να τον καταγγείλει ως συνηθίζει για κάθε του απόπειρα να οργανωθεί σε κίνημα ή μέτωπο αντίστασης που δεν ελέγχει.
    Και τα 2 κόμματα , σαν τμήματα του αντιπροσωπευτικού ολιγαρχικού πολ. συστήματος , περιμένουν απλώς τις εκλογές για να εισπράξουν ψηφαλάκια δυσαρέσκειας από απεγνωσμένους της Κατοχής και να βελτιώσουν τις θέσεις τους στο κοινοβούλιο των ολιγαρχικών. Τίποτα περισσότερο , τίποτα λιγότερο.
    Από εκεί και πέρα -και φεύγοντας από τις ηγεσίες- μένει ο κόσμος τους , που πιθανόν να ψάχνει (σε ένα κομμάτι του) κάποια εναλλακτική οργανωτική δομή αντίστασης για κάποια κοινά ζητήματα .
    Αυτόν τον κόσμο μπορεί να τον κερδίζει συμμαχικά και αλληλέγγυα το ΕΠΑΜ μιας και δεν χρειάζεται ούτως ή άλλως να αποποιηθούν ή να εγκαταλείψουν την κομματική τους ταυτότητα ή την ιδεολογία τους κλπ.
    Όσο για τις περιπτώσεις ατόμων από μη αριστερούς χώρους , δεν νομίζω πως μπαίνει κάποιο ζήτημα, ΑΚΡΙΒΩΣ γιατί το ΕΠΑΜ απευθύνεται στον ελληνικό λαό ως μέτωπο παλλαϊκό και όχι μόνο στους έλληνες αριστερούς ή κομμουνιστές , βάζοντας ταυτόχρονα συγκεκριμένα προτάγματα και ζητήματα πάνω στα οποία μπορούν να συσπειρωθούν ετερόκλητα ιδεολογικά και πολιτικά στοιχεία και άτομα.
    Από ότι έχω προσέξει , δεν διεκδικεί κάποιον "σοσιαλιστικό μετασχηματισμό" ή την αναγωγή του σε άλλη μια αριστερή ή κομμουνιστική σέχτα ή γκρούπα και πολύ καλά κάνει , γιατί τότε, θα έπρεπε να αποχαιρετήσει τη διάχυσή του στη μεγάλη μάζα του λαού ΜΑΖΙ με τους στόχους του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό που είπε ο ike.
    Αποστολή του Μετώπου είναι η ανατροπή του καθεστώτος κατοχής.
    Όποιος είναι σύμφωνος, χωράει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και ο καμεννοσ χωραει.πατριωτησ ειναι.ασ τουσ διωξουμε τουσ τροικανουσ και τουσ εγκαθετουσ,και μετα τα βρισκουμε τα κομματικα μασ.εγω δεξιοσ ειμαι,γιατροσ και μενω βουλιαγμενη.τι σημαινει αυτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. βαγγέλης ζ
    δεν μας τα λές καθόλου καλά.Εμείς στο ΕΠΑΜ βάζουμε μια και μόνο διαχωριστική γραμμή Ελλήνας Πτριώτης που πονάει τον τόπο του και Έλληνας δοσίλογος γιατί όπως και τότε έτσι και τώρα έχουμε καιείχαμε πολλα τέτοια φυράματα.
    Και στον Καμμένο τη λα'ι'κή Δεξια και σε όλους ανεξαιρέτως συντάσσονται σε μιά γραμμή στη μάχη με ίσους όρους και χωρίς δεσμεύσεις για αυτό που προτάσσεται απόλυτο αναγκαίο και αυτό αν δεν έχεις αντίρηση είναι η απελευθέρωση της πατρίδας μας από τον εισβολέα.Τί θέλεις να μας πείς.
    Οχι κάτι μας λες μπλα μπλα φασόλια αυτό μας λες.
    Θα φανούν λοιπόν τώρα ποιοί είναι αυτοί που χωρίς ανταλλάγματα θα βάλουν τη σκούφια ανάποδα και το κεφάλι τους στο ντορβά και ποιοί είναι οι δήθεν προστάτες του λαού αθλιοι γραφειοκράτες που είναι πιό χειρότεροι και από τους δοσιλογους.Τους έχει ζήσει η οικογένεια μου στο πετσί της ,τους ξέρω καλά μα τόσο καλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βαγγέλη ο καθε ένας από εμάς εχει την δική του άποψη για το που θα πάμε μετά την κατάρρευση αυτής της καταραμένης χούντας. Ολους ομως εμάς μας ενώνει η ακύρωση στου μνημονίου. Όποιος είναι ενάντια στον κατακτητη και υπέρ της κατάρρευσης αυτού του εκτρώματος συνεπάγεται ότι είναι σύμμαχος και πατριώτης.
    Αν ο Πάνος Καμένος έλθει να πολεμήσει σαν στρατιώτης στον αγώνα μας και βεβαίως θα τον δεχτούμε και δεν θα του ζητήσουμε δήλωση μετανοίας διότι άν έλθει να πόλεμήσει σαν στρατιώτης δηλώνει πλέον ότι αποποιήθηκε το σύστημά του. Γνωρίζουμε πολλούς αριστεριζοντες που δεν αφήνουν το οφίκι για να κατέβουν να αγωνιστούν σαν στρατιώτες διότι μας θεωρούν λαουτζίοκο, ε αυτούς Βαγγέλη δεν τους θέλουμε.
    Στρατιώτες θέλουμε από αξιωματικούς είμαστε πληρεις. Οταν θα ελευθερωθούμε τότε θα αποφασίσει ο ΛΑΟΣ ποιά κατεύθυνση θέλει να πάρει.

    Δεν είναι καθόλου δημοκρατικό να σε ακολουθήσω δια της βιας μετά απελευθέρωσή μας.Αντίθετα ο λαός είναι ελεύθερος να αποφασίσει ποιό δρόμο θα ακολουθήσει.
    Μήπως διαθέτεις το αλάθητο; Θα βγάλεις το ευαγγέλιο και θα ακολουθήσουμε την σελίδα 345 παράγραφο 4 προς Κορινθίους;
    Ελα λοιπόν μαζί μας να ελευθερωθούμε και μετά να μας αποδείξεις ότι σώστο είναι να πάρουμε τον σωστό δικό σου δρόμο διαφορετικά θα πάρεις τον δρόμο που θα αποφασίσει ο λαός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. i-observer-i
    η τρομπέτα της μάχης ηχεί για όλους και όσοι πιστοί προσέλθετε.Δεν θα μπούμε σε κανένα μαντρί δεν γουστάρουμε προστάτες πεφωτισμένους και αυτοκράτορες.
    Και στο ΚΚΕ και στο ΣΥΡΙΖΑ την λα'ι'κή Δεξιά και σε όλους τους χώρους υπάρχουν αγνοί πατριώτες που πονάνε αυτό το τόπο,αυτούς όλους τους χρειαζόμαστε δεν περισσεύει κανείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν διαφωνούμε σε κάτι johngarfall.
    Το σχόλιό μου αφορούσε τα ζητήματα που έβαλε ο φίλος Μαζεστίξ και ο φίλος βαγγέλης ζ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Διακομματικά, διακομματικά. Αν οι αντιμνημονιακοί είναι διασπασμένοι σε προγενέστερες γραμμές, θα είναι οι Μνημονιακοί από την μία και ομάδες από την άλλη. Οι Μνημονιακοί έχουν τα ΜΜΕ και τους κρατικοδίαιτους με το μέρος τους.

    Αν γίνεται... Το "πώς" δεν το ξέρω. Χωρίς εμπάθειες υποθέττω...

    Το αριστερά-δεξιά που ξέραμε τέλειωσε το 1990. Τώρα είμαστε πίσω στο 1900...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ETSI PAIDIA ENWMENOI. TA KOMMATA DEN EXOYN SHMASIA. TO 8EMA EINAI NA DIKASTOYN OI DOSILOGOI. TA PRWTA 5 XPONIA EINAI YPOTI8ETAI DYSKOLA ALLA H ELLHNIKH OIKONOMIA EINAI SE TETOIO XALI OTI EIDOYS STIMULUS (DELTIA YIA FAI etc) KAI NA KANEIS TO PI8ANOTERO EINAI NA BGEIS KAI APO THN YFESH KIOLAS. EIMAI EKSORGISMENOS ME AFTON TON KLASOMPOYRA DR LOYKAS STRANGELOVE POY MAS ESTEILE H MERKEL. O TYPOS META APO ENA APO TA MEGALYTERA KSEPLYMATA STHN ISTORIA ERXETAI KAI EFARMOZEI PRAGMATA MAKROOIKONOMIKA POY 8A EKOBES PRWTOETH FOITHTH AN STA LEGE STO ONOMA THS NOMISMATIKHS STA8EROTHTAS. EXEI IDEA POSO DEFLATION EXEI NA FTYSEI TO SYSTHMA? MOIRAZEI EPISTHMONIKA FTWXEIA!!!!!TA NOUMERA DEIXMOYN OTI 8A SPASEI REKOR O LOYKANIKAKOS, TO 2014 H ELLADA 8A EINAI OLH OPWS TO SYNTAGMA,H' KAI XEIROTERA !!!KAI TAYTOXRONA KSEPOYLAEI KIOLAS XAXAXAXA. SORRY
    TI LEEI YIA ENA LAO OTAN EINAI YPO XREWKOPIA (TEXNHTH H' MH) YIA PANW APO TH MISH ZWH TOY??????EEEEEEE???? RWTHSTE TA GAIDOURIA STH VOULH. TO KINHMA TOY OXI EINAI OYSIASTIKA MIA XEIRONOMIA EMPRAKTH SE AYTOYS POY MAS KYBERNOUN:
    OXI=NA STON MAVROGIALOYRO.
    PREPEI EPITELOYS NA APELEY8ERW8OYME. TA YPOLOIPA TA BRISKOYME ME APEY8EIAS DHMOKRATIA. ANAGKAIOTATH (AN KAI OXI APARAITHTA IKANH)SYN8HKH EINAI NA FYGEI EPITELOYS O KARKINOS!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Διαπιστώνω πως κανείς δεν απαντάει για τους μετανάστες που κατεξοχήν αποδεικνύει αν ένα εγχείρημα έχει οποιαδήποτε σχέση με την κοινωνική χειραφέτηση.Βασικό μου κίνητρο είναι να συμβάλλω στον προβληματισμό συντρόφων απο χώρους όπως η ΚΟΕ που φοβάμαι ότι ψήνονται για μια κατεύθυνση συμμαχιών όπως αυτή που προτείνει το ΕΠΑμ.Συμφωνούν τον "φίλο" ότι θα καλοδεχτούν τον Καμένο?Συμφωνούν με τον Καζάκη που από την πρώτη στιγμή που έκανε το ΕΠΑΜ έλεγε ότι δεν τον απασχολεί πόσο δεξιός ή αριστερός είναι κάποιος?Αν έρθει κάποιος και πει "είμαι φασίστας και προτείνω διαγραφή χρέους έξοδο από ευρώ και να διώξουμε τους μετανάστες" τι θα κάνουμε?Εγώ λέω να τον πετάξουμε έξω με τις κλοτσιές. ο Καζάκης λέει να πούμε "σήμερα τι φασίστας τι κομμουνιστής είναι το ίδιο, το παν είναι το χρέος και το μνημόνιο".Ένας από τους 2 έχει άδικο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ναι όντως, ο διορισμός του Μεταξά έχει ομοιότητες με εκείνον του Παπαδήμου - τουλάχιστον όσον αφορά στο τυπικό μέρος - όμως ο Μεταξάς ήταν Έλληνας πατριώτης που κυβέρνησε ολιγαρχικά και συντηρητικά, ενώ ο Παπαδήμος είναι ένας elit ελεγκτής τραπεζών, εκπρόσωπος του διεθνούς νεοφιλελευθερισμού, που το πολύ να δηλώνει στις παρέες του φιλέλληνας(!) sportsman.
    Ο Μεταξάς περιφρούρησε τα εργατικά δικαιώματα και άσκησε φιλολαϊκή πατριωτική πολιτική. Αναδιοργάνωσε το στρατό, τη νεολαία και προετοίμασε την κοινωνία για το ΟΧΙ και τον πόλεμο.
    Τι σχέσει έχει ο νεοφιλελεύθερος κορποραλισμός του Παπαδήμου με τον συντηρητικό κρατικό παρεμβατισμό του Μεταξά?
    Το καθεστώς του Μεταξά δεν ήταν ποτέ αληθινά φασιστικό και ουδέποτε αναγνωρίστηκε ως τέτοιο από τα φασιστικά καθεστώτα της εποχής του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ βαγγέλης ζ

    ===================
    Διαπιστώνω πως κανείς δεν απαντάει για τους μετανάστες που κατεξοχήν αποδεικνύει αν ένα εγχείρημα έχει οποιαδήποτε σχέση με την κοινωνική χειραφέτηση.
    ===================

    Βαγγέλη, εκτός από τους μεταναστευτικό ζήτημα , δεν θα σου απαντήσει κάποιος και για το ζήτημα της εκκλησιαστικής περιουσίας ή για πλήθος άλλων ζητημάτων που υπάρχουν ενεργά και ανοιχτά στην κοινωνία .
    Γιατί όμως δεν θα σου απαντήσει είναι το ερώτημα.
    Μήπως γιατί δεν έχει θέση για αυτό ή μήπως γιατί δεν μπορεί να σου απαντήσει εξ ονόματος του ΕΠΑΜ βάζοντας μπροστά τη δική ΤΟΥ θέση ?
    Το ΕΠΑΜ έχει βάλει κάποια συγκεκριμένα προτάγματα και ζητούμενα συσπείρωσης και οργάνωσης της αντίστασης του λαού , για αυτό και αυτοπροσδιορίζεται ως Μέτωπο και όχι ως Κόμμα με την Χ ή Ψ ιδεολογικό-πολιτικό θέση στο οποιοδήποτε Ζ ή στο Ε ζήτημα .
    Απευθύνεται στον λαό σαν δύναμη αντίστασης , αλληλεγγύης και ανατροπής της Κατοχής και του εγχώριου πολ. συστήματος και όπως καταλαβαίνεις , ο λαός στον οποίο απευθύνεται, δεν έχει μόνο μία ή μόνο δύο απόψεις για το μεταναστευτικό .
    Όταν λοιπόν ενδιαφέρεσαι να βρεις τα κοινά σημεία και να συσπειρώσεις τους πολλούς σε κάποια ζητούμενα που θεωρείς πως τους αφορούν όλους σαν στόχους και θέσεις , δεν στηρίζεσαι στις διαφορές αλλά στα κοινά σημεία και ανάγκες .. και αυτό το λέει η λογική δεν το λέω απλά εγώ.

    Από την άλλη , αν αναγνωρίζεις τον ίδιο τον λαό ως το μόνο ιστορικό, πολιτικό και επαναστατικό Υποκείμενο, τότε θα πρέπει να αγωνιστείς και για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας στη θέση της αντιπροσωπευτικής Ολιγαρχίας για να μπορεί ο ίδιος ο λαός να εκφράσει τη βούλησή του είτε για το μεταναστευτικό , είτε για οποιοδήποτε άλλο ζήτημα .
    Αν όμως ορίζεις ως ιστορικό , πολιτικό ή επαναστατικό Υποκείμενο το κόμμα σου ή κάποια αυτόκλητη "πρωτοπορία" και ηγεσία που θα οδηγήσει ή θα σύρει απλά τις "αδαείς" μάζες στις ιδεολογικές ΣΟΥ θέσεις για οποιοδήποτε ζήτημα ή θα τις "οδηγήσει" σε ένα πακέτο ιδεολογικών ζητημάτων πάλι δικό σου, τότε νομίζω πως "χάνεις τον χρόνο σου" με το ΕΠΑΜ .

    Για να μην μείνεις "ξεροσφύρι" όμως και απογοητευμένος τα μάλα από την καούρα σου με το μεταναστευτικό , το οποίο από ότι καταλαβαίνω το θεωρείς critical ζήτημα σε τέτοιο σημείο, που "θα πρέπει να προβληματίσει" τους συντρόφους σου στο κατά πόσον θα πρέπει να συσπειρωθούν με άλλες δυνάμεις πατριωτικές , δημοκρατικές και λαϊκές όπως το ΕΠΑΜ , έναντι άλλων "λιγότερο σημαντικών ζητημάτων" όπως η Κατοχή , η εξαθλίωση του λαού , το ξεπούλημα της χώρας και το μέλλον της που σβήνει μαζί με τα παιδιά της, σου παραθέτω ένα μικρό απόσπασμα για το μεταναστευτικό, που διάβασα και εγώ σε αυτόν τον ιστότοπο και το οποίο με καλύπτει πλήρως σαν προσέγγιση.
    Αυτήν την προσέγγιση θα την βρεις εδώ :

    http://dimitriskazakis.blogspot.com/2011/07/blog-post_26.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. δυστυχώς με δικαίωσες σε όλα,από αυτή την άποψη σε ευχαριστώ, αν και θα προτιμούσα να έχει γίνει παρεξήγηση.Το απόσπασμα στο οποίο με παρέπεμψες λέει ότι το επαμ δεν προβάλλει το μεταναστευτικό για να μην συμβάλλει σε αντιπαραθέσεις ελλήνων μεταναστών, και ότι το θέμα θα το δούμε μετά την "κατοχή".Ούτε περνάει από το μυαλό σου ότι υπάρχει τρόπος προβολής του θέματος ακριβώς απέναντι στα πρότυπα αντιπαράθεσης ελλήνων- μεταναστών.Με κοινούς ταξικούς αγώνες,αναγνώριση ζητημάτων που απορρέουν από την γκετοποίηση και προσπάθεια επίλυσης τους σε επίπεδο αλληλεγγύης και αυτοοργάνωσης στην γειτονιά.Τα αντιμεταναστευτικά πογκρόμ είναι άσχημα λόγω της διάσπασης του δήθεν αντικατοχικού αγώνα?Μετά την κατοχή θα τα δούμε από μηδενική βάση, ο κάθε ένας που ανήκει στο μέτωπο κατά το δοκούν?Όπως είπα και πριν απευθύνομαι στους συντρόφους μου αλλά και σε κάθε καλόπιστο άνθρωπο που από καλοπροαίρετη ανυπομονησία να γίνει κάτι πάνε να κάνουν άλμα στο κενό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Για ποιους μεταναστες μιλαμε , για ολους αυτους που εφεραν οι δυναμεις κατοχής, για να διαλυσουν ακομη πιο ευκολα την Ελλάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ βαγγέλης ζ

    =========================
    δυστυχώς με δικαίωσες σε όλα,από αυτή την άποψη σε ευχαριστώ, αν και θα προτιμούσα να έχει γίνει παρεξήγηση.Το απόσπασμα στο οποίο με παρέπεμψες λέει ότι το επαμ δεν προβάλλει το μεταναστευτικό για να μην συμβάλλει σε αντιπαραθέσεις ελλήνων μεταναστών, και ότι το θέμα θα το δούμε μετά την "κατοχή".
    =========================

    Ο καθένας με τις αναγνώσεις του φίλε μου και η δική μου ανάγνωση λέει πως το πρωταρχικό ζήτημα για το ΕΠΑΜ δεν είναι το μεταναστευτικό εφόσον ΚΑΙ αυτό το ζήτημα συνδέεται με τα ζητήματα της εθνικής ανεξαρτησίας και της λαϊκής κυριαρχίας οι οποίες είναι αδύνατες έως ανύπαρκτες στην παρούσα φάση .
    Από ότι καταλαβαίνω η παρέμβαση του ίδιου του λαού και η βούλησή του στην περίπτωση που ο τελευταίος αποκτήσει αυτή την κυριαρχία που δεν έχει σήμερα στο συγκεκριμένο ζήτημα (και όχι μόνο) , μάλλον δεν σου αρέσει σαν ιδέα .

    ========================
    Ούτε περνάει από το μυαλό σου ότι υπάρχει τρόπος προβολής του θέματος ακριβώς απέναντι στα πρότυπα αντιπαράθεσης ελλήνων- μεταναστών.
    Με κοινούς ταξικούς αγώνες,αναγνώριση ζητημάτων που απορρέουν από την γκετοποίηση και προσπάθεια επίλυσης τους σε επίπεδο αλληλεγγύης και αυτοοργάνωσης στην γειτονιά.
    ========================

    Αυτό που δεν καταλαβαίνω εγώ είναι σε ποιο πράγμα εμποδίζει το ΕΠΑΜ τους συντρόφους σου να οργανώνουν κοινούς ταξικούς αγώνες με τους μετανάστες , έτσι ώστε να "ενίστασαι" . Φοβάσαι μην τους κλέβει χρόνο με την αντι-κατοχική του δράση , με αποτέλεσμα να μην τους μένει τόσος πολύς χρόνος από τον χρόνο που θα κατανάλωναν στους "κοινούς ταξικούς αγώνες" με τους μετανάστες ?

    ====================
    Τα αντιμεταναστευτικά πογκρόμ είναι άσχημα λόγω της διάσπασης του δήθεν αντικατοχικού αγώνα?
    ====================

    Αν δεν κάνω πάλι λάθος είναι απαράδεκτα για κάθε δημοκράτη και προοδευτικό άνθρωπο και προφανώς δεν μπαίνουν στη λογική κάποιου φθηνού τακτικισμού , όπως μπαίνουν για παράδειγμα σε διάφορους κομματικούς και ιδεολογικούς χώρους δήθεν "διεθνιστικούς" , κοσμοπολίτικους επί της ουσίας.

    ===================
    Μετά την κατοχή θα τα δούμε από μηδενική βάση, ο κάθε ένας που ανήκει στο μέτωπο κατά το δοκούν?
    ===================

    Με την αποκατάσταση της Δημοκρατίας και την λαϊκής κυριαρχίας, πιθανολογώ πως ο καθένας, είτε βρίσκεται είτε βρισκόταν στο ΕΠΑΜ, μέσα από το κόμμα του , τον πολιτικό φορέα του , την οργάνωση του κλπ, θα έχει τη δυνατότητα να καταθέσει έναντι του λαού τις προτάσεις του ΚΑΙ για το μεταναστευτικό ζήτημα .

    ====================
    Όπως είπα και πριν απευθύνομαι στους συντρόφους μου αλλά και σε κάθε καλόπιστο άνθρωπο που από καλοπροαίρετη ανυπομονησία να γίνει κάτι πάνε να κάνουν άλμα στο κενό...
    ====================

    Αντιλαμβάνομαι την αγωνία σου μην τυχόν και οι σύντροφοί σου "παραστρατήσουν" και σταθούν αλληλέγγυοι σε κοινούς αγώνες με διάφορους "άσχετους" ή μη ταυτόσημους με την ιδεολογία σου , όμως όταν καίγεται το σπίτι όλων μας δεν θα ήταν άσχημη ιδέα να πιάσουμε όλοι μαζί "έναν κουβά" και να σβήσουμε την πυρκαγιά , από το να ασχολούμαστε με το αν έχουν υγρασία τα ντουβάρια, αν θέλει βάψιμο , αν τα πατώματα έχουν φουσκώσει κλπ. .. ή ακόμα και με τους πρόσφατους ή παραδοσιακούς καυγάδες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν εχω καμια εμπιστοσυνη στις ηγεσιες των κομματων , οι επικυρίαρχοι τις εχουν αγορασμενες όλες ανεξαιρετως και το παιζουν ποτε πατριωτικα , ποτε αντιμνημονιακα και τι αλλο δεν ξερω ,αλλα οταν φτανει η κρισιμη στιγμη κανουν αυτο που θελουν οι εντολοδοχοι τους.

    Αυτο συμβαινει και με αυτα τα κομματα που κανουν τωρα πως δεν θελουν την υπογραφη των δανειακων συμβασεων, συμμετεχουν και αυτα στο θεατρο σκιων που βλεπουμε , απλα παιζουν αλλο ρολο.

    Γνωριζομαστε πλεον πολυ καλα ολοι σε αυτην την χωρα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το θέμα δεν αφορά μόνο τους μετανάστες και ας έμεινε η κουβέντα εκεί.Βέβαια από ότι φαίνεται δεν είμαι ο μόνος που το θεωρεί σημαντικό.Είναι χαρακτηριστικό ότι κανείς δεν βρήκε 2 λόγια για το αντιμεταναστευτικό συνομοσιωλογικό παραλήρημα του Γιώτη.
    Το θέμα λοιπόν είναι ευρύτερο και έχει να κάνει με την υπέρβαση αριστεράς -δεξιάς.Ο φίλος Καζάκης,που από όσο ξέρω δεν έχει αποποιηθεί τον μαρξιστικό τρόπο ανάλυσης της κοινωνίας,διαφωνεί πως η διάκριση αριστεράς δεξιάς είναι απότοκο των ταξικών αντιθέσεων?Αν δεν διαφωνεί με αυτό,το ΕΠΑΜ πως τα καταφέρνει και στέκεται υπεράνω? Κατάργησε την πάλη των τάξεων?Και για όποιον λέει ότι εμπνέεται από το ΕΑΜ-ΕΛΑΣ αυτό ήταν ενταγμένο στην στρατηγική της ΚΔ ,άρα το καλεσμα του εντασσόταν σε μια στρατηγική κοινωνικής χειραφέτησης.Το ΕΑΜ ήταν αριστερό μέτωπο,και προφανώς δεν είναι θέμα ταμπέλας, να υπάρχει δηλ η λέξη αριστερά στον τίτλο.
    Χωρίς στρατηγικό χνάρι, χωρίς ταξικές αναφορές,αν δεν εντάξουμε τα όποια σωστά αιτήματα σε ένα ριζικά διαφορετικό κοινωνικό-οικονομικό πολιτικό και πολιτειακό πλαίσιο,σε ένα διαφορετικό συσχετισμό για κεφάλαιο-εργασία κάθε προσπάθεια να εμπνεύσουμε και να οργανώσουμε τον λαό είναι καταδικασμένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ βαγγέλης ζ

    Το ΕΠΑΜ από ότι έχω καταλάβει δεν στέκεται ούτε "πάνω" ούτε "κάτω" σε σχέση με τις διακρίσεις "δεξιάς" και "αριστεράς" , ούτε φυσικά δήλωσε κάπου πως εξαφανίζει τις ταξικές αντιθέσεις με τους στόχους του ή έστω με κάποια θεωρία του , όπως κάνουν κάποιοι κομματικοί χώροι και πολιτικοί , επικαλούμενοι μεσσιανικού τύπου κλασικές θεωρίες.
    Δεν προτείνει στον λαό να επιλύσει πρώτα τα διαρκή και ανοιχτά ιδεολογικά, φιλοσοφικά ζητήματα και πολιτικές σκέψεις που μένουν ανοιχτά για πάνω από 2 αιώνες ... και μετά να ασχοληθεί με το ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ της καταστροφής του από την κατοχή και την μαζική επίθεση των "Αλάριχων" της χρηματοπιστωτικής Διεθνούς , αλλά και της Διεθνούς του Ευρωπαϊκού Κεφαλαίου (που την στηρίζει και το εγχώριο παρασιτικό κεφάλαιο εννοείται).
    Αυτό που προτείνει , είναι τη συσπείρωση , την αλληλεγγύη και την αντίσταση του λαού μέσα από ένα μέτωπο που υπερβαίνει τις παραδοσιακές πολιτικές , ιδεολογικές , κομματικές γραμμές , έτσι ώστε οι "Αλάριχοι" να την πάθουν τελικά τη "νίλα του Δράμαλη" και ο ίδιος ο λαός , να γίνει κυρίαρχος στον τόπο του και δημιουργός του δικού του μέλλοντος.

    Το ΕΑΜ είχε σαν τίτλο του το : "Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο" γιατί απευθυνόταν σε όλους τους έλληνες και όχι μόνο στους κομμουνιστές, μάλιστα στις τάξεις του και ενωμένοι έναντι του κοινού εχθρού, βρισκόντουσαν άνδρες και γυναίκες από διάφορους πολιτικούς χώρους .
    Μακάρι και το ΕΠΑΜ να τα καταφέρει να χτιστεί στην ίδια ακριβώς λογική και δυναμική , χωρίς να περιμένει να επιλύσει πρώτα τις διαφορές στα παραδοσιακά ιδεολογικά ζητήματα.

    Επίσης, το ΕΠΑΜ προτείνει ένα διαφορετικό κοινωνικό-οικονομικό πολιτικό και πολιτειακό πλαίσιο από το σημερινό , βάζοντας κάποιους minimum όρους επανεκκίνησης και οργάνωσης της οικονομίας αλλά και της αποκατάστασης της Δημοκρατίας και της λαϊκής κυριαρχίας . Ο καθένας βεβαίως ορίζει αυτό το πλαίσιο με τα δικά του κριτήρια ως ριζικά διαφορετικό ή απλά διαφορετικό ή καθόλου διαφορετικό, σε σχέση με το σημερινό καθεστώς και πολιτικο-κοινωνικο-οικονομικό περιβάλλον , όμως αυτό που έχει σημασία είναι πως απευθύνεται στη μεγάλη μάζα του εργαζόμενου ελληνικού λαού και στις παραγωγικές δυνάμεις του , χωρίς να εγκλωβίζεται σε στενούς και μοναδικούς ταξικούς προσδιορισμούς και ορολογίες 19ου αιώνος (κατά τεκμήριο).
    Οι ταξικές αναφορές του λοιπόν υφίστανται και στο link που σου παρέθεσα πιο πάνω .
    Το αν σε ικανοποιούν ή τις θεωρείς πολύ large και "ευρύχωρες" (δεν ξέρω) είναι άλλο ζήτημα, στα σίγουρα όμως δεν είναι ανύπαρκτες .
    Ταυτόχρονα .. και από ότι έχω καταλάβει θεωρεί πως ο ίδιος ο λαός είναι αυτός που μπορεί να δώσει τις δικές του κατευθυντήριες γραμμές για το μέλλον της οργανώσεως της οικονομίας ΤΟΥ πλέον , εφόσον αναλάβει αυτός τις τύχες του μετά την εκδίωξη των "Αλάριχων".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συμφωνώ, αλλά να μην ξεχνούμε αυτό που ζητούσαν οι πλατείες. Πραγματική Δημοκρατία! Γι’ αυτό το Μέτωπο του Όχι, κατά τη γνώμη μου, (πέρα από τις επιμέρους Πολιτικές ή Οικονομικές θέσεις της όποιας τάσης), μπορεί να θέσει ως γενικό στόχο τον εκδημοκρατισμό του πολιτεύματος, κάνοντας πρώτα απ όλα πράξη την δημοκρατία στη βάση του. Η συμμετοχή του κόσμου στις αποφάσεις (ανεξάρτητα αν είναι αριστεροί , κεντρώοι κτλ) θα μας εξελίξει, θα μας αλλάξει, θα μας ΚινητοΠοιήσει(!), θα μας δώσειδυναμική ανατροπής.

    Η ριζοσπαστικοποίηση της διαδικασίας πολιτικής απόφασης, (εκδημοκρατισμός), η οποία δεν αφορά την παραγόμενη πολιτική, αλλά χαράζει τη διαδικασία ορισμού της ορθής πολιτικής, μπορεί να είναι ο πρώτος ΘΕΤΙΚΟΣ κοινός τόπος του ευρύτερου Μετώπου.

    Ας ακούσε τη φωνή του λαού. Από κοινό τόπος σε όλες τις πλατείες του κόσμου, ας γίνει και κοινός τόπος του Μετώπου μας.
    Ένας ανένταχτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Βαγγέλη
    ("Αν έρθει κάποιος και πει "είμαι φασίστας και προτείνω διαγραφή χρέους έξοδο από ευρώ και να διώξουμε τους μετανάστες" τι θα κάνουμε?Εγώ λέω να τον πετάξουμε έξω με τις κλοτσιές. ο Καζάκης λέει να πούμε "σήμερα τι φασίστας τι κομμουνιστής είναι το ίδιο, το παν είναι το χρέος και το μνημόνιο".Ένας από τους 2 έχει άδικο... ")
    Φίλε Βαγγέλη, και ο Καζάκης το ίδιο λέει, δέχεται να συμπορευτεί μόνο με ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ πατριώτες. Ενας φασίστας προφανώς δεν είναι δημοκράτης. Και ΝΑΙ, επειδή πολλοί από τη βάση της δεξιάς είναι πολύ τίμιοι και δίκαιοι άνθρωποι, μπορείς να παλέψεις μαζί τους ώστε να αμυνθείς (κατ'αρχάς) ενάντια στο καθεστώς ντόπιας και ξένης κατοχής, γιατί αν φτάσουμε και εξαθλιωθούμε, είναι πιο εύκολο ο λαός να στραφεί σε πιο συντηρητικές, έως και ακροδεξιές λύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η διαφωνία μας σε τελική ανάλυση έγκειται στο πως καταλαβαίνουμε την εποχή μας.Για μένα δεν έχουμε απλά κάποιες κακές τράπεζες,κερδοσκόπους αγορές και δεν συμμαζεύεται που για κάποιο λόγο στοχοποίησαν την Ελλάδα,αλλά μια καπιταλιστική κρίση που πέρνει διάφορες μορφές.Εν προκειμένω μας αφορά η συνάντηση της με την κρίση χρέους Ελλάδας και ευρωζώνη.Απέναντι σε αυτό ,και στην αποτυχία της στρατηγικής του ευρωπαϊκού δρόμου που ακολουθείται εδώ και δεκαετίες το κεφάλαιο (ελληνικό και διεθνές) μας στοχοποίησε για ένα είδος πειράματος για τον καπιταλισμό της νέας εποχής που μοναδική διέξοδο έχει να θυμίζει όλο και περισσότερο υποσαχάρια Αφρική στην καρδιά του αναπτυγμένου κόσμου.Βλέπουμε άλλωστε χαρακτηριστικά ότι την Ελλάδα ακολουθεί η Ιταλία, η Γαλλία δεν νιώθει και πολύ άνετα και όπως πάμε εκτός επιτήρησης στην ευρωζώνη θα είναι μόνο η Γερμανία!
    Το θέμα με τους μετανάστες δεν έχει να κάνει μόνο με κάποια εμμονή(που ομολογουμένως έχω και θεωρώ ότι κάθε πολιτισμένος άνθρωπος πρέπει α ,έχει) αλλά με την αντιμετώπιση της ξενοφοβίας που είναι πάγια πολιτική του κεφαλαίου ειδικά σε συνθήκες κρίσης.Και είναι ένα ενδεικτικό παράδειγμα του κατά πόσο το εναλλακτικό υπόδειγμα κοινωνίας που αναζητούμε έχει συνοχή,στρατηγικό χνάρι και εντάσσεται σε μια προοπτική χειραφέτησης.
    Αν το ΕΠΑΜ όπως λες δεν είναι υπεράνω αριστεράς δεξιάς κάπως πρέπει να χαρακτηριστεί(αριστερό κεντροαριστερό κεντροδεξιό κτλ).Όσον αφορά το ΕΑΜ έχω ήδη πει την γνώμη μου,ήταν αριστερό μέτωπο,προφανώς παλλαϊκής απεύθυνσης και σύνθεσης.Η λαοκρατία όμως για την οποία αγωνιζόταν ήταν το πρώτου στάδιο της σοσιαλιστικής επανάστασης σύμφωνα και με την γραμμή του τότε κομμουνιστικού κινήματος.Ήταν δηλ με άλλα λόγια παλλαϊκό μέτωπο υπό αριστερή ηγεμονία,κάτι που από ότι καταλαβαίνω για το ΕΠΑΜ θεωρείται επικίνδυνο διασπαστικό και σεχταριστικό.
    Προσπάθησα να εκθέσω την άποψη μου στην ολότητα της για να μην κουράζω όλη την ώρα με τα ίδια και τα ίδια.Κλείνοντας να πω πως δεν απευθύνομαι σε κομμουνιστοκυνηγούς(κάποιος μιλάει για άθλιους γραφειοκράτες χειρότερους από τους δοσίλογους που η οικογένεια του έζησε στο πετσί της,εμφυλιοπολεμικό μοιάζει αυτό μακάρι να μην κατάλαβα) και μεταναστοφάγους,αλλά σε κάθε τίμιο άνθρωπο που παρακολουθεί το Blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αγαπητέ Δημήτρη Καζάκη, μακριά από τα κόμματα του κοινοβουλίου. Είναι σάπια και ανυπόληπτα.Ειδικά μετά τα τελευταία γεγονότα της 20ής Οκτωβρίου με τα ΚΝΑΤ εναντίον των διαδηλωτών, φάνηκε ξεκάθαρα ότι το ΚΚΕ είναι ένα καθεστωτικό, αλαζονικό και αυταρχικό κόμμα που στάθηκε απέναντι από τους χιλιάδες διαδηλωτές με πλάτη τη βουλή όπως ακριβώς κάνουν και τα ΜΑΤ. Όσο για το ΣΥΡΙΖΑ, το μόνο που ξέρει να κάνει καλά είναι να διασπάται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όπα ρε μεγάλε φτάσε οπου έφτασε το κκε, και ο συν θα σου έλεγα άντεξε στο

    μήκος του χρόνου και τα ξαναλέμε σε πραγματικό χρόνο, που ολα τα έχετε

    ετσι εύκολα και ξαφνικά, λιγη μετριοπάθεια διοτι τα μεγάλα λογια εχουν κοντά

    ποδάρια και δεν προσφέρουν και τίποτα εκτος ισως απο σύντομη απαισιοδοξία

    και δεν ειναι αρκετό να "φυγει" το μνημόνιο ετσι απλα διοτι αν καταλαβαίνω καλα

    πολλοί εδω νομίζουν οτι αυτο απο μονο του ειναι η λυση και ολα θα γινουν οπως

    πριν η θα διορθωθούν

    Αυτο κατα την γνωμη μου πρεπει να ξεκαθαριστεί γιατι θα φέρει γκρίνια και διάσπαση

    την κρίσιμη στιγμή. Φιλε καζακη διαλεκτικά μιλώντας σε σχεση με το παραπάνω οτι

    αφήσεις πισω σου θα το βρεις μπροστά σου απο την αλλη να πούμε και μια καλη

    κουβέντα τίποτα δεν παει χαμένο και είτε απο εδω ειτε απο εκει κάποιοι και παλι θα

    ξανασυναντηθούμε αυτα τα "κουσούρια" οσοι τα επιλέγουν δεν κόβονται



    κουσιατε ναζνταροβια


    Ενα αλλο εντυπωσιακό ειναι πως ετσι απλα αναφέρονται κατα της εκλογικής διαδικασίας

    που πράγματι δεν θα αλλάξει τον κοσμο αλλα όπα ρε μάγκες πως νομίζετε

    οτι μας παραχώρησε η εξουσία αυτο το δικαίωμα χωρις να ψηφιζουν τα δεντρα

    από την καλή της την καρδία ?

    Γίνηκαν αγώνες και αγωνες απο την προηγούμενη βάρδια και μου έρχεστε τωρα

    σαν νεόκοποι επαναστάτες ψηφοφόροι της τηλεόρασης μεχρι χτες οι περισσότεροι

    να επικρίνεται τους παντες και τα παντα

    ετσι αβασάνιστα και με θράσος λες και πιάσατε τον παπά απο το καλυμμαύκι ? ( αλλο

    πιάσιμο νομίζατε πως θα πω Ε σας αιφνιδίασα ..)


    Υ.Γ

    Ρε καζακη μου έστειλαν μεηλ- κάλεσμα για το πολυτεχνείο στις 18 νοεμ.μπας και

    είστε παλαιοημερολογίτες τι μηνα έχουμε.να παω στο χωρίο για ελιές που είμαστε

    και κοντοχωριανοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μια απορία:τι είναι η εκ βάθρων αναθεώρηση των σχέσεων της χώρας με ευρωζώνη και εε? Μέχρι τώρα και ο καζάκης μίλαγε για υιοθέτηση εθνικού νομίσματος και μάλιστα ήταν από τους πρωτοπόρους από την εποχή της πρωτοβουλίας οικονομολόγων.Υπάρχουν μια σειρά λόγοι που κάνουν το εθνικό νόμισμα αναγκαίο με κορυφαίο την στήριξη των εθνικοποιημένων τραπεζών και της σχεδιασμένης οικονομίας μέσω της λογικής υποτίμηση-δημόσιες επενδύσεις.Από κει και πέρα,για να μην υπάρχουν κίνδυνοι εξαγορών από το εξωτερικό(τράπεζες επιχειρήσεις δημόσιος πλούτος)απαιτείτε έλεγχος της κίνησης κεφαλαίων, και για να μην καταρρεύσουν οι τράπεζες λόγω κύματος αναλήψεων (αυτά πρέπει να τα λέμε μιας και η κινδυνολογία με τις καταθέσεις είναι βασικό επιχείρημα του αντιπάλου).Αυτό συνιστά αμφισβήτηση βασικής ελευθερίας του Μάαστριχτ άρα αντικειμενικά μια πορεία ρήξης με την εε συνολικά. Αυτό νομίζω πρέπει να είναι το σκεπτικό και να μπαίνει με σαφήνεια και όχι να προσπαθούμε να βρούμε πιο "στρογγυλές "διατυπώσεις για λόγους μαζικότητας.Εκτός και αν η διατύπωση που μου έδωσε την αφορμή για αυτή την παρέμβαση δεν σημαίνει αυτό που φοβήθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Συμφωνούμε απόλυτα και εμείς της Κ.Α.Π. "Σπίθα". Πρέπει να επιμείνουμε σε όλα όσα μας ενώνουν.
    Με σεβασμό και αφοσίωση στον κοινό αγώνα μας
    Από "Σπίθα" Ορεστιάδας Καραβά Αργυρώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. να γίνει γινόμενο

    χ³-2χ²-9χ+18

    ολοφάνερα μια ρίζα είναι το 2

    άρα μπορώ να διαιρέσω το πολυώνυμο με την παράσταση χ-2 και να βρω το υπόλοιπο και να πω: χ³-2χ²-9χ+18 = (χ-2) επί υπόλοιπο

    ή να κάνω σχήμα horner, αφού πιθανή ρίζα του πολυωνύμου είναι οι διαιρέτες του 18, σύμφωνα με θεώρημα.

    αλλά μπορώ να παραγοντοποίησω κατά ομάδες:

    χ³-2χ²-9χ+18 = χ²(χ-2) -9(χ-2) = (χ-2) (χ²-9) = (χ-2) (χ-3²) = (χ-2) (χ-3) (χ+3).

    οι αριθμοί 2, 3 και -3 είναι όλοι διαιρέτες του σταθερού όρου.

    αυτά τα γνωρίζαμε και πριν τον σταλινισμό. αλλά δεν γνωρίζαμε ότι ο σταλινισμός ήταν η τηλεθέαση της εποχής, και ο μη μου άπτου τρόπος της εκμετάλλευσης. δολοφονείστε μας, ω γενοκτόνοι της οκάς, και γενοκτόνοι των ωραιοτήτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή