tag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post7005517298209448317..comments2024-03-05T15:38:51.747+02:00Comments on ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ: Όταν η Βουλή συμπεριφέρεται ως Καμόρα...ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣhttp://www.blogger.com/profile/16753309610446533704noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-71060120518121750992015-02-27T15:12:31.986+02:002015-02-27T15:12:31.986+02:00πρόσεξα πολύ την εκπομπή με πανούση. και ο μεν καζ...πρόσεξα πολύ την εκπομπή με πανούση. και ο μεν καζάκης λέει για διεξαγωγή της λειτουργίας της ερτ από τους εργαζόμενους, ο μεν πανούσης λέει για μάνατζερ. δεν θα ήθελα ποτέ να βρεθώ στη δύσκολη θέση να διαφωνήσω με τον καζάκη. νιώθω ότι επειδή ο καζάκης δεν είναι φασίστας-κομουνιστής, σχεδόν πάντα θα έχω σκεφτεί κάτι λιγότερο και ποτέ με την ακρίβεια του καζάκη. στην πραγματικότητα πρέπει να μάθω, και όχι βέβαια να διαφωνήσω και να νομίζω πως είμαι στην ίδια πνευματική στάθμη με τον καζάκη χωρίς να μάθω. αυτά βέβαια για τον καζάκη. όχι για τον κουτσούμπα ή για τον στάλιν. δεν ισχύουν γι' αυτούς αυτά.Liquidhttps://www.blogger.com/profile/17006460384539683493noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-11727685331112468902015-02-27T14:00:00.850+02:002015-02-27T14:00:00.850+02:00
Τα δύο μέτρα και δύο σταθμά πρέπει να τα ξεπεράσο...<br />Τα δύο μέτρα και δύο σταθμά πρέπει να τα ξεπεράσουμε, ακόμα και τους νόμους και το σύνταγμα πρέπει να ξεπεράσουμε, εκτός εάν αυτά έχουν πρακτικό αποτέλεσμα την ελευθερία και την ευημερία όλων και του καθενός.<br /><br />Ηλίας Α. ΛυμπέρηςHermeshttps://www.blogger.com/profile/12782038820907566179noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-53197100928319091602015-02-27T12:47:23.443+02:002015-02-27T12:47:23.443+02:00Το πολιτικο συστημα ειναι ενα ολιγαρχικο κοινοβουλ...Το πολιτικο συστημα ειναι ενα ολιγαρχικο κοινοβουλευτικο τσιρκο και αποτελει αστειο να αποκαλειται ως "δημοκρατια" απο το καθεστως. Εχει ξεφτυλιστει η εννοια της δημοκρατιας. Εχουμε ενα καλπονοθευτικο κοινοβουλευτισμο που εχει εκφυλιστει σε χουντα με ολες τις αποφασεις να λαμβανονται απο ξενα κεντρα. Βεβαια οι βουλευτες κανουν τις μαριονετες με το αζημιωτο αφου τσεπωνουν 8,000 το μηνα μαζι με αλλα προνομια. <br /><br />Και δεν υπαρχει καμια πραγματικη αντιπολιτευση εκει μεσα.<br />Απο τη μια εχουμε το ΚΚΕ του Κουτσουμπα που δηλωνει οτι ολα ειναι ματαια σε τουτο το κοσμο και απλως περιμενει να ερθει ο σοσιαλισμος στη δευτερα παρουσια. <br /><br />Αλλα και τη ΧΑ που ειναι οικογενειακη επιχειρηση του φυλακοβιου "φυρερισκου" Μιχαλολιακου και παιζει αριστα το παιχνιδι δυσφημισης του πατριωτισμου ως "χρυσαυγιτισμου".<br />GEORGEhttps://www.blogger.com/profile/15906924909204827352noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-57626930623214254842015-02-27T10:09:19.894+02:002015-02-27T10:09:19.894+02:00ΣΥΝΕΧΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ-ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ:
Σύ...ΣΥΝΕΧΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ-ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ:<br />Σύνοψη των συνημμένων επιστημονικών μελετών:<br />Η ΠΟΙΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ<br />του Καθηγητή Πανεπιστημίου κου Ανδρέα Δημητρόπουλου, Πέμπτη, 17 Ιουλίου 2014 (απόσπασμα από το άρθρο του στην ιστοσελίδα http://andreasdimitropoulos.blogspot.gr/ )<br />«Τα επ ευκαιρία της άσκησης των καθηκόντων ποινικά αδικήματα των υπουργών παρουσιάζουν πράγματι μεγάλο ενδιαφέρον από την άποψη της εφαρμογής του άρθρ. 86 παρ. 1. Η όλη μέχρι σήμερα κακή εφαρμογή της συνταγματικής επιταγής οφείλεται στο ότι σε πολλές περιπτώσεις «επ’ ευκαιρία» αδικήματα εκλαμβάνονται ως ποινικά αδικήματα «κατά την άσκηση» με αποτέλεσμα την διεύρυνση του ευνοϊκού ρυθμιστικού περιεχομένου των σχετικών διατάξεων πολύ πέραν του αντικειμενικού περιεχομένου τους. Αποδίδονται έτσι σε δήθεν ευνοϊκή μεταχείριση του συντακτικού νομοθέτη οι πλέον αντιπαθείς περιπτώσεις υπουργικής ευθύνης, κατά τις οποίες ο δράστης υπουργός εκμεταλλεύεται προς ίδιο ή άλλο ιδιωτικό όφελος την εξουσία, που του έχει εμπιστευθεί η πολιτεία. Η αντικειμενική ερμηνεία του άρθρου 86 παρ. 1 αποκλείει από την ευνοϊκή μεταχείριση τις πλέον προκλητικές περιπτώσεις υπουργικής ευθύνης των «επ ευκαιρία» ποινικών αδικημάτων των υπουργών. Δεν είναι άλλωστε από λογική και από κάθε άλλη άποψη παραδεκτό το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγει η αντίθετη ερμηνεία, κατά το οποίο ο συντακτικός νομοθέτης αμείβει με ευνοϊκή ποινική μεταχείριση τον επίορκο υπουργό, που ενεργεί εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος. Οι επ ευκαιρία της άσκησης των υπουργικών καθηκόντων πράξεις κείνται εκτός του ευνοϊκού ρυθμιστικού περιεχομένου του άρθρου 86 παρ. 1. Δεν οφείλεται επομένως στον συντακτικό νομοθέτη η απαλλαγή των επίορκων υπουργών, αλλά στη κακή ερμηνεία των συνταγματικών διατάξεων.»<br />ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ 16 Ιουλίου 2014 του ιδίου. Απόσπασμα: «Με το σύνολο των δανειακών συμβάσεων και μνημονίων, που έχουν υπογραφεί κατά τα τελευταία έτη, για πρώτη φορά στην ιστορία της Χώρας, η παροχή χρηματικού δανείου προς την Ελλάδα συνδέεται με μακροχρόνιο και εκτεταμένο προκαθορισμό της κρατικής πολιτικής και την εφαρμογή σε μεγάλη έκταση και επί μακρό χρόνο συγκεκριμένης έξωθεν υπαγορευόμενης πολιτικής σε όλους σχεδόν του τομείς, υπό την διαρκή απειλή της μη καταβολής της εκάστοτε δανειακής δόσης. Ο εξωτερικός,εκτεταμένος και μακροχρόνιος προκαθορισμός της κρατικής και κυβερνητικής έναντι (υπό τον εξαναγκασμό) της παροχής χρηματικού δανείου και της εκταμίευσης των δόσεων είναι αντίθετος προς το Σύνταγμα και συγκεκριμένα αντίκειται κυρίως : α) στην Αρχή της Εθνικής Κυριαρχίας β) στην Αρχή της Λαϊκής Κυριαρχία, στην Δημοκρατική αλλά και την Αντιπροσωπευτική Αρχή γ) στην Αρχή του Κοινωνικού Κράτους Δικαίου. Οι δύο πρώτες αρχές θίγονται εξ αυτού τούτου του προκαθορισμού και της έξωθεν επιβολής συγκεκριμένης πολιτικής, ανεξαρτήτως του περιεχομένου της. Η τρίτη θεμελιώδης αρχή θίγεται από την εφαρμογή της εμπεριεχόμενης στο μνημόνιο και έξωθεν επιβαλλόμενης πολιτικής.»<br />Επιστημονική μελέτη του Δικηγόρου Δ. Κουκιώτη: Ποινική ευθύνη των Υπουργών και άρθρο 86: μια «αντισυνταγματική διάταξη του Συντάγματος». Δημοσιευμένη στην ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, Τεύχος 8-9/2010, Σύνοψη της επιστημονικής μελέτης: «Στην παρούσα μελέτη οι διατάξεις του Συντάγματος διακρίνονται σε θεμελιώδεις και μη. Η διάταξη του άρθρου 86 Συντ. που προβλέπει σχετικά με τη δίωξη και την «παραγραφή» των ποινικών αδικημάτων των Υπουργών ανήκει στις μη θεμελιώδεις διατάξεις του Συντάγματος. Επειδή αυτή συγκρούεται και αναιρεί ολοκληρωτικά και στην ουσία τους τις θεμελιώδεις διατάξεις των άρθρων 4 Συντ. (αρχή της ισότητας) και 26 Συντ. (αρχή της διάκρισης των λειτουργιών) είναι ανίσχυρη και επομένως δεν μπορεί να τύχει εφαρμογής, πράγμα που έχει σαν αποτέλεσμα τη δυνατότητα (και υποχρέωση) δίωξης των Υπουργών με τη συνήθη ποινική διαδικασία και με τη συνήθη «παραγραφή» που ισχύει για όλους τους πολίτες.»<br />george.griboyiannis@gmail.comhttps://www.blogger.com/profile/08134763087068205010noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-28580959258164316012015-02-27T10:08:13.343+02:002015-02-27T10:08:13.343+02:00
Προς: Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων κα Ζωή Κωνστ...<br />Προς: Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων κα Ζωή Κωνσταντοπούλου (αρ.πρ.97/11.2.2015)<br />Κοινοποίηση: Πρόεδρο Αρείου Πάγου (αρ.πρ.375/6.2.2015) (e-mail) 6 Φεβρουαρίου 2015<br /> ΑΝΑΦΟΡΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ<br />ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΑΜΕΣΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΡΑΜΕΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 86Σ<br /><br />Κυρία Πρόεδρε της Βουλής, <br />Σύμφωνα με τον κατακτημένο νομικό πολιτισμό και όχι σύμφωνα με την προπαρασκευαστική πράξη ανενόχλητης τελέσεως μελλοντικών εγκλημάτων που συνιστά το άρθρο 86 του Συντάγματος (χαρακτηριστικό και όχι μοναδικό ΑΤΙΜΩΡΗΤΟ σχετικό ποινικό αδίκημα: δωροδοκία των κομμάτων Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ από SIEMENS σύμφωνα και με την αμετάκλητη απόφαση Cs 402 Js 3943/09 του Ειρηνοδικείου του Μονάχου).<br />Σύμφωνα με τις τρεις υπενθυμιστικές του Ισχύοντος Δικαίου συνημμένες επιστημονικές μελέτες(*) και όχι σύμφωνα με τις μέχρι τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 ιδιοτελώς προσφερόμενες κακές ερμηνείες και πρακτικές που υποστηρίζουν την αντισυνταγματικότητα μεν, αλλά ταυτόχρονα επιβάλλουν την κατά κράτος κυριαρχία του άρθρου 86Σ έναντι ολοκλήρου «του υπόλοιπου» Συντάγματος :<br />Η Βουλή των Ελλήνων οφείλει κατά αντικειμενική ερμηνεία του άρθρου 86 παρ. 1 του Συντάγματος, να επιστρέψει ΑΜΕΛΛΗΤΙ στον Άρειο Πάγο προς εξέταση κατά πλήρη και αποκλειστική αρμοδιότητα αυτού (και ο Άρειος Πάγος να συνομολογήσει επ΄αυτής της υποχρέωσής του), όλες τις κατ΄άρθρο 86Σ δικογραφίες που αφορούν την εσχάτη μνημονιακή προδοσία καθώς και όλες τις δικογραφίες που σχετίζονται με αυτές της εσχάτης προδοσίας (μηνύσεις κατά της τρόϊκας, λίστα Λαγκάρντ, Υπόθεση Ρουμελιώτη, κλπ). Ο συσχετισμός αφορά και όπου τυχόν οι δανειστές «έχουν στο χέρι» κυβερνήσαντες βάσει στοιχείων.<br />Αυτή η πράξη, θα σηματοδοτήσει την αποφασιστικότητα της νέας Βουλής που προέκυψε από τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 για την ανεξάρτητη και ακριβοδίκαιη λειτουργία της πολύπαθους Ελληνικής Δικαιοσύνης (όπου επικρατούν αποδεδειγμένες και πλειστάκις καταγγελμένες ιδεολογικού ή άλλου ποινικού χαρακτήρα ασυμβατότητες, οι οποίες σας έχουν διαβιβασθεί με τα σχετικά αποδεικτικά στοιχεία).<br />Αυτή η πράξη, θα σηματοδοτήσει τη θέληση (ή όχι) αυτής της Βουλής, να εναρμονισθεί με όλους τους δικαιϊκούς και δικονομικούς κανόνες με την Έκθεση του Συμβουλίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα του ΟΗΕ (United Nations A/HRC/25/50/Add.1 General Assembly 27 March 2014), η οποία διαπιστώνει καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην μνημονιακή Ελλάδα και απαιτεί: Διεξαγωγή ενός ανεξάρτητου, διαφανή και συμμετοχικού λογιστικού ελέγχου του χρέους της, προκειμένου να προσδιορίσει την προέλευσή του, να εντοπιστούν και να λογοδοτήσουν εκείνοι που είναι υπεύθυνοι για το χρέος.-<br />(*)1.Η ΠΟΙΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ του Καθηγητή Συνταγματικού Δικαίου της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών κου Ανδρέα Δημητρόπουλου, 17 Ιουλίου 2014, σε συνδυασμό με 2.ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ 16 Ιουλίου 2014 του ιδίου, δημοσιευμένα στην ιστοσελίδα του, http://andreasdimitropoulos.blogspot.gr/ .<br />3.Επιστημονική μελέτη του Δικηγόρου κου Δημητρίου Κουκιώτη: Ποινική ευθύνη των Υπουργών και άρθρο 86: μια «αντισυνταγματική διάταξη του Συντάγματος». Δημοσιευμένη στην ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, Τεύχος 8-9/2010.Ακολουθεί σύνοψη των ως ανω συνημμένων.<br />Ο έχων γενικό έννομο συμφέρον αλλά και ειδικό ως καταγγέλλων στις εις χείρας σας:α)δικογραφία IA 2012/19806 επισυναφθείσα στην. β)δικογραφία της αρχικής καταγγελίας μου εσχάτης προδοσίας 24/3/2011,<br />Γρυμπογιάννης Γεώργιος<br />Παλαμά 15, ΤΚ 14576, Διόνυσος Τηλ. 2108150347, 6932414124 συνημμένα τα σχετικά (*)<br />ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩgeorge.griboyiannis@gmail.comhttps://www.blogger.com/profile/08134763087068205010noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-44408001883647522072015-02-27T07:02:21.482+02:002015-02-27T07:02:21.482+02:00(ΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ SORRY )
Υπενθυμίζω ότι, ...(ΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ SORRY )<br /><br />Υπενθυμίζω ότι, η βουλευτική ασυλία δεν είναι τίποτα άλλο πάρα μόνον μια ενισχυμένη ελευθερία καλύπτει του λόγου και της έκφρασης του βουλευτή κατά την άσκηση των καθηκόντων του, πλην της συκοφαντικής δυσφήμισης. Και αυτό επειδή σε σύγκριση με τρίτους, η ελευθερία έκφρασης έχει ιδιαίτερο βάρος για τον αιρετό εκπρόσωπο του λαού. Ο τελευταίος εκπροσωπεί τους εκλογείς, αναδεικνύει τις αγωνίες των και υπερασπίζεται τα συμφέροντά των. Μέσα σε μια δημοκρατία, το κοινοβούλιο ή τα αντίστοιχα όργανα είναι οι φυσικοί χώροι για την πολιτική αντιπαράθεση. Η επέμβαση επομένως στην άσκηση της ελευθερίας έκφρασης δέν μπορεί να δικαιολογηθεί παρά μόνο για λόγους υπέρτερους.<br /><br />Αυτή είναι η σωστή ερμηνεία του Συντάγματος και αυτό ισχυρίστηκε και η ίδια η Πολιτεία ενοποιών του Ευρωπαίου Δικαστήριου σε δίκη σχετική με την μην άρση της ασυλίας της Μιλένας Αποστολάκη:<br /><br />“35. Η Κυβέρνηση επεσήμανε ότι σκοπός της χορήγησης ασυλίας στους βουλευτές ως προς τις ψήφους και τις απόψεις τους ήταν να διασφαλισθεί ότι οι εκπρόσωποι του λαού απολάμβαναν τη μεγαλύτερη δυνατή ελευθερία έκφρασης στην άσκηση των καθηκόντων τους, πέρα των ορίων που επιβάλλονταν στους απλούς πολίτες.” [ΕΔΔΑ 11-02-2010: Υπόθεση Συγγελίδης κατά Ελλάδος (Προσφυγή υπ’αριθ. 24895/07) http://www.ethemis.gr/edda-11-02-2010-ipothesi-singelidis-kata-ellados-prosfigi-iparith-2489507/%5D<br /><br />Τα ίδια αναφέρει και το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών στην απόφαση που εξέδωσε στην πολύκροτη υπόθεση συκοφαντικής δυσφήμησης του Ανδρικού Παπανδρέου από τον Πάνο Καμμένο (CDS)<br />” η αρχή του ανευθύνου που θεσπίζει το άρθρο 61 παρ.1 του Συντάγματος για τους βουλευτές και η ειδική διαδικασία που ορίζεται από την δεύτερη παράγραφο του ιδίου άρθρου, για την περίπτωση ποινικής ή και αστικής ευθύνης τους, αφορούν σε υποθέσεις σχετιζόμενες με γνώμη ή ψήφο που έδωσαν κατά την άσκηση των βουλευτικών καθηκόντων τους, δηλαδή κατ΄αρχην στην Βουλή και τις Επιτροπές της, και όχι και σε εκδηλώσεις που είναι άσχετες με την άσκηση των βουλευτικών τους καθηκόντων “ δες την τέταρτη σελίδα εδώ<br />http://www.iefimerida.gr/sites/default/files/skmbt_c28014060413130.pdf<br /><br />Συνεπώς και οι διατάξεις του άρθρου 62 μόνο αυτό το ενισχυμένο δικαίωμα ( και όχι ασυλία όπως συνηθίζουν να λένε παρότι η συγκεκριμένη λέξη δεν αναφέρεται πουθενά στο σύνταγμα σε σχέση με τους βουλευτές) μπορούν να εξασφαλίσουν.<br /><br />Έπειτα, στην προκειμένη περίπτωση, εάν διαβάσει κάποιος προσεχτικά το σχετικό απόσπασμα των πρακτικών ( δες πιο κάτω), προκύπτει ότι σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ Γεωργιάδη η εναντίον του μήνυση δεν έγινε με σκοπό την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΩΞΗ του. αλλά την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΑΔΕΙΞΗ του μηνυτή ο οποίος υποτίθεται ότι ήταν υποψήφιος Περιφερειάρχης Αττικής.<br /><br />Η ορθή διαδικασία θα ήταν δίκη, αθώωση του βουλευτή και έπειτα μήνυση του για ψευδή καταμήνυση και συκοφαντική δυσφήμηση κατά του Αλαϊάδη + αγωγή αποζημιώσεων, ΜΕΓΑΛΩΝ μάλιστα, καθώς το θύμα είναι αντιπρόσωπος του έθνους και η καλή του φήμη έχει μεγάλη σημασία.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/12317630746580133126noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-45149090747530979642015-02-27T02:31:17.570+02:002015-02-27T02:31:17.570+02:00Και οι ευρωκράτες δεν πάνε πίσω... τα ίδια και χει...Και οι ευρωκράτες δεν πάνε πίσω... τα ίδια και χειρότερα.<br />Παραθέτω κάτι που ίσως να φανεί χρήσιμο σαν πληροφορία<br /><br />Πριβέ συνομιλία μεταξύ Σόιμπλε και Vitor Gaspar (πρωην υπουργός οικονομικών της Πορτογαλίας και νυν επικεφαλής του τμήματος φορολογικών υποθέσεων του IMF)<br /><br /><br />Ανεβασμένο στο RU TUBE<br /><br /><br /><br />https://rutube.ru/video/2b40d06f47c7d9977363ddf634d9cfd6/<br /><br /><br />γερμανικά δεν ξέρω, οπότε οι υπότιτλοι δε μου λένε τίποτα, αλλά κατάφερα<br />να τους "πιάσω" απ'τα αγγλικά που μιλούσαν (αν και φρικτά...και τα αγγλικά<br />και ο ήχος)<br /><br />ΣΟΪΜΠΛΕ: χρειαζόμαστε αναπροσαρμογή του προγράμματος μετά την ουσιαστική απόφαση για την Ελλάδα. Αυτό είναι το κλειδί. Οταν μετά την αναπροσαρμογή προκύψει ανάγκη πορτογαλικού προγράμματος θα είμαστε διαθέσιμοι<br /><br />ΓΚΑΣΠΑΡ: Το εκτιμώ πολύ αυτό, κύριε.<br /><br />ΣΟΙΜΠΛΕ: φτάνει να πιστέψουν οι συνάδελφοί μου στη βουλή ότι είναι σοβαρό. Γιατί δεν πιστεύουν στην απόφασή μας για την Ελλάδα.<br /><br />ΓΚΑΣΠΑΡ: κάναμε μεγάλες προόδους στην Ευρώπη, πάντως<br /><br />ΣΟΪΜΠΛΕ: Οντως<br /><br />ΓΚΑΣΠΑΡ: τώρα πρέπει να συνεργαστούμε μαζί<br /><br />vasoula2908https://www.blogger.com/profile/04059768114386133923noreply@blogger.com