tag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post5426312170696216169..comments2024-03-05T15:38:51.747+02:00Comments on ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ: ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ 100 ΠΡΩΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΜΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΑΛΛΑΪΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣhttp://www.blogger.com/profile/16753309610446533704noreply@blogger.comBlogger58125tag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-17577999193290977912013-04-15T01:03:22.218+03:002013-04-15T01:03:22.218+03:00κ. Καζάκη
Ποιά η αποψή σας για τον τρόπο διαγραφής...κ. Καζάκη<br />Ποιά η αποψή σας για τον τρόπο διαγραφής χρεών που προτείνει ο αυστραλός καθηγητής Steeve Keen ;<br />Θα ήταν χρήσιμη μια τέτοια προσέγγιση στη χώρα μας ;Khttps://www.blogger.com/profile/04821646569856191469noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-22506435848893032752013-04-10T22:42:31.213+03:002013-04-10T22:42:31.213+03:00Οι οικονομικοί λόγοι στους οποίους αναφέρομαι είνα...Οι οικονομικοί λόγοι στους οποίους αναφέρομαι είναι σημαντικοί και αυτοί με την έννοια νους υγιής εν σώματι υγιεί. Και ο Ζωτικός χώρος περιλαμβάνει τον κόσμο των ιδεών και της τέχνης.<br />Η πνευματικότητα δεν είναι διανοητική αλλά είναι βίωμα. Μπορούμε να πούμε ότι είναι η ενότητα ως συνεχές βίωμα. Οι μέθοδοι για την αφύπνιση της πνευματικότητας μπορεί να έχουν λίγο εθνικό χρώμα ή μπορεί να είναι επίκαιροι ή ατομικοί γιά να είναι αποτελεσματικοί.<br />Το κίνητρο για να συμμετέχεις στο κοινό καλό είναι ότι όλοι είμαστε αλληλεξαρτώμενοι και ότι πράγματι έχεις να προσφέρεις κάτι αληθινό ή τουλάχιστον χρήσιμο από το περίσσευμά σου όμως όχι από το υστέρημά σου.<br /><br />'Οσον αφορά την βία εκεί που χρειάζεται, ναι. ΄Οσον αφορά τον φόνο μόνο αν χρειαστεί για άμυνα, ποτέ δολοφονία.<br /><br />Ηλίας Α. Λυμπέρης<br /><br />Hermeshttps://www.blogger.com/profile/12782038820907566179noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-49868922495869669252013-04-10T00:52:04.439+03:002013-04-10T00:52:04.439+03:00Κε Λυμπέρη, εχω την αισθηση οτι συμφωνουμε διαφωνώ...Κε Λυμπέρη, εχω την αισθηση οτι συμφωνουμε διαφωνώντας.<br />Δυστυχως, οι οροι, που καποτε ειχαν ακριβεια και αυστηρότητα στην χρηση τους, εχουν "ρευστοποιηθει" τόσο, που καθεις αμφιβαλλει και ζητα εξηγησεις για καθε ορο, π.χ. "παραδοση".<br />Οι Δελφικες ρήσεις ΕΙ, ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ, ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ ειναι -η αρχαία μας- "παραδοση". Βλέπετε εχουμε Ιστορια υπερ-τρισ-χιλιετη και η "παράδοση" μας ειναι ΕΞΟΧΟΤΑΤΑ ΠΟΙΚΙΛΗ !!<br />Η Ελληνικη Παιδεια (κατα Ολαγια, την βιντεο-παρουσιαση του οποιου σας κοινοποιησα, ισως να την παραβλεψατε) διδασκει την ελευθερη, αφοβη, φιλυποπτη/κριτικη και, κυριως, <strong> μη-δογματικη</strong> διαννοηση.<br />Και αυτο θα έπρεπε να σας ειχε καλυψει, στο τι εννοω. Βεβαιως και συμφωνω περι "ισοροπου αναπτυξεως".<br />Συμφωνω επισης οτι η παρουσα πραγματικοτητα ειναι χαοτικη. Πως καποιος επιβιωνει και, κυριως, αντιπαρερχεται το χαους; <br />Με χαοτικη σκέψη; <br />Με ανερματιστη σοφιστικη "λογικη";<br />Περι χρειας του "Εθνους" : Αρχικα δεν εχω "δικους μου (ιδιοτελεις) λογους". Απλα, για το ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΟ, αναζητω μια ΑΔΙΑΦΙΛΟΝΙΚΗΤΗ ΠΡΟΤΡΟΠΗ και ΚΙΝΗΤΡΟ για να πολεμησω στο δικο σου πλευρο, και στο πλευρο ενος εκαστου.<br />Να εισαι σιγουρος ΔΕΝ θα το κανω για ΚΑΘΑΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. Για αυτους τους λογους θα γινω ΚΛΕΦΤΗΣ/ΑΡΜΑΤΟΛΟΣ ή ΒΟΥΚΟΛΟΣ/ΑΓΡΟΤΗΣ, ατομικα.<br />Παραδεχεσαι, κατόπιν, για "πρακτικους" (καθαρα οικονομικους και ζωτικου χώρου;;) λόγους την νοηματοδοτηση του Εθνους. Αυτο ισχύει σήμερα που τιθεται αμφίβολη η ΥΠΑΡΞΗ μας ποσο μαλλον ο ΖΩΤΙΚΟΣ (ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ) ΧΩΡΟΣ. Πραγματι !<br />Μολις (και ΑΝ) αυτα επαν-εξασφαλισθουν, αραγε, δεν υπαρχει τιποτα αλλο που να μας "συνδεει";<br />Πνευματικοτητα (περιλαμβανόμενης της ισορροπιας ελευθερίας/σεβασμου);<br />Γλωσσα (ως εργαλειο ανάπτυξης της πνευματικότητας);<br />Καθημερινα ηθη και εθιμα (ως εκφρασης);<br />Τελος :<br />"Όσον αφορά την πνευματικότητα του ανθρώπου καθαρά, δεν υπάρχουν έθνη". Αληθεια, οι Εβραιοι, οι Κινέζοι, δεν κατέχουν "πνευματικοτητα" που τους χαρακτηριζουν ως Εθνος;<br />Ευχαριστω για τον γονιμο διαλογο.Yannis54https://www.blogger.com/profile/00775918376537363185noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-2651341176556807052013-04-09T15:19:32.077+03:002013-04-09T15:19:32.077+03:00Δέσμη 10: Η εκπαίδευση, δια της οποίας κάποιος προ...Δέσμη 10: Η εκπαίδευση, δια της οποίας κάποιος προετοιμάζεται ώστε ν’ ανταποκριθεί ικανοποιητικά στις όποιες εργασιακές του υποχρεώσεις, είναι διαδικασία εντελώς διαφορετική από την παιδεία, δια της οποίας μαθαίνουμε να ζούμε σωστά μη αδικούντες ούτε αδικούμενοι. Πιθανόν παρερμηνεύω, η αναφορά όμως στις σύγχρονες απαιτήσεις για μόρφωση κ.ο.κ., δεδομένης της στάσης των Ελλαδιτών έναντι της παιδείας σήμερα, είναι εύκολο να παρεξηγηθεί πως αφορά στο πρώτο. <br /><br />Δέσμη 13: Ο ΦΠΑ είναι ένας φόρος που επιτρέπει στις μεγάλες επιχειρήσεις να ισχυρίζονται πως αποδίδουν φόρους στο κράτος, επιρρίπτοντάς τον στους καταναλωτές. Πέραν της (σχετικής) απλότητας στον προσδιορισμό του και της (επίσης σχετικής) ευκολίας στην είσπραξή του, γιατί πρέπει να διατηρηθεί;<br /><br />Δέσμη 19: Ο παραγωγικός ρόλος του κράτους: Το κράτος, σε όποιαν μορφή κι αν υφίσταται με την εξαίρεση προφανώς αυτών που θεωρούμε ανεπιθύμητες, δεν μπορεί να θεωρηθεί κύριος της δημόσιας περιουσίας. Σωστότερος κατ’ εμέ ορισμός είναι η δημόσια διαχείριση των πλουτοπαραγωγικών πηγών του τόπου (σε αντιδιαστολή προς την κεντρικά ελεγχομένη κι επιβαλλομένη κρατική τέτοια) η οποία θα επιβάλει λογοδοσία προς το σύνολο του λαού κι όχι προς την ομάδα που συγκυριακά θα βρίσκεται τότε στην εξουσία (αν υπάρχει κάτι τέτοιο).<br /><br />Δέσμη 21: Να υποθέσω πως μιλούμε για clopyright; Δεν διάκειμαι αρνητικά προς αυτό, εξ άλλου η εξωφρενικά καταχρηστική επίκληση των δικαιωμάτων βιομηχανικής ιδιοκτησίας αποβαίνει σε βάρος όλων μας.<br /><br />Δέσμη 22: Το εκλογικό σύστημα (όπως και το είδος του πολιτεύματος, οι αρμοδιότητες των δημοσίων λειτουργών κ.ο.κ.) είναι ένα από τα θέματα επί των οποίων θα κληθεί ν’ αποφασίσει ο λαός αποδεχόμενος ή διατυπώνοντας προτάσεις για το νέο Σύνταγμα, συνεπώς, τουλάχιστον όσον αφορά σ’ αυτά, η Ε.Ε.Σ. δεν θα είναι αρμοδία ν’ αποφασίσει. Αν η επιβολή της απλής αναλογικής αφορά μόνο στην εκλογή της Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης, καθώς δεν προκύπτει κατά την μεταβατική περίοδο κάποια άλλη περίπτωση εκλογών (στα δημοψηφίσματα ούτως ή άλλως δεν υπάρχει εκλογικό σύστημα), τότε, πέραν των όσων ήδη σχετικά με την διαδικασία έχω αναφέρει, σημαίνει αυτό πως στην διαδικασία αυτή θα λάβουν μέρος κόμματα, όπως τα εκπροσωπούμενα σήμερα στην Βουλή, που μας έφεραν στην παρούσα κατάσταση, ή οργανωμένες ομάδες πολιτών οι οποίες (συνήθως) προτάσσουν τα συμφέροντα των μελών των έναντι του κοινού καλού; Είχα την εντύπωση πως στόχος είναι η ανατροπή της παρούσης άρρωστης κατάστασης κι όχι η δυνατότητα διαιώνισής της με άλλον μανδύα.<br /><br />Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/05872313041404876702noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-53132915132904966582013-04-09T15:18:46.560+03:002013-04-09T15:18:46.560+03:00Μερικά, ουσιώδη κατά την άποψή μου, σημεία που δεν...Μερικά, ουσιώδη κατά την άποψή μου, σημεία που δεν περιλαμβάνονται στις ανωτέρω 25 δέσμες ενεργειών και αντιρρήσεις/απορίες μου σχετικά με άλλα:<br /><br />Αν και το κείμενο αρχίζει ορθά προσάπτοντας (αγκυλωτικές στην καλύτερη περίπτωση - καταπιεστικά εξουσιαστικές στην πράξη) αδυναμίες στο υπάρχον αντιπροσωπευτικό σύστημα διακυβέρνησης της χώρας, δεν ποιείται καμιά μνεία για την ανάγκη αλλαγής του προς το δημοκρατικώτερο, μέσω της, κατά την μεταβατική περίοδο, παίδευσης του πληθυσμού ώστε το σύνολο των πολιτών αφ’ ενός ν’ αναγνωρίσουν καθένας τις ευθύνες του για την πορεία του τόπου αφ’ ετέρου να κατανοήσουν πως σε τίποτα δεν υπολείπονται (σε ικανότητες) των σήμερα ασκούντων και κατά το παρελθόν ασκησάντων εξουσία. Αν και περιστασιακά υπάρχουν αναφορές στην αξία της αυτοοργάνωσης του λαού (9 και 17), και, κατά συνέπεια, στην αξία καθενός μας (άρα και των απόψεών του) ως ατόμου δρώντος σε μιαν οργανωμένη ομάδα με σκοπό το κοινό καλό, η ανάθεση της εκπόνησης και ψήφισης/αποδοχής για λογαριασμό του συνόλου ενός νέου καταστατικού χάρτη σε μιαν ομάδα ειδικά εκλεγέντων προς τούτο (ασχέτως της δυνατότητας ανάκλησής των ή/και εν τέλει λογοδοσίας) ελάχιστα αφήνει περιθώρια έκφρασης της λαϊκής βούλησης. Είναι όλως διάφορη η επιλογή ειδικευμένων οι οποίοι θα κληθούν να εκφράσουν σε εύληπτο και μη επιδεχόμενο (πήγα να πω Βενιζελείων) παρερμηνειών κείμενο (έστω και με παραπομπή σε ερμηνευτικές εισηγήσεις) τις προτάσεις που θα υπάρχουν, αφού στο μικρό σχετικά διάστημα που θα μεσολαβήσει μεταξύ της ανατροπής του υπάρχοντος καθεστώτος και της σύγκλησης της Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης είναι πρακτικά αδύνατη η επιμόρφωση του συνόλου του πληθυσμού ώστε καθένας μας να είναι σε θέση να διατυπώσει δόκιμα τέτοιου είδους διατάξεις, το οποίο εν τέλει θα ψηφισθεί από το σύνολο των Ελλήνων, δεν προκύπτει όμως πως ο συντάκτης έχει κάτι τέτοιο κατά νου. Κατ’ εμέ η εναπόθεση της ψήφισης του νέου Συντάγματος σε μιαν ομάδα ειδικών ή έστω επιλέκτων (όπως πιθανόν προκύπτει από το κείμενο της 22ας Δέσμης δια της οποίας καθιερούται η απλή αναλογική – προφανώς αφορώσα στις εκλογές για την Συντακτική Εθνοσυνέλευσης) σε τίποτε δεν διαφέρει της υπαρχούσης δι’ αντιπροσώπων «δημοκρατίας», αποτέλεσμα της οποίας είναι (και) η οικτρή παρούσα κατάσταση.<br /><br />Κατανοώ πλήρως την ανάγκη μη απότομης και εκ των άνω μεταβολής της υπαρχούσης δομής συναλλαγών, εφ’ όσον ο πανικός μεγάλου τμήματος του πληθυσμού εμπρός στο άγνωστο ενέχει κίνδυνο ν’ ακυρώσει τα όποια εκ της αλλαγής αυτής μακροπρόθεσμα οφέλη, η παραμονή όμως στο μοντέλο εργοδότη-εργαζομένου (όποιος κι αν είναι κι όσες υποχρεώσεις κι αν φορτωθεί ο πρώτος) αναπόφευκτα λειτουργεί σε βάρος της ισότητας και της δημοκρατίας χωρίζοντας την κοινωνία σε δύο μη έχουσες κοινά συμφέροντα (άρα στερούμενες και την δυνατότητα από κοινού αντιμετώπισης των κινδύνων) ομάδες. Οι πολύ ειδικές (επικίνδυνες) καταστάσεις που κατά πάσα πιθανότητα θ’ ακολουθήσουν την ανατροπή του υπάρχοντος στην Ελλάδα καθεστώτος, καθιστούν καθήκον της Επιτροπής Εθνικής Σωτηρίας αφ’ ενός να εκμηδενίσει τις όποιες πεμπτοφαλαγγίτικες αντιδράσεις αφ’ ετέρου να καταδείξει πως όλοι μαζί εξ ίσου οφείλουμε/δικαιούμεθα ν’ αντιμετωπίσουμε τους κινδύνους που τότε θα μας απειλούν. Με δεδομένο τον τρόπο λειτουργίας (σήμερα) των λαϊκών συνελεύσεων και λοιπών συλλογικοτήτων, που σύμφωνα προς τον συντάκτη θα κληθούν να εφαρμόσουν τις αποφάσεις της Ε.Ε.Σ. και υπό την προϋπόθεση πως τα υπάρχοντα κόμματα θα παραμείνουν (όπως και σήμερα) εκτός αυτών (πράγμα που εναπόκειται κυρίως στην φιλοπατρία μας), αυτό δεν μπορεί να θεωρηθεί αδύνατο, εφ όσον φυσικά εξακολουθήσει κι ενταθεί η σχετική προς τούτο προετοιμασία.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/05872313041404876702noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-36692773561215799622013-04-08T20:33:19.452+03:002013-04-08T20:33:19.452+03:00Αν μιλάτε για λιντσάρισμα στην Γαλλική επανάσταση,...Αν μιλάτε για λιντσάρισμα στην Γαλλική επανάσταση, στη Ρωσική και στον εμφύλιο, πιστεύω ότι δεν γνωρίζετε καλή ιστορία. Η Γαλλική επανάσταση απάντησε με μαζικές εκκαθαρίσεις όταν απειλήθηκε από την ενωμένη αντεπανάσταση των μοναρχιών της Ευρώπης. Αυτή η πράξη δεν είχε να κάνει με λαϊκή δικαιοσύνη, μιας και την εποχή εκείνη δεν υπήρχε ούτε καν η έννοια δικαιοσύνη με την έννοια που μιλάμε σήμερα. Ήταν αντίποινα στην απειλή που αντιμετώπιζε η επανάσταση.'<br />Τα επαναστατικά δικαστήρια της Ρώσικης επανάστασης, ιδίως μετά τον Οκτώβρη του 1917 και έως την έκρηξη του εμφυλίου, τέλη του 1918 λειτούργησαν υποδειγματικά και μάλιστα χωρίς την επιβολή της θανατικής ποινής.<br />Τώρα για τον ελληνικό εμφύλιο δεν γνωρίζει τι θέλετε να πείτε, αλλά αυτός ήταν αποτέλεσμα μιας άγριας σφαγής που επακολούθησε την Συμφωνία της Βάρκιζας. Λαϊκά δικαστήρια δεν λειτούργησαν τότε. Λειτούργησαν όμως και μάλιστα άψογα στην Ελεύθερη Ελλάδα της κατοχής. Ψάξτε να δείτε για το μεγαλείο της λαϊκής δικαιοσύνης στα βουνά της Ελεύθερης Ελλάδας και θα δείτε πόσο άψογο σύστημα υπήρξε.<br />Λαϊκή δικαιοσύνη αφορά στην διαδικασία που θα αποδοθεί δικαιοσύνη στο όνομα του ελληνικού λαού από σώμα δικαστών και ενόρκων που θα επιλεγούν με τέτοιο τρόπο ώστε να αντιπροσωπεύσουν στ' αλήθεια τον ελληνικό λαό. Ο ελληνικός λαός και έχει ξανακάνει με εντυπωσιακά αποτελέσματα (κατοχή), θα το ξανακάνει. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι οι δίκες των δοσίλογων μεταπολεμικά συνέβησαν χάρις στην πίεση του ελληνικού λαού. Το πρόβλημα μ' αυτές τις δίκες είναι ότι έμειναν να δικάζουν τις πιο ξεφωνισμένες περιπτώσεις. Αν είχαν δικάσει όλους όσους έπρεπε με βάση το κατηγορητήριο της εποχής, τότε θα είχε γλυτώσει η Ελλάδα από την κατοπινή τραγική της πορεία.<br />Σε σχέση με τις προτάσεις φορολογίας. Όταν μιλώ για προοδευτική πρόταση, εννοώ τι προσφέρει στην κοινωνία, σε τι την συμφέρει; Αναφέρεις χώρες σαν τη Μάλτα, το Λιχνενστάιν, την Ανδόρα, την Ελβετία, το city στο Λονδίνο (είναι σχεδόν ανεξάρτητο κράτος) το Μονακό, τα U.S.V.I. η Σιγκαπούρη, κλπ. Καταρχάς, ξανακοίταξέ το για την Ελβετία, οι υπόλοιπες δεν είναι καν τριτοκοσμικές, είναι κάτι πολύ χειρότερο: υβριδικά κράτη που υφίστανται μόνο και μόνο γιατί τα μεγάλα αρπακτικά των αγορών και οι μεγάλες δυνάμεις κάνουν τις βρωμοδουλιές τους σ' αυτά. Όσο για το City στο Λονδίνο έχει προσφέρει τίποτε στον μέσο εργαζόμενο Βρετανό. Από τότε που απελευθερώθηκαν οι τραπεζικές εργασίες στο City, η συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων στη Βρετανία πάει από το κακό στο χειρότερο. Ενώ για πρώτη φορά μεταπολεμικά εμφανίστηκαν τριτοκοσμικές καταστάσεις στα προάστια της φτωχολογιάς. Όσο πιο ελεύθερες είναι οι επιχειρήσεις και οι τράπεζες από άποψης φορολογίας και ελέγχων, τόσο μεγαλύτερη κατάρρευση γνωρίζει η κοινωνία, τόσο περισσότερο εξαπλώνεται η εξαθλίωση στα λαϊκά στρώματα, τόσο εκτινάσσεται η υποαπασχόληση και η ανεργία. Γι' αυτό και σήμερα με τις πολιτικές της απελευθέρωσης έχει μετοικίσει ο τρίτος κόσμος στην καρδιά των άλλοτε ανεπτυγμένων οικονομιών της δύσης. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣhttps://www.blogger.com/profile/16753309610446533704noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-28709419832427600172013-04-08T18:32:50.325+03:002013-04-08T18:32:50.325+03:00ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΖΑΚΗ
Ο οικονομολόγος Claudio borgh...ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΖΑΚΗ<br />Ο οικονομολόγος Claudio borghi που υποστηρίζει την έξοδο της Ιταλίας<br />από το ευρώ θεωρεί καταστροφική την έξοδο της Ελλάδας από το κοινό νόμισμα. Η Ελλάδα δεν έχει σπουδαία βιομηχανία για να έχει αξιοσημείωτη επανεκκίνηση της οικονομίας με τις εξαγωγές. Προτείνει <br />ένα είδος σχεδίου Marshall για την Ελλάδα, αλλά κανείς δεν θέλει να το χρηματοδοτήσει, ή την έκδοση ενός ευρώ του νότου. Σας παρακαλώ ρίξτε μιά ματιά:http://www.youtube.com/watch?v=fhzwE1oNA30<br /> Με μεγάλη εκτίμηση :<br /> ΧAΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΌΠΟΥΛΟΣharisamphttps://www.blogger.com/profile/01987410777077479246noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-75947144219421252402013-04-08T14:57:05.411+03:002013-04-08T14:57:05.411+03:00Επίτρεψέ μου φίλε μου να διαφωνήσω για το "δά...Επίτρεψέ μου φίλε μου να διαφωνήσω για το "δάχτυλο"... Πλέον ο κόσμος έχει ανάγκη και δίψα για να δει το φεγγάρι -βλέπε προτάσεις- και όχι τόσο το δάχτυλο -βλέπε αναλυτές, πολιτικούς κλπ- Λόγια εφαρμόσιμα στην πράξη θέλει και όχι ακαδημαϊκές νόρμες. Και ο Δημήτρης αν μη τι άλλο αυτό το κάνει και με σαφήνεια και με εντιμότητα και με επιχειρήματα... <br /><br />Από εκεί και πέρα οι διαφωνίες και ο αντίλογος είναι ό,τι πιο γόνιμο προσφέρει η Δημοκρατία. Αλοίμονο αν συμφωνούσαμε σε όλα δίχως δεύτερη σκέψη, δίχως απορίες και ερωτήματα... Άλλωστε ο αντίλογος είναι βούτυρο στο ψωμί του Δημήτρη, ώστε να αποσαφηνίσει κάθε του θέση και είτε να πείσει είτε να καταλαγιάσει τη διαφωνία... <br /><br />Το θέμα είναι καταρχάς να καταλάβουμε από τι πάσχει η χώρα. Αν ο κόσμος πρώτα πρέπει να συνειδητοποιήσει το φύση του προβλήματος και έπειτα θα έρθει και η πρόταση-λύση... Για μένα πιο δύσκολο είναι το πρώτο βήμα... Της αναγνώρισης του προβλήματος... Stratoshttps://www.blogger.com/profile/10987248841567708422noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-12207048512012639242013-04-08T14:49:27.408+03:002013-04-08T14:49:27.408+03:00Μα αγαπητέ μου συνομιλητή, η απάντηση που μου έδωσ...Μα αγαπητέ μου συνομιλητή, η απάντηση που μου έδωσες είναι ακριβώς αυτό που έθιξα. Πότε θα ζει πιο πλουσιοπάροχα η άρχουσα τάξη? Όταν θα φορολογείται προοδευτικώς αναλογικά ή όταν φορολογείται συμβολικά ή καθόλου? <br />Αυτή ακριβώς η πολιτική στα οικονομικά, της προοδευτικής φορολόγησης αποσκοπεί στη δίκαιη αναδιανομή του εισοδήματος -με πολλές μορφές-, ως απόρροια της χρηστής διακυβέρνησης που πολύ σωστά ανέφερες ως έννοια... <br />Δε γνωρίζω για το τι ισχύει φορολογικά με τις χώρες που ανέφερες, αλλά η ελληνική οικονομία είναι τελείως διαφορετική και η Ελλάδα έχει εντελώς πιο μεγάλο γεωπολιτικό ενδιαφέρον (και πρόβλημα)... <br />Αλήθεια στη Νορβηγία και τη Σουηδία τι φορολογία υφίσταται η επιχείρηση? ;)Stratoshttps://www.blogger.com/profile/10987248841567708422noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-12805244265742379772013-04-08T06:29:00.925+03:002013-04-08T06:29:00.925+03:00κ.Καζάκη
σχετικά με το άρθρο σας θα ήθελα να ρωτή...κ.Καζάκη <br />σχετικά με το άρθρο σας θα ήθελα να ρωτήσω αν έχετε υπολογίσει τις αντιδράσεις στο ενδεχόμενο εθνικοποίησης της Τράπεζας της Ελλάδος . πιστεύω ότι η γνωστή οικογένεια τραπεζιτών δε θα αφήσει να γίνει κάτι τέτοιο και θα χρησιμοποιήσει κάθε μέσο για να το αποτρέψει ... με λίγα λόγια φοβάμαι ότι όποιος προχωρήσει σε εθνικοποίηση θα πρέπει να προσλάβει τη φρουρά του Φιντέλ Κάστρο για προστασία .<br />Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/02182657247705998345noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-18923479707058389172013-04-06T22:12:28.595+03:002013-04-06T22:12:28.595+03:002- Ας μη ξεχνάμε, ότι η Ελλάδα, είναι χώρα ιδιαίτε...2- Ας μη ξεχνάμε, ότι η Ελλάδα, είναι χώρα ιδιαίτερη. Καμιά σαν αυτήν δεν υπάρχει. <br />Ούτε άλλος λαός σαν τον δικό μας υπάρχει.<br />Ας μη ξεχνάμε ότι στην Ελλάδα, πάντα το διαίρει και βασίλευε επικρατούσε.<br />Ποτέ η χώρα μας, ουσιαστικά λεύτερη-ανεξάρτητη δεν ήταν.<br />Απλώς ποτέ σε καιρούς ομαλούς-ειρήνης δεν υπήρξε τέτοιου είδους αθλιότητα.<br />Κι' αν (υποθετικά) δεν υπήρξε η νέα κατοχή, τα μνημόνια όλη αυτή η αθλιότητα κλπ, που έβγαλε τον κόσμο στις πλατείες (όπως τον έβγαλε),ίσως, ούτε η ανάγκη της δημιουργία του Μετώπου θα γεννιόταν και να ζούσαμε ακόμα στον ψεύτικο παράδεισο. <br />Αυτόν τον "παράδεισο" που πολλοί ακόμα ονειρεύονται ότι θα ξαναβρούν, ακόμα και μέσα στις τάξεις του Μετώπου. <br /> <br /><br />3- Στα 25 σημεία, δεν υπάρχει αναφορά στους πάνω 1/5 εκατομμύριο άνεργους, που όλο και αυξάνετε. <br />Με επιδόματα θα λυθεί το μέγα αυτό πρόβλημα; <br />Και καλά για τους νέους, πού έχουν αντοχές. Για τους άνω των 40;<br />Η ανάπτυξη θέλει πάνω απ' όλα εργασία. <br />Ο καθένας σύμφωνα με τις δεξιότητές του, μα και προσπάθεια να στραφούν οι άνεργοι σε άλλους εναλλακτικούς-παραγωγικούς τρόπους εργασίας. <br />Π.χ. γεωργία κτηνοτροφία. Στην παραγωγή γενικότερα. Υποχρεωτικά στην ανάγκη.<br />Διότι εδώ που φτάσαμε, δεν φταίει μόνο το σύστημα. Έχουμε όλοι τις ευθύνες μας. Αφήσαμε κι' εμείς με τον τρόπο μας(με το να κυνηγάμε το εύκολο κέρδος κλπ) την πόρτα ανοιχτή στους κατακτητές. Μια χώρα κι' ένας λαός που δεν παράγει. Κάποιες υπηρεσίες προσφέρει. <br />Και δυνατότητες παραγωγικότητας στη χώρα μας υπάρχουν πάμπολλες. <br />Αυτούς στους δρόμους και δυνατότητες από τώρα πρέπει να τους δείξουμε σε όσους δεν τους ξέρουν η εθελοτυφλούν, μα και στο πρόγραμμα των 100 ημερών να υπάρχουν, ως ένας από μπούσουλες ανάπτυξης. <br />Αυτή η αστυφιλία πρέπει να πάψει επιτέλους. <br />Έφτασε η Αθήνα να έχει περισσότερο πληθυσμό απ' όλη την υπόλοιπη Ελλάδα. <br /><br />Ευχαριστώ. <br /> <br /> Τίτος Ζώηςhttps://www.blogger.com/profile/08440779133785762692noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-60852934992110592912013-04-06T22:10:32.264+03:002013-04-06T22:10:32.264+03:00Συναγωνιστή-φίλε!!! Γίνομαι όντως σοφότερος με τις...Συναγωνιστή-φίλε!!! Γίνομαι όντως σοφότερος με τις αναλύσεις σου, μα μου δημιουργούνται κι' ερωτηματικά. <br />Λες: "Μόνο με την ανατροπή του υπάρχοντος καθεστώτος δεσμεύσεων και συμφωνιών μπορεί να ξεκινήσει η αλλαγή πορείας. Κι αυτό μπορεί να γίνει μόνο από την πλειοψηφία του λαού"<br />Παρ' ότι, (έτσι νομίζω τουλάχιστον)- έχω αρκετή εμπειρία από κινήματα και οργανωμένη πάλη- και συνειδητά στις γραμμές του μετώπου εντάχτηκα, το παραπάνω φαίνεται, σαν το "ζήσε Μάη να φας τριφύλλι"<br />Τέτοια πλειοψηφία μοιάζει ουτοπία. <br />Αν περιμένουμε πότε τούτος ο λαός θα ξυπνήσει θα αλλάξει τρόπο σκέψης, θα αγαπήσει πραγματικά την πατρίδα του, θα μάθει να "εργάζεται" να δρα, όχι μόνο για τον εαυτόν αλλά για την πραγματική ανάπτυξη προς όφελος όλων, τότε, ούτε τα παιδιά που τώρα γεννιούνται τέτοια ανατροπή δεν θα δουν. <br />Ανάλογο παράδειγμα, (στην σύγχρονη ιστορία της πατρίδα μας τουλάχιστον), δεν υπάρχει νομίζω.<br />Κατά την ταπεινή μου άποψη, συγκρότηση μια ικανής πρωτοπόρας μειοψηφίας χρειάζεται. <br />Μια μειοψηφία όμως που θα πρέπει να έχει πάνω απ' όλα, σοβαρά ερείσματα στις ένοπλες δυνάμεις (πριν τις διαλύσουν εντελώς) στα σώματα ασφαλείας γενικότερα, στην νεολαία που αν και ουσιαστικά είναι απούσα, μα έχει φρέσκες ιδέες και μεγάλες αντοχές.<br />Εδώ που φτάσαμε, δικτατορία της μειοψηφίας χρειάζεται. <br />Και μπορεί να επιβληθεί, αν συντρέξουν οι παραπάνω λόγοι που ανέφερα. <br />Η ιστορία δείχνει ότι τις ανατροπές-επαναστάσεις οι μειοψηφίες τις έκαναν και οι άλλοι ακολούθησαν.<br /><br />Η Οκτωβριανή επανάσταση, από μειοψηφία ξεκίνησε. <br />Ναι. μπορεί να οδήγησε στον στρεβλό εκείνο " υπαρκτό σοσιαλισμό" χωρίς δημοκρατικά δικαιώματα π.χ., μα τουλάχιστον στο σύστημα αυτό υπήρχε δωρεάν παιδεία-υγεία,ενέργεια, εργασία στέγη για όλους. <br />Ναι. Το σύστημα δεν άντεξε. Έπεσαι. <br />Αυτό όμως που το αντικατέστησε είναι το στυγνό πρόσωπο του καπιταλισμού, με όλα τα συν-επακόλουθα. Ανεργία, φτώχεια, εγκληματικότητα, παρασιτισμός, ναρκωτικά κλπ.<br /><br />Στην Πατρίδα μας έχουμε το παράδειγμα του Ε.Α.Μ-Ε.Λ.Α.Σ.<br />(Το Μέτωπο φιλοδοξεί τέτοιο ρόλο να παίξει. Νέου Ε.Α.Μ.)<br /> <br />Από τις μειοψηφίες των αυτόνομων ομάδων κρούσης ξεκίνησε για να φτάσει εκεί που έφτασε. <br />Απόκτησε την πλειοψηφία, έσωσε ουσιαστικά τον κόσμο από την πείνα, απελευθέρωσε την πατρίδα, έφτασε με την να έχει την εξουσία στα χέρια του, μα παρά την πλειοψηφία που διέθετε, την εξουσία παρέδωσε.<br /> <br />Το έχω ξαναπεί. <br />Από όλα αυτά ας διδαχτούμε. Θετικά και αρνητικά. <br />Διότι δεν ήταν όλα μαύρα. Υπήρχαν και φωτεινά χρώματα.<br /><br />(Έχουμε και το παράδειγμα της νεολαίας της νομικής σχολής και του πολυτεχνείου. Μειοψηφία λαού ήταν, μα με διάθεση και αντοχή.)...........<br />Συνεχίζετε.Τίτος Ζώηςhttps://www.blogger.com/profile/08440779133785762692noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-75929542288033797472013-04-06T20:52:30.310+03:002013-04-06T20:52:30.310+03:00Για ακόμα μια φορά κοιτάμε το δάκτυλο πού μας δείχ...Για ακόμα μια φορά κοιτάμε το δάκτυλο πού μας δείχνει το φεγγάρι...<br />Εγώ πάντως δεν έχω ακούσει από κάποιον άλλον να στηρίξει τα λεγόμενα του με τέτοια ανάλυση όπως ο Δημήτρης.<br />Οι "100 πρώτες μέρες" δεν είναι τόσο σημαντικές (μιας και είναι στο χέρι της πλειοψηφίας το αν θα διαλέξει ο λαός δηλαδή να εφαρμοστεί ένα οποιοδήποτε πρόγραμμα και αυτό δεν με φοβίζει μιας και αν μπεί σε αυτή τη διαδικασία ότι και να αποφασίσει θα είναι καλό) όσο οι "100 τελευταίες μέρες της Ελλάδας" και πότε θα ξεκινήσει η πραγματική αντίσταση εκτός πληκτρολογίου.<br />Αν όλα αυτά πού έχει πει ο Δημήτρης κατά καιρούς είναι τόσο μα τόσο "κοινά"... "μας τα παν κι άλλοι" κ.λ.π. γιατί φτάσαμε ως εδώ ?<br />Ο Δημήτρης απ τη μεριά του έχει κάνει κάνει πράξη τα όσα πρεσβεύει σαν ΕΠΑΜ ίτης . Ήταν η αιτία πού ξύπνησαν πολλοί (μέσα σ' αυτούς και εγώ από το λήθαργο πού μας είχαν ρίξει επί 30 χρόνια.<br />Δεν είμαι οικονομολόγος ούτε έχω σχέση με το .. "αντικείμενο" αλλά αυτό δεν είναι ούτε δικαιολογία αλλά ούτε και άλλοθι από το να μην αγωνιστώ λέγοντας "Δεν συμφωνώ με τον Καζάκη και γι αυτό θα κάτσω να αναλύσω τα όσα λέει και γράφει στον "τοίχο" του από τον καναπέ μου περιμένοντας κάποιον "άλλον" να κάνει την αρχή και να τα "πεί" καλύτερα.<br />Συγνώμη αν "διαβάζομαι" επιθετικός δεν ήταν αυτοσκοπός μου.<br />Απλά είναι αν μη τι άλλο κρίμα , κάποιον πού μας αναλύει με τόση λεπτομέρεια και "πίστη" τα λεγόμενα του χωρίς "κολοτούμπες" και κάνοντας τα πράξη , να προσπαθούμε να του βρούμε ψεγάδια ώστε να μην μπούμε στο ίδιο "όρυγμα" και να αγωνιστούμε για πράγματα αυτονόητα.<br />Αν συν Έλληνες έχετε σκοπό να αγωνιστείτε ας το κάνετε έστω και σε άλλο "όρυγμα".<br />Εγώ πάντως προτιμώ να πάω "γελασμένος" (αν και αυτό είναι στο χέρι μου ως έναν βαθμό) και μαχόμενος, παρά σαν πρόβατο στη σφαγή περιμένοντας να αλλάξει διεύθυνση το χασάπικο.<br /> <br />Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/16108063935485276564noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-19878068987775790882013-04-06T14:10:54.933+03:002013-04-06T14:10:54.933+03:00Αν εννοείται κύριε Γιάννη ότι για την ποιοτική παι...Αν εννοείται κύριε Γιάννη ότι για την ποιοτική παιδεία αρκεί η παράδοση, κάνεται λάθος.<br /><br />Μέσα σε ένα περιβάλλον ελευθερίας και σεβασμού μπορεί να υπάρξει ποιότητα και μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον μπορεί να ζωντανέψει οτιδήποτε αξίζει από οποιαδήποτε παράδοση.<br /><br />Στην ερώτησή σου αν είμαι εκπαιδευτικός η απάντηση είναι ότι δεν είμαι, για μένα για να είναι κάποιος εκπαιδευτικός σε ένα σύστημα με υποχρεωτική παιδεία σημαίνει ότι είναι λίγο πολύ σαδιστής. Στην καθημερινή ζωή όμως μαθαίνω και διδάσκω συνεχώς.<br /><br />ΕΙ<br />ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ<br />ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ<br /><br />Γιάννη αναλογίζεσαι τι είμαστε και απ' ότι καταλαβαίνω προσπαθείς να ταυτοποιήσεις τους ελλαδίτες ως Έλληνες. Εγώ προτείνω να μην δώσεις καμμιά ταυτότητα ούτε στον εαυτό σου ούτε στους άλλους. Εί ( είσαι ), οτιδήποτε είσαι, να είσαι. Και κοίταξε τους άλλους όπως είναι. Η αγάπη δεν είναι τυφλή η αγάπη βλέπει καθαρά και ανταποκρίνεται με ακρίβεια.<br /><br />Υπάρχουν πολλές ενδείξεις ότι οι Έλληνες πρόσφεραν το μεγαλύτερο δώρο στην ανθρωπότητα που είναι η διδασκαλία της αυτογνωσίας ενώ οι άλλοι περιόριζαν την εκπαίδευσή τους στην γνώση του κόσμου έξω από αυτούς. Χρειάζονται και τα δύο και η αυτογνωσία και οι γνώσεις για να αναπτύσσεται ισορροπημένα το άτομο και το σύνολο. Σήμερα υπάρχουν ένα σωρό γνώσεις αλλά ελάχιστοι έχουν Γνώση του εαυτού τους, το αποτέλεσμα είναι ο εκφυλισμός των ανθρώπων.<br /><br />Η πραγματικότητα είναι χαοτική η εμμονή μας στις θεωρίες και στούς κανόνες μας εμποδίζει να συντονιστούμε μαζί της.<br />Θα μοιραστώ μαζί σας ένα κριτήριο για το καλό και για το κακό. Οτιδήποτε βρίσκεται στην θέση του είναι καλό, οτιδήποτε είναι έξω από την θέση του είναι κακό.<br /><br />Γιάννη αναλογίζεσαι επίσης για το έθνος μάλλον νομίζεις ότι χρειάζεται (φυσικά για τους δικούς σου λόγους). Πάνω στην χρησιμότητα του έθνους λέω: Όσον αφορά την πνευματικότητα του ανθρώπου καθαρά, δεν υπάρχουν έθνη. Η πνευματικότητα όμως έχει τις ρίζες της σε υγιή σώματανόες και οι προυποθέσεις για υγιή σώματανόες είναι για τους περισσότερους η ποιοτική φρέσκια τροφή και ο ζωτικός χώρος όπου η ελευθερία και ο σεβασμός εύκολα θα ισορροπούν το ένα το άλλο. Η φρέσκια τροφή απαιτεί τοπικές γνώσεις και λύσεις όπως τοπικές γνώσεις λύσεις απαιτεί η δημιουργία και η συντήρηση ζωτικών χώρων και τα δύο από τους ντόπιους για τους ντόπιους. Σ΄ αυτό το πρακτικό τοπικό πλαίσιο όπως περιέγραψα παραπάνω ο όρος έθνος έχει νόημα.<br /><br />Ηλίας Α. Λυμπέρης<br />Hermeshttps://www.blogger.com/profile/12782038820907566179noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-83740239230850256532013-04-06T09:39:54.375+03:002013-04-06T09:39:54.375+03:00Από τον μεγάλο αριθμό παρεμβάσεων και σχολίων σε α...Από τον μεγάλο αριθμό παρεμβάσεων και σχολίων σε αυτό το άρθρο κατανοούμε, ότι οι έλληνες πολίτες έχουν περάσει από το επίπεδο των διαπιστώσεων και των αναλύσεων - της υπάρχουσας κατάστασης - στο επίπεδο των θέσεων και των προτάσεων.<br />Επειδή το πρόγραμμα των 100 ημερών και οι 25 δέσμες μέτρων θα μπορούσαν να γίνουν η αρχή ενός ευρύτατου διαδικτυακού διαλόγου ,ώστε τα προτεινόμενα μέτρα να διευκρινισθούν,συμπληρωθούν ή /και να τροποποιηθούν.<br />Προτείνω στον κ.Καζάκη, αν βέβαια αυτό βρίσκεται μέσα στις προθέσεις του, να εγκαινιάσει ένα φόρουμ διαλόγου για κάθε δέσμη χωριστά , έτσι ώστε ο κάθε σχολιαστής να μην απεραντολογεί προσπαθώντας να πάρει θέση σε όλες τις δέσμες μέτρων .<br />Αναφορικά με το ζήτημα της Δημοκρατίας, τις πρώτες εκατό ημέρες,αυτό αποτελεί στοιχείο εκ των ων ουκ ανευ για την εξασφάλιση της μη νοθευμένης λαικής εκπροσώπησης.<br />Σε πολλές από τις ομιλίες σας σεις ο ίδιος έχετε αναφερθεί στην ανάγκη της ανακλητότητας των εκπροσώπων του λαού και στη καθημερινή παρουσία του λαού στη λήψη των αποφάσεων που τον αφορούν.<br />Με τη παραπάνω έννοια ,που συμμερίζομαι απολύτως,η δημοκρατία είναι πρακτικό ζήτημα ,που θα αντιμετωπίσουμε από τη πρώτη στιγμή,για να μη καταλήξει η Επιτροπή να υπηρετεί τα συμφέροντα και τις ιδεοψυχαναγκαστικές νευρώσεις των μελών της.eponymous2012https://www.blogger.com/profile/03433970750891829498noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-72287019652687794652013-04-06T00:39:15.060+03:002013-04-06T00:39:15.060+03:00@ Head Waiter
Ορισμένες σκέψεις πάνω στην τοποθέτ...@ Head Waiter<br /><br />Ορισμένες σκέψεις πάνω στην τοποθέτησή σου:<br /><br />- Για να σταθεί η χώρα έξω από την Ε.Ε. το μόνο που χρειάζεται είναι να ασκήσει την εθνική κυριαρχία της, όπως κάνουν οι περισσότερες χώρες του κόσμου, οι οποίες δεν βρίσκονται ούτε στην Ε.Ε., ούτε σε "θέση ισχύος".<br /><br />- Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το λαό, μαζί και η δικαστική. Από πότε είναι αποδεκτό να ασκείται η εξουσία μόνο δι' αντιπροσώπου, και κατακριτέο (και συντηρητικό!) το να ασκείται πρωτογενώς;<br /><br />- Το χρέος θα το διαγράψουμε διότι είναι παράνομο. Από που και ως που πρέπει να κάνουμε σκόντο στη διεθνή νομιμότητα, τα δικαιώματα και το βιοτικό επίπεδο ενός ολόκληρου λαού, για χάρη των αγορών;<br /><br />- Ο λόγος για τον οποίο θα πάμε σε κρατικό νόμισμα είναι για να μην εξαρτώμαστε από τις διεθνείς αγορές για την παροχή του ιδιωτικού νομίσματός τους, το οποίο μας το παρέχουν αν θέλουν και με όποιους όρους θέλουν. Αν δεν το έχεις καταλάβει, τα μνημόνια είναι οι όροι που μας έχουν θέσει και πρέπει να τηρήσουμε προκειμένου να μας επιτρέψουν να συνεχίσουμε να δανειζόμαστε το νόμισμά τους.<br /><br />- Ποιά είναι η προσφορά των μεγάλων εταιρειών στην οικονομία και την κοινωνία ωστε να τους αποδώσουμε ειδικά προνόμια; Ποιό νομίζεις οτι είναι το ποσοστό συνεισφοράς τους στην απασχόληση, στο εθνικό εισόδημα και στα φορολογικά έσοδα;<br /><br />- Ποιός σου είπε οτι θέλω να γίνει η χώρα μου ασφαλές καταφύγιο για το εισόδημα των διεθνών κυκλωμάτων πορνείας, παιδεραστείας, διακίνησης ναρκωτικών και εμπορίας όπλων; Πειρατής ούτε ήμουν, ούτε είμαι, ούτε θέλω να γίνω.<br /><br />Οι απαντήσεις στα παραπάνω αλλάζουν ανάλογα με την προσέγγιση: οπορτουνιστική, ή από θέση αρχής; Είσαι διατεθειμένος να βάλεις στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης τα πάντα και οτιδήποτε προκειμένου να πετύχεις ένα καλό deal, ή διεκδικείς ως κυρίαρχος λαός στη βάση της Δημοκρατίας, της Δικαιοσύνης και της Εθνικής Ανεξαρτησίας; Κατά τη γνώμη μου, δεν μπορείς να είσαι πειρατής στο εξωτερικό και πολιτισμένος στο εσωτερικό. Μια κοινωνία που θεωρεί τα πάντα διαπραγματεύσιμα, κάποια στιγμή διολισθαίνει προς τον κοινωνικό κανιβαλισμό.Kyriakoshttps://www.blogger.com/profile/13757907356219365040noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-85865804787509500022013-04-05T23:20:38.748+03:002013-04-05T23:20:38.748+03:00Νομίζω, ότι ο Δημήτρης Καζάκης άνοιξε με δημιουργι...Νομίζω, ότι ο Δημήτρης Καζάκης άνοιξε με δημιουργικό τρόπο μια συζήτηση που έπρεπε ήδη να αποτελεί το επίκεντρο κάθε συζήτησης στο δημοκρατικό - πατριωτικό «στρατόπεδο».<br /><br />Τα 25 αυτά σημεία δέσμης μέτρων που πρέπει να υλοποιηθούν, ή έστω να δρομολογηθεί η υλοποίησή τους τις πρώτες ημέρες μιας κυβέρνησης «Παλλαϊκού» Μετώπου, στα στενά περιθώρια ενός άρθρου, δεν θα μπορούσαν παρά να είναι μόνο οι τίτλοι, που για να αναπτυχθούν και να εμβαθύνουν στη λεπτομέρεια που χρειάζεται, απαιτούνται ολόκληρα βιβλία.<br /><br />Έχοντας την τύχη να γνωρίζω τον Δημήτρη, που με τιμά με τη φιλία του, μπορώ να διαβεβαιώσω, ότι εκτός από «αναλυτής» είναι ικανότατος «συνθέτης» και για κάθε τίτλο από τους 25, έχει ήδη επεξεργαστεί τόμους ολόκληρους.<br /><br />Παρ’ όλα αυτά, πιστεύω, ότι η προσφορά αυτή του Δημήτρη δεν πρέπει να μείνει εδώ. Θα πρέπει να τύχει της ευρύτερης δυνατής ανάπτυξης ενός διαλόγου για κάθε μία από τις δέσμες αυτές μέτρων που προτείνονται, με την εμπλοκή όλο και περισσότερων πολιτών, αλλά και εξειδικευμένων επιστημόνων. Έτσι όλο αυτό το «πακέτο» θα πάρει τον χαρακτήρα, ενός συντεταγμένου συμμετοχικά, ολοκληρωμένου κυβερνητικού προγράμματος έτοιμου προς εφαρμογή στη λεπτομέρειά του, καθιστάμενο επίκεντρο της πολιτικής προβληματικής στη χώρα. Με αυτόν τον τρόπο το Λαϊκό Κίνημα, με όλα τα κατάλληλα εργαλεία στα χέρια του, υπερέχοντας ιδεολογικά και πολιτικά θα ανακτήσει την πρωτοβουλία των κινήσεων, οδηγώντας τη φορά των πραγμάτων στην ευόδωση του τελικού στόχου. Έτσι κι αλλιώς ο Δημήτρης Καζάκης και το Ε.Πα.Μ. τέθηκαν εξ αρχής στη πρωτοπορία για τη χάραξη ενός νέου δρόμου για την πατρίδα και τον ελληνικό λαό. Καιρός αυτή η πρωτοπορία να γίνει κτήμα όλου του λαού και εργαλείο για την κυριαρχία του. <br /><br />Σε κάθε περίπτωση η προβληματική που ανοίγεται με τα 25 σημεία - δέσμες μέτρων που έθεσε σε δημόσια διαβούλευση ο Δημήτρης, θα πρέπει να αποτελέσει κεντρικό ζήτημα του προσυνεδριακού διαλόγου του Ε.Πα.Μ. εν όψει του 2ου Συνεδρίου του, αλλά και της επεξεργασίας των ομάδων εργασίας της νέας ΕΠ.ΑΝ. κυρίως το σημείο 1 που αφορά την ταχύρυθμη ανασυγκρότηση της παραγωγικής βάσης της χώρας. Αλλά πέραν τούτου, όλη η Κοινωνία πρέπει να εμπλακεί με κάθε πρόσφορο τρόπο στο διάλογο αυτόν.<br /><br />Όθωνας ΚουμαρέλλαςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-65825285091232625702013-04-05T22:38:04.521+03:002013-04-05T22:38:04.521+03:00Ο σεβασμός μου για εσάς και τον τρόπο που σκέφτεστ...Ο σεβασμός μου για εσάς και τον τρόπο που σκέφτεστε με κάνει να νοιώθω άβολα σε κάθε προσπάθειά μου να σας απαντήσω. <br /><br />Νοιώθω όμως ότι πρέπει να το κάνω, αν και ειλικρινά δεν είναι ότι καλύτερο για μένα. <br /><br />Γράφετε: «Μπορείτε να μου πείτε που και πότε η απόδοση αληθινής λαϊκής δικαιοσύνης οδήγησε σε μεγάλα προβλήματα;»<br /><br />Να αντιστρέψω το ερώτημα; Που είδατε απόδοση αληθινής λαϊκής δικαιοσύνης και όχι λιντσάρισμα; Στην Γαλλική Επανάσταση μήπως; Στην Ρώσικη; Στον ελληνικό Εμφύλιο; <br /><br />Τι εννοείτε με τον όρο λαϊκή δικαιοσύνη; Ποιός από εμάς είναι έτοιμος να αποδώσει «λαϊκή δικαιοσύνη;» <br /><br />Αναφέρετε μετά:<br />«Μπορείτε να μου πείτε ποιος θα αποφασίζει αν ο λαός είναι ανίκανος όπως λέτε;» <br />Νομίζω ότι έχω απαντήσει σε αυτό σας το ερώτημα. Η επιλογές των Ελλήνων πολιτών τα τελευταία 50 χρόνια, για να μείνω μόνο στην Ελλάδα. <br /><br />Δεν είμαι πολιτικός, δεν έχω μάθει να χαϊδεύω αυτιά. <br />Ο Ελληνικός λαός μετά τον εμφύλιο δεν έφερε τους Ταγματασφαλίτες στην εξουσία, δεν χειροκρότησε τον Καραμανλή, τον Παπανδρέου ακόμα και τον Παπαδόπουλο; <br /><br />Δεν έκανε φιλογαλλικό, φιλοαγγλικό. φιλορώσσικο κόμμα; <br /><br />Πόσες φορές είπαμε Στρατηγέ μου ιδού ο στρατός σου; Πόσες φορές είδαμε, αυτόν τον λαό, να γεμίζει πλατείες ή να ψηφίζει για συμφέροντα άλλα εκτός ελληνικά; <br /><br />Ακόμα ρωτάτε «Μπορείτε να μου πείτε γιατί αυτά που προτείνετε, όπως π.χ. οι προτάσεις σας για την φορολογία, εφαρμόζονται κυρίως σε κράτη τριτοκοσμικού τύπου;»<br /><br />Χαίρομαι που δεν θεωρείτε την Ελλάδα «κράτος τριτοκοσμικού τύπου» Εγώ δεν είμαι σίγουρος για αυτό.<br /> <br />Αλλά ας δούμε ποια χώρα είναι τριτοκοσμική τουλάχιστον με τον τρόπο που εσείς αναφέρετε. <br /><br />Η Ελλάδα δεν είναι τριτοκοσμική αλλά είναι η Μάλτα, το Λιχνενστάιν, η Ανδόρα, η Ελβετία, το city στο Λονδίνο (είναι σχεδόν ανεξάρτητο κράτος) το Μονακό, τα U.S.V.I. η Σιγκαπούρη κλπ. <br /><br />Με ρωτάτε ακόμα: «Κι αυτή αποτελεί προοδευτική πρόταση;» <br /><br />Ειλικρινά έχω ένα πρόβλημα με την λέξη προοδευτικός. Στην Ελλάδα την χρησιμοποιούμε όταν θέλουμε να αναφερθούμε στην Αριστερά, ενώ στην Ρωσία π.χ. με αυτήν την λέξη αναφέρονται στην Δεξιά. <br /><br />Προοδευτικός για μένα είναι όποιος δεν χαϊδεύει αυτιά και αγωνίζεται για την επιβίωση του κράτους του και την ευμάρεια των πολιτών άσχετα με ποια γωνία τον βλέπουμε να κάθεται στο κοινοβούλιο.<br /> <br />Μαύρος γάτος; Άσπρος γάτος; Δεν έχει σημασία! Ποντίκια πιάνει;<br /><br />Αγαπητέ Stratos. <br />Το κράτος δημιουργήθηκε από εσένα για να σε υπηρετεί, και όχι για να ζει πλουσιοπάροχα η άρχουσα τάξη. <br /><br />Στην αρχαία Ελλάδα εκτός από τον όρο Δημοκρατία υπήρχε ο εξίσου σημαντικός «χρηστή διακυβέρνηση» <br /><br />Ελπίζω να απάντησα στην απορία σου. <br />HeadWaiterhttps://www.blogger.com/profile/01929933464972307373noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-74947913512390683202013-04-05T19:29:56.288+03:002013-04-05T19:29:56.288+03:00Το οικονομικα μετρα αυτου του προγραμματος - και ο...Το οικονομικα μετρα αυτου του προγραμματος - και οχι οτι αφορα στη δημοκρατια και τις συντακτικες εθνοσυνελευσεις - ειναι προιον αγωνων του 19ου αιωνα;<br />Γιατι νομιζω οτι ο προστατευτισμος στην οικονομια, το εθνικοποιημενο τραπεζικο συστημα, οι δασμολογικοι και κεφαλαιακοι ελεγχοι προς οφελος του λαου, το εθνικο νομισμα, το κοινωνικο κρατος και τα νομικα κατοχυρωμενα δικαιωματα, εμφανιστηκαν και εδραιωθηκαν στην Ευρωπη μετα το τελος του Β παγκοσμιου πολεμου;Κανω λαθος; Εφαρμοστηκαν τετοια μετρα τον 19ο αιωνα πουθενα;<br /><br />Και εχω την εντυπωση οτι εχει αμεση σχεση με την αλλαγη που συνεβη στο κοσμο μετα την Οκτωβριανη επανασταση αφενος και την ηττα του ναζισμου στο β παγκοσμιο αφετερου..<br />Ειναι ανακριβεια να λεμε οτι δεν εχουν σχεση με την αριστερα<br /><br />Johnhttps://www.blogger.com/profile/13444511742218168189noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-39760747446785559332013-04-05T18:44:11.414+03:002013-04-05T18:44:11.414+03:00Κε Λυμπέρη, με εκπλησετε !!
Συμφωνω, βεβαια, με τη...Κε Λυμπέρη, με εκπλησετε !!<br />Συμφωνω, βεβαια, με την αναγκη ΑΥΤΟ- και ΑΛΛΗΛΟ-ΣΕΒΑΣΜΟΥ (αλληλενδετα).<br />Ομως, εχω την αισθηση οτι συγχεετε την ποιοτητα Παιδειας (για την ακριβεια την αγνοητε),με την ποσοτητα Παιδειας.<br />Παρεπιπτωντως, δεν ειμαι εκπαιδευτικος και θα ήθελα να ξερω αν εσεις ειστε.<br />Σε καθε περιπτωση αξιολοογω οτι ΠΑΝΩ απο "τα λεφτα", ΠΑΝΩ απο το "Νεο Συνταγμα" κ.τ.λ. προεχει η ΠΑΙΔΕΙΑ και η δημιουργεια Ανθρωποκεντρικης Συνειδησης, σαν εκεινη που αυτος ο τοπος γεννησε και ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΙΣΕΤΙ δεν μπορεσε να διατυπωσει πληρέστερα.<br />Η προικα υπάρχει. Το χωραφι ειναι απο τα πλέον γονιμα παγκοσμιως. Εμεις παμε να σπειρουμε στα βραχια;; !<br />Το αιωνοβιο ερωτημα -δυστυχως- παραμένει : <br />Ποιοι ή τι ειμαστε; Ειμαστε Ευρωπαιοι; ... Ασιατες; ...Αφρικανοι;; ή "κατι αλλο". <br />Το προνομιο του "αυτοπροσδιορισμου" που η καθε "εθνότητα" (με ή χωρις εισαγωγικα) αυτου του πλανητη χαιρει , γινεται ΠΕΔΙΟ ΣΦΟΔΡΗΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ, εσωθεν και εξωθεν, οταν προκειται για τους Ελληνες.<br />Γιατι αραγε;;<br />Ως μη ειδικος, θα αποφυγω την αντιπαραθεση επι του αντικειμενου ΠΑΙΔΕΙΑ. Ομως...<br />...παραπέμπω εσας, τον κ. Καζακη και και λοιπους αξιοσεβαστους σχολιαστες στα εξης:<br />Τι σημαινει "Ελληνισμος" και ποια τα χαρακτηριστικα του (βιντεο) :<br />Πέδρο Ολάγια (Pedro Olalla) - "γιατί την Ελλάδα;" (και αλλες παρεμβασεις αυτου του λαμπρου φιλ-Ελληνιστη).<br />https://www.youtube.com/watch?v=ijFGzeKNvRg<br />και <br /><br />Δάσκαλος και μαθητής: η ιερότητα μιας σχέσης - Δημήτρης Νατσιός - Δάσκαλος, Κιλκίς<br />«Το να είσαι Έλληνας δεν είναι θέμα (σσ μονον ή απλα) καταγωγής, αλλά (σσ κυρίως) αγωγής» <br />Νικ. Εγγονόπουλος<br />http://anavaseis.blogspot.gr/2013/04/blog-post_7145.html<br /><br />Τελικα, το ερωτημα τιθεται -πλέον- ωμότερα :<br />Αγαπάμε τον τοπο μας και την "ελληνικη γενια" μας και πράττουμε υπερ αυτων ή ημαστε αντι-φασιστες, αντι-κουμουνιστες, αντι-ταξικοι, αντι-μνημονιακοι κλπ και προσπαθουμε μεσα απο μια "εκτεταμένη αντι-ρρηση" να βρουμε κλωστουλες συνεννοησης;;<br />Σεβομαι βαθυτατα τον κο Καζακη για τον ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΟΥ ΛΟΓΟ. <br />Ομως η "κριση της Ελλαδας" δεν ειναι απλα ή κύρια ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ. <br />"Στο πρόσφατο βιβλίο μου, “Η Ελλάδα των Κρίσεων”, ισχυρίστηκα ότι η χώρα μας δεν πλήττεται από μία αλλά πέντε κρίσεις: κρίση στην οικονομία, στην εξωτερική πολιτική, στη μετανάστευση, στο ζήτημα των μειονοτήτων αλλά και “κρίση αξιοπιστίας” της κυβέρνησης και των θεσμών της. Η πρώτη κυριαρχεί σήμερα στη σκέψη των περισσοτέρων. Μακροπρόθεσμα, όμως, η τρίτη κρίση ενδέχεται να διαλύσει τον κοινωνικό ιστό της χώρας. Επίσης, αν και είναι παράδοξο, θεωρώ ότι η πέμπτη κρίση πρέπει να αντιμετωπιστεί κατά προτεραιότητα, για να μπορέσουν να επιλυθούν ουσιαστικά και οι υπόλοιπες. Ας δούμε πιο προσεκτικά αυτό τον τρόπο θεώρησης των ελληνικών κρίσεων." ....... <br />Βασ. Μαρκεζινης : http://www.antibaro.gr/article/3402, Αντίβαρο <br />(και αλλες πολλες και διαφωτιστικες παρεμβασεις του εξέχοντος Ελληνα Νομικου.)<br />...και, δυστυχως, ο κος Καζακης δεν επεκτεινεται, ουτε σε μια γενικόλογη τοποθετηση αντιληψης<br />Εκεινο, του κ. Καζακη, απο τον καιρο του Ραδιο9, που με σημαδεψε ηταν :<br />1) "Δεν υπαρχουν Εθνη, υπαρχουν Λαοι", και<br />2) "Ιθαγένεια πρεπει (ή μπορουν) να αποκτησουν οσοι εχουν (ζωτικα;;) συμφέροντα στον τοπο αυτον" <br />Εγω προσωπικα δεν συμφωνω.<br />Δεν γνωριζω αν αναθεωρησε καθόλου αυτες τις θεσεις του. <br />καλο Σαβατοκυριακο σε ολους,<br /><br />ΥΓ. Μια και ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ κυριαρχει στο "προγραμμα των 100 πρωτων ημερων", παρακαλω θερμα τον κ. Καζακη να με / μας πληροφορησει τις πηγες χρηματοδοτησης του.<br />... με καθε και για καθε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ σεβασμο !! <br /><br />Yannis54https://www.blogger.com/profile/00775918376537363185noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-90358079255735357662013-04-05T18:28:46.695+03:002013-04-05T18:28:46.695+03:00Τον Αλαβάνο τον είδα στον Ευαγγελάτο...Πραγματικά ...Τον Αλαβάνο τον είδα στον Ευαγγελάτο...Πραγματικά ο άνθρωπος απλά βρήκε πάτημα για την επάνοδό του...Καμία γνωστική επάρκεια... Πόσο δίκιο είχες τελικά Δημήτρη... <br /><br />Το διαδικτυακό κανάλι του Χατζηνικολάου που σε φιλοξενούσε Δημήτρη και μάλιστα με γνωστές φωνές της αντίπερα άποψης, τι έγινε? Ήταν εξαιρετικός επικοινωνιακός δίαυλος ώστε να αντιμετωπίσεις άμεσα τις μνημονιακές ή "αντιμνημονιακές" παραφωνίες και να δει επιτέλους ο κόσμος τι ψέματα του σερβίρονται καθημερινώς από τους ίδιους και τους ίδιους δημοσιογράφους-οικονομολόγους... Ευρύ φάσμα επικοινωνίας λείπει -και είναι λογικό φυσικά από τα υπάρχοντα ΜΜΕ, που "πάλι καλά" που σου δίνουν και το βήμα που σου δίνουν... <br /><br />Η απευθείας αντιπαράθεση είναι το σημείο που μπορείς Δημήτρη με τη ρητορική και τις γνώσεις σου, με μία ώρα εκπομπής να κερδίσεις και να βρεις απήχηση σε πολλαπλάσιο κόσμο από τις φιλότιμες περιοδείες σου, μιας και εκεί έρχονται άνθρωποι που θέλουν να σε ακούσουν και που είναι ήδη πεπεισμένοι... Το θέμα είναι να προσεγγιστούν οι άνθρωποι που είτε έχουν κολλήσει με τις ιδεοληψίες τους είτε φοβούνται είτε νομίζουν πως δεν υπάρχει άλλη λύση... <br /><br />Δεν είναι τυχαίο πως όταν αντιπαρατίθεσαι με κάφρους του δημόσιου διαλόγου κερδίζεις και με την ευγένειά σου και με τα επιχειρήματά σου. Τις προάλλες ο αδερφός μου που σε είδε στον Παπαδάκη με τον απαράδεκτο Ντινόπουλο και τους λοιπούς εξήρε τη στάση σου και τις απόψεις σου, παρότι δε σε ξέρει όπως εγώ... Stratoshttps://www.blogger.com/profile/10987248841567708422noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-83995466977806982882013-04-05T18:15:06.343+03:002013-04-05T18:15:06.343+03:00Όντως, αυτές οι προτάσεις για τη φορολογία δεν προ...Όντως, αυτές οι προτάσεις για τη φορολογία δεν προσιδιάζουν καν με το Σύνταγμα και το περί αναλογικότητας στα φορολογικά βάρη... Χωρίς φορολογία από πού θα εισπράττει έσοδα το κράτος για κοινωνικές παροχές κλπ και πώς θα αναδιανείμει το παραγόμενο προϊόν? Stratoshttps://www.blogger.com/profile/10987248841567708422noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-38579173808703589112013-04-05T17:34:55.695+03:002013-04-05T17:34:55.695+03:00Δεν θα αποτραπεί. Όλα είναι στο παιχνίδι, δηλαδή σ...Δεν θα αποτραπεί. Όλα είναι στο παιχνίδι, δηλαδή στη διαλεκτική της ζωής. Το σύνηθες μετά ακριβώς από μια ανατροπή είναι ο καθένας να υψώνει το δικό του μπαϊράκι. Η κάθε γενική συνέλευση να ανυψώνεται σε κυρίαρχο κράτος εν κράτει. Αυτό θα το αντιμετωπίσουμε. Είναι σίγουρο. Εκεί χρειάζεται η οργάνωση του Μετώπου, η πανεθνική του δικτύωση και η δύναμη της πειθούς του. Χρειάζονται λεπτοί χειρισμοί και τέχνη έτσι ώστε να μην θανατώσεις την πρωτοβουλία και την από τα κάτω αυτενέργεια, αλλά και να πειστεί από την εμπειρία του πρώτα και κύρια ο λαός ότι χρειάζεται πανεθνική ενότητα σε όλα τα επίπεδα.ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣhttps://www.blogger.com/profile/16753309610446533704noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-48295708436428333802013-04-05T17:27:59.112+03:002013-04-05T17:27:59.112+03:00Δεν είναι λύσσα, είναι ιστορική γνώση και σεβασμός...Δεν είναι λύσσα, είναι ιστορική γνώση και σεβασμός σ' έναν λαό που με τον αγώνα επί δεκαετίες στην ιστορία του έχει αναδείξει πολλά από αυτά τα αιτήματα, ή τουλάχιστον την λογική τους. Η λογική και τα προτάγματα που υπηρετεί αυτό το πρόγραμμα έχουν αναδειχθεί από τους δημοκρατικούς αγώνες του λαού ήδη από τον 19ο αιώνα, πολύ πριν υπάρξει καν η ιδέα της αριστεράς. Γιατί λοιπόν η αριστερά θα πρέπει να καπηλεύεται προτάγματα που ανήκουν στον λαό και τους αγώνες του; Το μόνο που θα μπορούσε να κάνει αν ήθελε να υπηρετήσει τον λαό, θα ήταν να αναδειχθεί στην πιο συνεπή δύναμη υπεράσπισης και ανάδειξης των λαϊκών αιτημάτων και προταγμάτων. Όμως οι κομματικές ηγεσίες της αριστεράς τα θέλουν δικά τους για να τα ερμηνεύουν και να τα διαστρέφουν κατά το δοκούν, όπως κάνουν δεκαετίες τώρα.ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣhttps://www.blogger.com/profile/16753309610446533704noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3010087534072789630.post-68180284145480450072013-04-05T17:22:36.482+03:002013-04-05T17:22:36.482+03:00Αργά η γρήγορα το σημερινό πολιτικό αδιέξοδο θα λυ...Αργά η γρήγορα το σημερινό πολιτικό αδιέξοδο θα λυθεί στους δρόμους. Ο λαός, ή έστω ένα μεγάλο τμήμα του, έχει αρχίσει και το αντιλαμβάνεται. Όποιος δεν έχει εκτόπισμα στον δρόμο θα συνθλιβεί ή θα χαθεί. Αυτό είναι παραπάνω από βέβαιο. Όσο για τον Αλαβάνο, πιστεύεις στα σοβαρά ότι θα πετύχει εκεί που αποτυχαίνει εδώ και δεκαετίες απανωτά; Ο λόγος που είναι καταδικασμένος σε αποτυχία εξυπαρχής είναι απλός: δεν ξέρει να υπερασπιστεί τα αιτήματα που έχει υιοθετήσει και έτσι μένουν μόνο συνθήματα και δεν ξέρει πώς να μιλά στον κόσμο. Ξέρει μόνο να απευθύνεται σ' ένα κομμάτι της κομματικής αριστεράς και μάλιστα σ'ένα πολύ μικρό κομμάτι, τόσο μικρό που δεν έχει καν πόδια. Τέλος, κάνει το μοιραίο λάθος που κάνουν όλοι. Καλεί τους πάντες, αλλά κάτω από την σημαία της αριστεράς και μάλιστα της δικής του ανύπαρκτης αριστεράς. Αυτό πια δεν συγκινεί ούτε καν αυτούς που συγκινούσε κάποτε.ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣhttps://www.blogger.com/profile/16753309610446533704noreply@blogger.com